strzałka do góry
07.06.2020 13:25:07 (Aktualizacja: 12.06.2020 13:20:54)
Sieradz

Ponad sto przypadków koronawirusa w sieradzkim szpitalu

W Szpitalu Wojewódzkim w Sieradzu potwierdzono już ponad sto przypadków zakażeń koronawirusem. W placówce zamknięto kilka oddziałów. Zmieniły się też zasady pracy szpitalnych poradni. Dyrekcja szpitala wydała dziś (12.06.) do mediów kolejne specjalne oświadczenie.

(fot. nasze.fm)

Przypomnijmy, w miniony piątek informowaliśmy, że zakażenie stwierdzono u 13 pacjentów oddziału nefrologii oraz 4 osób spośród personelu sieradzkiego szpitala. Pisaliśmy o tym TUTAJ

W niedzielę potwierdzono kolejnych kilkadziesiąt przypadków. Wśród zakażonych jest 45 pacjentów i 35 pracowników szpitala.

- 40 pacjentów jest bezobjawowych, u 5 pacjentów objawy COVID-19 nakładają się z objawami chorób współistniejących. Są to pacjenci z oddziałów nefrologii, diabetologii i kardiologii, które pozostają zamknięte. Pozostali pacjenci mają wyniki ujemne i pozostają w oddziałach, będą sukcesywnie wypisywani do domów. Pacjenci z wynikami dodatnimi są przewożeni do szpitala jednoimiennego w Zgierzu oraz do szpitali w Łodzi - informuje Grażyna Kieszniewska, rzecznik Szpitala Wojewódzkiego w Sieradzu. 

Szpitalny Oddział Ratunkowy sieradzkiego szpitala póki co działa normalnie.

W związku z sytuacją w szpitalu przy Armii Krajowej prezydent Sieradza Paweł Osiewała zwołał wczoraj sztab antykryzysowy. O godz. 9:00 rozpoczęły się wspólne z powiatem rozmowy w sieradzkim starostwie. 

- Nie chcemy tutaj wyręczać odpowiednich służb, jak chociażby Sanepid w ich działaniach. Chcemy za to wspólnie zastanowić się nad tym jakie działania mogą podjąć w tej sytuacji samorządowcy aby wesprzeć służby walczące z koronawirusem. Po raz kolejny apeluję do mieszkańców Sieradza, aby stosowali jednak środki ochrony indywidualnej i po prostu zachowywali zdrowy rozsądek, bo mamy trudniejszą sytuację, ale i proszę o to, by nie wpadać w panikę - podkreśla Osiewała.

Oświadczenie dyrekcji szpitala do mediów z dn. 10.06.br.

Szpital kontynuuje wymazy całego personelu w poszczególnych komórkach organizacyjnych. Liczba osób poddana wymazom wynosi dziennie około 150. W ostatniej dobie zidentyfikowano 6 wyników dodatnich (3 wyniki dodatnie u pacjentów i 3 wyniki dodatnie u personelu). Szpital informuje też w wydanym dziś oświadczeniu, że ognisko epidemiczne w Oddziale Kardiologii zostało zamknięte. Oddział został poddany myciu i dezynfekcji. Personel przebywa na kwarantannie, a po uzyskaniu wyników ujemnych i decyzji Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej zostanie przywrócony do pracy.

Oświadczenie dyrekcji szpitala do mediów z dn. 12.06.br.

Po wykonaniu powtórnych wymazów w oddziale nefrologicznym uzyskano kolejne wyniki dodatnie u 13 pacjentów i 2 osób z personelu. W ramach prowadzonych systematycznie badań przesiewowych u pracowników i pacjentów Szpitala Wojewódzkiego w Sieradzu przy ul . Armii Krajowej 7 (w ostatnich dwóch dniach ponad 250 wymazów, łącznie od 4 czerwca ponad 700 wymazów) stwierdzane są kolejne pojedyncze przypadki osób zakażonych bezobjawowych. Przypadki te trudno powiązać z pierwotnym ogniskiem zakażenia pochodzącym z oddziału Nefrologii.

W związku z trudną sytuacją zmieniły się zasady pracy szpitalnych poradni.

- Obowiązują wszędzie teleporady, jednak jeśli będzie chodziło o wyjątkowo trudny przypadek to pacjent będzie mógł być przyjęty w poradni chirurgicznej, czy ortopedycznej. W sprawie takiej wizyty należy jednak kontaktować się telefonicznie i ustalić termin oraz zasady takiej wizyty - wyjaśnia Grażyna Kieszniewska, rzecznik prasowy szpitala.

