bóg zapłać
20.03.2017 20:50:22
Dziekuje ci Pisie ze przez rok zrobiles dla mnie tak wiele.
1.Za to ze OC mnie kosztuje 1200 a nie 500 zl
2.Za to ze moje oszczednosci sa oprocentowane 1,75 brutto a kredyt gotowkowy w tym samym banku z opłatami min.12 %
3.Za to ze podwyzszyles mi kwote wolna od podatku z 3000 z kawalkiem na to samo (nie mam nawet sredniej krajowej
4.Za to ze prad i gaz w górę
5.Za paliwo (dzis tankowalam 4,6 za litr stacja tzw.ekonomiczna)
Itak mozna by bylo wymieniac wiele ale szkoda czasu
A 500 plus mnie nie dotyczy
Szacuje moja roczna strate na jakies 5000 dzieki Pis tak wiec jest za co dziękować.
do parafianin
19.03.2017 17:21:38
na szczękę zbiera po ma potrzaskaną
parafianin
19.03.2017 14:27:47
Minister się szarpnął dał 200zł Bronikowskiemu na remonty bo czytali w kościele. Z podatników kasy czy z własnej?
skoro są źródła geotermalne pomyślcie o termach jak w Uniejowie a nie o ogrzewaniu miasta tylko i wyłącznie wykorzystać trzeba to dobro natury!
do Bazyl
17.03.2017 12:07:09
Skąd wiem?
Ano stąd ze od urodzenia mieszkam na wsi.
Sprawę poprawiły przymusowe opłaty za kosze. Problem w tym ze są osoby co nie płacą i koszy nie mają. Drugi problem ze śmieciami wielkogabarytowymi, te czasami lądują w lasach.
Miastowi nie są świeci. Mały procent wywozi worki do lasu, powszechniejsze jest wywalanie śmieci prze okno podczas jazdy.
Na głupotę ludzką nic się nie poradzi. tylko później szkoda patrzeć na rowy i pobocza bo widok aż odpycha
Módlmy się o zdrowie bo o rozum już za późno dla tych ojców narodu.
Bazyl
16.03.2017 17:47:11
Zdjęcie zaraz po tytułem artykułu dokładnie pokazuje nam obraz PiSa. Za mównicą jeden tetryk, po lewej stronie drzymie kolejny, a na warszawskim Żoliborzu....
Bazyl
16.03.2017 17:36:35
Te, "wieści ze świata", a skąd ty jesteś tak pewny, że śmieci w lasach wyrzucili mieszkańcy wsi? Jasnowidz jesteś czy co? Ja twierdzę, że 99,9% tych śmieci to jest sprawka nowobogackich z łylli pod miastem!!!
wieści ze świata
16.03.2017 14:44:29
Niech ktoś zwróci uwagę na ilość śmieci w naszych lasach!
Od lat nie ma żadnej poprawy. Przejechałem trochę kilometrów i widok po zimie jest straszny. Jak nikt nie widzi to ludzie walą śmieci gdzie popadnie. Z jednej strony widać wywózki większych ilości przez mieszkańców wsi, z drugiej wzdłuż tras jest pełno odpadków i opakowań po zakupach na stacjach benzynowych. Gdyby śmiecił przykładowo tylko 1% ludzi to nigdy nie uzbierały by się takie ilości. Co kilka metrów można worek uzbierać. Na odcinku wielu kilometrów robią się z tego kolosalne ilości.
Wstyd Wstyd Wstyd
Siemir
16.03.2017 12:28:57
Ludzie pragmatyczni i gospodarni by nie protestowali po pierwsze ustawa o wycince nie jest zla a po drugie nie mieliby czasu
Rozumiem ,że pan burmistrz Błaszek był w tym dniu na urlopie. Bo pikietowanie to chyba nie praca za jaką bierze publiczne pieniądze.
