no nie mogę....
03.01.2024 21:42:36
Ludzie, można go lubić albo nie lubić, albo zwyczajnie nie znac- jak ja! ale te bilbordy, ktore mijam tak jak Wy nie sa wyborcze! podstawowa wiedza sie kłania
Wiedząca
03.01.2024 13:03:47
Niech usunie bilbord po wyborach na ,Jana Pawła II ,wylot z sieradza.już minęło prawię 3 m-ce. Czyściochy.
Do realistki
03.01.2024 09:27:48
Już niedługo posypiesz głowę popiołem jak przystało katoliczce plującej jadem. Można oglądać republikę i Pietrzaka będącego zaprzeczeniem człowieczeństwa. Każdy sam wybiera a myślenie zawsze ma i będzie miało przyszłość.
.
Do realistka
02.01.2024 15:59:47
Przywracasz wiare w ludzi ;) a to całe info i tvp odświeżone przez wielkiego pana płemieła jest tak jakościowo fatalne i z tak dennymi dziennikarzami że współczuje ;P a jeszcze kolaborantów przywrócą typu Tadla i Orłoś którzy przez lata psy wieszali na wyborcach którzy są przeciwni Tuskowi. To niech sobie tych buraków bez kultury oglądają wyborcy PO. Oświeceni ludzie PO oceniają władze PiSu, wyborców PiSu, czasy PiSu a sami są bandą niewydarzonych i zakłamanych buraków którzy robią dużo gorsze rzeczy. Przykre że społeczeństwo dało się tak omamić Tuskowi ale zwalczymy to ;)
Dyskusja o Pabich miała być a wy tu otrzaskowski vs Duda. Chyba że ktoś skutecznie włączył temat zastępczy żeby nie widzieć co się dzieje
realistka
02.01.2024 13:00:23
,,Będziemy stosowali prawo, TAK jak My je rozumiemy" - KTO TO Powiedział :-(!? Publicznie Tusk :-(!
Więc fani Tuska, KO-PO-KOD-PSL i Hołowni NIE WMAWIAJCIE innym, Kto bardziej łamał Prawo, bo wg. Was Prawo, Konstytucja, Sądy, KRS i Trybunał Konstytucyjny Były Tylko Wtedy, gdy WY wybieraliście sędziów, bo to przecież Sejm, Senat i Prezydent Zawsze Wybierali, ale Wtedy Wszystko Było w Waszych rękach i To Sejm na jesieni 2015 r. Wybrał Przed Wyborami Nowych kandydatów NA ZAPAS do TK, chociaż Było To Bez Prawne, no ale TO Byli WASI :-(!
Wybory i Powołania na wszystkie stanowiska, także sędziów przez Sejm, Senat, Prezydenta ZAWSZE były i będą POLITYCZNE, bo KTO jest w Sejmie itd. przecież POLITYCY i Większość WYBIERA i Będzie Wybierać !!!
Demokracja wg. Was też Była Tylko do 2015 r. A to w czasach ,,reżimu i dyktatury Pisu" Jednak Koalicja 13 Grudnia ,,wygrała" wybory, chociaż niby wg. niektórych PiS miał nawet wojsko-WOT na ulice wyprowadzić, sama o tym czytałam i NIC ... Dziwne Prawda :-(!
A Najsmutniejsze, że Tusk Pierwszymi decyzjami Potwierdził KOMU służy i Czyje Cele ma teraz w Polsce realizować - np. praktyczne Likwidacje instytucji ws. Odszkodowań od Niemiec, likwidacja Komisji ws. szukania działań i wpływów Rosji oraz wstrzymania budowy CPK, rozbudowy portu w Świnoujściu i pogłębiania toru wodnego Odry - TO Są FAKTY!
Odłączcie się Wreszcie od Propagandy TVN-GW-Onet-WP, a teraz tzw. ,,wolnych" z ,,19.30" i Neo-TVP Info i Myślcie Sami :-(! No, ale PRZECIEŻ po to Bez Prawnie przejęto TVP, by NIE BYŁO innych informacji, poza ww.