ws/bp
Komentarzy: 226

Komentarze

Baca bez kaca 18.07.2020 16:01:15
Ten szpital to cos co nie powinno istniec. Doprowadzili do masowego zakazenia pacjentow na Covid I powywozili do Zgierza gdzie chyba nikt nie przezyl znam temat. Moja Mama zostala zarazona na nefrologi wyjechala do Zgierza w bardzo dobrym stanie I wrocila w urnie. Z tego co wiem chyba nikt nie przezyl Zgierskiego szpitala bo w czerwcu umieralo tam 20%ludzi w Polsce na Covid leczyli rzekomo na Covid pomijajac glowna chorobe. Poszukuje ludzi osob bliskich ktorych krewni zmarli na Covid po przewiezieniu z sieradzkiego szpitala. romsli91@interia.pl. Pozdrawiam.
Adam 14.06.2020 18:44:48
U mnie w Sieradzu udar rozpoznali i dzialali bardzo szybko bo kończył się czas na podanie mi leczenia...poczynajac od izby na oddziale kończąc złego słowa powiedzieć nie moge
Do Adam 14.06.2020 13:22:18
I lepiej niech wiozą bo w Sieradzu książkowych objawów nie umieją rozpoznać a z TK głowy odczytać nie umieją czy był udar czy go nie było. Lepiej umierać w domu niż mają w szpitalu na tobie zarabiać i tak nic nie robiąc. Przecież NFZ za leżenie szpitalowi nie płaci.
Leśny Dziad 13.06.2020 22:47:56
Do Mariusz: Z korowirusem to jak z prądem, też nie widać a płynie, ujawnia się dopiero przy zwarciu.Taki partyzant. Oby u Ciebie nie doszło do zwarcia.
Niebieski materiał przy wjeździe karetek? 13.06.2020 11:50:11
Jeden chyba niebieski fartuch leży przy zjeździe karetek od wczoraj? Czy ktoś nie uciekł wam ze szpitala? Dziwi mnie to ze nikt tego nie sprzątnął co świadczy o ignorancji. Ciekawe czy kierowcy karetek to zgłosili? , czy mimo ich sygnału nikt nic nie zrobił do dziś?
Adam do jk5 13.06.2020 10:30:51
Jk5 mój komentarz dotyczyl wpisu pacjentki piszącej o oddziale neurologii (przeczytaj uważnie wpisy poniżej to się orientujesz o który wpis chodzi)
Pielęgniarki ze Szpitala Wojewódzkiego w Sieradzu. 13.06.2020 10:16:56
Ogromny SZACUNEK DLA PIELĘGNIAREK, które pracują na pierwszej linii frontu w oddziałach: nefrologii i diabetologii SIERADZKIEGO SZPITALA. Dziękujemy za Waszą ciężką pracę, Życzymy wytrwałości. Jesteśmy z Wami. Koleżanki-pielęgniarki.
Ania 13.06.2020 10:09:38
Dlaczego prokuratura nie weźmie się za dyrekcje szpitala. Z ich oszczędności mamy to co mamy.Ludzie wywiezieni do Zgierza umieraja bo są niby leczeni na koronawirusa na którego nie ma szczepionki A ich inne choroby lekarzy w Zgierzu nie obchodzą....
Do Mariusz 13.06.2020 09:33:11
Jak zjesz truskawkę to w tyłku ja masz albo pozostałości po niej po kilku godzinach jak ja strawisz na 100‰..Z koronawirusem to już nie wiem gdzie dokładnie bywa. Hehehe
Kalina 13.06.2020 07:24:22
Jakiś czas temu moja mama leżała na neurologii po udarze. Mam bardzo przykre wspomnienia jeżeli chodzi o podejście do chorych. Mama zostala wypisana , ale do dzisiaj ten pobyt wywołuje u niej oburzenie.
mariusz 13.06.2020 06:13:38
ja jem truskawke i zadnego koronowirusa nie mam w tyłku mam tego koronowirusa
jk5 13.06.2020 02:51:58
adam, nie odróżniasz nefrologii od neurologii?
Straznik 12.06.2020 23:29:23
Szczyt zachorowań w sieradzkim szpitalu był POL ROKU TEMU. Popytajcie znajomych lekarzy tyle że poszło bokiem nie jako koronaswirus.
Woźny 12.06.2020 23:25:57
Te testy to ściema. Znajomy robił najpierw wyszło że pozytywny później robił drugi na własną rękę i negatywny.. jaja jakich malo
Nn 12.06.2020 23:25:01
Skąd ta wiedza że pierwotne źródło było na nefrologii? Na jakiej podstawie ktoś tak stwierdza? Jest tyle oddziałów,poradni, pracowni diagnostycznych! Pacjenci są przewożeni na badania, konsultacje! Ale przecież trzeba znaleźć kozła ofiarnego, tak jest łatwiej!
Hubert 12.06.2020 23:08:49
Przychodzi baba do lekarza...upss Dzwoni baba do lekarza a ten zajęty..
Adam 12.06.2020 21:12:20
Nikt niby nikogo nie oczernia ale rzekoma pacjentka neurologii pisze negatywnie o oddziale nadmieniajac przy okazji że czekała tam na zabieg ...ciekawe na jaki skoro na neurologii operacji i zabiegów się nie robi!!!...ogarnijcie się ludzie bo niedługo poczujecie na własnej skórze jak to jest chorować bez szpitala w okolicy...jak członek rodziny udaru mozgu dostanie i trzeba go będzie wieść 80km do innego szpitala a tu liczy się każda minuta
widziałem YETI 12.06.2020 19:17:57
jak przeszedł bezobjawowo koronawirusa... Elvis też tam był...:-)
BARBARA 12.06.2020 18:22:06
MARIAN: A PO ILE SOM TE SMARSONY? TANIO BARBARA. :TO SE KUPMY I W INTERNECIE SIEDZMY. SPOKO BARBARA, W PROMOCJI KUPIMY.
gajowy marucha 12.06.2020 15:21:50
Oj Bolek,Bolek. Drą z ciebie łacha przeokrutnie, a ty pianę toczysz z ust korali :):):)
do "życzliwy pacjent" 12.06.2020 14:58:43
Leżałam w tym szpitalu na oddziale neurologii w miesiącu kwietniu br. Wynika z tego, że Pan był w innej placówce. Razem z innymi pacjentkami byłyśmy napiętnowane, że się do szpitala na zabieg zgłosiłyśmy to jeszcze to jeszcze pseudo zabezpieczenia -> bez masek, rękawic czy fartuchów. W poczekalni do poradni okulistycznej aż roi się od pacjentów- a dystans 2 m nie istnieje! Nikt nikogo nie oczernia, a przedstawia prawdę.
0 12.06.2020 14:56:09
Pani C i Pani W z Burzenina jeszcze jedno wyjście A mąż i konkubent nie pomoże . Na motorze się jeździć zachciało?
do smieszne 12.06.2020 14:47:06
To co za problem zgłosic dziadów? Zgłosic na policje i przyjada do nich.
Śmieszne 12.06.2020 14:10:02
Na łokietka w Sieradzu jest wirus a ludzie mają to gdzieś i chodzą jak chcą na kwarantannie nie będą siedzieć bo szkoda im ksy za dwa tygodnie mniej pracy Alu ludziego życia już im nie szkoda
Mieszkanka 12.06.2020 13:55:05
No a co z rodzinami osób z personelu co maja wynik pozytywny???czy oni też będą przebadani ?bo przecierz mozna przyjechać do szpitala i sie zgłosić na wykaz jesli jest sie na kwarantannie
BARBARA 12.06.2020 10:37:31
Z SIUDMEGO CZERWCA NIE JEST MUJ PANIE BOLEK MOJE POGLONDY SOM NORMALNE A NIE JAKIES KOSMICZNE !
Jak nie potrafisz , to nie pchaj się na afisz..... 12.06.2020 06:52:06
WYSOKI STOŁEK - TO WYSOKA ODPOWIEDZIALNOŚĆ !!!
Do Bolo 11.06.2020 23:14:56
Wkręcają Cię chłopie a ty się produkujesz.. Nie czujesz jak się śmieją??
do barbara! 11.06.2020 18:24:56
a jak tam szanowny małżonek żyje?
Do Olga 11.06.2020 15:39:39
Szpital wypisuje pacjenta bezobjawowego i gdzie tu widzisz problem? Idzie na kwarantannę a to że nie stosuje się do niej to już nie jest wina personelu Bo jeśli by on i jego rodzina pomyślała to kwarantanny by nie łamali
Bolo 11.06.2020 15:24:03
Do Barbary : nie pisze się "ciongle" tylko ciągle, a twój wpis z 07.06.2020 r., jest po prostu żałosny i nadający się pod obserwację lekarza specjalisty.
BARBARA 11.06.2020 11:30:10
A WY TYLKO CIONGLE O KOWID NAJTINAJN .. A MOGE COS WSPOMNIEĆ OD CZASU DO CZASU O OSESKACH I KLOPSIKACH W MOPSIE ?
Huzar 11.06.2020 11:09:20
Czytam i płacze nad głupota ludzka każdy z was ekspert,przekonacie PiS a bierzecie 500 plus ,co drugi to lekarz a zawodowe skonczyliscie ,tacy właśnie obludnai jesteśmy. Aha jak komuś się nie podoba to wypad z Polski szparagi czekają.
Zyczliwy pacjet 11.06.2020 10:49:04
Leżałem na tym oddziale neurologi długo jako pacjent wiec mogę na ten temat coś powiedzieć.Wpisy pacjentka i pielęgniarki są nie prawdziwe i fałszywe oczerniające kierownictwo i personel tego oddziału.Nie wiadomo czy jest to prawdziwa pacjentka i pielęgniarka .Czy też wydmuszki z kukułczych jaj.Być może ktoś pisze anonimowo aby oczernić Ordynatora,oddziałową, Naczelna i Dyrektora.Może zaczął się sezon na stanowiska.Pragnę podziękować całemu personelowi medycznemu za opiekę.Jestem gotowy się ujawnić na konfrontacje.Życzę zdrowia wszystkim.
Olga 11.06.2020 10:25:30
Wiecie że chorzy z wynikiem dodatnim na koronawirusa bezobiawowi wypisywanie są do domów ,zabiera ich rodzina i opiekują się poczym do sklepu ,do apteki,do kościoła.Gdzie sanepid ? . Gdzie odpowiedzi rodzin chorego ale i odpowiedzialność za nas wszystkich.Szpital wypisuje i ma problem z głowy niech martwią się ale za chwilę będzie prawdziwą pandemia.Szpital w Sieradzu napewno nam nie pomoże bo będzie w zapaści ,ale sami gotują sobie taki los.A gdzie człowiek i nasze prawa do życia i zdrowia . Masakra
Do zgon 10.06.2020 21:24:29
Masz racje, bo 100℅ pijanych kierowców siedzi w domu!!!
oburzona 10.06.2020 21:24:08
Szpital do zamknięcia bo zaraża. Natychmiast! A oświadczenia niech sobie wsadzą w 4 litery. Przedszkola do zamknięcia. Natychmiast! Staruszki w domu niech nigdzie nie chodzą. Samochody jeżdżą. Zdrowia.
zgon 10.06.2020 20:34:54
Koronawirus uodpornił społeczeństwo , bo umieralność spadła o 40 % , tak mówią statystyki zakładów pogrzebowych.
stach 10.06.2020 18:35:47
I pińcet dać.
Pielegniarka 10.06.2020 18:20:27
Pacjentka neurologii ma rację. Nie mamy odpowiedniej ilości fartuchow jednorazowych i maseczek chirurgicznych , nie mówiąc już o tych z filtrem. Dają nam jedną na cały dzień. Przełożeni nie słuchają naszych próśb ani gróźb. Nie powinno tak być. Procedury epidemiologiczne leżą!
OPTIMUS 10.06.2020 18:03:15
przecież innych chorób nie ma oprócz Covid-19 , a do tego "ten" wyjątkowy przypadek ma do Jaśnie Państwa dzwonić i umawiać termin - popukajcie się trochę w głowę , może przyjdzie otrzeźwienie !!! Zbiorowa paranoja , która naraża zdrowie i życie wielu ludzi , ciekawe czy tutaj robią tak piękne statystyki... Cyrk jeden wielki cyrk (...)
xyz 10.06.2020 17:50:52
Poziom niewiedzy jest straszny.W samych stanach zjednoczonych zmarło ponad 100000/sto tysięcy/ludzi.We Włoszech 185 lekarzy/lecząc nieistniejącą chorobę u kretynów/.Cytaty:na grypę umiera co roku wielu ludzi./I co z tego ?To do tych na grypę ma dołączyć kolejny milion?L I T O Ś C I .
heh 10.06.2020 16:20:56
w95% przypadków zakażenie wirusem będzie niegroźne, więcej problemów ewentualnie nastręczy nałożenie kwarantanny
