strzałka do góry
08.04.2024 10:16:34
Sieradz

Będzie druga tura wyborów w walce o fotel prezydenta Sieradza

Niedzielne wybory samorządowe nie przyniosły rozstrzygnięcia jeśli chodzi o to, kto będzie prezydentem Sieradza. Z danych opublikowanych przez PKW wynika, że w drugiej turze wyborów powalczą ubiegający się o reelekcję Paweł Osiewała, który zdobył 47,77 proc. głosów oraz Michał Pabich z wynikiem - 39,05 proc.

(fot. materiały kandydatów)

Oficjalne wyniki podane przez PKW ze 100 proc. obwodów do głosowania w mieście Sieradz:

  • OSIEWAŁA Paweł - KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW SOLIDARNE MIASTO SIERADZ - 7 749 głosów (47,77%) - kandydat uzyskał prawo kandydowania w drugiej turze
  • PABICH Michał Marian - KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY KOALICJA OBYWATELSKA - 6 335 głosów (39,05%) - kandydat uzyskał prawo kandydowania w drugiej turze
  • SUCHERSKI Paweł Witold - KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW LEPSZE JUTRO - 1 039 głosów - (6,40%)
  • TERKA Michał Waldemar - KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY TRZECIA DROGA POLSKA 2050 SZYMONA HOŁOWNI - POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE - 1 100 głosów (6,78%)

Druga tura wyborów samorządowych odbędzie się w niedzielę - 21 kwietnia.

ws / źródło: PKW
Komentarzy: 141

Komentarze

Ekoterro 14.04.2024 11:21:23
Pabich konsultuje się z młodzieżowym strajkiem klimatycznym czy z dzieciarnią która nie płaci podatków i nigdy nie będzie tu ich płacić bo wyjedzie do dużych miast a dodatkowo jest zapatrzona w Zielony ład który odbierze nami prawo do posiadania aut i będzie nam kazał jeździć rowerami. W jego programu podaje że chce parkingu pod PKP(który tam jest od powstania Marketu i chyba tego niewidział) i argumentuje to abyśmy dojeżdżali do pracy pociągiem do innych miast!!!! Szczyt beszczelnosci!! Ekoterroryst zielonego ładu PO jest w koalicji z zielonymi i zakażą nam taniego ogrzewania
Sieradzanka 12.04.2024 12:24:48
Nie głosuję na posiadacza prawomocnego wyroku sądowego,pana Osiewałę.Czas na normalne przyzwoite standardy.Mieszkańcy naszego miasta zasługują na to!!!
Zyga 09.04.2024 21:29:58
Panie Sucherski który na sztandarach ma szczytne cele,przyczyniliście się w znacznym stopniu do wygrania w mieście tym którzy te cele mają w głębokim , bardzo głębokim poszanowaniu.....
Do WND 09.04.2024 20:08:16
Skoro Pan Michał Pabich mieszka w Sieradzu to jakim sposobem jest radnym rady osiedla Górniak w Łodzi, czego warunkiem jest zamieszkiwanie w Łodzi?
Wnd 09.04.2024 15:50:57
Przecież Michał Pabich mieszka w Sieradzu, co to za dziwaczne komentarze. Nieładnie tak kłamliwie coś sugerować. Trzymajmy się faktów nawet będąc anonimowym.
Politykę z urżedów i spółek skarbu panstwa wyprowadzić. 09.04.2024 12:26:18
Sytuacja bezpartyjnego pracownika staje się nie do pozazdroszczenia. Widzi on swego upartyjnionego szefa / bo inny nie może być/ , a obok tego szefa wielu potakiewiczów wystepujących obok tego szefa na plakatach wyborczych ,przytulajacych sie do siebie i dmuchających w jedna trabę.A ten bezpartyjny na to patrzy i mysli , albo tez zapisać się do tej samej partyji ,albo znosić nierówność traktowania , na tych swoich i innych w pracy. I mamy to co mamy - bezpartyjny az do emerytury raczej awansu nie zazna , za to ten swój karmiony jest coraz lepszym chlebem. Bo trzeba mu się jakoś odpłacić za szefa wspieranie . Uznaniowość, kolesiostwo i upartyjnienie wewnątrz urzedów i spółek panstwowych to najwieksza patologia demokracji.
DO Do DO zwykły 09.04.2024 11:55:22
Nie sil się na złośliwość, bo średnio to masz 3 nogi na spółkę ze swoim psem. I zarobki wzrosły, bo dewaluacja 20%. SKOK i Amber to afery pisiaków, a OFE to i Tusk i Morawiecki przekazali do ZUS, tylko Morawiecki zajumał przy okazji tego 15% dla państwa, a Tusk zrobił to 1:1. Emerytom dawali 13,14 i 15 emerytury za głosy, bo to ich elektorat - nauczycieli dostawali tylko wiecej godzin do roboty i żadnej kasy. Jak widać - jesteś tym, co odrywanie od żłoba mocno przeżywa.
