strzałka do góry
09.04.2013 18:39:40
Sieradz

Tragedia na Łokietka

Martwego mężczyznę znaleźli mieszkańcy jednego z bloków przy ul. Łokietka w Sieradzu. Prawdopodobnie popełnił samobójstwo.

(fot. nasze.fm)

Na miejscu pojawiła się już policja, która będzie wyjaśniać okoliczności śmierci mężczyzny. Póki co nie wiadomo kim był i ile miał lat. Znaleźli go mieszkańcy bloku przy ul. Łokietka i powiadomili funkcjonariuszy. Z nieoficjalnych informacji przekazanych głównie przez lokatorów budynku wynika, że mężczyzna prawdopodobnie wyskoczył z okna na 9 piętrze. Samobójstwo bierze również pod uwagę sieradzka policja.

mksz
Komentarzy: 174

Komentarze

ldko 03.06.2013 16:36:30
czytam czytam i co???to patologia jakaś chyba?!a raczej na pewno!!
abc 27.05.2013 07:08:14
wróciłam dopiero i dowiedziałam się że nie ma już Marcina z nami.
Bardzo mi żal
zuza 21.05.2013 14:29:57
To był biały dzień ...ludziska!
Antek 14.05.2013 11:17:31
Nie ma pewności, czy to było samobójstwo. Dochodzenie trwa.
tina 11.05.2013 14:27:56
To ty znaczy podpisano "ja"wlazłas tu.I piszesz i komentujesz po miesiącu.Nie wiem po co
:-( 10.05.2013 10:00:43
Jeszcze dziś nie wierze ze go nie ma..........
ja 09.05.2013 10:47:08
jestem baaaardzo ciekawa, jakich rzeczy dowiedzielibyśmy się o Tobie, w przypadku gdyby stało Ci się kuku... Prawda by bolała, a może kłamstwa i po mówienia? Pewnie jedno i drugie. Chciałbyś/abyś aby ktokolwiek to komentował?
Komentarze pod tego typu artykułami powinny być zablokowane.
Potem ludzie mają o czym głupoty gadać przez miesiąc: skoczył bo mu się z żoną nie układało, skoczyła bo miała długi, rozwalili się na drzewie bo się naćpali...itp.itd., Żałosne!!!!
znajoma 09.05.2013 09:47:42
a co jednak prawda boli
j......... 09.05.2013 08:13:15
Czemu ludzie o tym piszą i kto na to pozwala. Przecież to nie powinno nikogo obchodzić. Miejsce pochówku, sprawy pogrzebowe, stosunki rodzinne - to są prywatne sprawy ludzi. Niektórzy , to chyba nic innego nie robią tylko babrzą się w czyichś sprawach. Przecież to nie jest ani wydarzenie publiczne ani osoba publiczna. Wstyd dla piszących i jeszcze większy dla publikujących.
mar 06.05.2013 20:54:40
w Męce
lala 06.05.2013 18:25:22
a na ktorym cmentarzu pochowany?
xl 04.05.2013 21:53:14
Znałam Marcina i bardzo mi go żal.To był naprawdę fajny dobry i uczynny chłopak tylko szkoda że nie miał wsparcia w najbliższej rodzinie.potrzebował ciepła i miłości i dobrego słowa.szkoda mi go bardzo
ola 02.05.2013 16:35:32
Z zusu pieniądze otrzymała siostra bo to
one go chowały i posiadały rachunki.Zrozumiałe!
koleżanka 02.05.2013 08:43:18
Ona to się załatwiła pod siebie.Aktorka od siedmiu boleści.Smerfów na niego wzywała,a potem chciała sceny odgrywać.
znajoma 01.05.2013 20:15:37
Za krótko znałaś Marcina aby coś o nim wiedzieć.Bzdury ludzie nie żyją a takie je targają.
rodzina 01.05.2013 20:12:11
Babcia Marcina ze strony taty to leży razem z Marcinem w grobie.Ale bzdury,a w Męce to Marcin rodziny nie miał !Widzę że źle was ktoś poinformował.A druga babcia pochowana jest w Rososzycy.No i jeszcze jedno jak nie wiecie to bzdur nie piszcie!I dajcie spokój naszej całej rodzinie!
wxyz 01.05.2013 17:16:58
Tak dajcie jej OSKARA za to,że zajęła się czym??? tylko własnym tyłkiem chyba.Szacuneczek dla prawdziwej rodziny mamy oraz sióstr.A o zusie to się nie wypowiadaj bo tam na pewno nie było problemu!Kto chowa ten dostaje pieniążki!
one 01.05.2013 16:26:10
my wiemy że marcin mieszkał z babcią z męki i ona żyje do dziś. To babcią ze strony taty marcina której siostry i mama marcina nie znoszą..
nnn 01.05.2013 10:20:41
Zielony ty się chyba zielonki najadłes.Sieradz to nie Warszawa.
zielony 01.05.2013 08:46:57
skoro wszyscy mają auta to dlaczego było tyle ludzi w autobusie? a z tego co wiem to żona załatwiala wszystko. oprócz. zusu bo tam był problem więc dlatego siostrze dali pieniądze.
aaaaaaaaaaaaaa 01.05.2013 00:15:35
popieram to jej zasluga a z niej dobra aktorka tez
nnn 01.05.2013 00:02:34
Tak tak i ta miłość była taka silna aż go zepceehnęła z okna!Ludzie bzdety piszecie.
rodzina 30.04.2013 23:23:38
Babcie
Macina nie żyją od kilkunastu lat.

