I Ty Sabo
Wyborca
11.12.2017 19:39:20
Piotrze wróć!
Zapoznajcie się wszyscy na czym polega samorząd !! Zrozumiecie czemu w niektórych gminach rządzi jednoosobowo wójt/burmistrz a w niektórych wyżej wymienieni wykonują jedynie wolę rady. U nas pozwolono burmistrzom tamtym i temu panować. Dajcie 9 kumatych radnych i każdy burmistrz ma związane ręce. Burmistrz nie jest carem tak długo jak mu się na to nie pozwoli. Z pozycji naszych radnych najwygodniej oddać decyzyjność burmistrzowi i biernie się przyglądać. Asekuracyjnie. Żeby coś skapło w międzyczasie na okręg i będzie można starać się o reelekcję
Ratman
10.12.2017 21:04:29
Nie ekscytujcie się ! To blok dla Alibaby i 40-stu rozbójników..
korek
10.12.2017 20:00:02
zaczynam wierzyc burmistrzowi ze mamy slabych radnych, bo to co teraz sie slyszy to w glowie sie nie miesci.
radnko
10.12.2017 19:58:56
drodzy radni nie róbcie szopek z blaszkowskimi nocami! stowarzyszenia i ludzie was zjedza w sierpniu.... kilka tygodni przed wyborami. NAZWISKA RADNYCH ktorzy za tym reke podniesli poprosze
W Zdunskiej woli uczcie sie, tak buduje sie bloki
Blaszkowskie noce
10.12.2017 19:36:53
Kto niby chce zabrać pieniądze na blaszkowskie noce? Skąd takie informacje ? Jeśli to prawda to chyba bóg im zabrał rozum
Sergio Karol wygra za rok. Nie dla tego że jest taki super tylko dlatego że konkurenci nie będą umieli z nim wygrać. Wielu ma ambicję zająć jego fotel. Jak nie dojdą do porozumienia to wystarczy Karolowi połowa poprzednich głosów. Kto z chętnych odpuści?? Może ktoś w ogóle nie ujawni swoich ambicji z obawy przed kompromitacją.
Błaszkowskie noce to kasa dla lokalnych kół gospodyń. Zabawa inna od wszystkich w koło. Niezorientowani chwalą Wróblew i Wartę za to, że płacą jakimś zespołom z Polski kilkadziesiąt tyś. co roku za to że godzinę pograją z play back-u. i zabierają w nieznane gminną kasę.
Nyslacy
10.12.2017 14:19:49
Zablokowanie blaszkowskiej nocy jest na rękę burmistrzowi!
wzrost gospodarczy nie zawdzięczamy PiSowi tylko przedsiębiorcom których teraz za rządów PiSu się łupi z podatków na rzecz siedzącej w domu patologi i socjalu dla nich, mam nadzieje że ten reżim pisowski skończy się jak najszybciej, nowa ordynacja wyborcza jest szykowana pod PiS gdzie tu wolne wybory !
blaszkowianin
10.12.2017 13:15:28
Karol musi sie ogarnąc z donosami i akcjami przeciwko mieszkańcom, miał przeciwko sobie 3000 ludzi i z nimi musi walczyć więc czego tu się spodziewać. Będą mieszkania to źle? czytam ze radni chca zabrac blaszkowskie noce? Przecież to dla stowarzyszen i dla tych ludzi wielka strata, Karol obróci to w swój sukces więc działań radnych nie rozumiem, kilkanascie stowarzyszen bez kasy, kilkaset ludzi bez rozrywki... tuż przed wyborami. To jest właśnie to co może dać Karolowi sukces bo klepanie po plecach radnych przez kilka osób nic nie zmieni. Jest dużo ludzi którzy nie mają internetu i 90% osób w błaszkach polityka nie interesuje, a te 10% o niczym nie zdecyduje.
z Wróblewa
10.12.2017 11:50:07
A u nas nowy ośrodek zdrowia się buduje i na fb jakoś nikt się tym nie chwali...
