strzałka do góry
10.02.2021 08:13:48
region

"Media bez wyboru" - protest mediów

Dzisiaj w całej Polsce, media prywatne włączyły się w akcję "Media bez wyboru". Protest ma na celu wyrażenie sprzeciwu w związku z planowanym obciążeniem mediów dodatkowym podatkiem od reklam.

(fot. Agora)

Protest jest częścią "Media bez wyboru". Poniżej list otwarty polskich mediów do władz Rzeczpospolitej Polskiej.

List otwarty do władz Rzeczypospolitej Polskiej i liderów ugrupowań politycznych

Zwracamy się w sprawie zapowiadanego nowego, dodatkowego obciążenia mediów działających na polskim rynku, myląco nazywanego "składką", wprowadzaną pod pretekstem Covid-19.

Jest to po prostu haracz, uderzający w polskiego widza, słuchacza, czytelnika i internautę, a także polskie produkcje, kulturę, rozrywkę, sport oraz media.

Wprowadzenie go będzie oznaczać:

1. osłabienie, a nawet likwidację części mediów działających w Polsce, co znacznie ograniczy społeczeństwu możliwość wyboru interesujących go treści,

2. ograniczenie możliwości finansowania jakościowych i lokalnych treści. Ich produkcja daje obecnie utrzymanie setkom tysięcy pracowników i ich rodzinom oraz zapewnia większości Polaków dostęp do informacji, rozrywki oraz wydarzeń sportowych w znaczącej mierze bezpłatnie,

3. pogłębienie nierównego traktowania podmiotów działających na polskim rynku medialnym, w sytuacji, gdy media państwowe otrzymują co roku z kieszeni każdego Polaka 2 mld złotych, media prywatne obciąża się dodatkowym haraczem w wysokości 1 mld zł,

4. faktyczne faworyzowanie firm, które nie inwestują w tworzenie polskich, lokalnych treści kosztem podmiotów, które w Polsce inwestują najwięcej. Według szacunków, firmy określane przez rząd jako "globalni cyfrowi giganci" zapłacą z tytułu wspomnianego haraczu zaledwie ok. 50 - 100 mln zł w porównaniu do 800 mln zł, jakie zapłacą pozostałe aktywne lokalnie media.

Skandaliczne jest również niesymetryczne i selektywne obciążenie poszczególnych firm. Dodatkowo niedopuszczalna w państwie prawa jest próba zmiany warunków koncesyjnych w okresie ich obowiązywania.

Jako media działające od wielu lat w Polsce nie uchylamy się od ciążących na nas obowiązków i społecznej odpowiedzialności. Co roku płacimy do budżetu Państwa rosnącą liczbę podatków, danin i opłat (CIT, VAT, opłaty emisyjne, organizacje zarządzające prawami autorskimi, koncesje, częstotliwości, decyzje rezerwacyjne, opłata VOD itd.). Własną działalnością charytatywną wspieramy też najsłabsze grupy naszego społeczeństwa. Wspieramy Polaków, jak i rząd w walce z epidemią, zarówno informacyjnie, jak i przeznaczając na ten cel zasoby warte setki milionów złotych.

Zdecydowanie sprzeciwiamy się więc używaniu epidemii, jako pretekstu do wprowadzenia kolejnego, nowego, wyjątkowo dotkliwego obciążenia mediów. Obciążenia trwałego, które przetrwa epidemię Covid-19.

Sygnatariusze listu:

Agencja Wydawnicza AGARD Ryszard Pajura
Agora S.A.
AMS S.A.
Bonnier Business
Burda Media Polska
CANAL+
Dziennik Trybuna
Dziennik Wschodni
Edipresse Polska
Eleven Sports Network sp. z o.o.
Gazeta Radomszczańska
Gazeta Żoliborza
Green Content sp. z o.o.
Gremi Media S.A.
Grupa Eurozet
Grupa Interia.pl sp. z. o.o.
Grupa Radiowa Agory sp. z o.o.
Grupa RMF
Grupa Wirtualna Polska
Grupa ZPR
Helios S.A.
Infor Biznes
Kino Polska TV S.A.
Lemon Records sp. z o.o.
Marshal Academy
Music TV sp. z o.o.
Muzo.fm sp. z o.o.
naTemat.pl
OKO.press
Polityka
Polska Press Grupa
Ringier Axel Springer Polska
STAVKA sp. z o.o.
Superstacja sp. z o.o.
Telewizja Polsat sp. z o.o.
Telewizja Puls sp. z o.o.
Telewizja Regionalna TVT
TIME S.A.
TV Spektrum sp. z o.o.
TVN S.A.
Tygodnik Powiatu Wołowskiego Kurier Gmin
Tygodnik Powszechny
Wydawnictwo Bauer
Wydawnictwo Dominika Księskiego Wulkan
Wydawnictwo Magraf
Wydawnictwo Nowiny
Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze - Tygodnik Podhalański