Ulka 30.04.2013 21:08:08
Odnoszę wrażenie zielony że zaczynasz czyścić sumienie i zwalasz winę na kogoś.Powinieneś pisać z słownikiem ortograficznym w ręce.
ziom 30.04.2013 21:03:29
No to widocznie źle ucelował z tą miłością...Znałem Marcina od bardzo dawna i miłości to ja tam nie widziałem.Powiedziałbym jakiś obowiązek raczej.A siostrom i mamie należy się szacun za wszystko.Został godnie pochowany.Żony to nie wybielajcie ona swoją opinię to już sobie wyrobiła...Jeśli chodzi o zus to pieniądze wypłaca się osobie która chowa zmarłego i problemu z tym nie było na pewno!!!
ala 30.04.2013 15:06:54
Co ty pieprzysz Zielony za głupoty ? Jego mama i siostry są w porządku. Pochowały go z godnością i szacunkiem ! Mogłeś popatrzeć na żonę i psełdo teściowa jak były ubrane jak to ma dla ciebie takie znaczenie. co za żona ze nawet męża nie potrafiła pochować !
zielony 30.04.2013 10:56:13
gdyby matka i siostry miały szacunek do brata i syna wstydziły. by się urządzać awanturę w kościele tylko dlatego że patrycja kazała otworzyć trumnę dla babci marcina która chciała się z nim pożegnać u której zresztą mieszkał bo wolał babcię jak własną matke . zresztą co to za matka że nawet do prosektorium nie przyszła się pożegnać .. a. patrycja go nie pochowala bo jakiś problem w zusie był nawet jego matka nie mogła wziąść pieniędzy tylko dopiero siostra z wrocławia przyjechała i dostała.. więc nie piszcie głupotbo robicie krzywdę ludziom którym naprawdę na nim zależało. a ślub wziął. z miłości bo majątku żadne z nich nie miało
ziom 30.04.2013 07:53:24
Skoro miał żonę to było jej obowiązkiem zająć się wszystkim a nie wypiąć tyłek i grać jakieś scenariusze.No ale jak się już miało innego to czego się spodziewać.W jakich czasach ty żyjesz?Dziś co druga osoba ma samochód i jeden z drugim się może zabrać.Komentujesz wygląd siostry szkoda że nie zauważyłeś żony...
ja nie potrafię 29.04.2013 20:57:48
szacun za odwagę
zielony 29.04.2013 15:17:17
aha zapominał bym dodać że jego matka nawet nie chciała grosza popuscic żeby autokar zamówić żeby znajomi i koledzy mieli czym dojechać na cmentarz... a siostra na pogrzeb przyszła umalowana jakby do obcego przyszła widać chyba nie miała zamiaru plakac długo by tu pisać...
zosia 28.04.2013 09:43:07
Powinna być z siebie zadowolona skoro doprowadziła do takiej tragedii.Kondolencje należą się siostrom i mamie tylko.
kolega 27.04.2013 14:22:34
Znałem długo Marcina jak powiedział mi że się żeni byłem bardzo zdziwiony był z tą dziewuchą bardzo krótko... nie wiem czy nawet miesiąc na tamten czas.Mogę tylko powiedzieć,że dobrego wpływu to ona na niego nie miała.
zuza 27.04.2013 14:01:53
Ona go nawet nie pochowała tylko siostry i jego mama się wszystkim zajęły.
nnn 27.04.2013 13:58:59
Aktorka z niej niezła,ale rodzina jej pokazała gdzie jest jej miejsce...nawet na pogrzebie.Zresztą ile ona była tą żoną 3-4 miesiące. Tylko poco zawracała mu głowę.Moje zdanie jest takie albo z kimś jestem albo nie,a nie zwodzić kogoś i poniżać...Charakterek to ona musi mieć...Brak słów do takiej osoby...
ala 26.04.2013 19:50:57
A tak co to za żona która wyrzuca męża z domu a potem udaje wdowę pogrążoną w żalu i bólu....? to jej wina...!!!
wast 25.04.2013 17:32:09
Kobieto co ty w ogóle tu napisałaś?Co ty wiesz na ten temat?Prawdę ktoś napisał chyba się upiłaś...!!!
ktoś 25.04.2013 17:23:38
Wcale nie idiotyczne, tylko normalne... Sieradzu nie ma tylko jednego cmentarza to raz, a dwa nie mogłem być na pogrzebie, a chciałem pożegnać Marcina.
leszek 23.04.2013 21:11:15
Dziewczyno, upiłaś się, czy klawiatura Ci "pada"? Opanuj emocje...
nnn 21.04.2013 17:00:08
No właśnie! Tylko nie wiadomo po co ty ją otwierasz i komentujesz po wszystkim...???
Justyna 20.04.2013 13:54:18
nikt mu nie pomógł skoczyć siedzicie ty i komentujecie nikt nie wie ale pierwszy odzywam buzie daje wam to satyskwacje ? dajcie mu spokój i patrycij nikt nie wie z was jak było na prawde i PODKREŚLAM NIKT NIE POMÓGŁ MY SKOCZYĆ .. HEJTY NIE WIECIE A PISZECIE !
eloszki 18.04.2013 18:22:27
no pewnie jest pochowany na cmentarzu :/ jakie idiotyczne pytania !
ktos 17.04.2013 10:01:17
gdzie jest pochowany
ona 16.04.2013 21:30:46
Czy pogrzeb faktycznie już się odbył?
xxx 16.04.2013 21:07:06
mozesz powiedziec o co ci chodzilo z tym "co to za zona"???
nnn 16.04.2013 18:15:45
Ludzie co to za żona???...Różne sytuacje mają miejsce ale to tu ...brak słów.
Kuper 16.04.2013 17:25:10
Żałuję, że on skoczył ;-( :>
zielona 15.04.2013 17:36:42
a skąd ty takie wiadomości masz może to ty mu pomogłes
nuna 15.04.2013 14:42:56
Dajcie mu spokój! W windzie mógł się kłócić równie dobrze przez telefon.On zabrał to ze sobą,a wasze gadanie nic tu już nie pomoże!
;) 15.04.2013 13:38:35
nikt nic nie wie a gada glupoty;) Czyżu zanim skoczyl klocil sie bardzo z kims w windzie ... przez okolo godzine i potem prawdopodobnie ktos pomógł mu w ym skoku ;)
rozczarowana 14.04.2013 13:43:40
Zginął człowiek. Nie widziałam jak skoczył. Widziałam go później, przypadkiem tam tędy przechodziłam. Zamykam oczy i wciąż to widzę... to jest na prawdę tragedia. Nie mogę się pozbyć z głowy tego obrazu. Jego rodzina na pewno to przeżywa w wy co????!!! Piepszycie bez sensu o tym jak to w naszym kraju jest źle!!!! Co wam daje to gadanie??! Od samego gadania w Polsce się nie poprawi!!! chcecie się wygadywać to załóżcie wspólnie portal o tym jak to w życiu źle. Piszecie to jak by nikt inny o tym nie wiedział.
nnn 14.04.2013 12:29:13
Na tą najgorszą.Z której z reguły nikt nie wychodzi.Ale dajmy już mu spokój wszyscy.
cxzczd 13.04.2013 19:03:57
na jaka zła drogę zszedl Marcin?
yy 13.04.2013 19:00:06
na jaka zła droge zszedł Marcin?
yyy 13.04.2013 18:56:25
na jaką złą drogę zszedl Marcin?
123456 12.04.2013 23:41:11
znajoma 4
junior 12.04.2013 20:53:34
Sieradz to nie zduńska i nigdy nią nie będzie ;)
mr 12.04.2013 19:59:35
Z wieżowców nie skaczą za to rzucają się pod pociągi.
bob 12.04.2013 18:40:53
może by zlikwidować wieżowce? w Zduńskiej nigdy ich nie było i tam nikt nie skacze.....
klopmninene 12.04.2013 18:26:08
jutro 13.00 Fara
Fratman 12.04.2013 17:56:07
mam wiele problemów, ale jako facet nie wyobrażam sobie powiedzieć do koleżanki - "pogadaj ze mną, spotkaj się bo nie mam już sił". Albo uznałaby mnie za niedorajdę i dziwaka, albo naraziłbym się na jej dziwne spojrzenie do końca życia. Być może ludzie z problemami myślą podobnie? A nikt nie chce być omijany na ulicy z powodu prośby o pomoc. Ktoś poniżej ma rację - w dzisiejszych czasach pomoc innym niemal wymarła. Wszyscy mają jedynie czas na swoje przyjemności nie dostrzegając że gdzieś tam ktoś cierpi. Obojętne czy to ziom z podwórka czy psycholog, czy ktokolwiek inny.
ala. 12.04.2013 16:36:29
tak zgadzam sie to bardzo przykre i smutne ze go już nie ma wśród nas. ale ta jego żona to nie jest tak całkiem wporządku już sobie znalazła innego na zastępstwo marcina. niezła....
ona 12.04.2013 16:13:38
Teraz cokolwiek będziemy pisać i tak już większego znaczenia mieć nie będzie, ponieważ w tym aspekcie już nic nie zmienimy. Prawda, że ciężko jest o pomoc od znajomych w trudnych sytuacjach, ale muszę zaznaczyć jedną rzecz. Ludzie pomogą jeśli wiedzą, że w przeciwnym razie może stać się coś złego, a zazwyczaj bagatelizujemy sprawy innych i nie dopuszczamy do siebie takich myśli, że jak nie podamy dłoni, to przez nas stanie się tragedia. Wynika to z naszej nieświadomości, czy może nawet ignorancji.

