strzałka do góry
18.03.2024 15:46:39 (Aktualizacja: 20.03.2024 12:24:44)
region

Rolnicy znów protestują

Dziś w całym kraju kolejne protesty rolników, którzy sprzeciwiają się unijnej strategii Zielonego Ładu oraz niekontrolowanemu importowi produktów rolnych z Ukrainy. W naszym regionie do wieczora ciągniki rolnicze będą blokować drogi w Sieradzu, Szadku, Łasku czy Widawie.

(fot. nasze.fm)

Sieradz (w godz. 8:00-20:00)

W tym mieście utrudnienia w ruchu występują na drogach wojewódzkich 480 i 482 oraz drogach krajowych 12 i 83. Rolnicy blokują rondo Solidarności Rolników Indywidualnych.

Policjanci zorganizowali i kierują objazdy:

  • pojazdy jadące z Sieradza w kierunku Złoczewa - z ul. Jana Pawła II kierowane będą na Górkę Kłocką, następnie na miejscowość Kłocko i wyjazd na DW 482 
  • pojazdy jadące od Złoczewa w kierunku Sieradza - z DW 482 kierowane będą na miejscowość Jeziory, następnie na ulice Sadową - Wołodyjowskiego - 1 Maja i wyjazd na ul. Jana Pawła II
Dla pojazdów ciężarowych objazd drogą ekspresową S8:
  • w kierunku Sieradza - wjazd na węźle Złoczew, zjazd na węźle Sieradz Wschód
  • w kierunku Złoczewa - wjazd na węźle Sieradz Wschód, zjazd na węźle Złoczew

Szadek (w godz. 9:00-24:00)

  • skrzyżowanie drogi wojewódzkiej 710 z ul. Skrajną i drogą 4907E wraz z drogami dojazdowymi (wjazd do Szadku od strony Zduńskiej Woli)
  • skrzyżowanie drogi wojewódzkiej 710 z ul. Przatowską i ul. Warszawską wraz z drogami dojazdowymi
  • skrzyżowanie drogi wojewódzkiej 473 z ul. Stodolnianą i ul. Grabowiny wraz z drogami dojazdowymi

Co 1,5 godziny, przez 15 minut, następuje puszczenie ruchu.


Łask (w godz. 9:00-20:00)

  • rondo u zbiegu dróg wojewódzkich 482 i 473 z ul. Żeromskiego
  • rondo u zbiegu ul. 9 Maja z drogą wojewódzką 473 i al. Niepodległości
Co 1,5 godziny, przez 15 minut, następuje puszczenie ruchu.


Widawa (w godz. 7:00-19:00)

  • droga wojewódzka 480 - Rynek Kościuszki


Należy bezwzględnie stosować się do poleceń policjantów kierujących ruchem. Jeżeli jest to możliwe, to kierowcy proszeni są zaplanowanie alternatywnych dróg dojazdu do wyznaczonego celu.

