strzałka do góry
28.10.2020 10:30:42 (Aktualizacja: 28.10.2020 19:16:40)
Sieradz i Zduńska Wola

Kolejne spacery-protesty kobiet w regionie

Tłumy mieszkańców naszego regionu ponownie wyszły wczoraj na ulice protestować przeciwko wyrokowi Trybunału Konstytucyjnego w sprawie aborcji. W manifestacjach w Zduńskiej Woli i Sieradz u wzięło udział kilka tysięcy osób.

(fot. Miasto z Drona)

Od minionego piątku w naszym regionie, tak jak i w całym kraju, trwają protesty kobiet. W poniedziałek odbyły się pierwsze marsze, które przeszły ulicami Zduńskiej Woli i Sieradza.

Dziś w tych miastach odbyły się kolejne manifestacje. W Zduńskiej Woli uczestnicy zgromadzili się pod Ratuszem na placu Wolności, a następnie tłum, głównie młodych ludzi, przeszedł ulicami: Łaską, Szkolną, Srebrną, Kilińskiego do Łaskiej i placu Wolności. Nie zabrakło transparentów i okrzyków wyrażających sprzeciw wobec zaostrzeniu prawa aborcyjnego kobiet. 

Podobnie było w Sieradzu, gdzie najpierw zgromadzono się na Rynku, po czym protestujący przeszli głównymi ulicami miasta. 

Manifestacje były zabezpieczane przez policję. W ocenie funkcjonariuszy przebiegły spokojnie, bez incydentów niszczenia mienia. 

ws
Komentarzy: 225

Czytaj również...