do "zjawa" 10.06.2020 15:39:27
dobrze kombinujesz, haha
Mig 10.06.2020 15:32:48
Ten szpital dawno kulal a teraz
pacjent bezobiawowy 10.06.2020 15:30:22
Zamknijcie cały szpital na wydumaną zbrodniczą chorobę i pozostawcie chorych pacjentów na inne ciężkie choroby beż pomocy medycznej bo 40 pacjentów jest bezobjawowych. Ja mam katar bezobjawowy, koleżanka schizofrenię bezobjawową, a kolega choruje bezobjawowo bo zwolniono go z pracy i nie ma za co utrzymać siebie i rodziny. Prokurator w takich przypadkach powinien wkroczyć i zająć się tym całym towarzystwem.
Aleksy 10.06.2020 14:48:38
to jak bedzie ktoś z silnym bólem lub umierający to ma dzwonić i umowić się z wami na właściwy termin ???? upadliście na głowe ??? ABSURD SKANDAL to co wyrabiają przez tego wirusa !!??
Pacjentka neurologii 10.06.2020 14:24:30
Moi drodzy, oby nie było więcej zakażeń. Przebywając na oddziale neurologii nikt z personelu nie przestrzega reżimu sanitarnego - lekarze, pielęgniarki chodzą jak chcą. Bez masek, rękawiczek. Płynu do dezynfekcji rąk człowiek nie zobaczy! więc jest tam co jest!
zjawa 10.06.2020 14:18:56
Czego czepiają się szpitala ,przecież ktoś dostarczył tam tego wirusa.Mysle że jest w całym Sieradzu ,tylko mało jest testów.
Gość 10.06.2020 14:07:39
Ty Barbara czy Barbara powinnaś w kabarecie występować, temat 500+ to odgrzewany kotlet. Lubisz denerwować ludzi, ale oni już nie zwracają na Ciebie uwagi.
gajowy marucha 10.06.2020 13:14:21
KOHAM BARBARE !
Vvvvv 10.06.2020 12:41:30
Ktoś śmiał napisać że to wina naczelnej. Proszę przeanalizować co dzieje się na świecie i w Polsce. To społeczeństwo sieradzkie nie przestrzega procedur bezpieczeństwa. NACZELNA nie jest winna że koronawirus jest w szpitalu. To społeczeństwo sieradzkie.... Poza tym ten kto tak napisał to niech doszukuje się również winnych w laboratorium chińskim.
do "Zielona" 10.06.2020 09:31:07
To władz i personel szpitala powinien dawać przykład a nie odwrotnie! Pacjenci "wysiadują godzinami przy poradniach i sami narażają siebie i innych" - gdyby poradnie działały w szpitalu sprawnie to pacjenci nie musieli by koczować pod drzwiami i czekać aż ich ktoś w końcu zbada.
A co robiła naczelna ze szpitala 10.06.2020 04:52:37
za personel za porządek za PRZESTRZEGANIE PROCEDUR BEZPIECZEŃSTWA odpowiedzialna jest naczelna .Na trawkę z nią ,jak nie dopilnowała i jest taki bałagan .
Brawo Barbara 09.06.2020 23:43:23
Uwielbiam takie wpisy.. Hehehe. Ludzie mają prowokacyjne poczucie humoru mimo zarazy. Za to kocham Nasze FM
gsgdd 09.06.2020 21:09:41
szpital w kolorach disco polo
BARBARA 09.06.2020 19:54:52
MA KTOS DO SPRZEDANIA UZYWANY PARAWAN ? JADE Z OSESKAMI NA WAKACJE DO MIELNA ZA PIENCET WCZASOWE OD PREZYDĘTA A NIE CHCEM SIE ZARAZIC WIRUSEM
Zielona 09.06.2020 19:35:15
Zielona Myślę, że należy zachować zdrowy rozsądek i najpierw należy zacząć od siebie a nie od krytyki władz i personelu szpitala.Pacjenci sami nie przestrzegają podstawowych zasad reżimu sanitarnego. Kradną środki dezynfekcyjne, wrzucają ręczniki jednorazowe do toalet. Wysiadują godzinami przy poradniach i sami narażają siebie i innych. A kultura i relacje w stosunku do innych też ma wiele do życzenia ? Dużo agresji i chamstwa .................. .Bądźmy bardziej życzliwi a będzie lepiej.
oburzona 09.06.2020 19:21:24
Pytam prezydenta co z otwartymi przedszkolami?
KOLEJNY 09.06.2020 19:05:10
Proboszcz z parafii św. ap. Piotra i Pawła w Skoczowie jest chory na COVID-19. Według nieoficjalnych informacji jego stan jest poważny. Poszukiwane są osoby, które miały kontakt z duchownym.
Def 09.06.2020 18:21:28
Ciekawe od kiedy będą leczone również inne choroby.
sprzedam 09.06.2020 18:19:38
opony do Jelcza...:-)
Janek 09.06.2020 18:17:44
Zalozyli niedawno antetny 5g na szpitalu i juz widać skutki
luk 09.06.2020 18:01:25
tyle hałasu o byle co .Koronawirus sposobem na wprowadzenie światowego komunizmu
Kasia 09.06.2020 16:52:18
Leczmy się sami ktoś coś wie jak wyleczyć wirusa? mi się wydaje,że trzeba podnieść swą odporność organizmu
gdzie on? 09.06.2020 16:17:51
jest lekarstwo lecz nie stosowane to brak wizyt w szpitalu kapelana
Rozsądny 09.06.2020 16:02:39
Czy jest ktoś w stanie mi odpowiedzieć czemu w Sieradzkim szpitalu wychodzi wynik pozytywny , po czym pacjent przewieziony jest do Łodzi gdzie otrzymuje wynik negatywny ? Czy chodzi tu tylko o statystyki ?
G 09.06.2020 15:56:33
Szpital do likwidacji
filozof 09.06.2020 15:52:10
wreszcie trochę mądrych słów.. zamiast pisać głupoty,obrażać i krytykować się nawzajem oraz oceniać barwy i poglądy polityczne to przeczytajcie ze zrozumieniem artykuł poniżej: Odrobina wiedzy podstawowej (http://www.nasze.fm) BRAWO!
Abc 09.06.2020 15:45:07
I kto za ten skandal odpowie ??? Taki brak higieny ! Szpital powinien być miejscem sterylnym! W toaletach w pociągu jest bardziej sterylnie niz w tym chorym szpitalu.
Basia 09.06.2020 15:39:22
Sanepid powinien skontrolować ten szpital, natychmiast by zamknęli. Tam nawet mydła nie było nie mówiąc o płynie do dezynfekcji! Opakowania były ale puste! W windach jeden wielki syf! Na oddziałach to samo jeden wielki syf!
ESI 09.06.2020 15:22:12
Olać wirusa! Idę na piwo !!!
partyjniactwo won!! 09.06.2020 14:31:32
dyrektor niedojda na trawkę!! ale partyjni towarzysze krzywdy mu nie zrobią..
Odrobina wiedzy podstawowej 09.06.2020 12:23:08
Wirus rozprzestrzenia się, bo taka jest jego natura. Nie ma nóg, nie ma skrzydeł, ma tylko nosicieli. Wirus nie zabija nosiciela, tylko się w nim namnaża, aby móc rozprzestrzeniać się dalej. Nosiciela zabijają inne choroby, gdyż jego układ odpornościowy skupia się na unieszkodliwianiu wirusa (często niszcząc własne komórki).W dużych skupiskach miejskich nie ma żadnej możliwości uniknięcia kontaktu z wirusem. W zdecydowanej większości obecna mutacja koronowirusa SARS nie jest bardzo złośliwa i tylko "sprawdza" swojego nosiciela. Takiego nosiciela nikt nie odróżni od nienosiciela. Umieralność osób posiadających wirusa jest bardzo niska i w zdecydowanej większości na całym świecie dotyczy ludzi starszych i chorych na inne choroby.A większość komentujących gdyby myła ręce i na łaziła bez sensu nie byłaby zagrożeniem dla powyższych. Schorowany dziadek lub babcia wymagają szczególnej troski i opieki. Prezydent Sieradza miał rację zamykając place zabaw, bo kto z dziećmi na tych placach przebywa ? babcie lub dziadkowie. Co do siłowni i salonów masażu racji nie miał. Jeżeli babcia opiekuje się dzieckiem, to dziecko powinno być tak samo izolowane jak babcia, tylko są jeszcze mama i tata i kółko się zamyka. Nie ma możliwości uniknięcia wirusa. Pozostaje mieć silny układ odpornościowy i zachować szczególne warunki higieniczne i sanitarne. Albo społeczeństwo nabierze odporności co widać po wynikach śmiertelności, albo wymyślą szczepionkę, co wcale takie proste nie jest. Zamknąć kraju i gospodarki też się nie da, bo skutki będą gorsze od efektów namnażania się wirusa.
Zasmucona 09.06.2020 10:50:06
Mamy zgony naszych bliskich to bardzo smutne ale czy ktoś weźmie za to odpowiedzialność.W DPS też koronawirus
Otworz oczy 09.06.2020 10:42:52
Nikt nie robił testów cywilom, wiec kto miał wiedzieć?? Nikt tez nie potwierdziły czy w Sieradzu są już anteny 5G i czy ktoś zrobił badania jaki maja wpływ na człowieka? Również nikt nie nagłaśnia tematu o satelitach/antenach które obecnie wysyłają na orbitę ziemi i będziemy mieli monopolistów którzy zablokują dostęp innym. Po za tym przed 40tys satelit nikt się nie zasłoni :( zobaczycie jak ktoś będzie zmieniał pogodę a przycisk powodując suszę w wybranym kraju który odmówi współpracy. O kontroli na @internetem rzeczy” czyli lodowka/samochodem nie wspominając.
... 09.06.2020 08:29:46
Rozprzestrzenianie się wirusa to brak odpowiedzialności osób, które miały kontakt z osobą zarażoną a to ukrywają powinno być to karane jak również lekceważenie i nie mówienie prawdy w sanepidzie, z kim i gdzie się miało się kontakt, bo później idzie to lawinowo. Dlaczego sanepid nie nakłada kar za brak maseczek w sklepach miejscach tam gdzie jest nakaz ich noszenia?
Jasio 09.06.2020 06:45:01
W sieradzkim szpitalu to chamstwo goni chamstwo te prostackie oddzywki do pacjentów zero poszanowania tylko same pretensie ze człowiek zgłosił się po pomoc. A Pan Dyrektor od spraw medycznych nadaje się do dymisji i zabrania mu prawa wykonywania zawodu... Brak słów a będzie jeszcze gorzej
D. 09.06.2020 06:26:19
51 przypadków wczoraj w powiecie, ile z tego w szpitalu to już nie powiedzą.
Uuu 09.06.2020 05:55:44
Już 120 przypadków. Idzie w górę.
milidka 09.06.2020 01:10:54
Jeden z podopiecznych MOPS wyszedł w środę z kardiologii.Do soboty miał kontakt z czterema opiekunkami,Na dzień dzisiejszy opiekunki są uziemione co daje nam sporo środowisk pozbawionych opieki,Niektórym nosi się tylko obiady ale większości pomaga się w normalnej egzystencji.Teraz są tego pozbawieni, są telefony do MOPS, awantury, no to ewentualnie zakupy ale tylko do drzwi.Ile to potrwa?Nikt nie wie.A wystarczy zrobić JEDEN! test. Miał być zrobiony dzisiaj ale skoro ta osoba nie może stawić się osobiście(człowiek niepełnosprawny, ciężko chory na serce) i trzeba do niego przyjechać to może w środę ktoś podjedzie....Błagam!
Fikcja 08.06.2020 22:32:01
Nie ma co panikować. Niestety korona zostanie z nami już na zawsze. zamiast zamykać szkoły i place zabaw biedne dzieci zacznijcie chronić tych którzy naprawdę tego potrzebują ludzi 60+ dzieciakom do szkoły zabraniają chodzić a babcie na targu i do kościoła kilka razy dziennie chodzą to w końcu kogo my chronimy. A może dwa i rok temu już była korona tylko nikt testów nie robił . A teraz wodę z mózgu robią