ws / źródło: KPP Sieradz, KPP Zduńska Wola, KPP Łask
Komentarzy: 176

Komentarze

Chytry zawsze mo mało 24.03.2024 13:25:20
Delta chłopa dotacje za ugotowanie to wszystko zugoruja.Dejta chłopa kasę za zaalaane tereny to wszystko zaleją .Za kasę zrobiła wszystko. Wielu by zalało tereny podmokłe a potem oralo i siało z łodzi bo może by coś na lewo dało się zarobić.
Zero 22.03.2024 13:23:10
Patrząc na to wszystko, czytając komentarze, nasuwa się jeden wniosek, może i mają swoje racje ale zero kultury i poszanowania dla innych. Jak usłyszy żeby iść do pracy za cztery czy pięć tys. po dziesięć godzin dziennie to się śmieje w twarz
Do L 22.03.2024 06:05:37
"Zapomniał wół jak cielęciem był" Każdy dziś chce mieć prawko i dlatego tak wiele szkół jest na drogach. Dawniej jak były duże ilości autobusów nie wszyscy garnęli się by być kierowcami. Poza tym gdzie mają się uczyć jazdy na polnych drogach?
L 21.03.2024 20:04:37
A codzienne i całodzienne blokowanie sieradza i tras dojazdowych do miasta przez szkoły jazdy z całej okolicy Państwu nie przeszkadza? Bo mało jakoś na ten temat utyskiwania. Mało pytań do lokalnych polityków i tzw. samorządowców...
Nachapac sie 21.03.2024 20:03:24
Kto zasiał łęgi nad rzeką Wartą.Nigdy tego nie było.To chyba chęć zarobku.I mysl że kukurydza będzie kosztować jak na początku wojny A pisowcy mówili nie sprzedawać A nie narzuty chłop ma zawsze mało .Jest nadprodukcja.Ale co tam chłop ma zawsze swoją rację.
Do chłop zywemu 21.03.2024 17:02:11
Tusk cię oszukał i na niego głosowałeś ? Brawo ty. Widzieliście że żeby Tusk dał nauczycielom podwyżki musi skądś wziąć . Zabierze wam. Kwoty wolnej od podatku też nie będzie.
Do chłop zywemu 21.03.2024 16:59:37
Zacząć należy chyba od tego, że upadek Ursusa rozpoczął się na długo przed transformacją ustrojową, do czego walnie przyczyniły się decyzje polityczne, a nie ekonomiczne ówczesnej władzy. Jako początek należałoby uznać nawiązanie w 1972 r. współpracy z czeskim Zetorem, z której to np. wyłoniła się seria Ursusa najpierw C-4011, która ewoluowała do znanego wszystkim C-360. Więc człowieku nie siej propagandy i nie pisz bzdur ! Dlaczego zatem nie ma polskiego Fiata co ?! Wg twojego myślenia fiat upadł bo ludzie nie kupowali !
UWAGA UWAGA 21.03.2024 11:50:01
A kto stoi za upadkiem polskiego producenta ciągników rolniczych, firmy Ursus??? Czyżby to nie polski rolnik przypadkiem kupujący ciągniki od konkurencji?
Chłop żywemu nie przepuści 21.03.2024 10:12:42
Rząd wprowadza podwyżki żywności i innych towarow aby uzyskać fundusz na dopłaty do zboża. Z czegoś Muis wziąść. I znowu uczciwy człowiek zapłaci za chłopa .Za jego fanaberie. Oprócz tego jest nad produkcją w rolnictwie . Sieją co się da i gdzie się da Chłop weźmie wszystko .A za sytuację obwini innych
rolnik 25ha 21.03.2024 09:40:47
kiedyś mówili nic PIS nie może to teraz Kosieniak, Hołownia , Tusk wszystko może ?? tylko dla kogo bo podwyżki żywności już zrobili o 5% paliwo nie jest po 5,19 zaraz będzie BIEDA i zostaną saksy na szparagi w niemczech czy czasami o to nie chodzi??? mleko w skupie było rolnik sprzedawał za PIS po 2,2 zł już jest po 1,8zł a słychać z informacji skupów że ma być po 1,4 zł a po ile jest w sklepie ????? woda niegazowana kosztuje 2,5zł????? a identycznie jest ze zbożem , tucznikiem, wołowiną itd ludzie obudźcie się??
Janek 21.03.2024 08:27:58
W Sieradzu na ostatnim strajku panowie zrobili sobie pod fast foodem na armii krajowej libacje trunków własnej produkcji i zablokowali wjazd do szpitala. Niestety większość rolników ma sznurek między uszami.
123 21.03.2024 08:05:25
Ja myślałem że słowo Tusk to już tylko w republice usłyszę. A tu też pełno pisomstołkow. Czyli chłopek to typowy elektorat kaczora.
Adam 21.03.2024 06:20:18
Mój Dziadziuś mawiał: Od chłopa pochodzi a na chłopa wre. Zastanówcie się wszyscy kim byli nasi Dziadkowie, Pradziadkowie i dopiero piszmy. Bo może okazać się, że nie jednemu słoma z butów wystaje a przodków i to skąd się wywodzimy powinnismy szanować.
Adi- nie jestem rolnikiem 21.03.2024 06:09:05
Czytam 3 pierwsze komentarze i widzę, że wszyscy o pieniadzch piszą. "Jak płacą za pusty pokój to nie widzę problemu..." Ludzie czy wy myslicie, że wszystko tylko do tego się sprowadza? Co z gwarancją bezpieczeństwa żywnościowego? Wyobraźmy sobie, że całą żywność kupujemy i importujemy. W każdej chwili może wybuchnąć konflikt czy to zbrojny czy na tle gospodarczym i ktoś upiera się, że nie sprzedaje nam żywności albo podnosi ceny do poziomu absurdu. Pandemia pokazała jak ciężko co kolwiek improtować jak nie ma się swojego a za papier toaletowy ludzie są płacić wysoką cene. Co wtedy? Z dnia na dzień nic nie rośnie. Rolnictwo musimy chronić by mieć co jeść na wypadek kryzysów, konfliktów itd. Ktoś z Was o tym pomyślał?
Strajk w Szadku porażka 20.03.2024 23:11:27
Do dnia dzisiejszego byłem nastawiony neutralnie.Wiem,że rolnicy walczą w słusznej sprawie jednak utrudnianie życia zwykłemu Kowalskiemu to raczej słaba metoda.Dziś jednak zmieniam zdanie po sytuacji,która mnie spotkała z związku ze strajkiem rolników w Szadku. Rano jechałem samochodem przez Szadek.Musiałem zatankować w Szadku.Sytuacja normalna dla każdego. Na wjeździe kilkaset metrów przed stacją stoi radiowóz.Policjant informuje,że trzeba przejechać "bokiem" tak jak próbuje reszta.Dostałem informację,że również stacja jest blokowana. Z powodu konieczności uzupełnienia benzyny zatrzymałem się na parkingu koło bloku i postanowiłem z pustą butelką pójść na pieszo po benzynę. Mijałem również jedną osobę,która również musiała kupować paliwo w ten sposób. Cała stacja zablokowana przez traktory. Na stacji pełno ludzi w żółtych kamizelkach odblaskowych z piwkiem pod ręką.Kilku chyba już po większej ilości bo się zataczało konkretnie.Podczas tankowania paliwa kilka osób zaczęło wygwizdywać w moją stronę co odebrałem za znak,że w czasie protestu nie jest to na rękę strajkującym. Szybko nalałem paliwa i po zapłaceniu oddaliłem się w kierunku samochodu.Będąc szczerym miałem obawy o swoje bezpieczeństwo ze strony strajkujących. Z powodu blokady spóźniłem się do pracy. Ludzie czy tak wygląda normalny strajk? Rozumiem walczycie o słuszny cel jednak utrudnianie życia obywatelom i wygwizdywanie człowieka bo tankuje paliwo? Popijanie alkoholu w obrębie stacji podczas strajku? Nawet strajkując trzeba mieć chociaż namiastkę kultury i wyczucia sytuacji. Komu robicie na złość? Sąsiadom? Co wam daje blokowanie stacji i dróg gdzie normalny obywatel często pracujący za najniższą krajową spieszy się do pracy,dzieci chcą dotrzeć do szkoły? Blokujcie urzędy i instytucje Państwowe. Chyba,że strach wam nie pozwala bo później "będą gadać" w gminie itd. Miłośnikom piwa polecam spożycie trunków w domu lub miejscu do tego przeznaczonym,a gwizdającym udanie się na mecz i wylanie emocji na trybunie kibiców. Mieliście mój głos w tym co robicie. Dziś widzę jednak jaki poziom reprezentujecie i,że walczycie jedynie o własne 4 litery. Osobiście odebrałem strajk jak obraz dobrych imienin gdzie popijesz,pogadasz i ewentualnie pokrzyczysz.Chyba duża liczba strajkujących właśnie po to pojawiła się na strajku.Chcecie zrobić strajk to strajkujcie tam gdzie możecie coś zdziałać. Ja niestety was nie poprę!
Wściekły szary obywatel 20.03.2024 22:41:43
Mieli skończyć o 19 czy 20, a tymczasem jest 22.30 i stoimy przed Szadkiem, policja próbuje udrożnić przejazd. Dobrze się bawicie, rolnicy? Ile bimberku Wam pękło? Nie wiecie, kiedy skończyć? Niech Was cholera weźmie pazerne jełopy!
Helmucik 20.03.2024 20:06:51
Wybór między Tuskiem a Kaczyńskim to jakby wybór między dżumą a cholerą.
Ile jeszcze 20.03.2024 20:04:24
Dej chłopu palec to ci zje rynek.Im więcej rząd daje tym więcej protestów . Ile jeszcze.
Rolnik 20.03.2024 20:01:36
CZY KTOS W OGOLE Z MIASTOWYCH WIE PO CO SA DOPŁATY DO hektarów SKORO JEST TAK SUPER W ROLNICTWIE ? dlaczego są te dopłaty ? Skoro rolnictwo się tak opłaca to po co one są ? Kiedyś nie było a jak weszliśmy do uni to są dopłaty ? A może w ogóle niech rolnicy nie obrabiają pól i biorą dopłaty za ugór? A zboże sprowadzimy z Ukrainy ? Bo dziś chyba bardziej opłaca się nie uprawiać i brać dopłaty niż uprawiać ziemie , skoro bez dopłat wychodzimy na zero , to po co się męczyć ?
Zzz 20.03.2024 17:29:08
Jak będą mi płacili za ten pusty pokój to nie widzę przeszkód a Wy szanowani rolnicy macie wybór brać pieniądze i ugorować albo użytkować bez dopłat. Proszę nie traktujcie ludzi jak idiotów a pretensje zgłaszacie do idolów Kaczyńskiego i Morawiec kiego.
Xyz 20.03.2024 16:49:28
Tyle waszego co sobie tutaj pomruczycie, prawda jest taka że tylko rolnicy potrafią się zjednoczyć i walczyć we wspólnym interesie. A tak na marginesie to wy nawet prawdziwymi mieszczuchami nie jesteście bo sieradz to taka większa wieś..
Do realistka 20.03.2024 16:16:37
Zapomniałaś dodać TVP pisioro
Fajnie 20.03.2024 16:12:16
Fajnie było brać dotacje do wszystkiego. Wy myśleliście że to wszystko za darmo unia wam daje? Teraz musicie za swoją pazerność płacić tylko dajcie i dajcie oj jacy wy rolnicy biedni
Biedni 20.03.2024 16:10:37
Biedni nie strajkują
Do zabobon 20.03.2024 16:07:51
Puknij się w łeb ! Tak rozwój daje jak nam każa pola zalewać i zboże z Ukrainy sprowadzają ! Jak nie wiesz to nie pisz ! Bo urzędnicy nie mający szkoły rolniczej nie będą rolnikowi mówić jak ma ziemię uprawiać by plon miał ! Poza tym jaki okoń jak oni ograniczać produkcję każą i hodowlę zwierząt!
Knur 20.03.2024 15:56:51