Znałam się z Marcinem długo, ale ostatnio widywaliśmy się zaledwie co kilka lat i nie przypuszczałam, że dziać się może coś niedobrego. Ostatnim razem zauważyłam go w ostatniej chwili przez co mógł pomyśleć, że nie przywitałam się z nim specjalnie, co nie jest w moim stylu. Mimo to żałuję nawet tamtej niewykorzystanej na rozmowę chwili... bardzo...
Sieradzanka 12.04.2013 15:04:03
Ja wypowiem się tak. Komentujecie a nic nie wiecie tak naprawdę nikt nie wie , to może wiedzieć tylko On ... niestety jest już nie obecny ale każdy się budzi dopiero po fakcie ja nie rozumiem tego dlaczego zawsze jak już tragedia się stanie to wszyscy są wokoło a jak ten chłopak potrzebował pomocy to nie było nikogo .
Wyobraźcie sobie jak Jego rodzina może się czuć ...
Chodzą po domu , a tam jedna wielka pustka..;( ubrania w szafie , zdjęcia i sam fakt że jeszcze parę godzin temu tutaj był .. Naprawdę to jest smutne nie wiem jak ta rodzina sobie radzi ... To jest ciężkie do zniesienia pewnie mają nadzieje że wróci kiedyś tak jak każdy by miał .. Pewnie nie mogą się z tym pogodzić co wcale się nie dziwie a koleżanki i koledzy są do czasu a w najtrudniejszych chwilach zostawiają !!!
Żal mi Go strasznie .. i taki młody chłopak i tyle życia przed sobą :( Przykre !
Trzymaj się tam u góry , może tam będzie Ci lepiej !!
[*]♥
sieradzanka 12.04.2013 14:53:52
Ktoś wie kiedy pogrzeb ?
alex 12.04.2013 11:50:06
kluczowe jest stwierdzenie "Często ktoś sugeruje nam problemy" i słowo sugeruje. W natłoku codzienności naprawdę łatwo przegapić SUGESTIĘ.
ie jest łatwo mówić o problemach w sposób jasny , ale też trudno jest słuchać rebusów :(
Andrinka 12.04.2013 10:27:14
Często bywa tak że ludzie męczący się z problemami szukają pomocy. Proszą o rozmowę znajomych, zgłaszają się do poradni, próbują zasugerować kłopoty rodzinie. I byłam świadkiem, jak ludzie takiego kogoś traktują tłumacząc się takimi pierdołami że masakra... Może po prostu tej pomocy nie ma sensu szukać, kiedy nikt nie chce nam jej udzielić i każdy udaje że takiej osoby nie zauważa? Ktoś ostatnio powiedział że ludzie nie są tacy źli... Przede wszystkim - ludzie nie są tacy dobrzy jak się wielu wydaje... Zauważajmy problemy innych i nie bądźmy głusi na czyjś ból. Często ktoś sugeruje nam problemy, trzeba go słuchać. Może wtedy obejdzie się bez takich tragedii...
ja 12.04.2013 09:49:51
Pewnie, że tak, ale sytuacja materialna w połączeniu ze słabym charakterem jest jedną z przyczyn takich decyzji
znajomy 12.04.2013 09:12:29
Marcin tylko zgrywał twardziela. Nie lubił się żalić, mówić o swoich problemach, których miał coraz więcej.
Prawda jest taka, że kiedy zboczył ze ścieżki i się pogubił, to wszyscy się od niego odwrócili, od razu go potępili, zamiast wyciągnąć to niego pomocną dłoń, która wtedy jeszcze podana uchroniłaby go od problemów i tej strasznej tragedii. :((
Max 12.04.2013 08:59:14
Iluzją jest wiara w to, że w krajach powszechnej szczęśliwości i obrzydliwego bogactwa, nie ma samobójstw. Takiej np. Szwecji w tych strasznych statystykach nawet do pięt nie dorastamy.
gość 12.04.2013 07:42:20
Ty nie bądź Sieradzanin taki mądry, pokaż mi inny europejski kraj, gdzie wartość nabywcza minimalnej pensji jest tak niska jak u nas, nie mówię tu tylko o Sieradzu ale generalnie o małych i średnich miasteczkach; pokaż mi gdzie jeszcze są tak wysokie i skomplikowane podatki, Polska była bidą, jest i będzie i w najbliższej przyszłości nic się nie zmieni, bo najpierw trzeba zmienić mentalność i priorytety rządzących, bez względu czy będzie to Tusk czy ktokolwiek inny, wyprzedali wszystko co się dało, Polska nie ma już NIC co dawałoby nam pewny dochód i tworzyło jakiś ogólnie pojęty dobrobyt, możemy jedynie bogacić już bogatych inwestorów zagranicznych, którzy traktują nas jak tanią siłę roboczą, i łaskawie pozwolą nam zarobić symboliczną "miskę ryżu" a co do własnej firmy to cóż... chyba nigdy własnej firmy nie miałeś albo założyłeś ją sto lat temu, bo teraz żeby mieć własną to oprócz naprawdę dobrego pomysłu i trafienia w niszę trzeba jeszcze mieć odpowiedni kapitał i końskie zdrowie, żeby się na powierzchni utrzymać i jakoś funkcjonować, dzisiaj duże firmy się zamykają jedna po drugiej o małych nie wspominając, wiem co piszę, uwierz mi, dzisiaj w większości utrzymają się tylko tacy, którzy się dorobią kosztem pracownika i innej lewizny, uczciwy dostanie tylko po tyłku niestety
tomasz 12.04.2013 00:51:09
Zginał człowiek i tyle. Śmierć jak każda inna bo...ten chory kraj jest skończony.
To tylko iluzja, ze jeszcze żyjemy. Kwestia kilku lat i będzie koniec.
ona 11.04.2013 22:20:16
Czasami trudno pomóc skoro się nie wie, że coś faktycznie się dzieje, bo nie wszyscy tutaj się wypowiadający byli świadomi problemów Marcina. Często jest tak, że ta osoba, która rozwesela innych, uśmiecha się, tak naprawdę nosi grubą skorupkę, by nie pokazać swoich słabości. Uśmiech do ludzi a w duszy żal i rozgoryczenie i wewnętrzna walka, bo coś jest nie tak jak powinno, czy jak chcielibyśmy aby było. Nie mamy wypisanych na czole swoich emocji...
zielony 11.04.2013 21:55:04
a co wy wszyscy możecie wiedzieć na temat jego problemów skoro nikt z was tak blisko z nim nie był. Dajcie spokój żonie rodzinie i spokojnie przjść ten najtrudniejszy okres. Ludzie napewno mówią o tych śmiesznych komentarzach internetowych a to napewno sprawia im ból. Łatwo jest kogoś oceniać a może zacznijmy od siebie bo niewiadomo czy teraz w naszej rodzinie może niedojść do takiej tragedii...a wtedy o nas będą pisać takie komentarze ...
dka- 11.04.2013 21:12:25
skoro wy niby koledzy,przyjaciele wiedzieliscie!!!!to dlaczego go nie wspieraliscie!!!?tylko teraz piszecie bzdety,ze miał problemy!to gdzie byliscie?zal tylko sióst i matki które musza to wszystko przezyc!:(a kolegów i zony to onchyba tak naprawde nie miał!bo nie wieze ze nikt nic nie wiedział,ze jest mu z czym zle!kasa to nie wszystko!!!!wsparcie,to jest to czego człowiek oczekuje w zakrecie zyciowym!a taki moze sie kazdemu zdazyc!
długoletnia kumpela 11.04.2013 20:22:27
Wielkie Kondolencje Rodzinie Marcin DLACZEGO???
[*][*][*]
???Błąd_critical! 11.04.2013 17:37:03
Dlaczego tak uważasz? Jeśli baby to widocznie sam lubił takie życie.I jeszcze jedno każdy z nas popełnia błędy tylko czasami są one nie odwracalne.Trzymaj się Marcin.W mej pamięci pozostaniesz z tym uśmiechem na twarzy.Jest mi tylko przykro że już nigdy nie zobaczę go w realu.
g 11.04.2013 17:02:48
Witam.
Znałam Marcina ponad 12 lat i to co tu czytam...nie mam słów.
Czy każda tragedia,samobójstwo waszym zdaniem jest winą pieniędzy ,państwa czy premiera..? Nie!
Jesteśmy kowalami swojego losu..to my wybieramy własną drogę.. Nie potępiajmy innych ze wybrali tak a nie inaczej..Marcin musiał mieć naprawde jakiś problem skoro poszedł ta drogą...choć do końca nigdy nie uwierze ze zrobił to sam.:(.
Zbyt dobrze go znałam..Ten chłopak nie potrafił się smucic,rozwalał wszystkich swoim zachowaniem,spontanicznoscia i samym sobą.. On był jest i będzie w moim sercu kimś ważnym.. Przyjacielem na dobre i zle[*]
gość 11.04.2013 11:04:10
baby pchnęły go w to bagno
POinformowany 11.04.2013 10:31:49
Wiem, ze pewna oosba od pomocy probowala mu pomoc...
Anna 11.04.2013 10:21:02
same pozytywne wypowiedzi o człowieku, którego nie ma. Sporo ludzi wiedziało, że facet miał problemy więc dlaczego nikt nie wyciągnął do niego ręki? za to teraz tak wiele ludzi ubolewa nad faktem, że człowieka już nie ma wśród żywych.
majkel 11.04.2013 08:55:09
dokładnie na pewno musiał mu ktoś pomóc.
inna koleżanka z klasy 10.04.2013 22:13:12
Chyba mi nawet kiedyś o tym opowiadał. :) Bardzo Go lubiłam za jego przyjazne nastawienie do ludzi i ciepłe oczy...

