strzałka do góry
10.03.2014 13:25:54 (Aktualizacja: 10.03.2014 13:25:54)
region

W Okręglicy nie chcą masztu

Proces budowy masztu telefonii komórkowej w miejscowości Okręglica odroczony w czasie. Mieszkańcy wsi nie zgodzili się na ustawienie obiektu w bliskiej odległości od ich domostw.

Plany na wybudowanie masztu były, konkretnie miał on stanąć na działce należącej do sołtyski wsi. Urząd Gminy nie widział przeciwwskazań do powstania tego obiektu.

- Nie ma przepisów mówiących, że w tym miejscu nie można budować takich obiektów, odległość od zabudowań była dobra - przekonuje Jarosław Kaźmierczak, wójt gminy Sieradz.

Jednak mieszkańcy wzięli sprawę w swoje ręce i wyrazili swoją niechęć do tego projektu.

- Mieszkańcy napisali petycję, że nie chcą masztu, a ja nie zamierzam z nikim się kłócić. Postanowiliśmy z mężem, że rozwiążemy umowę z siecią telefonii - mówi Agata Bakowicz, sołtyska Okręglicy.

To jednak nie oznacza, że wspomnianego masztu w tej miejscowości nie będzie. Jarosław Kaźmierczak zdradza, że prowadzone są już rozmowy dotyczące innej lokalizacji inwestycji

- Prawdopodobnie będzie to teren przy strzelnicy myśliwskiej. Jest to posesja oddalona od drogi, domów i innych zabudowań, dlatego też uważamy, że tam taki maszt może stanąć - twierdzi wójt gminy Sieradz.

Póki co firma chcąca postawić maszt, będzie musiała rozwiązać umowę z Sołtyską Okręglicy, co może potrwać jeszcze nawet pół roku. Mieszkańcy natomiast mogą odetchnąć z ulgą ponieważ maszt usytuowany dalej, nie powinien już negatywnie wpływać na ich funkcjonowanie

