Brawo Przedszkole nr 7!!!
Cytuję Nauczyciela......."Drodzy, rozżaleni Rodzice – 99 % nauczycieli wolałoby, aby etat wynosił 40 godzin. "....
Zapomniał Pan dodać jeszcze, że nauczyciele marzą o tym, żeby mieć w roku tylko 26 dni roboczych wolnych od pracy, zamiast około 70.
do Xyz
31.01.2019 19:39:13
wystarczyło jedno zdanie i już wiemy kto ty jesteś,nie możesz przetrawić tej szkoły
To raczej nie miejsce na reklamę szkoły w parku. Wstyd!!!!!! I proszę się nie podszywać pod rodzica
Do Rozbawionej.
31.01.2019 11:16:53
W żadnej mojej wypowiedzi,a mam obyczaj podpisywania się imieniem i nazwiskiem, nie narzekałem na szkołę ,ani też na nauczycieli rozumianych jako kompletna grupa społeczna, a wręcz przeciwnie,mam wielki szacunek do tego zawodu. Przedmiotem mojej krytyk jest używanie zwolnień lekarskich jako środka nacisku na administrację. Policjanci prowadzili bardzo długi spór z rządem i mieli dostatecznie dużo czasu (ale niedostatecznie dużo etyki/rozumu ),aby złożyć wymówienie skuteczne w dniu 11 listopada.Wierzę głęboko ,że ETYKA konieczna do utrzymania/osiągnięcia respektu niezbędny w wykonywaniu zawodu, nie pozwoli na tak gówniane wybiegi jak zwolnienie lekarskie (jednak nie powstrzymałem się od nawiązania do Pani jelitówki).
Jerzy Węgrzynowski
rodzice......
31.01.2019 10:59:35
x.x.x. 2019-01-29 19:18:25 11 15 Może tak pomyśleć o przeniesieniu dzieci do innej szkoły,w sp. nr 4 jest dużo miejsca i nauczyciele na wysokim poziomie, w około park,spokój i bezpiecznie ,Jestem rodzicem i chcę, aby moje dziecko chodziło do tej szkoły ,jest nas więcej chętnych Prosimy rodziców , utwórzmy wspólnie klasy,szkoła jest i będzie ,nie ma mowy o jej zamknięciu,wiemy to od dyrekcji. Dlaczego do tej pory urząd milczy i nie zdementuje plotek na ten temat.
Rozbawiona
31.01.2019 09:08:52
Skoro twierdzi Pani!/Pan, że "zadanie jakie stoi przed SZKOŁĄ jest niewykonalne dla pojedynczego rodzica ,przede wszystkim w zakresie formowania poczucia wspólnoty u dziecka" to dlaczego tak bardzo na tą SZKOŁĘ narzekacie?? Twierdzi Pani /Pan, że wrzuciłam nauczycieli do klozetu... A gdzie wrzuca ich społeczeństwo??? Przede wszystkim delikatnie mówiąc do jednego przysłowiowego worka. Czy wszyscy nauczyciele są nierobami, głąbami? Czy wszyscy mają tyle wolnego? Czy wszyscy wzbogacają się udzielając korepetycji?? Oczywiście odpowiedź jest prosta. Ale po co komuś się nad tym zastanawiać? Wszyscy są beznadziejni i wylejmy na nich szambo. A jelitowka można zarazić się od fryzjera, księdza, również policjanta, ale przede wszystkim od Dzieci.
Szanowna Pani Rozbawiona.
31.01.2019 08:32:45
Rzeczywiście zadanie jakie stoi przed SZKOŁĄ jest niewykonalne dla pojedynczego rodzica ,przede wszystkim w zakresie formowania poczucia wspólnoty u dziecka. Samo nauczenie dziecka ,,liter, liczenia ,.....mówić po angielsku" nie stanowi problemu dla nikogo, kto choć trochę potrafi wykorzystać rozlicznych wirtualnych nauczycieli.
W Pani wypowiedzi najbardziej martwi mnie cel jaki sobie Pani stawia ,,A Was drodzy nauczyciele podziwiam, trzymam kciuki i mam nadzieję, że w ślad za Wami pójdą kolejni dbać o swoje zdrowie" ja tu widzę wrzucenie wszystkich nauczycieli do klozetu ,a przede wszystkim nawoływanie do destrukcji. Samo ,,rozbawienie" Pani jelitówką , którą nauczyciele zarazili się od policjantów jest po prostu odrażające.
Jerzy Węgrzynowski.
P.S. W żadnej mierzę nie kwestionuje wagi zawodu i co za tym idzie godziwego wynagrodzenia.
Rozbawiona
30.01.2019 22:24:34
"dajemy dzieci pod opiekę nauczycieli bo takie jest prawo i obowiązek nikt nie robi tego z własnej woli niestety państwo rządzi naszymi dziecmi" Naprawdę????? Każdy rodzic ma prawo do decydowania o formie edukacji swoich dzieci. Nauczanie domowe jest wpisane w ustawę o systemie oświaty i w konsekwencji w projekt ustawy Prawo oświatowe. Droga wolna. Nareszcie dziecko będzie uwolnione ze szponow tych wstretnych nierobow, a Pan /Pani spędzi wreszcie czas ze swoją pociechą. Nauczy go Pani/Pan liter, liczenia, poprawnego mówienia, historii Polski, poinformuje gdzie znajduje się wschód i zachód, a także nauczy mówić po angielsku. Nareszcie dziecko będzie orłem. Życzę powodzenia. A Was drodzy nauczyciele podziwiam, trzymam kciuki i mam nadzieję, że w ślad za Wami pójdą kolejni dbać o swoje zdrowie. A macie je w kiepskim stanie... Co się dziwić czytając takie komentarze. Każdy mógłby wykończyć się nerwowo widząc jak odbiera go społeczeństwo.
Odpowiadając na następujący cytat
30.01.2019 22:12:42
"Bardzo głupie pytanie dajemy dzieci pod opiekę nauczycieli bo takie jest prawo i obowiązek nikt nie robi tego z własnej woli niestety państwo rządzi naszymi dziecmi "
Prawo nie zabrania Ci starania się o to, byś mogła sama nauczać swoje dziecko w domu. Masz taką możliwość. Zrób tak, poucz rok lub dwa i wtedy komentuj, bo będziesz mieć odrobinę pojęcia o czym piszesz.