Komentarze

mitto 01.11.2020 20:08:22
do działaczy Sld i PO Sieradza I Zd-Woli cyt."Gdzie jesteście Wy, jej prominentni działacze? Podobno jesteście główną siłą opozycyjną. Więc gdzie jest Wasz głos, a przede wszystkim - gdzie jest Wasz pomysł na wyjście z sytuacji, w której znalazł się nasz kraj? Siedzicie w domach i oglądacie z rodzinami seriale na Netflixie?"
Doktor Zaj... 01.11.2020 11:57:10
BAZA WIRUSÓW ZOSTAŁA ZAKTUALIZOWANA ZA 8-10 dni wyniki i u niektórych pogrzeby..
In the end 31.10.2020 22:31:47
Jak tam Julki jeszcze protestują czy im się już znudziło?
Covid Party 31.10.2020 22:27:09
A wolnych respiratorów tylko kilkaset....
xvz 31.10.2020 20:01:19
Panie Prezydencie Sieradza proszę spowodować naprawę oŚwietlenia Rynku od strony KoŚciuszki i Krótkiej -nie palą się narożne lampy to przypadek czy złosliwość
Sieradz2020 31.10.2020 19:16:35
Czy nasze feministki solidaryzują się z zamachowcami atakującymi kościoły we Francji? Bo jedni i drudzy mają coś do chrześcijaństwa. Ludzie nie pozwólmy takim ekstremistycznym ruchom na wiele bo skończymy jak nowoczesna i otwarta Francja.
głupi naród 31.10.2020 00:05:43
proponuję marsze, protesty do skutku jak liczba zgonów osiągnie min 1000 na dobe to wtedy zaczniecie barany płakać że jest żle
Symetrysta 30.10.2020 20:09:58
Ani lewo ani prawo, rozum i sumienie wie najlepiej..=====
XXXXXXXXXX 30.10.2020 15:42:33
Wszystkim, bez względu na wyznawany światopogląd życzę dobrego weekendu
Do Michał 30.10.2020 10:02:27
Jestem katolikiem i wcale nie uważam że nie masz prawa do wiary czy np. do bycia w kościele. I szanuje Ciebie jako człowieka. Nie wiem co można Ci doradzić. Być może porozmawiaj np z kimś bardziej kompetentnym w kwestii wiary np. Z księdzem? To że Kościół jest przeciwny związkom partnerskim to nie znaczy ze skreśla Ciebie czy innych jako człowieka. A jeśli chodzi o ludzi to ludzie gadają i będą gadać o wszystkich. Zawsze coś się znajdzie. Jeżeli czujesz ze potrzebujesz kościoła to mów o tym otwarcie. Ja Ciebie w kościele akceptuję i myslę że nie tylko ja.
Dzieci 30.10.2020 09:55:20
chcące zabijac dzieci
Signum 30.10.2020 09:39:51
Michal nie boj sie. Homoseksualizm w Kosciele to rzecz powszechna.
B 30.10.2020 08:01:03
Racje ma nauka, a nie kościelna doktryna. Tyle w temacie. Nie macie prawa decydować o woli kobiety. Niech każda z nich decyduje według własnego sumienia, a nie kościelnych ideologii.
Michał Rain 30.10.2020 06:44:44
Dzień dobry mam pytanie. Czy jak się współżyje z kobietą przed zawarciem związku małżeńskiego to czy można zostać obrońcą kościoła? Czy w takim razie gorliwy katolik homosexualista jest na równi grzechem z osobą żyjącą w konkubinacie? Bardzo proszę nie obśmiewać mojego pytania, może ktoś mi poważnie odpowie pod pseudonimem. Jestem osobą mocno wierzącą, kocham Pana Boga, ale jednocześnie bardzo boje się kościoła jako instytucji. Nie chodzę tam często z racji orientacji sexualnej, a bardzo bym chciał. Natomiast wiem, że niektóre osoby to wiedzą i według nich jestem tylko kawałkiem ści...a, które nie ma prawa do wiary. ;(( Dlaczego tacy jesteście.?
Qwerty 30.10.2020 05:50:00
Mówicie teraz gzie koszulki konstytucją....sędziów w TK też wybrało PIS poco było ruszać coś co było już kompromisem i przez tyle lat się sprawowało dobrze,to rząd jak zaczął mieszać w tym co było dobrze zmusił ludzi do wyjścia na ulicę i będą mieli przyrost Covidowców myśleli że jak są obostrzenia to nikt nie wyjdzie i przyklepią temat....
Do kaśka 30.10.2020 00:12:57
sto procent racji już w 38 roku za naszą zachodnią granicą Pan Adolf H. prowadził działania na terenie niemiec choćby ,,AKTION T4" fizyczna eliminacja ułomnych, chorych itp w imię eugeniki , następnie u nas od 39 roku. poczytajcie sobie. do tego to zmierza. Walczycie o aborcje a wasze dzieci i wnuki będą walczyć o eutanazję dla was bo będziecie społecznie nieprzydatni i nieproduktywni.
Kiedyś 29.10.2020 22:48:11
W Kościołach się chronili przed presją ZOMO, teraz Kościoły dewastują i msze chcą zakłócać dla dobra kobiet. Ludzie coś tu nie gra. .... Dokąd zmierzamy?
Kasiula 29.10.2020 22:07:19
Być może nie powinni ruszać tej ustawy ale już pomijając to. Natomiast na aborcję na życzenie jak tu niektórzy piszecie nie powinno być zgody.
Maja 29.10.2020 21:50:59
Nie masz racji ciąża od samego początku to przede wszystkim nowe życie. I powie ci to nawet ta twoja lektura biologii. Taka jest prawda.
Do Kaski 29.10.2020 21:38:08
A ty już wiesz najlepiej co będą chcieli. Bo ty wszystko wiesz najlepiej nie? I o życiu innych też będziesz decydowała.
Do ona 29.10.2020 21:31:06
Dlaczego piszesz półsłówkami? Wolny wybór, jak to górnolotnie brzmi. Ale dlaczego nie napiszesz że mają mieć wolny wybór w zabijaniu? Wstydzisz się??
K.K 29.10.2020 21:21:16
Do XXX Tu nie chodzi o tezy kościelne ale o życie które się rozwija. I są sytuacje tragiczne o których chyba już wspomniano jak gwałt czy zagrażające życie matki. Wtedy jest zgoda na to. Ale nie ze zwyczajnie tak po prostu na życzenie.
Do XXX 29.10.2020 21:07:04
A to ciekawe że komórka. I to Ty posłuchaj - w 7 tygodniu ciąży słyszałam bicie serca swojego dziecka. To chyba jednak nie komórka tylko żywa istota, nie uważasz? Więc pomyśl. A jeśli chodzi o Twoje późniejsze tezy to pisałam o nich wcześniej nie będę się powtarzać!
Coś za coś 29.10.2020 20:52:53
Od czasów tych protestów i widoku agresywnych kobiet mój stosunek do nich zmienił się i już nie wróci do poprzedniego stanu.
ciekawe 29.10.2020 20:52:19
A w Warcie cicho sza nikt nie protestuje -probosccz i burmistrz wszystkich mają pod pantoflem
takich broni młodzieżÓwka PIS 29.10.2020 20:48:41
"Powystrzelałbym je wszystkie" - to słowa, które miały paść z ust proboszcza parafii w Czernikowie (woj. kujawsko-pomorskie). Jak wynika z relacji uczestników protestu przeciwko wyrokowi TK w sprawie aborcji, duchowny miał grozić im bronią. Został zatrzymany przez policję
Kaska 29.10.2020 20:08:42
Za kilka lat te same osoby będą chciały eutanazji, bo nie będą opiekować się niepełnosprawnymi rodzicami. Co się stało z tym światem.
Xxxx 29.10.2020 19:52:02
Jedna i druga strona zapomniała o maluczkich, myślą tylko o sobie, która strona zwycięży.
albert 29.10.2020 19:13:44
Do MM: Jeśli wierzysz w swojego boga, to wierz, nikt Ci tego nie zabrania. Ale nie narzucaj swojego zdania wszystkim. I nie stawiaj swojego boga ponad prawem.
Sieradzak 29.10.2020 18:25:11
Wysilacie się tutaj w kilka osób bez przerwy. Nie znudzi się to wam??
Od XXX 29.10.2020 18:13:36
Człowieku, zapłodniona komórka to nie człowiek! Polecam zagłębić się w lekturę biologii, a nie w wyimaginowane tezy kościelne. Aborcja to nie koncert życzeń, ale zwyczajny skutek wielu tragicznych sytuacji. I to nie Ty, nie prawo i nie Kościół katolicki ma decydować o jej przeprowadzeniu lub nieprzeprowadzeniu, ale wyłącznie kobieta. Chęć aborcji dziesiątej ciąży z gwałtu męża w patologicznej rodzinie też nazwiesz koncertem życzeń?!
Tak!!! 29.10.2020 17:39:40
Dziewczyny, prostestujcie topless tak jak ukraińskie feministki, poparcie wzrośnie o 300%
MM 29.10.2020 17:18:57
Wszyscy mówicie o powiązaniach kościoła z PiS em., o tym że macie wybór, że urodze jak będę chciała . .. Tylko nie zastawialiscie się, moje panie że to prawo a zakazie aborcji nie wymyślił Kaczyński, PiS, biskup czy papież. To prawo ustanowił Bóg... Piąte przykazanie NIE ZABIJAJ!!! I to prawo jest ponad wszelkimi wątpliwościami najważniejsze czy nam się to podoba czy nie. Ostatecznie każdy po śmierci stanie przed Bogiem i będzie się z tego prawa rozliczał.
Wiktoria 13 29.10.2020 16:30:58
A włosy jak? spinacie czy rozpuszczone, fajnie by było abyśmy wszystkie miały takie same fryzury np warkocze. Muszę kupić płaszcz taki sam jak macie, śminka czerwona dalej obowiązuje?
esi 29.10.2020 15:56:02
ten cały protest już zaczyna się kruszyć. Lewica chce na tym całym zamieszaniu zgarnąć trochę elektoratu, Hołownia też, zaczynają się już żreć między sobą ;) Anna S która wyciągneła ludzi na ulice też już zaczyna się wycofywać. Mam nadzieję, że odpowie przed sądem za narażanie ludzi i miasta na rozrost epidemi. Karać surowo!!!
Pol 29.10.2020 15:23:07
Ludzki zarodek czy płód jest życiem. A każda aborcja jest jak zabójstwo. Dla mnie to nie kwestia wiary a fakt naukowy i czysta logika. Z drugiej strony rozumiem rodziców, czy same kobiety, że boją się wad letalnych. Strasznie to trudne i bolesne. Nie mam pojęcia co z tym można zrobić.
Ona 29.10.2020 14:53:41
Popieram nasza wspaniałą młodzież. Kobiety walczą o wolny wybór. Brawo
laska 29.10.2020 14:24:29
hej dziewczyny, przebieramy się w sobotę za czarownice?
Do XXX 29.10.2020 14:21:53
Tylko że to nie "komórka" jak okreslasz tylko żywa istota. Dziecko! W dodatku bezbronne. I wyobraź sobie, że są możliwe powody na aborcję - gdy zagrożone jest życie matki, lub gdy ciąża jest wynikiem gwałtu. I nie moze byc aborcji na życzenie! To nie jest koncert życzeń.
Aldona 29.10.2020 14:00:23