kpina .... 08.06.2020 22:08:50
To w tym szpitalu nie ma naczelnej pielęgniarek , kiedyś była z doktoratem i specjalizacją epidemiologiczną .I TO BYŁA KOBIETA MYŚLĄCA I NA ODPOWIEDNIM STANOWISKU ..Niektórzy górale mówią ,że z czegoś...bata nie ukręcisz.!!!
Do gościnnie 08.06.2020 21:47:24
Co nie tak? Zacofanie brak wyobraźni brak mandatów ( parkuj gdzie chcesz zarażają bez maseczek w sklepach). Nikt nie chce uwierzyć w niewidzialnego ( w Boga też nie skoro czego nie widać to nie ma).
Edmund 08.06.2020 21:28:21
Covid to sciema
oburzona 08.06.2020 20:38:44
A przedszkola nadal otwarte. Gdzie tu logika? Poszła w las?
Picas 08.06.2020 19:40:46
Ten szpital to jeden wielki brud i syf! Zamiast ratować ludzi dobijają. Brak kompetentnych lekarzy, pozostały personel.... bez komentarza
Ula 08.06.2020 19:22:30
Na dzisiejszych maturach w szkole lepiej przestrzegane były zasady higieny niż w tym szpitalu! Ten szpital to totalne dno! Powinni zamknac żeby nie narażać zdrowia innych ludzi! Lekarze bez kompetencji !
Do wat. 08.06.2020 18:35:24
Dokładnie masz rację. Najbardziej narażeni są starsi a to oni nic sobie z tego nie robią. Tylko dzieci na tym najbardziej cierpią
2020 08.06.2020 17:33:50
Zamknąć kościoły galerie, przedszkola. W marketach limity. A swoją drogą dlaczego w przedszkolach jest "bezpiecznie" a w szkołach nie?????
do neo 08.06.2020 17:14:19
A ciekawe czy przyznała się w sanepidzie, bo to nie chodzi już, że była, ale mogła narazić innych.
Wiesniak 08.06.2020 17:08:52
nie jest źle ludzie nie marudzić. Każdy mo co zjeść, czym jechać itd. za darmo leczom wszystkich a wy ciągle ino marudzita.
swojak 08.06.2020 17:00:52
ludzie ,trochę kultury, a nie chamstwa tylko to potraficie?
Wirus 08.06.2020 16:44:24
Panie prezydencie, zamknijcie kościoły, przedszkola, biblioteki, galerie i ograniczcie ilość ludzi w marketach bo inaczej będzie źle!!!!
!!!!!!!!!!!!! 08.06.2020 16:43:42
Nie odpuszczę!! Nie można takiego zaniechania i braku odpowiedzialności pozostawić bez konsekwencji!!
Smrrf 08.06.2020 16:35:34
A ilu zakażeń spodziewacie się dzisiaj w Sieradzu ? Dokładnie tyle ile było wczoraj czy więcej?.Kto zna odpowiedź.Szpital zamiast nam pomagać to wielu umrze i wpiszę taką jednostkę chorobową jaką będą chcieli .A kto to sprawdzi.
aga 08.06.2020 15:47:26
kiedy będą przeprowadzone testy wszystkim pracownikom szpitala ale także i obsługi bo oni też chodzą po oddziałach jak mają przeprowadzone testy wszyscy pracownicy kopalń i ich rodziny
Gosc 08.06.2020 15:45:38
Ludzie. Gdyby każdemu Polakowi zrobić test na Covid to by się okazało że 3/4 spoleczenstwa jest zakażonych i przechodzi to bezobjawowo. Nie ma co panikować tylko nauczyć się z tym żyć jak z każdym innym wirusem.
do !!!!!!!!!!!! 08.06.2020 15:41:32
Walcz, nie odpuszczaj. Pora nagłaśniać dziadostwo w tym szpitalu. Ludzie, zacznijmy mówić o braku higieny, obojętności personelu, chamskich odzywkach lekarzy, wulgarnych salowych z ortopedii, pielęgniarkach rozwalonych w dyżurce na nefrologii, błędnych diagnozach, pyskatych paniach z rejestracji, windach szarpiących jak w serialu "Daleko od noszy" , szatniarce, która ciągle gdzieś ginie, braku światła na korytarzach itd.
Błąd w sztuce lekarskiej 08.06.2020 15:39:12
Za błąd medyczny uważa się zawinione postępowanie lekarza lub innej osoby wykonującej zawód medyczny sprzeczne z zasadami i powodujące szkoda pacjenta - m.in zakażenie !!! Mamy tu do czynienia z szeregiem Błędów, które miały miejce!!!! Należy te błędy teraz odpowiednio rozliczyć !
Wat 08.06.2020 15:22:46
Odczepcie się w końcu od dzieci i młodzieży. Co oni Wam przeszkadzają? W kościołach babcie bez ograniczeń siedzą bez maseczek itp. ale najbardziej wszystkim dzieci przeszkadzają. Ogarnijcie się
111 08.06.2020 15:18:06
A teraz jeszcze jak zaczną się wesela to wirus pójdzie jak burza
tańczący derwisz 08.06.2020 14:52:00
co sie dziwicie młodym, że lekceważą zgrożenie, jak emeryt z gminy Błaszki wpadł na genialny pomysł zorganizowania zabawy w Arce 18 czerwca i co najlepsze to inni starzy dziadkowie go popierają bo juz im nogi tupią, ale myślę, że inni potencjalni uczestnicy pójdą po rozum do głowy i impreza sie nie odbędzie!
Do pani 08.06.2020 14:13:18
Proszę walczyć o Tate bo Tate ma pani jednego na tym świecie.Odrazu życzę pani dużo siły i zdrowia bo to lokalny układ zamknięty.Pozdrawiam
Gościnnie 08.06.2020 13:55:55
Skąd ten wirus w Sieradzu? W całej Polsce sukces na miarę europejską!, galerie pootwierane, baseny, przedszkola, żłobki, wesela można robić na 150 osób. CO z tym Sieradzem nie tak?
wylęgarnia tam 08.06.2020 13:37:14
Sanktuarium w małopolskim Tuchowie stało się jednym z ognisk koronawirusa. Zarażenia potwierdzono u 12 redemptorystów i trzech osób świeckich, w tym 14-letniego dziecka które przystąpiło tam do bierzmowania - podaje Radio Kraków.
255 08.06.2020 13:35:43
A ja się pytam, co z osobami, które miały wizyty w przychodni przyszpitalnej? Wiele osób miało wizyty u diabetologa, kardiologa czy nefrologa. Ponadto uważam,że niektórzy pacjenci tego szpitala robili zakupy w sklepikach, kioskach....
życie 08.06.2020 13:11:03
burmistrz Warty dał zakonnicom maseczki a sieradzkie parafie ani grosza na środki dla sieradzkiego szpitala
COVID20 08.06.2020 13:05:37
A hydraulicy chodzili po zakażonych oddziałach i usuwali awarie. Nikt ich nie zabezpieczył ani nie powiedział o zagrożeniu.
Sanepid 08.06.2020 13:03:51
A gdzie jest sanepid??????? Oni jak zawsze siedzą cicho.
neo 08.06.2020 13:02:37
Pani z korono wirusem pracownik sieradzkiego szpitala bez maseczki widziana w kościele na krakowskim przedmieściu gdzie odpowiedzialność?
dawidson 08.06.2020 12:53:48
Żeby rozwiać pewne wątpliwości i oburzenie z nich wynikające. Jednoimienne szpitale (jak np. ten w Zgierzu) powstały nie do końca po to by leczyć stricte COVID-19 (chorobę wywołaną koronawirusem SARS-CoV2), tylko po to by leczyć i zaopatrywać pacjentów wymagających hospitalizacji, chorujących na inne schorzenia, którzy są zakażeni ww. koronawirusem, czyli np. chorych z chorobami nerek czy serca, po złamaniach lub z ostrymi chorobami brzucha wymagającymi operacji lub nawet zakażone ciężarne itd. Pacjenci z Sieradza nie są wywożeni do Zgierza, tylko dlatego że mają dodatni wynik testu, ale dlatego, że mając koronawirusa wciąż wymagają pobytu w szpitalu z innego powodu. Ci którym wyszły dodatnie wyniki testu, a nie wymagają dalszej hospitalizacji, są wypisywani z oddziałów w Sieradzu i będą odbywali kwarantannę w domu.
patron 08.06.2020 12:45:16
a co na to patron szpitala jak mógł do tego dopuścić?
Do Jaaa 08.06.2020 12:40:52
Po to zamknięte place zabaw aby "słodkie dzieciaczki" "nie mówiły" głośno pod oknami :D
Premier parafii 08.06.2020 12:37:57
Zobaczcie, jak Białoruś sobie ekstra radzi z koronawirusem. To całe choróbsko jest tylko spiskiem, żeby biedni byli biedniejsi, a bogaci - bogatsi.
xyz 08.06.2020 12:30:36
Ja leżałam na nefrologii - najpierw zrobili mi test na Covid - był ujemny, później władowali mi na salę starszą panią z gorączką 39 stopni ! Ostatecznie podobno wyszedł jej ujemny. Gdzie logika ???
!!!!!!!!!!!!! 08.06.2020 12:28:58
Lekarz zobowiązany jest zachować starannośc w każdym przejawów kontaktu z pacjentem. Wymóg zachowania staranności w działaniu dotyczy także szeroko rozumianego obowiązku zapewnienia pacjentowi bezpieczeństwa i higieny - w przypadku tego szpitala i personelu tego szpitala żadne zasady nie zostały zastosowane. Szpital naraził zdrowie i życie tylu osób!!! Mój Tata został przewieziony w nocy do innego szpitala bez jakiejkolwiek informacji do osób najbliższych!!!! Teraz walczy o życie! I tej sprawy tak nie zostawię!
wyborca 08.06.2020 12:18:47
czy Seiradz w okresie panidemi odwiedziła już nasza ukochana posłanka jednego palca?
Mariola 08.06.2020 12:16:36
Chciałam dzisiaj oddać materiał do badania kału. I co ja mam teraz z tym zrobić? W szpitalu ognisko wirusa.
do Aga 08.06.2020 12:12:38
wielorazowe ... można je prać, gotować i suszyć ... ale podobno nieostro się przez nie widzi
Do Jaaa 08.06.2020 12:06:12
Chore jest to, że jak tylko otworzyli place zabaw to rodzice bąbelków tłumnie ruszyli całymi rodzinami na huśtaweczki zupełnie tracąc rozsądek. Prawda jest taka, że dopóki ludzie będą zachowywać się jak dzicz spuszczona ze smyczy, to jeszcze długo będziemy się w tym wszystkim taplać.
Do do pawlo 08.06.2020 12:04:32
no właśnie,odpowiednie wynagrodzenie, a tego niestety brakuje . Może to byłoby lepsze rozwiązanie niz wszystkie +
Ja 08.06.2020 12:01:48
Proponuję, urzędy pozamykać jako pierwsze. Sektor bardzo delikatny. Zrobić wszystko zdalne. Zabić wszystko dechami. Cyrk
pomaga 08.06.2020 11:57:05
była msza u Leduchowskiej to teraz pora na kolejną mszę antywirusową
marszałek Schrajber milczy 08.06.2020 11:55:28
to szpital marszałka SCHRAJBERA z PiS ,który lansuje się rozdawaniem maseczek zamiast zaopatrzeniem szpitala w sroki ochronne =gdzie on jest
nic nie dali 08.06.2020 11:27:38
przydały by się srodki ochraniające nie zakupione przez sieradzkie parafie
123 08.06.2020 11:14:22
A co z przedszkolami????? Kiedy je zaczniecie badać??? Przecież tam też na bank jest korona.... Szkoły zamknięte bo jest niebezpiecznie a w przedszkolach to już niee????
Jaaa 08.06.2020 11:12:56
Niby czemu ma służyć zamknięcie placów zabaw i siłowni???? Przecież to chore.
xxxxx 08.06.2020 10:46:20
co da zamknięcie placów zabaw jak wirus się rozprzestrzenia w szpitalu gdzie nie ma odwiedzin. lekarze chodzą na konsultacje po oddziałach i poroznosili.
Uf!!!!!????? 08.06.2020 10:38:09