Do rozbawionej
30.01.2019 21:21:47
Bardzo głupie pytanie dajemy dzieci pod opiekę nauczycieli bo takie jest prawo i obowiązek nikt nie robi tego z własnej woli niestety państwo rządzi naszymi dziecmi
Popieram protest nauczycieli, od dawna rodzice wylewają na Was wiadra pomyj, nigdy nie będziecie dla nich dość dobrzy mimo, że wykonujecie tak ważną dla kraju pracę. Walczcie o swoje, bo za 2000 nie da się utrzymać własnych dzieci. Pozdrawiam nauczycieli, którzy kochają pracę z dziećmi!!
Do KASTA
30.01.2019 20:47:22
Ty kasta ty zrzekniji się swojej pensji bo niektórzy wiedzą kto to napisał i że bierzesz "Państwowe Pieniądze". I wypełniaj sobie misję
Popieram protest nauczycieli i nie jestem zawodowo z tą profesją związana. Walczcie o swoje. ☺
Pawel
30.01.2019 19:06:54
Czy nauczyciele są ponad wszystkich gdzie.jest ZUS zwykły obywatel już by był wzywany,na kontrolę jakby w jednym zakładzie.doszlo do zbiorowych zwolnień lekarskich co oni inni
Rozbawiona
30.01.2019 18:57:58
Matko jedyna! Skoro nauczyciele nie mają poparcia społecznego i mieszacie ich z błotem, to dlaczego dajecie pod ich opiekę swoje dzieci? Dlaczego zgadzacie się na to, żeby te okropne nieroby spędzały z Waszymi pociechami więcej czasu niż Wy? Tak, tak, bo to nauczyciele, zwłaszcza ci w przedszkolach mają największy kontakt z Waszymi dziećmi...i jeszcze tej bandzie oszustów nie można zachorować. Jest jedno wyjście! Sami uczcie w domach, będziecie mieli geniuszy i nie trzeba będzie wysyłać nikogo na korepetycje!!! To jest świetny pomysł. :) Nauczyciel nie może być chory??? Skoro jednego dnia w szkole czy przedszkolu jest 100 dzieci, a drugiego 40, to może naślijmy na nie ZUS. Na pewno mają fałszywe zwolnienia, a jelitówkę wymyślił im straszny lekarz, który jest w spisku z dzieckiem :) :) Najważniejsze, że nauczyciele przyszli do pracy i biegają do toalety...przyszli biedni, bo nie mogą przecież być wszyscy razem jednocześnie chorzy. Jelitówka atakuje tylko dzieci!! Co za paskudna choroba!!
Nic tylko się śmiać ;)
Beata
30.01.2019 15:09:28
W sp10 to zero podwyżek za te słowa i brak pracy w dziecko.....
do Jarecki
Widać, że Pan nie ma żadnego szacunku, bo do szkoły chyba Pan nie chodził.
Błąd na błędzie!!!
Mirek
30.01.2019 14:16:18
Nawet złotówki bym nie podniósł tym nierobom
Jarecki
30.01.2019 14:14:34
Zwolnił bym dyscyplinarnie każdego nauczyciela który przebywa na lewym zwolnieniu a przeciwko lekarzom którzy wystawili takie zwolnienie wszczol bym postepowanie dyscyplinarne. Ja się pytam czemu policja nauczyciele pielęgniarki maja przyzwolenie na lewe zwolnienia
niestety
30.01.2019 14:07:01
niestety ale zawodu nauczyciela nie wykonuje "kwiat inteligencji", mało belfrów z powołaniem ;)
Chory nasz kraj, nasze czasy... Kiedyś ludzie się jednoczyli, jedni pomagali drugim, wspierali się. A teraz..?! Każdy chce żyć lepiej, więc każdy próbuje. Strajkowały pielęgniarki, rezydenci, rolnicy, policjanci, to niech i nauczyciele zastrajkują. Trzymam kciuki za nich, jak i za każdych innych strajkujących i próbujących polepszyć swój byt.
A swoją drogą, pracowałam w wakacje w sieradzkiej firmie 8h, żeby zarobić swoje grosze. Nie musiałam pracować po godzinach martwić się o nic, a zarabiałam niewiele mniej od znajomego nauczyciela, który ma ponad 25 lat stażu pracy jako nauczyciel i po godzinach musi martwić się o sprawdziany, kartkówki, wyjazdy..
Trochę pokory ludzie i wsparcia dla innych.
A ja dziękuję wszystkim nauczycielom i pracownikom z przedszkola Pp2 w Zdw za ich pracęz dziecmi. Można wiele się od nich nauczyc.
Do Pana Jana.
30.01.2019 12:27:11
W nawiązaniu do Pańskiej wypowiedzi ,,Nieroby to beneficjenci opieki społecznej 500 +" pragnę zauważyć ,że pierwszymi ofiarami niżu demograficznego są szkoły. Można się zastanawiać czy program 500+ jest skuteczny? czy osłona emerytalna Matek 4+ jest uzasadniona? ale niegodziwe jest nazywanie nierobami beneficjentów 500+.. Proszę też przypomnieć sobie -czy ma Pan dzieci?
do Nauczyciel.
30.01.2019 12:04:41
Pełna zgoda, z zastrzeżeniem tego, że kradzież nie może być środkiem do osiągnięcia celu.
Jerzy Węgrzynowski
Jestem nierobem
30.01.2019 11:58:28
Za czasów mojej nauki, szkole pomagali rodzice, piekli ciasta, współpracowali z nauczycielami, a komitet był obowiązkowy... Dziś nauczyciel pozyskuje sponsorów, piszę budżety obywatelskie, podania o soki i często korzystają z własnych zasobów jak auto, drukarka, papier itp. a rodzic na komitet nie zapłaci, ciasta nie upiecze... Po co? Przecież to nie nauczyciela dzieci, a dziś rodzice pluja w tych komentarzach. Trochę refleksji ludzie
Do P. ADAMA
30.01.2019 11:48:20
Proszę wystawiać dzieciom oceny za pracę samemu, a my będziemy je wpisywać do dziennika. Pan będzie zadowolony, dziecko będzie zadowolone i ja jestem za, przynajmniej nie będzie wycieczek do mnie, żeby podnieść ocenę bo dziecku do czerwonego pasja brakuje. Co do zachowania na lekcjach, pełen luz... Niech biegają, skaczą, wychodzą z klasy kiedy chcą... Tylko proszę później nie pisać że dzieci korki muszą mieć, bo jak na lekcjach nie słuchają.
Szkoda że tu nikt o sukcesach nauczycieli nie pisze... O projektach dzięki którym są sale wyposażone, o konkursach, które wygrywają nauczyciele, o grupach wsparcia dla rodziców.