Dziewczyny kupujemy zimne ognie? Byśmy szły i paliły zimne ognie, fajnie by to wyglądało na instagramie, co Wy na to?
do Zaraz 29.10.2020 13:51:20
Koledze pomyliły się czasy bo KOLEGIÓW już dawno nie ma. -Chociaż po takiej demolce wymiaru sprawiedliwości wszystkich nas osądzi KOLEGA Ziobro z KOLEGAMI KOLEŻANKAMI.
XXX 29.10.2020 13:50:04
Owszem, może być aborcja na życzenie do 3 miesiąca życia komórki, gdyż powodów do aborcji jest MNÓSTWO!
prawda 29.10.2020 13:49:28
Słowa o.Pawła Gużyńskiego: prawo świeckie z konieczności powinno pozostawiać pewną przestrzeń dla wolności sumienia rodziców i lekarzy.(...) kościół jest postrzegany jako umoczony politycznie...PIS nie kryje "dealu" z kościołem...(...)Kobieca wściekłość nie upoważnia kobiet żądających prawa do aborcji do politycznych demonstracji wewnątrz kościołów. Ale jeśli widzą, że księża bezkarnie uprawiają na ambonie politykę i wpuszczają za ołtarz prezydenta, premiera, posłów, to przecież czemu nie?(...)
Ktoś tam 29.10.2020 13:42:26
Dziewczyny, macie swoje racje ale nie dajcie się zwieźć feministkom. To są chore osoby.
Obywatel 29.10.2020 13:35:09
Co wy robicie zastanówcie się co będzie za dwa tygodnie, gdy przez was wzrośnie zakażenie na COVID-19, Chrońcie siebie i innych.
Zaraz 29.10.2020 13:23:12
Was wyłapią na kolegium i spokój będzie.
Do XXX 29.10.2020 13:22:28
Nie może być zgody na aborcję na życzenie bez ograniczeń. Bo mam wrażenie ze chodzi Ci rowniez o zdrowe dzieci tak? No skoro piszesz - "na życzenie". Uwazasz ze mozna je zabijac od tak sobie? Chyba jednak Ty nie myslisz trzeźwo. Zastanów się co piszesz!
entuzjastka 29.10.2020 13:14:20
Mnie najbardziej podoba się hasło: Dzisiaj aborcja na życzenie - jutro eutanazja!!!
Ewelina 29.10.2020 12:44:21
Biorę radio na piątek, puścimy glosno muzykę, tylko ja wybieram posenke
pisbojówka 29.10.2020 12:33:04
PIS-owska młodzieżowka ochraniała kolegiatę w Sieradzu a ich ochraniali policjanci -tylko nikt nie chciał atakować koscioła
efekf nauczania religi 29.10.2020 12:32:10
to szły absolwentki nauki religii w szkołach
do KabietA 29.10.2020 12:30:17
No to trzeba było tego nie ruszać bo był konsensus. Ale największy mędrzec po Chrystusie- prezes musiał się odpłacić Rydzykowi. -Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę I teraz może się niestety przechylić na drugą stronę.
Kama 29.10.2020 12:26:12
Patrzę na te zdjęcia i transparenty "aborcja bez granic". Młode dziewczyny, kobiety, tego chcecie? To jest straszne i przerażające o co walczycie
ergo 29.10.2020 12:20:03
podobno w zduni zielone leciały do rączki...
do trola 29.10.2020 12:15:25
najlepiej zmień narodowość Zdrajców mamy dość !!
Barbara 29.10.2020 12:02:41
Baby ale było super gardło mnie tak boli że nawet na chłopa nie miała siły się drzeć ze leży tylko... Niedługo halowin może się jakoś przebierzemy?
.... 29.10.2020 12:01:44
Coekawe czy dziewczyny upodobnia sie wizualnie do tych feministek ktore pociagaja za sznurki w tym przedstawieniu.
gosc 29.10.2020 11:58:42
Tak naprawdę ludzi te histerie nie interesują. Pracując, wychowując dzieci, rozwijając swoje zainteresownia człowiek nie ma czasu na te bzdury. Na tych pseudo protestach widać albo niekumate 14-tki albo sfrustrowane emerytki, które nie wiedzą co z wolnym czasem zrobić.
Macie swoje PiS!!! 29.10.2020 11:58:16
Prokurator Krajowy wysłał pismo do podległych sobie jednostek, w którym instruuje podwładnych, jak mają postępować z organizatorami demonstracji ws. wyroku Trybunału Konstytucyjnego dotyczącego aborcji. Śledczy mają stawiać inicjatorom akcji zarzut zagrożony karą do 8 lat więzienia. Państwo Policyjne!!!
XXX 29.10.2020 11:55:57
Niech w końcu to paskudne, zaściankowe zachowanie raz na zawsze zniknie z Polski. Wielu z Was nadal niczego nie rozumie! W Polsce już dawno należało wprowadzić aborcję na życzenie do 3 miesiąca, tak, jak jest to w każdym cywilizowanym kraju. Polska jest nadal ciemna jak czarna dziura! I już dawno należało usunąć Kościół katolicki z polityki i ze szkół. Nie rozumiecie, że nikt nie chce walczyć z wiarą - kto ma ochotę, niech ją praktykuje, a nie z państwa robi państwo kościelne. Dosyć tego! Brawo młodzież! Pozdrawiam wszystkich potrafiących myśleć trzeźwo.
Tymczasem w Warcie 29.10.2020 11:51:19
No właśnie, a w Warcie cisza. W sumie tu nie ma nawet gdzie protestować. Chyba, że pod urzędem Miasta rządzonym przez Burmistrza, który urząd objął kandydując z poparciem PiS.
Aska 29.10.2020 11:46:53
Dziewczyny jak się ubieracie na piątek? Ma być chłodniej i zastanawiam się czy plaszcz będzie ok?
Xx 29.10.2020 11:41:29
Te male dziewczynki nawet nie mają pojęcia co to aborcja. Chyba że ktoś im wytłumaczył, że to zabijanie dziecka w brzuchu mamy. Ludzie opamietajcie się. Nie wolno zabijać nienarodzonych dzieci bez granic jak to postuluja kobiety stojące na czele strajku
Mirka 29.10.2020 11:38:59
Troche krotki byl marsz ,moze lepiej od ronda brico do karsznic ?
Do Tola 29.10.2020 11:28:34
Trybunał wszystko uchwali bo to Trybunał Kaczyńskiego. Tam są ich ludzie.
Piniata 29.10.2020 11:22:27
Nie rozumiem tego myślenia, że dziewczynki czy nastolatki nie powinny tam być. A kto przepraszam będzie za kilka lat rodził dzieci, panie po 50? Chociaż bardzo się cieszę, że idą również starsze osoby to jednak głównie to prawo dotknie tych młodych, więc właśnie dlatego ich jest tak dużo i to właśnie im trzeba pokazywać, że nie wolno bezczynnie siedzieć w domu i zgadzać się na wszystko co robią z nami rządzacy.
do Halinka 29.10.2020 11:18:11
A, ty się w tych szkołach pisać nauczyłaś i co z tego, dalej myślisz jak spiskowiec
KobietA 29.10.2020 11:08:49
Rozmawiam ze znajomymi A oni mówią że chcą tylko aby rząd wrócił do tego co było. Że im chodzi tylko o aborcję dzieci z ciężkimi wadami. Ale drogie kobiety jesteście świadome że Wy idziecie w strajku kobiet które chcą legalnej aborcji na życzenie? Utożsamiacie się z postulatami ogólnopolskiego strajku kobiet. A znacie w ogóle te postulaty? Czy słyszalyscie jakim językiem wypowiadają się kobiety stojące na czele strajku. One nawet same siebie nie szanują. Tylko przekleństwa, wulgaryzmy. Wy też takie jesteście? Tego chcecie uczyć Wasze dzieci? Wykorzystują Was dla osiągnięcia własnego celu. Idziecie z nimi popierając postulat "legalna aborcja na życzenie i kropka". Sluchalyscie w ogóle tych postulatów? Chcecie aby można było zabijać nienarodzone dzieci bez granic? Bo pod takim hasłem idziecie. Czy jesteście świadome ze wlasnie to manifestujecie? Jesli tak to jest dopiero przerażające!
Tola 29.10.2020 10:42:33
O czym wy piszecie , jaki kawaler i jacy księża , wsxystko jest zgodnie z konstytucją, którą tak wcześniej bronili. A gdzie teraz koszulki z tym napisem. Już nieaktualne. Jakie to pokolenie, chcą aborcji na życzenie, to jaka to przyszłość narodu . Kto za tym stoi
trol 29.10.2020 10:32:32
Słyszałam, że można zarobić 50zł za udział w proteście, do kogo się zgłosić.
go 29.10.2020 10:32:17
niech mi ktoś wyjaśni o co chodzi w tym wszystkim ale bez PISku bez POczku tylko sensownie
weonika 29.10.2020 10:22:32
odpowiedź na te hasła z transparentów myślenie naprawdę nie boli!!!!
Do ech 29.10.2020 10:12:09
Runa hitlerjugend pomyliły Ci się z błyskawica Szarych Szeregow AK i dzisiejszą jednostką GROM (orzeł trzyma w szponach blyskawice-grom) czy to tez faszysci?
Życie 29.10.2020 10:09:58
Dzisiaj też zróbcie marsz ! Przez całe miasto zwartą grupą, aż do Karsznic, przez Nowe Miasto ! Bez maseczek żeby głośniej krzyczeć ! Taki głos będzie mocniej docierał i przekonywał ludzi ! Popieram !
Nick 29.10.2020 09:48:59
Brawo dla tych Pań. Mam nadzieję, że za nimi w razie czego staną ich mężowie, synowie i bracia i pogonią tego złosliwego starca, który jest oderwany od rzeczywistości...
Qwerty 29.10.2020 09:41:03
Gorąco popieram te protesty tylko....za mały udział facetów! Faceci, was tez to dotyczy! Nie jesteście przecież takimi eunuchami nasz "przywódca"! Przyłączajcie się do tych marszów, nie zostawiajcie z tym kobiet samych!!
papa smerf 29.10.2020 09:40:16
Dziewczynki są na tych marszach bo nie było z kim w domu ich zostawić. Czego nie rozumiecie?
Stary wyga 29.10.2020 09:30:29
Te 15-latki za 3 lata nabędą prawo do głosowania. Za 3 lata wybory. Przetasowanie na scenie politycznej będzie na pewno.
Asia 29.10.2020 08:55:07
Przecież nie chcesz to nie usuwaj nik Ci tego nie każe robić. Możesz rodzić dzieci które później w męczarniach odejdą z tego świata. Nikt Cię nie zmusza do aborcji ale jakim prawem chcesz innym odebrać wybór. Jak byś się czuła jak by Tobie ktoś nakazał usunąć dziecko które Ty mimo wszystko chcesz urodzić. Każdy z nas będzie rozliczany ze swoich czynów i niech każdy ma możliwość wyboru i postąpienia zgodnie z własnym sumieniem...
Ola 14 29.10.2020 08:54:24
Super spacer, Muzyka, tance ,mozna przeklinac przy policji, W piatek tez ide jesli beda skrocone lekcje...szkoda ze malo chlopakow bylo z klasy...
Jolka 29.10.2020 08:49:51