Mieszkaniec
16.03.2017 10:49:53
Zbyszek W nie idź tą drogą
1Czytam wpisy i jak to w Polsce oczywiście ustawa poprzednia była zła sam musiałem składać do UM w Sieradzu wniosek o wycinke i jeśli by sie ktoś uparł to mogł mi nie zezwolić. Tylko my jak zawsze ze skrajności w skrajność Nowa ustawa tez jest zła co przynaje wiekszośc posłów błedem było jej szybkie uchwalenie i firmowanie jej przez ministra Szyszke że nic sie nie stało
2 Czy geotermia jest potrzebna? jeśli dostaniemy na to kase to niech wiercą chociaz chodza słuchy że bedzie to dla nas nie opłacalne są inne OZE na którymi sie mozna zastanawiać powoli rodza sie klastry energetyczne kierunek słuszny tylko nie zamykajmy sie na inne drogi jak mówi wiekszość ekspertów najlepsza drogą do samowystarczalności energetycznej jest zestawienie kilku zrodeł energii
PZD
Tomcio
16.03.2017 09:32:35
Widzę, że te same osoby protestują - czy to chodzi o prawa kobiet, wycinanie drzew, obronę demokracji, strach przed wyprowadzeniem Polski z UE...nawet pojawili się (bez)radny Góraj i (bur) mistrz Rajewski zbijać kapitał wyborczy :) w Błaszkach musi się dobrze żyć skoro władze mają czas na wycieczki do Sieradza. A może Pan Rajewski szuka nowych pracowników do urzędu bo ma jeszcze za mało spadochroniarzy :) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia myślącym
Brawo dla zadającej pytanie!!! :)
Kiepska odpowiedź dla ciemnego ludu.
josiek
16.03.2017 09:15:27
Ta, akurat bedzieta mieć odwiert. Jak nie zaplacita tymu co wierci w Toruniu, to wiercić nie bydzieta. Przecie to ciepło z wnytrza zimi jest prosto z piekła i na to trza miec pozwolinie, a pozwolinie daje tylko majbach i za nie cza płacic, słono płacić.
A posadź sobie jeden z drugim na swojej działce ile chcesz drzew i krzaczków, a nie czepiaj się, sąsiada, że wytnie na swoim coś co mu przeszkadza. jego działka jego drzewo jego prawo. a ty na swoim też posadź i twoja działka, twoje drzewo i twoje prawo je mieć.
szyszka
16.03.2017 08:59:12
jak na PIS głosy dacie to geotermie otrzymacie
W pełni popieram działania rządu i Prawa i Sprawiedliwości.
Energetyk
16.03.2017 08:03:33
Do tych oszołomów-ekoterrorystów.
Przede wszystkim takie burdy powinni urządzać przed Parlamentem Europejskim.
Okazuje się bowiem, że główną przyczyną zwiększonej wycinki lasów są ograniczenia emisji CO2. Drewno i biomasą w specyfikacjach unijnych zaliczono do paliw ekologicznych, tj. tzw. zielonych, których spalanie nie objęte jest karami za emisję, jest dotowane i które stale musi być podnoszone w kolejnych latach. Co to znaczy? - nic wszyscy którzy chcą (muszą) produkować energię zieloną, palą drewnem (mniej słomą bo jej mało).
Jak widać w sprawie nieistotna jest wycinka pojedynczych drzew na dziełkach (często starych drzew zagrażających ludziom w czasie wichur), ale ogólne zmniejszanie "płuc" Polski i Europy wykonywane często w sposób niezorganizowany, "na czarno" - bo przecież wiadomo, że jak jest "złoty interes" do zrobienia to po cichu nikną całe lasy (podobnie zresztą jest z producentami palet).
By proceder ukrócić, to należy wyrzucić z ustawy o biopaliwach drewno i być może biomasę rolniczą, bo ta rośnie kosztem zmniejszania się powierzchni lasów.
darkus
16.03.2017 07:56:47
Kasa dla Sieradza przyznana na odwiert geotermalny, a oszołomy protestują. Ale obciach.
pin i zielony
16.03.2017 07:43:48
Pis w ogóle lubi wycinki... ilu wycieli generałów dowódców ludzi którzy zarządzali od 20 lat w firmach państwowych bez względu na zmieniającą się władzę.. (stadnina) można mnożyć do znudzenia..
tata dyr
16.03.2017 07:36:24
Jak to czytam t mi się żygacz chce chory rydzykowy narod
Hrabina von Srampowoli
16.03.2017 07:10:14
Popieram Szyszko z całą stanowczością i rząd PIS cały, żadne 27-1 nie robi na mnie wrażenia, bo stoi za NAMI potęga Kościoła i Maryjana !
ekolog
16.03.2017 07:04:18
Tyle kartonów , tyle karteczek na pikiecie . Ciekawe ile wycięto drzew . Również jestem przeciwko polowaniu na jelenie przez Bronisława Komorowskiego . PO przeciwko swoim , zastanawiające.
