strzałka do góry
09.02.2024 14:49:54
Sieradz

Region. Rolniczy protest na drogach

Ogólnopolska akcja protestacyjna NSZZ Solidarność Rolników Indywidualnych odbyła się również w naszym regionie. Do Sieradza przed gmach starostwa zjechało kilkaset traktorów. Takie maszyny było też widać przez kilka godzin na terenie miasta i regionu.

(fot. nasze.fm)

Rolnicy skrzyknęli się w kraju, bo jak mówią mają dość Zielonego Ładu, który jest ich zdaniem zbyt restrykcyjnym programem dla polskiej gospodarki żywieniowej. Chcą też natychmiastowego wstrzymania importu żywności z Ukrainy oraz interwencji premiera w Brukseli, skąd trafiają do Polski nieżyciowe zdaniem rolników odgórne przepisy. Czwarty z przedstawionych dziś w Sieradzu postulatów to przywrócenie Unii Europejskiej w takim kształcie jaką była gdy wchodził do niej nasz kraj. Dziś dla protestujących to raczej druga komuna.

- Mamy już dosyć tej unii i tych zielonych ładów i jest to nam zupełnie niepotrzebne. Jesteśmy rolnikami i umiemy robić w polu. Wiemy bardzo dobrze co trzeba dać naszej ziemi żeby ona rodziła. Druga sprawa to Ukraina, gdzie trwa wojna. Mamy im pomagać, ale jako rolnicy nie będziemy się przed nimi rozkładać. A wojna, ta ekonomiczna, jest już dzisiaj u nas w kraju. Zachód wbija nam nóż w plecy bezcłowym transportem. I jeśli my chłopi naprawdę nie zorganizujemy się i wspólnie ruszymy do przodu to naprawdę będzie źle - mówił dziś do zgromadzonych na placu Wojewódzkim w Sieradzu Michał Adamczewski, jeden z organizatorów dzisiejszej akcji protestacyjnej rolników.

Do zgromadzonych wyszedł Mariusz Bądzior, starosta sieradzki wraz z Adamem Nowakiem, wiceministrem rolnictwa, na których ręce protestujący rolnicy złożyli petycję z postulatami do ministra rolnictwa i rozwoju wsi.

- To są protesty rolników z różnych organizacji, ale też nie zrzeszonych, którzy są dziś w bardzo trudnej sytuacji ekonomicznej jeżeli chodzi o opłacalność produkcji. W pełni to rozumiem, bo sam jestem rolnikiem z tego regionu, z powiatu pajęczańskiego. W Sieradzu jestem dziś po to, by przekazać protestującym słowa poparcia ze strony polskiego rządu - powiedział Naszemu Radiu minister Nowak.

Protest poparł również starosta sieradzki. M. Bądzior podkreślił, że jako członek Polskiego Stronnictwa Ludowego czuje się przedstawicielem rolników; skrytykował m.in. zbyt jego zdaniem restrykcyjne prawo unijne, na które polskie rolnictwo jest dziś przygotowane.

W związku z dzisiejszym protestem rolników i przetwórców rolnych traktory stanęły przed gmachem sieradzkiego starostwa, ale jeździły też ulicami miasta.

