strzałka do góry
12.02.2024 11:56:22
Sieradz

Sieradz. Oficjalny kandydat na prezydenta

Tegoroczne wybory samorządowe to m.in. polityczna walka o stanowisko prezydenta miasta Sieradza. Od dziś oficjalnie wiadomo, że do wyborczego maratonu ma tu stanąć z ramienia Platformy Obywatelskiej Michał Pabich. Potwierdził to dziś rozgłośni Nasze Radio poseł i wiceminister obrony narodowej Cezary Tomczyk z KO.

(fot. arch. Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi)

Sieradz na pewno zasługuje na włodarza, który sprawami miasta interesuje się codziennie i 24 godziny na dobę. My będziemy budowali silne listy do samorządu, natomiast kluczowe miejsce to prezydent miasta Sieradza. I dzisiaj myślę, że mogę to u państwa premierowo ogłosić, że naszym kandydatem na prezydenta będzie pan Michał Pabich. Jest on osobą, która będzie na pewno mogła otworzyć drzwi Sieradza na współpracę z wieloma nowymi środowiskami. Myślę, że ciągu ostatnich trzydziestu lat nie było tak dobrego klimatu dla Sieradza. Jestem ja jako wiceminister obrony narodowej, ale jest też pani wojewoda łódzka Dorota Ryl z Sieradza. W starostwie zmieniła się koalicja i pan Michał Pabich jest obecnie wicestarostą sieradzkim. I wydaje mi się, że jest to ważne, by z miastem była taka synergia - powiedział dla Naszego Radia C. Tomczyk.

Wspomniany Michał Pabich to sieradzanin. W Radzie Powiatu Sieradzkiego jest przewodniczącym klubu radnych Ziemia Sieradzka. Jest również przewodniczącym PO powiatu sieradzkiego. To absolwent Wydziału Prawa i Administracji UŁ, ukończył studia podyplomowe MBA. Jest wieloletnim pracownikiem samorządowym.