123 do Agata
16.03.2017 06:49:47
A kogo obchodzą rolnicy ? Przedsiębiorcy ich utrzymują bo dorzucają do Krusu. Do tego żyją z dotacji i ciągle krzyczą, że mało. Ludzie zrozumcie w końcu, że przez tą ustawę wszyscy tną na potęgę i nie ważne że stoi na jego działce bo przeszkadza mu nawet drzewo na granicy. Szyszko dał ludziom palec, a oni wzięli rękę.
Siemir
16.03.2017 05:03:26
Normalnie to ludzie pracują a nie protestują , a ustawa o ścinaniu drzew na prywatnej działce w ogromnej większości ludziom odpowiada jak i gospodarka łowiecka jest prowadzona w całej Europie .Ludzie którzy mysla pragmatycznie i po gospodarsku rozumjeja to bo zwierzyna w nadmiarz powoduje ogromne szkody nie mowjac o wypadkach
drwal
16.03.2017 05:03:06
Nawet rude wiewiórki się pokazały na pikiecie .
Bardzo dobrze że na swojej działce mogę wyciąć drzewo lub krzak który notabene sam zasadziłem a najgłośniej krzyczą ci co nie posiadają nawet działki a tak na marginesie to pow.sieradzki to zagłębie produkcji palet proceder ten trwa już ze25 lat i jakoś nikomu nie przeszkadza że codziennie ca£a masa drzew jest zcięta i przerobiona na palety pozdrawiam niezadowolonych
Agata
16.03.2017 00:00:27
POPIERAM MINISTRA SZYSZKE! JEGO DZIAŁANIA DOTYCZĄCE DRZEW SĄ BARDZO POTRZEBNE ROLNIKOM. P O P I E R A M !!!
Agata
15.03.2017 23:29:35
POPIERAM PIS i MINISTRA SZYSZKE i NIEWSTYDZE SIE TEGO !!
Spectator (WOK)
15.03.2017 22:36:43
Moja działka moje prawo. To tak jak w USA. Przeszkadza mi drzewo - wycinam. Do tego momentu się zgadzamy. Ale kupuję lub mam działkę (kilka działek) porośniętych lasem i wycinam, a później sprzedaję. Z tym nikt nie chcę się zgodzić. W przypadku takiego miasta jak Sieradz ustawa jest bardzo dobra. Natomiast ściąganie mundurowych leśników na spotkanie ze "strzelcem wyborowym" jest zwykłą żenadą.
Panie Karolu nisko pan upadł, jeżeli z KOD -em pan w jednym szeregu stanął!!!
Jedna z najlepszych i najbardziej wolnościowych ustaw po 89 roku. Wreszcie uznaje własność prywatną. Jeśli sąsiadowi pasuje, że może się cieszyć cieniem, który rzuca moje drzewo na jego działkę lub państwo chce mnie zmusić do utrzymywania tego drzewa to niech mi za to płacą. Drzew jest coraz więcej. Wystarczy spojrzeć na tereny Beleń - Strońsko obecnie i przed 2 wojną światową. Tam gdzie teraz są lasy, wtedy były pola i łąki. A tak gwoli ścisłości to największym źródłem tlenu są morza i oceany.
samorządy
15.03.2017 22:00:44
dlaczego nikt nie protestuje przeciwko wycince zorganizowanej przez samorządy? minister nie ma takiej władzy żeby nakazać wycinkę drzew na działkach samorządu
obywatel
15.03.2017 21:21:11
Patrzę i nie wierzę, w pierwwzy rzędzie poseł pis Polak, radny sejmiku pis ciebiada a w środku TW Henio, Ale towarzystwo dla radnego i posła, gratulacje
Upadek
15.03.2017 21:13:58
Uśmiech Osiewały w TVN - bezcenny.
płacę gotówką
15.03.2017 21:11:39
Pis wprowadza obowiązkowy abonament RTV od nowego roku. Kto będzie płacił w rodzinie patologicznej z Mopsu za tv. Powstanie abonament + ? telewizja narodowa dla 500+ którzy nie pracują a żyją tylko z zasiłków z Mopsu i pincet?. Znowu zapłacę za to ja w podatkach podwyżkach ceni itd ?