I tylko Pół tzw. ,,programu informacyjnego" ,,19.30" o Pięknych Sylwestrach na świecie, robionego przez byłych ,,funkcjonariuszy" TVN-GW :-(! Za Gierka Też Tak Było :-(!
Więc, Dajcie Sobie Wszyscy już Spokój, KTO Lepszy i Mądrzejszy - Szczęśliwego Nowego Roku życzę Wszystkim :-)!!!
Do Jan
02.01.2024 12:04:12
Prezydent nie krzyczał na WSZYSTKICH Polaków tylko przedstawicieli władzy, którzy do niej doszli cwaniactwem i kombinatorstwem, wmawiając Polakom że wygrali wybory (wiem że wyrzucacie ten argument ale wybory dość zdecydowanie wygrało PiS) - i miał rację - metody stosowane przez Tuska przypominają wprowadzenie stanu wojennego, zresztą ta niefortunna data to śmiech :). Poza tym trzeba być ostatnią fujarą żeby wyłączać sygnał tv, przez 100 lat ludzie będą to kojarzyli z Tuskiem. Tusk to człowiek który niesamowicie potrafi manipulować społeczeństwem i emocjami i wmówił takim jak Ty wszystkie argumenty, które pierwszy raz słyszałem właśnie od niego. ALe wydaje Ci się że jesteś oświecony i się znasz :P Pozdrowienia.
Ewangg
02.01.2024 11:15:50
Lodówkę otwieram a tam pobich??
Dlaczego pisowski prezydent w orędziu noworocznym krzyczał na wszystkich Polaków? Krzyczeć to on sobie może na swoich. Ja nie życzę sobie aby ktoś z telewizora na mnie pokrzykiwał.
Do do tego poniżej
02.01.2024 09:53:07
Turnus w Warcie to przydałby się tym co głosowali na KO przez tyle lat nie odczytując jakim człowiekiem jest Tusk ( nawet jego współpracownicy nazywają go patologicznym kłamcą). Doprowadzicie swoim podejściem do ruiny ten Kraj.
nowy rok
02.01.2024 08:52:15
Kochani Sieradzanie, uśmiechnijcie się mamy Nowy Rok a każdy z nas może samodzielnie decydować na kogo zagłosuje. Może tak pozostawmy żal do świata za sobą i zacznijmy pracować na lepsze jutro (rękoma i głową a nie językiem)
Do Do Wezuwiusz
02.01.2024 07:03:31
Współczuję Ci jeżeli jesteś fanem takiego buraka jak Trzaskuś :P 5 języków zna a głupi jak but :D
wszystko na nic
01.01.2024 17:41:55
pis oprócz dyżurów świąteczno - noworocznych w tvp, najwyraźniej zarządził jeszcze mobilizację w pisaniu komentarzy i lajkowaniu na wszystkich możliwych forach; no każdy spędza czas świąteczny, tak jak lubi; można też z zapałem służyć jedynie słusznej partii; tyle, że to wszystko na nic; nic, naprawdę, nic wam nie pomoże
Dlatego Polska nie ma prezydenta jest tylko prezydent PiS który nagle mówi o konstytucji choć pokazał przez 7 lat że nic dla niego nie znaczy. Dr prawa o którym jego promotor mówi że to jego porażka i który jeszcze przez ponad rok będzie szkodził Polsce bo takie dostał zadanie.
zaduma
01.01.2024 12:02:48
Doswiadczenie, wiedza , sukcesy zawodowe, kompetencje ...hmmm łatwiej nosic teczke, ulotki, plakaty az w koncu dadza ci stołek niestety typowa postac POPISu kariera jak z bajki...(tylko co 4 lub 8 lat rozdajacy stołki sie zmienia) ale co sie dziwic jak dieta radnego,prezydenta jest rowna lub wyzsza mozliwoscia zarobkowym i zawodowym takich postaci...ale jak nie jest sie w stanie stac specjalistą w danej dziedzinie to mozna sie znac/nie znac na wszystkim i zostac nosicielem teczki... pozostaje nadzieja że beda naszym miastem rzadzic ludzie kompetentni niekoniecznie mogacy uznac jako swoj najwiekszy sukces wyłącznie posiadanie legitymacji partyjnej...
