strzałka do góry
03.12.2014 10:16:42 (Aktualizacja: 03.12.2014 10:16:42)
region

Trzy ofiary śmiertelne na drodze S-8

Tragedia na drodze ekspresowej S-8 pod Sieradzem. Wczoraj wieczorem w wyniku zderzenia dwóch samochodów zginęły trzy osoby. Inny kierowca, który zatrzymał się, by pomóc poszkodowanym został potrącony przez nadjeżdżające auto. Z obrażeniami ciała przewieziono go do szpitala w Sieradzu.

(fot. Przemek)

Okoliczności wypadku na nowej "ósemce" bada teraz policja oraz prokuratura, która wszczęła w tej sprawie śledztwo.

Do zdarzenia doszło wczoraj około godz. 20 na wysokości wsi Kuśnie. Według wstępnych ustaleń policji kierujący samochodem osobowym fiat punto, 29-letni mieszkaniec powiatu sieradzkiego z nieustalonych przyczyn jechał w kierunku Wrocławia pasem ruchu przeznaczonym do jazdy w przeciwną stronę. Jadąc pod "prąd" doprowadził do czołowego zderzenia z prawidłowo jadącym od strony Wrocławia samochodem osobowym marki skoda octavia, którym kierował 34-letni mieszkaniec Łodzi. Śmierć na miejscu ponieśli obaj kierowcy oraz pasażer fiata. Obrażenia ciała odniósł również świadek wypadku, 31-letni mieszkaniec Sieradza, który chcąc udzielić pomocy ofiarom wypadku wysiadł ze swojego auta i prawdopodobnie został potrącony przez przejeżdżający samochód. Mężczyznę przewieziono do sieradzkiego szpitala. Jego życiu nie zagraża niebezpieczeństwo.

Zwłoki ofiar wypadku zostały zabezpieczone na polecenie prokuratora. Dopiero sekcja, którą przeprowadzi biegły da odpowiedź na pytanie, czy kierowcy fiata i skody byli trzeźwi.

Pas ruchu S-8 w kierunku Łodzi na odcinku pomiędzy węzłem Złoczew a węzłem Sieradz-Południe był wczoraj wyłączony z ruchu przez prawie 5 godzin. Policja kierowała kierowców na drogę krajową numer 14.