BARBARA
10.12.2017 11:11:42
JEZELI BENDOM TO MIESZKANIA SOCJALNE TO MOGE Z MENZEM I POCIECHAMI SIE PSZEPROWADZIC I TAK NIGDZIE NIE PRACUJEMY TO CZY BENDZIEMY MIESZKAC TU CZY TAM TO NIE MA ZNACZENIA A MOZE JEDZENIE W MOPSIE JEST LEPSZE W BLASZKACH NISZ W SIERADZU I JEST GO WIENCEJ
socjal
10.12.2017 10:51:29
tak dobrze w kraju trąbią w reżimowej kasta socjalna siedzi z wypiekami przed telewizorem jak to dobrze jest za rządów Pisu tylko w tej telewizji nie powiedzą że spadły inwestycje a wzrost jest w konsupmcji wiadomo skąd ale to nie jest dobra droga do dobrobytu ale co to interesuje człowieka który gardzi pracą
Mieszkaniec
10.12.2017 10:41:08
Rajewski zapewne zgłosisz te oddanie działki "prywaciarrzowi"do prokuratury.Ciekawe co na tą tranzakcje Komisja rewizyjna i radni.Kampania wyborcza ruszyła a przy "korycie"z pieniędzmi zrobiło się ciasno.Rajewski "powaliłeś na kolana Błaszkowski Układ" a w to miejsce powstał "sieradzki układ"-pamiętaj życie nie znosi próżni i wyborców można oszukać tylko raz.
do Ujasa i wszystich zwolenników
10.12.2017 09:57:12
Tak widac albo jestes Jackiem W z Sieradza albo jeszcze KAROLEK nie wysłał na ciebie pomowienia do prokurtury wiec poczekaj wszystko przed Tobą, no chyba ze jestes jednym z tych 15 co KAROLEK wziął z Sieradza w zamian za Rafaello don Amore by on mógł byc vickiem w Sieradzu w zamian za was w Błaszkach bo nikt normalnie mysląćy nie popiera Karolka kto
mieszka w Błaszkach. Chyba ze jest ze Szczecina, Krakowa czy Słaska to sie jeszcze nabierze i moze na fb wyrazic lajka za Karolkiem
Sergio
10.12.2017 08:30:41
Ghe, jednak ty masz kłopoty z samodzielnym myśleniem, powiem więcej, z myśleniem w ogóle. Najlepiej byłoby, gdyby dobrej ściemy nie było, no bo przecież Radni o wszystkim decydują, Twoim zdaniem. Może i racja, więcej kasy zostałoby w budżecie.Jeżeli dobra ściema nic nie może, to dlaczego wszędzie rozpisuje się "ja zrobiłem, ja kupiłem , ja załatwiłem", a ostatnio nawet "ja po 30 latach buduję blok na 40 mieszkań"?
Mietek masz rację
09.12.2017 22:39:41
na FB lajkują to synowie komucha oraz rodzinka milicjanta
A ja nie oczekuje samodzielności. Samodzielny to jest Putin i ten świr w Korei. Niech się trochę ogarnie z tymi donosami i nie unika rozmów z ludźmi to będzie git. Skonfliktowany jest z tymi, którzy chcą za wszelką cenę korzyści dla siebie i nie obchodzi ich nikt poza własnymi interesami. Ludzkie zrozumcie, że to radni podejmują decyzję na sesji bez względu czy burmistrz jest czy nie. Za radnych się brać. Czasy kiedy rada przyklepywala decyzje burmistrza minęły. Nasi radni nie wiedzą po co są Nie dogadują się ze sobą i winę za swoje niedołęstwo obarczają burmistrza. Jak by chcieli to zablokowali by nawet Blaszkowskie Noce ale sami widzicie. Nieruszaja bo albo im się też podoba, albo się niedogaduja.
Mietek z Łęczycy
09.12.2017 20:43:00
To już wiadomo po co Karol zatrudniał ludzi z sieradza... po to aby teraz pisali o nim dobre komentarze.... przecież ze zmianą burmistrza i oni pewnie stracą pracę... więc trzeba bronić "koryta"...
fan do Jaromir
09.12.2017 20:33:38
Bardzo dziękuje. Pytam bo nie jestem mieszkańcem Błaszek, a Rajewski jest mi zupełnie obcy i nie wiem skąd wywnioskowałeś, że jestem jego idolem. Jesteś jedyną osobą, która przedstawiła mi sprawę bo pewnie większość go nie lubi choć nie wie nawet za co. Dziwi mnie jednak fakt, że ma powstać 40 mieszkań i ludziom się to nie podoba. Też nie za bardzo podobają mi się rządy w moim mieście ale jak coś nowego powstaje to nie protestuje no chyba, że coś jest paskudne, nie przydatne i kosztuje kupę kasy, pozdrawiam.
