ciekawy
09.12.2016 19:25:44
Prostactwo ze zużytymi rolkami papieru charakterystyczne. To o czym piszę jest oczywiste: komu, ile, na jaki cel i gdzie..
Rafał
07.12.2016 20:42:09
Ciekawy...jesli zgłosisz się osobiście( bo nie chce mi się cię szukać) to dostaniesz rozliczenie.
...a zużyte rolki papieru też mamy zawrzeć w raporcie?
ciekawy
06.12.2016 19:00:24
No to podsumowując falę frustracji, agresji, prostactwa i sportowego chamstwa: będzie to rozliczenie, czy nie? I nie dla pojedynczej osoby, tylko publicznie, bo wszyscy, którzy w akcji biorą udział, ale także wszyscy inni mają do niego prawo. Skoro szumnie się działa i robi medialne fajerwerki, to w równym stylu trzeba przedstawić owoce tego działania: jak wielu jest dziecięcych beneficjentów pomarańczowej pomocy, do kogo i na jaki cel jest przeznaczona.
tiramisu
06.12.2016 16:08:31
Ooo, "sympatyk" wojciech P sie odezwał. Wracając do członków z innych miejscowości to rajsport ma z kędizerzyna koźla i innych miast, ladnie to tak ?
Mietek
06.12.2016 13:57:54
Diagnoza przedstawiana przez "Sympatyka" jest trafna. Może do "niebieskich ludzików" dotrze w jaki to sposób prezes i jego zastępca niskiego wzrostu przy milczącej zgodzie pozostałego zarządu, usunęli z stowarzyszenia Jurka. Śmiało ujawnijcie te metody.
Obserwator
06.12.2016 09:55:43
Pomarańczowi jedna prośba: zacznijcie podawać wyniki i niech najlepiej będą poprawne. Z biegów ulicami Sieradza do tej pory nie ma wyników z kategorii wiekowej i kompletnych wyników całych zawodów (bez błędów). Fajnie, że coś organizujecie, ale choć wniki niech będą kompletne. W media też podawajcie wyniki a nie tylko imiona i nazwiska, dla prawdziwego biegacza liczy się czas a nie miejsce.
sympatyk
06.12.2016 08:55:06
Wydaje mi się że ten pan "Prezes" Artur C. i ktoś tam jeszcze robią złą roborę dla całego Stowarzyszenia . Prezes traktuje to Stowaszyszenie jak swoje prywatne, lecząc swoje kompleksy nie potrafi funkcjonować w środowisku sportowym
precież w tej grupie jest paru bardzo dobrych ludzi a co za tym idzie i sportowów . Apeluje do członków o dokonanie zmiany i wybrać nowego normalnego Przesa ,przecież widzicie jak o was piszą "niebieskie ludziki" -mysłę że to przykre i ośmieszające.
Mietek
05.12.2016 19:24:43
Kolejna pozytywna impreza. Przykro, że prezesowi od "niebieskich ludzików" coś się poluzowało i wietrzy spisek. Lepiej gdyby w adwencie pokajał się ze swoim zastępcą.
kister
05.12.2016 19:20:18
michal P kupił dom poza miastem, czyżby zapomniał o tym wspomnieć ? To jest dwulicowość i hipokryzja z jego strony. Sieradzanin napływowy...
m do Aruro
05.12.2016 18:26:02
ta odpowiedź rozwiała moje i myślę nie tylko moje wątpliwości w każdym zakresie... Odniosę się tylko do ostatniej prośby bo szkoda czasu...nie tylko mojego...:)
Łukasz.P
05.12.2016 13:49:50
SZACUN! :)
artur(o)
05.12.2016 13:49:46
kilka sprostowań :)
pan C. który sam te podziały tworzy, organizując imprezy na których zabrania innym klubom ustawienia własnego stoisk.