as/bp
Komentarzy: 121

Komentarze

Robert 04.12.2014 21:04:42
jak napisałem, że na węźle sieradz południe oświetlenie nie działa od kilku tygodni, to następnego wieczora stał się cud. o mój boże wychodzę przed dom i co widzę - światło. o dzięki Ci Generalno.
wat 04.12.2014 12:27:59
do mati-wez przeczytaj definicje expresowki i dopiero pisz bzdury i znajdz mi nakaz ze mam jechac po niej min.100 to ci honor zwroce.i nie jestem sieradzakiem ani zdunskowolakiem ani kims z okolic.myslicie ze na waszych miastach swiat sie zaczyna i konczy?do wsz-pieknie znalazles definicje autostrady i uwaznie ja przeczytaj-nie mniej niz 40km/h.czyli 50 moge.nigdzie nie ma nakazu ile trzeba jechac,tylko miedzy 40 a 140.tak mi sie wydaje.a tamuje ruch palant przez ktorego nie mozna spokojnie wyprzedzic jadacego prawym pasem,bo taki palant zasuwa lewym,bo mu sie wydaje ze sluzy on do szybkiej jazdy a nie do wyprzedzania wolniej jadacych pojazdow.pogadajcie z misiaczkami to wam to jasno i zrozumiale wytlumacza. bylem swiadkiem takiej sytuacji:kierowca nie chcial przyjac mandatu i sad mu wytlumaczy co i jak.teraz juz sie doksztalcil i jezdzi jak prawo nakazuje.pozdrawiam
jack 04.12.2014 11:59:59
Kierowca punto od 7 lat miał zatrzymane prawo jazdy! I co wy wszyscy "mondrusie", pseudospece łod łocyny poziomu umiejętności sieradzkich kierowców i szkół nauki jazdy? Jaki to ma związek z wypadkiem? Odpowiem wam: ŻADEN, a kompleksy, zwłaszcza kompleksy niższości, strachy, omamy, nocne moczenia leczy się inaczej, nie poprzez debilne wpisy na forach internetowych.
Kalina 04.12.2014 09:33:23
Do JJ:Na parkingu przy Kauflandzie nie ma oznakowania poziomego,na parkingu przy Dekadzie jest i trzeba się do niego stosować.
JJ 04.12.2014 09:03:03
Koledzy nie opisujcie Bzdur ,o parkingach ,przy Kanflandzie , o S-8-bo ja miałem zdarzenie na parkingu w Dekadzie-wyskoczył kierowca i pouczał -Mnie o zasadzie PRAWEJ RĘKI, ja to sprawdziłem Dookładnie ,i tam jest Inaczej ,bo są linie w kształcie Trójkątów i wcale-Nie obowiązuje zasada prawej ręki-tak że proponuje trochę się pouczyć -właściwie Temu Panu co tak Namnie "RYCZAŁ ".nadmienie że mam prawo jazdy A,B,C,D,E prawie 40 lat i Cały czas korzystałem z tych uprawnień bez stłuczki.Miałem różne sytuacje.
.Tak
że proponuje NIE pouczajcie jeden-drugiego .
Mleko 03.12.2014 22:15:35
Panowie, czym innym egzamin na prawo jazdy w Sieradzu czy w jakimkolwiek mieście a czym innym brak wyobraźni na drodze w połączeniu z alkoholem. Jest wielu kierowców, którzy zdawali w Sdzu ten niby oklepany egzamin z oklepaną trasą i potrafią poruszać się po drodze jednej czy drugiej. Fakt jest taki, że 30 godzin pozwala przygotować przyszłego kierowcę do zdania egzaminu, a nie do jazdy, ale nawet jakby wyjeździł 300 godzin, a w bani ma siano i do tego jest pijusem, to naprawdę do nieszczęścia wiele nie brakuje. Nie chcę oceniać tego kierowcy przed wynikami badań krwi, ale wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że był to alkoholik, bez uprawnień, bo jak w wieku 29 lat można wjechać pod prąd na ekspresówkę i przez 5 km nie zorientować się, że coś jest nie tak, a przypominam, że jechało ich dwóch. Nie był to stary dziadek bez orientu na drodze i nie widzący znaków, tylko młodzi ludzie.
mati do wat 03.12.2014 22:12:54
Mistrzu, nie wypisuj już takich bzdur !!! a najlepiej już nic nie pisz!!!, jeśli twierdzisz, że na drodze ekspresowej dozwolona jest minimalna prędkość 25km/h i nie jest to wykroczenie drogowe. Ale domyślam się że jesteś z Sieradza... eh to wszystko jasne.
Kalina 03.12.2014 22:03:39
do djparalaxer Na tym nagraniu w 1,38 sekundy jest miejsce,w którym mógł wjechać pod prąd jeszcze na obwodnicy.Jak nie było ruchu to nie zauważył ,że źle jedzie,a zasuwał nie wjazdem na Wrocław,ale zjazdem od Wrocławia.Cały czas próbuję sobie wytłumaczyć jak to się stało,aby kiedyś nie popełnić takiego błędu.
wsz 03.12.2014 21:38:48
do wat - Art. 2.
3) autostrada – drogę dwujezdniową, oznaczoną odpowiednimi znakami drogowymi, na której nie dopuszcza się ruchu poprzecznego, przeznaczoną tylko do ruchu pojazdów samochodowych, z wyłączeniem czterokołowca, które na równej, poziomej jezdni mogą rozwinąć prędkość co najmniej 40 km/h, w tym również w razie ciągnięcia przyczep;
Art. 19.
2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
1) jechać z prędkością nieutrudniającą jazdy innym kierującym;
2) hamować w sposób niepowodujący zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub jego utrudnienia;
3) utrzymywać odstęp niezbędny do uniknięcia zderzenia w razie hamowania lub zatrzymania się poprzedzającego pojazdu.
biedny region sieradzki 03.12.2014 20:59:46
obstawiam inną przyczynę o której mało kto nawet pomyśli.
A mianowicie biedny prosty człowiek co mu powstała taka trasa obok nosa
wiechał nieświadomy i jedzie jedzie i końca nie ma (przepisy są mu obce)
Więc co tu paliwo mam wypalać nawrotka !!!! ot tyle mojego pisania
on 03.12.2014 20:54:23
ludzie oni byli pijani
czytelnik 03.12.2014 20:44:51
kierowca fiata oraz pasażer byli narąbani! deeebileee chcieli sprawdzic ile wyciagna na Esce i poookazaali! Tylko szkoda,ze zabili nie winnego czlowieeeka! a ih to wcale nie szkoda!!
123 03.12.2014 20:43:07
Proszę nie obrażać ludzi ze wsi że nie umią jeżdzić bo to bzdura.
Kierowca punta to totalna patologia i alkoholik. On chyba nawet nie miał
prawa jazdy. I nie był z żadnego Kalisza to mieszkaniec gm.Wróblew.
S8 jest super byle tacy debile po niej nie jeżdzili.
jm 03.12.2014 20:14:33
JA MYŚLĘ ŻE JEZDIŁ TAK PRZED OTWARCIEM DROGI I POJECHAŁ TERAZ Z PRZYZWYCZAJENIA ,TYLKO DLACZEGO NA TAK SZEROKIEJ DRODZE DOSZŁO DO ZDERZENIA.
wat 03.12.2014 19:32:26
do fan-osoba jadaca 70km/h po expresowce lub autostradzie nie tamuje ruchu wiec zadnej karze nie podlega.musisz kolego poczytac albo zrobic kurs prawa jazdy od nowa zeby sie douczyc.samochod musi poruszac sie z predkacia minimum 25km/h.i o ile pamietam na S8 maksymalna predkosc to 120km/h.wielu z was musi sie douczyc a nie pouczac innych
ada 03.12.2014 19:16:31
przeciez to pijaki spod kliczkowa jechali
Saxa 03.12.2014 18:32:55
Nie wiem i nie rozumiem.....
Zdawałem w dużym miescie prawko i zdałem za pierwszym razem....poruszałem się od razu w dużych miastach i różnych drogach i byłem w różnych sytuacjach i jak na razie wiem co robić w trudnych momentach... ale czasami wiadomo nie ma wyjścia i powiem tyle że ludzie w Sieradzu i okolicy jeżdżą fatalnie....(nie wszyscy ale znaczna większość)
K.P. 03.12.2014 17:47:26
Wjechać pod prąd na ekspresówkę jest ciężko, ale np. Zawrócić po przejechaniu zjazdu to nie problem.
jaca 03.12.2014 17:40:32
jak ktoś szuka jelenia to wystarczy wjechać na parking pod kauflandem
o zasadzie prawej ręki 80% kierowców zapomniało dzień po zdaniu prawka także można tam sobie spokojnie blacharkę zrobić :-D
może faktycznie terminowe prawa jazdy nie byłyby głupie...
a jak ktoś nie umie z pasa do włączania się do ruchu w takim Sieradzu korzystać to powinien się zastanowić czy na S-kę się pchać :(
do fazi 03.12.2014 16:23:16
kolejny przykład wątpliwych "umiejetności" kierowców to wyjazd z Galerii Sieradzkiej w Jana Pawła II na wysokości Orlenu.
fazi 03.12.2014 15:37:11
o"umiejętnościach"naszych lokalnych mistrzów kierownicy najlepiej się można przekonać przy wyjeździe z parkingu pod pawilonem meblowym Szwed na ul.Jana Pawła. Do skrętu w lewo w kierunku. Złoczewa jest przygotowany osobny pas. Jednak 80 %kierowców boi się zjechać na ten pas gdy widzi jadące z centrum /od ronda/ samochody i stoją aż będzie wolna droga z obu stron.
Co do wypadku to nie widzę innej możliwości niż alkohol i to w sporej ilości. Pewnie za parę dni będzie wiadomo.
Nikt 03.12.2014 15:27:31
Ja myślę że gościu chciał jechać na Wrocław a wjechał na Łódż,zorientował się że jedzie nie w tym kierunku i zawrócił bez rozumu, jadąc pod prąd,jedyne wytłumaczenie
Yaro 03.12.2014 14:57:26
Trzeba być totalnym durniem by wjechać pod prąd i jeszcze kontynuować jazdę !
Po prostu duża liczba użytkowników nowych ekspresówek w Polsce nie jest do nich absolutnie przygotowana.Wystarczy zobaczyć jak niektórzy polacy zachowują się na autostradach w Niemczech czy Holandii........dramat !
arek 03.12.2014 14:49:50
Tak to jest jak naukę jazdy odbywa się jedynie po trasie obowiązującej podczas egzaminu. Parkowanie na znanych parkingach , zatrzymanie na Reymonta i egzamin zdany. A póżniej - tragedia na drogach. A jak jeszcze awaria świateł na skrzyżowaniu to pozostaje tylko modlitwa. Młodzi kierowcy są uczeni tylko pod egzamin a nie żeby opanowali podstawy poruszania się po drogach w całym kraju a nie tylko po swojej wsi.
Marek 03.12.2014 14:35:51
Chłopcom zamarzyło sie trochę adrenaliny i pamiątkowy film na YT. No to wjechali normalnie, zakręcili pod prąd i heja.... "jakos to będzie". I tylko szkoda tych, co nie mieli tyle szczęścia w ominięciu ich.
djparalaxer 03.12.2014 14:33:25
Ludzie nie wiem jak można pomylić wjazd na S-ke i wjechać pod prąd?
Trochę rozsądku i więcej uwagi za kierownicą.
Patrząc na te zdarzenia aż strach wjeżdżać na takie trasy nie mówiąc
już o wyprzedzaniu.

