obserwator
06.01.2013 12:15:09
po łasku jezdza przeładowane wywrotki z piaskiem na s8 i inspekcja nic nie robi
kierowca
07.12.2012 16:01:52
wczoraj na wysokości karczmy młyn kierowca ciężarówki zajechał mi drogę tylko dlatego ze jechał większym autem i czuł sie bezkarnie . karać dziadów
wagowy
06.12.2012 18:39:15
tak to narzekacie że maja nie pozamykane plandeki i że żwir sypie sie po drodze ; ) lecz dzisiaj po tym śniegu gdzie żadna piaskarka ze spychem nie leci to błagacie na kolanach żeby się trochę posypało nie? ;)
jaki wyglad auta to taki sam kierowca wstyd BRUDAS
koala
03.12.2012 12:13:42
Ludzie. Zamiast zajmować się zabrudzonymi autami może należy rozwiązać problem z przeładowanymi ciężarówkami poruszającymi się po tej drodze, ścinającymi zakręty i poruszającymi się z nadmierną prędkością. Dzisiaj(poniedziałek 03.12.12) jechałam z Burzenina do Sieradza i na tej drodze była kolejna kolizja auta osobowego z ciężarówką z piaskiem. Pobocza poobrywane droga zniszczona przez przeładowane auta a wy się zajmujecie czystością radiowozu. Gdzie jest inspekcja i policja. Jak tak dalej będzie to strach będzie się po tej drodze poruszać. Ile jeszcze osób musi zginąć żeby odpowiednie służby zaczęły się zajmować tym czym powinny?
Artykuł o wypadku i śmierci człowieka, śmierci na brudnej, rozwalonej drodze, a polaczki piszą brudnym radiowozie policyjnym! Kuriozalne!
O, proszę! Ostatni wyraz mówi o tobie wszystko. Pewnie wczoraj byleś w kościele? Naładowałeś akumulatory i dawaj obrażać już od poniedziałku. Skąd my znamy takie postawy?
Panie Janie, pogoda nie usprawiedliwia kierowcy radiowozu. Z takimi szybami i nie wolno jeździć i tyle - prawo jest tutaj precyzyjne.
Jak normalnego człowieka zatrzymają z autem w takim stanie to nie będą się pytali czy stał w garażu, czy jeździ od x godzin.
Dla mnie policjant, który jeździ tak brudnym autem to zwykła świnia.
Czy któryś z "mondrujących" się tutaj specjalistów od reklamy myjni samochodowych bierze pod uwagę fakt, iż samochód ten na miejsce zdarzenia nie został dostarczony śmigłowcem ani nie przyleciał tam o własnych siłach, tylko tak jak inni uczestnicy ruchu drogowego musiał przejechać kilkanaście kilometrów po zabłoconej drodze. Poza tym ten samochód na to zdarzenie nie wyjechał z cieplutkiego, suchego garażu tylko pewnie od 3 godzin był "w służbie" i... miał prawo się zabrudzić, "mondrale".
Panie "glino" proponuję samemu umyć szybkę np. na stacji cpn, korona z głowy nie spadnie a szybka będzie czysta, po co się głupio tłumaczyć, pozdrawiam
Realista
01.12.2012 16:18:11
Nie winię kierowców za przeładowane samochody, za przekraczanie limitów godzin itp. Ci ludzie robią za 10 zł na godzinę, żeby wyżywić rodziny i napchać kieszenie innym. Ja się pytam, gdzie jest policja, ale nie drogowa tylko PG, gdzie Państwowa Inspekcja Pracy - znowu balują u pracodawców, tak trzymać. Najlepiej karać chłopa w gumiakach, wynik jest. Panowie nieudacznicy, do pracy.