- nie pan C, ale Stowarzyszenie, nie klubom, ale jednemu stowarzyszeniu, nie będącym partnerem zawodów, co wykluczało możliwość rozstawienia i reklamy; zakaz ten nie oznaczał hipokryzji szanowni panie
Naturalną sprawą jest zapraszanie innych klubów i tworzenie dla nich przyjaznego środowiska, wszak o to powinno chodzić.
- klubów tak - do uczestnictwa w zawodach, firm sportowo-odzieżowych nie będących partnerem zawodów - nie
a w pismach przez siebie podpisanych zabrania uczestnictwa innego klubu.
- piśnie - jednym - nie pismach, nie siebie, ale Zarządu, nie uczestnictwa klubu, ale uczestnictwa w rozstawianiu stoiska handlowego; proszę nie sugerować, że chodzi o jakiś inny zakaz/zakazy
Jeśli pamięć zawodzi to mam do wglądu pismo z odmową w pełni ukazujące prawdziwe, nie na pokaz nastawienie
- proszę śmiało pokazywać (nie publicznie rzecz jasna, proszę pamiętać o tajemnicy korespondencji) i nie zapomnieć o fragmencie kończącym pismo
czemu nie buduje pan marki klubu własnymi umiejętnościami i charyzmą tylko podpiera się nazwą miasta Sieradz?
- nazwą Sieradz nikt jeszcze marki nie zbudował; grup biegowych z nazwą miasta jest w Polsce wiele; proszę sobie przypomnieć nazwę własnego Stowarzyszenie jeszcze jakiś czas temu, używanym przez kilka lat
Sztucznie rozszerzając zakres działania do powiatu...po co?
- ponieważ rejon działania obejmuje tenże powiat, co stoi jak byk w Statucie;
Po to by właśnie takie osoby jak pan, mieszkańcy Brzeźnia, Rossoszycy, Goszczanowa i innych miejscowości znalazły w nim miejsce.
- tak, właśnie po to. To misterny plan, 3 dni nad nim myślałem - wszystko po to, by Stowarzyszenie miało 5670 członków
Co to ma wspólnego faktycznie z Sieradzem? To droga na skróty.
- sporo, jeżdżąc na zawody tenże Sieradz reprezentujemy; fakt, nie mieszkamy w Sieradzu, ale my i nasze rodziny pracują w Sieradzu, płacą podatki itd, to, ze mieszkamy 7 minut drogo od Sieradza nie zmienia faktu, że się z nim utożsamiamy (mam nadzieję, że nie myśli Pan kategoriami - "Sieradz dla Sieradzan", bo to brzmi jak "Polska dla Polaków" :) )
Oczywiście ci biegacze w większości są naprawdę fajnymi i wartościowymi ludźmi, w większości
- zgadzam się z Panem w 100%
W grupie są też pozytywni ludzie mieszkający w Sieradzu, to fakt.
- ba, są są, kto by pomyślał
To właśnie te osoby powinny decydować o wizji klubu wtedy klub ten by działał tak jak pan pisze a nie tak jak pan faktycznie robi..
- dziękujemy za dobrą radę, kto co powinien robić w Sieradz biega i jaka ma być wizja. Jeśli Pan jednak pozwoli - sami będziemy o tym decydować
Szkoda że następują podziały ale są oni inicjowane przez mieszkańców w 100% nie pochodzących z Sieradza, każdy o tym wie :)
- nie każdy, ja np i wielu mym znajomych - nie
My sieradzanie zarówno z klubu RA jak i SB się szanujemy i zawsze będziemy to robić
- zabrzmiało patetycznie, ale nie ma sieradzan i niesieradzan - są biegacze, ale wiem, że lubi pan dzielić biegaczy na lepszych i gorszych. Biegaczy polskich i niepolskich, tych o jasnym kolorze i ciemnoskórych
Wielokrotnie wychodziliśmy z różnymi propozycjami, mimo waszego sprzeciwu zapraszaliśmy na nasze imprezy, treningi, włącznie z klubowymi stoiskami
- nie ma zakazu startu w zawodach organizowanych przez Wasze stowarzyszenie, proszę spojrzeć na listy startowe i nie pisać nieprawdy (osobiście startowałem w "Pańskich" zawodach); sami decydujemy o tym, gdzie startujemy oraz z kim i jak trenujemy
Jak widać nie pomaga sponsoring władz, zapraszanie do telewizji..