Nic dobrego nie robią co nauczyciele, nic.
Skoro w tym państwie z kartonu prezes państwa zajmuje sie deweloperką, to jakim cudem akurat nauczyciele mieliby być dobrze wynagradzani? Oni, zresztą tak samo jak inne grupy zawodowe i społeczne, mają klepać biedę, ciągle narzekać i glosdować na jedynie słuszna opcję.
Pokazaliście, że możecie oszukać, wy, którzy wychowujecie, wystawiacie oceny z zachowania, straciliście wiele w moich oczach, w szybie szkoły wisi info o drzwiach otwartych, kto przyjdzie i wam zaufa ....
Nauczyciel też nie ma szacunku do dziecka bo gdy dziecko zgłasza coś to nauczyciel odszczekuje dziecku przeważnie tak jest w sp10 nowa dyrektor też nie umie zaradzić z niczym
Nauczyciel ma zarabiać tyle co pracownik fizyczny? Wolne żarty! Nie po to kończyłem studia żeby dostawać ochłapy.
Paweł
30.01.2019 10:48:27
Chciałbym pracować 40 godzin tygodniowo, mieć urlop wtedy gdy potrzebuję, o 16:00 zapominać o pracy i skupić się na rodzinie.
Od września do czerwca o urlopie mogę zapomnieć, siedzę po godzinach nad sprawozdaniami, klasówkami, zeszytami, wycieczki cało lub kilkudniowe, zajęcia pozalekcyjne, na każde zawołanie rodziców, za wszystkie porażki wychowawcze w domu obwiniany jestem ja, bo przecież synuś to takie dobre dziecko a my mu dajemy tyle miłości (nowy telefon wart tyle co moje 2 pensje), dzieci i rodzice mają tylko prawa ale obowiązków już nie.
Jak dzieci mają szanować nauczycieli skoro rodzice nie nauczyli szacunku do kogokolwiek?
W Polsce nie szanuje się nauczycieli. Minister jest do niczego. Najgorzej opłacani nauczyciele w całej Unii Europejskiej.
Stała pensja a płaczą że mało a co ma powiedzieć pracownik fizyczny za najniższa krajowa i opłaty zrobić i skromnie żyć. Nie dawać podwyżek nauczyciela za co za krzyki na dzieci
Jerzy Węgrzynowski
30.01.2019 09:56:55
PSIA GRYPA- choroba objawiająca się zbiorowym wyłudzaniem zwolnień lekarskich. Grupę szczególnego ryzyka stanowią jednostki bez wykształconego systemu wartości, skłonne do kradzieży. Środowisko sprzyjając rozwojowi tej choroby, to słabe państwo z egoistycznymi elitami nie identyfikującymi się z ,,tym państwem" .
Leczenie - przyłączenie do Rzeszy.
Kochani nauczyciele popieram wasz strajk bo każdy chce zarabiać więcej ...Oburzeni państwo jesteście o komentarze Wymagacie szacunku od dzieci i ich rodziców .Ale jeśli dziecko przeszkodziło na lekcji i zostaje wyrzucone za drzwi . .A dziewczynka która przyniosła pracę na technikę i idzie do pani a pani przy całej klasie mówi że to ty nie robiłaś bo rodzice robili ci ten plakat .Nie postawie ci oceny ewentualnie dostaje jakieś tam 3 + I dziecko wraca do ławki ..A w domu mówi że jutro nie idzie do szkoły To to jest ten szacunek ..A ile jest różnych sytuacji w szkołach o których rodzice nie mówią...,,!!!!!!!No moi Państwo proszę się zastanowić ?????
Do sdz
30.01.2019 09:12:25
I nagle z pracy odchodzi większość nauczycieli i jest jeszcze większy burdel. Tak jak już w niektórych miastach :) co do argumentu ze ‚kształcili się za nasze a teraz okradajo!’ - jak ktoś się kształci publicznie i pracuje np w BSH to według was jest na pewno zdrajca bo pracuje dla Niemca a kształcił się za polskie?
Zasada na rynku pracy jest taka:
Jeżeli nie odpowiadają warunki pracy, zarobki, pakiety socjalne itd to najrozsądniej bylo by poszukac innego zajęcia. Po co taki biedny nauczyciel ma się męczyć, stresować niepotrzebnie że mało zarabia, że sprawdziany musi sprawdzać itd.
W mojej ocenie za waszą pracę nie dołożył bym ani złotówki. Tyle wolnego w przeciągu roku i jeszcze po sciemnionych kwitach chodźcie! Wstyd i hańba dla Was. Jeżeli praca w szkole jako nauczyciel nie pasuje proszę spróbować swoich sił na normalnym etacie. Zobaczycie wtedy co to jest prawdziwa praca. Pozdrawiam
Rodzic
30.01.2019 09:03:37
Czego wy-nauczyciele chcecie nauczyć naszych dzieci? Kombinowania, oszukiwania , kłamania! Czy naprawdę macie tak źle, czy tylko daliście się wkręcić w politykę! Wstyd! Powinniście świecić przykładem jak żyć uczciwie, a wy co robicie?!
Iwona
30.01.2019 09:01:06
Dzisiejsza mlodziez jest całkiem inna niż 10 lat temu. Nie uczą się wogole bo po co. I tak muszą zdac na przysłowiowej dwójce. Zostawić jeden rok czy drugi rok pod rząd w jednej klasie i wtedy nauczą się czym jest wiedza. Postęp elektroniki spowodował że dzieci siedzą ciągle w telefonach czy tabletach i oglądają te durne amerykańskie zachowania. Chcą być piękni jak ich idole. Nie uczone sa starych wartości takich jak rodzina. Zamiast z babcią ( odwiedzając ja) wola iść z koleżanką do kina. Zamiast sprzątać z matka dom czy piec ciasto woli szukać w Internecie nowych ubrań, które i tak występują się z szafy. A rodzice i tak kupią wszystko ponieważ sami nie mieli to dziecku dadzą wszystko. Byle nie było gorsze...od koleżanki. TYLKO CZY W DOBRYM KIERUNKU ZMIERZAMY???? zabrać telefony, tablety- czy wtedy wy rodzice i wasze pociechy będziecie potrafili funkcjonować??? Wątpię wtedy może okaże się że tego wolnego czasu jest tyle żeby wziąść się za naukę.
po co tyle hejtu na nauczycieli...? Jeśli ktoś uważa, że w tym zawodzie jest super to proszę iść pracować do szkoły...! w wielu szkołach są braki kadrowe zatem po co pisać głupoty skoro też możesz również pracować 18h tygodniowo, mieć 3 miesiące wakacji; ale zapewne Ty wolisz siedzieć w domu, być bezrobotnym ale pojechać do Holandii lub Anglii na 6 miesięcy, Twoja "luba" również bezrobotna roszczeniowo wyczekująca 500+ lub innych zapomóg z MOPS, nie chciało się w młodości nosić teczki to...
mieszkaniec
30.01.2019 08:56:03
Dla mnie prosta sprawa, nie pasuje to się zwolnic i zacząć pracę w systemie 40 godzinnym z 26 dniowym urlopem, z którego 10 dni należy do dyspozycji pracownika, a reszta do pracodawcy. Myślę, że wtedy nie będą narzekać.