bp
Komentarzy: 144

Komentarze

Warczymy o Polskę 11.02.2024 21:33:01
Wszyscy za polskim rolnikiem zawsze żywią i broną Bóg Honor i Ojczyzna nie dla zniewoleniu przez Brukselę nie dla chorych ideologi .
realistka 11.02.2024 20:26:39
Nie wszystkie postulaty rolników popieram, ale Rolnicy to chyba Jedyna grupa, która Faktycznie może zmienić lewacką Unię, a pamiętajcie, że w czerwcu Ważne Wybory ale też Zmienić - może nawet Obalić AntyPolski rząd Tuska, bo na razie to ,,rządzenie" KO-PO-PSL-Lewicy-Hołowni to Jedna Wielka Ściema i Zemsta Tuska Tylko Koalicji 13 Grudnia, a Jedyne hasło ich to ,,8*" :-(! Zły czas dla Polski nadszedł :-(!
Rezolutny 11.02.2024 19:21:57
Konwersacja z chłopstwem a tym bardziej popierającymi PIS .To tak jak rozmowa z kosiarką rotacyjną .
Do jas 11.02.2024 19:19:26
Tak wszyscy winni.A gdzie była chłopska Solidarność Gdzie była Solidarność w zakładach pracy. Wszystko to się odbyło za zgodą związków zawodowych . Kto pracował w PGR ach .Kto je już wcześniej doprowadził do ruiny.Kto je na każdym kroku okradał i wynosił wszystko co się da. A no chłop .
Gtedffd 11.02.2024 16:08:42
Tusk nas znowu cofnie dekadę .? Cele obecnego rządu sięgają tylko prywatyzacji ? A zaczęte projekty CPK Portu Kontenerowego koleii Atomu nie dla nas dla Niemiec??
Yhy 11.02.2024 13:19:04
Z krusu na ZUS rolniku co ci zrobił zwykły Kowalski wy nie pracujecie pracują Ukraińcy i parobki ile macie na czysto na koniec miesiąca najniższą krajowa? najlepsze jest to że zwykły chloop nie protestował tylko zapieprzal w polu protestowali ci co mają od 30-40 hektarów w górę
Wieprz 11.02.2024 12:56:44
Prawda jest taka ,że gdyby nie " chłopki" to my miastowe byśmy z głodu pozdychali....
Do Ten chłop to jest zawsze pokrzywdzony 11.02.2024 12:45:16
W przeciwieństwie do tych przedsiębiorców rolnicy mają jaja by wyjść na ulicę i walczyć o swoje. Jak przedsiębiorcom źle to też niech zmienia zawód albo wyjdą na ulice. Porównujesz przedsiębiorcę który podnosi ceny co roku za swoje usługi do rolnika który co roku sprzedaje za te sama cenę produktu ?! Jesteś nie poważny ! Bo jeśli składki ZUS rosną to co robi przedsiębiorca ?! Podnosi cenę usług lub produktów i w rzeczywistości i tak wychodzi na swoje a rolnik co ? Od kilkunastu lat cena produktów taka sama ! Zamykali przedsiębiorcom biznesy w pandemi to żaden nie miał jaj wyjść i protestować ! Dostali milionowe tarcze i siedzieli cichutko jak mysz pod miotłą! Przez te tarcze Polska zadłużona i ty to będziesz spłacał wraz z innymi którzy się na te tarcze zgodzili !
Do jas 11.02.2024 12:32:04
A kto likwidował PGR ? I kto na usługach Berlina zniszczył fabrykę ursusa i inne fabryki polskie ?! Czy to nie obecni politycy którzy dzisiaj są w rządzie ? Niejaki Balcerowicz ?! Ludzie pracowali w pgr mieli pracę i z dnia na dzień zostali bez niczego. Po wojnie nie wszyscy mieli okazję się kształcić więc poszli do pgr. a wy dzisiaj tych ludzi nazywacie ciemnogrodem ! ? To nie wina ludzi ze wsi że są nie wykształceni ! Skąd mogli wiedzieć że PGR upadną i zostaną z niczym ? Nikt nie myślał wtedy żeby się uczuć , każdy myślał by pracować i utrzymać rodzinę !
Do Adam 11.02.2024 12:26:35
A chciałbyś żeby unia mówiła ci co masz robić na własnym podwórku?! Bo my rolnicy nie życzymy sobie żeby ktoś mówił nam jak mamy gospodarzyć ! Dopłaty tutaj nie mają nic wspólnego ! Nie chcemy dopłat i nie chcemy zielonego ładu bu unia mówiła nam co i jak mamy siać na własnych polach ! Niedługo unia wejdzie z butami i do waszych domów , narzuci wam co macie jeść i czym palić to już wam narzuca . Zobaczymy jak długo wytrzymacie.
As 11.02.2024 11:03:53
wymiana władz powiatowych oni nie widzą dalej aniżeli czubek własnego nosa!
Adam56 11.02.2024 10:41:44
Jak zielony ład to nie, ale dotacje na wszystko to tak! Polski rolnik to materialistą, pomimo słomy w butach. To tak jak " Jak Kali ukraść krowę to cacy, jak Kalemu ukraść krowę to beeeee...."
Algemajne Szajsen 11.02.2024 10:23:47
Jeżeli PiS szedł pod prąd w sprawach Uni Europejskiej to wieszali na nich psy że nas wyprowadzą z niej, jeżeli szedł razem Unią w sprawie zielonego ładu do też PiS jest winny. Wszystkie plagi egipskie wina Pisu ! a to Tusek jest wiernym wykonawcą zaleceń Berlina czy UE bo to to samo. Niemcy zawsze szykują politykę długofalowo, conajmniej na 20 lat do przodu. W tym momencie po Covidzie i wojnie na ukrainie sami Niemcy nie wiedzą w co iść aby zarabiać na reszcie państw eurokołochozu. Czy w ogrzewanie na gaz, czy elektryczne. W jakim by kierunku nie poszli pamiętajcie w perspektywie to Niemcy będą dyktować warunki cenowe gazu dla Polski czy prądu i przy okazji mamy kupować ich urządzenia do ogrzewania które są produkowane na produkcji w fabrykach na terenie Polski z ludźmi po nowej reformie szkolnictwa lewaczki Nowackiej, wypłata góra za najniższą krajowa.
Ten chłop to jest zawsze pokrzywdzony 11.02.2024 09:19:19
Typowe chłopskie rozumowanie.Bo on musi płacić za nawozy.Bo on musi płacić Wat przy zakupie tego towaru A uczciwe pracujący np przedsiębiorca na jednoosobowej działalności nie musi.On nie płaci za sprzęt do prowadzania działalności on nie płaci VAT przy zakupie tych towarów i materiałów budowlanych. Chłopy już nic nie odprowadzają do państwa.Moze jeszcze ich z tego VATu zwolnić. Żenujące to narzekaniem Tylko jo i Czymu jo.
Jaś 10.02.2024 21:08:50
Rolnik na wszystko chce dopłaty,pytam z jakich to pójdzie pieniędzy?Żeby tylko oni mieli lepiej.Mało Wam zmienić fach,mi obojętne z kąd będzie żywność może być z Mongolii aby tańsza była od polaczka.Im zawsze mało.Kiedy np.likwidowali PGR-y nikt się nie martwił o tych ludzi jak się odnajdą po likwidacji,dali radę wy też do roboty za 3600 inie będzie płaczu bo unia.
ono jemu 10.02.2024 19:38:23
Nowelizacja programu Tuska i jego lewaczek na stanowiskach ministrów Laptopy dla czwartoklasistów NIE ! - nowy program dofinansowanie do zmiany płci TAK a kapustę to możecie sobie kupić z Holandii, zresztą sami ją tam będziecie jeździć wycinać zaraz po skończeniu gimnazjum
Do "do Ada" 10.02.2024 19:33:45
Nie tłumacz, długie włosy krótki rozum. Ona nawet nie wie kto co wprowadził i podpisał i co za to groziło gdybyśmy nie podpisali paktu. Dla niej jak Pis popdisuje to zdrada a jak Tusk to nie.
Do do do nygusy 10.02.2024 19:20:15
Płacę VAT chociażby kupując odzież czy żywność. Płacę ZUS ok 2000 na miesiąc plus podatek dochodowy i składkę zdrowotną i rentową co daje kolejne 2000 zł. Razy 12 miesięcy to jest 48 tyś. na rok. Plus ten VAT. Rolnik płaci 1600 KRUSu na rok.
wUkrainu 10.02.2024 19:19:54