Były glina
01.12.2012 16:05:48
Za moich czasów płacono za tz. obsługę codzienną, która między innymi odejmowała dbanie o czystość szyb w radiowozie. A z tego co mi wiadomo nadal jest taki przepis i o tym samym mówi kodeks ruchu drogowego. A wracając do wypadku to kilka minut przed tą tragedią miałem przyjemność jechać tą trasą, o zgrozo, wszędzie piasek przechodzący w błoto, wywrotka za wywrotką, z pod kół sypie się piach. Na każdym zakręcie ścinają łuki, sam ratowałem się ucieczką na pobocze. A kilkadziesiąt kilometrów dalej pod Wrocławiem jeszcze więcej wywrotek, ale droga czysta, przez cały czas jeżdżą ciągniki i zamiatają. U nas widziałem do jak stał w polnej drodze. Pozdrawiam
siostra
30.11.2012 14:03:14
może by tak czytelnicy złożyli skargę ,ale nie do tych karierowiczów sieradzkich komendantów tylko wyżej ,może tam znajdzie się ktoś rozsądny
do Jurek
29.11.2012 19:47:43
Może wymyślisz sam coś kreatywnego a nie kopiujesz cudze teksty i trochę poprawiasz. A każdy ma swoje zdanie i akurat nie wiesz jak jeżdżą ESI po Łodzi zresztą nie będę się spierał bo nie ma o co i tak każdy jeździ jak chce i szybko to się nie zmieni.
za takie brudne szyby to chyba mandat się należy
ja dzisiaj chyba widziałam tą maszynę sprzątającą jak to wogóle można nazwać maszyną jeżdzi ciągnik z takim czymś okrągłym ze szczotkami a tylko że nawet jesli przejedzie to i tak jest droga brudna paranoja
Glina
29.11.2012 11:10:32
Dla sprostowania czystości radiowozu:d dawniej mieliśmy obowiązek dbania o radiowozy ale od kiedy prywatna firma wygrała usługi na sprzątanie to możemy tylko raz w tygodniu z tej fachowej obsługi korzystać niestety:/ tak więc bardzo mi przykro jeździmy jak jeździmy...
@Tylda - gadanie brudasów. Mimo, iż robię miesięcznie 2500km samochodem osobowym, to nigdy nie wygląda tak jak ten radiowóz ze zdjęcia.
Jak jakaś świnia myje samochód raz na miesiąc to się tak głupio później tłumaczy.
Flota samochodowa w firmie gdzie pracuję jest myta CODZIENNIE. Nie jest problem zmyć jednodniowy brud myjką ciśnieniową w 3 minuty.
W domu nie zmywaj, gdyż po obiedzie znowu będziesz miała brudno.
Sieradzak
29.11.2012 10:35:05
Do Kierowcy Budowy S8, kolego pokaż mi chociaż raz tą Waszą maszynę sprzątającą... bo jeżdżę tam codziennie praktycznie o różnych porach dnia i nocy i jakoś nigdy jej nie widziałem...
Jurek
29.11.2012 09:40:34
Od pewnego czasu często bywam przy drodze łączącej Łódź z Sieradzem i co rusz widzę jak jeżdżą kierowcy na łódzkich numerach. Masakra, masakra i jeszcze raz masakra. Jeśli jedziesz z szybkością maksymalną obowiązującą na danej drodze i w lusterku widzisz, jak na twoim tylnym zderzaku co chwilę wiszą jakieś zajeżdżone poniemieckie klunkry, na 100% mają rejestrację EL. Jeśli jedziesz 90 km/godz. poza obszarem zabudowanym, a co chwilę wyprzedzają cię inne samochody z szybkością spadającego Baumgartnera, na 100% mają rejestrację EL. Fakt, że sieradzanie też do aniołków nie należą ale EL biją ich na głowę. Jak ktoś wyprzedza na trzeciego i do tego na podwójnej ciągłej jadąc w stronę Sieradza czy Łodzi to na 100% jest to EL. A w samej Łodzi, kto pędzi na złamanie karku 100 km/godz. na drogach o dopuszczalnej prędkości do 50 czy 70, wyłacznie po to aby po 300, 500 metrach stanąć na czerwonym świetle, razem z wszystkimi pojazdami przed chwilą wyprzedzonymi? Jako to kto, wyłacznie ci z EL na tablicach!