Poniższy film przedstawia wjazd na S8 od ronda w Smardzewie.
https://www.youtube.com/watch?v=eB8BeWNzcME

Trzeba się nieźle nagimnastykować, żeby wjechać pod prąd.
;) 03.12.2014 14:17:12
dac sieradzakom droge.
wszyscy powinni pzymusowo od nowa prawka robic.
jak sie przez sieradz jedzie to mozna spazmy dostac. Kiedys na tiry zrzucali wine, ale teraz tyle tirow nie ma i jedzi sie jescze gorzej.
Łukasz 03.12.2014 14:12:20
Poziom komentarzy jak zwykle drastycznie niski tak samo zresztą jak umiejętności sporej części kierowców w Polsce. Regularnie jeżdżę s8 i widzę co się dzieje na tej drodze. Ludzie pierwszy raz w życiu zobaczyli ekspresówkę i zgłupieli. Po pierwsze brak oświetlenia węzła nie ma tutaj nic do rzeczy. Na zachodzie również bardzo często nie są oświetlone a i "jakość" nawet niemieckich autostrad w sporej części jest gorsza od naszych, bo te drogi były budowane z 20 lat temu a nasze są nowe. Ci co jeżdżą trochę po Europie wiedzą o co chodzi. Nawet jak węzeł nie jest oświetlony to znaki są dobrze widoczne to dwa. Trzy - gdyby nawet znaki były kiepsko widoczne to wjechać na ślimaka od dupy strony to trzeba być wyjątkowej klasy debilem. Szczerze mówiąc gdybym teraz wsiadł w auto i chciał tak zrobić to chyba nawet za bardzo nie wiedziałbym jak. Cztery jak już wjechał pod prąd jakimś cudem to w jaki sposób mógł przejechać 4 kilometry? Przecież jak jechał pod prąd to nawet gdy było ciemno chyba widział, że sąsiednią jezdnie ma ze swojej prawej a nie lewej strony? Jak mógł jechać tyle czasu i nie widzieć, że coś jest nie tak? Myślał, że S8 się jeździ tak szybko, że w 2 minuty dojechał do Londynu albo Sydney i ma ruch lewostronny? Po piąte jechał z pasażerem więc żeby żaden z nich nie ogarnął sytuacji to ja nie wiem gdzie ci ludzie zostawili mózgi. Fakt jest natomiast taki, że przez swoją głupotę facet zabił niewinnego człowieka a w sumie to nawet dwóch a większość tu jeszcze go broni. Ciekawe gdyby przez takiego głąba zginął ktoś z waszej rodziny. Co kilka dni widzę na tej drodze takie dantejskie sceny. Powinny być jakieś kursy albo ulotki jak jeździć po takich trasach, bo nauki jazdy tego chyba nie robią a spora część ludzi nawet nie wie jak wjechać na coś takiego i zamiast wykorzystać pas do włączenia się do ruchu do końca to z czterdziestką na liczniku ładują mi się przed maskę gdzie ja mam ponad 120. Nie mówiąc już o tym, że duża liczba osób nie wie, że lewy pas jest tylko od wyprzedzania a nie od stopowania innych uczestników drogi. Zdajcie sobie w końcu sprawę, że przy takich prędkościach najmniejszy błąd może kosztować życie. Niestety dzisiaj przejazd tą trasą to udręka, bo trzeba non stop myśleć za innych.
Kuba 03.12.2014 13:59:18
Na tym wjeździe na S8 nie da się nawet przez pomyłkę wjechać pod prąd.... wszystko jest bardzo dobrze oznaczone i czytelne. Nie chcę obrażać zmarłego ale musiał się on wykazać własną głupotą celowo wjeżdżając pod prąd.
sieradzanka 03.12.2014 13:48:46
A może panowie dla "sportu" chcieli poczuć przypływ adrenaliny i specjalnie wjechali pod prąd na trasę?
kierowca 03.12.2014 13:44:56
a miało byc tak bezpiecznie a tutaj klops pare dni nowej drogi i juz wypadek. Nierozumiem, to widac bylo bezpieczniej na dawnej 12 i 14 Po co wiec było budowac to nowe badziewie, nie lepiej wyremontowac dawną byla dobra i jest dobra. Tylko mały remont i jest ok.
... 03.12.2014 13:35:08
Jeśli ktoś chce się zabić to niech to robi sam, a nie wkręca w swoje samobójstwo ludzi niewinnych...
Nie wierzę, że chciał zjechać z drogi...
Jakby chciał to by się poruszał pasem awaryjnym i może by nie było całej tej tragedii...
03.12.2014 13:15:22
albo nadrogowani-straszne .
S 03.12.2014 13:05:41
Czasu już nie odwrócimy, współczucia dla rodzin ofiar, darujcie sobie te żenujące komentarze, więcej szacunku.
do pomyłka 03.12.2014 12:53:29
co Ty piszesz?