Rozumiem że każdemu należy się wypoczynek ale skoro jest tak zaogniowny protest to Tusk powinien codziennie w telewizji wypowiadać się i przekazywać informacje na temat podjętych kroków. Ale jak to za Tuska 15 lat temu, tak i teraz. "Ja Wam wójta nie wybierałem" to są rady dla ludzi kiedy mają problemy. Matwcie się sami. Do włądzy dopuścił długowłose intelektualistki z Lewicy hahaha.. Najważniejsze problemy kraju na topie, brak prac domowych, cięcia programowe, dobrze żę szkół nie skrócili do 6 klas geje, lesbijki, transwestyci, ono jemu mogą dewastować np religijne obrazy czy figury, natomiast więzienie grozi za zwrot pedale. Równość po lewacku. Popatrzcie na Panie minister czy jak one wolą ministry, ministerki. Platformie nigdy nie zależało na wykształceniu Polaków. Gdzie jest premier ? gdzie jest Kołodziejczak ?
Zyga 10.02.2024 19:06:00
Pozdrawiam organizatorów i rolników.
Do Rado 10.02.2024 18:46:29
Crystal już dawno temu upadł, więc głupot nie pisz!
Do Ada 10.02.2024 17:55:24
Zielony lad wprowadziła unia nie PiS ! Za zielonym ładem głosowali politycy obecnego rządu ! Jesteśmy pod dyktando unijnych urzędników a za każde nie wykonanie rozkazu jesteśmy karani ! Jeśli Polski rząd nie zgodził by się na zielony ład została by nałożona na Polskę kara albo zabrane dotacje ! A rolnicy to mają zbyt? Cena zboża od kilkunastu lat na tym samym poziomie a środki produkcji i żywność w górę. To rolnik zarabia więcej czy mniej ?! Jeśli zboże od kilkunastu lat na tym samym poziomie cenowym ! Rolnik nie musi myśleć ? Co roku myśli czy powodzi czy suszy nie będzie , co roku ceny spadają ! A przedsiębiorcy i producenci co roku podnoszą ceny produktów! Co roku drożej. A nam nikt nie da wyższej ceny . Dostajemy te sama cenę od kilkunastu lat ! Nikt tego nie rozumie.
Ada 10.02.2024 15:51:47
Ręce opadają fakt nie znam biednych rolników. Nie płacą ZUS, podatku dochodowego, Vat, zdrowotnego więc co ma powiedzieć przedsiębiorca, który sam musi o wszystkim myśleć i nikt mu nie zagwarantuje zbytu. Nie mówię że rolnicy nie mają racji ale ten znienawidzony przez nich Zielony Ład to dzieło ich rządu/ PiS/ i ich komisarza Wojciechowskiego. Gdzie byliście przez ten czas. Ich nie rozliczacie za 8 lat a nowy rząd przez 2 miesiące przedstawił do dyskusji społecznej nowe propozycje. Jak odzyskają te miliony a nawet miliardy ukradzione przez PiS to wszystkim będzie lepiej. Do was również one trafią.
Marta 10.02.2024 15:51:44
Do Rado.Nie produkuje a składa.To są maszyny składane z różnych części i ich jakość jest dyskusyjna.
NIEWOLNICY unijnych traktorów 10.02.2024 15:27:41
Najpierw wmawiano rolnikom kupujcie traktory, dawano im kredyty . A teraz każą ograniczać produkcję . Niewolnicy unijnych traktorów slysza ,że od wschodu wjeżdża tansze zboże ,co jest kolejnym zagrożeniem. Powstaje pytanie czy przypdkiem nie był to błąd zaniechania czy też naiwność. Bo kiedyś Polska była w czołówce światowej w produkcji traktorów. Gdyby rządący wówczas zdecydowali o rozwoju Ursusa to dzisiejsze CASSE czy inne maszyny by zalegały unijne fabryki. A teraz bedą stały w podwórkach tych którzy nie będą w stanie splacić rat - mimo udzielonych ulg. Polak - czy przed szkodą czy po szkodzie - zawsze w tyłek bity.
Ja 10.02.2024 14:51:27
Ładne te traktory...
Do do do nygus 10.02.2024 14:42:24
Skoro czarna strefa to dlaczego się sluzby za to nie biorą ? Podatek VAT od zakupów płacą wszyscy , ale czy płacisz więcej niż rolnik który np co roku za 100 tys kupuje środki produkcji ?! Teraz policz , na ZUS odprowadzasz 1000 zł masz 12 tys na rok . Rolnik kupując środki produkcji za 100 tys płaci 23 tys podatku! Ile vatu odprowadza co miesiąc ?! Więcej od ciebie!
lukasz99 10.02.2024 14:41:55
Kucharski do sejmiku będzie się rył to teraz wielki działacz i stawia chłopom
Oraczew 10.02.2024 14:37:09
Był Michał Kołodziejczak teraz jest Michał Adamczewski
Za późno! 10.02.2024 14:35:11
Pierwsze wjazdy zboża - już wiedziałem co będzie Czemu w tedy PIS milczał pozwolił i pozwalał Teraz przyjdzie sprzedawać ziemię dla oligarchów Kto miał w tym interes jako rządzący? Kto? Nie zapominajcie o tych co wpuszczali i rozpuścili to wszystko przygotowali
Do Ręce precz od czyjejś wlasnosci 10.02.2024 14:34:44
Patrz no nie ? A tobie nie dali ziemi ? A i teraz wyzywasz tych co dostali? A za darmo dostali ? Dlaczego nie napiszesz że po wojnie kto otrzymał ziemie musiał ją co roku spłacać ? Co roku w żniwa rolnik na rzecz państwa musiał oddawać ustalona ilość zboża ! Tego to nie napiszesz nie ? Zazdrość bierze widze. Marzy się powrót ziemiaństwa i niewolnictwa ? Coś ci powiem. To właśnie dzięki chłopom i rolnictwu to państwo się zaczęło rozwijać. Za szlachty stało w miejscu , byl zabobon i nic więcej ! Tak to dzięki sowietom który przerwał ta patologie zwana szlachta Polska poszła do góry ! Szlachta nie chciała inwestować w nowoczesne rolnictwo, szlachta chciała mieć darmowa siłę roboczą, bała się utraty władzy dlatego tak broniła się przed różnymi nowymi rzeczami ! Inne państwa rosły w sile a w Polsce przez szlachtę Polska stała w miejscu ! Taka jest historia ! Szlachta to była najgorsza patologia !
Do Do Klemens 10.02.2024 14:21:29
Chetnie bym kupil ziemię, ale Twoj i wszystkich rolników ukochany PIS wprowadzil takie przepisy, ze tylko wy i panowie w sukienkach mozecie kupowac ziemie...wiec nie pitol farmazonów
Do Paweł 10.02.2024 12:38:25
Qwoli ścisłości nie przegrało - inną sprawą jest, że nie rządzi a dlaczego? m.in dla tego, że aktualnie rządzący mają w nosie ogólnie pojęte Dobro Narodowe. To nie są patrioci!
Rado 10.02.2024 12:37:24
Do Xd Crysta-Traktor produkuje traktory i to w Sieradzu haha
ranyjulek 10.02.2024 12:29:14
Nie podniecajcie się aż tak bardzo tym protestem, wkrótce osoby z protestu zobaczymy na listach wyborczych i... po to to było
Paweł 10.02.2024 11:04:07
TO że PiS przegrało wybory jest dramatem dla Narodu Polskiego. A Tusk i jego wyborcy to korupcja.
Ręce precz od czyjejś wlasnosci 10.02.2024 10:46:36
Oddać ziemię zagrabioną prawowitym właściciela. Ziemię która chłop folwarczny dostał od sowieckich sługusów po wojnie światowej wzamian za poparcie. Teraz ta ziemię chłop przekazuje synowi i jeszcze emeryturę za to dostaje. Przez caly okres składkowy KRUS ok 40 lat chłop odprowadza ok 50 000 zł co mu się wracz po ok 4 latach pobierania emerytury. I nadal nie odprowadza składki zdrowotnej i i reszta członków tej chłopskiej rodziny korzysta z tych wszelkich dobroci A ty na ZUS rób i płac I tak nic z tego nie będziesz miał
Do do nygus 10.02.2024 10:33:36
Wieś to czarna strefa.Tam się nie płaci podatków. Tam się nie odprowadza składek parobką A Państwo opłaca KRUS składkę zdrowotną i dopłaca prawie do wszystkiego .Chyba tylko nie ma dopłat do psiego łańcucha. Chłop nie odprowadza PIT . Podatek VAT od zakupów cz ego kolwiek płacą wszyscy w tym kraju. Może jeszcze chłopstwo zwolnić Z VAT przy zakupach towarów.To już nic do budżetu Polski byście nie dokładali Żenada