bp
Komentarzy: 170

Komentarze

PodSieradzem 20.02.2024 08:30:54
Widze, że tutaj każdy jest mądry do komentowania. To mam propozycję - może sami zgłosicie swoje kandydatury. Co to za problem. Łatwa praca, duża kasa, no bajka ;)
Chłopie 16.02.2024 08:26:39
TVP pokazywało słupki, jak pielęgniarka i nauczyciel zarabiają po 10 tys, Morawiecki mówił, że paliwo za 8 pln to wina Tuska, a wszyscy, którzy myslacy inaczej to zdrajcy Polski (Kaczyński). 70% ludzi na wsi za PISem - spójrz na wyniki wyborów np w gminie Wróblew (prezydenckich i tych z 2019- PKW.gov.pl). Nie zasłaniaj sie TVNem, przejrzyj dawne TVP i TVPInfo - sama "prawda" płynie. Zreszta ty TVN nie oglądałeś, bo na siatce nie było.
Do wykształcony 16.02.2024 07:34:16
Chłopie, TVN 24 pokazywał słupki z których wynikało że 70% głosujących na PiS to ludzie ze wsi! To nawet fizycznie nie jest możliwe. Politycy PO sami mówili że na PiS głosują osoby niewykształcone. O czym Ty piszesz? Jak to żadne medium? Chcesz dowody to musiałbym mieć do Ciebie kontakt skoro mas krótką pamięć. P.S. Pamiętam jak TVN pokazał sondaż przed wyborami w 2015 roku z poparciem dla Komorowskiego ponad 70 % i pamiętam też płacz Tadli w wolnym wtedy TVP jak Komorowski przegrał :P Tak to było bezstronnie :)
Wykształcony 15.02.2024 22:19:33
Co do elokwencji przedmówcy osoba wykształcona nie używa tych samych wyrazów po sobie np zaraz zaraz i do tego bez przecinka. Osoba wykształcona na powiela fałszywej narracji ze strony mediów czy obecnej władzy bo żadne medium nigdy nie określiło wyborców PiS ciemnota że wsi - dobrze jest pleść co ślina na język przyniesie, jednak nie chce się poprzeć tego faktu żadnym źródłem. Co do moralności to już odrębny temat, można by chociażby parafrazować "Sieradzanin" jak zachował się Pan Osiewała podczas swoich rzędów a ów Pan wywodzi się właśnie z wcześniej wspomnianego środowiska.
wow 15.02.2024 20:21:34
Jak widzę wojującego kaczystę, to myśle" ile mu zapłacili - czy płacą - za odwracanie kota ogonem". Pielęgniarki, sędziowie i prawnicy, nauczyciele, lekarze, wojskowi - wszyscy opluwani przez lata, hejtowani, zrównani z najgorszymi zdrajcami. A tu nagle kwik, kiedy ludzie dali czerwoną kartkę kłamcom i przekręciarzami w czasie wyborów. Obecni przynajmniej nie kłamią w twarz normalnym ludziom, jak tow pisPropagandziści. Chociaż wcale nie są lepsi. A rolnicy niech protestują - każdy walczy o swoje.
Do do do „do płacz” 15.02.2024 16:15:25
Zaraz zaraz, wy macie prawo nazywać wyborców PiS niewykształconymi ludźmi ze wsi, przesiąkniętymi propagandą tvp a macie pretensje że ktoś powie o was „platformersi”? Może lepiej wytłumacz skąd bierzesz te za każdym razem wyrzucane argumenty o wsi i braku wykształcenia? Z głupot przekazywanych np przez TVN 24 i Tuska. Mówisz mi tu o braku moralności. A wy ją macie? Wysyp moralności KO i jej wyborców najbardziej był widoczny podczas kampanii a to tylko kropla w morzu.
Sieradzanin 15.02.2024 14:15:04
W końcu za politykę bierze się ktoś "nie umoczony". Pan Osiewała mając chociaż krztę godności powinien zrezygnować z reelekcji - w zasadzie 3 afery w ciągu 3 lat to zdecydowanie za dużo. Dla przypomnienia - nieścisłości w ZOM przy pierwokupie pojazdu, potrącenie pieszego i ucieczka z miejsca zdarzenia oraz najświeższy kąsek tj. nieścisłości przy przetargu na dokumentacje projektowa sieradzkich ulic.
do do "do płacz" 15.02.2024 09:34:10
"Platformersi", "siatka", "hejt", "nagona". Dziwne rzeczy prawisz waść - nie przeszkadza Ci hejt i nagonka przez ostatnie 8 lat na wszystkich "nieswoich", a teraz prezentujesz sie jako ofiarę hejtu. Naprawdę CHORE. Moralność (pis) Kalego w czystej postaci. Zamilknij - wstydu sobie oszczędź.
Złoczewianka 15.02.2024 07:53:57
Pabich ponoć to konkret, jak go ludzie wybiorą to zobaczymy jaki konkret, może obecny komuś się nie podoba, ale jak robi to co ma robić to o co chodzi- ma być dobrym gospodarzem miasto ma się rozwijać oceńcie sami, albo głosujcie na wielką niewiadomą .
mieszkaniec 14.02.2024 14:07:04
są zwolennicy i przeciwnicy. Ci drudzy będą rozpisywać się bez opamiętania, a zwolennicy, w milczeniu działają;)
do wyborcy 14.02.2024 12:04:21
Piszesz, że Osiewała broni swojej pensji. To w takim razie, do czego chce się dorwać Pabich? Właśnie po to żeby mieć tą samą pensję co Osiewała. Żenada!
do "do płacz" 14.02.2024 11:19:08
dziekuję za ten komentarz, bo już miałam wrażenie, że razem z mężem jesteśmy jacyś inni a tu jednak mieszkają podobni do nas. Również nie oglądamy polityki w tv, chociaż posiadmay satkę - bardziej dla dzieci i ewentualnych programów naukowych. Nie czujemy się ani jako gorszy ani jako lepszy sprt, i nie wiemy po co ludzie dalej podtrzymują ten mocny podział i nagonę jednych na drugich. Zemsta i hejt to główne pobudki - chore!
do do "płacz" 13.02.2024 23:38:00
Właśnie widać, komu ostatnie 8 lat wyprało "muzg". "Platformersi" - jad i nienawiść aż kapie. I kto tu kupuje propagandę? Czy mogę Cie nazwać w odpowiedzi kaczystowskim pislamistą?
Prawda 13.02.2024 22:37:28
Wolę Pabicha z banerów bo to konkret. Na pewno nie Kucharskiego. Ten to wiraszka. Już się śmieje z niego TW HENRYK i inni.
Do "płacz" 13.02.2024 20:43:23
I znowu to samo. Patrz gościu, ja mieszkam w Sieradzu od urodzenia, w tvp tylko skoki narciarskie oglądałem, jestem po studiach i jakoś głosowałem na PiS. Jesteś taki cwaniak a wierzysz we wszystko co Ci Platformersi powiedzieli, pewny jestem że niczego wgl nie zweryfikowałeś. Jesteśmy baranim narodem i każdego kupią nienawiścią do drugiej strony, taka prawda.
07 13.02.2024 20:30:26
Za długo wisiał na banerach, nie wiem po co, jeszcze nie ma wyborów a już opaczył się, i wiemy kto wygra.
Do mieszkaniec 13.02.2024 20:26:13
Pabich nie jest prawnikiem.