Chyba najgłupszy komentarz jaki tu napisano.
prawda 03.12.2014 12:50:09
Sam jestem z Sieradza i to cała prawda że część ludzi z Sieradza nie potrafi jeździć, to jest masakra co niektórzy wyprawiają wiec nie ma co sie obrażać a zacząć lepiej jeździć albo przestać, bo to tylko stwarza zagrożenie na drodze.
Nie wiem kto wpadl na tak genialny pomysł z "publikacją mapki " jak wjeżdżać, zjeżdżać z ekspresówki, bo ludzie z Sieradza nie wiedza. Trzeba być na prawdę głupim i słabym kierowcą zeby nie wiedziec tego skoro ma sie znaki, to co kazdy kierowca moze powinien miec w domu ksiege jak jechac po miescie ? bo przeciez jak pojedzie sie dalej za Sieradz, to co trumna ? bo nigdy tam nie byl i nie wiadomo jak jechac ? Od tego wlasnie sa znaki !!
A co do wjechania pod prad na ekspresówke, trzeba na prawde sie wygimnastykować zeby to zrobić, świadczy to tylko o braku wiedzy i o "niedzielnych" kierowcach na naszych drogach. A jeśli już ktos wjedzie to nie możliwe ze przez 5 km sie nie zorientował ze ma barierke nie po tej stronie co trzeba. Po prostu brak umiejetności. Szkoda człowieka ktory zginął niewinnie.
wsz 03.12.2014 12:23:23
Według was autostrady są nie potrzebne albo źle oznakowane, należy po nich jeżdzić 70 km/h. wszyscy kierowcy w Sieradzu bardzo źle jeżdża, instruktorzy źle uczą
pomyłka 03.12.2014 12:12:22
Może ten z punto najzwyczajniej źle wjechał i jak się zorientował,że jedzie w niewłaściwą stronę to zamiast dojechać do następnego zjazdu postanowił zwrócić i to spowodowało tragedię?? Ruch na S8 nie jest jeszcze taki duży, może udało mu się zawrócić .
J23 03.12.2014 12:03:46
mobi35 nasi kierowcy muszą się jeszcze wiele nauczyć nie wiem tylko czy podły charakter Polaków jest wstanie na to pozwolić choćby dlatego że zamiast ustąpić innemu kierowcy aby mógł się płynnie włączyć do ruchu, tak jak się to robi na zachodzie europy, to przyspiesza i trąbi bo polski pan kierofca jedzie i nie wolno mu przeszkadzać.takie tam małe marzenia.
Viola 03.12.2014 12:03:25
przykro jest czytać wywnętrzania się ludzi kto jakim jest kierowcą i kto ile km przejechał ,kto ma jakie doświadczenie za tym kółkiem i każdy z nas będzie winę zwalał na drogi ,na oświetlenia, na architektów, na pochodzenie myślę, że ludzie wszędzie są jednakowi czy z miasta ,czy ze wsi ,czy z Kalisza ,czy z Sieradza chojraków typu driver nie brakuje nigdzie myślę że każdy powinien nauczyć się odrobiny pokory zastanowić nad własnym życiem a nie szukać sensacji i się tym nakręcać NIE OBRAŻAJMY SIĘ WZAJEMNIE będzie nam łatwiej gdy każdy choć odrobinę poskromi emocje
do sieradzanki 03.12.2014 11:54:07
Skoro już innym polecasz używanie słownika, sama do niego zajrzyj. Twoje wypowiedzi aż kłują w oczy, tyle robisz błędów.
Piotr 03.12.2014 11:43:56
Niebywała tragedia.
Do wczoraj udało mi się już "skorzystać" z kilku węzłów na ostatnio oddanym do użytku odcinku S8 i od wczorajszego wieczoru nadal się zastanawiam, jak można przypadkowo, przez pomyłkę wjechać na węźle pod prąd? Dochodzę do jednego wniosku - NIE MOŻNA. Żeby wjechać pod prąd trzeba niestety tego chcieć, a jeśli tak było, to żadna, nawet najlepsza, szkoła nauki jazdy, żaden, nawet najlepszy, najcudowniejszy WORD czy inny ośrodek egzaminowania, najlepsze na świecie oznakowanie nic nie pomoże, bo nic pomóc nie może.
W obliczu tej tragedii żenujące, zawstydzajace i kompromitujące są wypowiedzi niektórych gienków, tuzóf sieradzkiego yntelektu, m.in. nazywających tu drajweramy, które łod razu widzom fszysko - to wina sirodzkigo szkolinio i cimnych kierowcuf. A prawda jest zgoła inna, bo gdy się jeździ trochę dalej poza Sieradz i obserwuje się różnych kierowców, to nie ma praktycznie żadnej różnicy pomiędzy umiejętnościami kierowców z nr rej. zaczynającymi się od ESI a innymi, choć moje prywatne zdanie o tym co na drogach wyprawiają kierowcy z nr łódzkimi czy warszawskimi jest niestety wysoce negatywne.
kula 03.12.2014 11:15:07
Król Jagiełło pod Grunwaldem nie na darmo rzucił do bitwy chorągiew sieradzką i kaliską aby zakończyć "spotkanie". Wiedział jaką gorącą krew mają ci rycerze.
JJ 03.12.2014 11:04:37
KŁOCKO TO NIE SIERADZ-UWAGI PISZCIE DO STAROSTY POWIATU SIERADZKIEGO
samson 03.12.2014 11:03:17
ale za to w kaliszu wożą dzieci na półkach pod szybą :)
"Wiozła dziecko na tylnej półce auta. "Skrajny brak odpowiedzialności"
42-letnia kierująca z Kalisza przewoziła swoje 3-letnie dziecko na półce pod tylną szybą samochodu. Kobieta została odnaleziona przez policję, która odebrała jej prawo jazdy i przekaże sprawę do sądu.
mobi35 03.12.2014 11:00:24
Takie zdarzenia jazdy pod prąd zdarzają się wszędzie.Może nie kończą sie aż tak tragicznie ale to sie zdarza.Przez 12 lat jeździłem po niemieckich autostradach i drogach expresowych i widziałem takie przypadki,mimo że tam wszystkie oznaczenia drogowe są znacznie bardziej wyraziste,przynajmniej takie mam wrażenie.Jest tam pewna zasada na wypadek kiedy się zdarzy wjechać pod prąd na autostradzie,należy zjechać na pobocze,włączyć światła awaryjne,opuścić pojazd i wezwać pomoc drogową.W żadnym razie nie wolno kontynuować jazdy,ani próbować zawracać czy cofać.Polscy kierowcy muszą się tego nauczyć.
do aga 2014-12-03 10:08:33 03.12.2014 10:53:04
Jak to skąd mieliby wiedzieć jak i gdzie jechać ?

Wystarczy patrzeć na znaki !!
Zirytowana 03.12.2014 10:49:10
Do : Oskar
No tak bo ludzie to zdają tylko w Sieradzu prawo jazdy, i mieszkają tam od dawien dawna. Nie można się przeprowadzać albo zdawać PR gdzie indziej...