Do nygusy i rolnik 10.02.2024 10:19:19
Jeść będę miał co. Tym się nie martw. Unia chce ograniczenia pestycydów a Polski rolnik strajkuje bo bez oprysków i nawozów nie potrafi nic wyprodukować. I chce żeby kupować od niego tę chemię. Dziękuję bardzo. A polskich maszyn rolnik nie kupował, przez to u nas padł przemysł i tysiące ludzi straciło pracę. Rolnik wtedy radził Zmień pracę. Nic nie stoi na przeszkodzie żeby i oni zmienili.
Pozdrawiam miasta 10.02.2024 10:13:00
Dla niektórych komentujących rolnik to zło konieczne. Dla mieszczuchów to mleko market biedronka daje. Dalej mieszczuchy kupujcie ukraińskie jaja, nabiał warzywa i owoce. Dalej kupujcie wasze pyszne pieczywo z przenicy technicznej. Kosztujcie nafaszerowane chemią mięsko, które dajecie smakować swoim dzieciom i bliskim. Biegnijcie po promocje ziemniaków pryskanych tonami oprysków. Dla was miastowych to tylko cztery ściany i FB jest w stanie zadowolić. W godzinę wojny to miasta polegną a wsie i rolnicy przetrwają niestety historia pokazała już to nie raz.
Ala 10.02.2024 10:09:38
Władze powiatu również do wymiany, przyspawani do stołków, już niereformowalni- czas na zmiany!
Do Klemens 10.02.2024 09:59:13
Kto tu Zazdrosny to właśnie widać po komentarzach. Zawiść i zazdrość bo rolnik wziął sobie trochę kredytu żeby kupić ciągnik. Weźcie kredyt kupcie ziemie i pracujcie .
Xd 10.02.2024 09:53:10
Już nie mogę czytać tych bzdurnych komentarzy czemu nie kupują rolnicy polskich traktorów ! Bo ich nie ma ! Nie ma polskich traktorów !
Do Qwerty .1984. 10.02.2024 09:27:41
Wyzywasz rolników od prostaków ? G .Orwell jednak przewidział to co ma nadejść a jego słowa ,,Im dalej społeczeństwo dryfuje od prawdy tym bardziej nienawidzi tych którzy ją głoszą. Prawda stała się nową mową nienawiści. " A głoszenie jej jest czynem rewolucyjnym. "Widać nie zależy Ci na przyszłości .A rysująca się przyszłość gdzie nie będziesz miał nic I będziesz szczęśliwy sprawdza się na naszych oczach.
adam 10.02.2024 08:41:10
rolnicy traktory za miliony czemu kupujecie zagraniczne to wam nieprzeszkadza do pracy sezonowej ukraincow zatrudniacie to nieprzeszkadza niby zdrowa zywnosc niepryskana ale doplaty do srodkow ochrony rolslin chcecie kiedys tak bylo zdrowe teraz wszyscy pryskaja dlatego ze sprzdaja masowo
UWAGA 10.02.2024 08:18:41
WEDŁUG KOMENTUJĄCYCH tutaj to PiS jest odpowiedzialny za strajki rolników w Europie ! Bo rządził przez 8 lat. Dlatego dziś w Niemczech i Francji rolnicy strajkują przeciwko zielonemu ładowi ! Jakby ktoś nie wiedział to za tego rządu Unia przedłużyła import produktów z UK bez żadnego nadzoru i badań. Jakoś się już lewacy nie boją że żywność może być zatruta albo z dużą ilością glifosadu ?
Do Zuza 10.02.2024 07:57:29
Będziesz mi żniwa blokować ?! Haha , to mi zrobisz na złość czy sobie jak nie będzie z czego chleba upiec ?! Haha. Taki rozum. Blokować żniwa żeby żywności nie było hahah . Głupota ludzka nie zna granic ..
Pracownik fabryki 10.02.2024 07:42:17
Ludzie dziś nie pamiętają jak się stało w kolekcjach za mięsem , jak masla nie było dziś chyba chcą znowu stać i mieć limit mięsa na rok. Gdy rząd przejął Pawlak po upadku Olszewskiego wszystko zostało zrujnowane. Majątek Polski został wyprzedany , polskich cukrowni już nie ma . PGR upadły. Wszystko zostało sprywatyzowane bo się nie opłaciło im. Polskie fabryki ursusa upadły. A dziś ci co nie wiedzą każą polskie traktory kupować haha ! Gdzie polskie stocznie cukrownie ? Dziś znowu mamy ten sam rząd . I już słychać że to się nie opłaci tamto się nie opłaci , i pieniędzy nie ma i nie będzie ! Najlepiej pieniądze wydawać na bzdury . Rząd Tuska ma więcej ministrów niż rząd PiS. Zrobił większą dziurę budżetową niż PiS. Gdzie kwota wolna od podatku?! Przedsiębiorca będzie miał niska kwotę od podatku bo rząd Tuska dał ogromne podwyżki dla nauczycieli którzy pracują tylko po kilkanaście godzin w tygodniu a całe wakacje wolne. Więc kwoty wyższej od podatku nie będzie bo przedsiębiorcy muszą płacić podatki na pensje dla budżetówki !
nieroby 10.02.2024 07:28:45
protestują, 8 lat jak ich pis dymał nie protestowali. Rzucili jakiś ochłap, kupili garnki dla koła gospodyń, chłopki w niebie. Głosowali w większości na złodziei z pisu. Teraz problemy wychodzą, niejaki wojciechowski z pisu mówił, że zielony ład to program pisu. I co chłopki roztropki ? Do kontakt Tuska : nie wiesz że sprawa z laptopami nie idzie dalej bo zajęła się nią prokuratura ? Gruby wałek na kasę, jak wszędzie gdzie miał coś do gadania pis ..
Rolnik 10.02.2024 07:28:42
A CO ROLNIK TO MA STARYM TRAKTOREM PRACOWAĆ?! MY TU NIE PROTESTUJEMY ZE BIEDA ALE DLATEGO ZEBY UNIA NIE MOWILA NAM JAK MAMY GODPODAROWAC ! CZY WY NIE ROZUMIECIE że unia chce żeby tylko ukraina produkowała żywność dla nas ?! Taki mają cel ! Nas chcą zmusić różnymi celami do rezygnacji z uprawy ziemi , bo tam na Ukrainie większość ziemi jest w rękach niemieckich amerykańskich i holenderskich oligarchów, którzy lobbują na rzecz zrujnowania europejskiego rolnictwa ! Cała ta unia to są sprzedawczyki ! Mamy swojego przedstawiciela ale mamy tez premiera Tuska i to on powinien powiedzieć stop Uni ! W całej Europie też rządził PiS że rolnicy protestują we Francji?
Klemens 10.02.2024 07:20:23
Polski chłop narzekał narzeka i będzie narzekać ma to w GENACH. Zazdrosny zawzięty .Nie potrafią się dogadać między sobą i co dopiero z innymi W innych krajach są spółdzielnie Całe wsie wspólnie prowadzą interesy Ale nie wśród spadkobierców chłopa folwarcznego w Polsce.
Do nygusy 10.02.2024 07:15:03
Nygus to ty jesteś ! To może jak wyjdą nauczyciele po pieniądze rękę wyciągać z moich podatków które place kupując ogromne ilości paliwa i środków produkcji to też im powiemy zmieńcie pracę jak wam źle co ?! Albo pielęgniarki czy lekarze !? My ręki po pieniądze nie wyciągamy! Przeczytaj postulaty a potem się wypowiadaj .
Do Mechanizator rolnictwa z wykształcenia 10.02.2024 07:12:33
Nie pisz bzdur ! Jaki masz polski traktor ?! Nie ma już polskich traktorów ! Zniszczyli ursusa ci co teraz rządzą ! Za Lecha Wałęsy i rządu Pawlaka ursus upadł !
Do Nygusy 10.02.2024 07:10:24
Nie jestem rolnikiem ale mam rolników w rodzinie, nawet niewielka gospodarka wymaga masy pracy, rozumu i wkładu własnego. Więc zastanów się nad tym o czym piszesz bo gdyby nie rolnicy nie miałbyś co jeść. Co za żenujący, dziecinny i wiejący Tuskiem komentarz.
Xd 10.02.2024 07:09:55
W MEDIACH PRZEKAZ ZE ROLNICY PROTESTUJĄ BO TO PISOWSKA ZZS SOLIDARNOSC. AHA. CZYLI W CAŁEJ EUROPIE ROLNICY PROTESTUJĄ BO TO PISOWSKA SOLIDARNOŚĆ TAK?
Rolnik 10.02.2024 07:09:29
Rolnicy czy wiecie że Pan Radosław Kucharski będzie kandydatem PiS do Sejmiku Województwa Łódzkiego ? Czy organizuje protesty bez żadnego własnego interesu....odpowiedź znajdźcie sami.
Nygusy 09.02.2024 23:51:57
