Co Kefir znowu załapał? szybko , jest pewny siebie. Wybraliście słabego człowieka.
Radna z Bogumiłowa
07.11.2018 15:30:23
Chciałabym podziękować mieszkańcom wsi Bogumiłów za oddane głosy na moją osobę i za zaufanie jakim mnie obdarzyli.Będę się starała jak najwięcej z naszych wspólnych celów zrealizować. Dziękuję.
Mieliście skończyć 31.10.
02.11.2018 05:09:41
Sztab Waludy się przebudził, dalibyście spokój chociaż w święta, nie ujadajcie już o tym Chojnem, bo robi się to nudne.
Artur
01.11.2018 20:13:01
Jarek swój chłop ? No swój chłop dla Chojnego i w Chojne ha ha ha. A le potrzebny jest gospodarz dla calej gminy a nie chłop z chojnego dla chojnego. Starczy. No i te problemy z ognistą wodą ........wszyscy wiedzą. Twój czas się skończył. Kobiety nie głosujcie na ognistą wodę !!!!!!!!
Jak pokazują wyniki I tury Jarek Beznadziejny zdobył połowe swoich głosów w komisji w Chojne. No zdobył bo w Chojne inwestował i teraz Chojne pęka że ójdzie w odstawke. A tak naprawde Stary Wójt to skończony temat. Sam ma pietra bo wie że teraz dokumenty z jego kadencji pokażą jaki był i jak nieudolnie rządził. Poza Chojne na które przekazał sporą kwotę. Podsumowanie ....wszystkie posty obrażające Walude to robota Chojnego a to przykre i nie do aakceptowania dalszego by jedna wieś była gminą bo tak chce wójt z CHOJNEGO. Jarek odejdz, suweren rząda !!!!!!!
Wójt Kazimierczak znowu na urlopie ? fajnie tak pracować pół roku w roku.
wyborca M.
28.10.2018 19:13:01
Jeśli Musiał tak się zaplątał i pomylił drużyny to wyborcy mają swój rozum i zagłosują jak będą chcieli. Pan Kazimierczak to uczciwy człowiek -ten się nie myli co nic nie robi.
Jesli nawet tak jest to Musiał mści się na wojcie,
27.10.2018 11:10:42
ale uwaga poparty przez Musiała Waluda niestety Musiałem nie będzie więc jego zwolennicy niech się lepiej zastanowią. Szczególnie Ci
dla których ważne są wartości jakie wyznaje PIS.
Krysia
27.10.2018 10:06:34
Do wyborców PIS. Przed chwilą doszły mnie słuchy,ze pan Musiał ma poprzeć w 2 turze p.Waludę!!!Czy prywatna niechęć p.Musiała do p.Kaźmierczaka ma się sprzeniewierzyć wszystkim poglądom,zasadą i ideeą PIS - u??????