kk
Komentarzy: 73

Komentarze

idol 07.05.2014 00:39:42
Ty a ty gdzieś się wychował ,całe życie pewnie na wsi a z rok w mieście i kozak jesteś heheh ,bo udało Ci się wemigrować do wiekszej wsi niż w tej w której się wychowałeś ,kupiłeś pewnie stare BMW i przyciemniłes szyby no i rura od rynny jako wydech heheh ,ale tak jesteś z miasta
janek 07.05.2014 00:25:28
Ta dostał każdy pismo ,to zapystaj się haha kazdego kto je dostał i nie bedzie nikogo ,wiec bajki o pismie to mozesz sobie pisać ale nie wprowadzaj luzi w bład ,było pismo na tablicy jak się afera zrobiła
on 06.05.2014 18:57:40
Dobrze dobrze ,blokować i wyrzucać cwaniaków mają tyle pól i nieużytków ale pchają się do wiosek bo im taniej wychodzi cwaniakom ,i jasne ,że jest to szkodliwe ,za 10 lub 15 lat się ludzie o tym dowiedzą ,a to tłumaczenie ,że komórki laptopy bla bla bla ,coś mówić trzeba ,żeby postawić ,a sołtyska ooo dała palmę razem z Panem wójtem ,zresztą rodzinka to pewno jest więc ręka rękę myje standardzik w Polsce ,ludzie są nie ważni co się dzieje w tym kraju.
gostek 06.05.2014 15:14:09
Dobrze popieram tych co walczą o swoje ,jestem z nimi czasami jadę przez tą Okręglicę i fajne miejsce to jest ,a ztego co tutaj czytam to przekręt niezły z tą soltyską ,ano kasa ludzi zmienia i robi się kupe w własnym gniezdzie niestety
bolek 05.05.2014 23:49:33
A ktoś tu pisze ,że ludzie byli poinformowani ,taaa jak się zrobiła zadyma to sołtyska się spłoszyła i zaczęła wywieszki robić a wiedziała o tym kilka miesięcy wcześniej ,tylko po co się odzywać może głupki się nic nie zauważą
sli 20.03.2014 22:09:47
Gdzies czytałem ze pieniadze z masztu miały isc na jakies cele na którejs wsi w polsce i ludzie tez nie chcieli takze watpie ze to zazdrosc i nikt nic nie miał z tego a wiec ludzie dbaja o własne zdrowie to tyle mi sie wydaje.
maja 20.03.2014 21:57:58
Dlaczego myslicie ze chodzi o zazdrosc przeciez ludzie chca ale nie przy domach kazdy chce mi sie wydaje i nie ma znaczenia kto ile bedzie za to pieniedzy brał to w całej polsce jak stawiaja takie maszty ludzie tez sie buntuja tez z ZAZDROSCI? TEZ mi sie wydaje ze ludzie w danym skupisku maja prawo podjac decyzje jezeli chodzi o taka własnie inwestycje ale powiedzcie dlaczego w srodku zabudowan ma stac nie 5km od domów kazdy sie madruje jak by był badaczem czy jest to szkodliwe tyle metrów nie tyle tak jak by było to takie nieszkodliwe to ludzie by sie nie buntowali sieci maja kase na to by stawiac daleko od zabudowan .
ala 20.03.2014 15:45:29
zgadzam się z Tobą kolego, oczywiście, że chodzi tu o zazdrość że 'jeden dostanie troszkę kasy' .wszystkim przeszkadza maszt ale jak nie ma zasięgu to ze złości....
dic 19.03.2014 11:39:13
Czytam te komentarze i wnioskuję że nie chodzi tu o promieniowanie tylko o zwykłą ludzką zawiść. Czy ktoś z państwa widział charakterystyke anteny sektorwej GSM? Rzadna antena nie promieniuje w doł, więć większe promieniowanie jest 500 metrów od masztu niź 10 metrów. Czy kupując telefony czytają państwo dane katalogowe i z jaką mocą będą walić wam po mózgu ? Z jaką mocą nadają rutery zainstalowane w domach ? A co z gęstością mocy? Najlepsze jest jak w miastach mieszkańcy bloku protestują przeciwko postawieniu stacji GSM na ich dachu - i co się dzieje stacje stawia sie na bloku obok i anteny nadją prosto w ich okna.
Ludzie zanim się zacznie toczyć boje trzeba wiedzie o czym się mówi
cleo 12.03.2014 14:26:49
ludzie na wsi szukają rozrywki z nudów i wiecznie maja jakieś problemy...