Popcorn gotowy 09.04.2024 11:13:25
Jak łatwo pisiacy przypisuja innym swoje grzechy - niegospodarność, kłamstwa, kasa i bezkarność dla swoich. Taki dziwny mechanizm wyparcia - zawsze wina Tuska xD.
Do do zwykly obywatel 09.04.2024 10:35:28
Napisz o tej Korei bo ciekawe. Według Eurostatu wyszli Polacy z ubóstwa. Najwyższy wzrost gospodarczy w Europie. Pomoc dla firm w czasie Pandemii. Kasa dla Emerytów. Nie wiem nie byłem w Korei ale może też tak tam jest. Czyli nie tak źle jak mówią. Wiem za to że za Platformy sprzedawano wszystko jak leciało za bezcen. Ile stracili Polacy na OFE i Skoku? Sięgniesz wstecz czy za trudne. A że ktoś się znajdzie nie uczciwy gdzieś to wszędzie. Jest dobrze dobry policjant i zły. Tak samo ksiądz, urzędnik czy zwykły pracownik. Jeden jest uczciwy i sumienny a drugi nie. Jeśli chodzi o tą twoja partie z serduszkiem to ona kolo prawdy i uczciwości nawet nie leżała!
do Zwykły obywatel 09.04.2024 10:04:35
KO obiecali 100 konkretów na 100 dni i co? A PIS obiecywał drugi Kuwejt i przez 8 lat im wyszła 3 Korea Północna. Platforma nie była dobra dla PiSowców kłamiacych na każde zawołanie nawet wbrew dowodom. Chcesz propagandy, a nie roboty - widocznie dobrze ci sie żyło za poprzedniej ekipy. Boli odrywanie od żłoba?
Zwykły obywatel 09.04.2024 09:43:46
Młody jak zostanie to tak jak teraz posłusznie zrobi ci mu będą kazać bo nic w życiu za darmo nie jest, a przecież widać i się czyta że szybki karierowicz bez doświadczenia. Nie musiał wyjeżdżać za pracą za granicę jak wódz Tuskownia rządził. Taki ktoś będzie miał pojęcie o zarządzaniu i szacunku do ludzi? Chyba zdrowego rozsądku nie macie. Zresztą co ja piszę KO obiecali 100 konkretów na 100 dni i co? I lipa. Nawet zagłosowali przeciwko sobie w ustawie kwoty wolnej od podatku. Za to wszystkie duże projekty by państwo było silne wstrzymane. No ale prawdy się teraz zwykły obywatel nie dowie. No bo gdzie? Miały być wolne media. No i są od Pisiorow których zastąpiono Platfusami i tak w tej chwili nie mamy gdzie się dowiedzieć prawdy bo ile osób jeszcze samemu chce coś wiedzieć .. Mamy wybrać między dwoma kandydatami to wybieram doświadczenie, a nie karierowicza który będzie tańczył jak mu zagrają. Bo Platforma nigdy dobra nie była ani honoru nie miała.
Anna 09.04.2024 09:12:33
Po prostu pójdźcie na wybory i niech demokracja zadecyduje.
toom 09.04.2024 08:23:09
Dziwię się tym, którzy głosowali na tego "bezpartyjnego" prezydenta. Kążdy przeciętny obywatel na jego miejscu za przewiezienie staruszki na masce samochodu już by dawno siedział a tu sprawa zamieciona pod dywan...
Ta 09.04.2024 08:12:45
Wole być ze wsi niż skorumpowany jak wyborcy Platformy ;)
Do K 09.04.2024 08:08:02
Jeżeli Ty postrzegasz miasto na podstawie światełka do nieba do albo jesteś dzieckiem które tu się zaplątało i postanowiło dodać „fajny” komentarz albo nie powinieneś brać udziału w wyborach z takimi opiniami. Open Hair już dawno straciło potencjał, zostało to zaprzepaszczone i dodatkowo spacyfikowane przez pandemie. Był czas gdy była szansa na transmisję w koncertów w tv i zostało to zmarnowane. Więc nie ma o czym gadać. Co do naszej tv dramat, nie można komentować ich materiałów na yt a na debacie redaktor nie dba o to by odpowiedzieć wyborcy na pytanie o obcokrajowców. Pora wyrzucić tego facia z roboty.
Do Sieradzanina 09.04.2024 07:24:16
Zgadza się. PIS bardzo obniżył standardy moralne obowiązujące w Polsce. I będziemy jeszcze długo ponosić tego konsekwencje.
asik 09.04.2024 07:21:18
zawsze mój głos miał PiS teraz zdecydowanie otrzyma go Michał Pabich, dlaczego? chcę zmiany, mam dość buty i arogancji Pawła, dość zamknięcia urzędu, który ma być sprzymierzeńcem petenta a nie jego wrogiem, nie trafione inwestycje, przekonanie o nieomylności, dzielenie sieradzan na lepszy i gorszych ...