Krysia
27.10.2018 09:09:39
Proszę mi powiedzieć,która gmina czy miasto nie są zadłużone,jest ich bardzo mało.Jeśli prywatnie planujemy duże inwestycje w naszych „gospodarstwach” to też bierzemy kredyty,problem jest w tym,aby mieć realną możliwość spłaty takiego kredytu.Co do Chojnego,ludzie zmieńcie płytę,bo się wam mocno zacięła,wykaz zrealizowanych inwestycji przez gminę pokazuje co innego(jestem spoza Chojnego).Czy samo Chojne wybierało wójta? Wynik,jaki uzyskał świadczy o tym,ze głosowali na niego mieszkańcy całej gminy
wyborca PIS
26.10.2018 22:04:29
Kochani nie dla WALUDY Z SLD każdy inny ale nie on to JEST PAN z nikim nie porozmawia ON UWAŻA SIĘ ZA LEPSZEGO
do wyborcy
26.10.2018 21:52:28
tak obecny wójt bardzo dużo zrobił dla gminy a bardzo szczególnie do Chojnego i swoich kolesiów ktorzy go popierali wy mieszkańcy gminy wszystkiego nie wiecie bo jest wszystko ukrywane a nie wiecie jak jest zdłużona gmina bo nawet niektórzy radni ni wiedzą bo to co im wójt powie to jest święte bo wogle nie czytają materałów a ci radni którzy wójtowi wytykali zadłużenia i inne sprawy finansowe to dla nich wójt nic robił ale to nie takie myślenie powinno być wójta bo jako gspodarz gminy to powinien dbać o dobro mieszkańców całej gminy a teraz się walczy o głosy wszystkich mieszkańców mieszkańcy dokonajcie mądrego i rozsądnego wyboru z korzyścią dla gminy
wyborca
26.10.2018 19:40:11
Obecny wójt to normalny człowiek, który ma czas dla ludzi. Jak ktoś nie wierzy, to trzeba zobaczyć ile zrobił przez te lata dla gminy, a p Waluda piastował tyle różnych funkcji na różnych szczeblach i jakby coś chciał zrobić dla gminy, której w końcu jest mieszkańcem (Grabowiec), to dawno już by było widać efekty. Najwygodniej oszukać wyborców, złapać stołek i kadencja jakoś przeleci za nasze podatki. Najlepiej będą to wiedziały osoby, które były z problemem u p. Kaźmierczaka i p. Waludy. Pierwszy miał czas wysłuchać i robił, co mógł, aby pomóc szaremu człowiekowi, a drugi nawet nie pochylił się nad problemem, ewentualnie oszukał, że coś zrobi ( widocznie przeciętny wyborca to nie jego poziom, więc niech nie szuka poparcia u zwykłych ludzi i nie obiecuje gruszek na wierzbie, bo i tak nie urosną). Kochani wyborcy nie dajcie się zwieść p. Waludzie i jego obietnicom. Naprawdę mamy porządnego wójta p. Kaźmierczaka i życzę mu ,aby wygrał.
Mieszkaniec
26.10.2018 09:55:28
Pn juz skłócil gmine
Nie dajmy sie skłócic przez pana walude
Xxxxx
26.10.2018 01:06:41
Skoro mowa o wodzie. Może mi ktoś odpowie kto zamknął lokalne studnie głębinowe?
Krysia
25.10.2018 22:13:08
Kandytat Waluda to typowy partyjny nominat,twierdzi,że chce pogodzić wszystkie sołectwa w gminie,ale sam wręcz zaostrza spory,opierając swoją agresywną kampanie na wzbudzania niechęci np. do Chojnego na spotkaniu w Klocku.I to ma być wiarygodny kandydat,śmiechu warte !!!!!
uczestnik
25.10.2018 21:08:25
patrzac na ta kampanie nasuwa sie jedna mysl dlaczego Pan H.Walude podczas swoejej kampani posługiwal sie logiem WORD i jego gadzetami? kandydatka P.Świniarska nie posługiwala sie logiem IILO. po trupach do celu takie jest zamierzenie Pana H. Wludy, nie popieram. 4 listopada oddam głos P. Kazimierczakowi
Nie chuba a chyba piszemy widzę że przebywasz dużo z Jarkiem i się udzieliło. To że Główna została dofinansowana to wiemy chodzi nam o całokształt Chubo.
Chuba czlowieku sie slabo orietujesz droga w chojnem jest z dofinansowania masz cieka wiedze
kibic100
25.10.2018 08:57:37
Cwaniaczek waludek !
Info o podwyżce wody było utajnione przez obecnego Wójta aby nie wyszło a światło dzienne przed wyborami napisał odwołanie bo tylko to potrafi , jeżeli to on napisał.Tak zmodernizował studnie w Bogumiłowie , że Górka Kłocka ją zamkneła bo nie spełnia norm. W budżecie Gminy były zabezpieczone środki w wysokości 800000zł zalegały dwa lata a na koniec wydał je na budowę dróg w Chojnem. Ale niech Chojne nie zapomina że pije też wode z Bogumiłowa, mało cała południowa strona.Jeżeli uważacie ,że drogi są ważniejsze to życzę powodzenia.I nie dziwcie się że takie podwyżki nas czekają bo to MPWiK rozdaje karty bo zasila nas w wode z Sieradza.