Współczuję...ludzi starszych wywożą .i na zakaźnym .czekają ...i czekają....moja mama była bezobjawowa i tak wywieźli..ledwo ja wyrwałam...Sieradz w nocy ich wywiózł bez informacji do mnie do opiekuna...Tragedia...Najgorsze że Nie Walczą za pacjentem....Tylko Jechać i Koniec....A te Wymazy to nie są wiarygodne...Tragedia....bez godności.szacunku....Opowiem o tym......
Eryk 08.06.2020 10:35:26
Tego wirusa się nie zatrzyma przez lockdown. Kto ma być chory to będzie. Władza otworzyła bo wie że zniszczyli gospodarkę a, nikogo nie uchronili przed korona a wy ludzie siejecie panikę.
W samą porę! 08.06.2020 10:33:39
Ufff, jak to dobrze, że Burmistrz Warty dał w porę zakonnicom torebkę maseczek z czego była relacja na jednym z portali społecznościowych.
tomasz 08.06.2020 10:23:31
WIELKIE WSPÓŁCZUCIE DLA CHORYCH , ALE ŁAZILI PO SIERADZU Z TYMI LISTAMI POPARCIA I EFEKTY SĄ CZY TO OD TEGO NIE WIEM, ALE GRODZKI MÓWIŁ O ZAKAŻONYCH LISTACH,
do do pawlo 08.06.2020 10:22:55
Młodzi lekarze mieli by szanse się wykazać bo był by dla nich praca nie musieli by uciekać za granice proste, jeden lekarz jeden etat i odpowiednie wynagrodzenie .
arch 08.06.2020 10:16:08
A po wykryciu na Nefrologii, rzeczniczka mówiła, że "w pozostałych oddziałach nie ma problemu". Już wtedy pisałem, że jest to paradne, bo nie zrobiono testów. A czy aktualnie zrobiono testy na każdym oddziale? Wątpię
Hhh 08.06.2020 10:13:06
No chyba sobie żarty robicie z tym zamykaniem. Może od razu kordonem policyjnym całe miasto otoczyć, wprowadzić godzinę policyjna, może miasto na sektory podzielić i dać każdemu 2 godziny w tyg na wyjscie z domu i zakupy w skafandrze NASA. Na siłę robicie z ludzi niewolników. Do czego tą bezpodstawną paniką chcecie doprowadzić? Dajcie ludziom decydować o sobie. Proponuję wszystkich przebadać na przeciwciała i wtedy może okaże się że 70 % już przeszło. Izolacja władz doprowadzi do braku odporności społeczeństwa a wtedy zwykły katar będzie groźny....
ha 08.06.2020 09:19:31
Wyrazy współczucia dla osób przewożonych do in nych szpitali - tam to już na bank złapią tego wirusa. A tak była szansa ,że to tylko test fałszywie pozytywny.
Do Pawlo 08.06.2020 09:18:54
ciekawe kto by wtedy pracował? Kasjerki? Czy czekal byś na swoją wizytę dwa razy dłużej? Lekarzy,pielęgniarek jest zbyt mało.
Hello 08.06.2020 09:14:58
Dlaczego o obostrzeniach nie mogły decydować lokalne władze z sanepidem? W takim sieradzu było bardzo mało zachorowań a też wszystko było zamknięte poprzez odgórny nakaz, teraz mamy ognisko zakażeń, a wladze pozwalają chodzic bez maseczek iść do fryzjera gdzie tu sens?
Do wszystkich "zachwyconych" maseczkami... 08.06.2020 09:12:39
Z całego serca życzę wszystkim zdrowia i rozumu tym co noszą maseczki. Zobaczycie jak będziecie chorować gdy przyjdzie jesień i zima. Maski mają swój czas użytkowania. Jeśli będziemy oddychać przez maskę przez godzinę, to stanie się wilgotna, nasiąknie parą wodną i śliną, którą wydychamy. Maska powinna być wyprana w temperaturze minimum 60 stopni , inaczej będzie stanowiła źródło zakażeń i dodatkowe zagrożenie. Maski jednorazowe powinny być wyrzucane po kilkunastu minutach noszenia. Problem polega na tym, że ludzie chodzą w nich przez kilka godzin. Takie maski stanowią poważne zagrożenie dla ich zdrowia. Są trzy grupy maseczek. Te do noszenia na ulicy nie mogą być wnoszone do szpitali, ponieważ nie są medyczne i nie nadają się do tego celu. Maseczki, w których lekarze operują, nadają się tylko do użytku szpitalnego. Są też maseczki specjalne antywirusowe, które nie w 100 proc., ale w 94-96 proc. zabezpieczają przed wirusem. Trzeba wiedzieć, jak stosować maski. Potrzebne są filmy edukacyjne. Należy szerzyć wiedzę wśród społeczeństwa. Źle użyta maseczka staje się bombą biologiczną. Szkodzi zamiast pomagać. Jeśli ktoś nosi maseczkę, to nie powinien jej dotykać palcami. To właśnie tam może być największe stężenie wirusa. Podobnie jest z rękawiczkami. Noszenie ich wymaga szerokiej edukacji i przyzwyczajenia. Wirus przenosi się głównie drogą kropelkową, dostaje się do ust, nosa, spojówek. WHO podkreśla, że noszenie maski w sytuacjach, w których nie jest to zalecane, może stwarzać fałszywe poczucie bezpieczeństwa i prowadzić do lekceważenia innych podstawowych środków zapobiegawczych. Należy mieć na uwadze, że nieprawidłowe używanie maseczki, np. zbyt długie, osłabia efekt ochronny i wręcz może sprzyjać infekcji.
Aga 08.06.2020 08:37:10
B. proszę o informację czy przybłbie są jednorazowe ?. Ciągle słyszę, że są braki. Ogromne miliony rozdano i gdzie one są? z tego mogę sądzić, że są jednorazowe.
Tom 08.06.2020 08:32:27
Taka to właśnie potęga i wielkie zagrożenie wirusem, na 45 pacjentow 40 nie ma objawów. Ludzie kiedy zrozumiecie że połowa społeczeństwa juz to przeszła nawet o tym nie wiedząc a wszystko jest rozdmuchane pod biznes jakby panowała co najmniej hiszpanka?
Puda 08.06.2020 08:09:52
Według mnie chodzi o to żeby zmusić ludzi do szczepień , niedługo będzie szczepionka na koronawirusa . Warto się tym zainteresować. Po szczepieniach więcej ludzi umiera niż tych nieszczepionych .
Pacjentka 08.06.2020 07:48:41
Pozdrawiam panią Izabelę Miłek z Medicusa- jedynego lekarza zawsze myjącego ręce po badaniu pacjenta, niezależnie od wirusa.
Julita 08.06.2020 07:28:08
A Sąd w Sieradzu dziś czynny ? Bo chciałam iść ale jestem przerażona tym faktem i chyba nie pójdę bo boje się o swoje życie
agnieszka72 08.06.2020 07:19:31
dzisiaj sieradz za dwa tygodnie Turek a za miesiąc Pacanów a do tego licytacja 80 100 150 chorych
Premier parafii 08.06.2020 07:15:46
Białoruś najlepiej sobie radzi z koronawirusem, który jest tylko ściemą.
Xyz 08.06.2020 03:34:38
To zaraz wlezie w DPS po drugiej stronie ulicy....
B. 08.06.2020 01:13:30
Wszyscy tacy wszystkowiedzący, a na ryneczku jeden drugiemu ciście si~ na plecy, nie przestrzega odległości i jeszcze obmacuje kapusty i kalafiory, a kupcy milczą by nie stacić klienta. Gdy ktoś głośno się odezwie to oburza się "cała kolejka". Policja powinna tak dla przykładu każdego dnia łupnąc kilka mandatów i to również handlarzom (niewielu z nich jest odpowiednie zabezpieczonych). Wielu brakło zdrowego rozsądku.
Emerytka 08.06.2020 01:02:46
Wczorajsze popołudnie i wieczór było dla młodzieży dosyć luzackie. Na osiedlu kręciły się spore grupy więc jak epidemią ma się nie roznosić. Pretensje do medyków? A może tak wszyscy powiwwi przestrzegać nadal ograniczeń sanitarnych zamista maszerować z maską na brodzie i udawać w sklepach i galeriach, że macie zasłonięte nie tylko "otwory gębowe" lecz i nosy?
XYZ 08.06.2020 00:56:28
Poluzowania zrobiły swoje, a na zielonych ryneczku i w sklepach nie przestrzega się zalecanych odległości. Kupujący chodzą bez masek, a jeśli nawet je noszą to na brodzie lub tylko zasłaniają usta. Tylko patrzeć jak nastąpi kolejna fala zachorowań. Może tak obsługa sklepów wzięła się do pracy i nie wpuszczała kupujących bez maseczek i rękawiczek? Swoją drogą to przydałoby się wlepienie kilku mandatów przez służby.
Obserwator 08.06.2020 00:27:02
Do Prezydenta Sieradza - dlaczego "sztab kryzysowy zostanie zwołany jutro", skoro sytuacja kryzysowa miała miejsce w niedzielę?
Tomi 08.06.2020 00:03:05
Mam nadzieje ze zostaną wyciągnięte konsekwencje personalne. Żałosne ze tyle pieniędzy jest płacone a szpital nawet nie ma magazynu na maski rękawiczki i kombinezony, dlaczego nie ma rezerw tych produktów. Pewnie leki tez są zamawiane dopiero jak pielęgniarka przyniesie puste opakowanie. Brawo dała zarządu, ludzie którzy maja leczyć sami zarażają!!!! DYMISJA!
Do Pawlo 07.06.2020 23:59:57
Chciałam się zapytać, czy Ty deklarujesz się i chodzisz tylko np. Do jednego sklepu? Czy jednak do różnych? Nosisz maseczki i zachowujesz odstęp? Jeśli nie, to jakim prawem możesz być źródłem zakażenia dla tak wielu osób. Pogoń za czym w Twoim przypadku? Głupota?
Śmiechu warte. 07.06.2020 23:57:10
Tak się kończy zabawa gdy z pieniędzy na walkę z wirusem, dyrektor łata dziury w budżecie zamiast wyposażyć personel i wprowadzić zabezpieczenia. Ten namiocik do pobierania wymazów to śmiech na sali, kierowniku, harcerze go rozłożyli? Dobrze ze jest pod podjazdem to przynajmniej ludziom na głowę nie kapie.
władek winiarek 07.06.2020 23:48:00
Do Pawlo Zgadzam się. Powinno być ich tylu, że powinno ich wszędzie starczyć. Powinni zarabiać, tle w jednym miejscu pracy przez 8h, żeby nie dorabiać.Żeby doktor to był ktoś, a nie murzyn który swoją pracą i wiedzą ratuje system.
Mirson 07.06.2020 23:43:31
Z 45 pacjentów 40 nie ma objawów a 5 ma objawy które nakładają się z objawami chorób współistniejących. Jak łatwo obliczyć pacjentów, którzy rzeczywiście mają objawy tego wirusa jest aż całe ZERO!
Do "sprawiedliwy" 07.06.2020 23:29:29
Już sam fakt że rzucasz stwierdzeniem że w żadnym sklepie ani markecie nikt w Polsce nie zachorował strzelasz sobie w kolano. Bo np w polskich sieciach budowlanych marketów o ile mi wiadomo potwierdzono już na pewno 5 przypadków. Zobaczymy czy będziesz tak się wymądrza pod koniec roku.
Jur 07.06.2020 22:31:07
Dlaczego nie są wykonywane testy osób przyjmowanych do szpitala i osób pracujących w szpitalu. Gdzie jest minister Łukasz ewangelista i jego zarządzania. Dlaczego nie są wykonywane testy przesiewowe. Przecież jesteśmy przygotowani jednym z najlepiej przygotowanych krajów w Europie. To jest po prostu szambo.
Graszka 07.06.2020 22:28:25
Zachorowań będzie więcej wystarczy zobaczyć co się dzieje na targu na Targowej ludzie nie zachowują żadnych zasad ostrożności gdzie jest straż miejska?
Zosia 07.06.2020 22:16:33
Caly ten wirus to sciema.
??? 07.06.2020 22:04:28
A premier mówił że wygraliśmy z wirusem.
Zośka 07.06.2020 22:01:45
Szpitalowi na zdrowie.
dps 07.06.2020 21:53:40
A jak sytuacja w DPS Sieradz?
Wazne 07.06.2020 21:49:15