~~tylda
29.11.2012 09:07:32
BEŁKOT....
najlepiej zgonić wszystko na "Państwo"...
a że się jeździ na "ciężaróweczce" przeładowanym o kilka- kilkanaście ton od nocy do nocy to też wina "Łonych"?
doszło do pierwszej tragedii w okolicach Sieradza, parę dni wcześniej była w Łasku, itd. ... i niestety nie chce być czarnym prorokiem ale idzie zima i wiemy co to oznacza. Zresztą sama jazda od "Panów Ciężarowych" wymaga dużo do życzenia: wymuszanie pierwszeństwa, nie sygnalizowanie światłami..., i inne które każdy z nas sobie dopowie.
Jestem ciekaw do jakich wniosków dojdzie prokuratura?!? kto jechał tą drogą wie w jakim ona jest stanie - błoto na całej długości rozpoczynające się od kopalni praktycznie do zjazdu na S8 Monice. Traktorek, który czyści jeździ tylko przy zjeździe na serwisówkę S8.
Warto jeszcze sobie pomyśleć co by było gdyby ta ciężarówka była załadowana z "czubem" jak to zwykle bywa.
to chyba jest poniemiecka z czsów II wojny , w lesie, wąska i kreta bo tak budowali aby nie było widać z samolotu !
Obywatel
29.11.2012 08:44:14
Nie mówię iż kierowcy ciężarówek zachowują się święcie na drogach.... ale na miłość boską jakoś tą S-8 muszą wybudować prawda?? my jako kierowcy osobówek musimy zacisnąć zęby, włączyć wyobraźnie i to wszystko przeczekać.... jeszcze tylko z 16 m-cy i droga będzie gotowa:D
~~tylda
29.11.2012 08:43:04
1 umyj samochód
2 przejedź się nim w jedną stronę do Burzenina
3 będziesz mieć taki sam "kolor" jak radiowóz
mi wystarczy to co widzę - to co wyprawiają kierowcy o rejestracjach EL w sieradzu (w Łodzi tez nie jest lepiej) - jazda na czerwonym, jazda na wprost z pasa dla skręcających, notoryczna jazda po chodnikach i wiele innych; nie wspomnę już o legendarnych na całą polską łódzkich taksówkarzy - nie ma pojęcia żeby opisać to chamstwo.
Od pewnego czasu mieszkam w Łodzi i często widzę jak kierowcy na sieradzkich numerach jeżdżą po łódzkich ulicach. Masakra, masakra i jeszcze raz masakra- o randach to już nawet nie będę wspominał, ale przecież mają rondo wiec wiedzą jak się na nich jeździ :-). Fakt, ze łodziacy też do aniołków nie należą ale ESI biją ich na głowę. Jak ktoś wyprzedza na trzeciego jadąc w stronę Sieradza to na 100% ESI, tylko gdzie się tak spieszą? Czasem wolniej znaczy w ogóle dojechać! Pamiętajcie.
