aisza
07.05.2013 23:52:40
panie wójcie niech pan coś zrobi z tym sklepem w słomkowie mokrym bo tam na ulicy przy nim parkuje tyle samochodów że przejechać nie można a najniebezpieczniej jest gdy zjeżdza się z głównej drogi ,woże małe dziecko i az sie boje co może sie zdarzyć
mieszkaniec gminy
27.02.2013 10:58:27
Była informacja przy rozdawaniu deklaracji śmieciowych,że każdy indywidualnie ma wymówić umowę na odbiór śmieci z PK co się okazało nie aktualne.Należy to sprostować,gdyż po co tyle papieru zapisywać a na to ileś lasu wyciąć !Apeluję o wczesne nagłośnienie tego sprostowania bo w niedługim czasie wszyscy zaczną składać te wypowiedzenia(okres 3 m-ce)
powinien Pan Panie Tomku pomyśleć o rodzinach wielodzietnych tak jak w innych gminach
do bałwana
15.12.2012 08:15:09
Bałwan? A co ty zrobiłeś w tym temacie. Odpowiem za ciebie NIC.
DUPEK i tyle.
pomysł na sąsiada
14.12.2012 18:34:44
Popieram wpis. Co wy chcecie od wójta w sprawie palenia śmieci. Może jeszcze powinien zmieniać pampersy waszym dzieciom. Ludzie to jakaś paranoja. Dzwońcie na policję ja tak zrobiłem i się skończyło. Sąsiad kupił węgiel - wreszcie.
Przyrodnik
14.12.2012 12:13:18
Zadbajcie o tego powyżej(nick właściwy) i mu tych śmieci do tego lasu nie wyrzucajcie(co najwyżej odpadki jadalne przez zwierzęta).
mieszkaniec Słomkowa
14.12.2012 10:48:48
ale jaja:)
...to może dyrektorka szkoły sprawdzi jeszcze, czy wszyscy umyli okna na święta i czy w stodołach nie przecieka dach i czy karp został prawidłowo uderzony w głowę?!
Żenada i debilstwo totalne!
Jak ci śmierdzi to dzwoń na komisariat w Błaszkach tel 0-43-8292007 - dzielnicowy pan Tułacz, komendant pan Piękny.
ps. widzę ,że nick pasuje do osoby piszącej komentarz!!!
kamilkaze
14.12.2012 10:24:24
Jak widzisz przestępstwo lub wykroczenie i nie jest ci to obojętne to powiadom o tym odpowiednie służby.
Myśliwy
14.12.2012 09:52:46
...jest jakiś kryzys myślowy bo jaki sens byłoby wozić i podrzucać te śmieci jak ma kosz u siebie za który musi zapłacić.Piszesz aby coś napisać,na wsi też myślą rozsądnie.
Prosiłbym, kochane nasze: zajmijcie się sprawą śmieci w gminie Błaszki, które będzie wywoziła (prawdopodobnie bez żadnego przetargu) specjalnie na tę okazję stworzona firma syna wiceburmistrza. Trochę to śmierdzi...
nie spalaj śmieci
14.12.2012 08:12:27
Zgłoś na policję bo to przestępstwo. Dzielnicowy jest od tego a nie wójt.
wieprz
14.12.2012 00:05:47
najwiecej smieci do lasu wyrzucaja wies-magi z okolicznych wsi...
do mysliwy
14.12.2012 00:04:49
ja wyrzucaja smieci to maja puste kosze ... widac synu ze myslenie ból ci sprawia..
bałwan
13.12.2012 22:10:28
Nasza kochana gmina to jeszcze nic tak naprawdę w sprawie odpadów nie zrobiła. Może by tak w końcu pan wójt przeszedł się po tych wioskach, to by se zrobił inhalację np. koło szkoły w Słomkowie - tak "naturalnie" spalają śmieci w picach centralnego ogrzewania. A nikt tego nie widzi, nie czuje ? ani dyrekcja szkoły???
pesymista
13.12.2012 21:21:49
....będzie podwójnie płacił,do dwóch gmin...a jeszcze będzie opisywał co z której gminy jest !!!
ściema i tyle
13.12.2012 20:25:21
I w ten sposób likwiduje się polską lokalną przedsiębiorczość.
Prawda jest taka że tort został dawno podzielony i na wierzchołku góry śmieciowej po przetargach będą wielkie koncerny zagraniczne.