aa
Komentarzy: 177

Komentarze

tresuj,tresuj trzy krzyżyki 13.02.2021 14:18:41
w główce ci się oba zwoje poplątały od nadmiaru tych dziwnych teorii.. pewnie zaszkodziło promieniowanie 5G, turbiny wiatrowe,płaska ziemia,spisek masonów, szczepionki,itd.itp.
Najlepiej 12.02.2021 16:09:00
Dla SZEFA 2 mln ( dwa miliony ). Dla ludzi ciężkiej pracy 2 tys to za dużo. WIELKI WSTYD dla bogatych mediów. Tylko własna kieszeń się liczy. Nawet obleśni faceci przy takich wypłatach kupią młodą i głupią.
tresura +++ 12.02.2021 15:52:54
gdyby władza rządząca Polską była polska to dawno byśmy mieli własne marki, np. samochodów i innych pojazdów. Tyle, że Polska została sprzedana w 1989r. obcemu kapitałowi a kolejne rządy zajmują się wyprowadzaniem pieniędzy do ich mocodawców. A sanie fermentu przez tego typu akcje potwierdzają moją teorię.... Kiedyś elektryk powiedział: trzeba wzmocnić lewą nogę... obecnie kapitał postanowił wzmocnić prawą nogę... bo matełusz jeszcze nie spełnił swojego zadania... szkoda, że wielu ludzi tego nie widzi...:-((
do 1,5 Gościa 12.02.2021 15:07:00
Napisałeś "zagraniczne media polskojęzyczne dla Polaków" - Polsat też masz na myśli?
do 1,5 gościa z 1/2 mózgu 12.02.2021 14:59:38
pewnie,pewnie- lepiej nie widzieć,nie słyszeć,nie wiedzieć.. chwalić totalne rządy jarka z ziebrem pociągane rydzykowymi sznurkami; gdzie tu samodzielne myślenie!!??
1,5 Gościa 12.02.2021 13:00:59
Jak czytam te wszystkie wasze wpisy to śmiać mi się z was chce. Nikt nie zauważył jaki był spokój, nie było ile zakażonych, ile umarło, ile się zaszczepiło, co zrobił PIS, a czego nie zrobiła totalna opozycja. Dla mnie mogą się wyłączyć te wszystkie zagraniczne media polskojęzyczne dla Polaków. Ludzie wyłączcie TV i radio a włączcie samodzielne myślenie, a zobaczycie jak się lepiej poczujecie.
znów będzie ściernisko 12.02.2021 12:41:06
Węgry,Turcja,Polska,Białoruś- na jednym wózku,doborowe towarzystwo tzw. "dobrej" zmiany
Do Wrocławianin 12.02.2021 11:48:03
No to spływaj!
Węgry 12.02.2021 11:21:24
Na Węgrzech niby jest demokracja bo są wybory. Ale media są prawie tylko prorządowe i nie można nigdzie dowiedzieć się rzetelnie o innych niż rządowych kandydatach. Można usłyszeć o nich tylko źle (w prorządowych mediach) albo wcale. No to co to za demokracja, jak o rządzących słyszą tylko dobrze, a o innych tylko źle lub wcale?
prl plus 12.02.2021 10:12:43
jeśli stłamszą i przechwycą sądy oraz niezależne media /a o to przecież tu chodzi/- nic im nie stanie na przeszkodzie aby sfałszować i wybory
URBAN ORBAN 12.02.2021 08:11:28
mówią,że sie wzorują na ORBANIE a faktycznie to się wzoruja na URBANIE. ktoś go tu dobrze przypomniał
........ 12.02.2021 08:03:26
Ludzie tu chodzi głównie o uciszenie mediów, które są niezależne od rządu i tyle. Już była kiedyś jedynie słuszna reżimowa telewizja. Opamiętajmy się póki jest nie za późno.
Ciekawy 12.02.2021 06:30:09
Kraj i ciekawi ludzie.
Wrocławianin 12.02.2021 00:45:12
Wiecie dlaczego Sieradz jest miastem emerytów? Właśnie dlatego, że mamy tutaj tylu pisowców nie potrafiących myśleć logicznie. Łykają wszytsko co im tv PiS podaje i obrzucają łajnem wszystkich którzy myślą inaczej. Nie żałuję decyzji wyjazdu bo tutaj nie ma przyszłości. Żal mi tylko, że moje rodzinne miasto czeka taki los.
Lewy 11.02.2021 21:45:34
Obrońca korporacjj
do "doktosia też" 11.02.2021 20:27:09
teraz jest identycznie tak samo,jak za czasów Urbana,tyle że Urban się chowa..
do PiSdrzycy 11.02.2021 17:31:41
Sz P PiSdrzyco:))Media są takie, jakie są przez KOD, Totalną Opozycję i pieniądze zachodnich właścicieli mediów emitujących w naszym kraju. Nie podoba im się nasza niezależność rządowa i finansowa. Chcą rządzić pośrednio i zwyczajnie zarabiać na nas pieniądze. Mają swoje "charty" na naszej scenie politycznej. Przykład: Cezary Tomczyk. Wychowany w Sieradzu. Absolwent prywatnej szkoły podstawowej, prywatnego liceum i prywatnych studiów. Wylansowany 20 lat temu na najmłodszego posła RP .Gość zupełnie żyjący w zupełnie innej rzeczywistości, niż zwykli obywatele. Jak się go kiedyś spytali o nieistniejące rakiety z USA, to potwierdził, że niedługo będą...:)) ,jako członek Komisji ds. uzbrojenia:))) Gość który na niczym się nie zna... Kto go tam wsadził? Dlaczego? Za co? I jak? Ciekawe pytania... Jest wielokadencyjnym posłem posłem RP i przemawia do nas z ekranów TVN ....Mówi nam, jak mamy myśleć, jak mamy mówić i jak mamy żyć...głosować. Krytykuje cały rząd i pomawia. Naprawdę wierzysz w kogoś takiego..???Sądzisz, że to, co on mówi...to jest jakaś wolność słowa...myśli..? Sądzisz, że mówi prawdę...? I że robi to z miłości do Ojczyzny i do swoich rodaków..???
zagraniczni 11.02.2021 16:18:31
Dlaczego cały czas piszecie o zagranicznych mediach, skoro ten haracz ma też objąć polski (w polskich rękach) Polsat?
Krystek 11.02.2021 16:16:06
Orban zrobił porządek? Podobny porządek zrobił Stalin, a w Polsce Bierut. Rozumiem, że chcesz też tego, co zrobili później?
bełkot 11.02.2021 16:12:43
to jest własnie tutaj w waszych wpisach.
do kolo 11.02.2021 16:12:05
A ja mam sposób, jak mieć taki "dźwięk ciszy". Nie jest do tego potrzebny strajk mediów. Używam pilota i przełączam na coś innego. W moim przypadku akurat wyłączam TVP, ale w Twoim może to być TVN. Byleby każdy miał wybór, o to chodzi w tym proteście.
PiSdrzyca 11.02.2021 16:07:43
Naprawdę chcecie, żeby były tylko media zależne od rządu, które wszystkie mówią to samo?
Ty do ktosia 11.02.2021 16:01:27
Po prawdzie to Oraban zrobił pozadek i chwała mu za to. U nas już się tak przyzwyczailiście do niemieckiej telewizji że będziecie popierać ich żeby nie płacili! Czemu zas... TVN ma nie płacić? Mało zarobił? Dla mnie niech strajkują w nieskończoność. Najlepiej niech się zamkną w chole.... będzie nam się żyło lepiej. Już od wczoraj jestem zdrowszy bo nie słyszę o covidzie! Już mi lepiej bo nie słyszę ze musze się sczepić. Już mi lepiej bo nie straszą mnie Kaczyńskim. Przecież państwo Polskie od razu po wyborze PiS miało paść! Nie upadło a poszło do przodu! Czy to cud? Nie wiem bo Trwamu też nie oglądam! Ilu celbrytow miało wyjechać?! Wyjechali? Nie mają się dobrze za tej władzy też, ale plują bo za tamtych mogli jeszcze kraść. Kradł jeden przez drugiego. Tylko wiedzcie ze chleb się kiedyś kończy!
do ktosia 11.02.2021 15:18:11
:)) w Niemczech 4% jest w rękach wolnych mediów...Węgrzy jeszcze mają 16 % do "wyprostowania":)) My , niestety o wiele więcej....
do ktosia też 11.02.2021 15:06:03
Już było tak, że nie było tego "bełkotu". Była jedna telewizja co zawsze chwaliła rząd. I Urban mógł się w niej swobodnie wypowiadać ile chciał. Tak Ci się podobało? Gdzie wtedy stałeś?