Dlaczego Głupolu??
Lilka 10.04.2013 21:49:53
Cztery razy czytałam Twój post, żeby zrozumieć o co Ci chodzi! I skumałam na szczęście. Choć problemy były. Masz świętą rację! Dzieci nie powinny tego oglądać. Ale błagam, na przyszłość używaj znaków interpunkcyjnych.
mb 10.04.2013 21:00:52
uważam ze zdjęcia z jakichkolwiek wypadków i tragedii są nie na miejscu. Czy ktoś z was chciałby oglądać w/w zdjęcie gdyby tragedia dotknęła kogoś z rodziny? pytanie również do redaktorów
Ola 10.04.2013 21:00:38
Ludzie czytam codziennie nasze sieradz itp widziałam wzmiankę ,ale nie czytałam za to o godz 15 moje 6 letnie dziecko w domu juz opowiada mi,że dziś facet z 9 p itp bo kolega w przedszkolu widział i opowiadał .Rodzice kto madry stoji w takim miejscu z dzieckiem?szok na całe życie dla mnie w psychice dziecka.
aneta 10.04.2013 20:16:22
dokładnie to samo pomyślałam
lukasz 10.04.2013 20:10:33
Marcin był osobą lubianą przez wszystkich, nie miał wrogów. Był bardzo dobrym człowiekiem, zawsze służył pomocą. Po prostu ostatnio troszkę się pogubił i skręcił nie w tę uliczkę, co trzeba. Jest mi bardzo przykro, że nikt mu nie pomógł. On nigdy nikomu by nie odmówił..
Trzymaj się Czyżu :((
mark 10.04.2013 19:59:32
Zgadzam się. Marcin był fajny, sympatyczny, zawsze uśmiechnięty i przede wszystkim był dobrym człowiekiem, tylko ostatnio trochę zbłądził. Niestety nie miał kto go wesprzeć :(
j... 10.04.2013 18:26:24
Marcin był zawsze wesoły i dał się lubić Jestem w szoku że nie żyje!spoczywaj w spokoju....
kolezanka ze szklonych lat 10.04.2013 18:25:31
Musialam go budzic rano do szkoly bo zawsze spal gdy po niego chodzilam. Fajne szkolne czasy. Bardzo mi szkoda. Nie powinno tak byc:-(
była 10.04.2013 18:22:26
mi też się tak wydaje bo nie wierze,że tak silny facet jakim był Marcin mógł się posunąć do samobójstwa.... Ja po prostu w to nie wierze..... i już....
miki 10.04.2013 18:15:52
a może było zgłoszenie, że dopiero planuje skoczyć a może mają procedury takie, nikomu sie nie dogodzi ty uważasz że po co 3 wozy a jak by pojechał jeden to ktoś by pytał dlaczego tylko jeden a może jak było by ich wiecej to by zdążyli, nigdy nie jest się w stanie przewidzieć sytuacji jaka sie wykreuje tym bardziej przez telefon
firma 10.04.2013 17:40:50
róbcie skoki w nocy bo dzieci to widzą mimo woli a to już nic miłego