Skrzywiona pisowska wiara nie zrozumie dlaczego protestują młode dziewczyny. Nie rozumieją że to przyszłość narodu i że to co się teraz dzieje właśnie tych młodych dziewcząt będzie dotyczyć.
Moli 29.10.2020 08:46:41
Te 14 letnie niunie jak piszesz to przyszłość narodu. To one będą rodzić dzieci i to ich głównie dotyczy. Jakim prawem delikatnie mówiąc stary kawaler u schyłku życia i księża mają decydować za młode kobiety. Ta 14 letnia niunia jak piszesz jest tu najważniejsza i to ona ma najwięcej do powiedzenia. Brawo dziewczyny, brawo kobiety!!!
Mieszkaniec Sieradza 29.10.2020 08:40:20
Bardzo jestem ciekawy na jakiej podstawie przewodnicząca strajku w Sieradzu - Pani A.S. podała w mediach społecznościowych informację, że we wczorajszym strajku w Sieradzu brało udział 1200 osób. Takie dane ustala się na podstawie koncentracji osób na 1m2, zatem proszę podać w dobie zaostrzającej się epidemii ile osób w Sieradzu przypadało na 1 m2, chyba, że organizatorka dysponuje listą obecności, to proszę ją przedstawić. Nie ma się przecież czego wstydzić. W tłumie, ścisku (dystansu społecznego nie utrzymywali i organizatorka na to pozwalała) żadne maseczki nie pomogą. To brak wyobraźni i narażanie ludzi na utratę zdrowia lub życia, nie wspominając już o nawoływaniu do udziału w zgromadzeniach, które nie mają legalnej podstawy. Ciekawy jestem kto weźmie odpowiedzialność za zachorowania wśród tych ludzi i transmisję wirusa do ich rodzin, bo przecież każdy z tej manifestacji wrócił do domu, do rodziców i dziadków. Odpowiedzialność za skutki, a te będą katastrofalne w sferze medycznej, spada na organizatorów tych wydarzeń, a w zasadzie jest to jedna osoba okrzyknięta w artykułach prasowych mianem przewodniczącej strajku. Ciekaw jestem czy wymiar sprawiedliwości zainteresuje się tą sprawą pod tym kątem. Czym różni się skakanie na dyskotece od skakania na takiej manifestacji? Ryzyko zarażenia jest takie samo. Wulgaryzmy towarzyszące strajkującym, a są to głównie dzieci, są przerażające, a organizatorzy na to pozwalają. Żądasz szacunku, daj szacunek. Sprzeciwiasz się agresji, nie bądź agresywny. Szacunek, o którym wszyscy zapomnieli. "Gratuluję" wszystkim, którzy kibicują i wspierają taką inicjatywę. Protestujący sami nazywają te wydarzenia mianem rewolucji. Proszę jednak pamiętać, że ostatnią zasadą każdej rewolucji jest to, że pożera ona własne dzieci. Te sprawy nie rozstrzygną się na sieradzkim Rynku, czy zduńskowolskich ulicach. Warto jeszcze powiedzieć słowo o nawoływaniu organizatorów do aktu apostazji. Każdy ma do tego oczywiście prawo, ale proszę pamiętać, że pewnych rzeczy nie da się cofnąć, a zakładam, że większość z tych młodych kobiet i mężczyzn będzie kiedyś chciała skorzystać z dobrodziejstw Kościoła - chrzest dzieci, ślub w kościele, komunia dzieci. Podpisując akt apostazji nie zrobicie na złość Kościołowi tylko sobie. A jak przyjdzie ten problem rozwiązać to nie będzie Was 1000 czy 1200 osób, tylko będziecie musieli zrobić to sami w pojedynkę, a to już znacznie trudniejsze. Emocje to zawsze zły doradca. Pozdrawiam wszystkich i życzę wszystkim zdrowia i spokoju.
Asdf 29.10.2020 08:00:13
Może i też nastolatki ale myślą do przodu,żeby mieć w przyszłości wybór tak jak ich matki...a mam pytanie jak byście wiedzieli że matka umrze przy porodzie żeby przeżyło dziecko lub dziecko ma umrzeć żeby matka przeżyła co byście wybrali ???
Do Wszystkie kobiety solidarnie 29.10.2020 07:43:32
Świetny pomysł. Tylko równocześnie niech przestaną na to pięćset plus płacić. One i wszystkie osoby które są przeciw. Zostaną (oczywiście nie wszyscy) emeryci, renciści i patole. Ciekawe z czego wtedy będą na pięćset brali? Dla Twojej wiadomości. To nie PiS daje pięćset plus, oraz inne świadczenia. To ciężko pracujący Polacy się na to składają. Nie Jarosław. Ale widocznie za trudne to dla ciebie żeby zrozumieć pewne zależności. PiS jak nie ukradnie to nic nie da. Bo nie ma. Sam z podatków Polaków bierze.
Wat 29.10.2020 07:35:24
Jak trudno niektórym zrozumieć, że to orzeczenie właśnie te młode dziewczyny dotknie najbardziej. Myslcie ludzie przyszłościowo, a nie tylko tu i teraz. Właśnie przez takie myślenie mamy tak jak mamy:zagłosuje na PiS bo mi daje. A że spłacać długi będą te dzieci i ich dzieci nikogo nie interesuje.
Zofia K. 29.10.2020 07:34:56
posłuchajcie naukowców, jaka skala zachorowań jest szacowana w listopadzie a żniwo śmiertelne w grudniu - organizatorzy tego typu zgromadzeń będą i są za to odpowiedzialni! Zamiast dolnych organów włączcie górne!
janek 29.10.2020 07:34:51
oni to chociaż wiedzą o co im chodzi ! bo ja myślę że nie bardzo a potem wrócą do domów i pozarażają swoich najbliższych Młodzi -myślcie odrobinkę
Kasandra 29.10.2020 07:21:31
C, co jeszcze nie rozumieją powagi sytuacji wkrótce się przekonają do czego doprowadził ten rząd. Otworzycie oczy jak wasi synowie, mężowie, bracia nagle będą powoływani do wojska.
Jarecki 29.10.2020 06:45:15
W tych protestach ida dzieci 7,8,9 letnie, widziałem nawet matkę z wózkiem.Rodzice jak wam nie szkoda brać swoich pociech w ten tłum. Przeciesz jakie tam padają słowa, hasła. A druga sprawa narażać swoje dzieci na przeziębienie bo w takim tłumie łatwo o to. Nie pojmuje tego.
Nadejdzie dzień sądu 29.10.2020 06:43:11
Protesty są pod kościołami, bo kościół próbuje w Polsce zawłaszczyć cała przestrzeń publiczna, bo pisiory robią wszystko tylko dla kościoła. Zobaczycie, co się stanie, jak zmieni się władza. Wszyscy, absolutnie wszyscy, którzy są odpowiedzialni za to zostaną pociągnięci do odpowiedzialności karnej, od rządu, posłów, senatorów, po sędziów aż po księży. Nikt nie ucieknie od odpowiedzialności.
Wat 29.10.2020 06:31:10
Na Białorusi strajki od sierpnia, ale nie słyszałam, żeby jakieś masowe zarażenia koronką tam było? Pomyślcie o tym.
Halinka 29.10.2020 05:59:05
Proponuję organizatorom zabrać część tych protestujących "kobiet", a może raczej "dam", w ramach wolontariatu do pomocy pryz opiece do szpitali lub dpsów - zobaczą i usłyszą co to życie, wojna i prześladowanie kobiet w czasie okupacja! A nie sorki, przecież kolejny postulat to eutanazja dla osób starszych i schorowanych. Porażka, idźcie do szkoły uczyć się i nabierać pokory.
Obywatele 29.10.2020 05:50:27
Właśnie te 14 letnie niunie jak je opisuje cie mają prawo protestować bo to o ich przyszłość chodzi w jakiej Polsce będą żyły .
+++ 29.10.2020 05:24:54
Te 13 i 14 letnie ,, kobiety,, a może dzieci faktycznie znają życie. Biedny dorosły który się nimi wysługuje
Do obywatel 29.10.2020 05:09:20
To jest niezadowolenie społeczeństwa i protestują Co co nie biorą 500+ Ci co biorą 500+ to komentują tutaj, że PiS jest super, że ksiądz wspaniały.
123 29.10.2020 05:04:15
Dlaczego tutaj komentujecie katolicy? Na FB z Sieradza jest kilka portali tam też możecie się wykazać ale widać wstydzicie się swoich poglądów.
Qwerty 29.10.2020 05:02:47
Ksiądz mi nie chciał ochrzcić dziecka bo nie jest z matką dziecka, co Wy na to katolicy???
Kk 29.10.2020 04:37:39
Jeszcze troszku i wszystko ucichnie. Rządzący przeczekają aż się znudzi a ci bardziej agresywni zostaną wyłapani. Wybory nic tu nie dadzą bo wygrają i tak ci którzy będą słuchać wyższej rangi a tym świecie. Niestety w większości państw ludzie zamiast walczyć o swoje taktyka robią burdy i niszczą to co sami zbudowali i na co poszły ich podatki. Oczywiście nie wszyscy ale niestety tv pokazuje tych gorszych bo trzeba podsycić ogień
Obywatel 28.10.2020 23:53:19
Protesty nic tu nie dadzą,takie rzeczy załatwia się przy urnie wyborczej. Radzę to sobie dobrze zapamiętać.
paranoja 28.10.2020 23:24:18
na transparencie widnieje napis ,, Nie urodzę w takiej Polsce" a Ja się pytam kto wam każe????? nikt absolutnie nikt. nic nie musisz i nikt ciebie dziecko do niczego nie zmusza .
wybory 28.10.2020 23:22:27
Wygrywa zdjęcie nr 2 i ta dziewczynka ! ile biedactwo ma lat 11? czy 12? szkoda ze nie dają praw wyborczych od 6 roku życia !!!
ratunku sami wariaci 28.10.2020 23:20:07
ja tam mam uwab po pachy widząc te 14 letnie niunie które jeszcze niedawno bawiły się w piaskownicy a teraz walczące o prawa. heh he
Dudowy 28.10.2020 23:16:27
Niech Kaczyński zrobi wybory. Mateusz wyjdzie i powie że nie ma już wirusa i nie ma się czego bać. PROBLEM SIE ROZWIĄŻE
sp13 28.10.2020 23:15:51
Najlepsze to te nastolatki i młodzież tak ok 18 lat przecież oni tyle wiedzą o życiu i problemach. Proponuje jeszcze zmobilizować dziewczynki z przedszkoli w końcu to też kobiety.
ewunia 28.10.2020 23:12:16
pokolenie smartfono- instagramowe którego jedynym problemem jest brak zasiegu nie potrafiące zagotować wody w czajniku ,pozdrawiam ten wesoły kabaret za miesiąc zapomnimy o nich.
Wszystkie kobiety solidarnie 28.10.2020 22:45:25
Wszystkie kobiety, które wykrzykują swoje niezadowolenie powinny się SOLIDARNIE WYPISAĆ ze świadczeń 500+, które przyznał Wam ten okrutny PIS. Najpierw ZREZYGNUJCIE z 500+ OFICJALNIE. Później sobie krzyczcie i walczcie. Tak będzie najbardziej uczciwie.
Robol 28.10.2020 22:43:39