Mariola 11.02.2021 15:04:01
Badania wskazują, że każda złotówka wydana na reklamę przynosi 7 zł zysku dla firmy, która się reklamuje. Jak reklamy będą droższe, to zwłaszcza małe i średnie firmy ich mniej wykupią, przez co sprzedają mniej produktów, będą miały mniejsze dochody i zapłacą MNIEJ PODATKU DOCHODOWEGO. Budżet straci kilka miliardów złotych. Więc sami widzicie. Tu nie chodzi o podniesienie wpływów do budżetu (bo wzrosną o mniej niż miliard, a w skutek tego spadną o kilka miliardów), tylko o to, żeby media komercyjne poupadały i nie patrzyły rządowi na ręce. Będą tylko państwowe media zależne od rządu, jak w PRL.
skutki 11.02.2021 14:59:34
ta nowa opłata od reklam to przecież tak będzie działać. 1) telewizja będzie musiała zapłacić podatek od reklam, więc minuta reklamy zdrożeje. 2) firmy będą płaciły więcej za reklamę. 3) ten kosz reklamy przeniosą na ludzi co kupią ich produkty. 4) wszyscy złożymy się na ten podatek. to nawet jak się nie lubi mediów prywatnych to trzeba też myśleć o swoim interesie, czy się chce jeszcze więcej podatków płacić???
dla jasności 11.02.2021 14:57:08
Mam nadzieję, że wszyscy rozumiecie, że nie chodzi tutaj o to, że media podatków nie chcą płacić, bo płacą. Problemem jest to, że nakłada się na nich (tylko na media niepubliczne) dodatkowy podatek, podczas gdy "media" publiczne (np. TVP) otrzymują dotację od państwa (2 mld rocznie z budżetu państwa, czyli naszych podatków) oraz od obywateli płacących abonament RTV.
do ktosia 11.02.2021 11:55:43
Poczytaj o reperkusjach tego podatku - nie dochodowego - tylko od reklam, jaki jest jego cel i na czym ma polegać, ale nie w telewizji partyjnej tylko innych mediach. Dowiesz się, że nie uderzy w gigantów - np. Google tylko właśnie w nadawców. Dowiesz się że najpierw Orban próbował podatkować od reklam Google i nie dało rady, bo Trybunał uznał podatek na nielegalny. Ten haracz ma jeden cel - zmarginalizować media które patrzą na ręce władzy. Każdej władzy. Budapeszt - 80 procent mediów w rękach państwa, czyli dziennikarze mają popierać, nie preszkadzać.
Jaś 11.02.2021 11:39:11
800 milionów zł przewidywane wpływy z podatek od reklam. 2 miliardy zł - tyle przeżera rocznie pisowska szczujnia.
tif 11.02.2021 10:43:22
Strzał w kolano. Tak naprawdę pokazali, ile mediów jest zmanipulowanych przez obce kapitały. Do tego dali pretekst do dokładnego wytłumaczenia Polakom kto ile płaci i ile zarabia na oglądalności.
Ktoś 11.02.2021 09:40:30
Tu całkowicie pomylił pojęcia. Jak można powoływać się na zamach na wolne media które po prostu nie chcą płacić podatków!!?? Każdy placi i TVN Polsat i TWP także muszą płacić. Albo niech zamilkną po prostu. Spokoj będzie wreszcie a nie bełkot w kółko.
bernard 11.02.2021 09:33:52
Ale o co chodzi .Czytam na stronie parlamentu Europejskiego że takie podatki funkcjonują i są zgodne z prawem europejskim. Więc o co ten dramat. Przecież wczorajszych mediów nie wyłączył Kaczyński ani rząd tylko nadawcy , którzy zrobili to niezgodnie z prawem z umową pomiędzy nimi a odbiorcami. Gdzie Ci niezależni sędziowie , dlaczego nikt nie grozi pozwami?
Ktoś 11.02.2021 09:29:08
Tu całkowicie pomylił pojęcia. Jak można powoływać się na zamach na wolne media które po prostu nie chcą płacić podatków!!?? Każdy placi i TVN Polsat i TWP także muszą płacić. Albo niech zamilkną po prostu. Spokoj będzie wreszcie a nie bełkot w kółko.
jw 11.02.2021 09:24:05
jak miło że wróciła prawdziwa telewizja pis i tak padnie
Ten 11.02.2021 09:23:12
Burza w szkaknce wody zdziwieni że trzeba płacić podatki w Polsce ,oni chcą wolnr media bez podatku
Do te 11.02.2021 09:20:43
Nie mają czasu bo się zajmują obrabianie tyłka sąsiada oraz obserwacja czy czasem nie ma coś nowego lepszego albo co się dieje na jego posesji.Oczywiście za winkla i ukrycia. A potem do kościoła się pomodlić bo wzorowy katolik. I tylko miuńczą i miuńczą U słysząc ze Chłopu jest dobrze to cud.
Chłop broni PIS 11.02.2021 09:13:28
500 +300 + krowa + maciora + dopłaty do paliwa dopłaty rolne PIT nie płacą. Państwo opłaca KRUS . Wnuki pracują w wojsku policji kryminale. Ziemie skradzioną prawowitym właściciela dostali od sowieckich sługusów wzamian za poparcie po wojnie.U mnie w bloku wszyscy ze wsi po 3 samochody. A Ja co ubogi ciężko pracujących na czarno skromnie mieszkający bez zapomogi dopłat zasiłków bez majątków Kogo mam popierać kogo. Ale za to nikt mnie nie kupił nie dałem się przekupić. Chłop narzeka narzekał i będzie narzekac ma to w genach poprze każdego kto da więcej i więcej obieca.A potem się wyprze prosto w oczy.
Ja cierpię dolę.... 11.02.2021 09:05:20
Słychać wycie? Znakomicie! Podatek od dochodu płacą wszyscy, więc dlaczego te zagraniczne szujnie nie miałyby płacić? Och biedaczki ha,ha,ha!!!!
Hatakumba 11.02.2021 08:41:56
Russia Today co raz bliżej, zaraz za Kozackom miłościom, a jak ma być inaczej skoro nawet guru tego kraiku z dykty i tektury, niejaki kaczfi z Żoliborza, w strachu przed kobietami w kamizelce kuloodpornej i w asyście zgrai ochroniarzy ruszył ku białoruskiej granicy...
do te 11.02.2021 08:34:33
te ze wsi to nie mają czasu na oglądanie tv bo muszą zajmować się praca abyś Ty mógł zjeść marchewkę albo wypić mleczko przed pójściem na siłkę albo na basen albo na zadaszony korcik...
Ja cierpię dolę.... 11.02.2021 08:11:48
Słychać wycie? Znakomicie! Podatek od dochodu płacą wszyscy, więc dlaczego te zagraniczne szujnie nie miałyby płacić? Och biedaczki ha,ha,ha!!!!
W. 11.02.2021 07:32:57
Opodatkować Rydzyka.
Ordo 11.02.2021 06:54:43
Przecież w telewizji od dawna nie ma już nic ciekawego, jak człowiek ma chwile żeby coś wrzucić w TV to wszędzie reklamy po co tracić czas na ten syf, w erze streamingu VOD TV się kończy i dobrze. Druga sprawa w dzisiejszych czasach "nie ma wolnych mediów" albo część jest na lewo albo na prawo.
te 11.02.2021 06:22:38
te ze wsi niech niech nie piszą bo mają tylko 3 programy TVPis nawet nie wiedzą że istnieje prawdziwa telewizja
Majster 11.02.2021 05:52:05
Jeszcze, żeby coś ciekawego dało się obejrzeć a nie jakieś durne paradokumenty czy powtórki filmów sprzed 20 lat co dwa miesiące. Wszystko co ciekawe to na platformach streamingowych można obejrzeć bo przecież telewizja to tylko jedno i to samo. Nic się nie zmienia.
Mateusz 11.02.2021 00:37:53