Ja to bym obciał pensje tym co nie mają wykształcenia i drugiemu żałują pieniędzy.
do Hana
30.01.2019 08:53:39
Hana marna prowokacja.
A ja jestem nauczycielem i jest ok lubię swoich uczniów i rodzice też są ok a kasa też jest ok,,,,,,nie strajkuje i mam godziny dodatkowe za tych co ,,chorują,,. Super będzie dodatkowa kasa ,a wy zrzędy wiecznie niezadowolone z wszystkiego ,,chorujcie,, a tak na marginesie ciekawe gdzie w naszym mieście zarobicie więcej za tyle co pracujecie ,,,,,trochę realizmu ,,idę do pracy ,,,,,miłego dnia wszystkim,,,,,,
Lekarze i nauczyciele kształcili się za publiczne (nasze) pieniądze a teraz oszukują Państwo czyli nas. Każdym nauczycielem na zwolnieniu i każdym lekarzem, który takie zwolnienie dał powinna zająć się prokuratura. Oszuści tracą honor bezpowrotnie i nie są godni by z nimi negocjować. Biedne dzieci ale mają przykłady do naśladowania.
Sympatyk Znp
30.01.2019 06:07:46
To wszystko polityka....Dali się podpuścić Broniarz owi.A Broniarz wiadomo jakie ma korzenie i tok myślenia.
Marta
30.01.2019 00:41:50
Nieroby.! Ja we fabryce zarabiam 1.600tyś.! A oni za puł tego co ja pracuje majom 3.000tyś. i chcom jeszcze wiencej za mniej roboty.!? Tyle co kierownik muj wolne rzarty.! Jeszcze wolne tszeba bo panicy jednej z drugom sie chorować zachciało.! A z dzieckiem co mam zrobić.!? A za nałke korepertyci mi oddajom bo moja dwujka już chodzi i trzecie tez bendzie musieć bo z lekci nic nie wynosi.!? Nam niech podniosom i dadzom a nie tym nierobom.!!!! Mi nikt nieda a muszę dzieci uczyć puźniej sama w domu.!! A puźniej na drugom zmiane do roboty.! Wypracowania w domu pisać musze dziecią i liczyć uczyć.! Sama.!
Cyryl
30.01.2019 00:01:02
Nie posyłajcie dzieci do szkół. Niech głąbieją w domu. Będzie wiadomo czyja wina.
Trędowata Rudecka
29.01.2019 23:50:49
"- Że też takie prosi się na Salony."- obraza i rasizm
Masy zawiodły inteligencję, jak wynika z komentarzy. Obyś cudze dzieci uczył- złorzeczenie. - Nauczycielka, zwykła nauczycielka- pogarda
.
Re.. Rodzic Do rodzica doros£ych dzieci
29.01.2019 23:44:27
I to są argumenty!!! Zwłaszcza ten - "To by£o specjalnie napisane" rozrzalonych "tak w£asnie ucza nauczyciele" - to dopiero prowokację uczyniłaś.Wygrałaś! nie ogarniam poziomu dyskusji. Życzę dużo zdrowia.
Do Bożena
29.01.2019 23:30:58
Idź z dzieckiem do psychologa - dziecko jest niedostosowane lub niedojrzale, Może spróbuj nauczania domowego - prawo oświatowe na to pozwala. Polecam - nauka bez stresu,regularny dostęp do specjalisty( matka zna najlepiej własne dziecko), Pensum ustal sobie sama, wakacje i ferie też.
Karol
29.01.2019 22:49:35
Masz racje. A ja z innej beczki. Teraz nauczyciel nie może nic. Kiedyś szkoła wychowywała... 2 kolczyki w uchu kto to słyszał.? Albo ufarbowane wlosy. Zle zachowanie- kąt albo wzywanie matki. A Teraz? Dzieci mają telefony tablety i zajmują się glupotami a nie nauką. Wracają do domu i to samo. Siedzą na portalach i wrzucają fotki i śmieszne logowania że teraz są tu i tu żeby podniesc cisnienie znajomym. ...Szkoda że nie wrzucają zdjęć jak są nieumalowani lub że starsza schorowana babcia. A rodzice ich wystawiają na piedestal. Ciekawe na starość jak ojciec czy matka będzie potrzebować opieki czy znajdą czas by zmienić pampers? Czy poleca na Majorkę żeby zrobić zdjęcia i wrzucić na portal...
do rodzic sp6
29.01.2019 22:48:11
pisze się wziąć a nie "wziąść", zatem skoro już jesteś na urlopie to wykorzystaj go na ortografię swoją i swojego dziecka - czas z własnym dzieckiem to cudowne chwile... po co obarczasz wychowanie swojego dziecka innym osobom
Karol
29.01.2019 22:42:19
Polityka jest wszędzie- tak jest wszędzie. Ten strajk jest typowo polityczny. Wiem co pisze.
do Bożeny
29.01.2019 22:39:10
dzieci , które idą do szkoły z bólem brzucha to bardzo często dzieci bez pierwszego śniadania i bez odrobionych lekcji, gdyż rodzicom nie chce się zrobić dziecku śniadania jak również pomóc przy odrabianiu lekcji - lepiej obejrzeć kolejny odcinek lipnego serialu zamiast zając się swoim dzieckiem i jego rozwojem
Rodzic
29.01.2019 22:20:36
Te pozytywne komentarze to pisza nauczyciele o sobie jak skromnie....
Rodzic
29.01.2019 22:15:12
Prawda boli Belfrów!!!