Do Paweł 13.02.2024 20:22:47
To jaki ten samorządowiec, w UM Sieradz może znalazłoby się kogoś !!!
Płacz 13.02.2024 15:30:08
W 90% mieszkańcy Sieradza to ludność napływowa ze wsi i okolicznych siedlisk.W większości to typowi wyborcy PiS.Ulegli populizmowi i socjotechnice .Grupa łatwa do kupienia.. Z tego względu nie mogą pogodzić się z przegraną .To dla nich szok. Dochodzi do tego że wierni widzowie TVP info nie wiedzą co ze sobą zrobić Chodzą od stodoły do obory Na pole .Czegoś szukają . Prawdopodobnie szczujni
Adaś 13.02.2024 15:12:23
Jedyną osobą z środowiska politycznego która na dziś miałaby możliwość wygrać z Osiewałą jest Walczak. Nikt inny tego nie dokona, chyba że ktoś spoza układów politycznych. Czasy się zmieniły i dziwi mnie ten wybór bo wielu mieszkańców domyśliło się co jest grane widząc plakaty z twarzą tego Pana po ostatnich wyborach. To był błąd bo większość nie lubi polityków. Tak samo błędem było uzewnętrznianie się na strone o Sieradzu z facebooka. Czasy się zmieniły i ludzie przywiązują do tego wagę. Bądźmy poważni. Dali mu stanowisko licząc że stanie się bardziej rozpoznawalny przed wyborami.
siara 13.02.2024 14:55:08
Gwiazda tik-toka na prezydenta??
Ziom 13.02.2024 14:53:36
Czy ruszy się coś w temacie drogi ekspresowej w stronę Kalisza i dalej w stronę Pleszewa (krajowa 12) ?
Jakiś myk 13.02.2024 12:43:55
A co jest z geotermią
Kulpostreksowina 13.02.2024 11:30:32
Koncentrat śmiesznej mizernej polskości - w komentarzach. Państewko z dykty gdzie ludzie wmawiają sobie że są wyjątkowi, każdy ponad każdym.
mieszkaniec 13.02.2024 10:54:07
Nigdy nie zagłosuję na prawnika. technicy, inżynierowie przyczyniają się do rozwoju, zmian, wynalazków.
Kama 13.02.2024 10:40:20
Panie Michale więcej Pan odbył spotkań z pracownikami podległych placówek niż p. Gotkowicz przez te wszystkie lata. Bardzo dobre spotkania. Ma Pan duży potencjał na dobrego prezydenta a głosy mojej rodziny/bardzo dużej/ już Pan ma.
Sdz 13.02.2024 10:29:56
Najlepsze czasy dla Sieradza to była druga połowa lat 70tych i lata 80te .po powstaniu III najjaśniejszej RP Sieradz jak i cała Polska upadła . Szkoda .
Obserwator 13.02.2024 09:52:24
Słychać wycie. Znakomicie. #MichałPabich
Prezydent niezalezny - na takiego bym zagłosował 13.02.2024 09:28:09
który nie jest uwikłany w żadne partyjne rozgrywki, którego jedynymi powiernikami sa mieszkańcy miasta. Tylko czy taki ktoś jest? Uwierzyłem Osiewale , który już w swej pierwszej kampanii wyborczej głosił ' musimy odejść od polityki, jak najdalej od polityki'. a jak było faktycznie to pozostawiam każdemu do oceny. Chciałbym ,aby to byl człowiek nieuwiklany w zobowiązania i powiązania partyjne i kolesiostwo
Lolo 13.02.2024 09:22:22
"I wydaje mi się, że jest to ważne, by z miastem była taka synergia - powiedział C. Tomczyk" - ale zeby tak bylo to Sieradz musi byc powiatem grodzkim, a nie jak teraz ziemskim.
Wybory 13.02.2024 09:17:29
Za czasów PO bardzo się rozwijaliśmy było pełno miejsc pracy dobre zarobki i po ośmiu latach przerwy mam nadzieję że będzie dalej tak wspaniale. Bo teraz jest bieda nędza i zero inwestycji.
SIE 2024 13.02.2024 09:13:56
Piszecie, że potrzebne jest doświadczenie samorządowe. A jakie miał pan Osiewała? Był radnym tylko przez jedną kadencję ,w latach 2010-2014! Jeśli brać pod uwagę długość bycia radnym.....to prezydentem powinien być MAO!!! By być kierownikiem...to trzeba coś mieć. Pan Osiewała...to coś miał podczas pierwszej swojej kadencji. Później,to już , niestety uwierzył w swoją ( nie wiem jak to nazwać)....nieomylność!!! Pana Walczaka też dotknęła ta przypadłość. Uważam,że potrzebna jest zmiana na kogoś innego, który będzie miał "to coś". I jest duża szansa. A Trzecia Droga - to kogo wystawi?
Do Sieradzki 13.02.2024 08:51:08
Ale Ty masz świadomość, że Pabich to Walczak vol.2? Walczak zrzekł się mandatu radnego powiatowego, żeby Pabich miał jakiekolwiek zaczepienie w samorządzie przed kampanią. W zamian Jacek dostał fuchę w MPWiK w Zduńskiej Woli, gdzie nota bene w radzie nadzorczej siedzi też Michał Pabich. Dziwne zabiegi okoliczności, prawda? Nie będę zdziwiony w ogóle, jeśli okaże się, że planowanym wiceprezydentem przy zwycięstwie Pabicha, będzie stary dobry Jacek Walczak
Złoczew 13.02.2024 08:50:57
W nowej kadencji zobaczymy (jeśli wygra wybory) jakim burmistrzem jest Drzazga. Trzeba będzie pisać dobre wnioski żeby załatwić pieniądze a nie po znajomości z kolegami z pisu. Może się okazać, że poza układami to już wiele więcej do zaoferowania młody burmistrz nie ma.
Pawel 13.02.2024 08:43:28
Ma sie pojawić inny kandydat z doświadczeniem wielu lat w samorządzie do tego wyrazisty i z ciekawym zapleczem ludzi którzy go otaczają
Mieszczuch 13.02.2024 08:39:36
Już się ze smyczy zerwały pismaki odsiewały krytykując młodego sprawnego człowieka zapewne nie znając go dobrze, widać jak na dłoni że strach im zagląda w oczy
Hetmanianin 13.02.2024 08:32:53
czarodziejsko abra kadabra radny- abra kadabra rzecznik prasowy- abra kadabra wice starosta-abra kadabra ludzie się dopatrzyli . Mówię o sobie o swoich odczuciach na początku myślałem młody ambitny to i może ale że bez partyjniackich nawyków a tu przy braku poparcia na radnego powiatowego Jacek W rezygnuje aby pokazać że inny istnieje nie lubię takich pokrętnych rzeczy ??poprostu to mi się nie podoba!!!
Mieszkańcy POW za torami kolejowymi 13.02.2024 08:16:07
Od dziesięcioleci czekamy na odpowiednią osobę godną piastowania tej funkcji.Taka która by zajęła się lub chociaż zajrzała w nasz rejon miasta. Nadzieja umiera ostatnia. Nigdy nie widzieliśmy tam żadnego radnego Może jakiś nowy kandydat by nas odwiedził.Tylko czy nie utonie na naszej arterii miejskiej.
Do żołnierki 13.02.2024 08:09:35