Dzień bez tzw. Wolnych Mediów...jaki jest. Mój się niczym nie różnił od innych dni. Odłączyłem ich wszystkich. W sieci szukam wiadomości po swojemu. Czy korpo media dla których liczy się tylko clickbait to jeszcze wolne media? Czy media które nie wspierają działań zbuntowanych artystów..naprawdę walczą o wolność? Gdzie był bojkot bandyckiej władzy kiedy zaciskała pętle na szyjach ludzi i Polski? Tak trudno było odebrać im głos i wizje kiedy był na to czas? Politycy bez mediów są absolutnie niczym. Dzisiaj kiedy maja już swoje własne jest za późno. Swoją droga. Oni nie potrzebują mnie/nas. Walka rozegra się w innej przestrzeni. Wszystkich pożarła pazerność i chciwość.
Czy wiesz, że... 11.02.2021 00:33:15
...tylko ok. 20% Polaków mieszka w miastach powyżej 200 tysięcy mieszkańców, ale jednak część z nich próbuje usilnie "obalić" władzę i na siłę narzucić innym swoje "nowoczesne" poglądy na życie i wiarę wykorzystując przychylność "wolnych mediów".
Czy wiesz, że... 10.02.2021 23:45:38
...jeszcze kilka lat temu w okresie rządów PO-PSL za krytykę Pana Prezydenta Komorowskiego mogła rano zapukać do Ciebie policja?
TVN, GW i inne przyczajone niemieckie tytuły... 10.02.2021 23:29:08
...to główne media w Polsce, które szkodzą we walce z COVID, negują tempo szczepień, zachęcają do zgromadzeń i łamania obostrzeń itd. Nawet oporne umysły polityczne w UE dostrzegają sukcesy Polski w tym zakresie.
do fanów TVN i GW 10.02.2021 23:15:46
Dlaczego nie dostrzegacie tego o co walczycie! Przecież tak bardzo lubicie jak nasze prawo jest dostosowywane do unijnych standardów - PiS spełnia wasze postulaty. Będziecie w samym czubie praworządnych widzów Europy tak jak telewidzowie w Belgii czy Francji.
Media bez wyboru = PO-PSL 10.02.2021 23:01:04
"Media bez wyboru" już były za czasów koalicji PO-PSL. Dużo osób ma jednak krótką pamięć.
do dwóch twarzy 10.02.2021 22:57:14
No pamięć masz krótką - kiedy była poprzednia ekipa na Woronicza idealnie nie było, ale - swoje programy mieli krytycy tamtej władzy Ziemkiewicz Pospieszalski i Wildstein, oczywiście czas emisji był nie najlepszy, W roli komentatorów byli wszyscy od lewa do prawa - Wielowieyska Rolicki z lewicy Ordyński z prawej Lisicki bracia Karnowscy Stankiewicz z Onetu Smolar. Teraz ? Przyjrzyj się , jak jest program publicystyczny to jest tak: pisiowczyk pisowczyk pisowczyk i ..ksiądz. I to jest pluralizm. Wyczyścili TV doszczętnie. A jak Pan Cholewiński wypsnął że trybunał nie w porę ogłosił wyrok to dostał propozycję nie do odrzucenia - przejście do TV Polonia i obniżkę gaży. Czy to nie są standardy Russia Today ?
Do mlody 10.02.2021 22:30:18
Młody wierzą bo wiara. Idź no ty lepiej do szkoły poćwiczyć j. Polski i nie wysilaj się w pisowni ani w PiSie bo ci nie idzie. Notabene w dupie mam politykę ale błędy mnie wkurzają zwłaszcza u młodych pisarzy.
ok 10.02.2021 22:21:24
ile podatków płacą media ktoś ma dane??
Taka prawda 10.02.2021 21:59:25
Wszystko zaprogramowane na zniszczenie kibiców i narodowców. Te marsze kobiet są organizowane przez nasze służby aby wprowadzic rygorystyczne prawo.
Obiektyw 10.02.2021 21:56:29
Brawo dla nasze fm - jedne z najlepszych regionalnych mediów, w których ciężko zauważyć jakiś znaczący przechył w którąkolwiek ze stron politycznych sporów (choć oczywiście nie w 100 % obiektywny), dający możliwość komentowania, nie zamykający ust różnorodnym opiniom. To się chwali .... a co do strajku "biedaczków" .... dzień bez TVN, Polsatu itd ... jak żyć ?? Co myśleć ?? Szok ... można tylko żałować, że TVP jeszcze nie podłączyło się bo byłby całkowity spokój i Polska szybko zlepiłaby się w jedną całość ... tego Polsce życzmy <3
kolo 10.02.2021 21:50:17
"Dźwięk ciszy" emitowany przez TVN/TVN24 jest doprawdy kojący dla uszu. Poproszę taki program przez 365 dni w roku!!!
Dwie twarze 10.02.2021 21:46:31
Czwarta władza w pigułce "powrót do przeszłości" - media, politycy i sympatycy PO już nie pamiętają jak wyglądały media publiczne za ich czasów - wszystkie media mówiły to samo i było super - wolność i równy przekaz - to była dopiero tuba propagandowa! Abonament kiedyś - po co? Jeśli mówiły inaczej kończyły jak WPROST.
Niezależni 10.02.2021 21:42:23
Murem za korporacjami
Dwie twarze 10.02.2021 21:33:43
Czwarta władza w pigułce - większość strajkujących mediów zarzuca publicznym nadawcom upolitycznienie - jednocześnie sami umoczeni są po pachy w polityce a prezentowane informacje są jednostronne - robią to samo - dlatego ten wasz strajk jest śmieszny!
Zuza 10.02.2021 21:12:26
Chciałem obejrzeć tenis z Australii bo lubię a tu jakieś głąby nie pozwalają jeśli vektra myśli że im zapłacimy za ich pseudo usługi to się bardzo zdziwią
zenon 10.02.2021 21:07:41
I znów nie ma teleranka.
Symetrysta 10.02.2021 21:05:37
Jak czytam że kler itd. Jak nie chcesz jeden z drugim płacić też wstąp do zakonu ,seminarium itd. A podatki niech płacą wszyscy wszelkie ulgi zwolnienia to patologia , jak ma płacić 80 latek od emerytury to dlaczego nie mogą płacić bogate media , nie mówię o lokalnym zasięgu korpo miedznarodowe.
emeryt 10.02.2021 21:00:20
bardzo dobry pomysł na ten dzisiejszy dzień niech ciemny lud zobaczy jak ubogie jest zycie tylko z TVPIS
Obserwator 10.02.2021 20:37:55
Typowy wyborca PIS lepszy sort prawdziwy katolik posiadacz anteny siatkowej i tak tego nie zrozumie on rozumie tylko przekaz TV info socjotechnika PIS jest niesamowita kierowana do ściśle wybranej grupy społecznej
Polak 10.02.2021 20:35:31
I bardzo dobrze, niech strajkują przez 365 dni w roku, i tak TVN-ów i im podobnych nie oglądam. Tam tylko wulgaryzmy, seks, przemoc, zakłamanie i przekraczanie kolejnych barier przyzwoitości.
Owinięty w złocisty papierem TVP 10.02.2021 20:34:22
Wielka kupa obornika widziana z góry jest taka sama jak wielka kupa obornika widziana z dołu
Młody 10.02.2021 20:30:37
Co to jest jakiś ojciec Mateusz .Barwy czegoś tam .Mszę inne wszczasajace programy Do jakiej grupy społecznej jest kierowana ta telewizja publiczna szok .A ta tv info to po prostu nie wieże kto to ogląda za co my płacimy .Zemdlilo mnie. Czy to jest odzwierciedlenie społeczeństwa PIS .Czy Ci ludzie co w to wieżą mieszkają w moim kraju.
Euro 10.02.2021 20:25:47
Słuszna decyzja podatki płacić trzeba takie podatki płaci się w wielu krajach Europy. Także trybunał europejski przyznał temu rację więc o co ten szum. Trzeba tylko trochę więcej wiedzy.
omg 10.02.2021 20:24:27
hmmmm media media i po mediach phi wole internety i mój profil na inst ruda.p
go 10.02.2021 20:18:30
fakt 2mld dużo a inne media ile dostały ? ktoś coś wie proszę o info?
bossssz 10.02.2021 20:14:26
O co chodzi w tym, bo ja nie wiem...ktoś sensownie wyjaśni?? ktoś ma dane ile podatku płacą poszczególne media wymienione w artykule? tak serio!! o kościół zapytam jak będzie o tym artykuł!!!
do”do kol” 10.02.2021 20:03:06