heh 11.03.2014 22:15:22
To mało wiesz, bo ludzie byli poinformowani.
pam 11.03.2014 22:04:11
dokładnie !
nic 11.03.2014 16:58:00
Mi sie chce smiac pewnie ze trzeba sie liczyc z wieloma jak ma sie zamiar stawiac taki maszt o takim natezeniu fal elektromagnetycznych i niewazne czy to sołtys czy kowalski powinni byc wszyscy poinformowani w okolicy i nie ma znaczenia od statusu iludzie maja prawo dezyzij jak na danym obszarze maja zyc i głupota jest jezeli ktos stwierdził moge bo to moje takie sytułacje uruchomiaja szereg działan ludzi przynaleznych do społecznosci jaki badan szkodliwosci w miejscach zabudowan prosze poczytac co to sa fale elektomagnetyczne i maszty i jaka jest szkodliwosc pani sołtys pewnie nie dokonca wiedziała co robi ale odkreca z tego co wiem cała sytułacje.Zycze wszystkim dobrych przemyslanych decyzij jak i boioracych udział w zyciu społecznym ludzi pamietajcie kazdy popełnia błedy jak i kazdy ma sumienie A zdanie ma kazdy i kazdego zdanie jest wazne nie dzielcie masy ludzkiej na wies i masto...Wies pracuje na miasto Miasto na wies tylko podziały ludzkie maja wpływ na nienawisc i niezgode.
mam pytanie 11.03.2014 15:58:46
Dlaczego firmy pchaja sie do srodka zabudowan tyle jest miejsc nie rozumiem tego za nic na swiecie pisza tu ze to dla wszystkich ale za wszystko trzeba płacic i to tym firmom kasa sie zgadza a mi sie wydaje ze ludzie od tego choruja i nic pozatym.I co dziwne wszedzie gdzie chca postawic taki nadajnik to ludzie sie buntuja to tyle osób by sie myliło.
mała 11.03.2014 15:40:46
Jak któregos dzionka sie ktos wkur...w zacznie robic badania i wyjdzie szydło z wora jak to jest szkodliwe i pewnie jescze do tej stacij jakas telewizja albo cos w tym podobie tez by sie podłaczyli dlaczego ludzie nie robia czegos fajnego.
sowa 11.03.2014 15:37:49
Ludzie maja mozliwosc sprzeciwu jezeli chodzi o zdrowie i takie akcje z tego co wiem ludzie nie zostali powiadomieni ja ma to w du...pie ale jak by nie mieli gdzie tych masztów stawiac i tak nie do konca ze kazdy moze robic co mu sie chce bo to jego działka musi sie liczyc z tym jak cos sie robi niebyt zdrowego dla ludzi .
.... 11.03.2014 14:20:59
a ty skąd się urwałeś z podpisywaniem umów na wywóz ścieków, jest wolny rynek zamawiasz beczkowóz kiedy ci potrzeba i płacisz zorientuj się najpierw zanim zaczniesz wymyślać ....
haha 11.03.2014 09:56:53
Nie jestem sołtysem ale jakby do mnie przyszli ze szukają działki to sam bym się zgodził... Zawsze jakaś dodatkowa kasa się przyda, takie czasy.
Druga sprawa to sprzeciwy ludzi, jak chcą to nikt przecież im nie zabroni się sprzeciwiać ale przy tym trzeba się też umieć zachować z kulturą.... Większość komentujących tutaj też powinno się zastanowić najpierw zanim coś napiszą no ale taki polski naród...
Poza tym gdyby antena miała być zbyt blisko domów to na pewno wójt nie wydałby zgody, ale tu lokalizacja widocznie jest dobra. Tak samo czytam jak piszecie o tym ze sołtyska to ukryła i za ich plecami stawia maszt.. puknijcie się w głowę. jeśli dobrze wiem to każdy mieszkaniec otrzymał o tym pisemną informacje i wcale to nie jest za późno, zanim maszt by powstał to kilka miesięcy jeszcze by minęło
b 11.03.2014 09:39:26
ludzie otrzymali informację o tym, nie wiesz to nie pisz głupot
szk 11.03.2014 09:19:33
a jaka odległość jest bezpieczna 200m 1km czy 10km od gospodarstw bo podpisy zbierano nawet 2km od planowanego masztu.
Magda 10.03.2014 21:47:20
To idź do lekarza. Może to nerwica...
wypad 10.03.2014 15:31:50