Musi być nadzór cywilny nad wojskiem.To instytucje zmilitaryzowane .Mogło by dojść do przejęcia władzy.Tylko że żołnierka tego nie wie. Słaby materiał na rekruta to i słaby później żołnierz.
Ala 13.02.2024 08:05:42
Bez szans na powodzenie, bez wizji - głos jak zakup kota w worku!
Sieradzki 13.02.2024 07:59:34
Bardzo dobra wiadomość. Czas na zmiany. Wreszcie. Owiewała na początku nie był zły. Po Walczaku też potrzebna była zmiana. Teraz jest podobnie. Pabich ma dziś wszelkie atuty aby być świetnym prezydentem.
wyborca PO 13.02.2024 07:55:17
TKM
Do żołnierka 13.02.2024 07:48:18
Jakie pani ma doświadczenie.Jakie doświadczenie po 28 dniach przedszkolnego przeszkolenia do przysięgi i Kilku miesiącach ściemy na kompanii.Przy pisaniu konspektów i kart pracy dla d cy plutonu. Może czerpała pani informacje z TVP info nakazanego do oglądania przez d ce garnizonu Warszawa. Może takie opinie głoszą te dzieci po kursach oficerskich którym się wydaje że po poru latach zjedli zemby na wojsku. Daje milion że podczas tej wizyty dowódca kazał pochować wojsko gdzie się da by nie było widocznie.A Ci na tym placu to z 3 dni ćwiczyli do swych występów. Może było jeszcze karatowanie bloczków z pianki gipsowej. Poprzednia władza otworzyła drogę do armii.Moze dobrze tylko kto tam się teraz dostaje. Kto ma pojęcie to wie na czym to polega .Liczyła się sztuką nie jakość .Dość tej obłudy. Żołnierze odbywający ćwiczenia rezerwy są w szoku po przekroczeniu bram koszar.Wielu nie miało pojęcia że tak można zniszczyć armię.Jedna wielka dziecinada. Tylko szok i zniesmaczenie wszystko na pokaz.Zloty pisowski papierek
A 13.02.2024 07:30:28
Do Jokera Za PO Sieradz był placem budowy - to jakiś żart?!!!! Placem budowy chyba tych ulic z kamienia wkoło Rynku, które po trochu wyłażą i mamy tor przeszkód. I to miał być ten jeden wielki plac budowy??!!! Ha ha
Do Rodzinny 13.02.2024 07:06:20
Nie masz na to wpływu gdzie dzieci po studiach się osiedlą, moja trójka wróciła, i po co gadać głupoty, Sieradz się rozwija a jak ktoś tego nie widzi to do dobrego okulisty
Do żołnierka 13.02.2024 07:02:56
Tomczyk, ale jast z Sieradza, co wy chcecie od niego bardzo rozsądny facet , spójrzcie na siebie bo tylko potraficie krytykować.
Do joker 13.02.2024 06:57:35
Za Walczaka ponoć w Sieradzu był plac budowy pokaż mi gdzie kostka na Starym Mieście - lipa, chyba S 8 ale to wiele osób walczyło o to - Walczak nie wybudował i co dalej ????
Do Rodznny 13.02.2024 06:33:57
Gdyby pracowały w Sieradzu to byście je rozdarli.
Do Prawy 13.02.2024 05:27:55
Dominik nie wypisuj tutaj pochwał na swój temat. Jakie doświadczenie samorządowe. Rada społeczna w Błaszkach? To prawda jeśli nie Darek i akurat dobry układ z PiS to dramat. Za Twoje pogardliwe zachowanie zostaniesz odcięty od wszelkich dotacji. Tacy tak kończą.
esi 13.02.2024 01:55:33
Sprawa jasna. Rylowa i tomczyk chcą zamontować w Sieradzu swojego człowieka. Popatrzcie na jego tik-toka. Facet narwany i ogólnie jakiś nadpobudliwy z wyraźnie przerośniętą ambicją. Podzieli tylko ludzi w naszym miescie...
Złota rybko 12.02.2024 23:17:35
Poproszę tym razem o świeckiego prezydenta.
Nikoś Dyzma 12.02.2024 23:09:52
Pabich to trochę taki Jarosław Kaczyński. Ręce pracą niezbrudzone. Kobity czy dzieci nie ma. Do rządzenia pierwszy. Zastanówcie się Sieradzanie!!!
Kret 12.02.2024 22:51:06
Czy jest prawdą, czy prawdą jest, że zastępcą Prezydenta Michała ma zostać obecny burmistrz Warty? Czy jest prawdą, że Kandydat Michał jest częstym gościem w warckim magistracie i ustalenia kampanijne idą pełna parą?
Obywatel 12.02.2024 22:46:14
Wyborcy to jest chore, poseł i jednocześnie premier, minister czy viceminister i do tego członek komisji sejmowej i 50 tyš miesięcznie w kieszeni. Ciekawe ,że to pasuje i tym z lewej i z prawej strony.Cwaniacy,manipulujà wyborcami ,żeby majàtki zbijaç za pieniàdze podatników. Czas żeby skończyć z tym.
"Kto to wszystko będzie robił" 12.02.2024 22:44:45
Gość jest niezły. Jeszcze dobrze nie zaczął kandydować a już dorobił się przydomka Nikodem Dyzma.
Heheh 12.02.2024 22:27:16
Co do Złoczewa to zastępce też trzeba umieć dobrać . A chyba realizował swoje pomysły i wizję dlatego Michał też mógłby iść te strona
Jan 12.02.2024 22:15:43
Najgorszy prezydent, to pan Paweł Osiewała.
Przestańcie 12.02.2024 22:07:30
Z tymi pochwałami dla drzazgi. Gdyby nie wice z Pajęczna zaliczyłby klapę. Pisior i tyle.
Prawy 12.02.2024 21:47:27
Proszę nie mydlić oczu Dominikiem że Złoczewa, proszę prześledzić jego karierę zawodową: po pierwsze on miał startujac doświadczenie samorzodowe a po drugie on normalnie wystartował - a nie najpierw jeden radny ustępuje mu miejsca żeby ten przez nie jasne układy wcisnąć ale na fotel wice!
żołnierka 12.02.2024 21:40:52
Cezary Tomczyk odwiedził jednostkę wojskową. Kolejny znawca wojska jak Misiewicz Chłoptasie lubią jak wojskowi przed nimi się prężą. Za rok będzie ministrem ds. propagandy.
rozkojarzony 12.02.2024 21:38:47
Zupełnie mi przypomina Franciszka Smudę albo Nikodema Dyzmę.
Grzesław 12.02.2024 21:34:54
Co ma Tomczyk do Sieradza.Przecież to już warszawiak.Nie będzie nam wybierałprezydenta..
Historyk 12.02.2024 21:25:57
Największą partia opozycyjna ma zmienić nazwę na PISZCZ - Prawi i Szczerzy.
Podgórze 12.02.2024 21:18:09
2razy głosowałem na Prezydenta Osiewałe i3raz też na niego zaglosuję.Najlepszy Prezydent.
adam 12.02.2024 21:17:57
w tym PO to sami żartownisie .
Rodzinny 12.02.2024 21:00:56
Nawet dzieci rzadzych Sieradzem im nie wierzą i wyjechały do innych miast. Córki Popa do Poznania i Warszawy, dzieci Matysiaka do Wrocławia, córka Mao do Poznania. Czas na nową wladze by dzieci nie musiały wyjeżdżać za chlebem.
Radny 12.02.2024 20:58:17