Rolniku! Zmień pracę!
PO ?? 09.02.2024 23:26:47
CPK by powstało gdyby było w Niemczech???
Do Patrycja z Sieradza-od Zuza 09.02.2024 23:25:59
Jak się żyje z opieki społecznej tak jak Pani to jest czas na oglądanie telewizji. Swoje naukowe wywody proszę zachować dla siebie. A w kapciorach to może sobie Pani sama chodzić na nogach po Sieradzu.
Kontakt Tuska 09.02.2024 23:25:37
Kredyty mieszkaniowe a wakacje kredytowe? Nie?
Konkret Tuska 09.02.2024 23:24:15
Laptopy dla uczniów nie ? Ubeckie emerytury tak...
Dosyć unijnych bzdur 09.02.2024 22:42:13
Popieram i dziękuję !!! To co wymyśla UE juz nawet nie jest śmieszne. Mam nadzieję, że te działania w całej Europie spowodują radykalne zmiany w tym lewackim obłudnym cyrku, nastąpi zwrot i do głosu dojdą przeciwnicy tego całego zielonego szajsu, który jest jedynie wielką eko ściemą i ma prowadzić do podporządkowania nieposłusznego, uciemiężonego i odmóżdżonego ludu.
Do Zuza …. Patrycja z Sieradza 09.02.2024 22:37:57
Tyle czasu trąbione było w tv że będą strajki trzeba było słuchać i nie robić z siebie teraz ofiary strajku jak by pani była w branży w której dzieje się źle to ciekawe czy pani by nie strajkowała i nie robiła korków ludzie trochę zrozumienia i trochę empatii bo widzę że ludziom się już w dupach poprzewracało …. Wielkie państwo masakra .. mieszkam w Sieradzu i tu się urodziłam ale tyle ile Żmij chodzi po naszych ulicach i wiecznie tylko ujada jak sie stało w korkach to trzeba było iść z buta i problem załatwiony i teraz nie stękać
Zygfryd 09.02.2024 22:37:45
Niech płacą ZUS ! Tak jak wszyscy i wtedy nie będę musiał za nich płacić z mojej składki. A tak pięć osób w gospodarstwie na KURSIE a pracują w mieście.
Wwwww 09.02.2024 22:34:45
Protestujecie pod domami polityków i centrami dystrybucji zachodnich korpo tam będzie lepszy efekt
Ziomuchna 09.02.2024 22:29:16
Rozumiem, że Pan Pabich był i kawę rozdawał. Przecież super miejsce na kolejny lans.
Do Asik 09.02.2024 22:29:05
To człowiek wirówka. To ten bizmesmen co biznes robi z Niemcami. Tymi z Pis
doniewtajemniczonych 09.02.2024 21:51:04
Niestety protestów nie rozumieją ludzie, którzy nie mają wiedzy na temat rzeczy które są tworzone w Brukseli. Zapoznajcie się moi drodzy ignoranci z tematyką Zielonego Ładu. Jakie skutki niesie wprowadzenie w życie tej agendy. Więcej czytać, mniej rolkować.
Ola 09.02.2024 21:38:38
Popieram, to nie jest łatwa praca na roli, a zapłata marna. Walczcie to lepsze jutro, jestem z Wami. Pochodzę ze wsi, wiem, co to jest praca. Popieram.
mieszkaniec wsi 09.02.2024 21:37:27
Ludzie uszanujcie ciężką pracę w rolnictwie. Większość z Was ma rodzinę na wsi, bądź pochodzi ze wsi. Ale do dobrego szybko się człowiek przyzwyczaja. A na wsi ciężka praca, nie ma soboty, nie ma niedzieli, nie ma świąt, nie ma urlopu, bo kto da krowom jeść, kto je wydoi, kto da świniakom jeść. Nie można nawet nigdzie wyjechać, bo nie zamkniesz wszystkiego na klucz, tak, jak mieszkania w bloku. Bo nie możesz zostawić wszystkiego na pastwę losu. Ale nie wszyscy to rozumieją, niestety.....
rolnik 09.02.2024 21:31:28
Rolnik nie ma łatwej pracy. Robota non stop, czy lato, czy zima. A w mieście w bloku cieplutko, po pracy kawka, gazetka, pensja na konto co miesiąc pewna. A rolnik co, ciągniki na kredyty, nawozy i paliwo drogie, a cena za 1 kg tucznika taka jak kilkanaście lat temu, mleko po 1,80 zł a w sklepie po 5 zł za 1 litr. Wszystko drogie w sklepach, a my co produkujemy dostajemy grosze. A zboża nie ma kto kupić, a cena 500 zł za tonę żyta, śmiech na sali, taka cena była kilka lat temu, tylko nakłady (nawóz, paliwo, opryski), były wówczas dwa razy tańsze. A teraz co, jak Ci się urodzi, to nie ma kto kupić, albo sprzedajesz za bezcen, a kredyty jakoś nie staniały! Szkoda, że niektórzy w mieście tego nie rozumieją. Dać Was do pracy u rolnika chociaż na jeden tydzień zaraz byście zdanie zmienili, jak to jest różowo. Fajnie to jest tylko wtedy, jak się przyjedzie na wieś w odwiedziny, a nie do roboty! Chciałbym, aby ludzie zaczęli wreszcie doceniać ciężką pracę rolników, bo bez takich jak ja i inni rolnicy, nie byłoby w mieście co jeść!!!!
Sir 09.02.2024 21:31:13
Największe mieszczuchy to TE ZE WSI !
Fhj 09.02.2024 21:31:11
Kupując Polskie warzywa wspierasz strajki i niszczenie trawników. Kupuj produkty zagraniczne!
Zuza 09.02.2024 21:30:49
Mam pytanie do wszystkich biorących udział w dzisiejszym strajku - Dlaczego ja szary obywatel mam ponosić konsekwencje waszych żądań? Przejazd przez Sieradz o godz. 15 był koszmarny w traktorach jeździli bardzo mlodzi ludzie ( bo mają ferie) dla których przepisy ruchu drogowego nic nie znaczyły przejeżdżali skrzyżowanie na czerwonym świetle stwarzając zagrożenie dla pozostałych kierowców. A podsumowując mili nie złą bekę z tych ludzi którzy po 8 lu 10 godzinach pracy zmęczeni wracali do domu. Więc teraz w czasie żniw my będziemy na urlopach i samochodami zablokujemy drogi dojazdowe do pól.
Jule 09.02.2024 21:24:43
Panie Bondzior a kogo ostatnio pan nie popierał,pozwoli pan że wymienię : PiS ,PO, Agro unia a teraz ostatnio Solidarność RI.Brawo
do PSLu 09.02.2024 21:11:12
kiedy spełnienie obietnic wyborczych? (wymienię kilka z brzegu): 1. koniec kolejek do specjalistów i podwyższenie limitów przyjęć na studia medyczne; 2. zwiększenie dopłat dla rolników, zwiększenie dopłat do paliwa i trwały zerowy (stały) vat na żywność; 3. kiedy "Własny kąt" i bezpłatne żłobki; 4. Wsparcie dla osób niepełnosprawnych, emerytura bez podatku, stażowa i dziedziczona; 5. 6% pkb na edukację, posiłek na każdego ucznia i akademik za złotówkę. I TO DOPIERO 4 DZIAŁY A JEST ICH 12!
Adam 09.02.2024 21:09:00
Brawa i wyrazy uznania dla was wszystkich , łącznie z Soldarnością RI. Niektórzy marudzą o wypasionych ciągnikach zagranicznych za które do tej pory musicie spłacać kredyty. Natomiast nikt nie spyta kto wykończył Poskiego Ursusa tak jak wiele innych zakładów. Włączyć myślenie.
Karol 09.02.2024 21:07:41
Osiem lat popierali i głosowali na Pis. Mieli i mają komisarza rolnictwa w UE. To teraz jak koalicja mozolnie odzyskuje instytucje państwowe, Prezydent jest wrogo nastawiony do nowego rządu a przejmowanie władzy idzie jak krew z nosa pretensje rolników rosną. Wy po prostu nadal za pisem i dlatego to Powstanie chłopskie. Raz na kwartał płacicie Krus, sprzedając swoje produkty nie macie kasy fiskalnej i jeszcze zle. Co mają powiedzieć przedsiębiorcy płacąć Zus po polskim ładzie i podatek dochodowy.
Asik 09.02.2024 21:06:02
Brawo Radek Kucharski - taki człowiek powinien być na miejscu Kolodziejczaka i Nowaka!
Urzędnik 09.02.2024 21:04:31
PSL z was się śmieją rolnicy! Posłuchajcie rozmów gabinetowych są identyczne jak Kolodziejczaka poza kamerą.
Sieradzak 09.02.2024 20:52:44