Chłopki od zawsze marudzili że u nich bieda....
Zabobon 20.03.2024 15:21:03
Chłop się boi nowego.Chlop się boi zmian na lepsze. Zielony ład daje rozwija i zarobek w rolnictwie.Ale typowy chłop jest jaki jest
Radek 20.03.2024 15:12:06
Dzisiaj nie zdążyłem do lekarza, na wizytę czekałem półtora roku. Wyjechałem 2 godz. wcześniej i spóźniłem się 15 minut. Nie zostałem przyjęty. Mam dzwonić i się umawiać, może znów poczekam ponad rok. Dziękuję Wam Rolnicy
Jarek 20.03.2024 15:03:55
Sam pochodzę ze wsi. Ale rolnicy tak mnie denerwują. Wielce nieszczęśliwy, biedni i pokrzywdzeni. Ale czemu się nie chwalą jak mają naprawdę. Jakie oni dotację z uni biorą. Na mojej wsi w latach 90 to Ci rolnicy szału może nie mieli ale teraz jak biorą dofinansowanie to jakie swoje gospodarstwa mają poodwalane. Ile mają nowego sprzętu. Jakimi oni często nowymi samochodami prywatnie jeżdżą, swoim dzieciom domy w krótkim czasie zbudowali i odwalili. Ale nie, faktycznie u nich bieda że trzeba strajkować i wkurzać zwyklych ludzi.
obserwator 20.03.2024 14:44:52
nie macie co robić Rolnicy? My do pracy musimy jechać
Jarek 20.03.2024 14:38:38
Sam pochodzę ze wsi. Ale rolnicy tak mnie denerwują. Wielce nieszczęśliwy, biedni i pokrzywdzeni. Ale czemu się nie chwalą jak mają naprawdę. Jakie oni dotację z uni biorą. Na mojej wsi w latach 90 to Ci rolnicy szału może nie mieli ale teraz jak biorą dofinansowanie to jakie swoje gospodarstwa mają poodwalane. Ile mają nowego sprzętu. Jakimi oni często nowymi samochodami prywatnie jeżdżą, swoim dzieciom domy w krótkim czasie zbudowali i odwalili. Ale nie, faktycznie u nich bieda że trzeba strajkować i wkurzać zwyklych ludzi.
SDZ 20.03.2024 14:38:30
Proszę spisać wszystkie rejestracje i pozbawić dotacji wszystkich rolników biorących udział w tym proteście. Wtedy dopiero zaczną się dławić swoją głupotą.
Zuza-do stary rolnik 20.03.2024 14:38:22
Jak wychowałeś tak masz. A pretensje możesz mieć tylko do siebie bo twoim dzieciom chleb i dobrobyt w tyłkach poprzewracał. A tak na marginesie to dlatego protestujesz ?
Marcin 20.03.2024 14:33:01
Popieram rolników
Tomek 20.03.2024 14:15:04
Za https://www.irwirpan.waw.pl/860/badania/wplyw-europejskiego-zielonego-ladu-na-polskie-rolnictwo Europejski Zielony Ład zawiera propozycje działań, które będą miały istotny wpływ na unijny sektor rolny. Obejmują one ograniczenia w stosowaniu pestycydów, nawozów, środków przeciwdrobnoustrojowych, a także stymulowanie rozwoju rolnictwa ekologicznego, zmianę nawyków żywieniowych Europejczyków, ochronę i odbudowę ekosystemów oraz zwiększanie bioróżnorodności zasobów przyrodniczych. Dostosowanie rolnictwa do jego wymogów, zwłaszcza kluczowej z perspektywy rolnictwa strategii „od pola do stołu", jest kosztochłonne i niesie ze sobą szereg zagrożeń dla konkurencyjności europejskiej produkcji rolnej, a w konsekwencji także dla dochodów rolników. Celem opracowania była ocena wpływu Europejskiego Zielonego Ładu na polskie rolnictwo, ze szczególnym uwzględnieniem produkcji roślinnej. Zostało przygotowane w oparciu o dokumenty Komisji Europejskiej (KE), literaturę przedmiotu oraz ocenę ekspercką. Analizie poddano trzy scenariusze. W Scenariuszu I - Bez Europejskiego Zielonego Ładu założono 6 proc. udział powierzchni UR w uprawie ekologicznej, wzrost poziomu intensywności produkcji mierzonej zużyciem składników nawozów mineralnych NPK/ha UR w dkr o 3,1 proc. w odniesieniu do stanu z lat 2017-2019 oraz sprzedaży środków ochrony roślin (ŚOR) w masie towarowej o 24 proc. W Scenariuszu II - Częściowego wdrożenia Europejskiego Zielonego Ładu założono 13 proc. udział powierzchni UR w uprawie ekologicznej, zmniejszenie zużycia nawozów mineralnych o 12,3 proc. oraz sprzedaży i ryzyka stosowania ŚOR o 5 proc. W Scenariusz III rozpatrzono wdrożenie w całości założeń EZŁ, czyli 25 proc. udział upraw ekologicznych oraz znaczące zmniejszenie poziomu nawożenia mineralnego (o 18 proc.) oraz sprzedaży i redukcji ryzyka dotyczącego ŚOR o 50 proc. Realizacja przyjętych założeń w scenariuszu I może spowodować wyraźne zmniejszenie produktywności upraw, największy w przypadku truskawki (22 proc.), jego wartości powyżej 10 proc. mogą dotyczyć żyta, jęczmienia, ziemniaka, jabłoni, oraz porzeczki. Jedynie produktywność kukurydzy pozostanie na zbliżonym poziomie. Spadki produktywności poszczególnych upraw wynikające z pełnego wdrożenia EZŁ (scenariusz III) znajdują swoje odzwierciedlenie w zmniejszeniu ogólnej wartości produkcji analizowanych roślin o 13 proc. Symulowany spadek produkcji obejmie najistotniejsze w skali kraju uprawy, a więc ten stan rzeczy może mieć przełożenie na spadek bezpieczeństwa żywnościowego w wymiarze fizycznym (może nastąpić fizyczne ograniczenie dostępności niektórych produktów). Spadek produkcji, z dużą pewnością, wywoła wzrost cen żywności. Sytuacja ta niekorzystnie odbije się na finansach konsumentów, szczególnie gorzej sytuowanych, dla których wydatki na żywność stanowią istotny udział w ich budżetach domowych. Szacowany spadek wielkości produkcji, uzyskiwanej nadwyżki oraz dochodów prawdopodobnie pogorszy sytuację ekonomiczną gospodarstw rolnych prowadzących analizowane uprawy. W warunkach coraz większej otwartości rynków międzynarodowych i działania prawa jednej ceny, gospodarstwa rolne w Polsce raczej w ograniczonym stopniu skorzystają z ewentualnych wzrostów cen żywności i można wątpić by ich wzrost rekompensował rolnikom spadek produkcji.
UWAGA uwaga 20.03.2024 14:13:48
Jak informuje "Nasz Dziennik" Komisja Europejska chce, żeby Polska zalała wodą blisko 400 tys. użytkowanych rolniczo hektarów. Przedsięwzięcie jest promowane pod hasłem "odtwarzania przyrody". Według wstępnych szacunków realizacja unijnego planu wiązałaby się z zatopieniem gruntów o powierzchni równej areałowi 35 tys. gospodarstw rolnych. Jeśli rząd Tuska zagłosuje za , rolnicy wywiozą go na taczkach . Nadal uważacie że rolnicy nie mają powody do protestów ? To tak jakby ktoś przyszedł do waszego domu i kazał jeden pokój trzymać pusty .
Mieszkaniec 20.03.2024 14:01:29
Tutaj nam utrudniają przejazd a boją się zablokować Warszawy.
Kłocko 20.03.2024 13:54:10
Czy ktoś kto organizował obiazdy zastanowił się nad tym że będzie wzmożony ruch przy szkole podstawowej w Kłocku i drodze bez chodnika i pobocza porządnego a dzieci muszą ze szkoły i do szkoły jakoś się dostać droga jest gminna czy powiatowa a pieniędzy nie ma na remont od lat zawsze jakieś wymówki jesteśmy traktowani jak gorsze zło a przecież pracujemy i płacimy podatki jak każdy mieszkaniec powiatu czy gminy niech pan starosta i wójt przyjedzie i prowadza dzieci do szkoły między tymi samochodami
Zzz 20.03.2024 13:49:19
Biedni rolnicy nie mają co robić a kasa płynie. Jak długo jeszcze będziemy dopłacać do KRUS zdrowotnego innych. Nawet do sanatorium rolnicy i ich rodziny jeżdżą za darmo a emeryci , którzy chcą ratować swoje zdrowie rezygnują z wyjazdów bo nie stać ich na dopłaty. Wy nie dbacie o nas tylko o siebie jak zawsze zresztą. Wracajcie do domu my sobie poradzimy
Ddd 20.03.2024 13:29:31
A ja wiecie co? Znam takich rolników, co samymi dżon dirami jeżdżą, co sobie w zimę na narty jadą, porshami lub merolami się wożą, chałupy jak landary wystawione, kobity rolniczki do kosmetyczki, fryzjery co tydzień, paznokć i rzęsy zrobione, torebki nie byle jakie...biedni, no biedni ci nasi rolnicy...
Pawcio 20.03.2024 13:16:18
Za blokowanie dróg karać mandatami i zabierać ciągniki i dopłaty do ziemi Zrobić normalny ZUS a jak nie pasuje to do fabryki robić
Stary rolnik 20.03.2024 13:00:51
Jestem rolnikiem i zbliżam się do emerytury, mam duże zmechanizowane gospodarstwo i żadne z moich czworo dzieci go niechce,wolą prace w mieście. Więc zapraszam to hamstwo od tych podłych komentarzy do siebie.
Bamborowa8 20.03.2024 12:40:47
Z tego miejsca chciałem jeszcze raz podziękować rolnikom, że przed wyborami samorządowymi tak wspaniale solidaryzują cały naród przeciwko partiom chłopskim (PSL) i pseudochłopskim (PiS). Robicie wspaniałą robotę! Platforma odbije samorządy w całym kraju a wtedy powolutku będziecie łykać Zielony Ład aż miło. Notabene - /"Zielony Ład jest po to aby was chronić, przede wszystkim was. Bo to wy na zmianach klimatu cierpicie i będziecie cierpieć w największym stopniu. Przyjmijcie to wreszcie do swojej świadomości. Pozdrawiam.
tłuste koty 20.03.2024 12:05:20
Żeby głosować na partie antypolskie to trzeba być amebą
Kierownik Burdelo 20.03.2024 11:58:07
Kochani Rolnicy - latem w trosce o Wasze zdrowie, czas i majatki - zablokujemy wam wjazdy na pola!
etfh 20.03.2024 11:48:39
buractwo blokuje, a cały ruch tirów przez miasto. dzięki buraki ..
Fazi 20.03.2024 11:16:37
No cóż patrząc na zdjęcia z protestów z różnych części kraju to głównie widzę atmosferę pikniku i zabawy, podlaną papką pseudo patriotyzmu. Do tego napuszenie na zasadzie i co mi zrobicie. Natomiast nie widzę jednego - biedy u rolnika, wręcz przeciwnie.
Dobry pomysł!!!! 20.03.2024 11:12:50
Na tyle ile mogę wspieram polskie rolnictwo. Staram się kupować lokalne produkty. Mnie też się nie podoba część przepisów unijnych. I tak rolnicy podsunęli mi pomysł. Jestem przeciwko zakazowi produkcji aut spalinowych po 2035r. Ne chcę aby drożało paliwo. Myślę nad strajkiem. Z szacunku do innych użytkowników dróg może z grupą wsparcia zablokujemy np dojazdy do pól??? Może wskóramy dopłaty np 6tys rocznie do każdego posiadanego auta? Rolnicy tyle mają do ha. Dodatkowo może dopłata paliwowa się znajdzie - to także mają rolnicy. A może zaszalejemy i dostanę kilkadziesiąt procent dofinansowania do nowego samochodu. Przecież te traktory z biedy się nie wzięły.