do tego poniżej
01.01.2024 11:07:24
Nie było stawiania i burzenia bloku elektrowni w Ostrołęce? Pegasusa w użyciu też nie było? Ułaskawienia jeszcze nie skazanych też nie? A znikających 70 mln i przekazania danych Polaków Poczcie też nie?? Musisz sie leczyć, bo w jakimś matrixie byłeś ostatnich 8 lat. Może turnus w Warcie pomoże?
Do Wezuwiusz
01.01.2024 08:47:22
W przeciwieństwie do Cienie to Ja myślę. Nikt mi nie musi mówić jak mam żyć. Nie oglądam TV i potrafię czytać i samodzielnie myśleć. A kto w Europie pogratulował Dudzie zwycięstwa w wyborach? Nikt!!! Super prezydent ułaskawić kolegę przestępcę. A dlaczego nie ułaskawił chłopaków z Orzechowej w Sieradzu??? Głowa państwa żeby nie znała język, żenada!!! Trzaskowski zna 5 języków.
Do do Wezuwiusz
31.12.2023 23:18:25
Mylisz się, nie oglądałem tvp, jak i nie oglądałem tvnu. Twoje argumenty to frazesy w większości wzięte z tvnu i ust polityków PO. A prezydent po pierwsze ma prawo ułaskawiać kogo chce. A po drugie to ten argument z Kaczyńskim.. też jest śmieszny i pokazuje jak tępe jest społeczeństwo. Każdy Prezydent mając rząd wywodzący się z tego samego ugrupowania postępowałby tak jak Duda. Dla mnie mógłby wgl nie znać obcego języka, bo uważam że to nie jest najważniejsze. Skąd wiesz że nie jest szanowany? Też Ci to powiedzieli?
Niech struktury PO przemyślą jeszcze kogo wystawić w wyborach czytając komentarze
Wiosna
31.12.2023 23:01:25
Wiosna to chyba aż samym marszałkiem zostanie
Heheh
31.12.2023 22:49:16
Zaraz zostanie papieżem
Do Wezuwiusz
31.12.2023 22:36:12
Komorowski był złym prezydentem, ale to Duda Nike wszystkich po 89r. Podporządkowany Kaczyńskiemu, nieszanowany w Europie, łamiący konstytucję, ułaskawiający nie skazanych kolegów, nie znający języka, homofb.
Afery PiS - afera Pegasusem, komunista w trybunale konstytucyjnym, afera z sądami, przekazywanie pieniędzy dla kół gospodyń wiejskich zamiast dla ofiar przestępstw i dla Rydzyka, Villa+, afera wizowa, afera z rakietą, sprzęt dla wojska bez przetargów, afera maseczkowa, afera szpital na narodowym, wybory kopertowe, afera z TVP propaganda i miliony dla dziennikarzy, elektrownia w Ostrołęce, Black Hawk, zatruta Odrą, granatnik w komendzie, działki Morawieckiego, GetBank, respiratory od handlarza bronią i wiele innych. Skąd Ty to możesz wiedzieć jak ty TVP oglądałeś, hehe.
Faryzeusze też tak jak POP udawali porządnych, pobożnych ludzi,a byli wyrachowanymi , zakłamanymi ludźmi.
Królik z kapelusza. Lansowany przez PO, Tomczyka pewnie itd nie moja bajka.. Kolejny picer i tyle.
Anatol
31.12.2023 15:48:04
To trzeba mieć tupet. Ile ten facet jest samorządowcem kilka miesięcy , aż strach się bać gdyby przypadkowo został wybrany.