Głosowaliście na kler to macie kler. Sami się nie wybrali. A jeżeli nie głosowaliście wcale, bo to nic nie daje, to teraz ktoś będzie decydował za was, kler.
inspiracje 28.10.2020 22:40:39
widzialem dzis w internecie piękną analogię co do młodzieży: "uczą nas o romantycznych zrywach, powstaniach, często nie mających sensu i skazanych na porażkę... trudno więc oczekiwać od nas, młodzieży innej reakcji niż taki protest" myślę, że jakie czasy taka odpowiedź na działania władzy a widać po władzy, że takiej reakcji się nie spodziewali
Bryda 28.10.2020 22:29:37
Do szkoły nie bo pandemia na ulicę tak bo coś się będzie dziać...wszystkich w szkole pozamykac i do nauki...sprawdziany, dyktanda bo tylko znają "łacine"i niech pokazują swoją mądrość ,której im brak.Szok
?? 28.10.2020 22:16:57
Ale który Kościół ma być broniony? Ten papieża Franciszka czy polski pislam rydzykowy?
Do życia 28.10.2020 21:59:52
Mój bliski kolega ma 30 lat, brak chorób współistniejących, na covida, nie może oddychać, nie potrafi samodzielnie się załatwić.. O czym Ty dziecko mówisz? :(
Julek 28.10.2020 21:55:32
Uwaga, przypomnienie do niby zasadności czy też wątpliwości co do protestów pod czy aż nawet w kościołach: proszę sobie przypomnieć, gdzie zbierano, kto zbierał i kto z ambony napominał o podpisywaniu list pod inicjatywą ordo juris firmowaną przez niejaką Godek? Ta Godek jak i stojące za nią ordo juris nie byli w stanie zebrać uczciwie miliona podpisów na ulicy, bo by ich po prostu wyśmiano. Tak więc zbierano podpisy w kościołach? Oczywiście, że zbierano! Tym samym wpuszczono politykę razem z buciorami do kościoła? Oczywiście, że wpuszczono! W akcji zbierania podpisów brali udział księża? Oczywiście, że brali! No to więc o co teraz chodzi? Czy to czasami nie jest tak na świecie, jak mówi Stary Testament, że kto sieje wiatr, ten zbiera burzę?
Pani Barbara z Tomaszowa Mazowieckiego 28.10.2020 21:46:57
Módlmy się do świętego Jana Pawła II w intencji dzieci nienarodzonych.
Greta 28.10.2020 21:43:57
Hitler był kobietą!!!
Gratuluję głupoty 28.10.2020 21:43:18
Państwo będzie miało proste wytłumaczenie wzrostu zachorowań na Covid19. Gratulacje. Wirus wcale nie jest fajny, człowiek czuje się wtedy do dupy. A Wy ryzykujecie na własne życzenie i paradoksalnie odwalacie dobrą robotę dla PiS. Myślicie, że oni tego ruchu nie przewidzieli? Specjalnie to zrobili, żeby przepchnąć kilka niewygodnych ustaw. Taki przykładzik: Czy wiecie, że studenci II roku medycyny będą nas leczyć na Covid? A każdy lekarz, który będzie leczył na Covid i mu coś nie wyjdzie, czy popełni błąd - nie będzie ponosił odpowiedzialności za śmierć pacjenta. Dziękuję, kurtyna w dół. A Wy krzyczcie dalej, już widzę, jak się Wami przejmują...
Adam 28.10.2020 21:42:57
Jeszcze tydzień polatają i wszystkim się znudzi. Ważne że kobiety na prowincji pokazaly że się nie boją ! N Natomiast Narodowcy popierają PiS i będą się na ochotnika szczepili na koronawirusa żeby pokazać lewactwu kto tu rządzi.
Obywatel M. Sieradza 28.10.2020 21:39:03
Do " Piniata" - bardzo mądre słowa.
miej serce i patrzaj w serce 28.10.2020 21:37:51
"Dzieci, źle się bawicie... Dla was to igraszka, nam chodzi o życie" (I. Krasicki)
Ja 28.10.2020 21:33:41
Nie oceniajcie wieku młodzieży bo starszym młodzi zawsze wydają się młodsi,brawo młodzi!!
Mateusz 28.10.2020 21:26:35
Moim zdaniem największą siłą tego kraju są Ci ludzie którzy walczą w sposób cywilizowany, nie rzucają wulgaryzmami, nie obrażają nikogo, nie plują na Kościół, nie blokują ulic. Ale piszą listy, nagrywają vlogi, tworzą społeczności. Ci którzy walczą miłością. Tym co robicie teraz jedynie odstrasza ludzi i spadek poparcia was już po trzech dniach jest gigantyczny :(
koko 28.10.2020 21:19:45
***** *** TERAZ ,ZAWSZE I NA WIEKI WIEKÓW.KOBIETY ALLELUJA I DO PRZODU - JAK MAWIA PEWNA MIERNOTA.
Życie 28.10.2020 20:59:12
Spacerujcie, protestujcie, nie ma żadnego wirusa, zdejmijcie maseczki żeby jeszcze głośniej krzyczeć a respiratorów i łóżek w szpitalach brakuje. Popieram !
+++ 28.10.2020 20:57:55
nie każą zabijać zwierząt futerkowych a dzieci chore w łonie matki już chcą żeby usunąć wyskrobać ? dziwne te uczucia młodzi !
Młodzież 28.10.2020 20:57:03
Fajny pretekst by nie siedzieć w domu i kultura na pierwszym miejscu. Słownictwo młodzieży jest piękne.
Obywatel M. Sieradza 28.10.2020 20:51:38
Jestem pod wrażeniem kulturalnego zachowania sieradzkiej Policji.Panowie - gratulacje. Tak trzymać. W dzisiejszej manifestacji .... byli prowokatorzy, którzy rzucali petardy. Drodzy młodzi mieszkańcy Miasta Sieradza,w piątek trzeba ich wyłapać i przekazać Policji. To są takie ubeckie metody. Należy bardzo uważać na prowokatorów. Oni są podczas każdej manifestacji. Ich czyny uderzają w pokojowo nastawionych uczestników.
Piniata 28.10.2020 20:40:43
Bardzo popieram te strajki, dziś udało mi się być. Jednak popieram również tych, którzy mówią, aby nie niszczyć kościołów i pomników... One nie zawiniły. Nie zachowujmy się jak Ci którzy udają katolików. Protest owszem, ale pod kościołem, a nie w nim. Nie dajmy im powodów, żeby nastawiali społeczeństwo przeciwko nam. Wygramy tylko wtedy jak będziemy postępować mądrze, a nie emocjonalnie. Jesteśmy wkurzone, ale pamiętajmy, że zemsta najlepsza jest na zimno. Jestem z Wami!!!
Smiech 28.10.2020 20:38:49
Byłem dziś w Sieradzu na tym spacerku i co widzę grupki młodzieży sporo w wieku 13-16 lat plasajacych od żabki do żabki, wielu z piwem i chipsami w ręku.. głośne wulgarne rozmowy i okrzyki, obawiam się ze w du....e mają całe zagadnienie .. maseczki na brodach itd.. ogólny śmiech i zadowolenie ze można z chałupy się wyrwać i ze znajomymi polazić.. i pod to wszystkim prawdziwe problemy kobiet które naprawdę cierpią. To nie tak.
do max 28.10.2020 20:37:45
Nie to Kopernik była kobietą
As 28.10.2020 20:37:13
Czy organizatorzy mają odrobinę wyobraźni i sytuacji epidemicznej - proponuję obejrzeć w sieci jaka była selekcja do respiratorów we Włoszech!
gajowy marucha 28.10.2020 20:34:59
esi,aniołeczku, cyt. twojego dzieła "Jeszcze nikt nigdy w tym kraju na tym nie wygrał i nie wygra! (http://www.nasze.fm)". Otóż wygra z klechami. Po prostu wygoni ich spod swojego łóżka i spowoduje ich obecność w kruchcie. I Jak zechce, to ich tam będzie odwiedzał. Pojął, czy za trudne ?
olabicz 28.10.2020 20:32:33
naprawdę nigdy nie widziałem takich tłumów w naszym regionie </3
adsds 28.10.2020 20:27:12
przeciez 80% na tych protestach to jest jakas dziecinada... nastolatkowie i gimbusy po 13 lat. Wiekszosc sie dolacza bo jest jakis hepening i mozna pokrzyczec, a tak naprawde nie ogarniaja o co chodzi. Policja (czyt. rzad) nie rozgania tych protestow jak w przypadku np. rolnikow, czy przedsiebiorcow z prostego powodu - to nie jest zadne realne dla nich zagrozenie, bo glosowac w Polsce mozna od 18 lat, a tu jest jak pisalem wyzej 80% dzieciakow. Popieram protest kobiet i ludzi doroslych tam idacych, ale dzieci to powinny w domu siedziec i sie uczyc, a nie sie angazowac w polityke bo nie maja zadnej wiedzy...
yzz 28.10.2020 20:19:04
Najpierw aborcja ze względu na wady płodu. Potem aborcja na żądanie do 9 miesiąca Następnie prawo do eutanazji. O to właśnie, walczycie, i popieracie biorąc udział w tych marszach.
☹️ 28.10.2020 20:18:00
Zgadzam się z adsds, to przykre co młodzi ludzie wyprawiają...niszczenie mienia, opluwanie kościołów, dewastację pomników, agresją i przemoc, nie zgadzam się na to, a też jestem kobietą. Czego uczymy nasze dzieci. Gdzie szacunek i miłość do bliźniego zapomnieliśmy jak nasi przodkowie budowali Polskę, w cierpieniu i biedzie...żenujące zachowanie...
hahaha 28.10.2020 20:10:16
ja bardzo przepraszam, ale co tam robią pincetplusy???
Max 28.10.2020 20:09:35
Skłodowska-Curie była kobietą!!!
TSG 28.10.2020 20:08:55
Do ech Właśnie wrzuciłeś do jednego worka z Hitlerjugend odziały harcerskie z Powstania Warszawskiego i jednostkę specjalną Grom. Tak nieśmiało zapytam, co mam myśleć o "Gott mit uns", że wszyscy katolicy popierają faszyzm bo z tym hasłem na klamrach mordował wermaht? Uwielbiam to pisowskie wyrywanie z kontekstu i nadawanie znaczenia, które Wam pasuje.
123 28.10.2020 20:04:47
Wczoraj wódz przemówił do narodu, Rodacy.
Rozbójnik 28.10.2020 20:03:30
This is Sieradz
hej hej 28.10.2020 19:56:15
brawo brawo brawo w Sieradzu była to manifestacaj młodości i ostrego sprzeciwu wobec PIS -owskiej politykI obok dominującej młodzieży płci żenskiej także osoby w średnim i podeszłym wieku-
Obiektywnym okiem 28.10.2020 19:50:29
Patrząc na te zdjęcia i maseczki noszone na brodzie, stwierdzam że za tydzień liczba chorych się podwoi. Bravo
kibic 28.10.2020 19:44:50
zdaje się że to jest mały procent kobiet a gdzie reszta.
swojak 28.10.2020 19:43:35
jest demokracja PIS wygrało, kobiety powinny wygrać i zmieniać a tak robią cyrk ja już tych wrzaskliwych kobitek mam dość.
SHOAH 28.10.2020 19:38:02
Wypaczona moralność nie pozwala myśleć, że ta mała iskierka to może jednak życie.