1. Czy Policja służbowych aut nie myje? Ta KIA wygląda, jakby wodę to tylko z kałuży widziała.
2. Wina motocyklisty.
prorok
28.11.2012 21:13:40
Przekażcie se wszyscy znak pokoju i przestaniecie się sprzeczać
kierowca budowy S8
28.11.2012 21:11:22
ludzie....poczytajcie co wy tu piszenie.....naj latwiej jest znalesc winnego i wieszac na nim psy....my tu pracujemy....i zarabiamy......czy waszym zdaniem naj jest lekko tam jezdzic?? jestescie w bledzie......!! nie macie na ten temat zielonego pjeciea..... Kwestia tej drogi wyglada tak.....calyu czas jezdzi ta droga urzadzenie sprzatajace.....ale niestety...ta droga jest tak waska i kreta ze to jest paranoja.....zadajcie sobie lepiej pytanie.......... KTO DOPROWADZIŁ DO TEGO BY TAK WASKIE RDOGI BYLY BUDOWANE BEZ ZADNEGO POBOCZA I Z TAK GŁEBOKIMI ROWAMI?????????? TO PANSTWO ODPOWIADA ZA TEGO TYPU ZDARZENIA..... bo kierowcy jezdza tak czy tak......a kto własnie taki sposob jazdy z gory nazuca????? odpowiedz jest prosta.......PANSTWO . Bo wszystko ma byc zrobione szybko co znaczy jak naj taniej.....czy to jest wan tak trudno zrozxumiec......myslicie ze nie woleli bysmy wozic po 20% ctego co wozimy...po 8 godzin dziennie.....jezdzic po 30km/h..... cOczywiscie ze woleli bysmy takie rozwiazanie....ale NASZE PANSTWO NAM NA TO NIE POZWALA NAM I NASZYM PRZEŁOZONYM. Zastanowcie sie zanim wyciagniecie błedne wnioski.....bo my tez sie narazamy by zarobic na jakies zycie..... to po pierwsze a po drugie narazamy sie dla budowy drogi ktora bedzie słuzyła nam wszystki. Dziekuje za przeczytanie mojej wypowiedzi.
pikola
28.11.2012 19:20:57
do wszystkich sieradzkich osobówek nauczcie się na początek jeździć po zwykłych drogach a nie myślicie o S-8 ....włączać do ruchu nie umiecie się i ze skrzyżowań bezkolizyjnych korzystać a o S-8 myślicie....
Szkoda człowieka, lecz to była jego wina.
kierowca
28.11.2012 16:51:00
Jeżeli chodzi o błoto na drodze to jest i to duża a za czystość pojazdów odpowiada budowa i nawet jest taki przepis że wyjeżdżając z budowy każdy kierowca powinien umyć samochód a budowa powinna być wyposażona w myjkę, sam miałem taką sytuacje kiedyś, po wyjechaniu z budowy psiarnia mnie dogoniła i chcieli dać mandat że jadę brudnym samochodem bo budowa powinna mi udostępnić myjkę, a tu widze nikt się tym nie interesuję, jężdżę codziennie tą trasą o różnych porach, te wywrotki jeżdżą całą noc jak ktoś powiedział bez zasłaniania plandek i środkiem drogi przeładowane na maksa i juz mialem sytuację że jeden wyszedł mi na czołowe ale co zrobić, takienasze państwo
Głupiś czy o drogę pytasz??? Jak to nie będziemy mieli z s-8 pożytku. Właśnie ten tranzyt blokuje Sieradz i okoliczne miejscowości. Jak większość ciężarówke i sporo osobówek pojedzie S-8 to u nas radykalnie spadnie ruch.
Ricardo
28.11.2012 16:45:40
Tylko co ma wspólnego z zaistniałą sytuacją twój durny komentarz?Bo podejrzewam ,że akurat kierowca Matiza nikogo nie wyprzedzał tylko stracil przyczepność na rozsypanym żwirze.
Marcjusz
28.11.2012 16:13:04
Miejscowi nie będą mieli korzyści? Rozumiem, że nigdzie nie wyjeżdżasz poza Sieradz, ale zrozum, że wiele osób podróżuje do Wrocławia, Łodzi, Warszawy.
Już wiadomo
28.11.2012 15:52:14
Rozumiem ,że już znasz wszystkie ustalenia dotyczące tej tragedii?
facet
28.11.2012 15:32:18
Jeżdżę tam często i obserwuję co tam wyprawiają osobówki.Odcinek drogi od Burzenina do Sieradza to przeważnie zakręty i podwójna linia ciągła,ale co tam dla bonzów w osobówkach to znaczy? Nic, mają to gdzieś,jeżdżą jak wariaci z nadmierną szybkością,wyprzedzają na podwójnej ciągłej i wiecznie się spieszą, a skutki tego są tu widoczne.
realista
28.11.2012 15:29:06
Droga S8 budowana jest dla jadących tranzytem i miejscowi nie będą z niej mieli większej korzyści.