Panie Michale, te komentarze (większość)....to takie sieradzkie. "Psy szczekają, karawana jedzie dalej". Proszę robić swoje. Jest szansa na drugą turę. Należy ciężko pracować w kampanii wyborczej. W drugiej turze damy radę... Królewskie Miasto Sieradz zasługuje na zmianę!!!
Do obiektywnie 12.02.2024 20:46:47
Masz rację tylko do tej pory wojewodą łódzkim nie była osoba z Sieradza oraz żaden inny polityk z tego regionu nie zaszedł tak daleko jak Cezary Tomczyk . Biorąc to pod uwagę że ludzie z Sieradza zajmują wysokie stanowiska jest szansa że strumień pieniędzy powinien się otworzyć dla miasta tym bardziej jak kandydat KO zostałby prezydentem choć jest bez kompetencji .
Kobieta 12.02.2024 20:45:50
A ja wolę przystojnego Michała Pabicha z burzą włosów i czarującym uśmiechem niż łysawego, naburmuszonego Michała T.
Beti 12.02.2024 20:38:49
Pan Terka na Prezydenta Miasta moim skromnym zdaniem
wukrainu 12.02.2024 20:31:21
Patrząc na poczynania platformy pod rządami Tuska to trzeba przynać rację że Donald wyciągnął wnioski z błędów Pisu w sprawie rozdawnictwa na Ukrainę i nadstawiania drugiego policzka. Za Pisu ukry wysyłały do Polski/UE co chcieli i ile chcieli bijąc w Poslkich roników. Tusk twardo stawia warunki, pomagamy bardzo dużo ale nie będziemy ponosić ofiar w postaci upadku Poslkiego rolnictwa. Ukraińcy bez umiaru i zrozumienia szantażują Polskę, wygórowane oczekiwania wobec nas, zadarty nos. To skorumpowane pańśtwo w dodatku bankrut. Dostali pieniądze z UE na emerytury. Czas skończyć tą farsę z tym ruskim landem. Jak Ruski będzie chciał wojny to ją sprowokuje bez naszej woli z nami. Na marginesie ci ukraińcy co przeżyli to pójdą z ruskimi na nas. Czego nie rozumiecie.
Hubert 12.02.2024 20:19:27
Michał, przecież ty pracę na etacie znasz tylko z opowiadań znajomych..
Pop 12.02.2024 20:17:47
Czas zejść że sceny i oddać urząd młodszemu. To ja mówię POP
do " komuno wróć " 12.02.2024 20:10:35
Przecież to właśnie komuna teraz... góra nadaje kierunek, na dole ludzie od wykonywania rozkazów.
sieradzanin 12.02.2024 20:06:25
Czas na zmiany. Nowe pomysły, nowa energia i zapał do pracy. W złoczewie mieszkańcy postawili na młodość i wygrali. Osobiście zanim Pan Osiewała został prezydentem nikt o nim nic nie słyszał. Niby bezpartyjny a okazało się, że jednak z Pisu, po co to ukrywał? Brawo Panie Michale i powodzenia. Jesli frekwencja dopisze jak na jesieni to uważam, że Sieradzanie wybiorą rozsądnie i zagłosują na Pana Pabicha.
Xyz 12.02.2024 19:53:03
Panie Michale tak za 8 lat… teraz za szybko. Powinien Pan najpierw popracować na rzecz samorządu lokalnego, nabrać prawdziwego doświadczenia i wiedzy o mieście… a tak będzie klapa..
Obiektywnie 12.02.2024 19:42:17
Osiewała idealny nie jest ale uważam, że w Sieradzu się dobrze żyje, jest rozwój ale na wszystko potrzeba czasu ;) nie potrzeba nam tu wichury politycznej. Tomczyk tak gada że jest on, jest Ryl i co .. tyle czasu minęło i nic dla nas jeszcze nie zrobili a tacy ambitni byli.
Sieradzanin 12.02.2024 19:39:47
Wobec burmistrza Złoczewa też były takie same zarzuty, że za młody, bez doświadczenia, będą nim sterować. I co zobaczcie, jak wygląda Złoczew. Najmłodszy i najskuteczniejszy burmistrz. Wygra teraz wybory bez najmniejszych problemów. Pozyskał na inwestycje najwięcej ze wszystkich włodarzy w województwie. Dlatego nie oceniajcie Pabicha tylko na podstawie PESELu. Pokazał, że jest skuteczny w kilka miesięcy został wicestarostą, jego poprzedniczka potrzebowała na to ponad 20 lat. Sieradz potrzebuje młodego, przebojowego lidera aby wrócić na odpowiednią pozycję. W końcu byliśmy kiedyś miastem wojewódzkim.
Sieradzanin 12.02.2024 19:39:28
Dużo lepszym kandydatem jest Michał Terka.
Stanisław 12.02.2024 19:17:05
Przecież to nie jest 1 kwietnia
Esi 12.02.2024 19:16:04
Chcę prezydenta, który nie daje ot tak sobie danych osobowych swoich mieszkańców.....tylko ich chroni.
Królik 12.02.2024 19:07:17
Z kapelusza.. Lobby działa.
Maniek 12.02.2024 18:59:44
Jest okazja poszerzyć obecność wojska w naszym mieście.Moze jakaś nowa jednostka.A może budowa jakichś zakładów zbrojeniowych. Tym bardziej że jest w pobliżu S 8 lotnisko w Łasku.Centralne położenie Sieradza w naszym kraju Tym bardziej że że mamy obecnie naszych polityków. Może należy iść w tym kierunku.A czasy mamy militarne.
wind 12.02.2024 18:55:11
Sieradz potrzebuje przewietrzenia. I tyle w temacie. Wystarczy dotychczasowych samozadowolonych z siebie kierowców i innych leśnych dziadków.
Mlody 12.02.2024 18:38:26
Mlody wiec dobrze, pamietwcie jak pisali na drzazge ? a teraz chlopak zrobil robote wiec tu tez dajcie szanse
Mix 12.02.2024 18:37:43
Osoby które by się nadawały - trzymają się z dala od polityki. A pchają się ci, których powinniśmy się wystrzegać. Szkoda.
Sieradzanin 12.02.2024 18:35:26
Ja też mam MBA, WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, 2 JEZYKI i 22 lata pracy w różnych firmach i nigdzie w Sieradzu pracy beż nadania nie ma ale to ten Pan jest wysokiej klasy specjalistą. W brygadzie, w szpitalu, w gminie kariery na miarę.....Nikosia Dyzmy brawo, mierny ale wierny
Jan 12.02.2024 18:19:55
Najlepszy prezydent ,to pan Paweł Osiewała.
Darek 12.02.2024 18:16:34
Gdzie dotej pory pracował proszę podać cv gdzie pracowal
Jan 12.02.2024 18:11:57
Najlepszy prezydent ,to pan Paweł Osiewała.
Sieradzanka 12.02.2024 18:08:39
Ja też nigdy nie zagłosuje na pabicha
Del 12.02.2024 18:05:40
Dzięki niemu mieszkańcy miasta i okolic wsiadający do pociągu na stacjach Sieradz Męka i Męcka Wola nie mokną na deszczu.
Dumny Kołtun z urodzenia 12.02.2024 18:05:28
A ja od zawsze Stawiam na Tolka Banana. Dziękuję.
XXX 12.02.2024 18:03:07