Uparliście się wszyscy na tą rejestrację, że szok ...
do aga 03.12.2014 10:45:55
Wystarczy patrzeć na znaki ze zrozumieniem a nie jeździć jak koń z klapkami na oczach...
oskar 03.12.2014 10:24:55
kłania się Sieradzka szkoła nauki jazdy.
aga 03.12.2014 10:08:33
należało uświadomić kierowców naszego regionu poprzez opublikowanie mapki sytuacyjno-orientacyjnej wjazdów/zjazdów i bliższych inf. korzystania z trasy S8, ponieważ zwykli ludzie nie mają zielonego pojęcia gdzie się wjeżdża na trasę i zjeżdża z tras udając się w kierunku wrocławia, łodzi itd., zanim zaczeli korzystać z tej trasy

bo i skąd mieliby wiedzieć jak i gdzie jechać ??????
Zirytowana 03.12.2014 10:04:03
Fan - o ile się nie mylę 70/80 km nie jest prędkością zakazaną na S8... Więc nie wiem skąd taka teza ... (Jeśli się mylę uświadom mnie bo o max prędkościach to wiem ale jeśli nie ma oznaczenia, że na danym odcinku nie można jechać z prędkością poniżej np 40 km/h to chyba prędkość każdy sam sobie reguluje, a nie patrzy na innych ) Bo co jak ktoś jedzie autostradą czy drogą ekspresową a auto mu szwankuje i jedzie 30 to według Ciebie też jest mistrzem kierownicy... ???

Nie wiem gdzie był dokładnie wjazd na autostradę, ale jak możne wjechać pod prąd na taką trasę... Coś tutaj jest nie tak (tam wszystko jest dobrze oznaczone ??? )

Jak małe dzieci w przedszkolu kłócą się kto jak jeździ i niby o tym ma świadczyć to jaka jest tablica rejestracyjna na samochodzie :) Hahahahahahahaha !!! Ja Uczyłam się prawka w innej miejscowości (mieście wojewódzkim ), potem jeździłam w jeszcze innym mieście i po całym województwie, a teraz mieszkam gdzie indziej i co powinnam według co niektórych może mieć cała historię napisaną na tablicy rejestracyjnej gdzie wcześniej jeździłam bo to będzie odzwierciedlenie mojej jazdy ???? Żenada!!!

Weźcie ludzie zanim coś napiszecie przeczytajcie to, bo czasem wydaje się, że wszystko wiecie najlepiej, oczywiście nie wszyscy tylko Ci co sądzą, że sami są genialni pod każdym kontem a inni są bleeeeee.....

Miłego dnia
fan 03.12.2014 09:57:34
do wat - i jeszcze jedno S8 to trasa szybkiego ruchu tak samo jak autostrada, więc żółwim tempem możesz sobie jechać po zwykłych drogach
kate 03.12.2014 09:47:17
Zaraz po otwarciu też jakis kierowca jechał pod prąd w kierunku wieruszowa... Tylko wtedy na szczęści nic się nie stało..
fan 03.12.2014 09:44:04
do wat - kolego mylisz się !!! Osoba, która utrudnia bądź tamuje ruch na drodze, bez względu na to czy kieruje pojazdem czy jest pieszym, popełnia wykroczenie. Wysokość mandatu zależy od rodzaju niezgodnego z przepisami zachowania, i waha się od 50 do 500 zł.
wat 03.12.2014 09:35:39
Sorry xxx.źle odczytalem nick do tekstu.dotyczy on fana i tym podobnych.aha w Polsce obowiązuje ruch prawostronny.jazdalewym jest dozwolona w przypadku wyprzedzania,a nie bo tak się kierowcom podoba.
wat 03.12.2014 09:27:08
Do xxx.o ile mi wiadomo to na expresowkach nie ma minimalnej oznaczonej prędkości.samochód nie musi pędzić maksymalna,kierowca może jechać ile chce.wiec nie opowiadań ze samochody jadące 70/80 /h tamuja ruch.to nie tor wyścigowy.każdy jedzie tyle na ile uważa ze jest w stanie zapanować nad pojazdem.i jeszcze jedno-ludzie opamietajcie się,3 osoby nie zyja,a wy takie bzdury wypisujecie.trochę szacunku i pokory,bo nie wiadomo kto nastepny
mca 03.12.2014 09:16:30
Wystarczy jechać dalej w kierunku Łodzi i zobaczyć co się dzieje na węźle Róża...jak samochody w większości z rej zaczynającymi się od E zachowują się na zjeździe na Łódź oświetlone jest i znaki też są mało tego są nawet przez jakiś czas 4 pasy na których jeszcze spokojnie można podjąć manewr ale po co lepiej wyprzedać i zajeżdżać drogę a potem jak zobaczy prostą to jedzie 75 km/h......
xxx 03.12.2014 09:02:50
Czy wiadomo kto to byl?ludzie przestancie sie licytowac kto jest madrzejszy i kto umie lepiej jezdzic..patrzac na wasze komentarze plakac mi sie chce i noz w kieszeni mi sie otwiera...co pisaliscie pod artykulem,ze s8 jest otwarta? Licytowaliscie sie ile kto mial na liczniku..wlaczcie rozum i nie popisujcie sie.
fan 03.12.2014 08:48:26
Jechałem ostatnio do Wrocławia i mijałem auta, które jechały 70/80 km. Tiry musiały takich mistrzów kierownicy wyprzedzać co stwarzało niebezpieczeństwo dla aut jadących lewym pasem. I ja się pytam gdzie była policja, żeby takiemu wlepić mandat za tamowanie ruchu ? Bardzo często dochodzi do wypadków na innych drogach z powodu tamowania ruch przez kierowców, dochodzi później do wyprzedzania i wypadków.
XXX 03.12.2014 07:57:56
Punto było na sieradzkich blachach. Nie piszcie bzdur i nauczcie się jeździć
xyz123 03.12.2014 07:55:20
Może potrzebne są zmiany w szkoleniu kierowców? nacisk kładą na teorie nie na praktyke, a powinni wziąć przyszłych kierowców na autostrade, wjechać jednym wjazdem, zjechać drugim zjazdem
do KIEROWCA 03.12.2014 07:50:51
niestety to Punto było na Sieradzkich numer ESI 13... .
Revird 03.12.2014 07:40:42
Driver mam nadzieję że spotkamy się kiedyś na drodze. Zobaczymy jaki jesteś kozak. Trochę się nauczyłeś na leśnych duktach, wjazd do miasta to już problem
Zielak 03.12.2014 07:29:19
"Smardzew ( niedawno TIR przeleciał rondo w Smardzewie na wprost po znakach ) bo nigdzie drogi nie widać " jak barany jezdza na pamiec to maja, mega oswietlone i oznakowane rondo Kaczora, a i tak na CB pier.... ze najgorsze w POLSCE. to jak bedzie awaria oswietlenia to wez panie "remkh" wyjdz z auta i idz z buta albo wez saperke i sie okop...
ksawery 03.12.2014 07:11:08
Trzeba być ograniczonym umysłowo żeby wjechać pod prąd.
do drivera 03.12.2014 05:35:09
Nie chce mi się z Tobą gadać....
Sieradzanka jeszcze raz 03.12.2014 01:12:25
Po pierwsze, jeśli już ktoś się wypowiada polecam używanie słowników ( błędy ortograficzne tylko świadczą o poziomie szkolnictwa w waszych regionach). Następnie zamiast obrażać kierowców zajmijcie się lepiej organami odpowiadającymi za budowę S8, nie chce mi się wierzyć ażeby została zaprojektowana dobrze skoro ledwo co po otwarciu już są takie wypadki. I wara od Sieradza- poczytajcie historię... do pięt nam nie dorastacie!!
kierowca 03.12.2014 01:10:16
To Punto było akurat z Kalisza i nie obrażajcie innych kierowców.
Sieradzanka 03.12.2014 01:07:33
Pani z Kalisza sieradzanie nie obrażają kierowców z Kalisza więc proszę nie obrażać nas. Myśle że po tym co Pani napisała większość uzna Kaliszanów za bandę niewychowanych buraków. Nie ma znaczenia skąd się jest to kwestia umiejętności, chyba się Pani w głowie poprzewracało, po za tym nie wiadomo skąd byli kierowcy jak Pani przeczyta artykuł to to Pani zauważy, rozumiem że czytanie ze zrozumieniem to dla Pani problem czy nick "mała" świadczy małym móżdzku? To się tyczy wszystkich którzy obrażają sieradzan pod tym artykułem, czyżby kompleksy wobec Sieradza?
kierowca 03.12.2014 00:36:07
Pokonuję wile tys. km rocznie nie tylko w PL i uwierzcie mi szczerze, że w Sieradzu co do umiejętności kierowców jest dosłownie TRAGEDIA! Zresztą wystarczy popytać ludzi z okolicznych miast, mających problem ze zdaniem egzaminu na prawo jazdy... Dokąd jadą zdać egzamin? Do Sieradza. A pózniej leżdza jak widać... jak to w Sieradzu.
mala 02.12.2014 23:47:47
No ja niestety wiem jak sieradzcy kierowcy jezdza nawet w innych miastach. Mieszkam w Kaliszu i co chwile widze rejestracje ESI. Naprawde ludzie jezeli zycie wam mile jezdzijcie bezpieczniej.
driver 02.12.2014 23:05:27
jeszcze jedno Wam powiem zróbcie chociaż te 80tys km w roku dopiero będę z wami dyskutował...póki co pisałem jak jest prawda...kumaty zrozumie o co mi chodzi...
Jaś 02.12.2014 22:59:58
:drajfer" czy ty w ogóle wiesz o czym piszesz? Wbiłeś sobie w główeczkę jeden jedyny pomysł, który przyszedł ci do głowy pewnego ranka, gdy za późno poszedłeś do łazienki i wypisujesz regularnie tutaj te swoje bzdety. To, że jesteś obrażony na Sieradz i jego mieszkańców nie upoważnia cię do formułowania tego typu idiotycznych wniosków. Jeśli rzeczywiście ktoś nie umie jeździć po drogach ekspresowych i tych twoich ałtostradach, to ta nieumiejętność rozkłada się mniej więcej po równo wśród mieszkańców miast i wsi całego kraju, a tylko ktoś o bardzo małym rozumku może uważać, że przypadłość ta dotyczy wyłącznie sieradzan. Poza tym po to buduje się co raz lepsze drogi, o co raz większym zaawansowaniu technicznym aby było po nich... łatwiej jeździć. Łatwiej jest przejechać skrzyżowanie ze światłami niż skrzyżowanie bez nich, łatwiej jest jechać drogą o wyznaczonym pasie ruchu niż drogą bez oznakowań poziomych, łatwiej jest także jechać drogą wielojezdniową niż drogą i o dwóch przeciwnych pasach ruchu, ale widzę, że niektórzy mają swojego jobla i z upodobaniem go eksponują, sami uważając się za gieniusza.
kier 02.12.2014 22:41:41
do driver'a - rzeczywiście, to jest powód do dumy.
popieram 100% i nauka jazdy coś 02.12.2014 22:40:11
....i nauka jazdy coś podobnego jak w SIERADZU
https://www.youtube.com/watch?v=66CW4B6v7lM