A my pozostaniemy ze z niszczonymi kompletnie drogami i przydrożnymi krzyżami, znaczącymi niepotrzebne śmierci.
gurol
28.11.2012 14:53:28
"kierowcą" ? Do szkoły pod górkę miałeś?
Krzychu
28.11.2012 14:35:05
Co wy chcecie od tych ciężarówek gdyby nie one to niczego by nie było przede wszystkim w sklepach. Fakt wypadek z ciężarówką to zawsze tragedia, patrzcie na siebie i nie utrudniajcie życia kierowcą ciężarówek
kierowca
28.11.2012 13:28:17
Jak pisze "Rzeczpospolita" z dnia dzisiejszego kierowca samochodu z brudnymi szybami może dostać nawet 5 tys. zł grzywny. Mandat za takie wykroczenie to nawet 500 zł. współczuje rodzinie.
gutek
28.11.2012 13:26:26
prościej zatrzymywać rowerzystów
gutek
28.11.2012 13:17:09
to nie jest narzekanie, wszyscy się cieszą z budowy S8, tylko dlaczeko jedno powstaje, drugie się niszczy ?
gutek
28.11.2012 13:06:37
nie chciałbym prorokować, to pierwszy wypadek i to tak tragiczny na tej trasie od momentu pojawienia się ciężarówek z piaskiem, zbliża się zima, śnieg, lód, dojeżdżam codziennie tą trasą do Sieradza do pracy, już jest koszmar, trasa nie jest przygotowana do takiej ilości ciężkiego sprzętu, już na całym odcinku brzegi asfaltu pękają, co będzie po zimie, droga jak sprzed remontu, i ile jeszcze ofiar, ktoś na to zezwolił ??????
Ok ja rozumiem że to nie pierwszy taki wypadek ale jak wygląda tutaj ta droga? Nie wiem dokładnie w którym miejscu był ten wypadek ale jeśli ten rozsypany żwir się do tego przyczynił to ktoś powinien za to odpowiedzieć:)
W tym wątku akurat nie narzekamy na brak dróg nikt nie ma żalu że wożą żwir chodzi tylko o sposob jego wożenia czy uważasz że muszą ginąc ludzie żeby powstała droga?To nie pierwszy taki wypadek
tylko szkoda że budują je kosztem innych dróg i jak się okazuje ludzi:)Co z tego że zbudują S8 jak wszystkie drogi dookoła będą popsute:)Już nie wspomnę jak przeładowane jeżdżą te wywrotki a nie które to w opłakanym stanie technicznym:)Mało która ma piasek zabezpieczony plandeką. Dzisiaj z pół tony było go wysypanego na drodze ale kogo to>>>>>:)
ot i sporo racji. Niestety to nie Szwajcaria aby ciężarówki z budowy wyjeżdżały czyściutkie i pachnące. Niestety drogi będą częściowo przysypane piachem i nawet codzienne ich czyszczenie niewiele pomoże. Tak jak dzisiaj mokra nawierzchnia, trochę piachu , łuk drogi zbyt duża szybkość i tragedia gotowa.
magdzisko80
28.11.2012 12:21:54
najpierw narzekacie, że nie ma dróg a jak zaczęli je budowac to znów narzekacie. Brak słów :(
Normalka - aby wygrać przetarg , wykonawca oferuje niską cenę i stara się jak najwięcej kosztów przerzucić na innych , w tym wypadku na społeczność lokalną. Wożą piach ztarymi rzęchami , zamiast budować drogi serwisowe o niszczą lokalne. A na koniec jak znam zycie to nie zapłacą podwykonawcom i interes się kręci.
Policjo...Inspekcjo... obudzcie się...!