ale ból... oj ktoś coś pierd...a reszta jak jeden powtarza! tak może zostać ;) im mniej kanałów i portali pseudo tym lepiej bo można oszaleć z jednymi i drugimi i trzecimi i czwartymi itd..lewica,prawica,centrum nie wszystko jest dobre co robi rząd i jego propaganda ale i tez nie ulegajcie propagandzie drugiej strony...
Do in 10.02.2021 19:31:52
To oglądaj będziesz wiedziało.
Marian 10.02.2021 19:29:41
Super jest dzisiaj bez tvn, jakoś spokojnieszy wieczór, w domu miła atmosfera, zaraz włączamy wiadomości kolacja dzieci idą spać. Mogli by się nie włączać. Ps swoją drogą jak podatek od reklam ma wpływ na wolność słowa? Przecież są to dziennikarze niezależni. Sprawdź zyski grupy polsat oraz tvn w ostatnich latach.
Widz 10.02.2021 19:21:17
A wg mnie pozwolili triumfować TVP. Bo przecież coś oglądać trzeba. Zawiodłem się trochę. Szkoda bo wolę oglądać Polsat czy TVN, ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma
do Madziara 10.02.2021 19:19:24
Bareja był prorokiem i wizjonerem - przewidział, że TV zrezygnuje z programów kabaretowych - przypomnij sobie odcinek "Alternatywy 4" kiedy Winnicki (Gajos) radzi Aniołowi, żeby nie robić kabaretu :"Kabarety też, ale potem, wiecie, jak to wszystko okrzepnie.. Teraz stawiamy na chóry.." No i Kurski wyrzucił z ramówki kabarety, co by nie mówić o ich poziomie. Boję sie władzy która nie ma poczucia humoru - tamta co tydzień puszczała Górskiego który nabijał się z Tuska Nowaka i innych, Tusk gratulował Górskiemu tej kreacji - a dziś, spróbujcie sobie wyobrazić "Ucho prezesa " w telewizji partyjnej ..? Nie wolno szargać świętości, czytaj naczelnika
gajowy marucha 10.02.2021 19:00:01
Do gościa. O jakiej 1/30 faktury , jakiego abonenta prawisz, aniołeczku ? Te media są specyficzne, samofinansujące się w odróżnieniu od szczekaczek sowicie dotowanych ze środków wyszarpanych suwerenowi i dysponowanych w/g widzimisię miłościwie nami poniewierających. Rzecz jasna w nagrodę za aportowanie i wykonywanie polecenia "do nogi".
j23 10.02.2021 18:53:13
Już niedługo będzie jak w PRL-u słuchać będziemy wolnej europy.
ln 10.02.2021 18:42:39
może ktoś wie czy opodatkowano już klerów ojców siostry braci nie wiem bo nie oglądam TV szczui.
gość 10.02.2021 18:39:08
W Stanach już by prawnicy zacierali dłonie w kwestii pozwu za zamierzony brak nadawania programu. Przecież abonent stał się zakładnikiem w tym sporze. Przeprosiny i zrozumienie, tego nie było w umowie. Ciekawe czy potrącenie 1/30 wartości faktury przez abonenta też będzie zrozumiałe i usprawiedliwione przez nadawców.
Andżej 10.02.2021 18:09:40
TVP ma tak różnorodny program, że naprawdę nie potrzeba innych kanałów. Od telewizji śniadaniowej przez codzienne rzetelne wiadomości, a w weekendy oczywiście zapewniające wysoką dawkę adrenaliny skoki. A zamiast szkiełka macie w tyle wizji
Madziar 10.02.2021 17:58:18
Trwaj chwilo trwaj , jaka piękna cisza. Ale te interpretacje no Bareja by tego nie wymyślił określenie Białoruś, no faktycznie niektórym by się przydało parę blondyn na tyłek.
rebeliant 10.02.2021 17:54:40
Szanowny internauto, nasza władza nie opodatkuje dochodów kleru, o to jestem spokojny. a i tak wielebni żądają takich sum, że nic się nie poradzi. Poza tym - media w Polsce płacą podatki, tu się chce podatek ekstra wprowadzić.
do: jest wybór 10.02.2021 17:51:21
Muszą stacje komercyjne nadawać reklamy, bo się z tego utrzymują - mnie to też okrutnie irytuje,, ale weż pod uwagę że telewizja partyjna dostaje prawie 2 miliardy z naszych podatków i jeszcze ściąga abonament. Więc jest prawdziwym imperatorem. I zwróć uwagę że to media komercyjne wykryły aferę podsłuchową która obaliła poprzednie rządy, media komercyjne wykryły aferę hejterską w ministerstwie sprawiedliwości, to media komercyjne sprawdziły kto sprzedał maseczki i respiratory.
do rebelianta 10.02.2021 17:50:44
jak np. pogrzeby opodatkują to koszty poniesiesz Ty
Jest wybór 10.02.2021 17:36:36
Skoro nie nadaja,to sie nie ogląda.A jezeli polowę czasu antenowego w ww.mediach zajmuja reklamy,to niech płacą podatek.Moze bedzie mniej reklam.Zresztą jak widać,kto podpisał ten list,to krzywdy mieć nie będą.Moze wreszcie zaplacą jakikolwiek podatek w Polsce.
Do ministranta i Dziuni 10.02.2021 17:16:05
Jeśli uważacie że chodzi tu o składkę na Covid to gratuluję Wam bystrości umysłu - to pomysł rodem z Budapesztu. A Dziunia niech sobie ogląda telewizję partyjną rządową - proszę - tylko niech się nie spodziewa że usłyszy czegokolwiek co uderza we władzę. Chodzi i marginalizację innych mediów niż rządowe - do opinii ma sie przebić tylko propaganda sukcesu, promocja muzyki wątpliwej klasy, rosyjskie seriale i pogarda dla wszystkiego co nie jest zgodne z linią partii
Wolne sady 10.02.2021 17:07:01
Dla mnie bomba taki dzisiejszy dzień.Spokoj,cisza.Oby to trwało jak najdłużej.
TVN 10.02.2021 17:06:46
Niezależne źródło informacji.. hahaha.. usłyszałem dzis w jakimś medium dziwnym. Takie samo niezależne jak TVP.. banda wariatów i sprzedawczyków.
jeśli jest tak głośno... 10.02.2021 17:03:36
to co nasi rządzący przemycają po cichu??? może ten rwetes ma odwrócić uwagę od czegoś innego???
gajowy marucha 10.02.2021 17:02:41
Lud pobożny, zaklęciami zaczadzony, co jakiś czas pięćsetką uładzony, papką podprogową karmiony, zobajtkowany cwaniaczo ( kasa się jeno liczy, kasa, Misiu ) nie wietrzy podstępu, jak powoli gotowana żaba. Jednak ludzi myślących coraz mniej. Przebudzenie dopiero z łapą w pełnym nocniku, a na zmianę zdania za późno gdy się już leci z czterdziestego piętra na łeb, gdy podjęto samobójczą decyzję bez dogłębnej analizy sytuacji. Amen.
spokój 10.02.2021 17:01:00
mogłoby tak pozostać już na dłużej! Spokój przynajmniej jest. Brak bełkotu - BEZCENNE
Sylwinio 10.02.2021 16:54:27
Jak w Polsce ma być dobrze skoro chcą wprowadzić Białoruś a po komentarzach widać że niektórym się to podoba. Żałosne.
Kingkonkg 10.02.2021 16:54:19
Popieramy strajk mediów niech trwa do końca świata i jeden dzień dużej .
do kol 10.02.2021 16:25:59
Tak racja ... Bez TVP.
do waldek 10.02.2021 16:22:11
Takim jak ty właśnie zależy żeby lud był ciemny i odcięty od informacji.
Janina 10.02.2021 15:59:51
POPIERAM TEN PROTEST
... 10.02.2021 15:45:19
jak sie tevałenowi nie podoba, to niec się stąd wynosi
kol 10.02.2021 14:44:03
Jak dla mnie dzień bez niektórych portali i stacji telewizyjnych SUPER!!
zgermanizowany tusk 10.02.2021 14:32:01
Wara od Kościoła , wara od dzieci nienarodzonych , tylko Polska katolicka tylko Polska prorodzinna .
telewidz 10.02.2021 14:30:32
A czy będzie teleranek?
Durne 10.02.2021 14:28:21
Wpisy. Poziom szamba
Ministrant 10.02.2021 14:12:42
Jak po dotacje z tzw. tarczy to hura a jak trzeba wspólnej solidarności w ponoszeniu kosztów kryzysu to wtedy be.
Marek 10.02.2021 14:10:47