- nie sponsoring władz, ale wsparcie organizowanych społecznie i bezinteresownie (nic nie reklamujemy) zawodów biegowych, z czego Pan korzystał i nadal korzysta, bo takie prawo ma każdy, kto a) wpadnie na pomysł b) umie pozyskać środki. Co do telewizji i ogólnie rozumianych masmediów - bryluje Pan w nich niepomiernie :)
Hipokryzji i manipulacji mówię stanowcze nie! (http://www.nasze.fm)
- podpisuję się pod tym z Panem
Artur Ciepłucha/artur(o) - prezes Sieradz biega (wie Pan, chyba czas się ujawnić z imienia i nazwiska)
pozdrawiań i proponuję nie ciągnąć tematu, ale szanować nas i nie traktować jak wrogów
sympatyk
05.12.2016 13:14:45
zgadzam się z "ten zły" , można by napisać jeszcze więcej ale po co ????
Mikołaj
05.12.2016 13:05:18
.. oj zżera zazdrośc ,zżera niektórych ze środowiska sieradz biega.Pewnie preses Artur nie dał polecenia startu w tym biegu.A te podziały to czyja robota. Brawo dla Pana Michała.
dooda
05.12.2016 11:47:17
Czy wyście, że zacytuję tu pewnego nibyministra, zwariowali? Tak was boli, że po raz kolejny udało się zorganizować niezłą w sumie imprezę? Nie możecie tego ścierpieć. Aż tak zżera was zawiść? Naprawdę nie macie za grosz wstydu?
teresa
05.12.2016 11:38:53
do biegaczy ze zduni. - a wygrał chłopak z Sieradza.
do biegacz ze zduni
05.12.2016 11:35:29
jak jesteś ze Zduni to nie dziwię się że nie znasz ludzi z Sieradza :)
kolejne pudło...ile jeszcze nicków się zmieni pod tą samą osobą?
hahahhahaha
ten zły
05.12.2016 11:33:32
Ciasnota umysłowa, w tym oczywiście okraszana prostactwem to przede wszystkim hipokryzja. A tym właśnie kieruje się pan C. który sam te podziały tworzy, organizując imprezy na których zabrania innym klubom ustawienia własnego stoiska. Normalnym ludziom takie coś by do głowy nie przyszło. Naturalną sprawą jest zapraszanie innych klubów i tworzenie dla nich przyjaznego środowiska, wszak o to powinno chodzić. Jednak pan C z Tumidaju to hipokryta który w komentarzach przedstawia się jako otwarta osoba, a w pismach przez siebie podpisanych zabrania uczestnictwa innego klubu. Na tym właśnie polega paradoks. My na swoje imprezy zapraszamy wszystkich, bez względu na przynależność klubową, jesteśmy otwarci i przyjaźnie nastawieni. Drażni mnie za to manipulacja. Nie można tak kłamać...Jeśli pamięć zawodzi to mam do wglądu pismo z odmową w pełni ukazujące prawdziwe, nie na pokaz nastawienie. Na szczęście każdy ma swój rozum i doskonale wie co szczere a co...
Panie C. warto również spytać czemu nie buduje pan marki klubu własnymi umiejętnościami i charyzmą tylko podpiera się nazwą miasta Sieradz? Sztucznie rozszerzając zakres działania do powiatu...po co? Po to by właśnie takie osoby jak pan, mieszkańcy Brzeźnia, Rossoszycy, Goszczanowa i innych miejscowości znalazły w nim miejsce. Co to ma wspólnego faktycznie z Sieradzem? To droga na skróty. Oczywiście ci biegacze w większości są naprawdę fajnymi i wartościowymi ludźmi, w większości...