Do K 09.04.2024 06:50:07
Przecież Swiatelko do nieba było organizowane za rządów Osiewały, nie było chyba raz w związku z pandemią
Sieradzanin 09.04.2024 06:45:26
Do tych tak piszących, że powinien wygrać Michał Pabich, bo wtedy będą pieniądze. Tak krytykowany był PiS za to że daje "swoim" samorządom a nie daje tym rządzonym przez KO, a teraz dokładnie powtarzacie ten sam manewr. Brzydko
zdziwiony 08.04.2024 23:29:54
kto to jest ten Sucherski? koleś zdobył prawie dwa razy więcej głosów niż cały jego komitet! jakiś ewenement
żal 08.04.2024 23:26:03
A mnie jest tak bardzo żal Pana Michałka Terki to taki uczciwy, bezinteresowny człowiek a taki słaby wynik.
K 08.04.2024 23:16:33
PAN OSIEWALA , dni Sieradza totalna beznadzieja, OPEN HER to kpina za tego Pana . SWIATELKO DO NIEBA według tego Pana jest nie potrzebne. Więc pora mu podziękować
kłam 08.04.2024 23:16:03
Ciekawe jakie dokumenty przedkładał M.Panich w Starostwie gdy został radnym powiatowym i Vice starostom , czy sprawdzono wszystko co potrzebne , pewne Pan M.Sulgan był wprowadzającym .Wynika z tego że odbyło się kłamstwo i nie dopełnienie żeby nie powiedzieć kłamstwo przykryte kłamstwem . W jaki sposób mógł wystartować w wyborach ????
Sieradzanka 08.04.2024 23:16:01
Ale się p. Osiewala odmłodził
podziękowania 08.04.2024 23:11:31
Ja jestem pod wrażeniem wyniku Terki. Tyle się biedak nażąglował piłeczkami i jabłuszkami i taki marny wynik!!
Xxdd 08.04.2024 22:42:14
Radio w stolicy pewnie jakąś fuchę na poprawę humoru znajdzie ;)
Opons 08.04.2024 22:40:54
Najlepszy kandydat dla "góry" (tutaj szefostwa partii) to taki co dużo mówi, lubi się pokazać, ma w zanadrzu wiele obelg, wulgaryzmów, a.koniec końców nic do zaoferowania. Tym z Wawy podziękujemy ;)
Gość 08.04.2024 22:35:26
Widzę, że p. Osiewala wstawił zdjęcie maturalne
Sternik 08.04.2024 22:31:29
Co w z tymi ścieżkami rowerowymi, albo kinem...wariaci. "Gospodarka głupcze " jak mawiał klasyk ,....to jest najważniejsze i inne tematy, problem starzejącego się społeczeństwa itp...
Gonzooo 08.04.2024 22:13:49
Skoro Łódź i Warszawa tak mocno pchają swojego euro-zwolennika to niech go do siebie biorą, a nie do Sieradza spychają. Albo polecam kierunek na Olsztyn!
peło 08.04.2024 22:06:58
Zgadzam się z Damiano nic ująć a można by było jeszcze dodać że handlowali układami politycznymi i manipulowali wyborcami
AWS 08.04.2024 21:58:20
nie klei mi się to wszystko z tym Marianem.
rozkojarzony do esi 08.04.2024 21:53:37
Stary, już dawno wspominam tutaj o bezspornym porównywaniu jego kariery do kariery wybitnego Nikodema D. albo wspaniałego trenera reprezentacji Franciszka Smudy. Jak się skończyło... Wiadomo. Tutaj nie ma nad czym deliberować. Wybór jest tylko jeden. I żeby nie było że nie ostrzegałem... cytuję za Wikipedią "Przypadkowe spotkanie stało się początkiem zawrotnej kariery Nikodema. Niedouczony urzędniczyna wspiął się po stopniach kariery, a jego ignorancja polityczna i gospodarcza długo pozostawała niezauważona przez otoczenie. Postać Nikodema Dyzmy stała się symbolem cwaniactwa i karierowiczostwa. Dyzma w miarę czasu nabrał pewności siebie, zapomniał o swoim pochodzeniu i wywyższał się nad pospólstwo"
obywatel 08.04.2024 21:51:40
Opłacone trolle już się odpaliły, żeby obrzydzić młodego kandydata. Stary układ kurczowo trzyma się stołków.