A my Poloczki będziemy płacić.
maria
13.12.2012 17:58:17
Wszystkich dziwi to, że nasz Rząd zafundował nam taką ustawę, że za śmieci będziemy płacić o 100% więcej. Wszyscy są rozczarowani, w gminach się głowią jakie ceny ustalić bo nie wiadomo jeszcze jakie będą koszty a ludziska się martwią, że znowu Tusk szuka kasy ich kosztem i stworzył nowy podatek. Najdziwniejsze jest to, że do tej pory funkcjonowały zakłady komunalne, które odbierały śmieci a teraz muszą być ogłaszane przetargi. Pewnie ktoś ma jakiś interes, aby to zgraniczne firmy weszły na nasz rynek po to aby zlikwidować drobnych przedsiebiorców.
qwerty
13.12.2012 15:14:07
To prawda, że dzieci produkują dużo śmieci, ale na siebie nie zarabiają i uważam, że powinni płacić tylko dorośli, wtedy była by to choć namiastka polityki prorodzinnej.
janko
13.12.2012 14:28:52
a ciekawy jestem jak niby będą sprawdzać kto segreguje, a kto nie śmieci. Nie wydaje mi się, żeby za każdym razem odhaczali na kartce kto oddał a kto nie plastiki i szkło, i potem to weryfikowali przy pobiorze opłat. Sądzę, że też tu będzie niejasna sytuacja i ludzie bedą oszukiwać.
NIE Chłop
13.12.2012 13:26:53
To tylko świadczy o bardzo niskim opodatkowaniu rolnictwa. Przyjdą czasy gdy zapłacisz 1tys/miesiąc ZUS zamiast KRUS i przejrzysz na oczy.
dylematy
13.12.2012 12:50:32
Wyhamuj - jeżeli już, to "dobry gospodarz do domu przynosi".
mieszkaniec
13.12.2012 12:31:35
za śmieci będę mieć do zapłacenia na rok 2 razy więcej niż podatku z 5 ha gospodarstwa---paranoja
Pytek
13.12.2012 12:23:44
...co mieszka przy granicy gminy i pół dnia jest w jednej a drugie pół(w polu) w drugiej gminie. To Wójt ludziom zabił klina myślowego mieszkańcom.Dylematy,że ho,ho,nie do rozgryzienia!
sasiadka
13.12.2012 12:10:18
Wg mnie każdy właściciel musi rzetelnie w oświadczeniu podać ile osób u niego mieszka i tyle. Jeżeli ktoś jest zameldowany u niego a mieszka gdzie indziej, to powinien napisać oświadczenie, że płaci za śmieci tam gdzie mieszka.
Trochę papierków, ale chyba tak najrozsądniej.
wielki plus dla autora!!!!!
obserwator
13.12.2012 11:27:43
1)To niech gospodarz od każdego odwiedzającego jego posesję pobiera opłatę na poczet śmieci(kurzu na butach)jakie mu przyniósł,
2)Nie wysyłać dzieci do szkół,ani do pracy,
3)Nie mieć za dużo dzieci,
4)Po zakupy wybierać się np.z liśćmi chrzanu aby zapakować żywność.
Najlepiej nie śmiecić i nie wytwarzać śmieci!!!Nie będzie problemu!!!
Ludzie myślcie !!!
Już z ankiety wynika (tej śmiesznej) ile osób nie ma koszy i nie płaci a śmieci pali i wyrzuca do kosza.
Najlepiej żeby było wszystko za darmo a i tak nie będzie zadowolenia - tacy jesteśmy
Właśnie ciekawa jestem jak sprawa wygląda z ustaleniem osób faktycznie mieszkajacych w danym gospodarstwie, bo wydaje mi sie , że płacenie 6zł za studenta, który jest tylko 2 dni miesięcznie w rodzinnym domu wydaje sie bardzo niesprawiedliwe, albo za osobe, która pracuje za granicą a nadal jest zameldowana w danej wsi. a co z rodzinami biednymi, które teraz płacą 36zł na kwartał a mają płacić 36zł za miesiąc? wazna rzecz to, że będzie taniej(sporo) dla rodzin które segreguja śmieci. Na mojej wsi z około 80 gospodarstw na palcach jednej ręki mogę policzyć ile domów segreguje teraz śmieci, a reszta do pieca. Za to wielki plus. Licze na mądre i odpowiedzialne podejście i policzenie faktycznej liczby mieszkańców.
MYśliwy
13.12.2012 10:38:40
Jak wskazuje nick,to ten osobnik gdzieś buchtuje tych pojemnikach,że tak tych chłopów wyczaił.Ciekawe jakie ma narzędzia aby ich rozpoznawać?
...mają puste kosze,w co nie wierzę,ale za wywóz płacą tak i tak bo mają podpisaną umowę z PK.Nie ma zmiłuj choćby kosz był pusty.To tyle w temacie!!!
sąsiadka
13.12.2012 10:28:56
Żartujesz? Takie podchwytliwe pytanie? - oczywiście, że każdy mieszkaniec musi zapłacić za wywóz swoich śmieci. Wyobraź sobie, że sąsiad płaci, a Ty nie - i co? - wrzucasz sąsiadowi za płot?
kamilkaze
13.12.2012 09:46:56
Przy dzieciach więcej śmieci jak przy dorosłych. Jeśli "qwerty" masz dzieci to powinieneś (powinnaś) o tym wiedzieć. A stawka 6 zł jest naprawdę korzystna. W Sieradzu płacimy już teraz ponad 7 zł. UM Sieradz powinno brać przykład z polityki ochrony środowiska z UG Wróblew. Naprawdę jestem pod wrażeniem tego jak ta gmina radzi sobie w tej materii. Brawo!