ktoś 10.04.2013 17:34:37
a mi się wydaje ze ktoś tam był jeszcze i mu pomók
skończ 10.04.2013 17:13:54
bla bla bla
kolejne głupkowate pitolenie...
na całym świecie koszty życia wzrastają w dużym tempie, ktokolwiek by rządził w Polsce, byłoby tak samo, pomyśl trochę, zanim coś napiszesz...
Znajoma 10.04.2013 16:48:58
Marcin był bardzo fajnym, miłym kolegą. Szkoda wielka, że w momencie kiedy bardzo mocno potrzebował pomocy, nie znalazł wsparcia i że nikt z najbliższych nie zauważył, że potrzebna jest Mu podpora, by nieco śmielej spojrzeć na życie. Dzisiaj już nic więcej nie da się zrobić. Bardzo żałuję i jest mi szalenie przykro, że nie ma Go już z nami. Pragnęłabym, by nie było to prawdą...
była 10.04.2013 16:45:12
to był mój pierwszys poważny chlopak...taki na serio.... miał dobre serce i wiele mnie nauczył..... serce sciska ,że już go nie ma :-(
sieradzak 10.04.2013 16:29:01
A dlaczego tam aż 3 wozy bojowe straży pożarnej. Nie wystarczy jeden? A później wołają że pieniędzy mało. Trzeba trochę oszczędzać, tam gdzie można.
pff 10.04.2013 16:19:08
DOKŁADNIE JESTEM ZA
pff 10.04.2013 16:17:23
po co? załącza ci się gen mohera?! po co ci wszystko o wszystkich wiedzieć... po prostu nie dał rady i tyle
znajoma 10.04.2013 16:09:54
Marcin był bardzo fajnym, miłym kolegą. Szkoda wielka, że w momencie kiedy bardzo mocno potrzebował pomocy, nie znalazł wsparcia i że nikt z najbliższych nie zauważył, że potrzebna jest Mu podpora, by nieco śmielej spojrzeć na życie. Dzisiaj już nic więcej nie da się zrobić. Bardzo żałuję i jest mi szalenie przykro, że nie ma Go już z nami. Pragnęłabym, by nie było to prawdą...
:) 10.04.2013 15:55:22
przed wykrzyknikiem nie stawia się kropki, chyba, że to wielokropek ale wówczas stawia się je trzy ^^ serduszka i [*] każdy zrozumiał za pierwszym razem oraz radzę wzbogacić troszkę zasób słów zamiast w kółko pisać ,,masakra"
(*) 10.04.2013 15:42:47
Dlaczego ? Czyżu (*)
Ktosiu 10.04.2013 15:34:16
znałeś go .?
moim zdaniem to co się dzieje jest masakra widocznie dobiło go coś tak bardzo że pozostawił rodzinę .. widocznie nie miał innego wyjścia .!
Ktosiu .! :( 10.04.2013 15:32:54
Wielkie wyrazy współczucia .. ! [*]
i powiem że rozumiem trochę tych co skaczą .! i nie dają sobie rady .!
zobaczcie co sie dzieje na tej jednej wielkiej sieradzkiej patologii .!
masakra .!
wielkie kondolencje rodzinie .! [*] [*]♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Naprawde masakra .!! [*] [*] [*] [*] .!! ♥
chudy 37 10.04.2013 15:25:13
marcin byl fajnym kumplem
Ktosiu 10.04.2013 15:24:35
nie dziwię sie wcale że tak się dzieje na tej ,,patologi'' Sieradzu .!
to jets masakra .! niech ktoś się w końcu tym zajmie a nie coraz większa patola z miesiąca na miesiąc .!!
chudy 10.04.2013 15:22:13
wieczny odpoczynek ... kondolencje dla rodziny byl fajnym kumplem
Sly 10.04.2013 15:17:19
Zginął młody człowiek:( a Wy piszecie głupoty o zarobkach i biedzie w kraju, a żadne Wasze beznadziejne komentarze nie przywrócą życia chłopakowi!
Zapamiętam Ciebie Czyżu jako dobrego i wesołego kolegę. Spoczywaj w spokoju [*]
chudy 37 10.04.2013 15:15:03
wieczny odpoczynek racz mu dac panie ...kondolencje dla rodziny
---- 10.04.2013 14:30:52
Dajcie już spokój z tą żoną i córką.Córka nie była jego.A żona?...
kno 10.04.2013 14:25:07
szkoda marcina[*]
.... 10.04.2013 14:05:09
i tak pojdziecie glosowac na po a sie nagadacie.. ze hoho obudzic sie wkoncu!! Swoja firma.. latwo powiedziec, samego zusu jest 1027zł co miesiac!!! do tego czynsze... prad itd... o czym wy mowicie...nie jest latwo....
::: 10.04.2013 14:03:02
no obecnie z al.pokoju
Nieznajomy 10.04.2013 13:47:06
Uważam, że redakcja nie powinna publikować komentarzy naruszających dobro prywatne rodziny. Co kogo obchodzi, kto to był. Szukacie zwykłej sensacji.
kTOŚ 10.04.2013 13:13:07
A czy można widzieć co to za Marcin popełnił samobójstwo ?
jaca 10.04.2013 13:06:55
Nie napisałem że pracuję w biedronce tylko przedstawiłem ci hipotetyczną sytuację z jaką na co dzień musi się borykać dużo ludzi. Więc najpierw przeczytaj uważnie co się do ciebie pisze a potem odpowiadaj. A moje dzieci rzeczywiście trójka mają się dobrze ja też, na szczęście. Ale nie każdy tak ma i może sobie czasem z tym nie radzić i o tym pisałem. Włącz troszkę myślenia. Polecam.
... 10.04.2013 12:59:15
Jeszcze dodam ze robicie z tego sensacje.
Nie ma w tym nikogo winy.
Zrobil widocznie to co uwazal za najlepsze.
To byla wylacznie jego wola.
Nikt nigdy sie prawdy nie dowie z jakiego powodu to zrobil.
Pozostaje wspolczuc tylko zonie i corce.
... 10.04.2013 12:54:15
Ludzie wogole o czym wy piszecie.!
W Sieradzu i okolicach jest duzo prywatnych firm np.budowlanych tak jak dla mezczyzn. Zatrudniaja na czarno. Kazdy zapier... Aby miec za co zyc... A jezeli przychodzi co do rozliczenia,szef mowi ze nie ma kasy...
Owszem pracy jest duzo ale czy kazdy jest wyplacalny?
Rusza sie niby sezon na budowlanke ale kto zatrudni w tych czasach na umowe?
Nikt poniewaz jak by doliczylo sie do kosztow skladki Zusowskie to wyplaty dla nich by byly rowniez duzo mniejsze.
Co do tego chlopaka powiem tylko tyle:
zrobil to co chcial. Widocznie nie mial oparca w nikim zeby sie zwierzyc. Znalam go jakis czas i wiem jaki byl...
kjl 10.04.2013 12:30:48
Z pilsudskiego?
mhm 10.04.2013 12:18:11
Tak.
~~~~~~ 10.04.2013 12:14:41
Sieradzanin +1

Jem popcorn czytając te komentarze i aż dziw bierze, że za śmierć chłopaka nie obwinili jeszcze Walczaka!
pesymista 10.04.2013 12:14:31
Tak,tak jeszcze trochę i przy tych śmietnikach zabraknie miejsca a może i w tych śmietnikach nie będzie czego szukać !!!
ja15 10.04.2013 12:10:52
Rumunia jest w unii europejskiej, jest podobnie doświadczona przez wojny i komunę. a korea ma nadal daleka droge do demokracji.
es 10.04.2013 12:01:03
Co Ty mi tu człowieku o Rumunii? Może jeszcze do Korei Płn nas porównaj?
Życzę powodzenia z takim tokiem rozumowania! A czemu nas do Niemiec nie porównasz?
ania 10.04.2013 11:54:14
a czy chodzi o tego marcina który miał dwie siostry??Kasię i Justynę??
ja15 10.04.2013 11:38:45
jedźcie do Rumunii czy Serbii, zobaczycie co to znaczy bieda i praca za 250E przy europejskich cenach. nie narzekajcie że w Polsce jest źle, malkontenci.
Sieradzanin 10.04.2013 11:37:04
No właśnie się tym różnimy, ja na śmietniku nawet poszukam szczęścia aby dorobić a ty będziesz dalej narzekać i złudnie będziesz liczyć że praca sama przyjdzie. Możecie mówić że jestem głupi, piszę głupoty tyle że ja łapie się każdej pracy jaką jestem w stanie wykonać by zarobić na swoje potrzeby a wy siedzicie na internecie i jedynie narzekacie ( to nie poprawi waszej sytuacji życiowej i nic nie zmieni ). Tacy z was odkupiciele niepodległej Polski ?! startujcie w wyborach, nawet jeśli dostaniecie się do rządu to inni waszego pokroju was z błotem zmieszają bo to nie oni dorwą się do koryta...

Na koniec tej dyskusji ( z mojej strony ), daleko nie sięgając wszyscy obwiniacie Walczaka o to ile on nie zrobił - a to co robi jest wam kompletnie nie potrzebne.... On jest tylko władzą wykonawczą, pretensje głownie powinniście kierować do rady miasta bo to oni wprowadzają ustawy i zmiany w naszym mieście ( wielkie niby ciężkie realia Sieradzkie ) a prezydent miasta jedynie podpisuje dokumenty finalnie. Wszystkim się niestety nie dogodzi.

es 10.04.2013 11:24:28
Śmieszą mnie komentarze takie jak Twój. Pochodzisz pewnie z "dobrego domu", masz farta bo od dawna masz pracę i nieźle zarabiasz.. wiesz co-ja też tak do niedawna miałem.. pracowałem długo w jednej firmie, byłem pewien swej spokojnej przyszłości i nie miałem powodów żeby się martwić tym co będzie kiedyś, aż nagle dostałem wypowiedzenie spowodowane kryzysem i od kilku miesięcy nie mogę znaleźć pracy. Żeby nie siedzieć bezczynnie postanowiłem wziąć los w swoje ręce i otworzyć swój mikro biznes, ale jak widzę ile to niesie ze sobą problemów, ile kosztów i utrudnień ze strony urzędów itp. to ręce opadają.. więc nie gadaj głupot, że w Polsce żyje się dobrze, a rząd dba o los szarego obywatela, bo nie wiesz kiedy znajdziesz się na moim miejscu i sam się przekonasz..