Ola 28.10.2020 19:25:38
Pani Asi szanuję Panią dzisiaj byłam ale więcej nie pójdę po takim chams.... jak dzisiaj.... Ze strony młodzieży
Haha 28.10.2020 19:23:55
Tym czasem PiS ma 26% poparcia :)
Qaz 28.10.2020 19:22:16
Nie wiem po co katolicy tutaj komentują. Na FB jest pełno zdjęć i filmów i żadnego komentarza z ich strony.
przeczytałem 28.10.2020 19:20:50
„Piekło wyje i bluzga. Szatan szczeka pyskami swoich sług. Normalni ludzie, nawet wściekli, nie posługują się takim językiem”. Wojciech Cejrowski w mediach społecznościowych w ostrych słowach ocenił skandaliczne zachowanie zwolenników aborcji, którzy zaatakowali kościoły, przeszkadzali w modlitwie wiernym oraz wyszli na ulice z wulgarnymi hasłami, nawołującymi do przemocy. Trudno się z nim nie zgodzić ...
Fan 28.10.2020 19:20:47
Brawo. Ksiądz nie chciał mi ochrzcić dziecka bo jest z grzechu, nie jestem razem z matką. Ksiądz twierdzi, że dziecko z gwałtu to dar boży.
Do adsds 28.10.2020 19:07:23
Tak, tak. Napis można zetrzeć, mury pomalować, nawet każdy pomnik naprawicie. Ale psychiki kobiety, która musi nosić ciąże tylko po to by patrzeć jak jej dziecko ginie w męczarniach może się nie udać naprawić. Stracicie swoje żony, kobiety, siostry, koleżanki. Proszę pomóżcie nam i ochroncie nas przed tym
Ten 28.10.2020 19:04:58
Do hary skad masz taką wiedze,czy wiesz kto to jest psychopata,ogarniji się
Piwko 28.10.2020 19:04:17
Nie myślałem kiedyś to nastąpi ale ZDUŃSKA WOLA JESTEM Z WAS DUMNY !!!!!!!
Wojtek 28.10.2020 18:53:53
Chrześcijaństwo przetrwało 2000 lat i trwać będzie ladal. Prawdziwych wartości nikt normalnie myślący nie będzie niszczył. Historia pokazała jak w "obronie wiary" krzyżowcy działali, jak nawracali nas rycerze z krzyżami na płaszczach, jak w imię Chrystusa lała się krew indian w Ameryce. PIS na zaledwie 20 lat i "wystawia NARODOWCÓW" do ochrony kościołów? TO PRZECIEŻ CZYSTA HIPOKRYZJA. Młodzi ludzie NIE DAJCIE SIĘ wpuszczać "w maliny". Omijajcie szerokim łukiem kościoły i pomniki. Nie pozwólcie na żadne prowokacje bo rządzącym tylko o to chodzi. Jestem pełen uznania do daszych protestów. Nie odpuszczajcie, walczcie o swoje prawa. PIS jak Lenin, wieczny nie będzie.
oglądaliście prezesa? 28.10.2020 18:38:13
takie coś już kiedyś było,zamiast Teleranka.. brakowało mu tylko ciemnych okularów
psycholog 28.10.2020 17:58:29
Drogie Panie całym sercem jestem z Wami. Proszę protestujcie pokojowo, spacerujcie zachowując odstęp, śpiewajcie, rozmawiajcie ale nikogo nie atakujcie, niczego nie niszczcie. Już Kaczyński oskarża Was o sprowadzanie szczególnego zagrożenia . Nie dajcie mu kolejnych argumentów, to on winien jest wszystkiemu. Jeszcze jedna sugestia, pamiętajcie o dniu 22 października przez całe trzy lata, aż do dnia wyborów, wtedy znowu wyjdziemy całymi rodzinami na spacery do lakali wyborczych i pokonamy ich ostatecznie - NIGDY WIĘCEJ pis
hary 28.10.2020 17:47:13
brawo kobiety, uważam, że ok.30% wyznawców pis-u to w mniejszym lub większym stopniu fanatycy religijni i psychopaci bez zdolności do wielopoziomowego myślenia
gajowy marucha 28.10.2020 17:33:48
esi, jesteś, aniołeczku ! A przeanalizuj, niebożę najnowszą historię Irlandii. Popatrz jak się pięknie uporali z "kiecami"...
adsds 28.10.2020 17:30:45
jako ateista, i osoba przeciwna klerowi, politykom i obecnymi rządami NIE DAJE ZGODY NA NISZCZENIE KOSCIOLOW, POMNIKOW I INNYCH SYMBOLI NASZEJ HISTORII. Nie jestem wierzacy, ale koscioly jako budynki, tradycja, historia, symbol musza pozostac pozostawione w spokoju. Ludzie nie robmy z tego kraju jakiegos bydla czy 3 swiata i nie rozwalajmy wszystkiego, na co pracowali przez WIEKI nasi przodkowie... koscioly i inne budynki stoja na tej ziemi od kilkuset lat, a my chcemy to rozwalic przez jakas zakompleksiona partie !!??
annna 28.10.2020 17:25:43
Ja bym wprowadziła codzienny obowiązek skrobanki dla każdej protestującej. i niech ma zadowolenie, a co tam.
hary 28.10.2020 17:25:15
brawo kobiety, uważam, że ok.30% wyznawców pis-u to w mniejszym lub większym stopniu fanatycy religijni i psychopaci bez zdolności do wielopoziomowego myślenia
fazi 28.10.2020 17:25:14
do chrześcijanin masz sporo racji w swoim poście. Jednak mam jedną najważniejszą uwagę /Boga trzeba słuchać..../ Bóg nigdy tych zapisów ludziom nie przekazał. Mało tego nie zrobił tego również Jezus. Pierwsze ewangelie / niektóre są nieuznawane przez kościół /powstały około 250 - 300 lat po jego śmierci. i wszystkie te przykazania napisali /czy te wymyślili Ichni księża. Co nie zmienia faktu, że są słuszne i powinny być przez ludzi przestrzegane /niestety jest to utopia, inaczej mielibyśmy na świecie raj. To uniwersalny przekaz zrozumiały dla ludzi wszystkich ras i wyznań. Niestety podstawowy -nie zabijaj od początku wykształcenia się rasy ludzkiej był łamany / w tym również przez kościół - patrz inkwizycja, podbój ameryki w imię Chrystusa itp/Tak więc ludzi nie zmienisz, są i będą różni i dobrzy i niestety źli, gotowi zrobić każde łajdactwo, często zasłaniając się wiarą bo tak wygodniej.
Qwerty 28.10.2020 17:21:04
Zbyszek z imienia i z nazwiska to ...Jarosław Kaczyński....
do zbyszka 28.10.2020 17:14:51
Panie Zbyszku - skąd my to znamy - wywrotowcy, przewrotowcy, a może jeszcze reakcyjne karły? Rozumiem Zbyszku, że PRL ci się przyśnił. Śnij dalej.
Hihi 28.10.2020 16:55:37
Covid za 14 dni u połowy. Brawo
zbyszek 28.10.2020 16:47:53
Jestem bardzo ale to bardzo ciekawy kto te wygłupy organizuje, niech się ujawni z imienia i nazwiska. Kto za tym stoi?? bo to zorganizowana grupa przewrotowców mami nastolatki a one po prostu chuliganią. Ze to zorganizowana grupa lewakow to widać bo skad od razu tyle maseczek z blyskawica???? Ktos to wcześniej przecież przygotowal. WYWROTOWCY!!!!! Patrzac na poczynania Nitrasa z PO to noz w kieszeni się otwiera . Bardzo szkoda ze poseł PIS szybko nie zareagowal i nie zaserwowal lewego sierpowego żeby mu wszystkie zabki wyleciały. Albo taka poslanka Wielgus, wrog Polski - szatan w ludzkim ciele, donosicielka na swój narod, kto to na nich glosowal? Jak oni dostali się do Sejmu?
........ 28.10.2020 16:44:03
Brawo kobiety. Nie poddawajcie się. Musicie wygrać. Dość narzucania woli kleru na całe społeczeństwo.
swojak 28.10.2020 16:42:50
to protestuje elektorat PO i Lewicy, zdecydowana większość patrzy na te nieszczęśliwe kobiety z politowaniem.
kibic 28.10.2020 16:40:39
gdzie jest policja, we Francji już by dawno zrobili z tym porządek,
Zen 28.10.2020 16:36:56
Nie! - dla wulgaryzmów i chamstwa protestujących. Poziom wylanej gnojowicy, czy obornika rzuconego przez rolników.
gajowy marucha 28.10.2020 16:36:08
Do Agatki i Wata. Może jednak zrozumiecie, że to nie kwestia wieku, ale mentalności?... Pojmijcie, że bardzo wiele osób starszych Was popiera i z całego serca życzy możliwości wyboru. Stawiając kryterium wiekowe nie rozumiecie, że nie PESEL, ale wiedza się liczy. Pozdrowienia i do przodu !
ATHEIST - A NON PROFIT ORGANIZATION 28.10.2020 16:23:02
Aborcja tak nawet na żądanie ale z jednym zastrzeżeniem razem z zabiegiem permanentna sterylizacja na całe życie nie chcesz tego dziecka nie będziesz już mieć żadnego.
M 28.10.2020 16:15:20
Do Agaty. A te młode damy myślą że z naszych podatków będą dokonywać aborcji
Xyz 28.10.2020 16:13:50
To właśnie matki polki protestują...
Janusz 28.10.2020 16:11:19
Ale ciemnota
esi 28.10.2020 16:09:43
jeszcze kilka dni temu większość komentujących tutaj popierała protest. Teraz zaczyna się robić odwrotnie. TRZEBA BYŁO NIE ATAKOWAĆ KOŚCIOŁÓW. Jeszcze nikt nigdy w tym kraju na tym nie wygrał i nie wygra!!!
Beda 28.10.2020 15:56:42
Kaczyński odkpu od Białorusi Berezę Kartuską tam są gotowe budynki .Już raz w naszej historii się przydały.
Wat 28.10.2020 15:48:47
W młodych siła tego narodu!!! Starsi już swoje przeżyli i niech się do polityki i układania młodym życia nie wtrącają. Ciekawe ile z tych moherowych kobiet skrobankę w czasie komuny miało? Bo legalna wtedy była. A teraz wszystkie święte są. Jest takie przyslowie: kto pod krzyżem Boga prosi, diabła za koszula nosi. I niestety jest to prawda. WALCZMY DROGIE PANIE I DZIEWCZĘTA. TO NASZE ŻYCIE I NIKT NIE MOŻE NAM DYKTOWAĆ CO JEST DLA NAS DOBRE A CO NIE. A do tych, którzy mówią, że można urodzić i do adopcji oddać, w domach dziecka jest pełno dzieci zdrowych, których nikt nie chce, a co mówić o chorych. A państwo się o takie chore dzieci się nie troszczy, bo ciągle są zbiorki na leczenie i operacje dzieci, bo państwo ich olało i nie chce tego finansować.
... 28.10.2020 15:18:06
wybór to prezerwatywa, spiralka, antykoncepcja a nie zabijanie wyrywanie istotki żywej chcącej żyć
Antek 28.10.2020 15:04:23
Zakaz nie wybór!
F 28.10.2020 14:52:59
Aborcja zawsze jest morderstwem.
do Chrześcijanina 28.10.2020 14:50:25
właśnie wystarczy przestrzegać 10 przykazań Bożych i Przykaznie Miłości i mielibyśmy raj na ziemi ... ale Zły miesza
+++ 28.10.2020 14:46:01