Podoba mi się. Jak policja kogoś pobiję albo sąd niesłusznie skarze to nawet NIKT SIE O TYM NIE DOWIE. Małolaty będą wreszcie bali się władzy bo już z nikąd pomocy nie dostaną. Wszystko w rękach naszego Pis !
europa 10.02.2021 14:09:11
Wreszcie będzie normalnie , brawo .Wszyscy muszą płacić podatki tak było jest i będzie .
karolek 10.02.2021 13:25:17
Pamiętam czasy kiedy można było spokojnie zablokować złośliwe reklamy nie tracąc przy tym dostępu do tekstu. Teraz NIE można! Artykuły na 3-5 stronach tylko po to żeby otwierać nowe okna i ...reklamy. Wszędzie napaskudzone żeby nie powiedzieć nas..e reklamami... Do czego zmierzam. Jakość artykułów wypluwanych przez większość internetowych portali jest co najwyżej mierna. Ani kuźwa polszczyzny, ani ładu ani składu. OK OK dajmy im wolne reklamy, ale za jakość, jakość. "Redaktorzy" po "wyższych szkołach gotowania na gazie" z orzeczeniem dysleksji i dysortografii, zachodnie/wschodnie koncerny z sowicie opłacanymi najemnikami/pismakami. Nie jestem fanem PiS i mierżą mnie wszelkie opodatkowania, ale nóż się w kieszeni otwiera kiedy o małe Polskie wydawnictwa niby troszczy się totalnie antypolski Ringier Axel Springer ! Sic. Nie dajmy się zwariować.
kibic II 10.02.2021 13:24:05
ludzie, suwerenowi to się podoba, pis będzie miał jeszcze więcej.
ostatni dzwonek 10.02.2021 13:22:51
PiS szykuje nam w najbliższym czasie następujące wspaniałości: - obarczenie 50% podatkiem mediów niezależnych od władzy (bo TVP dostaje co roku 2mld z naszych podatków) - tłumaczą, że to ma iść na walkę z Covid (jak się pytam, kiedy dali 2 mld zamiast na szpitale to na TVP) - możliwość blokowania stron internetowych - pełny brak odpowiedzialności urzędników za błędne decyzje.
warciak 10.02.2021 13:22:30
co za szczęście nie mieć 1 dzień tvn u.
Mirka z plebani 10.02.2021 13:12:51
Biedny zawsze musi podatki płacić, ale bogaty to już nie... I wielkie oburzenie... Mam nadzieję że kiedyś Orlen kupi tvn i wprowadzi tam nowe standardy.
DZIUNIA 10.02.2021 13:10:18
PODATKI TRZEBA PŁACIĆ BARDZO DOBRZE ŻE WYŁĄCZYLI I TAK NIE MA NA CZYM OKA ZAWIESIĆ TYLKO SAME REKLAMY AŻ SIĘ ŻYGAĆ CHCE JAK SIĘ PRZEŁANCZA Z KANAŁU NA KANAŁ I WSZĘDZIE REKLAMA REKLAMOM POPYCHANA TRWA PO 15 MINUT
hm 10.02.2021 13:10:10
Jako zwykły obywatel całym sercem POPIERAM tę Akcję !!! Tylko dzięki wolnym, niezależnym mediom mam dostęp do prawdziwych wiadomości, nie " propagandy sukcesu".
Cargo 10.02.2021 13:00:51
ha ha Waldek nie ma telewizora!
iguana 10.02.2021 12:58:55
Brawo Ministrant !!!!!!!!!!!!!!!!
Realista 10.02.2021 12:58:54
No i suweren dostaje to na co głosował
do waldka 10.02.2021 12:58:04
chodzi o TVPiS oczywiście?
As 10.02.2021 12:53:10
Jeszcze tylko dzieci z gwałtu przymusowo rodzić i będzie całkowicie po katolicku. Projekt już czeka
ojciec z Torunia 10.02.2021 12:48:36
do ministranta -masz rację zgłoś ten postulat polskiemu kościołowi jego funkcjonariuszom niech od wszystkich czynności płacą podatki
Sir 10.02.2021 12:47:12
Taki podatek obowiązuje od lat we Francji Austri i Grecji itd.Nic nowego się nie dzieje.
kalatka 10.02.2021 12:44:02
wolne media -precz z pis-owską cenzurą i ograniczeniami wolnosci
Kozłowski 10.02.2021 12:40:16
Czas zakuwać białoruski niedługo obowiązkowy w szkole i na ulicy
Telewizor dla Waldiego 10.02.2021 12:38:22
uuu waldek widać popił ostro! pozdrawiamy Cię waldi!
rebeliant 10.02.2021 12:38:02
A zatem rząd szuka dodatkowych wpływów do budżetu ..? Proszę opodatkować w takim razie usługi kościelne - pogrzeby śluby chrzciny inne opłaty np. cmentarne - niech kler też się dorzuci do wspólnej kasy.
aqwert 10.02.2021 12:35:06
Widzę, że nie działa część prywatnych stacji telewizyjnych, niektóre portale internetowe i świat jakoś się nie zawalił. Może te prywatne media nie są aż tak bardzo potrzebne? A swoją drogą, skoro czerpią zyski, to dlaczego miałyby nie płacić podatków od dochodów?
dr 10.02.2021 12:29:31
A portal nasze.fm to nie media prywatne ? Chcecie czy nie, Was to też dotyczy, o Wasze jutro też trwa walka !
nonkonformista 10.02.2021 12:22:59
Przypomnijmy sobie słowa naczelnika z Żoliborza sprzed 11 lat :Jeszcze będzie nad Wisła Budapeszt.. I krok po kroku realizuje się ten scenariusz. Zakaz aborcji ? Proszę bardzo. Tak jak u Madziarów, oni to do konstytucji wpisali. Media skumulowane w państwowych rękach ? Git - Orlen przejmuje. Marginalizacja opozycji ? Nie ma sprawy. A mówienie o podatku gigantów czy składce na walke w Covidem to po prostu ściema. Teraz pytanie jak zachowa się jedyny inteligent w tym towarzystwie czyli Gowin. To będzie sprawdzian - a już Bielan chce przejąć te partyjkę...Suweren został zaślepiony wizją paru groszy - trzynastki czternastki wyższe waloryzacje - a wolne media nie są dla elektoratu PIS tak ważne jak kilo pasztetowej w lodówce...
sieradzak 10.02.2021 12:19:59
popieram popieram popieram
zibi 10.02.2021 12:09:09
Ministrant przecierz płacą od dochodu a jako że prywatni to dochód mają z reklam to co chcą i dwa razy za to samo opodadkować
marek1ww 10.02.2021 12:02:36
Dziwne, że "niezależne" media dopiero teraz zauważyły że tzw. epidemia to wymysł nie mający pokrycia w rzeczywistości. W jedną tubę piali wraz z rządzącymi i straszyli i nadal straszą zbrodniczym koronawirusem. Myśleli ze ich składka na "epidemię" ominie. Dobrze wam tak. A epidemia się skończy kiedy będzie trzeba, jak nas wszystkich wydoją łącznie z mediami "niezależnymi".
kuba 10.02.2021 11:37:31
Niektórzy piszacy komentarze nie rozumieją że to my konsumenci zapłacimy ten podatek, tak jak wszystkie inne, a nie media czy producenci. Trzeba troszkę pomysleć zanim się cos na pisze(pisowcy).
Kosmos 10.02.2021 11:36:13
Na biedną branżę nie trafiło
Janka 10.02.2021 11:27:33
Ok, ale co z tego protestu wynika? Obecnie rządzącym byłoby na rękę, gdyby prywatne media zniknęły więc w to im graj.
r 10.02.2021 11:25:15
strajkować do oporu nie płacić żadnego podatku przecież te pieniądze potrzebne są panu rydzykowi z torunia przed chwilą w tv trwam błagał o pieniądze od kogo się da .Toruń kiedyś słynął z Kopernika i pierników teraz słynie z biednego rydzyka.
Polak 10.02.2021 11:22:57
Uderz w stół a nożyce się odezwą... Nagle im teraz o wolne media chodzi haha A jak trzepali mld na reklamach to było ok i bez protestów.... Już ich trzęsie, że trzeba się będzie podzielić pieniążkami zarobionymi na reklamach... Można się tylko domyślać jakiego rzędu są to kwoty, że tak szybciutko zareagowali i wyolbrzymiają sytuację robiąc z tego tragedie narodową. Niech płacą jak trzeba, Zwykły Kowalski też musi płacić podatki od wszystkiego. A przede wszystkim protestują zapewne te media o kapitałach zagranicznych, które się przyzwyczaiły, że w Polsce brak takich opłat... I tylko hajs liczą, że a teraz się dobrem widzą nagle przejmują-pretekst haha to dla dobra widza niech teraz tworzą swoje portale i media bez zbijania kokosów na reklamach, albo dzieląc się pieniążkami z narodem