To samo dzieje sie na drodze do Dabrowy.wlk.Ciezarowki ze zwirem jezdza srodkiem jezdni.Nie sygnalizuja zadnych manewrow na drodze ,czesc z nich nawet nie ma wlczonych swiatel.Pomijam juz ,ze cala droga jest zniszczona.
kierowca
28.11.2012 11:14:20
do mieszkaniec. zgłoszenie na policję o niszczeniu drogi było ponad 2 tygodnie temu i jakoś w tym czasie nie było widć żadnej kontroli a jeżdżę o różnych godzinach.
Taka piękna była droga do Burzenina a co teraz jest -wypadek nieunikniony gdy mijając się z ciężarówką która przekracza środkową linię/pan na drodze/i jedzie na pewno z dużą prędkością/bo trzeba zrobić dużo kursów ze żwirem/ratujemy się zjeżdżając na wykruszone i rozjechane pobocze przez te ciężarówki i jeszcze dochodzi to błoto.Jedną droge robią a drugą psują.
Sieradzak
28.11.2012 10:27:15
Witam, zgadzam sie z tym człowiekiem. One juz od 4 rano dzis jechały w strone burzenina a auto po jednej trasienadaje sie tylko do myjni. Po drugie to Ci "kierowcy" jezdza tymi złomami jak chcą z tym piaskiem.
kierowca1
28.11.2012 10:18:52
Popieram wcześniejszą wypowiedź. Droga 480 to masakra:powybijane pobocza, pełno piachu, który sypie się z przeładowanych ciężarówek. Wczoraj trochę popadało i tragedia gotowa. Mało tego - często zdarza się że jeżdżą z otwartymi burtami bo nie mają czasu ich zamknąć. Gdzie jest ITD Policja i inne odpowiednie służby. Te ciężarowki powinny być kontrolowane kilka razy dziennie. Kilka mandatów dostali wożący piach z Małkowa i się śmieją bo dalej robią to samo. Droga S-8 oczywiście jest potrzebna tylko trzeba sobie zadać pytanie: jakim kosztem? Ile ludzi jeszcze zginie i ile dróg zostanie w międzyczasie rozwalonych.
mieszkaniec
28.11.2012 10:15:20
do kierowca: też mnie takie zachowanie budowlańców denerwuje, ale na wszystko są odpowiednie przepisy i nie ma tak, że robią syf na drodze publicznej i mają to w 4literach !!! Zacznij od telefonu na policję i oficjalnego przyjęcia zgłoszenia o niszczeniu drogi.
kierowca1
28.11.2012 10:12:36
Popieram wcześniejszą wypowiedź. To co się dzieje na tej drodze to skandal. Była dobra i szeroka droga to już pobocze powybijane, nie wspominając o ogromnej ilości piasku, który wysypuje się z przeładowanych cieżarówek. Wystarczyło że wczoraj trochę popadało i tragedia gotowa. Najlepiej postawić znak - ograniczenie do 40, 30 km/h - i sprawa załatwiona. Najlepiej zamknijcie tą drogę i niech tylko cieżarówki sobie jeżdżą. Gdzie jest ITD, Policja i inne odpowiedzialne służby żeby kontrolować te ciężarówki kilka razy dziennie. Ci z Małkowa dostali parę mandatów za przeładowanie i śmieją się z tego. Rozumiem że droga musi powstać ale zadać sobie należy pytanie: jakim kosztem? Ile dróg jeszcze zostanie zniszczonych i ile ludzi zginie na tych rozwalonych i brudnych od piachu drogach.
kierowca
28.11.2012 10:04:14
Może wreszcie ktoś zainteresuje się stanem drogi nr 480. Od wczoraj droga pokryta jest błotem, które powstaje poprzez wywóz żwiru ze żwirowni w Kopaninie na budowę trasy S8. Tiry jeżdżą przeładowane i na każdym zakręcie go rozsypują. Zapraszam osoby odpowiedzailne za stan tej drogi do przejażdzki nią. Wizyta w myjni po przejechaniu tej drogi obowiązkowa.