W salonach kosmetycznych i fryzjerskich pracownicy bardziej przestrzegają zasad higieny niz w tym szpitalu! Każdy pacjent przyjmowany na oddział w dobie pandemii powinien mieć zrobiony test na koronawirusa, a nie tylko mierzona goraczke. Ta sytuacja świadczy o nieodpowiedzialbym podejściu jakie panuje w tym szpitalu! Bliska mi osób w walczy o życie przez to że została zarazona na jednym z wymienionch w artylule oddziałów. Wydawałoby się że lekarze to odpowiedzialni ludzie - nie w tym szpitalu!!!
kolo 07.06.2020 21:48:24
Widać u nas sami panikarze! A myślicie ze wcześniej to zarażonych nie było? Nie było czy nikt nikomu nie robił wymazów? Aż tacy durni jesteście i tak mocno w to wierzycie? Teraz się pojawił i zaczęli dalej brać wymazy i dalej nowi. Przecież jakby przebaldali cały Sieradz to pewnie i z 5 tys osób by było. No i co z tego? Jak ktoś źle się czuje to na zakaźny z nim i tyle a resztę co byście chcieli w domach pozamykać? Kto nas wyżywi? Jak braknie na jedzenie bo z nieba manna nie leci to się sami powyzynacie. Nic nie będzie potrzebne panikarze!!!
kuba 07.06.2020 21:45:01
Ludzie ale was zaprogramowali ,ten wirus to inna grypa,wiekszosc przejdzie to i sie uodporni.Strach i lek sa najwiekszym zabujaca.
Andrzej 07.06.2020 21:35:09
Przykład z mojej firmy: W działach biurowych wszyscy po szkołach wyższych, w maseczkach, dystans, kto może praca zdalna. Schodzę na produkcję, ludzie po zawodówkach albo i nie, brak maseczek, brak dystansu społecznego, słychać "wirusa nie ma". Dlaczego ludzie, którym z reguły nie chciało się uczyć i zdobywać wiedzę mówią tym, którzy przeczytali nie jedną książkę jaka jest "prawda" i żebyśmy "otworzyli oczy" w kwestiach wirusa, szczepionek czy 5G?
Fan 07.06.2020 21:29:37
Moja sprawa jak ja chodzę po mieście i nic wam do tego. Jeżeli wpadliście w panikę zostańcie w domu.
Do powskie nasze 07.06.2020 21:13:02
Dosyc szkalowania polakow!
Pawlo 07.06.2020 21:05:21
Lekarze nie powinni skakać z kwiatka na kwiatek., prywatna poradnia w domu, dyżury w szpitalu albo i w dwóch do tego jeszcze przychodnia kolegi. pogoń za pieniądzem. W przypadku epidemii powili się zdeklarować przy którym etacie zostaną. A w pogoni za pieniądzem zarażać innych .
Jutro sztab 07.06.2020 20:56:32
A to wirus tak, jak urzędasy, do jutra jeszcze ma wolne. No fajnie....
Zdrowie i rozsądnek 07.06.2020 20:47:00
Tak poluzowano za szybko w sklepach ludzie lekceważa ,bez maseczek bez zachowania odległośći , młodzież też ma to gdzieś chodzą w grupach bez miseczek często w parku przy wieży widokowej są grupy 15 do 20 i nikt na to nie reaguje Straż Miejska przejeżdża i nie wodzi. To nie są żarty Ludzie legalnie rozkoszą wirusa i nic sobie z tego robią . Mają być otwierane baseny przecież to kolejne miejsce do roznoszenia wirusa a tam też pracują ludzie i będą narażeni i ich rodziny . Baseny nie są bezpieczne ani istotną potrzebą . Mam nadzieję że Prezydent podejmie właściwą decyzję dotycząca otwierania basenów.Ja napewno nie będę korzystał i wielu moich znajomych .
... 07.06.2020 20:45:01
A zaczęło się od lekarza z otolaryngologii?
Adam 07.06.2020 20:38:32
Brawo dla dzbanow którzy tak tłumnie szturmują sklepy. W kauflandzie i Leroy jest szal.. Brawo dla tych co mówią że wirusa nie ma albo tysięcy wmawiając ym że mają astmę. Napisałem 3 miesiące temu że na jesień będzie katastrofa i ludzie zaczną się bać, to się śmiali. No to zobaczycie jak się nie opamietamy.
Stroje 07.06.2020 20:14:03
Jak pielgniarki mają mieć rękawiczki, stroje, przyłbice itd skoro szpital nie zapewnia ? Dowodem na to są zbiórki, które ogarnizowane były. Radzę sie bardziej zagłębić w osoby od Górne a nie czepiać się lekarzy i pielęgniarek o brak wyposażenia KTORE POWINIEN ZAPEWNIĆ SZPITAL. Bo jak czytam komentarze osób postronnych, które widzą ale nie pracują w szpitalu i nie znają drugiego oblicza to aż skręca człowieka :)
Ooo 07.06.2020 20:10:39
A po co maseczka ? Przecież nie ma wirusa. W sklepach i nie tylko pelen luz. Tłumaczenia do braku maseczki- mam astmę. Kurczę nagle wszyscy maja astme. Tylko jak ktoś z rodziny zachoruje to jest płacz.
Sprawiedliwy 07.06.2020 20:04:33
Ludzie weźcie się w końcu obudźcie i przestańcie oglądać telewizje ! Myślicie jak automaty zamiast używać mózgów .Dajecie się manipulować systemowi. Nigdzie w Polsce w żadnym markecie itp nie zachorowały żadne osoby i sprzedaż odbywa się normalnie ! To gdzie ta Korona ? Markety są pancerne ? I inne instytucje które musza pracować . To samo maseczki : najpierw nie trzeba nosić bo to nic nie daje a potem nagle trzeba bo brat Szumowskiego i rodzinka musi zarobić pieniądze ze sprzedaży masek i nagle pan Szumowski nakazuje nosić maseczki bo one przecież chronią .Gowno prawda ! Noście maseczki to będziecie mieć grzybice płuc i inne choroby .Zacznijcie w końcu myśleć .Jedna wielka ściema ! Tylko w Polsce wszyscy wierzą w media które pokazują to ty my musimy widzieć a nie to co jest i dzieje się poza tym wszystkim.Zycze wszystkim zdrowia i samodzielnego myślenia .POZDRAWIAM
Do wszystkich 07.06.2020 20:01:03
Do Aaa:) swieta racja tak moze byc ze wielu z nas moze byc pacjentami zero i nawet o tym nie wiemy tqkze nie mozna odrazu wieszac kotow na sluzbe zdrowia bo nie tylko w naszym szpitalu sa zaniedbania co do czystosci i higieny zatrudnia sie malo osob do sprzatania i efekt jest jaki jest takie osoby sprzatajace pracuja nie tylko w samym szpitalu jest malo personelu niema kto pilnowac tego wszystkiego i mamy co mamy a co do personelu no coz brak slow bo tak jak ktos tu napisal nir nosza maseczel bo ich nie maja ponoc albo nie dostaja zeby zaoszczedzic na potem to tylko wiedza ci co tam pracuja jak jest takze drodzy sieradzania pilnujcie sie i uwazajcie na siebie i zakladajcie maseczki zwlaszcza idac do biedronek czy innych marketow a zwlaszcza na targ czy zielony ryneczek..
Leczyć 07.06.2020 19:38:44
Jak tu się zbadać jak lekarze nie przyjmują przecież zdrowy nie chodzi do lekarza. Proszę przed Eskulapem lub ośrodkiem Zdrowie postawić namiot i lekarza by chociaż odsłuchać oskrzela.
xxx 07.06.2020 19:37:45
Zaraz z powrotem wszystko pozamykają. Wystarczy jedna osoba chora w urzędzie czy w sklepie i zamknięte. Rząd za szybko popuścił obostrzenia i się zaczęło na nowo
Sdz 07.06.2020 19:25:43
Barbara, musisz zmienić psychiatrę.
Do Barbara 07.06.2020 19:14:12
Ja nie wierzę w kościół tylko w Boga
Red 07.06.2020 19:11:54
Zakażenia na różnych oddziałach już nasuwają odpowiedź kto zawinił. Macie personel sprzątający obsługujący kilka oddziałów, a potem dorabiają jeszcze w innych zakładach. Niedawno była zamknięta laryngologia. Żadnych wniosków nie wyciągnęliście.Dyrektor do odwołania. Pacjentom odszkodowania.
Mieszkanka 07.06.2020 19:09:31
Jestem wstrząśnięta tymi danymi ale nie dziwię sie,że taka sytuacja zaistniala. Miałam bliską osobę na oddziałach wymienionych w tym szpitalu i widziałam zaniedbania personelu i nonszalancję bo często pacjentami byli ludzie starzy. Rodzina mimio, że wiele widzi boi się zwrócić uwagę bo zostawialiśmy bliskich na lasce tych ludzi.
do Barbara 07.06.2020 19:05:16
Kobito, włącz sobie domowe przedszkole i nie wtrącaj się do dyskusji dorosłych. Jeszcze dużoooo się musisz nauczyć, żebyś się nie ośmieszała.
Do Anonim 07.06.2020 19:02:31
W swoim czasie nie chciało się uczyć to teraz się pisze bzdury...
Do juchu 07.06.2020 18:50:40
Jak ksiądz ma zwrócić uwagę skoro twierdzi że jest chyba Bogiem bo w jego kościele wirusa nie ma. I jeszcze ta komunia z ręki do ust... Tragedia
K.P. 07.06.2020 18:48:03
Ludzie nie nakrecajcie sie tak bo sami mogliscie zarazic juz kilka osob nawet o tym nie wiedząc. O istnieniu zarażonych dowiadujemy sie dopiero gdy są jakies cięższe przypadki. Na początku badano tylko tych najciezej chorych, teraz nawet tych zdrowych i okazuje się że wirus potrafi zarazić połowę załogi dużych zakładów. I to tak idzie dalej w świat, nic z tym nie zrobicie.
Aaa 07.06.2020 18:42:52
Prawda jest taka, że prawdopodobnie co któryś mieszkaniec Sieradza jest zakażony, zwłaszcza, że większość osób przechodzi to bezobjawowo. Ludzie nie dbają w ogóle o przestrzeganie jakichkolwiek zasad, a takich, którzy noszą maseczki czy zachowują odstęp jak należy w miejscach publicznych że świecą szukać. Takze po pierwsze, nie ma co siać paniki, ponieważ rzeczywistośc się nie zmieniła, tylko świadomość ludzi na jej temat (tydzień temu tyle samo osób było zakażonych, tylko nikt o tym nie wiedział, ponieważ przechodzą to bezobjawowo). I jak dla mnie winny jest zarówno personel medyczny, jak i pacjenci i osoby, które ich odwiedzają i nie przestrzegają jakichkolwiek środków ostrożności, ponieważ pacjentem zero mógł być każdy i pewnie była to więcej niż jedna osoba. Zanim ktoś skomentuje niech uczciwie przed sobą się przyzna, czy nosił maseczki, bez zsuwania ich na brodę i potem ponownego poprawiania, prał bawełniane maseczki po każdym ich zdjęciu, nosił rękawiczki w miejscach publicznych i po zdjęciu wyrzucał je do kosza. I zanim ktoś zacznie kogoś oskarżać to pamiętajcie, że też możecie być zakażeń i i nawet o tym nie wiedzieć, i zakazać innych ludzi bezwiednie. Może to właśnie Wy jesteście pacjentami zero i bliskimi osób, które trafiły do szpitala, a później zakaziły innych?
Xxx 07.06.2020 18:39:41
Szpital niech się szykuje na pozew. Żadne zasady bezpieczeństwa nie są tam stosowane. Personel i lekarze bez maseczek i bez rękawiczek. Narażają starszych i schorowanych ludzi.
Ruda 07.06.2020 18:25:03
W łazienkach w sieradzkim szpitalu Jet tak że w jednej łazience jest papier toaletowy w drugiej mydło w płynie a w trzeciej ręczniczki do rąk.Nie ma szans aby wszystko znaleźć w jednej.Wiec czemu się dziwić że tyle zakażeń.
Juchu58 07.06.2020 18:23:46