Myślący
09.12.2017 20:30:20
Najwieksza machloja roku za to sie powinno wziac abw cba . sprzedali dzialke w centrum blaszek przepraszam oddali w dzierżawę wieczysta na 99 lat ... Dla nie wtajemniczonych od dnia 1.1.2018 dzierżawa wieczysta gruntow mieszkaniowych zostaje zniesiona i wlasciciel placi 20 rocznych rat w tym wypadku 20x5500 i zostaje wlascicielem jakie korzyści dla gminy ?
Jaromir
09.12.2017 19:54:39
do fana, chcesz wady swojego idola ? Oto kilka przykładów: 1/brak kompetencji, 2/unika spotkań z mieszkańcami(nawet na dyżurach), 3/nie bierze udziału w Sesjach, 4/nie potrafi przedstawić argumentów za swoimi propozycjami(może tylko je firmuje, a są dziełem kogoś innego), 5/nie spełnił żadnej z obietnic wyborczych, 6/skłócony ze wszystkimi, 7/niesamodzielny (władza należy do Sekretarza), 8/wszędzie widzi spisek, 9/obraża swoich przeciwników, 9/oskarża i donosi do organów ścigania na wszystkich, którzy maja inne zdanie, 10/ zachowuje się jak dziecko potrzebujące opieki itd itp.
Karol wygra jestem przekonany. Pewnie sam zagłosuję na niego mimo że ostatnio byłem za Piotrem. Może ma fioła na kilku punktach ale to nie ma wpływu na gminę. Ciągle powtarza o ojcu, wojuje z biznesmenami ze strzelbami. Jednak jest transparentny. A ktoś się orientuje jakie są kompetencje burmistrza to sam wie które słowa to zapowiedzi a które to tylko poglądy.
do lenie
09.12.2017 17:45:21
Ja mam wrażenie, że w Błaszkach odsetek takich osób jest zatrważający. Wiecznie chcą coś dostać od państwa, samorządu, zawsze na gotowe, nic nie dając od siebie, nawet dojeżdżać do pracy do Kalisza czy do Sieradza im się nie chce. Dodaj do tego blokowanie wszelkich inwestycji, przez co gmina jest w opłakanym stanie finansowym, na wszystko brakuje pieniędzy. Żenujące.
Andrzej
09.12.2017 17:20:05
Ja tam murem za burmistrzem Rajewskim pod warunkiem, że on będzie stał pod mną albo przed, jak kto woli.
lenie
09.12.2017 15:47:15
w kraju tak dobrze ale połowa Polaków nie jest aktywna zawodowo i stękają że im ciężko i patrzą żeby za darmo coś dostać od państwa mając pretensje do tych którym sie powiodło..
ten tego
09.12.2017 15:17:44
Jarek też robi ruchy na szachownicy... Szydło ustąpiła miejsca Morawieckiemu który to będzie po byciu premierem kandydatem na prezydenta za niepokornego Dudę.. a premierem wtedy ... zobaczy się. .może sam Jarek wskoczy na ostatnią drugą kadencję na phemiera..
fan do Jontek
09.12.2017 15:14:16
Przecież mieszkańcy Błaszek wybrali go w demokratycznych wyborach. Nikt ich nie zmuszał do głosowania na tego kandydata.
Nie rozumiem tego jak komuś może przeszkadzać budowa mieszkań i co wam przeszkadza w burmistrzu? Wypiszczcie wszystkiego jego wady.
A dla kogo będą te mieszkania.....
tylkonarzeka
09.12.2017 13:10:35
tylko narzekanie w tych balszkach, zaraz radni wam zrobia posmiewisko na cala polske jak budzetu nie przyjma i nie bedzie inwestycji hehehe
kandydat na władce Błaszek
09.12.2017 12:23:09
Kochani Wyborcy! Wybierzcie mnie, a ja Wam wybuduję stacje orbitalną. Pierwszy lot za free. Wizualizacja stacji wkrótce na moim fb!
Jontek
09.12.2017 12:17:33
fanie, nikt nie oczekuje rozdawania pieniędzy. Celem powinien być wybór, dobrego, zrównoważonego psychicznie i kompetentnego burmistrza.