W grupie są też pozytywni ludzie mieszkający w Sieradzu, to fakt. To właśnie te osoby powinny decydować o wizji klubu wtedy klub ten by działał tak jak pan pisze a nie tak jak pan faktycznie robi...Szkoda że następują podziały ale są oni inicjowane przez mieszkańców w 100% nie pochodzących z Sieradza, każdy o tym wie :)
My sieradzanie zarówno z klubu RA jak i SB się szanujemy i zawsze będziemy to robić.
Wielokrotnie wychodziliśmy z różnymi propozycjami, mimo waszego sprzeciwu zapraszaliśmy na nasze imprezy, treningi, włącznie z klubowymi stoiskami. To jest fajne a nie puste frazesy...czasami przerost formy nad treścią nie pomaga...
Jak widać nie pomaga sponsoring władz, zapraszanie do telewizji...dobro się samo obroni, taka prawda.
Serdecznie pozdrawiam wszystkich biegaczy z Sieradzbiega, którzy są nastawieni pozytywnie. Hipokryzji i manipulacji mówię stanowcze nie!
biegacz ze zduni
05.12.2016 11:08:36
najgorsze to było to że niebyło wcale ludzi z Sieradza!!!! wiec komu ta impreza ma słuzyc /
Do biegacz
05.12.2016 08:50:22
7:30 urząd rozpoczyna pracę, rozumiemy
artur(o)
05.12.2016 08:38:55
"kto nie z nami, ten przeciwko nam" - ot prostacka filozofia. Ciasnota umysłowa. Czas przestać dzielić panie M biegaczy w Sieradzu na niebieskich i pomarańczowych. To są po prostu biegaczki i biegacze - ludzie. My się szanujemy i w większości nawzajem lubimy. Proszę nas nie nazywać niebieskimi ludzikami, bo to brak szacunku i nie tworzyć wydumanych teorii. Możemy się różnić panie M, ale takich sztucznych podziałów proszę nie tworzyć, nie damy się w to wciągnąć. Niezmiennie pozdrawiam wszystkie biegaczki i biegaczy z Sieradza i okolic :)
Uczestnik
05.12.2016 08:37:48
Super imprezka, mimo mroźnego powietrza ludzie dopisali i dobrze się bawili! Ci co hejtują najprawdopodobniej nie ruszyli nawet tyłka z domu. Pozdro i do zobaczyska przy następnej pomarańczowej imprezie! :)
A zielonych ludzikow nie bylo.....
Biegacz
05.12.2016 07:30:58
Niestety kolejna bardzo przeciętna impreza, całkowity brak profesjonalizmu ! Może organizowaniem imprez masowych w Sieradzu zajmą się prawdziwi specjaliści. Sieradz na to zasługuje !
Antyciekawy
05.12.2016 06:33:26
Ciekawy pewnie bys wolal zeby datki poszly na kosciol nie?
Duzo agresji poniewaz naskakujecie na tych ludzi a oni oddaja wiecej niz swoj czas i pieniadze by cokolwiek robić dla tych dzieci.A siedzi jeden z drugim w "internetach " i szukaja problemów bo swoich nie mają
do ciekawy
04.12.2016 22:32:53
a co powiesz na takie koszty jak:
karetka, ubezpieczenie imprezy, trofea, medale, torebka do pakietu, czapka z nadrukiem, woda, wyżywienie, pomiar czasu, numery startowe, nagłośnienie, nagrody rzeczowe, ?
jesteś żałosny bo doskonale wiesz że koszty z tym związane znacznie przekraczają całe wpisowe...
jak widać inwazja niebieskich ludzików trwa w najlepsze, ale nie martwice się nie mamy dla was dobrych wiadomości, nadal będziemy robić imprezy, pomagać i dobrze się bawić - pozdro od pomarańczowych ;)
a wam pozostaje tylko krytyka...bo nic innego nie jesteście w stanie zrobić ;) ciao
Paweł
04.12.2016 22:09:48
Hmm. A ile z osób tu komentujących przekazało choć jedną złotówkę na któreś z tych dzieci? Choćby pomarańczowi uzbierali 100zl to zawsze jest to o 100zl wiecej niz nic i o 100zl bliżej celu i walki z chorobą. Życzę każdemu żeby przekazał chocby to 100zl zanim napisze komentarz. Pomarańczowi robcie swoje!