a kogo interesuje, co chcą czereśniaki? bez dyskusji
witam 10.03.2014 15:12:29
Maszt miał stanac na prywatnej działce dobre a sołtys jaka jest osoba publiczna za która płaci sie podatki i ma działke i napisali jej z kosmosu dawaj stawiamy 60 metrów a h..j z reszta wazne ze ty bedziesz maiła dobrze nie przejmuj sie o zdrowie innych kassssssssssssa najwazniejsza ktos pisze ze zazdrosc to jest najlepsze cała wies kilkadziesiat domów jej zazdrosci nooo niee to jest najlepsze ja tez bym nie chciał pod domem masztu .
gosc 10.03.2014 15:04:30
Dobrze walczyc!!!!! ci o stawiaja wiedza co robia dla nich wazna kasa a na wsi awantura bo oferuja pare srebrników i jazda teraz widac kto wlaczy o własne interesy io sprzeda zdowie dla monet ..
marek 10.03.2014 14:59:44
Ach ta kasa i układy jakby jestem wazny moge wszystko czegos nie rozumiem to osoby które maja władze sprowadzaja zaraze i kłopot bo dostaja szybkiego zarobku jezli ludzie sie nie zgadzaja a wójt jak nie tu to tu czy az tak dba o zasieg dobro ludzi haaaaa dobre dostali oferte i maja wszyskich gdzies..
gosc 10.03.2014 14:01:53
Ludzie maja racje władza miała zadecydowac za nich co z tego ze jest jej działka ale szkodzi wszystkim czy kasa jest taka wazna NIE NIE MOZE KAZDY BUDOWAC CO CHCE BO JEST TO JEJ DZIAŁKA.
sos 10.03.2014 13:56:31
pole elektromagnetyczne jest wszedzie ale nie w takiej sile jak maszt poczytaj sobie o tym niech stawiaja ale zdala od budynków czy tak trudno to zrozumiec i jak to ktos napisał to pieniadze sa złem i zastanówcie sie dlaczego ci co maja stanowiska to od nich to wychodzi? to do ludzi rzadzacych przychodza takie firmy i proponuja kase .. po sie zamami i mysla ze ludzie ze wsi i sa prosci i przez dogadywanie innych postawia maszt pare metrów od domów popaprancy tylko mysla o kasie a jak jest dym to mówia ze sie zazdrosci.
tesla 10.03.2014 12:26:10
Pole elektromagnetyczne jest wszędzie. Chcąc uniknąć jego działania trzeba się zakopać i zamknąć w puszce (metalowej). Zrezygnujcie z telefonów, telewizji, radia i prądu elektrycznego. No, ale każdy chce to mieć.
gosc 10.03.2014 12:23:10
Popieram w du...pe niech sobie wsadza ten maszt po analizie nikt pani sołtys nie zazdrosci jak cała wies jej zazdrosci nie watpie to dzisaj czytałem o nastepnej wsi tam 300osób postawiło weto tez z zazdrosci watpie w to bardzo nikt nie chce zarazy pod oknem w polach sa masy miejsca no nie tak? A ja wam powiem tyle siecikomórkowe sa potega a szkoda im pieniedzy na ciagniecie przewodów i pradu szukaja naiwniaków na wsiach pomachaja paroma złotymi a ci ludzie nagle sie zmieniaja dla paru groszy a oni sie smieja i bija siano i chwala ze to jest super a co maja mówic ci naciagacze od garnków co robia pokazy robia to samo a póziej emeryt nie ma na chleb i zastanawia sie po co to brał!!!!!!
osa 10.03.2014 12:14:17
Zazdroscicie mysle chyba tym ludziom ze sie skrzykli i walcza o zdrowie popieram tych ludzi jak mozna miec koło domów maszt 60metrowy i nie informujac ludzi przeciez pani sołtys nie pomaga innym tylko dba o siebie i pewnie swoje interesy a zrobiło sie ciepło i sie wybiela pewnie nie myslała ze taka draka z tego wyjdzie niech w całej polsce nie zgadzaja sie na te maszty
jezeli tak to jak najdalej od domów!!!!!!!!!!
dw 09.03.2014 20:48:08
Krowy by nie dawały mleka kury jaj nie niosły wyłącz wi-fi, bo szkodzi.Ciemnogród. Odetnijcie prąd bo szkodzi.
SIL 09.03.2014 18:16:15