Info o podwyżce wody było utajnione przez obecnego Wójta aby nie wyszło a światło dzienne przed wyborami napisał odwołanie bo tylko to potrafi , jeżeli to on napisał.Tak zmodernizował studnie w Bogumiłowie , że Górka Kłocka ją zamkneła bo nie spełnia norm. W budżecie Gminy były zabezpieczone środki w wysokości 800000zł zalegały dwa lata a na koniec wydał je na budowę dróg w Chojnem. Ale niech Chojne nie zapomina że pije też wode z Bogumiłowa, mało cała południowa strona.Jeżeli uważacie ,że drogi są ważniejsze to życzę powodzenia.I nie dziwcie się że takie podwyżki nas czekają bo to MPWiK rozdaje karty bo zasila nas w wode z Sieradza.
prawdziwa
24.10.2018 21:28:01
Pan Henryk Waluda niestety wystartował na wójta tylko dlatego, że przewidywał swój koniec na stanowisku dyr. WODR ze wzg na wybory samorządowe. WODR podlega pod województwo i słusznie przewidywał, że większość przejmie PiS. Niestety nawet mieszkańcy jego miejscowości widzieli jak to było w poprzednich latach - brak zainteresowania sprawami swojej wsi, wywyższanie się, zero uczestnictwa w zebraniach itd. Teraz uprzejmości, uściski dłoni... Ostre zaangażowanie w sprawy Grabowca.... Każdy widział co było wcześniej i niestety pamięta.
Pan H. Waluda przez ostatnie 10 lat nie interesował się w ogóle sprawami sołectwa Grabowiec. Na żadnym zebraniu sołeckim nie był. Wielki dyrektor, dzien dobry nie potrafił powiedzieć. A teraz ? Do emerytury trochę jeszcze zostało więc wpadł na pomysł kandydowania na wójta. Chociaż jest prawie moim sąsiadem- nie głosuję.
Waluda zrobił sobie kampanie przedwyborczą jeżdżąc i pokazując się , rozdając gadżety z Wordu. Fakt nic wcześniej nie robił dla mieszkańców choć mógł a teraz to tylko chodzi o głosy naiwnych wyborców bo są potrzebne po wyborach nawet dzień dobry nie powie panisko !!
drozsza woda i scieki
24.10.2018 19:37:36
nie zastanawia was dlaczego info o podwyzce pojawilo sie akurat przed wyborami?? moze po to zeby ktoś mogl sobie jako punkt pierwszy wpisać na ulotce wyborczej ze je obnizy???
Mam nadzieję że Waluda Wygra bo Jarek miał tyle czasu aby popracować nad sob
Znam bardzo dobrze Jarka on nic już gminie nie pomoze
To SLD już się cieszy że będzie gdzie swoich towarzyszy upychać.Witajcie Błaszki w gminie Sieradz. A chyba najbardziej były vice starosta Kras... już nie może się doczekać stołka. Przejrzyj w końcu gmino na oczy.
Jak się nie zna nowa rada to szybko załapie bo to ludzie inteligentni jakie machloje robili poprzednicy.
Do Gminnej
24.10.2018 16:58:34
To nie do Kaźmierczaka, tylko do nowej rady apeluj żeby się z wójtem dogadala. W końcu są naszymi przedstawicielami, ganiali po wsiach i walczyli o nasze głosy więc powinno im zależeć żeby w gminie działo się dobrze, a nie z góry zakładać że się z Wójtem nie dogadają. Wasze myślenie mnie osłabia :-(
Krysia
24.10.2018 12:48:13
NIE , NIE , NIE dla WALUDY,to bardzo dwulicowy gość,przeciwników utopi w przysłowiowej łyżce wody,zrobi WSZYSTKO,aby osiągnąć swój cel
Ja się zastanawiam co obecny wójt ludziom obiecał że na niego głosowali? Kolejne drogi? Chyba w Chojnym . Ludzie otwórzcie oczy za wodę i ścieki będziecie teraz płacić bardzo ale to bardzo dużo. A to tylko i wyłącznie zasługa miejmy nadzieję że póki co obecnego wójta. Dla mnie Waluda to mniejsze zło.