Miejscowy
31.12.2023 14:51:37
Facet wylewa się z każdej dziur. Niebezpiecznie poruszać się po Sieradzu, gdyż wyboy za nami, a on wisi. Sytuacja grozi POtrąceniem pieszego.
Wezuwiusz
31.12.2023 14:35:52
Spójr gościu na siebie - wyborce KO. Za czasów rządów Tuska to afera afery nie goniła? Kiedy ludzie szli na emeryturę? A ten Twój wódz czy nie kumplował się z Putinem i zachwalał go pod niebiosa? A PO czy nie stała się organizacją przestępczą i dwóch z jej posłów nie było gangusami? Oczywiście teraz się rozpłyneli :P a Nufka, którty nawet hymnu nie zna, Sikorski któremu miesza się w głowce podczas konferencji prasowych, Kopacz z której był taki minister zdrowia że z każdym zdaniem Ruskich się zgadzała w pełni, Szczerba, naczelny osioł Platformy i na Koniec Komorowski - najgorszy i najbardziej tępy Prezydent w historii ;) o czym Ty gościu piszesz? Niskie wykształcenie.. gdyby milion osób z niskim wykształceniem nie zagłosowało na tego Teojego buraka to PiS rządziłby dalej więc więcej szacunku. Bo Donaldzik przestanie tańczyć jak Ci wyborcy się od niego odsuną. Stawiam że jesteś jakimś urzędaskiem i powtarzasz ten kretyński argument o niskim wykształceniu, są na Świecie ludzie którzy nigdy w szkole nie byli a osiągnęli więcej niż Ty, warto o tym pamiętać ;)
Dmdmdm
31.12.2023 13:54:31
Moim zdaniem to musi być ktoś z PiSu. Miasto nie będzie się rozwijało ale jest z PiSu. Na pewno się dogada z rządem Tuska. Hahahaha.
Po prostu jego aparycja i mowa powodują że trudno go lubić. To nie jest obraza, ale pojawia sie wszedzie. Ludzie mają prawo to oceniać i im się to nie podoba. Teoretycznie szkoda Walczaka.
Heheh
31.12.2023 09:44:44
Już jest wszędzie, lans na każdym kroku. Mlodzi w polityce tak, ale ambitni…no cóż czas poczeka
Ponownie do Paula
31.12.2023 09:39:47
Dziewczyno, gosc prowadzi profil Sieradzki na fejsie, w czasie kampanii wyborczej pod logiem Sieradza wielokrotnie odpowiadal wyborcom PiS. Nie bede przytaczal co ale przez wzglad na to że powinien być to portal neutralny - dla mnie kandydatura tego Pana na Prezydenta niedorzeczna.
Magda
31.12.2023 09:31:47
Nie będzie CPK, bo jest w Berlinie, Pałacu Saskiego , tyle pałaców w Niemczech, na Odrze chcą tworzyć park narodowy , zgodnie z wolą lobbystów niemieckich, by nie było żeglugi
O to właśnie chodziło , nic naszego, a metro w Warszawie, też dalej nic
Szkoda Polski
Co Wam zrobił Michał??? A może Wam nic nie zrobił, a nie lubicie go bo jest z nie waszego ugrupowania politycznego???
Czytając Komentarze
31.12.2023 05:34:52
To wyborcy PiS to jedna wielka porażka. Niskie wykształcenie co się przekłada później na inteligencję. PiS rządził 8 lat. Afera goniła aferę. PiS nie potrafi rządzić udowodnił to przez 8 lat. Z PiSem to nikt nie chce ubić nawet muchy. Cała Europa ma go gdzieś. Teraz władza jest inna i nim nie będzie współpracował z Pisowskim prezydentem miasta.
Cały czas czekam na najlepszego kandydata na prezydenta Sieradza i do tej pory nikt nie wskazał ale wszyscy ubliżają Michałowi.