jurek agato 10.04.2013 11:16:43
i co z tej twojej firmy .... jutro mozessz chodzic po smietnikach szukac swojego szczescia..patrz realnie na życie.. za tych chorych rzadów mozesz szybko obudzic sie z ręką w nocniku
Sieradzanin 10.04.2013 11:08:06
Skoro uważasz że w Polsce jest tak źle pokaż mi inny kraj gdzie typowemu kowalskiemu będzie się lepiej żyło.... Proszę nie praw mi o sieradzkich realiach że wszyscy są skazani na markety, nie podoba się niech założą swoją firmę.
Polaczek przyzwyczajony do wiecznego narzekania i wytykania innym błędów - a jak przychodzi co do czego to nigdy nie ruszy 4 liter żeby coś zrobić aby poprawić swój żywot. Jak ktoś ginie, strzelają to jak stado krów biegniecie i się pokazujecie że jesteście z rodzinami ofiar i szukacie winnych ( WINA TUSKA ) - tyle potraficie robić narzekać !! zamiast tego wzielibyście się zajęli robotą.

Wracając do tematu nie macie informacji, wiedzy na temat ludzkiej psychiki więc nie gadajacie że wszystkie problemy kończące się samobójstwem sprowadzają się do $$$$$$
julka 10.04.2013 11:01:55
potrzebuje teraz naszej modlitwy, nie wspólczucia +
Sieradzanin 10.04.2013 10:54:14
Nie oceniaj - jeśli nie wiesz co o kim mówisz, masz trójkę pociech ( rząd ci ich nie zrobił ) jeśli nie jesteś w stanie utrzymać z żona rodziny to po cholere ja zakładasz jeśli z góry wiesz że będziecie się męczyć... Wielu powie że nie mieli wpływu, że to z miłości... Ale zastanów się ty i inni którzy to czytają " Na ile was stać na takim poziomie żyjcie " - Rząd jaki wybraliśmy taki mamy / Jaki by nie był on za Ciebie nie pójdzie do pracy i nie powie Twojemu Szefowi żebyś zarabiał drugie tyle co teraz.... no soryy każdy by tak chciał. A tak propo, moi rodzice zakładając rodzinę ( dwójka dzieci ) jeździli do Łodzi dzień w dzień od 5:00 rano wstawali żeby być na 7 w robocie i wracali o 18. Obecnie pracuje tylko mój Ojciec. Dawali sobie radę z nami ( póki się nie wyprowadziliśmy ) i nie narzekali na rząd tylko dawali z siebie wszystko aby awansować w swoich pracach.

Każdy ma to na co zapracował przez całe swoje doczesne życie - nie uczyłeś się - narzekasz że pracujesz w biedronce od co...
nick niezarejestrowany 10.04.2013 10:38:30
Może zamiast prosić o niekorzystanie z takiego nicka wystarczyło by sie wysilić nieco i zarejestrować na portalu?
jaca 10.04.2013 10:34:10
szkoda słów na twoje wypociny ale się poświęcę
oczywiście praca jest też tak uważam że gdybym stracił tą co mam to bym kolejną znalazł .... tylko pytanie jest czy byłbym za nią w stanie wyżywić trójkę moich pociech...
załóżmy "idealną" sytuację : oboje rodziców pracują - mama w biedronce, tata w jakimkolwiek innym sklepie przy sieradzkich realiach mają około 2500zł razem na rękę i tu się zaczyna:
1000zł - rachunki bo gdzieś trzeba mieszkać i prądu czasami używać
300zł - przedszkole dla najmłodszego
innych wydatków typu ubrania czy pomoce dydaktyczne niech będzie 200zł
zostaje ci w najlepszej sytuacji 1000zł na jedzenie... idź do sklepu i kup coś za to oprócz MOMu...
życzę ci kolego powodzenia puknij się w łeb zanim taką głupotę następnym razem napiszesz bo w Polsce nawet pracując możesz nie być w stanie utrzymać rodziny i TU WŁAŚNIE CZASEM AŻ MOŻE SIĘ CHCIEĆ SKOCZYĆ JAK KTOŚ NIE WYTRZYMA ja na całe szczęście sytuację ma troszkę lepszą ale cały czas się zastanawiam jak ludzie żyją za to co zarobią pracując w marketach...
@ 10.04.2013 10:02:36
Od dłuższego czasu tym nickiem ja właśnie się posługuję , dlatego proszę o zaprzestanie posługiwania się nim. Oczywiście nie jest to znak zastrzeżony ale nie chciał bym aby komentarze podpisywane nim ale nie przeze mnie były kojarzone ze mną . Dziękuję i mam nadzieję za zrozumienie.
fazi 10.04.2013 10:02:07
ot i prawda, tylko polaczek / część/ nauczony, że każdy ma mu dać bo brzuchy mamy takie same. Owszem brzuchy może i tak ale głowy już nie :)
Równie dobrze można zwalić na rząd , że ma takie roszczeniowe społeczeństwo. Inni przyjdą i wam nawalą, a emerytury będziecie spędzać pod palmami. Już taki był co niederlandy obiecywał.
POlska 10.04.2013 10:00:38
Szkoda...
Ale realia POlskiego wyzysku nie dają nadziei i szans na normalne życie...
Sieradzanin 10.04.2013 09:44:51
Kondolencje dla Rodziny.

A reszta ...
Darujcie sobie wypociny oskarżające rząd o śmierci tych ludzi.
Piszecie brak kasy, ale robić to się większości wam nie chce co tak gadają - łatwiej pójść i wsiąść zasiłek.... PRACA jest tylko trzeba szukać i nie wybrzydzać.

tak tak 10.04.2013 09:38:55
Drętwe niektóre wypowiedzi ludzie popełniali samobójstwa zawsze-ile samobójstw tyle ich przyczyn.Nie tłumaczmy wszystkiego brakiem pieniędzy i złymi rządami to jest właśnie chore myślę że bardzo słaba psychika tych ludzi nie pozwala im pozytywnie myśleć o rozwiązaniu swoich problemów.Tego powinno sie uczyć w domu, w szkołach że z każdej sytuacji jest jakieś wyjście że nie jesteśmy sami.Współczuję rodzinie
~~~~ 10.04.2013 09:32:22
nie wybielaj jej w domu też bywało różnie...
@ 10.04.2013 08:37:18
Mamy tuskolandie, młodych ludzi bez pracy, a jeżeli pracuje to niestety za1000 zł. JAK Żyć SZANOWNY PANIE PREMIERZE??? DO czego DOPROWADZIŁEŚ TEN KRAJ???
wołga 10.04.2013 08:36:50
Nadia nie była jego córką.
covadis 10.04.2013 08:25:22
..tak zgadzam się z antkiem bzik ,nasz kraj to "czarna wyspa" co się musi stać żey to wszyscy zrozumieli. Rząd PO@PSL prowadzi z narodem mobing ekonomiczny i przygląda się naszym codziennym problemom.
strtes 10.04.2013 08:23:00
nasza wladza prowokuje do takich czynow ,wstyd
strtes 10.04.2013 08:18:36
nastepny samoboj niezle ludzie maja dosc tego zycia
norm 10.04.2013 07:56:51
bzdury piszecie jak zwykle. To takie pokolenie chyba, ze nie liczy się nic innego tylko to żeby mieć kasę i to dużo kasy!! co to za tłumaczenie, że matka zostawia dzieci bo miała za mało kasy? to co to za matka. To typ Katarzyny W. skupiona na sobie egoistka, która do szczęścia potrzebuje tylko KASY!!! a teraz się uzalacie i robicie z takich ofiary. Ofiarami są Ci których zostawili!!!!!!!!
mmm 10.04.2013 07:28:57
No Marcin raczej problem mial jedynie tylko z Kasa. W rodzinie z tego co wiem to bylo dobrze... :/
Dlaczego on to zrobil,podejrzewam ze nikt tego nie wie i nikt sie nie dowie...
Ja tylko wspolczuje zonie Patrycji i malej...
kaukaz 10.04.2013 07:27:15
skoczyli to skoczyli a zycie toczy sie dalej tak wybrali wiec moze dajcie spokój z drętwymi wypowiedziami
antek bzik 10.04.2013 07:23:40
Mamy "zieloną wyspe" TUSKA , matki zabijaja swoje dzieci ,inni popełniaja samobójstwa,bezrobocie szaleje,rząd beszczelnie kłamie na wszystkie tematy.Ludzie ocknijcie sie ze snu!!!
3maj się 10.04.2013 02:56:27
czyżu :( [*]
kaziu 10.04.2013 01:00:13
Przecież do tego bloku od dawna nie było oficjalnego dojazdu od str. dworca PKS. Tam od zawsze dojeżdża się ul. Piastowską, wjazd z JPII przy Biedronce, polski katolu.
Maverick M@DMans 10.04.2013 00:18:01
Kolejny, któremu wszystko przeszkadza. Zupełnie jakby latali codziennie. Znajdź sobie jakieś hobby to przestaniesz psioczyć na wszystko. Całą zimę nie latali to kiedyś ćwiczyć muszą, od tego przecież są. Na samochody cały dzień jeżdżące nie narzekasz? A robią hałas przez cały czas...
Anita O 09.04.2013 23:52:04
09.01.2013 Anitka [*] Skoczyła z wieżowca koło Zajęczej ,
09.04.2013 Marcin [*] Skoczył z wieżowca na piastowskiej . ;(
Mniej wiecej tego samego wieku .
Dlaczego dlatego ze Ta polska jest czymś co prowokuje ludzi do takich czynów .
:(