POLACY TO DZIWNY NAROD. Nie głosują na sprawdzonych ludzi , ludzi którzy coś zrobili tylko głosują na innych bo akurat tych nie lubią. Nie lubią Osiewaly więc będą głosować na kogoś innego . Kierują się sympatią polityczna a nie rozumem. Mimo że ktoś będzie złym prezydentem to nie i tak na niego zagłosują byle by ktoś z PiS albo z innych opcji nie wygrał. Głupota.
Klara 12.02.2024 17:59:45
Fajny chłopak z ambicjami i pomysłem na miasto. Całą rodziną zaglosujemy
rezerwista88 12.02.2024 17:41:31
Czy pan Tomczyk, wiceminister Obrony Narodowej wie czym się różni kulochwyt od kulomiotu?
Joker 12.02.2024 17:17:27
Za PO Sieradz był palcem budowy. Za Osiewały miastem bez przyszłości.
Zorro 12.02.2024 17:15:27
Szansa jest, ale jak duża !!!
07 12.02.2024 17:12:34
Już niedługo zobaczymy, ten wóz trzeba mocno pchać a nie ładnie wychodzić na fotografii.
Marta 12.02.2024 17:10:44
Do Opiewały jak i do każdego rządzącego można mieć wiele do zarzucenia, jednak trzeba przyznać że brak mu pychy i braku szacunku jak to miała w zwyczaju Walczak... Ma kulturę, potrafi się przywitać, uśmiechnąć ...ma w sobie jakaś taka empatię. Przynajmniej w mojej ocenie. Natomiast Pan Michał , no cóż póki co to widzę tylko lans i pchanie się na siłę na kolejny stołek. No ładnie się uśmiecha i ...ma plecy... I tylko tyle... Dla mnie to karierowicz bez doświadczenia. Sieradz zza Osiewały się zmienił, są inwestycje, coś się dzieje ciągle w mieście. Mój głos ma
ojoj 12.02.2024 17:09:11
Kandydat od pięknego Czarusia?
Waldke 12.02.2024 17:01:24
Tragedia dla miasta
J23 12.02.2024 17:01:13
Jest wieloletnim pracownikiem samorządowym to ile ma lat to chyba zaraz na emeryturę pójdzie.
Brawo 12.02.2024 16:56:40
Brawo Michał, świetna decyzja
Terka 12.02.2024 16:56:32
TERKA
Mieszkaniec 12.02.2024 16:53:52
Dobry człowiek ma nowego kandydata
Mieszkanka 12.02.2024 16:49:09
Też nie zagłosuję
Centurion 12.02.2024 16:37:32
Świetna wiadomość! Michał Pabich to osoba, która jest w stanie przebić szklany sufit i przewietrzyć zgniły sieradzki klimat. To najlepszy kandydat dla Sieradza, jestem ZA !!!
kk 12.02.2024 16:27:41
A to niespodzianka!
ewa duś 12.02.2024 16:24:23
Doświadczenie PARTYJNE a PO za tym?? ukończył szkoły ? a po za tym??? oceniam negatywnie kandydata??
statystyk 12.02.2024 16:22:54
BEZ SZANS!!!!
Zazdrościmy Sieradzowi PO 12.02.2024 16:22:14
W Zduni PO to cienkie Bolki. Brawo Sieradz!
Paluch 12.02.2024 16:10:43
Słaby kandydat. Zobaczymy jak to się skończy dla platformy.
artus 12.02.2024 16:01:45
,, wieloletnim pracownikiem samorządowym.' To ile tam pracowal? Gdzie Pana Michał Pabich pracował , przed 15.10.2023r. Pozdrawiam wszystkich wyborców i kandydatów
Michał 12.02.2024 15:57:55
Super wywiad, brygada łącznościowa i wszystko jest fundamentalne. Dobrze, że za PiS wszystkie ćwiczenia przygotowano, narazie nic nowego od PO. Normalność
wyborca 12.02.2024 15:56:05
Może być różnie.W powiecie /na wsiach/ pisowski beton jeszcze się trzyma, w Sieradzu zaczyna pękać,a nawet się kruszy. Pabich oficjalnie,Terka prawdopodobnie, młodzi są niech próbują.Osiewała będzie bronił tej swojej 20.ooo pensji i nic więcej,jest ustawiony i pewny siebie. Pisowcy 15 pażdziernika też byli pewni i przegrali ! Idę na wybory,ale nie na bezpartyjnych samorządowców i pisowców - mam trzecią drogę.
Geroj 12.02.2024 15:54:27
Chcecie mieć prezydenta, którym da się sterować wybierzcie Pabicha.
Kołtun 12.02.2024 15:43:39
Przynależność partyjna to za mało. Czym ten Pan się zasłużył dla miasta? Czy ten Pan nie przyniesie Sieradzowi wstydu? Czy nie będzie tylko marionetką wykonującą polecenia? Młodość i bycie spoza układu nie zawsze jest zaletą.
Ciekawski 12.02.2024 15:40:32
Wszystko spoko ale do objęcia funkcji prezydenta miasta potrzeba nieco więcej doświadczenia życiowego, obyczajowego i politycznego .. bycie wicestarosta przez 3 msc (głównie bankiety, studniówki i bale ..) to zdecydowanie za mało.
Paweł 12.02.2024 15:04:40
Zagłosuje na siebie wy też głosujcie
Obywatel 2024 12.02.2024 14:54:17
Może ujawnią się inni kandydaci,, Sieradz wolny od partii politycznych,, może ktoś bezpartyjny i prawdziwy gospodarz miasta się ujawni!!
Lewetyracetam 12.02.2024 14:32:25
G - Nikogo to nie obchodzi.
KO 12.02.2024 14:30:23
Bardzo dobra wiadomość dla Sieradza!
Artur 12.02.2024 14:24:12
Bardzo dobra decyzja. Widać już że zaczyna się wycie pewnie ze strachu ale to znakomita wiadomość. Powodzenia
Mieszkaniec 12.02.2024 14:23:23
Jest wieloletnim pracownikiem samorządowym... Konkretnie co zrobił?czym zarządzał w życiu,jak te podmioty się zmieniły podczas zarządzania tego Pana? Samo skończenie MBA to trochę mało do zarządzania miastem.
Paluch 12.02.2024 14:20:50
Słaby kandydat. Zobaczymy jak to się skończy dla platformy.
Do G 12.02.2024 14:10:13
Przecież Ty nawet nie jesteś z Sieradza.
Sieradzak 12.02.2024 14:09:58
W końcu ktoś poza tym patologicznym układem trawiącym miasto od blisko dekady… życzę powodzenia, mój głos Pan ma!
wyborca 12.02.2024 14:09:25
Boję że jak będę robił kawę to z ekspresu mi wyskoczy!
Krystian Sieradz 12.02.2024 14:07:13
I to jest kandydat. Młody, zdolny i z realnym pomysłem na Sieradz!
Renata 12.02.2024 14:06:45
Super czekamy na takie zmiany od lat ! Młody i widzę że sprawczy
Hej 12.02.2024 14:04:34
Oficjalnie to jest bez szans. Pewnie 2 tury nie będzie
Fan 12.02.2024 14:03:03
Sieradz potrzebuje takiego człowieka. Michał ma bardzo dobre znajomości w rządzie. Michał może bardzo dużo.
Mieszkanka Sieradza 12.02.2024 14:00:27
Bardzo się cieszę! Pani Michał to powiew młodej energii, ma mój głos! Trzeba ludzi młodych, którzy chcą rozwijać miasto.
Z Sieradza 12.02.2024 13:59:55
Taki kandydat na prezydenta Sieradza to strzał w 10! Popieram!
Sieradzanin 12.02.2024 13:59:43
Serdeczne gratulacje. Powodzenia, czas na zmianę również w naszym mieście.
Fan 12.02.2024 13:57:29
Super. Gratuluję. Masz głos mój i mojej rodziny. 4 głosy.
Sieradzak 12.02.2024 13:57:11