Z tych wszystkich komentarzy można wywnioskować, że jak by pieniądze rozdawali za darmo to ludzie byliby niezadowoleni. Może niech sami wskażą kandydata wtedy może przestaną narzekać. Czekamy na nazwisko
radadada
09.12.2017 11:26:11
Oczywiście kampania Kar.Raj. będzie najciekawsza w komputerze. Z niego jest lepszy Pi.aRowiec niż burmistrz. Niestety trudność tej kampanii będzie polegała na tym iż tym razem nie staną za nim #Murem poprzedni fani, którzy zrobili dla swojego idola całą robotę na spotkaniach przedwyborczych. Zaletą burmistrzowania Karola jest to że więcej ludzi interesuje się gminą i poczynaniami urzędników.
Pakerzy z Białowieży
09.12.2017 10:43:22
Wrócił stary dobry Karol, tj rozpoczyna się kampania to i zaczyna się memowanie i hejtowanie na jego fejsiku <3 nie mogę doczekać się kolejnych jego memów, czekam jak na kolejny odcinek Ucha Prezesa :D
Tosiek
09.12.2017 10:27:57
Elu czyżbyś była zwolenniczką dobrej ściemy?
co on wybuduje? Jeszcze tak nie było inie jest żeby burmistrz gdziekolwiek budował, na tej zasadzie to każdy z nas może powiedzieć, że wybuduje. Takie farmazony to dzidziuś może opowiadać takim samym dzidziusiom jak on.
Nie podoba się Rajewski ? Ok. Następnego wybierze wam partia PiS zmieniając ordynację wyborczą! Wy nie będziecie mieli nic do powiedzenia !!!
no to my wieśniaki poczekamy jak wybuduje :) i wtedy będziemy go wychwalać pod niebiosa :)
Ludzie mają tak dużo nienawiści do burmistrza, że jak coś wybuduje to i tak będzie źle, ale czego można się spodziewać po wieśniakach.
Coś mi się nie chce w to wierzyć.....
mieszkaniec
09.12.2017 00:29:41
Rajewski ,jesli ten blok powstanie to bedzie to budowla typowo komercyjna,gdzie za swoją betlejemke w Sarnach kupisz 10 m w tym bloku ale będzie winda,ktorą pojedzież do nieba.Kampania samorządowa ruszyła,potrzebna jest forsa.
Katarzyna
08.12.2017 23:57:39
kita, może bliższe obiecanki twojemu sercu: przy opłatach za wywóz śmieci nie będzie uwzględniać się dzieci i młodzieży, wszystkie dzieci nasze są, a więc darmowe obiady dla wszystkich, dowóz do szkoły także, a co jest?
sssv56
08.12.2017 23:48:34
Kupię z 5 lokali pod wynajem.
verdi
08.12.2017 23:22:18
Fotografia ładna. No własnie i co więcej. Cała ta kadencja taką jest Iluzją i nic więcej. ćzy tego chcieliśmy my. Chyba nie. Dalej żyjmy w iluzji że wykonaliśmy dobrze zadanie w listopadzie 2014.
Na pewno winą burmistrza jest brak S12. Bardzo dobrze, że jej nie ma!!! O jakiej też giełdzie rolnej marzycie? Bronisze ktoś tu chce? Ludzie tu panikowali przed turbinami wiatrowymi. W naszej gminie żadna inwestycja nie jest pożądana. Ludzie wierzą że burmistrz rządzi jak car. Błaszki to zadu.....
radadada
08.12.2017 22:58:11
Wiedziałem że będzie kandydował. Mistrz kampanii komputerowymi memami. Nakręci znowu jakieś 20% wyborców i to mu wystarczy, bo reszta głosów rozdrobni się na resztę kandydatów. A jak wygra to co złego się stanie? Nic. Należy się nad radą zastanowić, bo obecna jest niekompetentna. Jedynie 4 osoby w radzie rozumieją na czym polega ich pozycja. Radni nie wychodzą do ludzi w okręgach, nie pokazują się a pule kasy na okręgi nie są konsultowane.
Z Warty.
08.12.2017 22:31:05
A w Warcie mamy za to małą obwodnicę miasta która obwodzi wprost do knajpy.