Nikola 09.04.2013 23:47:50
Marcin miał tylko 26 lat :( Gdyby nie to ze mało płatne prace i wgl to nikt nie popełniał by takiej zbrodni . Ludzie sami pomyślcie chłopak miał tylko 26 lat życie przed nimm
CZYŻU :(((
cykada 09.04.2013 23:03:22
Szkoda chlopa
franiciszek 09.04.2013 22:56:56
poza tym każdy mógł by wybić okno i co by to dało że tylko na uchylnym ?
fazi 09.04.2013 22:51:56
Boże chroń przed takim 'doradcom" Najlepiej aby w Twoim przypadku DORADCĄ został słownik ortograficzny:)
mmm 09.04.2013 22:43:40
Marcin (*)
Taki fajny chlopak
dvb 09.04.2013 22:38:11
tylko uchylne? podczas pozaru strazacy mieliby mocno utrudnione zadanie, nie wspominajac o mieszkancach ktorzy by sie udusili
xxx 09.04.2013 22:33:13
a uważasz że jak będzie rzadził Kaczyński, Palikot albo jeszcze inny to będzie lepiej? W Polsce jest źle i będzie źle, nie ważne kto będzie przy władzy.
drętwe pytania 09.04.2013 22:26:29
zadajesz dretwe pyania, a moze najpierw sam sobie na nie odpowiedz.
Tak samo jak ja zadalabym tobie pytanie czy smierc madzi z sosnowca miala cos wspolego z innymi zabojstwami dzieci wliczajac to w sieradzu.
Najpierw pomyslmy co nas do tego wszystkiego sklania miedzy innymi to nasze prawo.
To wszystko jest totalnie chore. A anity śmierć napewno nie miała z tym nic wspólnego... Zastanów sie co piszesz. A anicie daj święty spokój bo napewno jej nie znałeś lub nie znałaś wiec o niczym nie wiesz... Wgl wszystkim samobójcom daj spokój... Może też pomyślisz o tym co przeżywa rodzina tego chłopaka i co przeżywała rodzina anity... Żal mi takich ludzi!!!!!!!!!!!!!!...
xxx 09.04.2013 22:17:59
nie to nie ma nic wspolnego z ta dziewczyna,ktora skoczyla z wiezowca na aleja pokoju.
Zgorzchniały Katolik 09.04.2013 21:45:34
droga pożarowa a szlaban zamknięty… polska
nok 09.04.2013 21:38:45
Może redakcja zainteresuje się nocnymi manewrami lotniczymi nad regionem? Trochę przesada, szczególnie, że lecą nisko i idzie potężny huk.
YETI 09.04.2013 21:32:51
Może zrobić te okna tylko uchylne . To może by nie było tragedii.
Władze o tym myślą ?!
doradca 09.04.2013 21:19:20
sorry to jak wyskoczył z 9 pietra to albo samobujca albo zbrodnia i ktos go wyrzucił, nie ma innych opcji, więc nad czym sie zastanawiac, poprosu miał problemy rodzinne.....
prezes 09.04.2013 21:19:16
myśle, że "dzięki" obecnej sytuacji w kraju takie zdarzenia będą niestety się powatrzać... brak pracy, pieniędzy, perspektyw.... dziękujemy ci PO....
ola 09.04.2013 20:56:02
Wie ktoś kto skoczył?
Kama 09.04.2013 20:14:41
Myślicie, że to ma coś wspólnego z dziewczyną, która wyskoczyła z wieżowca na Aleja Pokoju?
PIS 09.04.2013 19:36:10
Wina Tuska!
iiiii 09.04.2013 19:27:40
dokładnie 3 misiące...
kick 09.04.2013 19:24:32
wiadomo co za desperat skoczył?
Ktosia 09.04.2013 19:08:52
Kolejny skok w Sieradzu w niedługim odstępie czasowym :(