TSG 20.03.2024 11:09:36
@Stop jak Ci tak źle z tą UE to przestań brać kasę i rób co chcesz ze swoją ziemią. Albo wyprowadź się za wschodnią granicę gdzie macki znienawidzonej Unii nie sięgają i poczuj dobrobyt jaki się z tym wiąże.
Naj bardziej roszczeniowa grupa społeczna 20.03.2024 10:53:27
Dlaczego chłopki nie protestowały jak rządził PiS.Bo się bali Bo wszyscy dali się ogarnąć populizmem pisowskim.Bo kler ich popierał i co by powiedzieli sąsiedzi na wsiach. A teraz jak się zrobiło dobrze i bezpiecznie to wyłażą z obory i szukają winnych. Jak ich pytają przed kamerą co chcą to tylko bełkoczą nie wiedzą co mówić. Ale ryczeć na drogach to potrafią.
Marta 20.03.2024 10:52:32
Weber a od kogo kupujesz?Od Biedronki Kauflandu Lidla pewnie.Jesli tak to popieram.Sporo towaru tam wstawiamy a o kontroli mogli byśmy długo rozmawiać.Zwlaszcza o normach.
A 20.03.2024 10:41:19
Jedno pytanie Co Kaczor robi w sejmie skoro jest Ptasia Grypa i zakaz wypuszczania drobiu ?
Ojczyzna komu to potrzebne? 20.03.2024 10:38:43
Rolnicy walczycie o swoje a przy okazji z tym zielonym szaleństwem a może nawet wieś jako ostatnia w obronie wartości i tradycji bo większość to tylko myśli żeby przeżyć byle jak byle w miare wygodnie. Biedne będzie to następne pokolenie a i my kiedy opadniemy z sił a nie będzie już żadnego szacunku dla starszych i słabszych.
realistka 20.03.2024 10:36:43
PORAŻAJĄCA Niewiedza i Manipulacja w tzw. ,,komentarzach", Byle Tylko Dowalić PiS :-(! TOTALNI tak zawzięcie krytykują PiS i Rolników, bo znają TYL-KO ,,przekaz-prikaz" TVN-Onet-GW-WP i Neo-TVP :-(! A Wystarczy Choć trochę Bardziej poszukać w Internecie lub Posłuchać INNYCH jeszcze Niezależnych mediów (Republika, w.polsce.pl itp) o KATASTROFIE, do której Celowo Szybko Przed Wyborami do UE Niestety Dążą LEWAKI i EPL Webera-Tuska :-(! I WSZYSCY Odczujemy TO w portfelach, Jeśli Protesty Rolników i Nie Tylko W CAŁEJ Europie TEGO Nie Zatrzymają! BRAWO ROLNICY i Wspierający ICH, bo Walczą TEŻ o Nasze Dobro, a NIE brukselskich-niemieckich Elyt ... Oderwanych od Zwykłego życia ws. Terroru PseudoEkologów :-(!!! POPIERAM PROTESTY!
Nie rolnik 20.03.2024 10:30:28
Nie ma dzisiaj już dużych państwowych zakładów których strajk ze względu na straty budził lek rządzących. Społeczeństwa jest coraz bardziej podzielone i mniej zorganizowane. Można powiedzieć że tak podzielone nie było jeszcze nigdy a przynajmniej od czasów przed rozbiorowych. "Jak strajkowali górnicy nie strajkowalem bo nie byłem górnikiem, jak strajkowali hutnicy nie strajkowalem nie byłem hutnikiem....." Rolnicy walczą o swoje, ale sprawa jest chyba o wiele większą bo jak można zmniejszać niezależność żywieniową swojego kraju gdzie wrogie państwo toczy już wojnę przy naszej granicy to jest jakieś szaleństwo. Jak może niektórzy pamiętają ze szkoły rolnictwo jest strategiczna gałęzią gospodarki zwlasza jeśli chodzi o bezpieczeństwo.
Koń jaki jest wszyscy wiedzą 20.03.2024 10:20:42
Chłopy PiS was oszukał .A teraz szukacie winnych. Trochę honoru. Trzymajcie twarz.
TSG 20.03.2024 10:17:13
@UWAGA uwaga Ty tak sam z siebie czy Ci za to płacą ? Tak durnej i topornej propagandy dawno nie widziałem. Podatek od aut spalinowych owszem jest w kamieniach, ale nie ma wymogu co do wysokości, może to być 1 zł a może być 1000. To jest w gestii każdego kraju. Co do wykonania kamieni milowych w KPO, są one nie dla ozdoby tylko aby beneficjent (niemałych) pożyczek czy bezzwrotnych dotacji użył ich w konkretnym celu, a nie wydał na pałace dla baronów partyjnych. Natomiast co do przejmowania przez Państwo ziem od rolników w celu zalewania czy zalesiania to proszę podaj źródła do tych rewelacji, to może podyskutujemy. Co do Zielonego Ładu, wprowadził go nie kto inny jak komisarz ds. rolnictwa w UE nijaki Pan Wojciechowski z PiS, który notabene przyznał , że jest to projekt jego partii. Gdyby tego nie zrobił, lub zrobił to jak należy nie było by problemu. A tak jest jak zwykle w PiS, byle jak, byle gdzie, byle by było.
Weber 20.03.2024 10:13:19
Głąbie wasza żywność, która jest na ryneczkach jest mniej kontrolowana, bo nie przechodzi żadnej kontroli i tu baranie ciekawe co i gdzie możesz poczytać na temat środków stosowanych dla tych produktów rolnych, a niejeden z tych polskich rolników kupuje na giełdach rolnych i ciekawe gdzie jest napisane, że to produkt polski i jak jest wytworzony, więc nie rozmieszaj mnie bo dostane zajadów, ale na szczęście już ie kupuje od rolników to chociaż nie będę miał restrykcji żołądkowych i wysypki na ciele. hahahah
Dajcie spokój 20.03.2024 10:11:52
Do wszystkich co przeszkadza rolnik bo tylko mu się wytyka dopłaty i Zusy. Może to temat na inny dzień. Teraz to idzie o nas. Dzisiaj oni. Jutro my. Obudźcie sie i nie patrzcie tylko pod nogi. Spójrzcie przed siebie bo wejdziecie sami w......... Zobaczycie jak będziecie płakać. Skończy się cwaniakowanie jak wszystko zostanie zaprzeedane a wielu nie będzie stać na te pomysły lewaków. Zobaczymy jak zwinie gospodarkę Donald tak jak zwijał od 2007do 2015. Jak można nie pamiętać i nie wiedzieć że zwinął ponad 950 spółek Skarbu Państwa z tysiąca 1343 jak obejmował władze. LOT też mu był nie potrzebny i miał paść a zaczął przynosić zyski. Orlen mała nadwyżka a wyrósł na giganta. Tego chcemy? Chcemy robić za grosze u Niemca to pozwalajmy na wszystko i dokopujmy sobie nawzajem uśmiechnięta Polsko!
Od jutra blokuję wjazd na swoje pole 20.03.2024 09:50:07
I nikt tam nie wjedzie. Nawet ja sam . Dosyc tego.. Ziemia będzie leżeć ugorem , a ja bedę sobie leżał na brzuchu , słomkę w kładał do nosa i kasiore trzepał z dopłat z Unii . A kto będzie pracował? - jak to kto - UNI
Nick 20.03.2024 09:40:43
Przed chwilą w jednej z tv facecik z biało czerwono na ramieniu mówił, że oni te miasta blokują... dla nas, dla mieszkańców miast, abyśmy mogli jeść zdrowo, polsko żywność. Przed chwilą wróciłem ze sklepu - POLSKIEGO SKLEPU, byłem w tym spożywczaku drugi raz w tym tygodniu, więc sprawdzam oba paragony, zrobiłem spore zakupy, łącznie jest tam ok. 40 podstawowych artykułów i... znalazłem JEDEN zagraniczny - ocet balsamiczny. O czym w takim razie bezwstydnie bredziła ta bezczelna osoba? Za czyje pieniądze oni to robią? Kto im znów kazał tak kłamać? Chłopie, to jest 39:1, nie wstyd ci, że dla mnie jesteś... Kukizem.
Regionalnie 20.03.2024 09:38:21
Popieram protesty rolnikow, ale przestaję rozumieć ich strategię.
Kierownik Burdelo 20.03.2024 09:15:39
W żniwa blokada pól...palenie opon... Rolników prosimy o zrozumienie! Będziemy to robić dla Was !
mig 20.03.2024 09:14:55
rolników utopił rząd PIS-u bo kazał im czekać ze sprzedażą zbożą do wiosny wiedząc ze zbożę z Ukrainy jest tańsze i nic nie robili a teraz awantura bo rządzi inny rząd to strajki polityczne
Rr 20.03.2024 09:02:13
Dochodzi do tego na co rząd czeka i się cieszy czyli podział rolników między miastowych. Brawo Polacy jak zwykle dajecie D... i każdy myśli o sobie chcecie to jedzcie sobie tą zbadana żywność i truskawki marketowe z wirusami wątroby. Jacy ludzie taka mamy Polskę. Sami się zniszczycie. Nie potrzeba do tego ani pisu ani po
mK 20.03.2024 08:37:17
Co ma na celu blokowanie drogi np w Widawie? Sami się blokują na wsi czy co? Ten strajk rolników nie ma w ogóle sensu jeżeli nie jest w Warszawie bo tu to tylko robią problem sąsiadom, nikt z góry na to nie zwraca uwagi
Do Kaziu 20.03.2024 07:56:39
Proponuję zablokować drogi rolnikom już w maju jak będą wykopki młodych ziemniaków. Tu liczy się czas od zbioru do sprzedaży i wówczas niech stoją dzień w upale jak będzie 20 stopni C. Ten towar nie będzie nadawał się do sprzedaży. Też jestem rolnikiem i producentem żywności i uważam blokowanie dziś możliwości przejazdu lokalnym producentom jest nikczemne. Blokowanie możliwości dojazdu do pracy ludziom pracującym za najniższą krajową i odprowadzających podatek dochodowy jest podłością. Rolnicy do Brukseli jedźcie. Tam swoją odwagę pokarzcie.
RP 20.03.2024 07:35:57
Państwo ROLNICY. państwu jeż dziękujemy . Co za dużo to i wasze krowy nie chcą - NIEPRAWDAŻ. Dość już tej wolnej amerykanki . Może teraz trochę szacunku dla konsumentów waszych towarów. Bo to ich najwięcej krzywdzicie swoimi protestami. A cała wierchuszka ma was w ..... . Poczynacie już za dużo panowie. Od jutra kupuje w marketach tylko żywność zagraniczną . Na ryneczki bazary też nie zajrzę . proponuję sobie podobnym i którym protesty rolnicze życie umilają , aby rozważyli taką formę protestu wobec rolników polskich !!! Pozdrawiam stojących w korkach - poszkodowanych przez rolników
Do Weber 20.03.2024 07:35:15
Ależ żeś mnie rozśmieszył i poprawił humor :D Zdrowa żywność z marketu i kontrolowana. Facet zejdź na ziemię i jak już umiesz tak dobrze czytać to czytaj prawdziwa literaturę haha
Jola 20.03.2024 07:32:48
Rolnicy macie rację co do ziemnego ładu i tu wad popieram i tylko tutaj bo poza tym to dopłaty brak potraficie i nikt was z tego nie rozlicza, wydajecie na co chcecie. Znam wielu znajomych rolników i z dopłat pięknieja domy, stoją ładne samochody i zielona trawka rośnie i wcale w polu się nie narobią więc bądźcie uczciwi i nie udawajcie greka
Kaziu 20.03.2024 07:14:33