Jest karta biedronki ?
15.03.2017 21:03:07
Ludzie macie swój rozum ? przecież ekolog nie dał wam zezwolenia na wycinkę w trosce o cień na Waszym podwórku czy inne niedogodności tylko ma w tym swój interes. A tu poklask dla Pisu jakby nie wiem z jakich okowów niemocy wycięcia drzewa zostaliście uwolnieni.
Emeryt Józef
15.03.2017 20:34:37
Patrzę na zdjęcia to obciach tam być. Polsko do kąd zmierzasz?
A agenci SB na spotkaniu byle milie widziani?
Agnieszka
15.03.2017 20:25:18
13 milionów dotacji , będzie geotermia a lewactwo protestuje.
błaszkoowianin
15.03.2017 20:17:35
Żeby bronić nauczycieli gimnazjów to Rajewskiego nie było ma sesji bo ponoć bardzo zapracowany na "fejsbuku", ale do Sieradza to miał czas i to pewnie służbowym autem
Vatowiec
15.03.2017 20:05:44
A PAN prezydent Pop to już oficjalnie w Pisie
bo w TVN mordeczkę miał od ucha do ucha
obywatel
15.03.2017 19:55:37
do niedawna wiele osób protestowało, że jest zamach na demokrację i wolność obywateli, teraz jak ludzie dostają tę wolność: "samodzielne decydowanie o prywatnej własności" to też nie dobrze bo nie o taką demokrację walczyli. To ja się pytam: jaka ta demokracja ma być?
Uważam, że przepis jest bardzo dobry, jedynie należy delikatnie skorygować i uszczelnić.
A dzisiaj problem z hurtową wycinką drzew wystąpił dlatego, że przez wiele lat przepisy w tej kwestii były chore i nienormalne.
Teraz każdy śpieszy się aby przypadkiem komuś znowu do głowy nie przyszło powrotu do starego systemu.
Helmut von Dupensztain
15.03.2017 18:50:13
dzenkca chyba silikon z cycków przemieścił Ci się do mózgu - wycinać ale musi być nad tym jakaś kontrola i zostaw Puszczę w spokoju !
pin i zielony
15.03.2017 18:46:02
Jak jest z tym smogiem ? Komunakłka (ludzie wyrzuceni z mieszkań gdzie nie płacili czynszu) pali plastkikiem czym popadnie i tam straż miejska nawet nie zajrzy a babcie emerytkę czy przeciętnego zjadacza chleba atakują dronami patrzą w komin do pieca i kotłowni czym pali. Dlaczego ? bo jeszcze coś ma do zabrania. Rentę, majątek w razie czego. A menele pijaki, mopsiarze pincet palą na legalu smieciami w dzień brunatnym i z nimi nikt nie zrobi porządku bo oni nie mają nic prócz długów i nieruszalnego 500+ do nich nikt nie podjedzie. Podjadą do NORMALNEGO obywatela. Pamiętajcie na szczęscie NORMALNYCH ludzi w tym kraju jest więcej zobaczycie to przy następnych wyborach przy urnach.
Czyli wg KOD-u dopuszczalne jest zamordowanie nienarodzonego dziecka i to jest zgodne z moralnością człowieka ale wycięcie drzewa na PRYWATNEJ działce jest niedopuszczalne??? Ludzie czy wy się słyszycie?!?!?! Ten świat zwariował...
fan do dżenkdża 56c
15.03.2017 18:35:10
Osiedla czy drogi to co innego ale znam ludzi co wycieli bo mieli cień albo do pieca włożyć. Jak wytniesz wszystko naruszysz ekosystem i nie będzie nic. Rusz trochę głowa.
konar
15.03.2017 18:32:26
Nareszcie ludzie mogą zrobić porządek w swoich obejściach , dzięki Szyszce.