Rodzic Do rodzica doros£ych dzieci
29.01.2019 22:12:40
To by£o specjalnie napisane" rozrzalonych "tak w£asnie ucza nauczyciele....ps.pewnie ty Sam jestes Nauczycielem,bo Cie bardzo "rósza" prawda o Tobie"udez w stó£ to" norzyce "sie odezwia"..(dobze jest napisane?)taka jest prawda za 18 godzin i tak macie dóórzoooo p£acone i wszyscy o tym wiedzà...haha
wirus
29.01.2019 21:52:19
ŻYczę powikłań po tej grypie.
kasta
29.01.2019 21:48:22
Praca nauczyciela to misja,nie chodzi o pieniądze,to praca na rzecz naszyc dzieci..A jednak polityka jest wszędzie.Od 1980 roku gdy obowiazuje karta praw nauczyciela,ci pracuja nie 40 ale 18 godz.tygodniowo.Do tego mają 2 miesiace wakacji,2 tyg.ferii wolne przed swietami,po świetach,rok płatny na poratowanie zdrowia itd.Z tego powodu są radnymi,prezydentami i sa w samorzadach.Korepetycje też prowadza nieformalnie i sa wiecznie roszczeniowi.A maja wybór i moga iść na zasiłek lub zmienić prace na lepiej płatna,
Zenek
29.01.2019 21:39:48
Napewno biedne dzieciaki będą musiały w wakacje odrabjać przez tych nygusów.
Bozena
29.01.2019 21:32:11
A czy nikt nie zwraca uwagi na dzieci .Większość,idzie zestresowana do szkoły a nawet z bólami brzucha ..Ktoś dobrze napisał zrobić ankiety anonimowe nie na wywiadówkach przy nauczycielach który sam to odczyta ..Od razu do dyrekcji nosić ...I wtedy wyjdą sprawy zamiatane pod dywan ...Skoro tak źle nauczycielom ..
Rodzic dorosłych dzieci
29.01.2019 21:17:18
Macie rację !
Opluwajcie dalej nauczycieli.Zwolnijcie wszystkich, przecież to nieudacznicy i lenie. Nauczyciel pracuje tylko 18 godzin. Ciekawe który? Strażak - tylko wtedy gdy gasi pożar, a chirurg - gdy operuje żołnierz gdy idzie na wojnę, Ludzie łatwo oceniać innych, można nauczyciela posadzić na kasie, lub kazać kopać rowy - ciekawe jak w drugą stronę zadziała? Do rodzic ...rozżalony, a nie rozrzalony ( może lepiej nie pomagać dziecku w ortografii). Taki kraj - na oświacie znają się wszyscy.
Super, brawo przynajmniej widać że nauczyciele są potrzebni... Rodzic musiał wziąć urlop, zwolnienie no jaka szkoda a nikt nie patrzy na to że ci ludzie walczą o swoje wynagrodzenia za pracę nie za 18 godzin bo tak nie jest. To dzięki nim nasze dzieci mogą zdobywać wiedzę bo często w domach rodzice nie mają czasu a później nie powie nikt nawet dziękuję.
uczniak
29.01.2019 20:48:19
strajkujcie jak najdłużej ... fajnie bo nie muszę się uczyć ...
co wy na to
29.01.2019 20:41:31
ń
Nauczycielka 1-3 szkoły nr 10 radna Gminy Sieradz w oświadczeniu majątkowym za 11 miesięcy wykazała 55tys czyli 5 tys na miesiąc.Zarabjacie tyle ?
do ......x.x.x.
29.01.2019 20:41:21
szukasz nowego naboru do swojej szkoły ? faktycznie to czas deklaracji
jaka praca taka płaca... i po temacie. dziękuje
Wyobraźnia rodziców nie zna granic - dowód pierwszy
29.01.2019 20:29:14
Większość nadal wierzy i powtarza bezmyślnie argument „nauczyciele pracują 18 h - lenie” - więc zobrazuję drogi Rodzicu wasz tok myślenia - w tym czasie uczą dzieci na leckcji a jednocześnie sprawdzają sprawdziany (ponieważ w oczach mają specjalny czytnik jak w kasie) i wpisują oceny do dziennika, wychowują dzieci dla których wy często nie macie czasu poświęcić choć godziny w domu (przecież szkoła uczy i wychowuje a dziecko tylko musi w tym uczestniczyć), sprawują opiekę na korytarzu, przygotowują sprawdziany i uroczystości szkolne, wypełniają dokumentację, odbierają i odpisują na wiadomości zatroskanych rodziców itd.– wszystko w 18 h. Zapraszam na jeden taki dzień każdego chętnego rodzica :)
O zgrozo
29.01.2019 20:24:31
Zalewska i cała reszta dorżnęła naszą oświatę. Tak jest jak nie ma się o niej zielonego pojęcia.
Reforma do bani. Hańba
Nauczyciel
29.01.2019 20:15:42
Drodzy, rozżaleni Rodzice – 99 % nauczycieli wolałoby, aby etat wynosił 40 godzin. Chcieliby przychodzisz do szkoły o 8, wychodzisz o 16. Zebrania o godzinie 13:00. Wycieczki organizowane i realizowane przez rodziców itd. Takie skromne nauczycielskie życzenia dla naszego i chyba bardziej dla waszego świętego spokoju ;)
Jednocześnie rozżaleni Rodzice przeraża mnie ten wasz hejt wylewany od lat na zawód, wąskie horyzonty, stereotypowe myślenie, brak własnego zdania i przemyśleń, uleganie fali argumentów bez pokrycia, brak zrozumienia, brak chęci, brak zaangażowanie w życie szkoły i wychowanie dzieci, roszczeniowość. Życzę podobnego samozadowolenie w okresie gdy Państwa dzieci wejdą w okres społecznej odpowiedzialności za ten kraj.
Jeszcze bardziej przeraża mnie Państwa krótkowzroczność i brak odpowiedzialności za stan służb publicznych tego Państwa w przyszłości, które mają bezpośrednie przełożenie na jakość, standard, bezpieczeństwo, suwerenność i pozycję naszego kraju – kraju, który będą tworzyć wasze dzieci. Tylko dobrze wynagradzany, szanowany, doceniany nauczyciel, policjant, pielęgniarka czy żołnierz odda się w pełni służbie narodowi. Państwa brak poparcia i zrozumienia problemu prowadzi do pewnego upadku autorytetu i jakości tych zawodów. Przykro jest mi to stwierdzić, lecz sami się do tego dziś przyczyniacie. Cegiełek świadczących o takim zachowaniu mamy poniżej aż nadto.
Nauczyciele są tak skrytykowani jakby dopuścili się największych przestępstw. Nikt nie gani innych strajkujących grup społecznych. Ktoś tu nawet nazwał nauczycieli nierobami. Nieroby to beneficjenci opieki społecznej 500 + stali bezrobotni którym się należy bo bieda itp.