Gminna
24.10.2018 09:01:08
Gdyby Kaźmierczak miał trochę godności to wcale by nie startował w wyborach. A teraz gdy większość w radzie ma Waluda powinien się usunąć a nie jeszcze rogi pokazuje. Jeśli rada z wójtem się nie dogada to gmina na tym straci. A tak będzie gdy ślepo zapatrzeni w Jarka na niego zagłosują
a p Waluda to niby z jakiej partii bo kiedyś to chyba SLD a co dziś się wstydzi ,,,,,,,,,,w Działoszynie zrobili fajnego psikusa mądrzy wyborcy może my też pomyślmy bo jak na razie z tych 2 nie ma co wybierać jeden cwańszy od drugiego
wyborca
23.10.2018 22:22:27
Nie ważne że rada jest WALUDY i tak na niczym się nie znają. JAREK WYGRAMY A PAN WALUDA NIECH IDZIE NA INSTRUKTORA JAZDY, NIECH WIE JAK CHLEBU NA IMIĘ, A NIE TYLKO CIEPŁA POSADKA. WALCZYMY DLA JARKA 4 LISTOPADA.
Xxxxx
23.10.2018 21:49:24
Ludzie czytajac komentarze na temat kandydatów do II tury wyborów , to można wywnioskować że to nieudacznicy, oszuści, kombinatorzy itp. Zapewne wygra najlepszy, najlepszy w obietnicach - jak zawsze . Gdy zwyciężca wygra zapomni o obietnicach, bo nagle okaże się, że na obietnice nie ma pieniędzy. Ale już za 4 lata, będą nowe obietnice i tak dalej. Wyborcy jeśli kandydat obiecuje, należy zapytać go z czego chce ją sfinansować i dobrze przeanalizować odpowiedź? 99% nabierają wody w usta i zapada niezręczna cisza. Także wybierajmy nie obietnice , ale konkretne dokonania i realne działania kandydatów.
po wyborach
23.10.2018 20:05:23
a lampy na ulicach już nie świcą...
kolega
23.10.2018 19:29:50
jarek jeżeli wygrasz wybory to będziesz miał bardzo trudny orzech do zgryzienia z obecną rada bo zmieniły się przepisy samorządowe i każdy radny będzie miał prawo wglądu do dokumentów i wszystko jest jawne nawet głosowanie będzie imienne i na bieżąco transmitowane współpraca nie będzie ci się układała a także będą cię rozliczać bo z komitetu Waludy weszło 7 radnych i ma jeszcze dwóch z komitetów własnych myśłę że będą cię kontrolować i długo nie popracujesz bo znajdą haka na ciebie przemyśl to dokładnie to swoje startowanie w drugiej turze bo cię będzie szkoda
a co to się stało z radnymi obecnego wójta czyżby mieszkańcy mieli ich dość widać żę ta rada się bardzo zmieni bo widać to po radncych którzy weszli do rady bardzo dużo jest wykształconych i mądrych mieszkańcy gminy sieradz zastanówcie się nad wyborem wójta bo tak dalej nie może być zeby gmina brnęła w długi żeby taki chaos i bałagan trwał dalej a tak będzie jak wybierzecie obecnego w ojta że miasto wchłonie gminę wybierzie osobę która godnie będzie reprezentowała gminę na zewnatrz izeby mogła osobiście rozmawiać z partnerami
Jarek 50 na 50 masz poparcia z Bogumilowa
23.10.2018 18:49:47
Jarek 50 na 50 masz poparcia z Bogumilowa
Ludzie czy tutaj partie się liczą? , potrzebna jest zmiana , dajmy szansę Waludzie . Jarek już pokazał co potrafi ; to znaczy nic.On nie potrafi się wysłowić a co dopiero coś załatwić.Pokazał to w rozmowach z MPWiK nigdy nie brał udziału w negocjacjach na temat ceny ścieków i wody.Wtedy akurat był na rekonwalescencji.