Krzychu 02.12.2014 22:38:43
Jak można wjechać na takom drogę pod prąd są znaki czytelne jaki pas w którym kierunku a jak ktoś nie jest pewny to zwolnic trzeba na takim wjeździe aby dokładnie odczytać co i jak , no ale jak już się zdarzyło wjechać pod prąd to bym dalej nie jechał do przodu zjechałbym na pobocze i no niestety zawrócił bo tak samo w tym przypadku łamie przepisy ale wole takie zło niż zaskoczonego kierowce z przeciwka.
popieram w 100% driver 02.12.2014 22:37:42
a to typowe sieradzoki i okolice tak jeżdzą:

https://www.youtube.com/watch?v=UkQ83RXcrYg
driver 100%popieram - zaawodowie 02.12.2014 22:35:02
brak umiejętności korzystania z pasa włączającego do ruchu na takiej drodze, nieumiejętne wyprzedzanie pojazdów jadących prawym pasem...co jeszce "L" i instruktorzy nauk jazdy, którzy nie mają bladego pojęcia o jeździe po takich drogach uczą jeździć itp itd....dla niekumatych filmik z youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=JKQ-5ankeVg
... 02.12.2014 22:26:45
Powiedzcie mi jakim cudem Czołowe zderzenie na ekspresowej ?
Jak ?
Co to za kierowca coo takie szopki odstawia ?!
kier 02.12.2014 22:26:30
Żeby wjechać pod prąd w kierunku Wrocławia na węźle Sieradz Południe należy się mocno natrudzić - trzeba by mieć "wyjątkowe szczęście", żeby przejechać całego ślimaka i nie trafić na auto jadące w przeciwnym kierunku.
Marcin 02.12.2014 22:22:01
Pojazdy posiadają oświetlenie...
Człowiek posiada oczy i rozum ,żeby korzystać z niego ...
Szłabsze geny zawsze będą odpadać to czysta biologia ...
Ale krzykacze zawsze sobie znajdzciecie winnego ...wy jestescie ideały eh ...szkoda gadać
driver 02.12.2014 22:21:42
no i co mądrale sieradzcy!!!!. Jeszcze kiedyś pisałem jak jeżdżą nasi wspaniali "kierowcy", że w Sieradzu nie umieją się zachować na drogach, nie potrafią korzystać z pasów włączających do ruchu, jeżdżą jak ostatnie ofermy to nikt mnie nie słuchał...pisałem "ciekawe jak S8 otworzą dopiero będą jaja" i co długo nie czakałem hehe:) ???? Ludzie z Sieradza i okolic nie macie pojęcia jak poruszać się na zwykłych drogach a co dopiero na takich jak ta....Wielkie szofery z gps na szybie do Łodzi i spowrotem...a mapę papierową do łapy i jechać na zachód lub wschód Europy....narazie ślimoki
on 02.12.2014 22:09:55
Oczywiście że brak oświetlenia nie ma tutaj większego znaczenia a raczej bardzo słaby poziom wyszkolenia kierowców lub w ogóle jego brak. Zresztą patrząc jak pojazdy ESI poruszają się po Sieradzu i okolicach nic już nie jest mnie w stanie zaskoczyć.
t 02.12.2014 22:03:56
To tak samo jak byście powiedzieli ze wjechał ktoś pod prąd w rondo bo nie bylo znaków i oświetlenia. Trzeba myśleć, a nie jechać jak idioci.
do .... 02.12.2014 21:57:42
Przyznaję Ci rację co do tej ciężarówki w Smardzewie a druga sprawa to też jest jazda na pamięć widziałem na śląsku kiedyś przypadek ciężarówki jak przejechała przez rondo okazało się że chłopak nie jechał ponad rok czasu tą drogą a wcześniej ronda nie było no i prędkość była jaka była przeleciał zestawem na szczęście nikomu nic się nie stało.
Druga sprawa to przede wszystkim brak wiedzy typowe laiki jeżdżą nie którzy jak im się podoba i niestety dochodzi do tragedii !
mw 02.12.2014 21:52:54
do 'do Marco'
Znak zakaz wjazdu stoi. ale jest on tak mały, że to przypadek, że został niezauważony.
.... 02.12.2014 21:49:41
Oświetlenie nie ma tu ni do rzeczy, na zachodzie też nie wszystkie węzły są oświetlone, tu wychodzi na jaw brak wiedzy jak poruszać się po tego typu drogach. Na autostrady czy eski jest naprawdę trudno wjechać pod prąd [jeśli ktoś nie wierzy niech spradzi choćby na google maps jak wyglądają te węzły i jak trzeba się postarać i ignorować oznakowanie by wjechać pod prąd]. Co do tira który "przeleciał" przez rondo w Smardzewie.... myślę że gdyby jechał z prędkością namalowaną na znakach spokojnie by dojrzał nowe skrzyżowanie.

pozdro dla osób które przede wszystkim patrzą na znaki [te pionowe i poziome], a nie jadą "bo tak im się wydaję, że tu będzie dobrze"
Pierr Dzoncy 02.12.2014 21:48:56
Jakim trzeba być tłukiem, aby na tak skonstruowanych wjazdach, wjechać "po prąd". Dla mnie jest to nie pojęte. Ten mistrz kierownicy (a może mistrzyni w kolorze blond) musiał być albo pijany, albo naćpany-innej możliwości nie widzę. I nic do takiego debilizmu nie ma oświetlenie wjazdów, no chyba że sam samochód nie miał świateł.
nie okej 02.12.2014 21:46:34
Ludzie!!! Wy zamiast współczuć rodzonie i znajomym to sie klucicie. Okej moze to jest lamanie prawa jechac pod prad. Taka tragedia a wy sie klocicie o byle co ! [*]
KiX 02.12.2014 21:44:26
Wystarczyło wjazdy i zjazdy z rond zrobić ASYMETRYCZNIE, nie w kierunku/śladzie średnicy ronda, lecz po STYCZNEJ do ronda. Tak, by zjazd z ronda na łącznicę pod prąd był nienaturalny, t.zn. by był utrudniony (wymagałby skrętu o powiedzmy 130-160 stopni a nie o 90 st.). Jeśli wszystkie wjazdy i zjazdy z ronda są identyczne i pod kątem 90 st., to łatwo je pomylić. Ale żeby projektować bezpiecznie trzeba myśleć. A łódzką GDDKiA rządzą 4 niezbyt kumate niewiasty-dyrektory, które nadają się co najwyżej do projektowania dróżek w ogródkach działkowych...