Dot. RADA OSIEDLA GÓRNIAK 08.04.2024 21:50:00
Rada Osiedla Górniak w Łodzi. Kadencja 2019-2024. Członkowie Rady - m.in. Michał Pabich. Statut: aby być członkiem należy mieszkać na obszarze Osiedla Górniak w Łodzi. Wniosek: Nie można mieszkać jednocześnie w Łodzi i Sieradzu. Zatem gdzie? Proszę niech każdy zainteresowany sam sprawdzi i wyrobi sobie pogląd na tę sprawę. Na stronie internetowej nie ma informacji o wygaszeniu mandatu Michała Pabicha.
Sieradzak 08.04.2024 21:40:22
Pan osiewala miał już swój czas i nie widzę tutaj większych zmian w Sieradzu,co z parkiem kolo więzienia? Co ze ścieżkami? Ile Pan potrzebuje czasu na widoczne zmiany w Sieradzu ? Pora na zmianę
Rumcjas 08.04.2024 21:31:56
Państwem rządzi Koalicja, Trzecia droga, PSL i Lewica, Województwem rządzi Koalicja, Trzecia droga, PSL i Lewica, Rada miasta Sieradz to Koalicja, Trzecia droga i Lewica. Osiewała został sam jak palec, hehe. Mało tego PiS przegrał wybory w każdym mieście powyżej 50 tyś. Gratuluję wyborcy Osiewały. Sieradz to wieś bo tylko wieś i emeryci głosują na pisiorów. Chamski to jest prezydent bo odjechał z miejsca wypadku.
janek 08.04.2024 21:23:01
skoro pisiory nadla maja rzadzic w Sieradzu to wygra Osiewala jesli Sieradz jest gotowy na nowy Sieradz wygra ktos inny ktos kto potracil staruszek i nie udzielil pomocy nie powinien brac udzialu w kampani
Do Matematyk 08.04.2024 21:19:06
Jakie to konkrety? Chcesz powiedzieć że te inwestycje które poestaly za osiewały to rozwój? Powiedz mi ile przez tyle lat posrało miejsc pracy dla ludzi? Ile powstało mieszkań? Co zrobił by ci co wyemigrowali z Sieradza do Łodzi Warszawy Wrocławia. Budowane pierdoly dla ludzi którzy chcą się bawić a nie układać życie mając jakieś perspektywy. Po tych wyborach będzie jeszcze gorzej niż było ale przekonają się wszyscy już niebawem. Nawet tych co mają pełne konta ich zaboli
Prawdziwy matematyk 08.04.2024 21:17:07
P. Osiewała otrzymał poparcie mniejsze o 25% niż w 2018. Przypadek? Nie sądzę.
Yle 08.04.2024 21:13:03
Powinien wygrać ten który już ma większość w radzie , oszczędzi to kłopotów i pieniądze dla miasta popłyną z Łodzi i Warszawy szerokim strumieniem
Policzmy 08.04.2024 21:12:07
Niestety chyba Pan Pabich nie ma szans na wygraną, Pan Osiewała wygrywa pierwszą turę i to znacznie, niemniej jednak gratuluję obu Panom
Sieradzanka 08.04.2024 21:10:26
Może czas na zmianę? Dajmy szansę młodszym ?
Krzysztof 08.04.2024 21:03:05
...jak to czerwona pelo Targowica pcha się do tłustego żłobu aby mogła grabić i robić przekręty jak dawniej ...nie głosujemy na to pelo warcholstwo ...
Ojoj 08.04.2024 20:59:16
Sieradz to Kaczogrod jednak. Ciemnota cebula i kartofle.
Gosia 08.04.2024 20:55:11
Głosujemy na pana Michała,oby nie pan Paweł temu panu już dziękujemy,nie idzie na niego patrzeć,nawet nie umie obalić podwyżek tylko przyklepuje.nie głosujmy na niego
Ju 08.04.2024 20:40:15
Ja pamiętam jak pan Osiewała wygryzł Pana Walczaka. Jakie wtedy gadał bzdury, a potem kontynuował wszystko bo sam pomysłów nie miał. Openhair pierwszy przykład. Pozdrawiam Pana Walczaka.
sieradz 08.04.2024 20:27:12
Kampania Michała Pabicha była b. długa i kosztowna /ktoś to opłacał z czyjej kasy ?/ a do tego była agresywna i wulgarna poprostu taka na siłę , wszystkie miejsca były zajęte w mieście i na przedmiesciach miasta. Samochody z Pabichem , bałem się zaglądać do lodówki bo może też będzie .
Jacek 08.04.2024 20:23:10
Jacek Walczak ty był 1z najgorszych Prezydentów Sieradza
Obóz demokratyczny 08.04.2024 19:53:32
Róbcie swoje. A oni niech wyją, jeśli muszą.