do Ministrant 10.02.2021 11:21:20
Czyli opodatkować kościół. I oczywiście podatki trzeba płacić, ale ten rząd szukając pieniędzy sięga wszędzie gdzie tylko może. Ostatecznie i tak za wszystko zapłacą zwykli obywatele. A przypominam, że "Andrzej Duda będzie gwarantem niskich podatków" i dostajemy co chwila nowe, niskie podatki. Ale o tym już w partyjnej tv nie powiedzą.
Kasia 10.02.2021 11:16:36
Niezalezne to nic NIC NIE PUBLIKUJĄ RADIA MILCZA TELEWIZHE GŁUCHE. A TU NRWSY LECA.... TACY NUEZALEZNU....DOBRZE DZUS WIDAC W TV W RADIO W NECIE KTO NAORAWDE JEST NUEZAKEZNY. GDZIE CZARNO I GLUCHO TO TAK. RESZTĘ POMINĘ MILCZENIEM HMMMMMM
Del 10.02.2021 11:06:14
A jak mówiono, że dojście PiSu do władzy równa się powrotowi komuny to się wszyscy śmiali.
feyro 10.02.2021 10:47:09
Akurat pkt. pierwszy to powinien wejść w życie. Zlikwidować TV POWTÓRKA wszelkiej maści. Kilkaset programów ale wartościowych zaledwie kilka. Dotyczy to wszystkich telewizji. W przypadku pozostałych punktów - zlikwidować do minimum wszelkie durne podatki: od reklamy, od nośników, od cukru, deszczu i innych bzdurnych pomysłów, ale opodatkować polityków, zlikwidować senat, okroić co najmniej o połowę sejm. Wprowadzić odpowiedzialność urzędniczą za bezpodstawne decyzję które potem z naszych podatków trzeba prostować i wypłacać odszkodowania.
Krzysiek 10.02.2021 10:35:22
Domiar jak za komuny.
nikt 10.02.2021 10:32:17
do ju trzymam cię za słowo.... Lempart by ci powiedziała co powinieneś zrobić!
kibic 10.02.2021 10:29:38
podatki wszyscy płacą, o co chodzi wiadomo o wieksze zyski .
hhh 10.02.2021 10:22:35
Niemiecki kapitał krzyczy najgłośniej.Po co mają płacić podatki Polsce.
Zjawa 10.02.2021 10:22:09
Powiedzenie mówi:jak się chce psu wpis..... ć to kij się znajdzie,no i reżim znalazł.
8 gwiazdek 10.02.2021 10:19:44
Podatki płacę ale sumienie nie pozwala mi płacić na propagandę w TVPis. Reklamodawcy odwracają się od zależnych rządowi mediów, to ten ładuje kase w media sobie zależne jednocześnie podkopując pozycje niezależnych. Cała tajemnica nowego podatku
Jan 10.02.2021 10:19:00
Naszego Radia też to dotyczy.
K.P. 10.02.2021 10:13:56
Niektórym wystarczą media narodowe, partia narodowa i wróg narodowy. A wróg to kto? To ten co nie z Pis.. wróc nie z narodem.
Do waldek 10.02.2021 10:13:40
Mówimy o wszystkich mediach. Niezaleznych od państwa oczywiście.
Suweren 10.02.2021 10:03:32
A TVP-propaganda nie protestuje bo w jak im przybraknie kasy to rząd z naszych podatków dorzuci im kolejne 2 miliardy ( na rok! ). Hmmm...
Jak rozumiem 10.02.2021 10:01:56
Protestują stacje, które się pod listem podpisały. Dzięki, że udostępniajcie takie info, mimo, że sami nie protestujecie....
reklamodwca 10.02.2021 10:01:55
opodatkowac ile sie da skonczy sie reklamowe eldorado PEACE !!!
aaa 10.02.2021 10:01:50
Brak reklam...jaka błoga cisza, więcej takich akcji !
Gość 10.02.2021 09:58:18
Waldek, pewno tylko jeść, spać i pracować, a trzy czwarte pensji oddawać w podatkach
swojak 10.02.2021 09:58:09
jak totalni i tvn 24 chcą europy no to mają, w europie w wielu krajach unii starej to funkcjonuje, niech płacą ,bez tvn mogę żyć.
Bardzo dobrze 10.02.2021 09:45:28
Albo reklamy albo informacje
Jan 10.02.2021 09:43:00
To nie chodzi o kasę to chodzi o zamordyzm. Ciemny lud ma nie myśleć. Myśli za niego jedynie słuszną partia lepszego sortu.
Suweren 10.02.2021 09:39:42
Typowy wyborca PIS lepszy sort prawdziwy katolik posiadacz anteny siatkowej i tak tego nie zrozumie on rozumie tylko przekaz TV info socjotechnika PIS jest niesamowita kierowana do ściśle wybranej grupy społecznej
wrrr 10.02.2021 09:38:21
sami zwolennicy PIS tutaj. brawo dla was ) czekajmy tylko jak będzie podatek od tego że możemy żyć .....
waldek 10.02.2021 09:33:19
a ja tam TV nie ogladam, ogólnie powinien być zakaz ogladania Tv w kraju. i duze mandaty jesli ktoś ma TV w domu :)
obojętny 10.02.2021 09:29:21
Nareszcie spokojny dzień , bez szczucia , szukania sensacji . W projekcie jest również płacenie podatku przez TVP m.in na służbę zdrowia ,czego w tym liście nie ma.
Ksionc do Ministrant 10.02.2021 09:28:12
Serio?
Dulas 10.02.2021 09:23:54
Sami rozpętali covidową wojnę a jak dostali obuchem to nagle wielki płacz i lament
Tak jest ! 10.02.2021 09:23:14
Ciekawe że nikt nie krzyczy jak podatki z "Polskich" Wodociągów z Gdańska i "Polskich" Ciepłociągów z Warszawy wędrują do Niemiec ??? Kilkadziesiąt milionów rocznie !!! Z tych pieniędzy Niemcy finansują organizacje pozarządowe. To jest OK ???
Basik 10.02.2021 09:18:55
Spływajcie na zachód tam zapłacicie więcej i nawet kwiczeć nie pomyślicie. Wszystko wam się nie podoba. Tam będzie luz, ale czy na pewno?
Do Juliusza 10.02.2021 09:16:28
Z tego kraju?Znamienne.DLA MNIE TO NIE JEST TEN KRAJ TYLKO POLSKA . MÓJ KRAJ
sirek 10.02.2021 09:14:07
PODATKI SA OBOWIAZKIEM -JESTESCIE OSZUSTAMI JAK NIE PLACICIE.
do ministrant 10.02.2021 09:12:43
i owszem ale może niekoniecznie kilka podatków od tej samej rzeczy!
fazi 10.02.2021 09:03:17
Część Polaków niestety sprzedała swoją wolność i demokrację za przysłowiowe 500 plus i jeszcze nie chcą przyjąć tego do wiadomości. Jak to napisał Jarosław Hasek cyt" Tylko kompletni idioci mogą kochać władzę, która wszystkich uważa za idiotów".
Ministrant 10.02.2021 08:57:58
Podatki płacić należy i tyle w temacie.
Brawo 10.02.2021 08:53:43
DZIEŃ BEZ TVN NAJSZCZEŚLIWSZYM DNIEM W MOIM ŻYCIU.
... 10.02.2021 08:48:24
Najwyższy czas to obudzić się. Milczenie krzyczy najgłośniej.
iguana 10.02.2021 08:48:00
Tylko niech dotrzymają słowa , by nie było jak z reformą sądownictwa itd. Twardo bez ustępstw , brawo rząd . Dyrdymały " wolne media" k....a nie ma wolnych mediów i nigdy nie było.
3444 10.02.2021 08:45:04
myślałem, że to koniec świata a tu proszę - składka od reklam ma być wprowadzona - podobnie jak wielu europejskich krajach - jak tak można? płacić, płacić - koniec eldorado! i dziękujemy za listę z wymienionymi protestującymi mediami - zawsze warto ją znać ;)
do ju 10.02.2021 08:39:29
Najwyzszy czas to uciekac z tego kraju
Obserwator 10.02.2021 08:32:20
Bardzo dobrze, że jest ten protest. Powinien trwać z tydzień. Dojna zmiana już czuje na plecach powiew "zmiany". Ludzie w coraz większej liczbie zaczynają rozumieć pewne rzeczy. Trzeba tylko poczekać do wyborów. A po nich będzie wielkie BUUUUM.
Ju 10.02.2021 08:24:57
Najwyższy czas