Śmieszek
30.12.2023 21:25:54
Kiedy myślisz, że PO gorszego kandydata na prezydenta Sieradza niż Juliusz G. w 2018r. już nie wystawi, wtedy wchodzi on... Cały na biało... MICHAŁ PABICH
P O R A Ż K A
Od do Paula
30.12.2023 21:21:17
Kto się naśmiewa??? Na pewno nie On. Obecnie Premierem jest Donald Tusk więc wymień kandydata który będzie dobrze działał z obecnym rządem, słucham.
Klara
30.12.2023 21:15:33
Jedyny rzetelny kandydat na prezydenta!
Nawet jeżeli będzie kandydował to ludzie mają wolny wybór, nikt nikogo do głosowania na konkretną osobę pistoletem nie zmusza. Nie podoba się? Wybierzcie sobie lepszego.
Do Paula
30.12.2023 20:25:29
„Pan Pabich jest dobrym kandydatem na Prezydenta” - otóż mylisz się. Człowiek który naśmiewa się z wyborców partii która wygrała wybory - oczywiście chodzi mi tutaj o wyborców PiS, niewybrednie odpowiada na komentarze przeciwnikow KO na prowadzonym przez niego portalu Sieradzkim nie majac szacunku do ludzi którzy popierają inne opcje polityczne zupełnie NIE NADAJE SIĘ na Prezydenta miasta. Nie wyobrazam sobie jego w roli Prezydenta Sieradzan i tyle.
Dajmy chłopakowi szansę. Niegłupio gada. Dobrze, jeśli weźmie sobie do serca losy Sieradzan i zadba o nasz standard życia. Bo, panie Michale, jeśli panu w głowie kariera na Wiejskiej, to pan odpuść..
Ezkoda Dyr. MOSiR to by był kandydat.
Qwerty
30.12.2023 18:54:57
Po co Sieradzowi prezydent który nic nie może, a takim prezydentem jest Osiewała. Teraz rządzi Tusk, Hołownia, Kosiniak-Kamysz więc najlepszym prezydentem dla naszego miasta będzie Pabich.
Do kolo
30.12.2023 18:48:58
Piszesz jak Kaczyński, Morawiecki, Ziobro, Czarnek, Suski i TV Republika.
Sieradzanin
30.12.2023 18:29:41
Kolejny lanser
Stanisław
30.12.2023 18:21:24
Dajcie człowieka który nie jest związany z żadną partią, ani Pabich ani Walczak tylko taka osoba która będzie bezstronna.
Do Obywatelko
30.12.2023 16:26:13
Nie brał udziału i nikt nie mówi że brał. Ale nie zdziwie się jeżeli jest to cwaniactwo przed wyborami na Prezydenta miasta w 2024 roku i z tegoż powodu mieszkańcy miasta mają prawo domagać się wyjaśnień!
Wzór karierowicza...
A może skoro Pan Pabich chce startować na Prezydenta Sieradza to opowie o swoich sukcesach zawodowych, ktore przekładają sie na to ze da radę pokierować miastem. I nie chodzi mi o to, że powie ze jest radnym powiatowym czy rzecznikiem, ponieważ to udalo mu się osiągnąć przez znajomości i kolesiostwo... Tak wiec słuchamy Panie Pabich czym Pan się może pochwalić co osiągnął Pan sam,bez rodziców, partyjnych pleców i układów?
kolejne dobre zmiany za dobre zmiany. Czemu tacy ludzie garną się do polityki? Czy w końcu kiedyś ktoś normalny? Chyba się nie doczekamy takich czasów bo klasa intelektualna i polityczna faktycznie została wyrznieta za ostatnich wojen. Ci ci zostali i próbowali to ich tak gdzieś pospuszczali. Czy my jeszcze samodzielnie umiemy myśleć? Czy już tylko prowadzą nas jak stado baranów? Kogo my wybraliśmy? Pytam się kogo? Kim są ludzie typu Jachira, Spurek, Kołodziejczak, Sikorski, Tusk, Trzaskowski, Hołownia i itd, itd. Właśnie odzielaja TVP PiS od PiS i nadają TVP TVN. Właśnie nie będzie Państwa kościelnego no chyba że tylko krzyża ale Hanuka zostaje. Po drodze jeszcze uzdrowimy gościa nie zdolnego do służby i przywrócimy go na komendanta. Innego wyciągniemy z więzienia i niech sobie porzadzi zw Uni. Może program czyste powietrze i wyrosną nam za nasze pieniądze wiatraki no i tak można już na sam początek wymieniać. Obudź się Polsko!