POCZYTAJCIE ZE NADAJNIKI SA SZKODLIWE I SA PROMIENIE I NIE WYZYWAJCIE LUDZI OD WIESNIAKÓW KORPORACJE KOSZA GRUBA KASE NA NAIWNYCH LUDZIACH WIELU NIE ZDAJE SOBIE SPRAWY JAKI MAJA WPŁW MASZTY POCZYTAJCIE O TYM LUDZIE UMIERAJA OD WPŁYWU FAL I NIE PISZCIE GŁUPOT ZE KTOS MA TELEFON CZY LODÓWKE I OBORNIK PRZED DOMEM PEWNE OSOBY NA TYMZARABIAJA ALE NIE ZDAJA SOBIE SPRAWY CO ROBIA PIENIADZE ZASLEPIAJA LUDZI TO TYLE .
rabel 09.03.2014 17:55:11
Fajna sprawa ludzie sie zbuntowali i tak powinno byc jakis cwaniak z sieci bedzie stawiał badyle koło domów ja tez bym nie chciałmiec takiego widoku za oknem i do tego pewnie zdrowie tez przy takim maszcie nie jest fajne ludzie pisza ze wszyscy mamy komórki i inne rzeczy fakt ale po co jeszcze dodatki niech stawiaja ale daleko od domów to nie tylko okreglica sie zbuntowała zobaczcie ile takich sytułacij jest w polsce nie chca isc w pola bo im szkoda pieniazków na ciagniecie produ i kabli do takich masztów ludzie sie buntuja i maja racje.
janusz 09.03.2014 15:32:49
Zgadza sie ludzie sa madrzy i dobrze ze maja głos i maja decydowac ktos pisze o oborniku czy innych spawach to po coludzie wyprowadzaja sie z miast wole ten obornik niz te miasta i bałagan.
natalia 09.03.2014 15:28:55
Nie rozumiem dlaczego piszecie o zazdrosci skoro cała wies nie chce to nie i koniec a jak własciciele działek beda chciel izbudowac domy to co orenge im pozwoli czy sołtys ?taka iwestycja musi byc przemyslana a nie na szybko bo to sie nazywa mam wszyskich gdzies ja sie licze .
kli 09.03.2014 15:23:38
tak jest nikt koło domu nie chce miec sztycy 60metrowej.jak zrobił sie huk to soltyska zrezygnowała proste i ztego zo wiem nikomu nic nie powiedziała choc wies ja wybrała
gosc 09.03.2014 15:19:48
niech stawiaja jak najdalej od zabudowan ludzie sie zbuntowali i bardzo dobrze.
kalin 09.03.2014 13:10:00
Oj cywilizacja nie dotarła do tej Okręglicy przeszkadza maszt a może ludzka zawiść.Szkoda, że nie czują smrodu i nie widzą rosypanego obornika po publicznych drogach czy w tej kwestii też wszystko jest zgodne z prwem.W jakiej odległości od drogi powinien być skladowany obornik?Jlu z was oprużnia szabo zgodnie z prawem?CZY MACIE PODPISANE UMOWY NA ODBIÓR ŚCIEKÓW?
józek 09.03.2014 12:38:59
to nie działki budowlane tylko zwyczajne pole....
ono 09.03.2014 12:06:40
Panie PIĘKNY wydaje mi się, że jak by Sołtyska miała ludzi za nic to by pozwoliła na budowę na swojej działce i ludzi miała głęboko w d...... więc twoje stwierdzenie wydaje mi się jak najbardziej nie na miejscu i zastanów się pięć razy zanim coś napiszesz i ocenisz kogoś z góry, gdyż z tego co mówią zrywa umowę i maszt będzie stał gdzieś indziej. Pewnie też jesteś mieszkańcem Okręglicy i Ci żal d..... ściska.
h 09.03.2014 09:23:37
pomarańczowa ;P
Zen 09.03.2014 08:40:41
i to ma wystarczyć. Wszelkie komentarze to wścibstwo. Trzeba znaleźć takie miejsce na maszt, które nie wywoła sprzeciwu.
Marczas mieszczuch zdw 08.03.2014 22:37:42
Wieśniaki juz tak mają
m 08.03.2014 22:32:58
orange
dd 08.03.2014 20:51:34
Orange
ono 08.03.2014 20:33:55
Widzę, że ciemnogród się szerzy. Ludzie sami nie wiedzą co mówią, wymyślają głupoty i sami się nakręcają. Na zdrowy rozum kto by wydał pozwolenie gdyby maszt był aż tak szkodliwy. W Sieradzu nikt się nie pyta czy mogą stawiać i ludzie żyją. A jeśli chodzi o Panią Sołtys to dziwię się, że zrezygnowała. To jej działka i może na niej robić co jej sie podoba. A ludziom na wsi żal dupę ściska, że to własnie oni grosza nie zarobią bo to nie ich działka. A chciwi i żałośni są ludzie a nie sołtys. A masz i tak będzie stał z tego co wójt w radiu mówił.