Najwyższy czas traktować działalność rolniczą jako działalność gospodarczą i zlikwidować krus . Wtedy się skończy pajacowanie tylko wezmą się do roboty jak będą musieli płacić 1600 zł Zusu co miesiąc. A w ramach odwetu za zablokowane drogi proponuję wszystkim, którzy stali w korkach zablokowanie dróg dojazdowych do pól w okresie żniw.
Rndn 20.03.2024 07:06:07
Rolnicy to nieproszeni goście
Weber 20.03.2024 07:02:05
Ja już większość produktów rolnych kupuje w markerach, bo jest taniej, a czy to jest w Grecji, Hiszpanii, czy Włoch jest mi bez różnicy, a dodatkowo nie kupuje od tych pseudo patriotów rolników, którzy sprzedają niejednokrotnie drożej niż w marketach. Nie mam zamiaru dokładać się im do kolejnej maszyny rolniczej wziętej z unijnych kredytów, na którą to unię tak plują, ale puste i nie wykształcone łby tego nie rozumieją, bo rozumienie pisma pisanego jest im mało znaną umiejętnością. Szczerze namawiam wszystkich aby kupowali w marketach, te produktu też muszą przejść kontrolę, a są nieraz dwa razy tańsze. Do zobaczenia w marketach.
Ubogi 20.03.2024 07:00:37
Zboże z Ukrainy takie samo jak z Polski a przynajmniej chleb będzie tańszy.
Gd 20.03.2024 06:42:27
JESLI UPADNIE POLSKIE ROLNICTWO , to upadna wszystkie składy z nawozami, sklepy z środkami produkcji, i wszystko co związane z rolnictwem. A myślicie że zagranica sprzeda nam tanio ? ! Nie . Ceny będą wyższe , dlatego że będą dyktować nam ceny bo będą dobrze wiedzieć że nie mają konkurencji w Polsce !
Stop 20.03.2024 06:19:38
Z uni trzeba wyjść jak najszybciej. Stop już tej okupacji . Jak wchodziliśmy do uni nikt nie mówił że będzie ograniczana nam wolność. Że będą zakazy aut spalinowych i piecy na węgiel . Rolnikom obiecywano pewny zbyt zbóż , dopłaty . A dziś każe im się ugorowac ziemie i oddawać ja pod zalanie wodą. Nikt nie mówił że Polska straci suwerenność a pieniądze unijne będą batem na Polskę . Stop temu wszystkiemu. Polexit !
Radi 20.03.2024 00:45:50
Ale naganiaczy tutaj. Kampania przedwyborcza ruszyla... Rolnicy sercem jestem z WAMI. Niech butelki szklane wprowadzą zamiast plastikowych to zaraz będzie zielono. TYLKO TRZEBA CHCIEĆ a nie nas mamić.
Cela 20.03.2024 00:44:54
Rolnicy trzymajcie się i nie dajcie się omamić obietnicami.
Radi 20.03.2024 00:40:22
Ale naganiaczy tutaj. Kampania przedwyborcza ruszyla... Rolnicy sercem jestem z WAMI. Niech butelki szklane wprowadzą zamiast plastikowych to zaraz będzie zielono. TYLKO TRZEBA CHCIEĆ a nie nas mamić.
Struś pędziwiatr 20.03.2024 00:30:44
Ciekawostką jest że jednym z czołowych przywódców tych protestów jest importer zboża z Ukrainy. Biedaczek jak już sprowadził tanie zboże to teraz protestuje i czeka na embargo i wzrost cen, żeby sprzedać to z zyskiem. A zwykły szary rolnik nabiera się na górnolotne hasła, które mają na sztandarach i walczy w imię interesów niektórych jednostek choć myśli, że to dla dobra ogółu.
Ciekawski 19.03.2024 22:59:49
Jestem ciekaw czemu od początku tych protestów Zduńska Wola jest omijana, nie ma tutaj rolników ?
Wik 19.03.2024 22:57:45
Co wy robicie zielony ład to zakaz zbioru z jednego pola w ciągu roku 2 plonów i nie mydlcie oczu iny wy uciemiezeni biedni rolnik biznesmen co widły w recach trzymali wasi ojcowie tak teraz ktoś napisze jak to będzie jak nie sprzedacie swoich ziemniaków po 50 zł za worek o matko co to bedzoe
Rolnik 19.03.2024 22:51:26
TO WY WYBRALISCIE TUSKA TO ON NIC PRZEZ 100 DNI NIE ZROBIL ŻEBY ZAHAMOWAĆ PRZYWÓZ ZBOŻA Z UKRAINY, i zatrzymać zielony ład. Jesteście współwinni sytuacji jaka się dziś dzieje. Tusk po objęciu władzy mógł odrzucić zielony ład i zatrzymać przywóz zboża . Miejcie pretensje do Tuska .
UWAGA uwaga 19.03.2024 22:43:56
Rząd Tuska planuje wprowadzić euro . Złoto które Polska ma w swoich zasobach straci , na złoto to od dawna czekają Niemcy . Poza tym , rząd Tuska poparł podatek od samochodów spalinowych. I uwaga. To że PiS wpisał kamienie milowe nie oznacza że muszą być wdrażane. Rząd Tuska może nie wprowadzać podatku od aut spalinowych . Rząd Tuska , jeśli jest za Polską i obywatelami powinien wybrać dobro Polski i obywateli , nie dobro Uni. 25 marca przekonamy się komu służy Tusk . 25 marca odbędzie się głosowanie nad rozporządzeniem , państwa Europy będą musiały zabrać ziemie rolnikom i zalać ja woda lub zadrzewic. Jeśli rząd Tuska poprze to rozporządzenie rolnicy urządza wam takie protestu jakich jeszcze w Polsce nie było . Czemu wam ? Bo to wy miastowi wybraliście tego oszusta i klamce na premiera ! Wiec to wy przyczyniacie się teraz że zboże nadal płynie z Ukrainy , bo to wasz Tusk głosował za zielonym ładem w Brukseli !
jan 19.03.2024 22:37:20
mam znajomych rolników, podobno biedni mają 3/4 ciągniki i maszyny rolnicze wysokiej klasy kombajny i kretyty a 4/5 w roku są na wczasach .obecnie jeden znich na wycieczkę wyjechał z rodziną na odpoczynek
Do obywatel 19.03.2024 22:34:48
PODZIĘKUJ TUSKOWI, TO ON NADAL POZWALA ZEBY TO ZBOŻE Z UKRAINY NADAL WJEŻDŻALO
Do swój 19.03.2024 22:26:47
To po głowie byś dostał bo na prywatnym terenie będziesz. Puknij się w głowę człowieku tak w ogóle. Nie dasz rolnikowi plonów zebrać ?! Plonów z których wcinasz chleb ?! Wolisz z Ukrainy mąkę ze starej spryskanej pszenicy ?! Myślicie że jak ziemie dobre w Ukrainie to nawozów nie sypią ,?! Bo myślicie że składniki pokarmowe w ziemi to nie wyczerpują sie ?! Jak jest ziemia dobra to ludzie więcej musza chemi pryskać ! Po pierwsze, na choroby na szkodniki i dosuszaja glifosadem bo na dobrych ziemiach pszenica długi dojrzewa ! W tej chwili każdy może jechać i przywieźć tira pszenicy bez żadnej kontroli ! Gdzie jest Tusk ?! Gdzie służby sanitarne ?!
obywatel 19.03.2024 22:14:26
Gdyby nie UE to rolnicy z przyjemnością pakowaliby najgorsze świństwa i chemię do swojej patriotycznej zdrowej żywności. Dowód macie na wschodzie - to, co przyjeżdżało z UA, gdzie nie ma unijnych restrykcji, często nie nadawało się do jedzenia. Inna sprawa, że poprzednia władza zadbała, żeby Polacy to jedli, tylko nie byli tego świadomi.
miejski 19.03.2024 22:08:19
Byłbym za rolnikami, ale nie w takiej formie. Rolnicy, strzelacie w swoje kolano. Strajk w najbliższym mieście bo tańszy dojazd? Nieważne, kto zawinił... ? Wy nas nie karmicie (my to KUPUJEMY), ale to my, naszymi podatkami dokładamy do waszych emerytur, kosztów leczenia, dróg,...; Więc przynajmniej nie przeszkadzajcie nam w pracy.
Tusku 19.03.2024 22:02:40
Ale mam wiernych idiot.. Chodź im zabieram to oni i tak mnie uwielbiają. Jesteście kochani głupi wyborcy. Nie będzie rolnika, nie będzie złotego. Będziecie Wy. Dziękuję Wam serdecznie!
Stanisław 19.03.2024 21:41:18
Nie przeszkadzajcie innym pracować bo my wam w pola nie jeździmy blokować więc wy jutro do roboty w polu a nie pokazywać jakie to ciągniki macie !!!
tłuste koty 19.03.2024 21:11:43
Jak patrzę na Tuska to mam odruch wymiotny.Uśmiechniętna Polska.
KIEROWCA 19.03.2024 21:09:29
MY KIEROWCY DOŁACZAMY DO ROLNIKÓW . JADAC W NOCY(22- 6) PRZEZ KAZDA WIEŚ TRABIMY NA MAXA !!!
Protesty pod biura polityków 19.03.2024 21:00:22
Każdy rolnik może sam wyrzucić Zielony Ład do kosza, wystarczy nie brać dopłat. Ale biedni rolnicy kasy nie popuszczą, jak też mam dom i samochód na kredyt, uczciwie pracuję, a nikt mi dopłat do ogródka i paliwa nie daje. Płacę pełne podatki i nie mam żadnych ulg.
Mirek 19.03.2024 20:57:15
Popieram , ruch oddolny , nie ustępujcie całej tej pseudo ekologii i Tuskowi Na horyzoncie VAT na żywność dłuższy wiek emerytalny
kum 19.03.2024 20:49:44
Czasem warto siedzieć cicho i sprawiać wrażenie idiotki niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości
On 19.03.2024 20:27:51
Na wymioty się już zbiera. Nic i tak nie uhracie.
sieradzak 19.03.2024 20:13:26
To młodzież inteligentna wybrała włodarzy państwa.Mota co chcieliśta.
Swoj 19.03.2024 19:42:26
Ja mam pomysl. Jak Wy blokujecie niewinnych kierowców zawodowych i kierowcow co jezdza w prywatnych sprawach co Wy na to jak wam wjazd na pole poblokujemy na przełomie lipca i sierpnia jak będą żniwa. Co Wy mądrzy rolnicy zrobicie wtedy? Weźcie się zastanówcie co wy robicie bo blokujecie niewinnych kierowców.
UWAGA 19.03.2024 19:10:03
Rząd Tuska jest największym rządem w historii. Brakło limuzyn dla ministrów tyle ich ma. Sto konkretów nie spełnione.
Rolnik 19.03.2024 19:07:57
GDY TUSK BYL W OPOZYCJI TO MOWIL ZE jak będzie rządził to rozwiąże problemy rolników . I co ,?! Zboże z Ukrainy nadal wjeżdża , zielony ład nadal jest ! Więc dziwujecie się że rolnicy strajkują teraz ?! Poza tym czy wy głupi jesteście i ślepi czy udajecie głupich i ślepych ?! W całej Europie protestują rolnicy , i co ? Protestują bo rządzi Tusk w Polsce ? !
kolumibk 19.03.2024 19:01:11
PIS sobie zablokujcie jak im tak przez 8 lat wierzyliście.
Zuza- do kum 19.03.2024 18:59:49
Zapraszam do szkoły na naukę czytania ze zrozumieniem
Edyta 19.03.2024 18:53:31
Ja mam wielką prośbę do Panów Policjantów. Sprawdzajcie na przez cały czas trwania strajku trzeźwość protestujących i spisujcie ich. Są przedsiębiorcy którzy przez blokady poniosą tego dnia wielkie straty. Więc o intery reszty obywateli którzy płacą podatki na Wasze wypłaty, też dbajcie aby mogli złożyć pozwy o odszkodowania i wiedzieli kogo z uczestników pozwać. Więc pozdrawiam wszystkich przedstawicieli prawa i proszę aby tego dopilnowali
kum do zuza 19.03.2024 18:25:24
Oni walczą o pieniądze ty o honor , każdy walczy o to czego nie ma
Do Zuzy 19.03.2024 18:12:50
Zuza,ale Ty mi zaimponiłaś,szczera prawda.Wielkie brawa dla Ciebie.
Prawda 19.03.2024 18:05:30