Walczak wróć
30.12.2023 14:56:00
Mam dosyć tych Lichockich, Waszczykowskich, Górajów, Pabichów i Osiewałów. Sieradz potrzebuje gospodarza, a nie działaczy. I nie malowanych samorządowców 25 lecia, tylko uczciwie pracujących dla Sieradza.
trochę teorii
30.12.2023 14:19:06
Michał nie kandydował w wyborach do Sejmu, więc nie musi ściągać żadnych bilbordów.
mój głos ma
30.12.2023 13:55:08
Ciekawe jaką to wielką osobowość urodzi sieradzki pis na kandydata na prezydenta. Zapewne będziemy pod wielkim wrażeniem walorów intelektualnych i kompetencyjnych. No bo pis to przecież samo piękno we własnym mniemaniu. Zaś walory obecnie panującego już znamy. Jeśli się komuś podobało, to co w Sieradzu i w Polsce w ostatnich 8 latach, no cóż... z gustami się nie dyskutuje. Ja czekam na zmianę. A wybory raptem za 100 dni. Będzie ich trzech/troje do wyboru?
Miastowy narzekał i narzeka. ma to w genach. Ciągle mu cos źle. Typowy wyborca tuska. Lepszy sort . Posiadacz anteny satelitarnej. Socjotechnika TVN ściśle kierowana do głów wyborców Tuska. Jak kalemu ukraść krowę to źle . Jak kaly ukraść krowę to dobrze.
Do Rumcajs
30.12.2023 13:34:34
Jesteś Platformianym flustratem, jednym z tych co wciąż przedstawiają takie same, głupie i nieprawdziwe argumenty :)
Do Filip
30.12.2023 13:10:51
Zgadzam się z Tobą. Tandem PiS-PO trwa w najlepsze, kacyki holowani są do góry niezmiennie i naprzemian. A ludek cieszy się niewiadomo z czego. Wszyscy działacze cisną nas ile wlezie w podatkach, opłatach itd.. glupi naród!!
Obywatelko
30.12.2023 11:20:05
gdybyś się wczytała to byś wiedziała, że nie są to bilbordy wyborcze. Z tego co wiem to Pan Pabich w tych wyborach nie brał udziału!
do "ziomuchny",itp.
30.12.2023 10:57:41
nikt nigdy nie przebije posła Polaka,który przed wyborami dokonywał cudów teleportacji chyba, bo lansował się na każdych dożynkach,mszach,przecinaniach wstęg,koncertach diskowpolu, wypadał z każdej lodówki,szafy i sedesu....
poeta
30.12.2023 10:47:42
Czy te oczy mogą kłamać? Ależ tak!
Rmucjas
30.12.2023 10:43:22
Ludzie piszą, że platforma cienka.
Tomczyk sekretarz stanu w MON
Ryl wojewodą łódzkim.
A z PiS nikt nigdzie ważny, mało tego nawet jak rządzili to nikogo nie było. PiS to partia dla ludzi z wykształceniem podstawowym lub zawodowym, emerytów i rolników.
Vivat
30.12.2023 10:40:13
A kogo obchodzi ten człowiek i jego "kariera" Sieradz ma ważniejsze sprawy.
Nowy ład dobra zmiana
30.12.2023 10:38:21
Sieradz potrzebuje zmian.Tu nic się nie robi. Bród smród i ubóstwo. Ostatnie 8 lat to żenada. Ciemnota zabobon zacofanie to podstawa działania PIS. Władze to kolesie klepiące się z PiSem.