Chojniak
23.10.2018 17:47:36
To straszne nowa rada ma Jarek pecha jak zaczną szperać w papierach
Sas John
23.10.2018 16:17:37
Ani jeden Ani drugi się nie nadaje. Jarosław jak od początku rządów nic nie umiał to zatrudnił pana Szymalę i to on był całym mózgiem.
W tych wyborach nie było porządnego kandydata.
do ob
23.10.2018 16:00:16
Kazimierczak nie może zajmować innych stanowisk niż te z "wyborów" - nie ma wymaganego wykształcenia.
Drodzy państwo przecież ci panowie się z sobą dobrze znają i nic złego sobie nie zrobią jeżeli już to tylko zmienią miejsce dobrze płatnej pracy.
anty HW i JK
23.10.2018 14:21:46
a co by było gdyby obaj zostali skreśleni ;) jak kandydat-ka w Działoszynie :)
. Faktycznie ..mądry Polak po szkodzie...waluda jako przewodniczący rady powiatu przez lata nic nie zrobił takiego żeby nawet na spotkaniu przedwyborczym mógł się pochwalić ,,,,ba nawet powiedzieć coś o dokonaniach.... to WORD ....opinia już nie jednej osoby się pojawiła itd itp.... Obecnie nam panujący ? zrobił coś i widać , ale nie tylko nie ma obecnie zdrowia ale i coraz mniej szacunku dla mieszkańców-chyba ze coś potrzebuje ...jak np wybory..... wstyd z TV był jak gminny budynek gdzie ludzie mieszkają pokazali ...woda nie doprowadzona, TOY-TOY na zewnątrz i tzw sran.o po krzakach ...... większość to widzi, że ma problem ze zdrowiem i nie tylko...... może nie dali mu jego wspierający i wyborcy szansy wziąśc się za porządeczek ..ale ze sobą i ,,zdrówkiem"..... . Dziwne sa decyzje ludkie ... i widać ze dalej jak za lepem za ,,marchewka"przed wyborczą nie jeden bezmyślnie poszła...... szkoda ...następna szansa za 5 lat ...albo i jak co sie wydarzy to wcześniej .....Pozdro dla rozsądnych
JanNieZGminy
23.10.2018 13:30:54
W urzędzie marszałkowskim 17 mandatów PIS. Marszałek PIS. Prawdopodobnie PSL w koalicji z PIS w Powiecie. Jeśli przy takim układzie wójtem będzie Waluda człowiek z SLD - możecie być pewni drodzy mieszkańcy, że zablokowane zostaną wszystkie pieniądze z tych dwóch samorządów, a co za tym idzie, ani droga w Rudzie, ani w Kłocku, na które to drogi już są projekty nie dostanie środków i tyle te drogi nowe zobaczycie!! A to tylko 2 projekt jak narazie - wszystko będzie zablokowane!
smutna
23.10.2018 12:53:51
i co z tego ze szef powiatowego sld?? raczej lepiej bo znajomości ma a wiadomo ze bez znajomości dla gminy nic nie załatwi. z reszta jak i w gminie..gdy nie masz znajomości to czekasz i czekasz... obecnie 43 lata za odpowiedzią na pismo czekam.