Fines 08.04.2024 19:30:04
Załuję, że Jacek Walczak nie startował w wyborach na Prezydenta. Na pewno by wygrał i mielibyśmy wszystkie ulice wybrukowane.
covadis 08.04.2024 19:29:09
Jak Pan Michał Pabich zostanie Prezydentem będzie na pewno STEROWANY z Warszawy , wiadomo przez kogo , nie chcę wymieniać nazwiska jak zagrają tak będzie grał . A niektórzy radni z z tego KO też będą tupać przy nim i będzie kółko wzajemnej ........
Matematyk 08.04.2024 19:28:44
Po wynikach głosowania na Prezydenta widać dokładnie, że w Sieradzu jest wielu rozsądnych ludzi, których nie zwiodły opowiastki z mchu i paproci, ale docenili konkrety dokonane przez obecnego Prezydenta. To niesie nadzieję na normalność!
Tutaj_znowu_ja_Grażynka 08.04.2024 19:21:26
A co z radą powiatu sieradzkiego?
Wyborca 08.04.2024 19:21:13
Tylko Paweł Osiwiała !! , Michał Pabich został wstawiony do Sieradza ,radny w Łódzkiej dzielnicy i generalnie tam zamieszkuje. A ul. Łokietka nie jest cała dla niego. Wczoraj podczas wyborów przed obwodem wyborczym nr. 7, 8 stał zaparkowany samochód oblepiony Jego banerami a poprzednich dniach auto nigdy nie stało .Czy to przypadek czy to zgodne z przepisami wyborczymi !!???
Panie Osiewała 08.04.2024 19:21:07
Kończ Waść, wstydu oszczędź
Do ciekawski 08.04.2024 18:56:21
PSL 8 mandatów, Ziemia Sieradzka 4, PiS 10 i Sieradzka Wspólnota Samorządowa 1. Osobiscie głosowałem na psl ale uważam, że nienajlepiej dla Powiatu powinna nastąpić definitywna zmiana na stanowisku Starosty!
Damiano 08.04.2024 18:49:06
Jakkolwiek lubiłem Walczaka tak przez wszystkie akcje które odstawił z Pabichem w czasie kampanii - np rezygnacja ze stanowiska tylko po to by pokazać jego gębę - straciłem do niego szacunek. Facet, jesteś zakłamany i podły jak cała Platforma, cynicznie promujesz gościa który się do tego nie nadaje tylko po to by wygrać wybory - bo nikogo innego nie macie. Chlacie się z dotąd rządzącymi tylko po to by obrzydzić ich sieradzanom a Goraje bzdury głoszą że Pabich wygrał debaty podczas gdy gość się jąka i wysłowić się nie potrafi! Wynocha z mojego miasta!
Ziomuchna 08.04.2024 18:29:31
Bezdzietny kawaler, z ukochanym pieskiem, niskiego wzrostu, od zawsze zakochany tylko w partii. Czy silniczkom z PO to się klei? Czy coś im przypomina? Jednak wyborcom "jedynie słusznej, uśmiechniętej, europejskiej partii" można wmówić wszystkich ;-)
ciekawski 08.04.2024 18:24:30
A dlaczego nie ma informacji o wyborach do powiatu chyba jest coś na rzeczy
Zwykły człowiek 08.04.2024 18:21:53
Zaraz odczujecie zmianę- podwyżka podatków, cen śmieci, ogrzewania, prądu wody i ścieków, wiem co piszę- zobaczycie!
G 08.04.2024 18:02:43
Dokładnie rynek praski to Pana Walczaka zasługa,przyjeć pan i zobacz co pan odwalił,tragedia.
Salomon 08.04.2024 17:53:21
Kibic Widzewa w drugiej turze. Oni tam gardza Warta Sieradz i nas mówią wieśniaki sieradzkie. Dlatego przestałem jeździć na mecze Widzewa. Nie dajcie się nabrać na tego młodego!
Szary czlowiek 08.04.2024 17:51:43
W tych czasach Pabich jest najlepszym wyborem. Koalicja 15 października rządzi w kraju, przejmuje sejmik województwa łódzkiego, Michał będzie miał za sobą radę miasta. Do tego Ziemia Sieradzka ma w obecnym rzędzie 3 vice ministrów. Prezydent Pabich to możliwość rozwoju dla naszego miasta. Z całego serca trzymam za niego kciuki.
Esi 08.04.2024 17:44:26
od 2021 r. przewodniczący powiatowych struktur Platformy Obywatelskiej RP, od 2023 r. radny Rady Powiatu Sieradzkiego, w 2023 r. Rzecznik Prasowy Wojewody Łódzkiego, w 2024 r. Wicestarosta Powiatu Sieradzkiego, To z oficjalnej strony M. Pabicha. Jak tak dalej go będą pchali, to jeszcze zostanie następcą Ursuli von der Leyen....