Więcej informacji

region

Od marca br. renciści oraz wcześniejsi emeryci będą mogli dorabiać do swojego świadczenia większe kwoty niż dotychczas. Niższy, bezpieczny próg zarobków wzrasta o niemal 221 zł, osiągając wartość 5934,10 zł brutto, natomiast wyższy próg zwiększa się o około 410 zł, wynosząc 11 020,40 zł brutto.

0

Zduńska Wola

Mieszkańcy, władze samorządowe, posłowie i kombatanci oddali dziś, 25 lutego, hołd kolejarzom - żołnierzom Armii Krajowej Kazimierzowi KałużewskiemuJuliuszowi Sylli. W 81. rocznicę ich stracenia przez niemieckich okupantów zorganizowano obchody przy pomniku im poświęconym na placu Zwycięstwa w Karsznice. Bohaterów wkrótce upamiętni także Senat RP.

0

Sieradz i Zduńska Wola

Bambi. Opowieść leśna, 100 dni do matury, Emilia Pérez czy Innego końca nie będzie. To propozycje filmowe kina Ratusz w Zduńskiej Woli i Kina Teatr w Sieradzu.

0

Teraz gra:

Nasze Radio 104,7 FM

07:50

Pal Licho!
Wiktor Dyduła

Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie

07:49

To Był Świat W Zupełnie Starym Stylu
Urszula Sipińska

Kontakt do studia

kontakt@nasze.fm

502 27 11 11

43 827 11 11

Co, gdzie, kiedy

26.02.2025

Warsztaty "Architektura Sieradza - minikakieta 3D" (11-14 lat)
Pracownie w nowej części Sieradzkiego Centrum Kultury
Ferie z MBP w Sieradzu
Miejska Biblioteka Publiczna w Sieradzu, ul. Polna 36 A (Park Broniewskiego)
Ferie Zimowe z PCKSR - Wycieczka do Ancymondo
Powiatowe Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji w Zduńskiej Woli

27.02.2025

Spektakl dla dzieci "(Nie)brzydkie kaczątko
Teatr Miejski w Sieradzu
Koncert Zespołu Niechęć
Łaski Dom Kultury
Warsztaty tworzenia własnych puzzli (4-8 lat)
Pracownie w nowej części Sieradzkiego Centrum Kultury
Ferie Zimowe z PCKSR - zajęcia sportowe
Powiatowe Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji w Zduńskiej Woli
Warsztaty "Mały archeolog"
Dom Kultury "Lokator" w Zduńskiej Woli

28.02.2025

Ferie Zimowe z PCKSR - zajęcia teatralne i spotkanie z Strażą Pożarną
Powiatowe Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji w Zduńskiej Woli
Wycieczka do Hopa Lupa w Łodzi
Dom Kultury "Lokator" w Zduńskiej Woli
Więcej...








Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1+2Igo
Wiatr
2+3Dawid Podsiadło
Pięknie płyniesz
3+6Lola Young
Messy