Jeszcze brakuje mi tzw. wisienki na torcie :p Propagowanie biogazowni, kompostowników przydomowych oraz po wejściu ustawy - OŹE. Jeśli gmina pójdzie w tym kierunku to będzie wzorem dla całego łódzkiego...
mieszkaniec
13.12.2012 09:40:34
Jedno pytanie ,czy każde gospodarstwo musi obowiązkowo i przymusowo płacić za śmieci ?????
gmina wróblew
13.12.2012 09:35:52
wysłaliście śmieszne ankiety ,bo baliście się spotkać z mieszkańcami gminy w sprawie śmieci,a teraz za ich plecami ustalacie stawki!!!!!!!
????Błąd_critical!
13.12.2012 08:31:05
Co z firmami? Śmieci po 2 śniadaniu i trochę papierów biurowych to ma chyba każdy ale potem to już od rodzaju działalności zależy...........
wacek
13.12.2012 07:40:50
Nie jestem z tej gminy ale interesuje mnie jak postąpiono z osobami które np pół roku nie przebywają w gminie a są zameldowane w innej miejscowości . Kto ustali faktyczną ilość osób, Co będzie jak przestanie istnieć obowiązek meldunkowy. Stawka wygląda na rozsądną
do rozczarowanej
13.12.2012 05:51:07
Napisz jaki masz kosz jeśli go masz a potem wylej swoją flustrację na cały świat.
tyż ałtor
13.12.2012 00:18:07
No tak, przecież małe dzieci "nie produkują śmieci"! Taki np. niemowlak pampersy zdaje się, że zjada po prostu, a kilogramy opakowań po rożnych mlekach, kaszkach, gerberach wyparowują sobie najpierw do atmosfery a potem w przestrzeń kosmiczną.
wieprz
12.12.2012 21:52:02
dlaczego wies-magi z okolicznych wsi podrzucaja smieci do osiedlowych smietnikow... ja place za to...a oni maja czyste puste kosze..
przecież komunalka teraz odbiera też tylko raz w miesiącu i jakoś nikt nie padł a chyba nie śmierdzi nikomu nic?
Sieradzanin
12.12.2012 20:52:48
Wreszcie normalna cena w gminie, tak powinni działać inni, trzeba tylko madrze zrobic przetarg i wszyscy będą zadowoleni,Jak się słyszy o cenach 30 zł tak jak w Łodzi to ta jest po prostu rewelwcyjna
qwerty
12.12.2012 20:18:53
Opłata powinna być naliczana od osoby dorosłej. Bo jeśli ktoś ma kilkoro dzieci to będzie musiał za nie nie mało zapłacić. Gdzie tu polityka prorodzinna?
<>Błąd_critical!
12.12.2012 19:43:13
Chyba jesteś rolnikiem :(
Jak renciści nie chcą płacić ti wywalić z domu.
Jak dzieci nie mieszkają to wymeldować.
Jak znam cłopstwo to gospodarka jest przepisana na dzieci by rodzice rentę strukturalną mogli pobierać po 2tys na miesiąć....... Więc się wymeldować nie mogą.
Te stawki są akceptowalne - ciekawe co Walczak wymyśli. Będzie porównanie.
a jak by było według osoby rozczarowanej sprawiedliwie?
a) od wielkości gospodarstwa - jeśli ktoś ma tylko dom bez ha?
b) od zużytej wody w gospodarstwie,którą pobieram z własnej studni a nie z sieci?
w tych przypadkach np w/w ja bym nie płaciła wcale ... i to by było sprawiedliwe?
proszę bardzo ja mogę nie płacić, tylko czy wytwarzając śmieci mam je palić w piecu czy okradać innych mieszkańców gminy oddając na darmo śmieci a wytwarzając ich przy 4-ro osobowej rodzinie całkiem sporą stertę?
Rysiek
12.12.2012 19:33:33
Jak widać, lepiej było nie ustalać żadnej stawki i poczekać na wojewodę ,to może 12zł miesięcznie od osoby było by dla was lepiej.
A co teraz robisz ze śmieciami? Pewnie palisz w piecu.
zgadzam sie kazdy jak najwiecej dla siebie chce wziac.
???????Błąd_critical!
12.12.2012 18:35:49
Ciekawe jak to zafunkcjonuje - odbiór śmieci raz na miesiąc? Czy aby smród z koszy nie zabije okolicznych mieszkańców? Chyba po łyk czystego powietrze trzeba będzie jeździć do miasta !
osoba rozczarowana
12.12.2012 16:56:49
na chwilę obecną nie stać mnie na 36 zł za kwartał za wywóz śmieci a Pan wójt myśli ,że w lokalu w którym mieszkają 2 lub 3 rodzimy-10 osób--- w tym renciści -którzy za nic nie chcą płacić-i są zameldowane dzieci ,które gdzieś w innym mieście pracują,ja mam płacić 60zł -miesięcznie, skąd mam na to wziąć pieniądze--w dobie kryzysu.
Panie wójcie ,szczyci się Pan wiatrakami ,a chce Pan ze swoich mieszkańców zedrzeć skórę,niech się Pan zastanowi