wybroca
23.10.2018 12:46:39
nie rozumiem co to kogo intersuje czy waludzie konczy sie umowa czy nie. ludzie! cieszczie sie ze chce mu sie cos zrobic dla gminy. ze mysli jak obnizyc cene za wode i scieki która sprezentował nam kaźmierczak. poza tym pochodzi z grabowca a tam piękna droga już jest więc za duzo kasy do siebie nie pociągnie
Obserwator
23.10.2018 12:36:23
Czytając wszystkie te wypowiedzi rzygać się chce. Jedni skaczą na drugich. Obrońcy Kaźmierczaka przeciwko obrońcom Waludy. Ludzie? Dajcie temu spokój! Przyjmicje z godnością informację że zmiana jest potrzebna. Spójrzcie co się stało z gminą. Inwestycje tylko u ulubionych radnych obecnego wójta oraz w obecnej stolicy gminy. Opieszałość pracowników urzędu i sposób obsługi petenta aż krzyczy i woła o zmianę!!! Zamiast cieszyć się że jest ktoś kto chce nam pomóc Wy na każdym kroku oceniacie i krytykujecie. Waluda nie został jeszcze wójtem a wszyscy są już przeciwko jemu. Lepiej oceńcie obecnego wójta. To jak pracował, co zrobił dla nas,dla Ciebie czytelniku tego komentarza. I co? Dużo? Może jesteś z grona tych wybranych i masz coś zrobione w swojej wsi. Bo analizując te wszystkie posty wójta pokazujące ile to on nie zrobił jest po prostu żenujące. Czy ktoś z was zastanowił się nad tym czy w niedługim czasie będzie stać go na płacenie tak wysokich rachunków za wodę, które to zawdzięcza się obecnej władzy???
Szef powiatowego SLD naszym Wojtem? To rechot historii.
rozum
23.10.2018 12:03:46
Mieliscie do wyboru jeszcze 2 niezgranych i swiezych wyksztalconych ...ale wybraliscie juz ,,sprawdzonch" : jeden nie robil nic w Gminie a drugi w powiecie i WORD.Teraz gdy juz nie ma srodkow do pozyskiwania przez Gminy nikt niczego nie dokona.Trzeba bylo Pana JK spuscic juz dawno i wybrac innego.Dzis Pan HW obejmie Urzad by w blogim nastroju i z Kasa czekac emeryturki.Gdzie ktos taki kto w powiecie bal sie decyzji smialych podejmowac i plynal z nurtem raptem zostanie tytanem pracu... A wiec madry Polak po szkodzie
Panie Jarku, jak Waluda przejdzie to wyjdą najaw Pana brudne sprawy i mafii która się Panem przykrywa.
klient
23.10.2018 08:27:44
A co Pan Waluda zrobił dla powiatu będąc przewodniczącym rady "NIC" to jest spadochroniarz, który boi się zmiany w urzędzie marszałkowskim. Drogi powiatowe to jedno wielkie dno.
Wyborca!
23.10.2018 08:16:53
Nie dla Waludy!!!
Monia
23.10.2018 08:06:42
Waluda jestem na tak!!!
Heniu nie daj się Jarkowi i jego mafii, która go ciągnie.
Wyborca
23.10.2018 08:04:28
Ja i moja rodzina tez popiera Walude, koniec z Jarekiem. Chojne stop, teraz reszta gminy.
Sebol
23.10.2018 08:02:28
Koniec nieudolnych rządów Jarka. Panie Waluda powodzenia.
antySLD
23.10.2018 07:59:32
Nie dla SLD w gminie sieradz!!!!! Nie dajcie się nabrać na tego farbowanego lisa!!
Pan Waluda jest wykształcony i doświadczonym samorządowcem, czego nie można powiedzieć o obecnym wójcie.
wyborca
23.10.2018 07:43:53
Jakie to znamienne, że część osób z tego zestawienia wstydzi się partii z którą była przez dziesięciolecia. Przykrywka nowymi nazwami na pewno zmyli młodych . Partię jak widać też wolą siedzieć za krzakiem i obserwować. Jak kandydat przejdzie to będzie ogłoszony sukces.
to w gminie sieradz nie ma PISu ani KO ????