nie każą zabijać zwierząt futerkowych a dzieci chore w łonie matki już chcą żeby usunąć wyskrobać ? dziwne te obrony godności ???
Swojak 28.10.2020 14:45:04
A dlaczego w Zduni idą pod dom Prezydenta
124 28.10.2020 14:43:31
Rozumiem że przemarsz legalnie zgłoszony a zatwierdzony? W myśl przpisów, Konstytucji?
Suweren 28.10.2020 14:42:19
Zgłupiałem - to Konstytucja jest cacy czy be? Młodzież lustrem nauczycieli = marność nad marnościami!
Agata 28.10.2020 14:35:34
Młodzi najbardziej mają prawo strajkować bo to ich dotyczy najbardziej. Mają całe życie przed sobą. STARSI JUZ PODJĘLI DECYZJĘ WIEC CZEGO SIE PLUJĄ? W regionie setki aborcji dokonują nielegalnie ci starsi a do tego bogacą przez to lekarzy. PS. MY NIE CHCEMY DAWAĆ ŁAPÓWEK ZA SWOJ WYBÓR!!!
Do ech 28.10.2020 14:23:08
Na słupach wysokiego napięcia też jest znak Hitlerjugend? Ech, porażająca glupota...
as 28.10.2020 14:13:58
Chopin też jest kobietą....
I Love Jarek 28.10.2020 14:01:41
Tylko PiS <3
nuda 28.10.2020 14:00:01
jak wam się nie znudzi to pieprzenie.. w kółko to samo i mielenie ozorem na próżno!! Poważni jesteście,? każdy pod jakimś pseudonimem chorym.. stado ......!!
Henio 28.10.2020 13:51:01
Czekam na wyjście kolejnych protestujących.
Miki 28.10.2020 13:25:58
Przecież bronili konstytucji, a teraz jak zgodne to tez źle. Same nastolatki , które nie mają pojęcia o macierzyństwie . Chodzi tylko o rząd i jego politykę . Ulica i zagranica . Pokażcie protestującącą matkę z niepełnosprawnym dzieckiem. Samo zakłamanie
Chrześcijanin 28.10.2020 13:24:36
Boga trzeba słuchać, a nie ludzi. Wtedy zbyteczną będzie ustawa o aborcji, o eutanazji. Wystarczy „Nie zabijaj”. Nikogo i nigdy. Reszta jest od diabła. Nie sądźcie, a nie będziecie sądzeni. (Mt 7,1) Wierzącym nie trzeba ustawy, wystarczy sumienie. (...) Pan Bóg powiedział do nas „Nie cudzołóż”. Byliby ludzie piękni urodą czystego serca i czystych oczu, i czystą miłością, ale myśmy poplątali miłość z łajdactwem, małżeństwo z partnerstwem i tym grzechem zgnije współczesny świat. Autor: bp Józef Zawitkowski
Stop zabijanie 28.10.2020 13:17:11
A może jak będzie chłopiec a miała być dziewczynka to też będzie dozwolona aborcja kto wie jak będzie.
Qwerty 28.10.2020 12:58:31
Sieradzak kiedyś umrzesz kto twoim dzieckiem się zajmie na starość,bo jak widziałem bodajże około 6 lat temu jak ludzie w sejmie strajkowali o dobro swoich niepełnosprawnych dzieci to spali na podłodze i wodę w toaletach zakręcili...takie państwo...to ja na twoim miejscu nie liczył bym na ten rząd....
Do protestujacych 28.10.2020 12:57:31
Uderzajcie w politykow ale od kosciola wara
Uff 28.10.2020 12:44:17
Wszyscy się madruja a najbardziej ci którzy nie przeżyli takiej tragedii gdyby ich to dotknęło to na 100 % zmienili by zdanie nie chcę dotknąć starszych osób Ale oni nie są przyszłością narodu
Do obywatel 28.10.2020 12:25:20
Współczuje twojej żonie o ile ją masz jeśli uważasz że jej miejsce jest w kuchni
Sieradzak 28.10.2020 12:17:36
Strajkuja dzieci co najwięcej wiedzą o życiu i wychowywaniu dzieci czy któraś osoba strajkujaca spytala kiedyś takiego dziecka czy nie chciało by żyć! Bo ja pytałem wiele dzieci niepełnosprawne i nie zdążylo mi się żeby któraś dziecko powiedziało że wolał by umrzeć Ja mam dziecko niepełnosprawne i nie zabił bym go nigdy!!!
@Kultura 28.10.2020 12:14:49
myślę, że skoro w zimne jesienne wieczory wyszli na ulice to i w wyborach głosowali :)
do bambrowej 28.10.2020 12:11:45
chora to ty jesteś i radzę udać się do psychiatry -o ile jakiś cie przyjmie
Istna Konopielka 28.10.2020 12:10:18
Pan Jarek za nic w świecie nie chce opuścić swoich czasów... słusznie minionych. Świat nie stoi w miejscu. Starym trudno to zrozumieć... młodych wnerwia ze starzy nie rozumieją... było tak i będzie. Problem Pana Jarka polega na braku dialogu. Ja z moimi rodzicami mogę się w wielu sprawach nie zgadzać ale zawsze mogę z nimi porozmawiać. Tak samo moje dzieci ze mną... ale co Pan Jarek wie o dialogu i rodzicielstwie...
ech 28.10.2020 12:05:26
niewiedza tych kobiet oraz dziewcząt jest porażająca. Malują na planszach tę niby błyskawicę, nie wiedząc, że był to znak używany przez Hitlerjugend. Ponieważ wśród protestujących jest dużo smarkaterii, więc można przyjąć, że historia się powtarza.
Kultura 28.10.2020 11:55:33
A na wybory się nie chodzi a potem tylko protesty krzyki wulgaryzmy i niszczenie pomników itd Proszę iść na wybory.
She 28.10.2020 11:55:00
Brawo!!! Popieram w 100%. Siła jest kobietą!
Pawcio 28.10.2020 11:53:08
Prawdę mówiąc kobiety powinny ruszyć na urzędy i wszelkie biura pisu bo inaczej urzędasy będą trzymać się kurczowo stołka a trzeba ich odkleić i przegonić
Katolik 28.10.2020 11:49:51
Pytam dlaczego zakłócacie msze św w Bazylice, to jest nielegalne i grozi postawieniem zarzutów, zastanówcie się dobrze. Kto obraża uczucia religijne innych osób, znieważając publicznie […] miejsce przeznaczone do publicznego wykonywania obrzędów religijnych, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
Obywatel 28.10.2020 11:37:18
Mam nadzieje ze policja bedzie egzekwowac przepisy.
Bamborowa 28.10.2020 11:34:41
Tak jak powtarza wiele protestujących kobiet: Grzecznie to już było. Widocznie rządzący nie rozumieją jak się do nich mówi grzecznie. Rolnicy i górnicy potrafią być o wiele bardziej stanowczy i z nimi się politycy liczą. Ile obornika wyrzucono na rondach i skrzyżowaniach? Ktoś po sobie sprzątał? Zobaczycie, Kobiety zmiotą ten rząd i chory polski kościół, który obecnie ma wszystko tylko nie miłosierdzie i wiarę.
Joker 28.10.2020 11:30:42
Jeżeli ktoś jest wierzący to niech sobie będzie ale też niech nie narzuca wiary komuś innemu. Niech kościół nie miesza się w politykę, nie krzywdzi dzieci i nie zabiera pieniędzy biednym.
Życie 28.10.2020 11:30:00
A niech protestują, łóżka szpitalne i respiratorów brak. Powodzenia !
Pan Tomasz Witkowski 28.10.2020 11:29:35
Witam. Jestem Dorosłym Mężczyzną, Niepełnosprawny. Od dziecka, nie mogę sam chodzić. Choruje, dziecięce porażenie, mózgowe. Nie mogę wziąć udział, w proteście, kobiet w zduńskiej woli. Bo mam problemy z wyjściem z domu. Mieszkam, na pentrze, w domku jednorodzinnym. Na co dzień, poruszam się, na wózku elektryczny. Wiele, doznałem prześladowań. Od kościoła Katolickiego, pod względem, mojej osobistej wiary, w Boga. I z tego powodu. Chcę, poprzeć całym mym sercem. Ten protest, Kobiet, który odbędzie się dziś, przed ratuszem w zduńskiej Woli. Kobiety, mam do Was prośbę… protestujcie, tak dalej, trzymajcie się, bądźcie mężne, pełni, ducha odważnego. Nie poddawajcie, się. Walczcie, o swoje prawa, Kobiet. Tak do końca, sprawy. A, ja będę Wam, z cicha kibicował. Obecny, moim duchem. Serdecznie, Was Pozdrawiam, z całego mego serca. Słuchacz, Naszego Radia, Sieradz. Pan Tomasz Witkowski.
Zibi 28.10.2020 11:26:54
Dziewczyny jestem na kwarantannie ale duchem z wami .Tak trzymać !!!
Fan 28.10.2020 11:23:08
Wczoraj Kaczyński przemówił do narodu tak samo jak Jaruzelski. W Polsce jest komuna.
prosze 28.10.2020 11:21:06
Jeśli chcecie protestować czy manifestować swoję oburzenie które jest jak najbardziej zrozumiałe to proszę róbcie to tam gdzie jest ta odpowiedzielność czyli pod gmachami partyjnymi a nie pod kościołami czy tym bardziej na mszach, uszanujcie wiernych, naprawdę to nie w Sieradzu czy w Zduńskiej Woli jest kuria czy tam episkopat który ma cokolowiek do powiedzenia w tej sprawie. Tym bardziej nie ma zgody na jakikolwiek wandalizm!
jaca 28.10.2020 11:16:59
przypominam tylko że od dziś idziecie z postulatem aborcji na życzenie na ustach
fazi 28.10.2020 11:16:27
Ale co poniektórych pis wytresował i to /pisząc kolokwialnie/ za 500 złotych. Jak wam w tym chomącie na szyi ??? Do rozumiem Może w takim razie oświeć wszystkich jak mają protestować skoro według twojego postu wszystkie formy to zakłócanie innym życia. Pewnie mają wysłać maila do siedziby pisu i w godzinach urzędowania.
Sylwia 28.10.2020 11:07:57
BRAWO DZIEWCZYNY!!! Polska jest kobietą!
Obywatel 28.10.2020 11:05:40
Proponuje zabrać się za gary drogie towarzyszki
Rozumiem 28.10.2020 10:57:36
protesty i niezadowolenie grup społecznych. Mamy demokrację i każdy może wyrażać swoje poglądy publicznie. Nie rozumiem natomiast zakłócania innym ludziom życia, modlitwy, wypoczynku, przejazdu tym bardziej jeszcze obrażaniu i wykrzykiwaniu, przeklinaniu itd.. Żyjemy wszyscy w naszej Polsce i apeluje o wzajemny szacunek do siebie nawzajem.
obywatel 28.10.2020 10:52:39
Do zobaczenia na proteście. To co chcecie zrobić kobietom jest nieludzkie !!!
Ad. 28.10.2020 10:40:44
Ciekawe czy posprzątają po sobie... proszę zobaczyć ile ulotek i śmieci od rana przed ratuszem i na Placu Wolności się wala.
Nie i już 28.10.2020 10:36:07
Smutne jest to ze takie chore pseudokobiety feministki jak Lempart bałamucą młode dziewczyny.
elfik 28.10.2020 10:33:56
Weźcie sie za jakąś konkretną robotę a nie tylko protestujecie. Mamy panedmie - wszyscy sie pozarażają jak tak dalej będzie. ... brak słów na te prostesty.