Protesty rolników to wyłącznie polityczna sprawa. Nie było protestów kiedy pis wprowadzał zielony ład, kiedy do Polski wjeżdżało zboże, ale kiedy zaczęły się nowe rządy to zaledwie po 50 dniach zaczęły się wielkie protesty biznesmenów fest wypasionymi traktorami i przyczepami .Już dawno minęły czasy kiedy rolnicy ciężko pracowali teraz sprzęt za miliony piękne domy, żony nie pracują wyjazdy wypoczynkowe za granice.
kolo 19.03.2024 17:51:32
Będziecie się śmiać z chłopów jak nie będzie mieli co do gęby włożyć. Chyba że świerszcze. Ogrzeje Was Her Tu.. pałami a z wolnych mediów będzie tylko miłość gej.. i les.... Lektury i historia po co to nam? Będziemy wielbić zachód i jeździć znowu na szparagi. Biedny i głupi narodzie.
Bebe 19.03.2024 17:50:03
Unia dyma nas na każdym kroku - na CO2, na elektrykach, drogim prądzie a zaraz trzeba będzie domy docieplić na siłę bo Unia karze. Rozumiem ekologia ważna rzecz ale w tym co robi unia logiki nie ma tylko przyjaciele królika kręcą lody. Musimy z tym walczyć inaczej będziemy zielonymi niewolnikami śladu węglowego. Wygląda też że tylko rolnik ma jaja aby z tym walczyć, trzeba ich za to cenić i najlepiej się do nich dołączyć. Unia powinna się rozpaść w wymiarze jakim jest, Schengen i unia celna może zostać ale centralne planowanie krzywizny banana musi się skończyć!!!! (http://www.nasze.fm)
Jacek 19.03.2024 17:49:30
Co my wam zrobiliśmy że utrudniacie nam życie zablokujcie miejsca gdzie urzędują politycy by tam siedzieli tygodniami i nie mogli wyjść.Ja wam nic nie zrobiłem a muszę jeździć na około i się stresować czy dojadę do szpitala.
kolo 19.03.2024 17:45:15
Miastowy i całym sercem z rolnikami. Są rzeczy ważne i ważniejsze! Najważniejsza w tej chwili jest Polska a Polska jak mawiał w filmie Franek Dolas jest tylko jedna. Żaden Zielony Ład i pakiet Fit for 55. Nie dla niszczenia kolejnej gałęzi Polskiej gospodarki. Nie dla Euro, nie dla wygaszanie kopalni. Tak dla CPK, tak dla portu w Świnoujściu i itd itd.
Były zawodnik 19.03.2024 17:32:40
Pamiętajcie krytycy że dzięki rolnikom macie co do pyska wlozyć
Zuza - do Rolnikżyw 19.03.2024 17:15:55
Że ty jesteś tłumokiem te nie znaczy że wszyscy. Sam robisz zakupy w biedronce i kupujesz mleko bo to twoje do niczego się nie nadje. Może spróbuj pracy na etacie jak ktoś będzie chciał dać ci pracę. Wielki żywiciel narodu. Tylko jak przyjdzie do urzędu coś załatwić to ani be ani me i oczami przewraca. Jak jesteś taki biedny to do Brukselki swoje żale wylewać a nie obrażać pozostałych ciężko pracujących ludzi. My mamy swój honor i nie wyciągamy ręki po socjal a rolnik zawsze beczał i był zazdrosny o wszystko i tak jest teraz też. Protestuj sobie na swoim podwórku a nas nie obrażaj Szpagtowy Szlachcicu ze s….. w kapciach .
Tupak 19.03.2024 17:05:54
Gardzę tymi pazernymi chłopami i ich mitem o super extra polskiej żywności. Taka sama jak wszędzie a może nawet gorsza. Skończy się babci sra… siedzta se na tych swoich traktorach a do miasta jak macie zamiar przyjechać to proszę wziąć kąpiel i umyć zęby
Mistrzu 19.03.2024 16:54:05
Popieram strajk przeciwko zielonemu ładowi. Tylko, że jutro mam na 6.00 do pracy i muszę zdążyć, bo jak nie to mnie szef zwolni, a ja już dosyć powolny jestem.
Prawda 19.03.2024 16:26:45
Protesty rolników to wyłącznie polityczna sprawa. Nie było protestów kiedy pis wprowadzał zielony ład, kiedy do Polski wjeżdżało zboże, ale kiedy zaczęły się nowe rządy to zaledwie po 50 dniach zaczęły się wielkie protesty biznesmenów fest wypasionymi traktorami i przyczepami .Już dawno minęły czasy kiedy rolnicy ciężko pracowali teraz sprzęt za miliony piękne domy, żony nie pracują wyjazdy wypoczynkowe za granice.
Do Opserwator 19.03.2024 16:23:36
Skoro nie ma suszy to dlaczego unia chce nam mówić że dla naszego dobra mamy ugorowac ziemie ?
sieradzak 19.03.2024 16:09:55
To młodzież inteligentna wybrała włodarzy państwa.Mota co chcieliśta.
TSG 19.03.2024 15:57:16
@Jurek Z tego co ja widzę to najwięcej do powiedzenia mają Ci co za wszystko od całej reszty dostają, powódź - dopłata, susza - dopłata, słońce - dopłata, deszcz- dopłata, chmura na niebie - dopłata. A jak myślisz z czego te dopłaty, od rządu? A niby rząd pieniądze jakieś swoje ma? Gdyby nie reszta jak to nazywasz "potomków pyrczanych" i UE to z waszych składeczek na krusik i mikro podateczków to byście wielkie G dostali a nie dopłaty.
Szarak 19.03.2024 15:56:29
Buraki na pole gdzie miejsce buraków!
Tylko ściema imiunczenie 19.03.2024 15:53:27
Strajkują tylko te chłopy sterowane przez PiS.Przez skostniałe związki zawodowe typu Solidarność.To oni boją się o swoje koryto
Do osiedlowy obserwator 19.03.2024 15:51:47
Chłop to myśli tylko o sobie.Oraz o sąsiadach by mieli gorzej niż on. Nic nie zrobi by być rentownym społeczeństwem.Narzekanie ma w genach. Chytry zawzięty zazdrosny. Nauczony brać nie dawać. Im więcej krzyczy tym więcej oczekuje na dopłaty dotacje socjal Modli się pod figura a diabła ma za skórą W niedzielę do kościoła by wszyscy widzieli a od poniedziałku wraca do knucia i kombinowania Polski chłop narzekał narzeka i będzie narzekać ma to w genach.A jaki roszczeniowy..
bolek 19.03.2024 15:34:19
PANOWIE ROLNICY, ROZLICZCIE SWOJEGO GURU KOŁODZIECZAKA I KACZORA DONALDA A NIE UTRUDNIAJCIE ŻYCIA ZWYKŁYM ŚMIERTELNIKOM.
Jurek 19.03.2024 15:01:52
Najwięcej mają do powiedzenia potomkowie pyrczani i kapuściani którym rodzice kupili "bloki". Zapomnieli że wywodzą się z obór i stodół, a przesiedli się na vany ze spadków
aka 19.03.2024 14:50:17
Czy krytycy strajku rozumieją co dla nich niesie Zielony ład. Jak są tylko wizami tv (każdej) to się nie dowiedzą . Proszę sięgnąć do ogólnodostępnego internetu to może otworzą się oczy . Jak zbiedniejemy jako naród i będziemy narażeni na ryzyko braku żywności. Szczegóły prose sobie doczytać lub "dosłuchać"
TSG 19.03.2024 14:34:34
@XXX to nie bierz kasy od UE i przestań ględzić. Będziesz sobie ugorował albo nie, sadził co chcesz i gdzie chcesz. Proste? A od normalnych ludzi się odczepcie.
Mieszkaniec 19.03.2024 14:14:46
Proponuję tych co bardziej zapalczywych traktorzystów blokować w ich bramach jak będą wyjeżdżać na blokady. Niech protestują na swoich podwórkach. Niech założą sobie partię i zmieniają rzeczywistość wg swoich poglądów. Jakoś gdy inni ludzie mają swoje problemy i inne frustracje życiowe nikt rolnikom nie blokuje dróg, dojazdów do pracy i codziennego życia. Rozumiem problemy rolników i je popieram ale sposób w jaki próbują realizować swoje postulaty to po prostu żenada.
Osiedlowy obserwator 19.03.2024 13:59:45
Rolnicy przywrócą normalną chrzescijańską Europe! i rozwalą lewicowy nieład!! Tusku szykuj tobołek bo nic tu po tobie!
-.- do Rolnikzywi 19.03.2024 13:33:19
No to zapraszam do przebranżowienia. W ten sposób na pewno rolnicy pokażą się z lepszej strony od utrudniania innym życia.
Łask 19.03.2024 12:47:33
Wiejskie cwaniaki - w święta Wielkanocne strajkujcie i blokujcie drogi. Ciekawe czy są wśród Was tacy odważni.
Rolnikżywi 19.03.2024 12:36:51
Rolnik potrafi pracować w każdych warunkach i potrafi się przebranżowić jeśli zostaje zmuszony, a jeśli Wam gryzipiórki przyjdzie samemu wyprodukować zboże na chleb lub mleko, mięso, warzywa, owoce, nasiona cokolwiek spożywczego to wtedy docenicie co znaczy praca na roli. Bo Wasze dzieci myślą, że mleko jest z Biedronki.
Opserwator 19.03.2024 12:00:52
W sprawie zmian klimatu w rolnictwie. Z roku na rok przybywa wniosków o wypłatę subwencji pomimo, że suszy rolniczej nie ma, a wydajność plonów wzrasta. Lawinowy wzrost wniosków o subwencje suszowe wynika tylko z faktu ułatwień w składaniu wniosków oraz wysokiego prawdopodobieństwa uzyskania subwencji – nie zaś z powodu rzeczywistej utraty plonów.
Tak jest 19.03.2024 11:48:18
Popieram rolników. DOSYĆ PROMOCJI W SKLEPACH! Mają rację!
Do "Do Wacław" 19.03.2024 11:02:26
Polski eksport artykułów rolno-spożywczych do Ukrainy kilkukrotnie przewyższa import artykułów ukraińskich do Polski.
Do Wacław 19.03.2024 10:43:57
A komu Polska sprzedam swoje towary, Ukrainie?
Koniec sympatii i zrozumienia 19.03.2024 10:38:11
Widać po wpisach i zachowaniach (np. wszczynanie burd z kostką w roli głównej), że rolnikom nie chodzi o rzeczowe i sensowne ( i realistyczne przede wszystkim) załatwianie swoich spraw. Tylko wzięli się za uprawianie polityki, krucjata antyunijna (z której pieniądze im jednak nie śmierdzą) i interesy ideologiczne. Konfederacją śmierdzi na kilometr, która poczuła krew i ma jakieś wzmożenie. Ale jak ich wpuszczacie do siebie, to nie dziwcie się konsekwencjom.
Brawo 19.03.2024 10:13:09
Brawo rolnicy! Jedyna grupa społeczna która dostrzega totalne zagrożenia i ma odwagę protestować!
Jaś 19.03.2024 09:57:46
W ramach rewanżu zablokujmy rolnikom w piątek popołudniu i w sobotę parkingi przed marketami.
mig 19.03.2024 09:36:53
niech protestują w polu a nie na drogach , albo niech zrezygnują z dopłat a ciągniki warte setki tysięcy to strajki polityczne
do obserwator 19.03.2024 09:27:39
Bo łatwiej jest zwykłym ludziom szkodzić
zenon 19.03.2024 09:26:35
Prezydenci Wrocławia i Bydgoszczy jedną fenomenalną decyzją zapewnili sobie reelekcje i co ciekawe zapewne już w I turze, bo dobrych włodarzy miast trzeba nagradzać!
XXX 19.03.2024 09:20:59
SKORO WAM TAK ŹLE I ZAZDROSCICIE tego krusu rolnikom to dlaczego nie wyjdziecie protestować żeby obniżyć ZUS ?! Godzicie się na wszystko, a potem lament bo bieda ! Nie macie jaj żeby się upomnieć o swoje ! Zobaczymy jak większośc z was będzie na piechotę chodziła jak unia zakaze aut spalinowych! Mówicie że rolnik wziął od uni pieniądze na traktor i obory , to dlaczego unia najpierw dała pieniądze a teraz każe ograniczyć hodowlę i ugorowac ziemie ,?! Żeby te obory stały puste a traktory niszczały nie używane?!