Najbardziej poszkodowani wyjechali maszynami za 500 tys widać biede
Wieprz 09.02.2024 20:40:59
Widziałem dzisiaj ciągnik za milion zł ... Bieda?!
Marianna 09.02.2024 20:36:37
W życiu tylu tuk-tuków nie widziałem. Kiedy następny pokaz?
Rolnicy 09.02.2024 20:32:49
Tylko nie Kucharski.!!!
Qwerty 09.02.2024 20:26:58
Rolnik to jednak prostak. Nikt go w mieście nie chce a On na chama przyjedzie.
Do joker 09.02.2024 20:10:53
A Sieradz to nie wieś ?
Patrycja ;) 09.02.2024 20:09:25
Ja pierdziela jak czytam te komentarze to aż mi się niedobrze robi .. nic innego się nie przewija tylko to że jeżdżą ciągnikami za miliony szkoda tylko że nikt nie spojrzy że większość tych rolników ma w kredycie lub w lizingu te traktory itd .. większość z was nie ma pewnie pojęcia o roli a ma najwięcej do powiedzenia dupe w ciepłej robocie macie i weekendy wolne .. a większość rolników robi po nocach i ogarnia Wszytsko żeby jakoś żyć i utrzymać rodziny … każdy myśli że rolnictwo to taka łatwa sprawa jak nie sprzedasz upraw nie masz kasy logiczne .. pozdrawiam tych najmądrzejszych i życzę pracy w rolnictwie
Ona 09.02.2024 20:03:30
Mieszczuchu,skąd Ty się wywodzisz,skąd Twoje korzenie.Każdemu z Was słoma z butów wystaje i Ty śmiesz potępiać polskiego chłopa .Zamień się rolą.Twój Rodzic chłop w grobie się przewraca czytając Twoje słowa pogardy wobec polskiego chłopa.
Niech strajkują. 09.02.2024 19:55:42
Muszę powiedzieć że strajk w tych godzinach nie utrudnił życia w innych krajach to gnojówkę wywalają obornik itd
sieradzak88 09.02.2024 19:42:43
Czytam te komentarze i smutno się robi od tej lektury, jak wiele pogardy i nienawiści dla ludzi pracujących cięzko na roli. A przecież większość sieradzan, moze i tych z nienawistnymi komentarzami, ma w swojej dalszej czy bliższej genealogi pochodzenie wiejskie. Zapomniał wół jak cielęciem był?.
Do do tylko co jest priorytetem 09.02.2024 19:33:57
Takie kity to były za PZPR .
Andrzej 09.02.2024 19:33:40
Dlaczego blokują ludzi którzy kupują na rynkach ?! Co ja wam zawiniłem,że mnie blokujecie na drodze ?! Do Warszawy pod Sejm,lub do Brukseli powinniście jechać !
Rolnikk 09.02.2024 19:31:36
Jak tak czytam niektóre komentarze to przestaje się dziwić, że sieradzaków nazywają kołtunami. Ludzie czy wy nie widzicie w jakim kierunku świat zmierza? Czy naprawdę tego chcecie żeby produkcja żywności, była w rękach kilku korporacji bo jeżeli gospodarstwa rodzinne upadną to ktoś tą produkcje przejmie, dodajcie sobie do tego likwidacje gotówki, zniesienie własności i jeszcze kilka pomysłów które próbuje się po cichu wprowadzać a obraz świata kreuje się bardzo źle dla zwykłych ludzi. Nowa cyfrowa komuna której jeżeli nastanie to już nie da się obalić. Zamiast wypłakiwać się, że 20 minut dłużej się jechało do domu to trzeba wspierać rolników i inne grupy które walczą o normalność. Pozdrawiam myślących.
koszty 09.02.2024 19:26:37
koszty utrzymania tych ciągników są niemałe. Mnie nie stać na taki ciągnik ani na kredyt na niego. Bogaci Ci rolnicy co strajkują.
Basia 09.02.2024 19:23:00
Brawo jesteśmy. Wami
Rolnik 09.02.2024 19:16:02
W mediach pro rządowych nagonka że to rolnicy z solidarności związanej z PiS protestowali ! Co za bzdury ! Tam rolnicy nie zrzeszeni nigdzie równiez byli ! A czemu w pro rządowych mediach nie ma nic o strajkach we Francji czy Niemczech ?! Tvp miało być rzetelne a mamy drugi TVN !
Do dotacja 09.02.2024 19:03:32
Dopłaty to co roku oddajemy ! A dokładniej kradną nam je spółki skarbu państwa ! Np podnosząc cenę nawozu ! Jak nie było dopłat to nawóz byl tani jak barszcz! A tylko gdy rolnik dostał dopłatę wszystko poszło do góry ! Także te dopłaty co roku nam są zabierane !
Sdz 09.02.2024 19:00:27
Chciałabym również, aby unia dofinansowała i mi do kupna samochodu za 400 tys. Przecież dla mnie samochód też jest niezbędny do wykonywania pracy. No, ale ja nie jestem biznesmenem rolnikiem
Do on 09.02.2024 18:59:32
Człowieku co ty piszesz ! A z zagranicy to masz pewność że masz zdrowa żywność?! Po drugie na ryneczku nie stoi rolnik tylko handlarz , skąd pewność że ma polskie warzywa ?! Wystarczy jechać na giełdę do Kalisza i sprzedają ci pomidory z chiszpani zamiast polskich ! Nie wiesz jak jest to nie pisz bzdur ! Nie chcesz nie kupuj! Produkuj sam sobie albo kupuj z zagranicy !
Do joker 09.02.2024 18:54:39
To wasz Sieradz będzie biedny jak mysz kościelna. To chłop pakuje kasę sklepom w Sieradzu. Bez chłopa zginiecie. To chłop napędza gospodarke kupując środki produkcji . W razie braku żywności w sklepach to wy nie przychodzcie do rolnika .
cóż 09.02.2024 18:53:14
Gro mieszkańców Sieradza jeszcze wczoraj chodziło srać za stodołę, a teraz plują na swoich rodziców i dziadków gdzie niedzielny rosół nadal smakuje. Wstydźcie się.
Do nn 09.02.2024 18:51:00
To wyjdźmy z uni ? Gdy nie było uni nie było dopłat nikt nie wyzywał rolników że biorą dopłaty . Chłopy do uni nie chcieli wejść .
Luki 09.02.2024 18:46:58
Czytam te komentarze i nawet wszystkich nie przeczytałem do końca bo serce mnie zaczęło boleć niby jedna Polska a ja tu widzę dwie nie rozumiem skąd wam ludzie ta nienawiść się bierze do drugiego człowieka a podejrzewam że w kościele pierwsza ławka co wam ten rolnik zrobił ? A połowa nawet tych co wypisuje te bzdury nawet nie wie o co strajkują bo widzą tylko te ciągniki kolorowe a czy ja patrzę że sąsiad jeździ Mercedes a ja oplem to mam być zazdrosny zastanówcie poczytajcie zobaczcie i gwarantuje że zmienicie zdanie na temat rolników a jak wam tak źle to kupcie ziemię i na swoje potrzeby zasadzie zasiejcie kupcie krowę i świnkę i róbcie koło tego a na własnej skórze przekonacie się ile to kosztuje pracy pozdrawiam wszy a szczególnie tych co piszą te bzdury i może coś wam da do myślenia
Teraz 09.02.2024 18:46:19
Macie swojego v-ce ministra rolnictwa to do Orzezyna jechać protestować. PiS miał chłopa w dupie a teraz Kołodziejczak gdzie ma chłopków. Zgadnijcie? Z Rudym się ściska i chłopa ma tam gdzie wcześniej PiS. Baranki. Was gowniarz wykolegowal z Rudym. Hehehehe bardzo dobrze!!!
Mechanizator rolnictwa z wykształcenia 09.02.2024 18:34:55
Byłem, widziałem,popieram,ale ja tam nie widziałem polskiego ciągnika Ursus Rolnicy ogarnijcie się trochę Trzeba też KUPOWAĆ rodzimy sprzęt
gajowy marucha 09.02.2024 18:15:58
Drodzy oburzeni niedocenieni, Czym każdy z nas , zwykłych zjadaczy chleba wam dopiekł ? Może jednak pomyślcie chwilę i zamiast utrudniać nam życie zauważycie kto ostatnie osiem lat "trzymał lejce" w tym kraju ? Kto przez swoje ujadanie na Unię zmarginalizował naszą pozycję w niej ? A pan Januszek "komisarz przechera" puszczał bąki w unijny wysoki fotel i klepał Zielony Ład. Wy tego nie wiecie ??? Wiecie. Jedźcie więc na Żoliborz, jedźcie na Nowogrodzką i tam dziękujcie za nicnierobienie w sprawie tranzytu przez nasz kraj produktów ukraińskich. Ten sfilcowany z kotem i jego popychadła odpuścili wszystko, bo on jest "inteligent z Żoliborza" i do problemów wsi nie miał serca...