Do Jeszcze będzie pięknie. 08.04.2024 17:42:32
Całego SIERADZA w to nie mieszaj. Całego to możesz coś połknąć czy jak tam..... Czy cały Sieradz ma być tak nie odpowiedzialny i wybrać gościa z kapelusza bez doświadczenia ani historii jakiekolwiek pracy? Co ten młody gość Wie o życiu? Nawet nic go jeszcze nie obchodziło za poprzednich rządów Donalda bo pewnie od mamy dostawał kieszonkowe.
Mieszkaniec 08.04.2024 17:41:02
Czy Pan Jacek Walczak szykuję się na vice Prezydenta ? Pan już był i starczy. Rynek po Panu został i wygląda jak plac targowy jest poprostu nie ciekawy i smutny .Pozdrawiam
Marian 08.04.2024 17:33:02
Ani jeden ani drugi. Ktokolwiek wygra będzie doil przez kolejne lata a Sieradz gospodarczo i ekonomicznie dalej będzie stał w miejscu. Ludzie będą wznosic fanfara za kolejne kina knajpy baseny i deptaki. Kompletnie brak wiedzy u rozumu na czym polega rozwój miasta
Sieradzanim 08.04.2024 17:27:42
Gratuluję wszystkim wybranym do Rady Miasta Sieradza. Mam pytanie Pan Juliusz Góraj jest mieszkańcem Sieradza czy nadal zamieszkuje w ok. Warszawy . Czy jest to w porządku wobec wyborców i pozostałych radnych.W kończącej kadencji pracował podobnie.Nie zawsze bywał na sesjach !!??
Ala 08.04.2024 17:22:52
Jak narzekaliście na obecną radę to już zakupujcie popcorn, bo teraz zobaczycie merytoryke w wykonaniu radnych co całą kadencję wypowiedzą tylko jedno słowo "ślubuję " ! Osiewala najpierw zrobił wszystko w spółce z Koperską pod dyktando Schreibera, żeby w radzie wszystkich skłócić i wzniecil pożar, a teraz lamentuje, że się pali!
Porażka 08.04.2024 17:22:16
Walczak porównuje się do Osiewały a do butów mu nie dorasta! Wstyd Panie Jacku, zero szacunku...
Wyborca 08.04.2024 17:20:32
Tylko Paweł Osiwiała !! , Michał Pabich został wstawiony do Sieradza ,radny w Łódzkiej dzielnicy i generalnie tam zamieszkuje. A ul. Łokietka nie jest cała dla niego. Wczoraj podczas wyborów przed obwodem wyborczym nr. 7, 8 stał zaparkowany samochód oblepiony Jego banerami a poprzednich dniach auto nigdy nie stało .Czy to przypadek czy to zgodne z przepisami wyborczymi !!???
Wyborca 08.04.2024 17:18:45
Pabich to tylko pionek. Załatwili mu stanowisko w urzędzie, nepotyzm!!! Potrafi tylko obrażać innych, takiego chcecie prezydenta miasta? Wstyd!!!!!
Sdz 08.04.2024 17:18:36
Zwróćcie uwagę ile zainwestowano do tej pory pieniędzy w kampanię kandydatów, zwłaszcza jednego z nich , jeszcze znacznie przed wyborami...banery , auta z podobizną , reklamy prasowe itp... Idzie w to masa kasy... Swoją drogą ciekawi mnie jak się mieszczą w limicie finansowania i czy faktycznie jest to poddawane kontroli...
Wyborca 08.04.2024 17:18:13
Tylko Paweł Osiwiała !! , Michał Pabich został wstawiony do Sieradza ,radny w Łódzkiej dzielnicy i generalnie tam zamieszkuje. A ul. Łokietka nie jest cała dla niego. Wczoraj podczas wyborów przed obwodem wyborczym nr. 7, 8 stał zaparkowany samochód oblepiony Jego banerami a poprzednich dniach auto nigdy nie stało .Czy to przypadek czy to zgodne z przepisami wyborczymi !!???
Elo 08.04.2024 17:09:03
Elegancki garnitur w modnym kolorze, kilkudniowy zarościk, okulary dodające elokwencji. Pan Magister. Nawet tytuł MBA. I tylko etacik w Starostwie. To najlepiej świadczy, jaki to materiał na cokolwiek innego nic długopis i kolesiostwo. Teraz Radny, niedługo być może Pan Poseł. I życie się kręci, tzn. trzeba się dobrze zakręcić, żeby się kręciło. Chłopak na szyld i na tył leci, gdyby Sucharskiego wstawić za niego, dać mu logo PO, też by miał II turę. Niestety.
Andy 08.04.2024 16:56:17
Chciałbym źeby w następnej turze załatwiał mnie członek komisji z czystymi paznokciami i nie ślinił kart do głosowania!