Wacław 19.03.2024 09:14:48
Polexit z tego trupa biurokratycznego
C330 19.03.2024 09:05:06
Za PiSu w ARMiR szefem została sekretarka a za Kołodziejczaka sprzedawca kosmetyków. To właśnie specjaliści, którzy dbają o dobro Polskiej wsi.
Mariano 19.03.2024 09:05:04
Rolnicy czy Wy nie widzicie, że utrudniacie życie ludziom i tracicie poparcie społeczne? Zamiast wywrzeć presje na politykach to idziecie im na rękę tworząc jeszcze większą polaryzację społeczeństwa... Zamiast sobie pomóc to szkodzicie.
Rolnik 19.03.2024 09:04:16
Jestem rolnikiem i nie popieram takich działań , które utrudniają życie zwykłemu obywatelowi nic nie winnemu, róbcie protesty tam gdzie jest władza co do tego doprowadziła , W Szadku to jest UMG z Burmistrzem ,którego kolesie są w ministerstwie rolnictwa , tam sypać obornik , lać gnojowicę , Posłowie w okolicy .To władza poprzednia i obecna doprowadza do zapaści w rolnictwie i tam rolnicy kierujcie swoje problemy.
Jak za komuny 19.03.2024 08:43:54
Nygusy i cwaniaki na traktory
obserwaror 19.03.2024 07:46:03
Dziwna sprawa prosto z protestu na zakupy do kauflanda bo taniej niż u nas na wsi w regionalnym sklepie czy nie jest max hipokryzji ??? a czemu nie zablokują posłów w sejmie jak się zbiorą, wszystkie bramy wjazdowe obornikiem zasypać i niech siedzą w środku aż coś mądrego wymyślą , na bieżąco dolewać gnojówki żeby było swojsko
Brawo "rulniki" 19.03.2024 07:36:15
Po środowym szaleństwie przedsiębiorców rolnych przewiduję totalną klapę w wyborach samorzadowych wszystkich partii I kandydatów rolniczych.
You 19.03.2024 07:10:00
U tych SMS UW w Sieradzu to dzban stoi obok dzbana
Dep 19.03.2024 06:55:51
Rolnicy chodują również buraki ,ale w Sieradzu jest ich stanowczo za dużo .opanujcie się dzbany bo jednak rolnicy mają rację a wasza frustracja pokazuje jakimi jesteście tępakami
adam 18.03.2024 23:46:35
chcieliscie tuska macie tuska i macie teraz tego konsekwencjie wiec czego teraz skamlecie placzecie
Nick 18.03.2024 22:39:12
A ja nie chcę żeby ktoś za mnie protestował!
11.11 18.03.2024 21:43:18
Kiedys robiłem remont łazienki upewnego rolnika i cały czas on nażekał na Unię , jaka to ona zła jest, codziennie miałczał , aż w końcu nie wytrzymałem i poprosiłem go na podwórko i pokazałem palcem na jego nową piękną murowaną stodołę , na której była informacja , że ten obiekt był wybudowany z środków Unii Europejskiej.Zapytałem dlaczego tak miałczy,skoro dostał pieniądze na budowę z Unii to mi ofpowiedział , że na kostkę brukową musiał z własnych pieniędzy zapłacić.majty mi opadły.
Romek 18.03.2024 21:43:15
Unia dyma nas na każdym kroku - na CO2, na elektrykach, drogim prądzie a zaraz trzeba będzie domy docieplić na siłę bo Unia karze. Rozumiem ekologia ważna rzecz ale w tym co robi unia logiki nie ma tylko przyjaciele królika kręcą lody. Musimy z tym walczyć inaczej będziemy zielonymi niewolnikami śladu węglowego. Wygląda też że tylko rolnik ma jaja aby z tym walczyć, trzeba ich za to cenić i najlepiej się do nich dołączyć. Unia powinna się rozpaść w wymiarze jakim jest, Schengen i unia celna może zostać ale centralne planowanie krzywizny babnana musi się skończyć!!!!
Zero 18.03.2024 21:32:17
VAT był , inflacja spadła i było wiadomo że powróci, MY dopłacamy do KRUS emerytur rolników; dopłaty biorą, traktorki kupują takie które powinny pracować na 200/300ha a on pokazuje zdolności na 20ha, drogi są wspólne, jak nie pasuje nie sprzedawajcie produktów i nie produkujcie TAK strajkujcie, wyciągnij leżak i odpoczywaj, na pewno zapłaczę:) , dzieci chcecie mieć wykształcone, ale dołożyć nauczycielom nie, ksiądz kazali zbieramy podpisy nie aborcji ale pieniędzy na pomoc tym rodzinom nie, 8 lat żadnych protestów bo poseł przyjechał na mszę , dożynki i dał na OSP ochłap, zdjęcie i naród dumny, Wcale nie jest mi żal Was,
Mieszkaniec 18.03.2024 21:28:10
Brawo rolnicy !!! Jestem z Wami a ze mną miliony Polaków. Dobrze, że macie odwagę czas i siły, żeby walczyć z tym europejskim dziadostwem i lewacką poprawnością. Najwięcej tu krzyczą oburzeni lewacy, którzy dzięki waszym blokadom mogą zostawić samochód w domu, przesiąść się w elektryczną komunikację i zmniejszyć profukcję zabójczego CO2 hehehe
Szadek 18.03.2024 20:58:41
Do Brukseli, Warszawy jechać blokować - bohaterowie!!! Zwykłym ludzią utrudniać życie- nie wstyd Wam! Na Nowogrodzką wynocha, jak Was w balona robili przez tyle lat. Zapłać jeden z drugim pełny ZUS i składkę zdrowotną, podatek dochodowy tak jak każdy inny przedsiębiorca, pracownik. Jak rolnikowi brak kasy to niech sprzeda bieda ciągniczek jeden czy drugi. Wstyd mi za Was rodacy rolnicy, BARDZO. Nie jesteście sami w tym kraju!!!
Zuza 18.03.2024 20:48:26
Brawo Wrocław zalazł blokad miasta . Mam nadzieję że Sieradz i GM Sieradz wreszcie zmądrzeje o też to zrobi. Dosyć tego bałaganu . Wybór jest prosty rolnik nie bierze dopłat z Uni i Zielony Ład go nie obejmuje. Ale rolnik jak to rolnik chciał by wszystko dla siebie tak się nie da . A tak naprawdę rolnicy to najwięksi beneficjenci pieniędzy z Unii !!!!
gajowy marucha 18.03.2024 20:17:57
No, misie nasze kochane w przecudnych pojazdach rozlokowane, UE dopłaca wam* do wszystkiego. Składki zdrowotne płacimy za was*, KRUS też mocno z naszej forsy mocno wspierany. A wy* nam, szarym ludziom życie utrudniacie ? To my jesteśmy winni ? A nie przypadkiem osiem lat rządzący krajem dyletanci i złodzieje ? Nie osły - posły na UE oburzone, ale forsę z PE chętnie przytulające ? Taką krótką i wybiórczą pamięć macie ? Protest - zgoda. Słuszny, ale NIE TEN ADRESAT !!! *) Z małej, bo na wielką trza zasłużyć.
Zapolice 18.03.2024 20:07:38
Precz z eurokołchozem!
Aaaaa... 18.03.2024 19:47:46
Rolnicy mają rację, ale co jest winne społeczeństwo? Niech zablokuję polityków, każdej maści! Zablokować ich bez jedzenia i picia a rozwiązanie znajdzie się zaraz.
Do zniesmaczony 18.03.2024 19:21:36
TUSK PODATEK PRZYWRACA I SIEDZICIE CICHO ?! CZEMU NIE PROTESTUJECIE ?! NIE, nie podnosi żeby dać chłopu bo chłop żadnych dopłat nie chce ! Podnosi żeby sfinansować in vitro i pensje dla nauczucieli , i dla swoich pensje ! Rzad Tuska ma więcej ministrów niż PiS miał !
XXXd 18.03.2024 19:18:32
JAK PIS RZADZIL TO ROLNICY ROWNIEZ PROTESTOWALI! A TO CO , JAK TUSK RZADZI TO JUZ MAJĄ NIE PROTESTOWAC ?! Teraz rządzi Tusk i niech Tusk sprawy załatwia w Brukseli u swojej koleżanki Urszuli ! 25 głosowanie nad nowymi przepisami , gdzie unia chce by zabierano rolnikom ziemie i zalewano woda ! Zobaczymy czy Tusk się sprzeciwi !
Yntelegent 18.03.2024 19:00:26
Jak widać po wpisach, najwięcej do powiedzenia ma "miejska entelegencja", mająca swe korzenie na wsi, której się wydaje, że wraz z przeprowadzką do miasta zdobyła wszelkie możliwe mądrości. Jak osła wprowadzi się na salony, to nie osioł nie staje się mędrcem, tylko salon staje się stajnią.
X 18.03.2024 17:43:19
Pod siedzibę pisu sobie idźcie
Iloraz 18.03.2024 17:34:15
Tylko prostacy bez wyobraźni mają pretensje do rolników którzy protestują za nas wszystkich. Jest was paru niestety
Ja 18.03.2024 17:28:54
Wiadomo, rolnicy walczą głównie o swoją sprawę ale to także nasza sprawa - euro komuna idzie już za daleko
Tylko ściema imiunczenie 18.03.2024 17:07:55
Jak się wreszcie społeczeństwo wkurzy to pogoni to nygustwo . Ile można. Ile wam uczciwy człowiek musi jeszcze oddać kasy w podatkach. Malkontenci od kołyski z mlekiem matki wyzsali miunczenie i narzekanie .
Jabłuszko 18.03.2024 17:03:22
Pyry posadzili pod włókninę to znów strajki.Malo i mało.A na zielonym ryneczku ceny z kosmosu.
Dość już 18.03.2024 16:50:51
Ręce precz od mojej Polski. Chłop już za cara się sprzedawał .To samo teraz .Niszczy nasz kraj Polski chłop spadkobierca chłopa folwarcznego narzekał narzeka i będzie narzekać ma to w genach
Zniesmaczony 18.03.2024 16:46:54
Czego znowu.Do czego teraz te dopłaty . Mało i mało. Źle i źle. Mało rolni nie protestują tylko bogole. Spalają bezczynnie paliwo i jeszcze domagają się dopłat Tak uczciwy człowieku zapłacisz większy VAT za żywność.Bo Tusk musi chłopądać dopłaty i i jeszcze dopłacić do Bóg wie czego.A uczciwi pracujący ludzie będą tracic kase na drogach i autostradach .Bo nygus zawsze na mało.
Jarek 18.03.2024 16:35:22
Jak PiS rządził to rolnicy cicho siedzieli i wszystko im pasowało. A jak inna partia zaczęła rządzić to od razu rolnik biedny, nieszczęśliwy i idzie uprzykrzyć zwykłym obywatelą. Przecież oni źle nie mają, rolnik zawsze miał dobrze tylko oni nie doceniają. Unia im bardzo dużo pomogła finansowo ale im jak zawsze mało. A jak blokowali centrum biedronki to jak ubliżali przez cb radia innym kierowcą. Tragednia. Też pochodzę ze wsi ale oni wtedy zachowywali się jak zwykłe Buraki.
123 18.03.2024 16:28:38
Brak podatku dochodowego, kurs raz na kwartał, składka zdrowotna 1 zł od hetkara. Dofinansowanie na paliwo, maszyny, nawozy. Rolnicy od poniedziałku do piątku pracują w mieście, a w weekendy pola obrabiają. Żenada. Blokują miasta, niszczą drogi i trawniki. Popierają wojnę w Ukrainie i głosują za PiSem.
obywatel 18.03.2024 15:58:49
Sympatia mieszkańców już się skończyła, roztrwoniliście ją swoją arogancją i celowym utrudnianiem życia ludziom, którzy nie jeżdżą samochodami z nudów, tylko do pracy i do domu.
Kola 18.03.2024 15:51:47
Gdzie byli przez ostatnie lata