A niby to krótki czas pracy nauczycieli to mit. To nie tylko sprawdzanie klasowek, sprawdzianow, to wypełnienie całej dokumentacji gdyż nauczyciel tonie w niej, zebrania z rodzicami , zebrania zespołów nauczycielskich,rady pedagogiczne , szkoleniowe, cała masa innej roboty. Ludzie piszący nie mają o tym pojęcia a argumentacja ze powinni sprzątać myć okna i inne czynności w szkole wykonywać jest krzywdząca. A wszystkich tym którzy tak chętnie tu opluwaja pedagogów zapraszam do skończenia studiów magisterskich, podyplomowych, kursów i innych szkoleń i do pracy z dziećmi i młodzieżą i całą tą szkolną machina ...
Ja naprawdę rozumiem,że Państwo są sfrustrowani faktem, iż nagle trzeba zostać w domu z dzieckiem. Ale przecież w domu to z nimi nigdy nie ma problemów. ..... Nagle chcecie coś nadrabiac. Bardzo ciekawe... Chcecie nową kadrę......no to może być problem bo od lat w szkołach nie ma praktykantów. Proszę nas nie obrażać (mamy to na co dzień) i pozwolić spokojnie wrócić do zdrowia. Pozdrawiam
Gosia
29.01.2019 19:51:51
Do rodzic. Ciekawe jak uczysz swoje dzieci skoro w Twojej wypowiedzi jest kilka błędów ortograficznych. Pogratulować i dalej oczerniać nauczycieli-żenada.
Tak się przyglądam, i tak czytam te komentarze i doszedłem do wniosku, że jak nauczyciele na L4
to wszystko ok, ale jak pielęgniarki strajkowały to było to nieetyczne. Wniosek z tego że jednym wolno, innym nie.
ha ha ha
29.01.2019 19:39:23
mają więcej czasu na dawanie korepetycji,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
x.x.x.
29.01.2019 19:18:25
Może tak pomyśleć o przeniesieniu dzieci do innej szkoły,w sp. nr 4 jest dużo miejsca i nauczyciele na wysokim poziomie, w około park,spokój i bezpiecznie
ciekawostka
29.01.2019 19:17:39
W SP6 jest ciekawie bo połowa nauczycieli wzięła zwolnienia a połowa płatne zastępstwa za tych niby chorych.
Młody początkujący
29.01.2019 19:13:15
Gdzie byliście za czasow PO.... Dostaliście wtedy chociaż złotówkę podwyżki? Przecież pan Broniarz szef ZNP to stary komuch wtedy siedział cicho bo nie chciał zadzierać ze swoimi mocodawcami... Nauczyciele włączycie myślenie...
Nauczyciel rodzic burmistrz
29.01.2019 19:02:30
Popieram protest w 100%. Dodać proszę natychmiastowe odwołanie minister zalywskiej, natychmiast odwołać upolitycznionych (PIS) kuratorów(16sztuk). Nauczyciele nie dajcie się. Wszyscy do strajku. Jak nie teraz to po Was. Bądźcie solidarni jak górnicy policjanci itd. Itp.
Rodzic z SP6
29.01.2019 18:49:50
Rodzice są wzburzeni bo co to za szkoła jak 35 nauczycieli idzie na zwolnienie lekarskie , jak u Jarugi w SP6 . Rodzice urolpy musieli wziąść , kto za to zapłaci ?
Zdrowy rozsądek.
29.01.2019 18:48:17
Popieram i trzymam kciuki !!!! Nie jest to prosty zawód i powinien być w końcu godnie opłacany. Jestem oburzona tak ogromną ilością negatywnych komentarzy. Proszę się nie poddawać. Koniec z pomiataniem nauczycieli. To że pracy nie można przeliczyć na ilość przeniesionych kilogramów nie może być powodem do jej dyskredytacji.
To jest myśl!
29.01.2019 18:48:11
Ja w swojej firmie też idę na L4 na pewno wzrośnie mi dochód.
do Zbyszek gdzie jest prokuratura aby Ciebie zamknąć
były belfer
29.01.2019 18:45:00
zawodu nauczyciela nie zrozumie ten, kto w szkole nie pracował. I wszystko w temacie. Kocham dzieci, ale tam zostawia się całe zdrowie a pieniądze nieproporcjonalne do wysiłku. Trzymam kciuki za powodzenie strajku nauczycieli.
Rodzic
29.01.2019 18:42:43
Do Rodzic:czytaj ze zrozumieniem inteligencie....właśnie piszę ,że poświęcam dużo czasu,gdzie tłumaczenie lekcji powinno być w szkole a nie przez rodzica...ps.a najlepiej zawsze się uczy dziecko nauczyciela haha
Sp10 to najgorsze co może być zero pracy wsadzone w dziecko. Po co im podwyżkę dawc za co ze jak się coś dzieje to nie umie rozwiązać problemu nauczyciel..... I tak mają wypłatę stała a nie godzinowa
zbyszek
29.01.2019 18:20:30
Bardzo proszę podac nazwiska lekarzy którzy wystawiają zwolnienia lekarskie
zdrowym osoba. Gdzie jest ZUS i prokuratura???
Ile trzeba dac lekarzowi lapowki za wystawienie L4??? Za 10 zl chyba nie wypiszą. Wiec golym okiem widać ze nauczyciele maja dość kasy aby kupic zwolnienie. Gwaltem chcą zdobyc podwyżki czy to jest dopuszczalne?
Maju@ - no właśnie . Jasiu kto napisał Tobie to zwolnienie . Ten sam lekarz co pani .
Sepy na l4 chodza nieroby
w Zespole Szkół na ul. Złotej w tamtym tygodniu nie pracowało nawet przedszkole, w szkole normalnych zajec nie ma juz z miesiac
Postulaty rozumiem, ale na krzywdzie dzieci, zwłaszcza niepełnosprawnych i oszustwie, rzekome choroby, daleko nie zajedziecie, wizerunkowo - strzał w kolano, nie puściłbym dziecka do tej szkoły, brzydzi mnie ten moralny szantaż
123 do rodzic
29.01.2019 17:57:27
Jeżeli to tylko Twoja praca to bezsensu, że chodzą do szkoły. Lepiej żeby siedziały w domu i Ty będziesz ich uczyła.
do rodzic podatnik
29.01.2019 17:33:59
To z policjantami, z ratownikami, z górnikami tez nie powinno się negocjować.
Głupi argument rodzicu podatniku, każdy płaci podatki i robi to, do czego się przygotował w życiu. Szwaczka, by być szwaczką, nauczyciel, by być nauczycielem, policjant policjantem. Więc szanuj innych i nie odbieraj im prawa do walki o swoje.