Są parafie w sieradzkim , gdzie na mszach św. 90 % ludzi jest bez masek. Skoro Oni wszyscy tacy odważni to chociaż ksiądz mógłby zwrócić uwagę tym "bohaterom"...
Barbara 07.06.2020 18:19:25
Powtarzam żadnego wirusami nie ma ! To zwykła ściema ! Zobaczcie, że kościół w to nie wierzy. Wszędzie msze normalnie i nic się nie dzieje, bo kościoły blokująfale 5G z internetu. Do tego najbardziej choruja tam gdzie są szczepienia. Każdy ma kiedyś katar a Trump to wymyślił żeby osłabić Rosję naszego jedynego przyjaciela.
Anonim 07.06.2020 18:10:14
Radzę się zainteresować dlaczego tak się rozniosło. Czy te testy są prawdziwe czy szpital podbija statystyki :) bo testy są nieporozumieniem osoby które pracują od początku epidemii mają wyniki ujemne a inny przyszły z zwolnień pracowały dwa dni i nagle mają wynik dodatni? Chyba jednak coś nie gra :)
xyz 07.06.2020 17:55:50
Niech może zainwestują w porządne termometry a nie za każdym razem temperatura 36.2 lub 36.4.
A było tak pięknie 07.06.2020 17:52:26
Co dzień słyszałem : Sieradz wolny od koronawirusa! A tu Zonk. Był wolny bo nie było badań i to uśpiło czujność głupiomądrych.
Fft 07.06.2020 17:44:48
Panikujecie a czy to są ciężkie przypadki? Gdzie te zgony? Jakie Bergamo? Ale oczywiście 600 przypadków większość bezobjawowych i już macie pianę na ustach....
Nn 07.06.2020 17:30:51
Jak zwykle piszą sami eksperci. Nie macie pojęcia jaki stres towarzyszy personelowi codziennie w pracy. Nigdy nie wiadomo z czym trafia pacjent. Nie ma na czole napisane "mam covid". Jak zwykle psy na personelu się wiesza. Nie wrzucajciei wszystkich do jednego worka.
Pacjent 07.06.2020 17:18:25
Tak się kończą wasze chore oszczędności, jedna sprzątaczka na kilku piętrach.
Do obibok 07.06.2020 17:08:06
Co Ty wypisujesz to szok. Ludzie mogą mieszkać w Sieradzu ale jeździć po świecie. Ludzie mogą mieszkać w Sieradzu ale po dobrych studiach pracować w metropolii.
Do wszystkich 07.06.2020 17:04:26
Noi sie zaczelo pieknie wirus rozszalal sie.na dobre w szpitalu 80 osob a ile jeszcze bedzie personel wyslali.na kwarantanne a co z ich rodzinami !!co z lekarzami ktorzy pracowali i w szpitalu i w przychodniach czy sanepid jest w stanie to sprawdzic!!i pytanie najwazniejsze kto byl pavjentem zero cos mi sie wydaje ze to tylko i wylacznie mogl byc lekarz lub pielegniarka nie pacjent !! Za chwile tam armagedon jak wszystkich przebadaja lekarze przyjmuja tez w przychodni przyszpitalnej czy ktos bedzie w stanie to wszystko zbadac i sprawdzic watpie znajac co u nas sie dzieje w szpitalu !!
Weber 07.06.2020 16:46:46
Niedawno ktos napisal webrom szlaban we Woznikach nie wpuszczac do Z a dzis? Tak powaznie nie potrzebna panika trzeba sie pogodzic ze ta epidemia bo ona zostanie na stale I taka jest prawda Juz nieoficjalnie wladze o tym mowia
Skośna 07.06.2020 16:44:37
Szpital zawszę sobie poradzić jak pacjenci będą umierać .Dyrektor ma już przygotowane oświadczenia,napiszemy tak aby nie było roszczeń,a jak który lekarz się sprzeciwi to wynocha do Wielunia.
Nn 07.06.2020 16:36:39
Do zygi; zgadzam sie jaki szpital taka higiena zadnego rezimu ani nic no ale co tu winic szpital skoro ludzie sobie poluzowali w sklepach nikt nikogo nie pilnuje to co sie dziwic tylko.nasuwa mi sie jedno pytanie skoro tylu zarazonych na roznych oddzialach to wniosek jest jeden pacjenci chyba nie lazili po oddzialach tylko lekarze i pielegniarki wychodzac z odzialu jednego idac na drugi powinno sie zdjac fartuch ochronny jesli byl maseczke rekawiczkin i to by wystarczylo no ale poco pytanie ilu tak robilo!!na co szkoda kasy a efekty sa jakie sa jesli ognisko wirusa jest tylko w szpitalu to moze z pomoca boza uda im sie to opanowac ale niedaj bog jesli te osoby zarazone zwlaszcza z personelu wyniosly to na zewnatrz nieswiadomie to bedzie armagedon oby nie
Obibok 07.06.2020 16:18:45
Czy zamieszkanie w mieście z jednym rondem, legitymizuje ludzi do bycia mieszczaństwem? a może fakt wysłania dzieci na studia do większych miast, pozwala być większym ,,paniskiem"?myśle, że domy na kredyt, im wiekszy tym wieksza szansa że słoma z butów ścian nie porysuje, uprawnia do bycia pyszałkiem.
Brrr 07.06.2020 16:10:54
Taaaaa.... Maseczki pomagają jak umarłemu kadzidło.
Barbie 07.06.2020 15:57:45
A czy wy uważacie że tylko u was w Sieradzu jest problem z ludźmi??? U nas nad morzem jest to samo, a zaraz zaczną się turyści! Nie chce myśleć co się będzie działo! To od ludzi zależy czy zachowują się odpowiedzialnie czy nie! Najlepiej patrzeć na siebie i na siebie uważać! Mnie denerwują ludzką odpowiedzialność, ale ja nie zwracam na innych. Ja patrzę na siebie i na moja rodzinę. A to co w szpitalu się dzieje, to wiem bo rodzina tam pracuje!
Zygi 07.06.2020 15:54:58
Trudno się dziwić. Jaki szpital, taka higiena. Lekarze nie myją rąk, pielęgniarki w jednych rękawiczkach podłączają kroplówki i robią zastrzyki wielu pacjentom. Zawsze mają czas całym stadem pognać na zakupy bluzek, majt i staników przed stołówkę. Laryngolog w czasie przyjmowania pacjentów pali papierosy w gabinecie, w rejestracji emerytka z e-papierosem, itd...
Zbych 07.06.2020 15:50:31
Do Barbara. Baśka weź taki młotek nie za duży jakieś 5kg i jeb...in się w ten pusty łeb . Potem jak się obudzisz to zobacz czy ci czipa nie wszczepili i czy nadal jesteś na ziemi czy już na marsie
Karol 07.06.2020 15:35:14
Izolacja, dystans, maseczki, rękawiczki. Zachód sobie poradził, my jesteśmy w centrum. Dbamy o siebie i innych.
kolo do Jaca 07.06.2020 15:24:49
zamknij się w domu.
Barbara 07.06.2020 15:17:06
Wymyślili sobie wirusa który nie istnieje. To wszystko wywołał internet 5G i szczepionki. Nie dajcie sie nabrać. Cała ta kwarantanna była tylko po to aby nas przygotowac na wszczepienie czipów. Żydzi i USA chce nas zniewolić
Osa 07.06.2020 15:08:51
Wychodzi fikcja działania w tym szpitalu. Kto tam choć raz leżał to wie że nikt tam z personelu nie przestrzegał żadnych warunków sanitarnych.
Do Jaca 07.06.2020 15:06:19
Zgadzam się z tym zdaniem. Wczoraj byłem w znanym sklepie z owadem w godle i tylko ja i dwie inne osoby miały maseczki, a pozostali (około 20 osób) nie. Widać populacja Sieradza to 90% to wiejskie cwaniaczki .
sieradzczlowiek 07.06.2020 15:03:33
społeczeństwo Sieradza i okolic straciło zdrowy rozsądek w sklepach i na ryneczku obsługa i klienci bez masek gdy proszę aby zachowali dystans pukają się w głowę i obrzucają niecenzuralnymi słowami - spodziewajmy się masowych zachorowań
Marecki 07.06.2020 15:02:15
Niech pozamykaja lewe przychodnie i bedzie ok.
Mieszkanka 07.06.2020 14:57:21
Do Jaca:zgadzam sie z tym w zupelnosci ze na te pare minut pobytu w sklepie czy gdziekolwiek mozna zalozyc maseczke i zdezynfekowac rece to nie jesf zaden problem ale widocznie dla niektorych jest ale najbardziej winune tutaj sklepy i tyle bo to wlasciciele nie pilnuja niema zadnych informacji powieszonych zeby przed wejsciem donsklepu zalozyc maseczke !!w takim sklepie jak biedronka gdzie burdel na kolkach z towarem niema mozliwosci zachowania odstepu wiec maseczka powinma byc i tyle na placach zabaw tez rodzice nie nosza nie mowiac juz o zielonym ryneczku rozumiem tych co sprzedawaja bo ciezko jest wytrzymac w cieple caly dzien w maseczce ale kupujacy !!ale gdzie tam poco a efekty sa jakie sa i musiny sie z tym liczyc ze bedzie coraz wiecej. bo niestety zwazajac na pogode mamy organizmy mocniejsze mniej podatne na wirusy i choroby dlatego kiedy wirus atakuje nie daje objawow to tyle w temacie zastanowcie sie ludzie co robicie bo jak tak dalej pujdzie to efekty beda marne!zwlaszca dla starszych ludzi
galon54 07.06.2020 14:48:27
A co z pracownikami obsługi: elektrykami, hydraulikami, informatykami, pracownikami transportu wewnętrznego, czy oni też będą przebadani? Przecież przemieszczają się po całym obiekcie. Czy tę sytuację ktoś tam w ogóle ogarnia?
Arek 07.06.2020 14:31:39
To są efekty poluzowania obostrzeń, oszukując naród, byle doprowadzić do wyborów...tylko zastanówcie się jakim kosztem? Czyż nie kosztem życia i zdrowia ludzkiego? Kosztem ponownego zamrożenia gospodarki, które prawdopodobnie będzie konieczne? ...a mogło się obejść na jednym. Pycha kroczy przed upadkiem PiSu- i piszę to jako obywatel, który nie ma na kogo głosować z całej tej okrągłostołowej kasty Panów, "fachowców", półbogów.
Kik 07.06.2020 14:27:45
Ludzie siedźcie z tyłkami w domach bo będziemy mieli drugie Bergamo!!!! Swoją droga chyba trochę za późno wytestowano pacjentów - mleko się rozlało . No cóż dyrekcja wie najlepiej, byle do przodu!
Zosia 07.06.2020 14:24:19
Do Jacy - nie obrażaj ludzi ze wsi bo oni bardzo przestrzegają zaleceń i noszą maseczki. Wieś to również cywilizowani ludzie. Ale w marketach Lidl Biedronka pracownicy bez żadnych zabezpieczeń totalny luz.
Jacek 07.06.2020 14:24:07
Obsługa Lidla naraża klientów. Wykładanie towaru, chodzenie po sklepie i praca na kasie odbywa się bez maseczek. Myślicie, że jesteście nieśmiertelne?
jur 07.06.2020 14:22:40
a ze strony sieradzkich parafi jak wsparcia na zakup medykamentów i innych srodków nie było tak nie ma
. 07.06.2020 13:48:36
będą kontrole i testy na lekarzach? częśc z nich po dyżurach w szpitalu dorabia w przychodniach narażając tym samym kolejne ośrodki.
Jaca 07.06.2020 13:42:32
Proponuje ęteligętnym inaczej dalej szlajać się po sklepach bez maseczek, włącznie z obsługą, to mamy czerwone paski w TV murowane... Brakuje przekleństw nawet w języku polskim na zachowanie ludzi. Oczywiście jak zwrócisz uwagę to nie może ze względów "zdrowotnych". Przypominam że problemy z głową i choroba zwana wiejskim cwaniactwem nie upoważniają do nie noszenia maseczki. Nikomu nie stanie się krzywda od założenia maseczki na 15-30 minut