Więcej informacji

Studenci w smart city

Dzisiaj, 11:08:20
Zduńska Wola

Grupa studentów Uniwersytetu Łódzkiego wizytowała Zduńską Wolę, by poznać elementy jakie wprowadzono w mieście w ramach projektu "60+ smart city - innowacje jako efekt współpracy międzypokoleniowej&rdquo, a także inne tak zwane inteligentne rozwiązania w mieście.

0

Sieradz

Słowa przysięgi wojskowej rozbrzmiewały dziś na placu przy pomniku marszałka J. Piłsudskiego w Sieradzu. Złożyli ją po przejściu cyklu szkoleniowego w 15. Sieradzkiej Brygadzie Wsparcia Dowodzenia żołnierze dobrowolnej zasadniczej służby wojskowej.

0

region

Martyna Wychowałek (KS Plan Bieganie Sieradz) zajęła piąte miejsce na mistrzostwach Polski w maratonie, które odbyły się w Łodzi. Zduńskowolanka jest podopieczną trenera Artura Kozłowskiego.

1

Nasze Radio 104,7 FM

11:53

Power Over Me
Dermot Kennedy

Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie

11:54

Andriusza
Bohdan Łazuka

Kontakt do studia

kontakt@nasze.fm

502 27 11 11

43 827 11 11

Co, gdzie, kiedy

29.04.2024

Dzień otwarty
Ogólnokształcące Liceum Katolickie w Sieradzu

03.05.2024

Obchody rocznicy uchwalenia Konstytucji 3 Maja w Gminie Warta
Rynek im. Wł. St. Reymonta w Warcie

04.05.2024

Majówka z Sieradzkim Centrum Kultury
Rynek w Sieradzu
Więcej...









Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1+1Alan Walker & YUQI & JVKE
Fire!
2+3The Kolors
UN RAGAZZO UNA RAGAZZA
3+9sanah
hip hip hura!