Do mieszkanka Gminy
23.10.2018 07:08:23
Zgadza się. Umowa o prace wygasa z końcem października. Nie ma szans by obecna rada powiatu zatrudniła tego człowieka. Budowa placu zabaw obok policji to olbrzymia niegospodarność finansowa i zadłużenie WORD. Jestem z poza gminy nie głosuje na Wójta - można mi wierzyć ;)
Pana Waluda chce się ustawić w Gminie bo nie chcą Go już WORD ? na spotkaniach dawał do zrozumienia że to właśnie On zostanie Wójtem 100 %
mieszkanka gminy
22.10.2018 22:29:46
Pan Waluda chce się ustawić w gminie bo już nie chcą go WORD ?
ciekawy
22.10.2018 22:17:56
Swoją drogą to jestem ciekaw, jak pan Waluda spełni obietnice przedwyborcze. Gmina chyba pójdzie pod młotek
Ludzie otwórzcie oczy
22.10.2018 20:29:48
Henryk Waluda trzymamy kciuki. Gmina zasługuje na lepszego gospodarza!
Wyborca
22.10.2018 20:15:13
Witam. Czytając znaczną część tych komentarzy jestem załamany. Rozumiem, że piszą je osoby związane z obecnym wójtem lub liczące na jakieś korzyści po jego kolejnej reelekcji. Jednak spójrzcie na to obiektywnie. Ten człowiek miał już czas pokazać co potrafi. Moim zdaniem nie zrobił tego. Patrzymy w przyszłość. Czas na zmiany. W mojej ocenie Henryk Waluda powinien dostać szansę wykazania się. Ma świeżą energię i pomyśl na rozwój gminy. Ponad to ma dobry kontakt z prezydentem Osiewałą, a ta współpraca z pewnością zaprocentuje w przyszłości. Zrobicie jak uważacie ale ja jestem przekonany, że H. Waluda to w obecnej sytuacji najlepsza opcja. Jeśli się nie sprawdzi oceniamy go za kilka lat ale ta stagnacja, którą teraz wszyscy obserwujemy w gminie musi zostać zakończona. Nie ma innego rozwiązania. To moja opinia. Zrobicie co chcecie 4 listopada.
MIeszkanka
22.10.2018 18:28:25
Tylko nie Pan Jarosław. Głosujmy na Waludę. Czas na lepsze!
MIeszkanka
22.10.2018 18:28:24
Tylko nie Pan Jarosław. Głosujmy na Waludę. Czas na lepsze!
sieradzak
22.10.2018 18:23:16
Waluda, idż już odpoczywać
derty
22.10.2018 17:11:01
Jarek nie jest z mojej bajki, ale wobec tak porażającego głosowania naprawdę trzeba iść głosować w II turze i pogonić Waludę.
oserwator
22.10.2018 17:10:52
w gminie są okręgi jednomandatowe
mieszkanka gminy
22.10.2018 16:43:57
Trzeba pomoc Jarkowi wygrac wybory !!!!!!!
kibic123
22.10.2018 15:01:06
nie dla Waludy !
brak słów
22.10.2018 13:06:57
To żałosne, żeby cwaniak z WORDU na wylocie, był Wójtem Gminy ludzie obudźcie się
masakra
22.10.2018 09:57:24
Proponuję przenieść tor do nauki jazdy pod Rzechtę a może nawet cały WORD ,Sieradz trochę się rozluźni od napływowych "L"
Grabowiec-Stawiszcze-Rzechta-Męcka -Wola-Podłężyce
22.10.2018 08:31:35
I w 2 turze nasz Wójt Henryk i teraz my rządzimy tzn. druga lepsza strona rzeki... Hip, hip Hura!!!
!!!!!!
22.10.2018 06:47:16
Gratuluję kandydatom komitetu Pana Waludy to naprawde zaskakujący wynik pozostałym też gratuluję widać być może coś się zmieni w gm Sieradz