Prawda 08.04.2024 16:52:48
Niech Sieradzanie doprowadzą do publicznej debaty prezydenckiej przed II turą wyborów. Przed mieszkańcami. Jak w USA. Macie do tego prawo. To ważne. A jak to jest ważne to byście się dopiero przekonali.
Do przyszłość 08.04.2024 16:50:28
Panie były Prezydencie Jacku, proszę się nie silić na pisanie komentarzy :D
Do Knur 08.04.2024 16:49:18
Niestety nie cała :)
Do Knura 08.04.2024 16:46:28
Chyba myślisz o swoim chlewie, więc nie mów za innych.
Esiak2 08.04.2024 16:45:32
Jest taka szansa, że mieszkańcy pójdą teraz po rozum do głowy, bo to miasto zasługuje na lepszego Prezydenta niż kandydat Pabich, który jest tak nachalny w swojej kampanii, aż do bólu. . Wierzę w to głęboko, bo to miasto zasługuje na człowieka, któremu mozna sporo zarzucić, ale też bardzo dużo zrobił dla Sieradza. Popieram Pana Osiewałę!.
krótka pamięć Sieradzan 08.04.2024 16:31:27
Mało kto pamięta, jak PO przez pierwsze 3 miesiące prezydentowania wycinał prywatnych wrogów? Jak pozwalał panoszyć się MAO? Teraz ma chyba więcej wrogów niż Walczak, jak ten kończył. Z tym, że Walczak zostawił po sobie wiele dobrego dla Sieradza (S8, Starówkę, Wzgórze, umówiony Tubądzin), a Osiewała? Rondo Kaczyńskiego, pomnik pod farą i brak kasy na nowy budynek Teatru? OHF bez konkursu fryzjerskiego? Leżącą promocję miasta? Zaorane Dni Sieradza? Brak słów... remontów
Prawy 08.04.2024 16:22:35
Paweł to jest niestety pokłosie własnej Polityki i zwalczania swoich sprzymierzeńców oraz słuchania pseudodoradców. Szukałeś wkoło wrogów i tam gdzie ich nie miałeś. Konkurencja lepiej widzi potencjał ludzki i rozmawia i to przynosi efekt. Myślę, że jeszcze nie wszystko stracone, trochę pokory, zaproś więcej osób do współpracy i będą efekty. 2 tygodnie albo zmarnowane albo efektywne?!
Ellesar 08.04.2024 16:21:53
Osiewala jesli wygra ll ture i tak nie bedzie w stanie nic ugrac dla Sieradza w radzie i sejmiku. Jedyny rozsadny wybor to Michal Pabich.
Wolności dla POPa 08.04.2024 16:20:05
Niech już Osiewala odejdzie, bo nie stworzy większości w radzie miasta! W Sejmiku PiS przegrał, w powiecie PiS przegrał, nikt już nie chce Osiewaly z PiS też przegrał
Warciarz 08.04.2024 16:17:03
Nie dla kibiców widzewa w Sieradzu
Do Adaś 08.04.2024 16:16:55
PO nigdy nic nie było i nie będzie warte. Chyba że dla Berlina. Mamy być podwykonawcami. Duże przedsięwzięcia i projekty za zachodnia granicą. Bolało Angele że mamy najwyższy wzrost gospodarczy więc w nie naszych mediach trzeba było ośmieszać tylko PiS. Nie byli świeci ale nie działali na szkodę. Tyle w temacie!
Adas 08.04.2024 15:58:29
Przestańcie pierdzielić naprawdę myślicie że przez 5 lat rada miasta z PO będzie działać na szkodę Osiewały tylko dlatego że nie jest z PO narażając miasto na 5 straconych lat? Jeżeli faktycznie tak jest to niech mieszkańcy zadadzą sobie pytanie ile PO jest warte ;)
4 08.04.2024 15:49:32
Teraz jak jeszcze Pan Pabich dowiesi tysiąc banerów a Pan Osiewała nie zacznie słuchać ludzi zwykłych szarych mieszkańc ów to Pan Pabich wygra??
Knur 08.04.2024 15:48:30
Cała ulica Łokietka za Michałem
Przyszłość 08.04.2024 15:39:53
W sejmiku łódzkim 17 do 16 wygrywa Koalicja rządząca. To oni dzielą kasę unijną na poszczególne miasta w woj. Teraz tylko prezydent z Koalicji może coś ugrać i jeszcze ma większość w Radzie miasta. Tam gdzie wygrała koalicja i ich prezydent już się cieszą np. w Elblągu już rząd ogłosił że zapłaci za pogłębienie portu. Gdzie rząd pis chciał to zrzucić na samorząd. 21.04 w Sieradzu tylko rozsądny wybór to Michał Pabich
mf 08.04.2024 15:38:10
Bardzo dobry wynik Michała Pabicha, gratulacje. Nie zarzucajcie mu, że jego minusem jest wiek, każdy z nas był młody, wtedy ma się najwięcej powera do działania. Powodzenia Michał. Sieradzanie, bardzo słaba frekwencja, czy nie interesuje Was nasze miasto?