Rodzic ucznia
29.01.2019 17:19:43
Czytam te komentarze i nie dziwię się ich treści. W wielu błąd za błędem, czyli piszą je ludzie, którzy do szkoły mieli raczej pod górkę. Popieram protest nauczycieli, bo nie zazdroszczę im ani tych kokosów, które mają co miesiąc, ani tych wyjazdów z naszymi pociechami, ani spotkań z nami. Wielu z nas nie ma ani ochoty, ani cierpliwości, by usiąść i nawet porozmawiać z dzieckiem, nie mówiąc już o pomocy w nauce. Ile razy nie mamy cierpliwości do naszego jednego lub dwójki dzieci, a nauczyciel musi ogarnąć ich ponad 20 i jeszcze ich czegoś nauczyć. Wielu pisze, by wysłać nauczycieli do pracy przy taśmie i tam zobaczą, co to ciężka praca. Ok, nauczyciel pójdzie i będzie pracował przy taśmie. A spróbujmy wysłać kogoś od pracy przy taśmie do szkoły? Pewnie szybciutko wróci do tej taśmy. Oczekujemy od nauczycieli, by poświęcali czas naszym dzieciom, pomagali im, wspierali, wychowywali i chwalili. Chyba za często próbujemy zwalić część naszych rodzicielskich obowiązków na szkołę i nauczycieli. To jakie są dzieci i jak się odzywają i zachowują jest odzwierciedleniem nas, rodziców. Jeśli nie nauczymy ich szacunku w domu, to nie okażą go ani w szkole, ani nigdzie. Te pomyje wylewane na nauczycieli kiedyś wrócą na nasze głowy, bo nasze własne dzieci nam się odwdzięczą. Szanujmy nauczycieli, bo często mają u naszych dzieci większy autorytet niż ich rodzice i dostają więcej pozytywnego przekazu od nauczycieli niż od nas.
Rodzic
29.01.2019 17:11:44
Do 123 i Tolo: mam dwójkę dzieci i moje dzieci zdawają co roku z czerwonym paskiem ale to jest moja praca, a nie nauczycieli i wiem że bardzo dużo rodziców poświęca się po swjej pracy osimiogodzinnej i odrabia,tłumaczy lekcje dzieciom!i zgadzam się z tym że możecie być w pracy 8 godzin i uzepełniać dzienniczki,sprawdzać sprawdziany itd..także ja wiem o czym piszę bardzo dużo rodziców jest rozrzalonych na nauczycieli bo widzą jakie mają podejście,teraz społeczeństwo jest oświecone!życzę powrotu do zdrowia Belfrom
Och sp 10bto tragedia zero empatii nauczycieli po zwalniać ich po co pensja skoro nie wkładają pracy w dzieci. Na zajęcia dodatkowe nawet nie powiadomia dziecko że nie ma. Na bazar sprzedawać kartofle a nie wyższe pensje co ma powiedzieć rencista, emeryt co ma małe pieniądze.. Albo pracownik co za najniższa krajowa pracuje
rodzic podatnik
29.01.2019 17:06:35
Praca nie jest przymusem, szwaczek potrzebują wszędzie. A ja nie chce, by z moich podatków dokładano za "naukę", że można strajkiem wymusić i szantażować lepsze warunki dla siebie. Gdzie ta nauka etyki i uczciwości? W takie "dni" muszę brać "bezpłatne", by zapewnić dziecku opiekę i nadrobienie zaległości. Z szantażystami się nie negocjuje.
Czemu służy ta dyskusja? Skłócanie kolejnych grup zawodowych! Skaczmy sobie do gardeł wtedy z pewnością będzie w Polsce lepiej :-(
Henio
29.01.2019 16:51:58
Takie pytanko mam. Skoro powszechnie wiadomo, bo poziomy wynagradzania są publikowane rozporządzeniem, że tak "mało" się zarabia, to dlaczego wybieracie ten zawód, a potem płaczecie?
Sprawdzanie kartkówek? Sprawdzianów? Co ile Wy to robicie? Raz na dwa miesiące przez tydzień?! Organizowanie wyjazdów na wycieczkę, do kina czy teatru? Pięć razy w roku?!
To może zróbmy tak, że będziecie siedzieć faktycznie 40 godzin tygodniowo wcześniej szkole i tam, po zajęciach i między nimi, sprawdzać te kartkówki i przygotowywać się do następnych zajęć? Wtedy tej ciężkiej pracy nie będziecie musieli zabierać do domu. No bo przecież wszyscy utrzymujecie, że zawsze praca w szkole to jest nawet ponad 40 godzin w tygodniu.
Kolejny pomysł. Może w ferie i w wakacje pomalujecie klasę, korytarz, umyjecie coś. Nie? Aha, Wam się należą pieniądze od tak, zapomniałem.
hhhhh
29.01.2019 16:44:44
Ja gdy po zawale serca byłem na zwolnieniu lekarskim to ZUS mnie skontrolował,więc dlaczego nie kontrolują i nie karzą tych nauczycieli naciągaczy i manipulantów ,którym płacimy z naszych wypracowanych podatków,
zus do boju
PUMBA
29.01.2019 16:40:15
Niech nie przesadzają. W jednej ze szkół gm. Sieradz nauczyciele mają od 2500 do 3500 na rękę w zależności od stażu. Sprzątaczki mają chyba po 1800.
Joker
29.01.2019 16:35:54
Ciekawe co rodzice zrobili z dziećmi gdyby nie szkoła. Wyrosły by pewnie na analfabetów.
18 godz. To mało wiecie. Praca w domu, uzupełnianie dzienników elektronicznych, sprawdziany, zajęcia dla dzieci odstających. Brak dyscypliny wśród dzieci. Dzieci przychodzą ze szkoły laptop, tablet albo konsola, rodzic na wszystko pozwala żeby mieć spokój A później lament, że dziecko źle się uczy i nauczyciele nie uczą. Mam koleżankę nauczycielkę ciężko się jest z nią spotkać i porozmawiać bo ciągle ma coś do pracy związku ze szkołą. Więc głupot nie piszcie i zapraszam do szkoły bo inteligencji zero.
truskawka
29.01.2019 16:20:39
Dlaczego ZUS nie kontroluje tych zwolnień. Jeżeli wszyscy tak nagle podupadli na zdrowiu to może po prostu czas pomyśleć o emeryturze lub rencie. N a miejsce każdego nauczyciela czeka dziesięciu innych - może lepszych, Za 18 godzin pracy tygodniowo to pensja nauczycielska jest i tak wysoka. Jak rozumiem podczas ferii zimowych nastąpi cudowne ozdrowienie.