A ja zagłosuje chętnie …
Sieradzanin 12.02.2024 13:47:44
Jest wieloletnim pracownikiem samorządowym? Serio? A jakieś konkrety?
On 12.02.2024 13:42:24
Już lepiej niech ten OsiWiała będzie
G 12.02.2024 13:31:36
W życiu na Ciebie nie zagłosuje
Coś mi tu nie gra 12.02.2024 13:29:06
Całkiem miła aparycja, ale żeby "wieloletni pracownik samorządowy"? Czyli ile lat pracuje w samorządzie, jakie ma doświadczenie? Czy jest znany, z tego, "że jest znany"? Można dokładniej?
SDZ 12.02.2024 13:26:52
Życzę Panu Michałowi powodzenia i przede wszystkich mądrzejszych doradców ! Bardzo dobrze że tak młodzi ludzie garną się do polityki.
Jola 12.02.2024 13:11:14
Wieloletni pracownik samorządowy w wieku 30 lat typowy karierowicz i nic więcej .
Wyborca 12.02.2024 13:10:05
Nie ma z czego wybierać z deszczy pod rynnę
pracownik 12.02.2024 13:00:00
"Jest wieloletnim pracownikiem samorządowym" - możecie powiedzieć gdzie do tej pory ten pan pracował i gdzie obecnie pracuje?
Adam 12.02.2024 12:57:59
Przewodniczący klubu Ziemia Sieradzka. Ale kandyduje jako przedstawiciel PO :) Taka to niepolityczna jest ta Ziemia Sieradzka :)
Paweł 12.02.2024 12:56:00
Brawo. Gość nietolerujący wyborców PiS został kandydatem na Prezydenta. Czyli te banery nie były przypadkiem jak wszyscy myśleli. Uważam że osoba która nie ma na celu dobra wszystkich mieszkańców miasta nie powinna być kandydatem na Prezydenta i tyle.
<> 12.02.2024 12:55:37
Jest wieloletnim pracownikiem samorządowym , - coś wiecej?
Kraj upada 12.02.2024 12:55:29
Tomczyk ? Wiceminister MON ? Rylowa ? Wojewoda ? Pabich Prezydentem ? Wszystko upadło .... Od 1945 budowali kraj nasi pradziadkowie, dziadkowie a teraz teatrzyk marionetek wydaje decyzje. Cóż mogę powiedzieć żal dla Polski Ale musi zniknąć stare by na nowo obudował się kraj. Komuno wróć.
Ciekawe 12.02.2024 12:54:28
Pan Pabich jest Sieradzaninem>? A nie przypadkiem z Męckiej Woli?
Polonista 12.02.2024 12:46:34
Mówi poseł Tomczyk: "Jestem ja jako wiceminister obrony narodowej". Co za składnia! W szkole to ten pan orłem z języka polskiego nie był na pewno.
SIE 2024 12.02.2024 12:44:42
Dobry kandydat. Czas na zmianę.
Kasia 12.02.2024 12:44:19
"Sieradz na pewno zasługuje na włodarza, który sprawami miasta interesuje się codziennie i 24 godziny na dobę" I to jest prawda, ale dalszy tekst jakoś nie pasuje do tego kandydata.
leśny ludek 12.02.2024 12:44:12
no nie wiem ..
Pytajnik 12.02.2024 12:43:07
Szanowny Panie Michale! Serdeczne gratulacje oficjalnej nominacji na kandydata na prezydenta Sieradza. Pomyśleć, że Pana kariera polityczna nabrała prawdziwego tempa, przez oszustwo Jacka Walczaka względem swoich wyborców i zrzeczenie się mandatu, aby Pan mógł uzyskać na kilka miesięcy przed kolejnymi wyborami mandat radnego powiatowego. Potem poszła już lawina. Najpierw rzecznik wojewody łódzkiego. Później wicestarosta. Dorobił się Pan nawet pseudonimu - Michał "Dyzma" Pabich. Brzmi dumnie, prawda? Chciałem zadać Panu dwa pytania: 1) Kogo widzi Pan w roli potencjalnego wiceprezydenta miasta? Czy w tej roli widzi Pan jednego czy dwóch zastępców? 2) Czy otrzymał Pan kiedyś pracę bez nadania partyjnego? Pozdrawiam! Życzę powodzenia w wyborach
Niestety 12.02.2024 12:41:55
Pana Michała problem jest taki że nie potrafi gadać z ludźmi a jak ktoś ma inne zdanie to zaraz jest dla niego wrogiem. Za wcześnie na ten urząd według mnie ....
Aaaaaa 12.02.2024 12:41:37
I takich kandydatów nam potrzeba. Młodych, pomocnych , pełnych pomysłów I ambitnych.!!! Życze sukcesu
Dobra zmiana 12.02.2024 12:40:38
Zanosi się na zmianę władzy w Sieradzu. To będzie dobra zmiana .
Asia 12.02.2024 12:40:05
Szczęść Boże i ratuj się kto może!
bu 12.02.2024 12:31:30
Nie mogę na tę wiecznie zadowoloną z siebie twarz patrzeć. Sztuczny uśmiech metodą na nieradzenie sobie z problemami.
Bolgin 12.02.2024 12:26:25
Jeśli chcecie żeby kariery sterować prezydentem i mówić mu co ma robić to Michał Pabich nadaje się idealnie. Natomiast jeśli chcecie silnego prezydenta, który nie da sobą sterować i będzie mieć swoje zdanie to trzeba szukać innego kandydata.
ESI 100% 12.02.2024 12:23:28
I elegancko. Ma mój głos
A 12.02.2024 12:20:17
No Pabich już przed wyborami do Parlamentu lansował się na banerach w Sieradzu jeszcze przed ogłoszeniem przez PO jako kandydata na Prezydenta, pojawiło się jeszcze więcej jego podobizny w Sieradzu. Nawet Tomczyk przyjechał specjalnie dzisiaj, niby do JW i ogłasza swojego kandydata na Prezydenta. Zobaczymy co p. Pabich zaproponuje oficjalnie co takiego będzie robił w Sieradzu i wszyscy będą zadowoleni, wszystko będzie dobrze i pięknie, wszyscy mieszkańcy będą zadowoleni. Parkingi pod blokami żeby mogły pomieścić po co najmniej 3-4 auta dla jednego lokatora , nowe firmy z miejscami pracy, po prostu Sieradz wypięknieje a mieszkańcom będzie się żyło jak w "Raju" . Szkoda, że dla porównania nie trafił na okres pandemi COVID, okresu początku wojny na Ukrainie, zobaczymy jak będą podatki, opłaty za śmieci. Jak w czerwcu uwolnią ceny energii el. to się dopiero zacznie. Wg kolegów tego pana i jego samego, za Osiewały, to nic w Sieradzu się nie robiło. Poczekamy i zobaczymy ulotki wyborcze p. Pabicha z jego programem i obietnicami. No jak już wspominałem wcześniej , lansowanie się tego kandydata już dawno było rozpoczęte.
KG 12.02.2024 12:16:03
Na pewno lepszy niż Osiewała.
Marcin 12.02.2024 12:09:49
Kabaretu ciąg dalszy....
Z Sieradza 12.02.2024 12:09:11
Brawo! Trzymam kciuki :)
Sieradz 12.02.2024 12:08:33
I najlepsze do teraz można zrobić dla Sieradza to zagłosować na kandydata z PO, tj. na Michała Pabicha oraz pozostałych z PO. Osiewała.......do widzenia!
niezłe jaja 12.02.2024 12:08:10
Uczeń wart mistrza .
pajdokracja 12.02.2024 12:01:21
DZIECKO NA PREZYDENTA.