Szary klocek 02.12.2014 21:40:27
Powrót z Anglii na święta?
do Marco 02.12.2014 21:39:22
a co ma piernik do wiatraka? Policja wystawiająca mandaty za prędkość nie jest tu najlepszym rozwiązaniem .... raczej znak Zakaz Wjazdu!
do niki 02.12.2014 21:38:53
Jeżeli jest ciemno, to jedzie się ostrożnie, a nie wjeżdża na pałę na nową, nieznaną sobie drogę. No i co dałoby oświetlenie na węźle? Znaki i tak widać, bez oświetlenia.
Kierowca 02.12.2014 21:38:28
Taaa. Policjanci na drodze szybkiego ruchu z suszarką. Dobre sobie. Pewnie za mało trupów. Jeszcze trzeba tam kogoś wysłać. Chociaż nasz policjant to potrafi żeby zarobić
02.12.2014 21:36:19
tak to jest jak swołocz ma dostęp do dróg szybkiego ruchu. Ludzie, jak można jechać pod prąd na ekspresówce ??!! JAK ??!!
Marco 02.12.2014 21:27:50
Powinno być więcej policji na S8 i bezwzglednie karać przekraczających prędkosć
niki 02.12.2014 21:26:30
no własnie ale o to chodzi zeby na węźle nie wjechał pod prąd jak bybył oświetlony
do niki 02.12.2014 21:20:23
Trochę bez przesady. Brak oświetlenia spowodował, że gość wjechał pod prąd? Brak oświetlenia spowodował, że kierowca przejechał 4-5 km drogą ekspresową pod prąd? NAwet gdyby to oświetlenie było, to za 4 kilometry i tak jest ciemno.
mw 02.12.2014 21:20:01
na węźle karsznice też nie ma oświetlenia a znaku 'zakaz wjazu' na rondzie najzwyjczajniej po prostu można nie zauważyć.. oby coś zmienili w oznakowaniu.
niki 02.12.2014 21:14:31
to wina tego ze są nieoświetlone węzły ktos za to powinien ponieść odpowiedzialność i nie w stronę łodzi Tylk ow strone Złoczewa na południe od sieradza jest ta miejscowość
joker 02.12.2014 21:12:13
Oznakowania są ok. !!! ludzie pierszy raz od upadku socjalizu zobaczyli autostrade i się pogubili
remkh 02.12.2014 21:09:25
Jak można było oddać tak drogę bez oświetlenia ?? PANIE WALCZAK
Żadne z rond wcześniej oddanych jak i cała obwodnica Sieradza jest nieoświetlona - Kłocko - ledwo można zauważyc jadą od Złoczewa lub Sieradza , Reymonta ( droga kończy się zjazdami w pola) , Smardzew ( niedawno TIR przeleciał rondo w Smardzewie na wprost po znakach ) bo nigdzie drogi nie widać. Takiego szajsu nigdzie w Polsce nie widziałem. Tutaj jazda na czuja - jak się komu uda . ALE WIADOMO - WYBORY BYŁY TO TRZEBA BYŁO SIĘ POKAZAĆ .Ciekawe czy dom nowo budowany bez dachu też by urzędasy odebrały i było by ok???
Czemu w Zduńskiej potrafili zrobić to normalnie ?? Ciekawe czy w takim burdelu urzędniczym chociaż ludziom za ziemie zapłacili ??
kibic 02.12.2014 21:06:28
Prawda jest taka, że gość pierszy raz zobaczył drogę expresową na oczy i doprowadził do tragedii
ww 02.12.2014 20:51:04
Wystarczy spojrzec na brak oznakowania pionowego przy barierce na zjezdzie od ronda przy polboru do s8, latwo pomylic z ktorej strony wziac barierke. u nas gdzie nikt nie uczy jezdzic po autostradach powinny byc conajmniej takie znaki jak w austrii- wszedzie duze łapy z napisem Stop w razie wjechania pod prad
Robert 02.12.2014 20:49:30
Węzeł Sieradz południe nadal nie jest oświetlony. Dwa dni po hucznym otwarciu szlak trafił oświetlenie. Zarządca drogi czeka na tragedie?
do Andrzeja 02.12.2014 20:44:04
4-5 kilometry od węzła Sieradz-Południe w stronę Łodzi..
pani 02.12.2014 20:42:01
To wielka tragedia dla kogoś, przestańcie ujadać...
do szalony ślimak 02.12.2014 20:41:10
wieś to masz w mózgu. Przepraszam ,w czaszce. Burak obraża , a sam pewnie ma kolbę kukurydzy zamiast mózgu. Uprzedzam pytanie, tak mieszkam na wsi i mam IQ 137, takie info dla Ciebie,IQ to nie odległość od miasta.
czytelnik 02.12.2014 20:40:39
loo maatko i juz taka trageedia w pierwszym tygodniu otwarcia S8 :O :/// maasakraaaa
kamil 02.12.2014 20:40:29
nie pierwszy wypadek na s8 gdzie ktos pod prad jecha fakt nie w naszych okolicach ale mialo juz miejsce   http://mojaolesnica.pl/article.php?id=11915
do maciek 02.12.2014 20:37:31
osobówka pod ciezarowke??
a ktore to ciezarowka: Octavia czy Punto??
asdg 02.12.2014 20:36:24
ostatnio na s8 kolo Oleśnicy tez ktos wjechał pod prąd i jechał tak przez 20km. ludziom zrobili drogi dwujezdniowe po których kompletnie nie potrafią sie poruszać. SZOK !!!!
GOŚC 02.12.2014 20:35:39
zanim zaczniecie komentowac to dowiedzcie sie jak to sie stało a nie piszecie pierdoły i robicie sensację z czyjeś śmierci !!!!
halo 02.12.2014 20:35:34
W którą stronę droga jest nieprzejezdna?
Nie rozumiem jak można wjechać źle, pod prąd? Jadę wjazdem jednokierunkowym i jak nagle jestem pod prąd, zawracam?
GOSC 02.12.2014 20:28:27
nie umiejętność poruszania sie po takich drogach ? Jak mozna czołowke walnąć ? Czyzby nie ten zjazd ?
Andrzej 02.12.2014 20:28:19
Czy ktoś wie na którym kilometrze S8 doszło do tego zdarzenia ?
maciek 02.12.2014 20:27:43
tak, ktoś źle wjechał wskutek czego osobówka wpadła pod ciężarówkę :(
jak to? 02.12.2014 20:22:28
jak to czołowe zderzenie? na S8?
barbie 02.12.2014 20:22:26
Matko Boska 4 dni temu otworzyli trasę i już są ofiary śmiertelne tragedia poprostu
szalony ślimak 02.12.2014 20:21:02
Niezły początek eksploatacji eski.
Wieś nie umie jeździć po trasach szybkiego ruchu i są już skutki. Na dodatek CZOŁÓWKA, jak to możliwe, ktoś wjechał pod prąd???