Do rodzic. Ty chyba dzieci nie masz, bo nie jesteś świadomy że że dzieci chcą dyskotekę , wycieczkę wyjazd na basen, lodowisko, kina ,teatru itd. Nie wspomnę o tym że muszą przygotować kartkówki ,sprawdziany , później je sprawdzić po trzy razy bo dziecko chcę poprawić ocenę ( i dobrze) ale w czynię społecznym to tylko wolnotariusze pracują. Nie wspomnę o szkoleniach sprawozdaniach uroczystościach szkolnych itd. samo się nie zrobi. Popieram nauczycieli
Haneczka do Rumcajsa
29.01.2019 16:12:11
To ty Rumcajs nie wiedziałeś(łaś), że nauczyciel się użęra za darmo z rozpuszczonymi dzieciakami. Trzeba było po ogólniaku o tym pomyśleć, a nie teraz kalkulować i kombinować!
A co będzie jak dzieci zastrajkują i nie przyjdą do szkoły ..
do "No"
29.01.2019 15:52:43
Zgadzam się Sp nr. 10 to dno w szczególności jeden nauczyciel 1-3. Nauczyciele mają tyle wolnego i do tego płatnego, przysługuje im jeszcze urlop wypoczynkowy czyli ile oni są w pracy w ciągu roku ? Co ma powiedzieć pracownik sklepu,stacji benzynowej a w szczególnośći stacji benzynowej gdzie pracuje nawet w święta. Jest wiele zawodów bardziej niedocenianych gdzie płacą najniższa krajową z wielką łaską. To że teraz dzieci sa takie jakie są to nie jest wina nauczycieli ale ich podejscie do dzieci też jest zupełnie inne niz kilka lat temu. Jezeli nauczyciel nie ma szacunku i podejcia do dzieci to się wobec nich odwróci. Nawiązujac do Sp nr.10 to ma wiele wspólnego z przedszkolem nr 10. Spychologia taka sama.
Bardzo dobrze że w końcu się ktoś odważył mam nadzieję że inne szkoły wezmą przykład i te z GMINY też bo drugiej szansy może nie być. A lepiej by było gdyby zanieśli Podanie o zwolnienie bo L4 kiedyś się skończy i tak wrócą pracować za jałmużną, wtedy bym poczytał komentarze tych co wiedzą lepiej ,przecież każdy może się zwolnić. I co Wtedy? Pozdrawiam nauczycieli
Będziecie płakać piSSuary jak reforma tej tępej ministerki wejdźcie w życie. Ciekawe kto to ogarnie. Wtedy będzie lament i płacz bo nauczyciel to nauczyciel tamto. Ja im się kompletnie nie dziwię. Pracować za grosze i jeszcze ogarnąć ten cyrk Zalewskiej. Popieram na 1000 procent. Oby wam tylko nie zabrakło determinacji
Rodzic
29.01.2019 15:40:19
No i nauczyciele pokazali dzieciom jak można łatwo oszukać np.jest klasówka nie idę bo jestem"chory",ja bym nie dała ani złotówki podwyżki,bo poziom nauczania jest kiepski,bardzo dużo dzieci musi brać korypetycje,albo rodzice w domu siedzą i tłumaczą lekcje,czy 18 godzin w tygodniu to dużo?to jest cały etat nauczyciela,gdzie przeciętny pracownik pracuje 40 godzin tygodniowo itd.......niech w końcu się wezmą za porządne nauczanie....
do żak
29.01.2019 15:27:20
A to za co odpowiada Pani Szlachetka?
Jako nauczyciel powiem tylko jedno: tak po prostunie wypada. Uominajmy się o dwoje NIE KOSZTEM DZIECI. Kombinowanie z pójściem na chorobowe zwolnienia pozostawiam bez komentarza. MIEJCIE TROCHĘ GODNOŚCI
tuskoszenko
29.01.2019 15:25:16
Ale na ferie zimowe będą zdrowi jak ryby ...że też nikt nie może się zabrać za tą chorą grupę leni ...
Stała pensja nauczycielska. Zero wkładanej pracy w dziecko np sp10 ja bym im nie dała podwyżek
Rumcajs
29.01.2019 15:14:39
Nie po to nauczyciel się kształci żeby zarabiać ochłapy i się użerać za darmo z rospuszczonymi dziećmi. Każdy pisze jaki Ci nie pasuje to zmień pracę, może od razu wszyscy zostańmy spawaczami wtedy w tym zawodzie będzie ciekawie, wyjdzie złotówka za godz. A i tak 70 % będzie bezrobotnych. Ludzie idźcie do szkoły brak inteligencji aż tryska.
Ciekawe co powie prezydent Pokora odpowiedzialny za zduńskowolską oświatę . Ciekawe kto szkolił naszych medyków a może to dług wdzięczności za przejście z klasy do klasy. Prywatny biznesie gdzie jest ZUS bo ty płacisz i płaczesz ?
Zdegustowana.
29.01.2019 14:41:25
Choroba chyba psychiczną? Po co pracować jak za l4 też płacą, a potem mówią że dzieci nie wykształcone. Rozumiem że ten zawód nie jest lekki ale co ma w takim układzie powiedzieć pracownicy służb ratunkowych? A jeśli nie chce się wam pracować to posredniak czeka inni za was chętnie popracuja.
do roboty
29.01.2019 14:19:04
z całym szacunkiem ... ale do roboty
Rodzic
29.01.2019 14:08:45
Popieram!!! Ja za 2000 zł bym się nie użerał z tymi rozpieszczonymi dzieciakami. A i co niektórzy rodzice wcale nie lepsi!
Janek
29.01.2019 14:04:45
Nauczyciele są dla uczni czy odwrotnie bo ja już nie wiem...
Hańba i tyle niedość, że mają wiele wolnego to ciagle im mało, non stop!
Jeżeli im nie pasują zarobki to zmiana pracy, niech idzie na kasę do sklepu, na magazyn.
Naprawdę irytują mnie bardzo.
Wszystkim się należą podwyżki, ale nie wszyscy się zachowują tak bezczelnie jak nauczyciele!
Panie Dyrektorze wręczyć wypowiedzenia i nowy narybek zatrudnić :)
Szkoda dzieci
Proponuję zatrudnić nową kadrę. A Panie protestujący mogą popracowac jako wozne skoro mają dużo pracy. Ciekawe którą praca jest gorsza.