sokołów 08.03.2014 20:01:21
Jakiej sieci ma to byc maszt?s
ktos 08.03.2014 18:48:14
Zgadzam się z tym. W swoich domach każdy ma pełno urządzeń które wytwarzają pewnie większe pole niż taka antena. Zwłaszcza telefon komórkowy przy głowie podczas rozmowy.
ktos 08.03.2014 18:45:17
jakie załatwianie za ich plecami? Maszt miał stać na prywatnej działce więc co im do tego. A jeśli mi wiadomo to mieszkańcy otrzymują pismo z powiadomieniem że powstanie takie coś. Mogli też wyrazić swoje niezadowolenie ale niech też nie przesadzają. Widać że są zacofani i tyle.
Gdyby sołtyska nie zrezygnowała to maszt pewnie by powstał i tak mimo niechęci niektórych mieszkańców jeśli rzeczywiście lokalizacja była dobra, nie za blisko domów. W takiej sytuacji wójt nie mógłby wydać innej decyzji niż pozytywnej.
ten 08.03.2014 18:31:00
Tylko dlatego że właścicielką działki jest sołtyska każdy robi z tego aferę. Firma szukała pewnie działki w tej wsi i tyle. Ciekawe co byście wymyślali jakby do kogoś innego należała działka... Takie myślenie, że jak sołtyska zgodziła się żeby na jej działce był maszt to na pewno jakiś przekręt i kasę na tym zrobi to właśnie moim zdaniem jest zazdrość... Najlepiej z góry oceniać, Bo jak władza to już coś nie tak musi być. Jakby pani sołtys na swojej działce nie chciała anteny to firma by szukała dalej i pewnie ktoś następny w końcu by się zgodził.
A tak poza tym to jak ktoś uważa że to szkodliwe niech telefon wyrzuci też bo tak naprawdę jest bardziej szkodliwy niż ta antena..
toja 08.03.2014 15:52:06
jak robisz grilla w swoim ogródku to pytasz sąsiadów czy możesz?
ciągłes?Błąd_critical! 08.03.2014 15:26:00
cham to istota do dziś nie zbadana.
esi 08.03.2014 14:18:10
Maszt stoi kilkaset metrów od człowieka a komórkę każdy przykłada do głowy żeby porozmawiać. Ciekawe czy ci mieszkańcy, z których każdy pewnie posiada komórkę, zastanowili się co się czy ta komórka nie jest bardziej szkodliwa. Będąc konsekwentnym należy wyrzucić wszystkie telefony komórkowe.
D 08.03.2014 10:16:02
Maszty stoją w centrum miast i nikt się nie buntuje :) Piszesz o zdrowiu, a jak to na wsi bywa najwięcej do powiedzenia mają ludzie którzy stoją przed sklepem i poijają wódkę, to im nie szkodzi ? Więc zazdrość i kasa
piekny 08.03.2014 01:06:46
wiesniaki cwaniaku nie zazdroszcza postaw sobie maszt u siebie tam sa działki budowlane pobudował bys sie cwaniaku na tych działkach dostał bys pozwolenie na budowe od sieci?
PIĘKNY 08.03.2014 00:16:27
OJJJJ biedna pani sołtys kurcze ma gdzies mieszkanców ale wazne zeby ona miała dobrze pieniazki i władza zmienia ludzi pani sołtys nigdy nie powinna posiadac takiej funkcij skoro mysli o sobie a nie o mieszkancach po cichu po cichu i kabza nooo mam wójta za soba!!!!!!!!!!!!
piekny 08.03.2014 00:12:44
Dlaczego jak ktos sie dochrapie władzy ludzi ma za nic i patrzy na siebie?
PIĘKNY 08.03.2014 00:11:11
Wojt z sołtyska sie dogadali
PIĘKNY 08.03.2014 00:10:00
sam jestes wiesniak postaw przed domem miastowy sie znalazł jestem z miasta i nie popieram takich akcijj maja tereny odludne niech tam stawiaja a nie w srodku wsi ale ciagniecie kabli kosztuje lepiej znalezc naiwnych we wsi podpiac sie do słupa i koszty koszty korzystasz z telefonu i wi fi talk ale płacisz słonojaki miliony ludzi ale cwaniki z sieci muzsa zarabiac n naiwnych ludziach i zdrowiu.
PIĘKNY 08.03.2014 00:01:11