Taki 09.02.2024 18:10:18
To jak zborze z Ukrainy nie ale do roboty w polu za 15 zł na godzinę to Ukraińcy mile widziani
Jak 09.02.2024 18:05:52
Będę głodny to sobie Snickersa kupię a nie kartofle.
Rozkojarzony 09.02.2024 18:04:28
Gdzie był sieradzki Dyzma, ja sie grzecznie pytam? Widocznie miał ważniejsze sprawy?
kupię brony 09.02.2024 18:03:03
Nie mam nic przeciwko, ale jak mi jakiś (piiii) Kubotą prawie maski nie skasował, bo się zagapił, to zaczynam się wkurzać. Następnym razem rozrzucę brony w mieście i nie przejadą. Niech sobie pislamski działacz robi kampanie do EU u siebie, a nie w mieście.
Ozik 09.02.2024 18:02:11
Bida traktorami i kamperami przyjechała.
Dup 09.02.2024 18:00:59
Wystarczy że mamy elki na mieście. Poco jeszcze te traktory.
Pks 09.02.2024 17:56:05
Można było przyjechać pekaesami a nie marnować paliwo pieniundze i zasmradzac miasto. Któraś stówka by została. No ale kto zabroni bogatym.
stach 09.02.2024 17:34:42
Witam popieram strajk ,oraz nie zadowolenie rolników ale dziś podczas protestu skręcałem pod sklep i jakiś cwaniaczek traktorem bo inaczej nie mogę go nazwać zajechał mi drogę wręcz najechał na samochód chcę zadać mu pytanie wszyscy jesteśmy z tobą ale nie dziel społeczeństwa nie stosuj agresji -pozdrawiam
Nn 09.02.2024 17:29:59
Ja tutaj czegoś nie rozumiem. Rolnicy chcą by kupować polska żywność a sami jezdza maszynami z zagranicy. Rolnicy martwią się o to co będzie jadł Polak? Serio? Wy się martwicie? Wam chodzi o zywk a nie o ludzi bo lejecie tyle tej chemii by jak najwiecej mieć plonu. Póki nie było UE była na wsi normalność a teraz każdy chce być być bisnesmenem. A wy się nie martwicie co beda ludzie jeść w miescie bo jemy cały czas byle co czy to z waszego pola czy z probówki a jak będzie głód to i was to dosiegnie bo miasto pójdzie na wieś. Sami jesteście winni bo żeście pazerni.
zima 09.02.2024 17:26:47
Jacy uciemiężeni ci co mówią o rolniku bo maszyną pracuje za 300tys ale jak w zakładach których pracują na maszynach po kilka milionów na które też dostali dotacje są w strefach ekonomicznych to się nie widzi tylko sami niedługo wyjdą bo i w Sieradzu zaczyna się bezrobocie w czerwcu na rynek wkracza nowy rocznik a zakłady zwalniają. Rolnik pszenice sprzedaje po 0.8zł za kilogram co daje 0,5kg mąki i 0,5kg otrąb po 0,8zł za kg to kto zarabia skoro kg mąki w sklepie kosztuje 4zł i więcej????
Ona 09.02.2024 17:16:32
A kto Zielony Ład wprowadził??Do kurdupla niech z tym pytaniem jadą .
Ewa 09.02.2024 17:12:15
No zobaczymy co oni teraz Wam wywalczą
biedacy 09.02.2024 17:10:23
Co za biedacy z ciągnikami za milion złotych, niech sprzedadzą
AL 09.02.2024 17:09:19
PSL się z was śmieje. Stare śpiewki "bo tamci". Obudźcie się rolnicy czas w następnych wyborach dać im żółtą kartkę!
Do Tylko co jest priorytetem. 09.02.2024 17:01:21
Żywią I Bronią. To dawne hasło chłopów w czasie Insurekcji Kościuszkowskiej Nic się nie zmieniło .Jedno drugiego nie wyklucza .
Orzeł 09.02.2024 16:48:49
Czy jest w Sieradzu policja??? Rolnicy jeździli po trawnikach!!!
do "heh" 09.02.2024 16:33:57
że niby te ciągniki na drożdżach ciągną,czy jak??!
Obserwator 09.02.2024 16:31:04
Pabich nie wyjdzie bo nie zna ciężkiej pracy rolnika ma posadkę
Jddmdm 09.02.2024 16:28:57
Sieradz Was nie chce. Robocie sobie zakupy w sklepach ma wsi. Jesteście nie mile widziani.
On 09.02.2024 16:10:49
Żeby protestować to trzeba najpierw jakąś chociażby jakość jedzenia stworzyć i produkować coś co jest zdatne do spożycia. Głupie kartofel kupowane na zielonym ryneczku, po parę sztuk od każdego pseudo rolnika z regionu. Wszystkie co do joty nienadające się do jedzenia. Syf po ugotowaniu robią się przezroczyste. Po ubiciu jedna zbita klucha. Wszystkie docelowo ziemniaki od wspaniałych rolników lądują w śmieciach. Nie mówiąc już o warzywach bez smaku w tym gorzkich marchwiach. Syf kiła mogiła rolniku!! Najpierw produkuj wysokiej jakości zdatne do spożycia i odpowiedniej jakości produkty a później wyjeżdżaj na protesty bo jak na razie to nie masz podstaw do blokowania ulic i uprzykrzania życia konsumentom których trujesz chemią i opryskami.
Obserwatorka 09.02.2024 15:55:07
Zwykłego człowieka utruja korkami , do Warszawy do karakana jechać 8 lat rządził nie wywalczył dla wsi dobrobytu..???.a tak obiecywał...
Zatruty sieradzak 09.02.2024 15:52:26
Uważam że są za wysokie dopłaty do paliwa. Rozumiem protest i ich argumenty przynajmniej niektóre, ale dlaczego kosztem czasu i zdrowia innych ludzi.
Obserwator 09.02.2024 15:52:09
Gdzie Michal Pabich siedzi w ciepłym biurze ???
Sieradz 09.02.2024 15:51:53
Tak mają źle to skąd mają na te super traktory ???
A 09.02.2024 15:49:25
Zablokować granicę. Z Ukrainą na przewóz zboża i ludzi do Polski wtedy rolnicy się zes.. ją bo nie będzie niewolnika do pracy Polak do nich do pracy nie pójdzie bo te wiejskie biznesmeny pracownika nie szanują
Heh 09.02.2024 15:42:39
Tak źle a co drugi to drożdży ciągnik
Stanisław 09.02.2024 15:41:03
Widzę że wielce biedni rolnicy zjechali do naszego miasta, za taki ciągnik to nie którzy muszą w sklepie 3/4 lata pracować ! Susza dotacja, nie urodzaj dotacja , mury pod chmury (domy) a ile zusu płacicie?! Rolnikiem się jest a nie bywa np. po pracy na państwowym wikcie.
Dziki kraj 09.02.2024 15:38:19
Pokazują w tv .I co śmiechy chichy.I kłótnia między nimi. Taki jest typowym Polski chłop. Nigdy się nie dogadają między sobą a co dopiero z innymi .
pirx 09.02.2024 15:37:51
biedni rolnicy w traktorach za 300.000zł specjalnie zajezdzją drogę bogatym miastowym w autach za 30.000zł
Joker 09.02.2024 15:37:00
Miejsce chłopa jest ma wsi i do Sieradza niech nie przyjeżdża.
dotacja 09.02.2024 15:35:58
Skoro macie dosyć Unii to oddawać wszystkie dotacje!!!!!!!
On 09.02.2024 15:32:32
Brawo rolnicy, rozsądni i świadomi miastowi was popierają. Dziękujemy !!!
NSZZ = PiS 09.02.2024 15:30:17
Mam nadzieję, że Policja wystawi mandaty za niszczenie trawników. Przyjechał chłop ze wsi do miasta i po trawnikach jeździ.
Jażdka 09.02.2024 15:23:09
Super że mój stary pojechał listonosz miał wiecej czasu
Tylko co jest priorytetem 09.02.2024 15:15:50
No nawet jeden kapral brał udział w proteście.Chyba musieli dostać dziś wolne w jednostce wojskowej . Służba w wojsku to praca współistniejącą z rolnictwem. Muszą sobie jakoś to podzielić .
Ciekawski 09.02.2024 15:13:32
Gdzie Babich? Nie strajkuje razem z rolnikami?
Olo 09.02.2024 15:10:35
No biedy to tam nie było widać.
sieradzanin 09.02.2024 15:05:34
czemu nasz region dotyka zaraza??? CZARNEK- byłe Sieradzkie -Kołodziejczak byłe Sieradzkie.....za co nas to spotkało??????/