Charlotte
08.12.2017 22:26:08
Ja też Wam mogę przysłać wizualizację pałacu, jaki mam zamiar wybudować i to nie jednego. Papier wszystko przyjmie.
najlepsze jest to, że burmistrz "dobra ściema" wypisuje głupoty i rzuca oskarżenia na wszystkich, ostatnio nawet "rzucił się " na Proboszcza.
niesioł do wij
08.12.2017 21:40:13
Masz rację. Burmistrz "Dobra ściema" chwali się, że likwidując stanowisko zastępcy burmistrza zaoszczędził 300 tys. zł ale, że w tym czasie utworzył stanowisko sekretarza i wydał 400 tys. to już "dzieciakowi" z Sarn trudno się przyznać. Ten hipokryta, chwali się także, że budżet gminy zwiększył z 38 mln do prawie 60 mln w ciągu 3 lat. Tylko jaka w tym jest jego zasługa jak różnicę tą "dostał" na wydatki związane z 500+ w gminie. We wszystkich ostatnich swoich wpisach na facebooku znów "walczy" z układem błaszkowskim, który jak się okazuje istnieje tylko w jego wirtualnej rzeczywistości. Przez trzy lata skierował kilkadziesiąt wniosków do prokuratury, CBA i ABW na przedstawicieli rzekomego układu. Efekt jest taki, że ani jeden nie został skierowany do sądu. Przez trzy lata obraził już chyba wszystkie grupy zawodowe, zostali mu chyba tylko kominiarze, ale i ich zdąży obrazić bo został mu jeszcze rok "burmistrzowania".
Co by nie robił Urząd ,to ciągle Wam się nie podoba. Ręce opadają. Jak komuś się nie podoba to niech wyjedzie w siną dal...
Coś mi się zdaje, że to lipa przedwyborcza, bo oto niespodziewanie burmistrz zmienił decyzję,że jednak będzie kandydował na następną kadencję. Zastanówmy się 40 rodzin to ok 60 samochodów gdzie parking, przypominam, że parking koło kotłowni to parking spółdzielni, a poza tym to gdzie w Błaszkach jest sieć ciepłownicza, czy to ta co ogrzewa 2-bloki na sportowej czy ta z gimnazjum? Ach zapomniałem, że Błaszki to wielkie miasto wszak mamy tylko o jedną linię metra mniej niż Warszawa. Co do windy to nikt nie zmusi dewelopera do zamontowania windy w budynku 4 piętrowym, chyba p. burmistrz się pomylił z budynkiem urzędu gminy. Sz.P. burmistrzu chwalisz się, że nie zatrudniłeś zastępcy i zaoszczędziłeś 300 tys. zł. ty zatrudniłeś 15 ludzi z Sieradza to może powiesz co oni robią i ile milionów poszło na wypłaty 4 a może 5? Czy ktoś z mieszkańców był w tym roku w komunalce albo na komisariacie jak nie to polecam, tam jest bardzo ładny widok cała zachodnia ściana urzędu to klimatyzatory a są one tam po to żeby Ci z Sieradza się nie podusili takie zagęszczenie a to wszystko z naszych podatków.
E tam
08.12.2017 19:49:22
Mydlenie oczu. Pewnie jakby się dobrze zorientował to na 100% jest jakaś lipa. I ciekawe ile miejsc parkingowych, z tym jest zawsze problem..
buahaha
08.12.2017 19:14:05
Nawet pod newsem dotyczącym Błaszek muszą się odzywać zakompleksione webry. Wstyd haha
coś za dużo szczegółów transakcji. Czyżby coś było na rzeczy Pan z Sieradza czuje się zagrożony że to wyszło na światło dzienne, a włodarz teraz musi go tłumaczyć. Wiele miało być w tych Błaszkach po tych wyborach a jest nędza. Miał być wielki rynek hurtowy dla rolników - nie ma, miała być droga S12 - nic nie słychać, miały być nowe firmy - sami sobie odpowiedzcie, itd
algemajne szajsen
08.12.2017 16:32:14
zdw nie narzekaj, Sieradz ma nowe bloki, Błaszki mają nowe bloki, ale za to Wy macie normalniejszych ludzi. Bloki się rozpadną za 100 lat a ludzie (pokolenie) zostają.
Obserwator
08.12.2017 16:25:05
Patrz Piotruś i się ucz
w sieradzu powstają nowoczesne mieszkania, w takiej małej miejscowosci jak błaszki powstają nowoczesne mieszkania a jakie nowoczesne mieszkania powstają w zdw? stawiają niepotrzebne galerie, markety, akwaria a mieszkać nie ma gdzie.
dobra
08.12.2017 15:23:22
dobra decyzja, trzeba za to pochwalic wiecej takich inwestycji