dżenkdża 56c
no masz rację nic nam nie grozi, przecież jest już taka kraina w afryce i też ktoś tam żyje.
pin i zielony
15.03.2017 18:25:49
Nie ma większego tyrana jak z chama na Pana
dżenkdża 56c
15.03.2017 18:06:41
Głupia propaganda o masowej wycince, setki razy więcej drzew wycinają pod budowy dróg, osiedli. Teraz ludzie wytną kilkadziesiąt drzew i już afera opozycji. Do tego nawet gdyby wszystkie drzewa wyciąć na całym świecie to człowiekowi poza brakiem cienia nic więcej nie grozi. Głównym źródłem tlenu są morza i oceany!
pamięć
15.03.2017 18:02:47
Nic się nie zmienia.Tak było w latach 70 i 80 -garstka protestujących i ciżba grzejąca się w cieple władzy
babcia
15.03.2017 17:54:48
Nie było nas, był las, nie będzie nas, będzie las - mówi stare polskie przysłowie,ale rządy pisu bardziej oddaje : po nas choćby potop.
Drzewa, puszcza, bażanty, jelenie..
Panie ministrze jak Panu nie wstyd, tak po ludzku, nie wstyd ?!
Szyszko wytnie wSzyszko...
Widać po komentarzach, że minister przekupił was geotermią jak partia rządząca 500 +
Każde drzewo do kogoś należy jak wszyscy będą wycinać to będziesz oddychał węglem.
Panowie leśnicy mundur to nie garnitur jak się siedzi w mundurze guziki zostają zapięte!
wania
15.03.2017 17:30:01
przyjechalo panisko, kto to cos wpuscil do sieradza
obserwator
15.03.2017 17:27:10
Zastanawia mnie co tam robił Pan Burmistrz? Z tego co mi się wydaje to są to godziny pracy urzędu Gminy i Miasta Błaszki i tam powinien być, za mało pracy? Czy kolejne szukanie taniej sensacji, tak jak to było z tabletami? Wyborcy to widzą a wybory już za pasem...
lemut
15.03.2017 17:07:13
Nie ma szyszek bez drzew
realista zduńskowolski
15.03.2017 17:03:56
Jak Sieradz zrobi ten odwiert to wyprzedzi Zduńską Wolę o całe lata świetlne. W Zduni tylko polityka i polityka a tu inwestycje i inwestycje...
e tam takie protesty :))))
żenada, malutki dzidziuś reprezentujący Błaszki pojawił się na pikiecie, boi się natomiast uczestniczyć w Sesjach, o spotkaniach z mieszkańcami Błaszek i okolic nie wspomnę. Taki jest burmistrz Błaszek!
młodszy mieszkaniec
15.03.2017 16:39:45
I brawo! Nie liczy się ilu, ważne, że pokazali sprzeciw "lex szyszko", kat drzew odpowie za chaos jaki powoduje! Brawo!
A i standardowo, czekam na hejty "lepszego sortu" bo to już kolejna okazja żeby mogli naprodukować kwasu.
koperinho
15.03.2017 16:20:46
Normalni, zwykli ludzie nie mają czasu protestować, bo ciężko pracują. A kto pikietował? Niech każdy ich jakoś nazwie. Mi przychodzi na myśl słowo - "pasożyty"...
Marcin
15.03.2017 16:20:12
jakie miasto, taka pikieta
Burmistrz blaszek zwąchał się ze swoimi? Proponuje przykuć się w jakimś markecie i drzeć się aby market sprzedawał cukier a na wyjaśnienia że cukier na pólkach jest niech tłumaczy że na zapas protestuje bo PiS może wprowadzić ustawę decukierkowa, zabroni słodzić albo w jakiej ilości itp
Co za idioci... moje drzewo moja sprawa!
Maciej
15.03.2017 16:00:09
No gratuluję pikiety, pokazaliście siłę... Oszołomy!
rolnik
15.03.2017 15:55:36
Walczak wypuścił burmistrza na pikietę kod? To dziwne. Jeszcze niedawno na fb wyśmiewał się z pikiet pod swoim urzędem wytykając że to kod......pół chajsu na kod
Uczestnik
15.03.2017 15:49:51
"protestowali mieszkańcy całego regionu" w liczbie 15 osób.