Więcej informacji

Zduńska Wola

W niedzielę odbędzie się wyścig kolarski Gatta Prestige Race. Trasa przebiegać będzie przez Zduńską Wolą, Marzynek, Ptaszkowice, Pstrokonie, Zapolice, Strońsko i Beleń. Uwaga kierowcy! W związku z organizacją imprezy wystąpią utrudnienia w ruchu drogowym.

0

Zduńska Wola

"Lepsze jutro" to projekt, jaki ma pomóc stanąć na nogi zduńskowolanom zagrożonym ubóstwem i wykluczeniem społecznym. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej pozyskał na to zadanie prawie 1,3 mln zł z unijnej dotacji.

0

Sieradz

Ogólnokształcące Liceum Katolickie w Sieradzu zaprasza w poniedziałek 29 kwietnia na dzień otwarty. Z ofertą szkoły, mającej siedzibę przy ul. Krakowskie Przedmieście 123a w tym mieście, można będzie się zapoznać między godz. 9:00 a 13:00.

2

Teraz gra:

Nasze Radio 104,7 FM

16:09

Lose Control
Meduza/Becky Hill/Goodboys

Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie

16:06

Świat Moich Kilku Lat
Urszula Sipińska

Kontakt do studia

kontakt@nasze.fm

502 27 11 11

43 827 11 11

Co, gdzie, kiedy

25.04.2024

Otwarcie wystawy "Znani nieznani. Polacy światu"
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sędziejowicach
Spotkanie z Sebastianem Serafickim
Powiatowa Biblioteka Publiczna w Sieradzu, ul. Żwirki i Wigury 4

28.04.2024

Gatta Prestige Race
Zduńska Wola, ul. Dolna przy Powiatowym Międzyszkolnym Ośrodku Sportowym
Więcej...









Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1+1Alan Walker & YUQI & JVKE
Fire!
2+3The Kolors
UN RAGAZZO UNA RAGAZZA
3+9sanah
hip hip hura!