Wojtek mówisz, masz
A ja lubię to
04.12.2016 21:59:44
Morsy szacun. Za rok jesteśmy! Pozdrawiamy.
Wojtek
04.12.2016 21:58:19
Czekamy na bieg sylwestrowy na pomarańczowo, bieg noworoczny oczywiście na pomarańczowo, bieg z okazji śniegu w styczniu i nie zgadniecie, na pomarańczowo :) W lutym można by zrobić bieg z okazji najkrótszego miesiąca, na pomarańczowo a w kwietniu bieg wiosenny, na pomarańczowo. Jest jeszcze kilka okazji, także na pomarańczowo.... Otwierasz lodówkę a tam michał, na pomarańczowo ...
Fajnie
04.12.2016 21:52:59
Było fajnie. Klimatyczna, kameralna impreza - takie są najlepsze. Polecam gorąco - ognisko gitara :-)
A patrząc na komentarze ci ktorzy je pisza widocznie nie brali w imprezie udziału. Polecam takim jednostkom maść na ból de i odciecie dostępu do wifi ;-)
Święty Pomarańczowy Mikołaj
04.12.2016 21:47:44
Dzięki za wspaniałą niedzielę! Z wami zawsze biegi są super! Cieszę się, że w Łodzi nie pobiegłem tylko z Wami! Pozdrawiam całą Pomarańczową rodzinę! Było przeeezajebiscie!!!
ciekawy
04.12.2016 21:45:34
Dużo agresji, czyli coś jednak jest na rzeczy?
Biegaczka :)
04.12.2016 21:32:25
Było super. Fajna Organizacja ;)
Dziękuję, że mogłam wziąć udział w tym biegu.
Wrócę tutaj za rok.
Pozdrawiam :)
Rafał
04.12.2016 21:17:57
"Ciekawi" (bezradni z zazdrości!!!)...a Kto wam zabrania robienia COKOLWIEK i zbierania wpisowego ?!
...jak ja bym was chciał spotkać...w ciemnej uliczce:):):)
artur(o)
04.12.2016 21:15:40
Panie M: niech Pan sie w koncu odwali od tzw. "niebieskich ludzików". Pozdrawiam biegaczy i biegaczki, w tym pomaranczowych - jeden z niebieskich ludzików
Pomarańczowy, nie niebieski
04.12.2016 21:08:55
Wpisowe było w wysokości 20zł a w dniu zapisów 30 z czego skorzystało kilka osób...jak widać niektórzy nie mogą przeboleć sukcesu innej grupy biegowej
Michał daj juś spokój z tymi komentarzami, nie jesteśmy dziećmi...
Niebieski ludzik
04.12.2016 21:05:31
Już raz to pisałem. Od niebieskich ludzików to się odczepcie i róbcie lepiej dalej swoje. Skoro nie macie sobie nic do zarzucenia to czemu szukacie czegoś na siłę ?
nie dogodzisz.Nie w Sieradzu.Ciekawość to pierwszy stopień do piekła
Hahaha niebieski ludziku daj sobie spokoj
ciekawy 2
04.12.2016 20:37:50
Swoją drogą to nieźle pomyślane z tą charytatywnością: wpisowe (30 złotych) w całości na konto organizatora, a "zebrane podczas zawodów datki trafią do podopiecznych akcji".
Pomarańczowy
04.12.2016 20:34:51
Podaj swoje dane i adres to osobiście ci dostarczę rozliczenie:)
ciekawy
04.12.2016 18:34:46
"Zebrane podczas zawodów datki trafią do podopiecznych akcji" i będzie rozliczenie?