Więcej informacji

Zduńska Wola

W minioną sobotę, 18 stycznia, w nocy służby mundurowe zostały poinformowane o nietypowym znalezisku przy jednym z lokali na ul. Żeromskiego w Zduńskiej Woli. Zgłoszenie dotyczyło czarnej, foliowej torby, w której znajdował się pocisk artyleryjski.

2

region

Na oficjalne otwarcie centrum w Domaniewie (gm. Błaszki, pow. sieradzki) przyjechał Wicewojewoda Łódzki Grzegorz Majewski zaproszony przez Burmistrza Błaszek Piotra Świderskiego.

0

region

Już w najbliższą niedzielę, 26 stycznia 2025 roku, odbędzie się 33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku celem zbiórki jest wsparcie onkologii i hematologii dziecięcej. Jak zawsze, Sieradz aktywnie włącza się w działania WOŚP, oferując liczne atrakcje i tradycyjne licytacje na antenie Naszego Radia organizowane przez nasz sztab, będzie również maraton fitness i 2. Sieradzki Bieg Policz Się z Cukrzycą.

0

Teraz gra:

Nasze Radio 104,7 FM

15:38

One Of Us
Joan Osborne and the Hooters

Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie

Kontakt do studia

kontakt@nasze.fm

502 27 11 11

43 827 11 11

Co, gdzie, kiedy

21.01.2025

Koncert "Wnukowie dla Babć i Dziadków"
Filia Miejskiego Domu Kultury z Zduńskiej Woli os. Karsznice
Koncert z okazji Dnia Babci i Dziadka
Filia MDK na os. Karsznice

22.01.2025

Recital Tomasza Koniecznego i Lecha Napierały
Filharmonia Łódzka

24.01.2025

Koncert Teresy Werner
Teatr Miejski w Sieradzu
Więcej...








Lista przebojów HitFM Naszego Radia
10Sylwia Grzeszczak
Latawce
2+4ROSE & Bruno Mars
APT.
3+7Coldplay feat. Burna Boy, Little Simz, Elyanna & Tini
WE PRAY