Więcej informacji

Zduńska Wola

W czasie nadchodzących ferii zimowych w zduńskowolskim Ratuszu po raz kolejny odbędzie się turniej w grę EA Sports FC24 (dawna FIFA) na konsolach PlayStation 5. Trwają zapisy.

0

Sieradz i Zduńska Wola

Najnowsze przygody Bridget Jones czy Kapitana Ameryki, Fantastyczny Angelo czy Pies na medal - to propozycje zarówno Kina Ratusz w Zduńskiej Woli jak i Kino Teatr w Sieradzu, gdzie w najbliższy piątek, 14 lutego, otwarta zostanie nowa sala kinowa.

4

Zduńska Wola

Okradali myjnie samoobsługowe włamując się do urządzeń, w których znajdowała się gotówka. Następnie wsiadali w samochód i jechali do kolejnej miejscowości robiąc to samo. Spowodowali straty na ponad 50 tysięcy złotych. Zostali zatrzymani przez zduńskowolskich i łódzkich policjantów.

10

Nasze Radio 104,7 FM

10:47

Girls Go Wild
LP

Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie

10:42

Niech Żyje Bal
Maryla Rodowicz

Kontakt do studia

kontakt@nasze.fm

502 27 11 11

43 827 11 11

Co, gdzie, kiedy

12.02.2025

Koncert Karnawałowy Nauczycieli PSM Ist. w Sieradzu
Teatr Miejski w Sieradzu

14.02.2025

Koncert walentynkowy
Sala widowiskowa Spółdzielczego Domu Kultury
Otwarcie wystawy czasowej "Moje skarby - kolekcja Marka Dawidowskiego"
Muzeum Okręgowe w Sieradzu
Średniowieczne Walentynki
Sieradz

15.02.2025

15. kolejka II ligi kobiet: Akademia Siatkówki Zduńska Wola - Ostrów Łaskovia Łask
Hala Szkoły Podstawowej nr 5 w Zduńskiej Woli
18.kolejka II ligi siatkówki: Tubądzin Volley MOSiR Sieradz - Rekord Volley Jelcz-Laskowice
Hala Szkoły Podstawowej nr 10 w Sieradzu
Więcej...








Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1+2Dawid Podsiadło
Pięknie płyniesz
2+5ROSE & Bruno Mars
APT.
3+9Daria Zawiałow
Ballada o Niej