Nikt nie wie jak było nikt nie jest chciwy i zazdrosny pani sołtys zrobiła to bez wiedzy i informacij mieszkanców po prostu chciała zarobic i tyle pewnie wójt tez maczał w tym paluchy SOŁTYS jest wybierany przez mieszkanców jako stróz prawa i obowiazków a nie robienie prywaty na własna korzysc no czy nie jest to przekret ze sołtys jej działka ? troche władzy i sodówa uderza do głowy bo ja mam władze a inni a co mnie obchodza no nie jest tak? kassa kassa mam władze jestem chciwa czy nie tak? niech pani sołtys zastanowi sie czy nadaje sie na funkcje reprezentowanaia wsi i walke o nia czy raczej nabijac własna kieszen nie patrzac na zdanie mieszkaniców i ich potrzeby to nie komuna i jaruzelski w kasztanowych okularach ludzie chca zyc zdrowo i miec opcje podejmowania decyzijj a nie załatwiania za nich za plecami!!!!!!!
lili 07.03.2014 23:37:20
Pani sołtys jest chciwa nie poinformowała nikogo o sytułacii a wójt przestancie mieszał w tym paluchy nikt nie jest zazdrosny ale nik nie lubi chciwych nie majacych za nic ludzi za pieniazki cwaniaków
cent 07.03.2014 23:29:40
dokładnie przekretów nie chcemy
gosc 07.03.2014 23:25:27
nikt nikomu nie zazdrosci jak sie dogaduje tematy z wójtem to tak jest sołtys wójt powinni walczyc o wies a nie robic prywate nikt nie wie jak było było to tak zrobione po cichu pani sołty nie poinformowała mieszkanców o takiej inwestycij choc powinna z racijj tego ze jest sołtysem ano władza uderza do głowyyyyyyyyyyyy i mysli sie o swoim tak to juz jest a mam gdzies mieszkanców wazne ze ja mam dobrze dlaczego to u pani sołtys wieza staje nie jest to podejrzane?mam władze mam kontakty nie patrze na innych to jest zdrowie wszystkich a nie pani sołtys i wójta wies wybiera osobe która ma dbac o interesy i mieszkanców wsi koniec i kropka.
aleksandra 07.03.2014 21:09:20
Zgadzam się z tym wpisem, wszyscy chcą korzystać z nowości ale nie chcą masztów, wiatraków i tp. A tak swoją drogą to znam te strony i akurat ten nowy projekt ustawienia tego masztu nie powinien nikomu przeszkadzać.
DT 07.03.2014 21:08:14
Pewnie, tym bardziej, że sąsiednie wzgórze, to bliżej drogi na Burzenin, jest najwyższym wzniesieniem w okolicy Sieradza.
maly ESI 07.03.2014 19:58:31
niech postawią na strzelnicy myśliwskiej tam im kasa się przyda i prąd dochodzi i na górce jest dogodne miejsce.....
toja 07.03.2014 18:27:03
Mieszkam w Warcie do masztu Play mam dosłownie 200 m, do masztu Orange będzie około 400 m. Każdy chce nosić telefon przy d...e, a nikt nie chce masztu. Padnie pytanie o bezpieczeństwo, to po cholerę mamy sygnał telewizyjny, radiowy, sieci wi-fi? Jak ktoś chce żyć bez cywilizacji to na wyspę niech wyjedzie, postępu nie da się cofnąć! Ale w naszym pięknym kraju każdy zazdrości, że "sąsiad" będzie więcej miał pieniędzy od niego i ciągle coś wymyśla.
eh 07.03.2014 18:13:48
Zgadzam się z tym. Zazdrość tu przemawia
d 07.03.2014 16:36:23
Coś czuję, że sołtyska rządzi wsią ostatnią kadencję :D
on 07.03.2014 15:33:04
czy ktoś kiedy badał promieniowanie przy dworcu PKS w pobliskich blokach jest chorych wiele osób i to na raka sam mieszkam w odległości ok 50m często niezbyt dobrze się czuje
wieśniak 07.03.2014 14:48:12
wiesniaki chcą kasy wiec zazdroscili ze sołtyska bedzie dostawac co miesiac sporą kase za dzierżawe, a oni nic nmie dostaną wiec sie kłócą. Jak to w powiedzeniu '' pies siana nie zje i drugiemu nie da''
<>Błąd_critical! 07.03.2014 14:36:04
Ciekawe czy ktoś się pytał o zdanie mieszkańców wieżowca przu ssieradzkim PKS?
Tam to mają choinke z anten.
D 07.03.2014 13:50:16
Wieśniakom to wszystko przeszkadza