Więcej informacji

Sieradz

Piłkarze Warty Sieradz przegrali na wyjeździe z rezerwami Jagiellonii Białystok 0:2 i w ligowej tabeli spadli na 15. miejsce. Sieradzanie mają tylko dwa punkty zapasu nad strefą spadkową.

0

"W stronę małego dziecka"

Dzisiaj, 17:05:37
region

Dziś w Warckim Centrum Kultury odbyła się I Konferencja Edukacyjna "W stronę małego dziecka" zorganizowana przez Publiczne Przedszkole w Warcie pod honorowym patronatem Burmistrza Warty Krystiana Kroguleckiego. Konferencja dała uczestnikom bezpłatną możliwość skorzystania z cyklu wykładów specjalistów z różnych dziedzin: pedagogiki, neurologii, integracji sensorycznej, neurologopedii, dietetyki, fizjoterapii, edukacji przedszkolnej.

0

Ach! Co to był za ślub!

Dzisiaj, 16:35:37
Zduńska Wola

Słowo się rzekło, ślub udzielony. Prezydent Zduńskiej Woli Konrad Pokora spełnił obietnicę daną podczas 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i usankcjonował związek, zgodnie z warunkami licytacji, która odbyła się na Naszej Antenie.

0

Nasze Radio 104,7 FM

20:26

Rakieta
Baranovski

Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie

20:25

Zagraj jak z nut (Lady be good)
Wiesława Drojecka

Kontakt do studia

kontakt@nasze.fm

502 27 11 11

43 827 11 11

Co, gdzie, kiedy

27.04.2024

I Konferencja Edukacyjna "W stronę małego dziecka"
Warckie Centrum Kultury
Akcja ekologiczna "Drzewko za odpad"
Plac Szkoły Podstawowej w Zapolicach

28.04.2024

Gatta Prestige Race
Zduńska Wola, ul. Dolna przy Powiatowym Międzyszkolnym Ośrodku Sportowym
Zbiórka krwi
Ochotnicza Straż Pożarna w Sieradzu, ul. Krakowskie Przedmieście 1

29.04.2024

Dzień otwarty
Ogólnokształcące Liceum Katolickie w Sieradzu
Więcej...









Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1+1Alan Walker & YUQI & JVKE
Fire!
2+3The Kolors
UN RAGAZZO UNA RAGAZZA
3+9sanah
hip hip hura!