Paula
30.12.2023 10:35:52
Szkoda, że jak zwykle zamiast się cieszyć że ludzie z Sieradza awansują plujecie, niektórzy, tylko jadem. Pan Pabich jest dobrym kandydatem na prezydenta, młody operatywny, chce się wszystkim przedstawić. Dajmy mu szansę na dzień dzisiejszy nie ma konkurenta.
mieszkaniec
30.12.2023 09:57:22
Panie Michale to się nie da pogodzić rzecznikowanie i start w wyborach w Sieradzu albo Łódź albo walka w Sieradzu.
Ja i tak oddam głosna na kandydata PO, ale muszę wam napisać, że w/g mnie jesteście cieniasy takie błędy popełniacie że ho ho. Nie da się tak wygrywać
Nie znam tego pana więc nie za bardzo chcę oceniać, szczególnie do powierzonego mu stanowiska. Pożyjemy zobaczymy choć tam pracy za dużo nie ma. Natomiast na minus to na siłę lansowanie swojej osoby. Jakieś ulotki , bilbordy itp. Tak jak ktoś niżej o tym napisał. Warto by po sobie posprzątać. Panie Pabich tak pan nie ujedzie, tylko pan ludzi /wyborców/ do siebie zniechęci. Wymyśl coś lepszego , oryginalnego, a nie powiela pan wieloletnie nudne schematy. Jeżeli pan ma zamiar stratować to póki co mojego głosu pan nie ma.Więcej ambicji , mniej schematów. Zaś co do pani wojewody widać ,że stare zasady obowiązują. Bierze się na stanowiska według partyjnego schematu, a nie według umiejętności, chociaż może da radę.
Przez lata krytykowałem pis za to co robili i robią, co nie znaczy, że inni są fantastyczni.
Większość wpisów to przeciwnicy zmian. A zmiany są potrzebne aby było lepiej. Do "obywatel" zacznij rozróżniać co to jest bilbord wyborczy a reklamowanie się na bilbordach i nie pisz głupot. Bilbord wyborczy to Ciebiada koło Galerii Dekada. Już dawno powinien zapłacić karę i zniknąć.
A prezydenta Sieradza wybiorą wyborcy Sieradza. Żeby go wybrać musimy go poznać. Wszelkie formy poznawania pomogą nam podjąć słuszną decyzję. Czy jakby nie aktywność na facebooku, bilbordy, zostanie radnym a teraz rzecznikiem - wiedzielibyśmy cokolwiek o tym człowieku. Zapewne nic.
Przestańcie straszyć tym Walczakiem. Straszyli Tuskiem i co?.
Sieradzak
30.12.2023 08:56:28
Słabo... Pabich to kolejna marionetka, jak wcześniej Góraj. Oj Słaba ta Platforma, słaba skoro takich ludzi promuje. Nic nie potrafi, nic nie zrobił dobrego dla miasta, a wszedzie sie lansuje przy innych. Ciągle ktoś musi mu pomagać, wpychać na stanowiska itd... Żałosne...
Pabich .. daj już sobie spokój. Nigdy nic nie zrobiłeś.. mamusia i koledzy z PO jedynie Tobie pomagają robić karierę
Widzę, że boli. I dobrze ma BOLEĆ!!!
Filip
30.12.2023 07:34:25
Stanowiska dzielone bez żadnej żenady. Jeśli ktokolwiek sądzi, że jest to alternatywa dla słabego Osiewały to jest w błędzie. Nie chodzi tutaj o nic innego jak tylko i wyłącznie przejęcie władzy za wszelką cenę. Współczuję ludziom którzy zostali w Sieradzu i będą musieli to znosić kolejne lata. Wiwat PO-PIS! Wiwat brak zmian!
Sieradzanin
30.12.2023 07:31:20
Czytam niektóre komentarze i .....to takie płytkie.
Weź się jeden z drugim do roboty, może też coś w życiu zrobisz.
A nie tylko narzekasz i czekasz na to , co da ci Państwo!!!