Więcej informacji

W ferie do kin w regionie

Wczoraj, 15:11:25
Sieradz i Zduńska Wola

Ferie zimowe w regionie to nie tylko propozycje placówek kultury czy sportowych. Czas ten, wolny od szkoły, spędzić można chociażby w kinach w regionie. W repertuarze są propozycje zarówno dla dzieci jak i dla tych starszych widzów.

1

Zduńska Wola

"Mieszkać jak zacny pan Majer, czyli salon w guście Webra" - taki tytuł nosi wystawa, którą otworzymy jutro Muzeum Historii Miasta Zduńska Wola.

0

Studniówka II LO w Sieradzu

Wczoraj, 13:55:15
region

W minioną sobotę w Sali bankietowej „Pod Wiatrakiem" w Warcie odbyła się studniówka II Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. S. Żeromskiego w Sieradzu. Na symboliczne 100 dni przed egzaminem dojrzałości odbył się wyjątkowy bal, w którym uczniom towarzyszyli wychowawcy, dyrekcja, rodzice, nauczyciele.

1

Nasze Radio 104,7 FM

02:12

Pod Papugami
Maleo Reggae Rockers i Lilu

Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie

02:13

American Pie
Don Mclean

Kontakt do studia

kontakt@nasze.fm

502 27 11 11

43 827 11 11

Co, gdzie, kiedy

19.02.2025

Ferie z SCK - warsztaty teatralne
Teatr Miejski w Sieradzu
Ferie z MBP w Sieradzu
Miejska Biblioteka Publiczna w Sieradzu, ul. Polna 36 A (Park Broniewskiego)
Ferie z PBP w Sieradzu
Powiatowa Biblioteka Publiczna w Sieradzu, ul. Zwirki i Wigury 4
Spotkanie z Kajetanem Broniewskim
Hala MOSiR-u przy ulicy Łokietka

20.02.2025

Wykład pt. Sowiecki nalot na Sieradz, 20 stycznia 1945 roku
Muzeum Okręgowe w Sieradzu
Ferie z SCK - warsztaty teatralne
Teatr Miejski w Sieradzu
Ferie z MDK w Złoczewie
Miejski Dom Kultury w Złoczewie

21.02.2025

Ferie z SCK - warsztaty pozłotnictwa
Pracownie w nowej części Sieradzkiego Centrum Kultury
Ferie z PBP w Sieradzu
Powiatowa Biblioteka Publiczna w Sieradzu, ul. Zwirki i Wigury 4
Ferie z MDK w Złoczewie
Miejski Dom Kultury w Złoczewie
Prelekcja "Węgry. W objęciach Dunaju"
Miejska Biblioteka Publiczna Zduńska Wola
Więcej...








Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1+7Damiano David
Born With A Broken Heart
2+7Anna Iwanek
Nie trzeba mi nic
3+4Igo
Wiatr