Więcej informacji

Zduńska Wola

Wczoraj na strzelnicy Sokoła Zduńska Wola odbył się Turniej Niepodległości – IX Runda Pucharu Województwa Młodzików w strzelectwie sportowym. Oprócz gospodarzy startowali też zawodnicy z klubów: Społem Łódź, Colt Łódź, Sigma Shooting Łódź, Kruk Łask oraz 10-KA Sulmierzyce.

0

Wojownicy z Sieradza

Dzisiaj, 00:13:30
Sieradz

Dobre występy zawodników Sieradzkiego Klubu Karate Kyokushinkai. Podopieczni Roberta Wajgelta zdobywali medale na turniejach w Kole i Radomsku.

2

Trzy szybkie sety

Wczoraj, 22:09:13
Zduńska Wola

Nieudane spotkanie zawodniczek Akademii Siatkówki Zduńska Wola w II lidze. W meczu 7. kolejki przegrały u siebie z wiceliderem KS Pajęczno 0:3. W wyniku porażki zduńskowolanki spadły na ostatnie miejsce w tabeli.

0

Nasze Radio 104,7 FM

Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie

16:02

Słoneczny Chłopiec I Słodka Sue
S.P.P.T. Chałturnik/Janusz Muniak

Kontakt do studia

kontakt@nasze.fm

502 27 11 11

43 827 11 11

Co, gdzie, kiedy

24.11.2024

Turniej z cyklu Grand Prix Sieradza w halowej piłce nożnej
Hala 15. Sieradzkiej Brygady Wsparcia Dowodzenia w Sieradzu
Otylia Swim Tour
Basen Zduńska Woda
Projekcja filmu "U Pana Boga w Królowym Moście"
Centrum Kultury w Błaszkach
Festiwal roślin
Hala sportowa II LO, ul. Żeromskiego 8, Sieradz
Obchody Dnia Kolejarza
Osiedle Karsznice w Zduńskej Woli

25.11.2024

Festiwal "Między zmysłami"
Centrum Integracji Ratusz Zduńska Wola
Wykład
Sala Konferencyjna na ul. M. Tarnowskiego (nad Biblioteką Publiczną w Warcie)

26.11.2024

Zbiórka krwi
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zduńskiej Woli, ul. Długa 4
Więcej...








Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1+3Teddy Swims
Bad Dreams
2+18Zalia
diament
3-1Lady Gaga, Bruno Mars
Die With A Smile