Więcej informacji

Akademia bliżej II ligi

Wczoraj, 20:54:06
Zduńska Wola

W Krakowie rozpoczął się turniej finałowy o awans do siatkarskiej II ligi kobiet. W swoim pierwszym meczu Akademia Siatkówki Zduńska Wola wygrała z TSS Gdańsk 3:0. Przed podopiecznymi Radosława Szymczaka jeszcze dwa spotkania. Do II ligi awansuje zwycięzca turnieju.

0

region

Dziś delegacje Szkoły Podstawowej im. kpt. pil. Stanisława Skarżyńskiego w Warcie oraz Stowarzyszenia im. Ireneusza Ślipka
uczestniczyły w XI Marszu Pamięci ofiar obozu śmierci Kulmhof w Chełmnie nad Nerem. Uroczystość w Lesie Rzuchowskim rozpoczęła się pod pomnikiem ofiar z napisem PAMIĘTAMY.

0

Zduńska Wola

Dziś, 19 kwietnia, w 81. rocznicę wybuchu powstania w getcie żydowskim w Warszawie na ulicach Zduńskiej Woli pojawiły się żonkile. Te kwiaty są symbolem pamięci o bohaterskim zrywie ludności żydowskiej. W "Łączyn nas pamięć - akcja Żonkile" wzięła udział młodzież szkolna wraz z przedstawicielami samorządu i instytucji kultury.

2

Nasze Radio 104,7 FM

02:54

Fading Like A Flower (Everytime You Leave) (Galantis Remix)
Roxette

Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie

02:54

Zgadzam się na ten świat
Skaldowie

Kontakt do studia

kontakt@nasze.fm

502 27 11 11

43 827 11 11

Co, gdzie, kiedy

20.04.2024

WTOOPA - Ogólnopolskie Spotkania Teatralne
Miejski Dom Kultury Ratusz w Zduńskiej Woli
64. Biegi Ulicami Sieradza
Rynek w Sieradzu
26. kolejka III ligi: Warta Sieradz - Legionovia Legionowo
MOSiR Sieradz
Spektakl teatralny "Telewizja Kłamie"
Teatr Miejski w Sieradzu

21.04.2024

Festyn sportowy w ramach olimpiady "Zwolnieni z Teorii"
MOSiR Sieradz
Teatr Baniek Mydlanych
Teatr Miejski w Sieradzu
Sporzątanie Lasu Paprockiego
Zduńska Wola, ul. Główna

23.04.2024

Piknik wojskowy
Jednostka Wojskowa w Sieradzu
Więcej...









Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1+7bryska
OBCA
2+9Alan Walker & YUQI & JVKE
Fire!
3-2Dua Lipa
Training Season