To takie kołtuńskie.
Do roboty...
Joker
30.12.2023 05:15:04
PiS nie powróci do władzy przez najbliższe 10 lat pójdę dalej nie wiadomo kiedy wróci i czy wróci. Za platformy Sieradz był w budowie.
Stare miasto, kanalizacja, S8, Sienkiewicza, POW, dworce kolejowe i autobusowe, galerie handlowe. nowe osiedla.
Za Osiewały to remont MOSiRu i nieskończona geotermia, a w TVP taki dobrobyt mówili i nie potrafił tego wykorzystać? Jest za PiS, marszałek województwa też. Czemu nic się nie budowało ma Ziemi Sieradzkiej? Bo PiS miał gdzieś Ziemię Sieradzką!!!
Zazdrość od ludzi bije strasznie. Rozmawiałem z Michałem i niczego mu nie brakuje. Macie lepszego kandydata na prezydenta Sieradza???
Qwerty
30.12.2023 05:02:40
Brawo Michał. Sieradz potrzebuje młodych ludzi, życiowych i na czasie z mocną ekipa w partii rządzącej.
W sieradzkim sosie...
29.12.2023 23:30:35
Czemu mnie to nie dziwi. Ten Pan słynie z tego że lansuje się na tym czego nie zrobił. Nie zdziwię się jak wypchną go na stanowisko prezydenta, a na zastępcę Walczaka, w nagrodę za oddanie stanowiska radnego. Masakra
Obywatelka
29.12.2023 22:48:15
Może by Pan Rzecznik usuńął wreszcie swoje bilbordy wyborcze.Chyba już dawno po wyborach!.
Ziomuchna
29.12.2023 22:07:48
Ta kampania wyborcza Pana Michała to już trochę przesada. Zaraz z lodówki wyjdzie...... nie wiem czy taka nachalna kampania mu pomoże czy zaszkodzi, ale pewnie to będzie przedstawione tak, że Sieradzanie Go błagali żeby kandydował.... Widać, że noszenie teczki za Tomczykiem przynosi efekty.
Upadek
29.12.2023 21:51:57
Inaczej nie można nazwać tego "awansu". Wszyscy spodziewali się stanowiska wicewojewody a tymczasem nasz Michał został spłukany do roli kamerdynera...
Typek liże, liże może się doliże
Swoi otaczają się swoimi. Czyli nowy program swoi plus.
Sieradz
29.12.2023 21:12:42
Fajnie...młodzi do boju.
7 kwietnia 2024
29.12.2023 21:11:08
Michał masz mój głos w wyborach na prezydenta Sieradza. Osiewala musi odejść, bo jego słowa są rzucane na wiatr, chyba wszyscy w Sieradzu to wiedzą.
Karierowicz
29.12.2023 20:21:46
Piękna kariera pana Pabicha. Od noszącego teczki za starszymi do rzecznika prasowego i kandydata na prezydenta miasta. Śmieszne, że nawet zdania porządnie nie potrafi sklecić pan rzecznik i kandydat na kandydata. Krótka ławka w tym PO. Walczak wróóóóć!!! Pabich do Meckiej Woli!!!
Wanda
29.12.2023 20:21:11
Gratulacje życzę powodzenia i nowego doświadczenia na pewno się przyda
Podatnik
29.12.2023 19:56:20
Ewidentnie szykują go na kandydata na Prezydenta Sieradza.
Jacek oddał ale nie za darmo zainstalował się w Zduńskowolskim MPWIK i to nie za najniższą krajową
Ciekawski
29.12.2023 19:17:27
Czy to prawda, że Jacek Walczak oddał mandat radnego powiatowego w ręce Michała Pabicha, żeby ten drugi mógł robić kampanię wyborczą???? Przecież to oszustwo względem wyborców Pana Jacka, którzy mu ufali i zawsze na niego głosowali...
Monika
29.12.2023 18:34:37
Gratuluję i życzę sukcesów zawodowych
Brawo Michał. Gratulację.