Sieradzak 08.04.2024 15:12:32
Jak chcecie sponsorować obecnego prezydenta, który przy obecnym układzie w Radzie Miasta może jedynie robić za manekin i pobierać wynagrodzenie to głosujcie... Ludzie włączcie myślenie, czas na zmiany!! MICHAŁ PABICH JESTEŚMY Z TOBĄ
Kaska 08.04.2024 14:51:37
Widze że jeszcze ktoś zauważył akcje na profilu Sieradza. Chociaż tyle. Osiewała musi wygrać.
Pinokio 08.04.2024 14:40:45
Kto głosował na tego dzieciaka??? 5-6 lat po studiach, tyle wie o polityce co naczytał się w necie. Kto faktycznie będzie nim sterował jak, uchowaj, wygra? Walczak z drugiego rzędu??
Jeszcze będzie pięknie 08.04.2024 14:34:33
Michał dasz radę. Pełna mobilizacja i wygramy. Cały Sieradz za Michałem Pabichem!!!
Tomek F. 08.04.2024 14:32:43
Sieradzanie - osobie, która na bakier była z prawem należy powiedzieć passe i tyle. Niestety człowiek ów skompromitował nasz prastary Sieradz.
samotny biały żagiel 08.04.2024 14:32:41
Biały jak biały. Samotny na pewno. Bez większości w Radzie Miasta (SMS + PIS w mniejszości). Z kim będzie rozmawiał w sejmiku wojewódzkim? (PIS nie będzie tam rządzić). A czas nagli. Duże pieniądze z KPO pilnie do wzięcia. Kto z nim będzie rozmawiał?! Na kim jest w stanie wywrzeć pozytywne wrażenie? Co on będzie w stanie załatwić dla Sieradza w najbliższych latach? Jeśli wygra w II rundzie?
Jang 08.04.2024 14:30:16
Walczak tego nie wypuści, ma 12 radnych i może w radzie wszystko . Owczarek bezzębny wilk ,ludzie pokazali mu gdzie jego miejsce , ze swoją piątką może nawet na sesję nie przychodzić .pewnie będzie chciał łatać coś i wyciągnąć kogoś do siebie ale kto się zgodzi z tych którzy znają jego sposób postępowania z ludźmi.
2 tura 08.04.2024 14:20:32
Sucherski poprze Osziego, Terka Pinokia i będzie 54 : 46. Gratulacje Paweł. Słaba frekwencja, powinni wprowadzić kary za nieobecność jak np w Belgii. Np po 50 zeta
Fazi 08.04.2024 14:18:36
No cóż po wynikach do rady miasta są tylko 2 scenariusze.1.wygrywa p.Pabich i wszystko trybi i gra.2 wygrywa p.Osiewala i albo się przefarbuje i wdzieje szaty KO i 3drogi albo będzie dalej stawiał na pis i będzie to stracona kadencja bo bez rady nic nie ugra. Będzie siedział na fotelu i w niego pier....no i brał kasę.
Kaśka 08.04.2024 13:42:31
1/3 Sieradza poszła głosować, to takie wyniki. A oczywiście najwięcej będą biadolić ci, co nie uczestniczyli w wyborach, bo grill był ważniejszy…
Kudłaty 08.04.2024 13:29:44
Łysy Michał się nie dostał.
Taka prawda 08.04.2024 13:12:33
Pabich narazie to tylko gada Mam plan na ścieżkę rowerową...
Mlody kaziu 08.04.2024 12:58:40
Nooo niezly bigos. Osiewala dzieki Sucherskiemu nie wygrywa w 1 turze. Z poparciem partyjnych ludowych prominentów Terka mało co nie dostal beckow od Sucherskiego, a Pabich twardym elektoratem w 2 turze. Ciekawe jak sie klocki uloza..
Alex 08.04.2024 12:35:31
Wszystko jasne - głosujemy na Pabicha, bo tylko on może coś wyciągnąć z Łodzi dla Sieradza. Czas Pawła i jego klakierów juz minął.
Mati 08.04.2024 12:14:32
Czy wy na serio chcecie wygranej Pabicha? Wy słyszycie że chłop nawet wypowiedzieć się nie potrafi? :D
Mieszkaniec 08.04.2024 12:13:14
Sieradzanie potrzebą mobilizacji. Nie przepadam za obecnym Prezydentem ale karierowicz prowadzący anty PiSowski profil na facebooku pod przykrywką nazwy miasta nie może zostać Prezydentem. Idźcie na wybory i pójdzcie po rozum do głowy. A Pabich to z tego niech się wytłumaczy. Tylko niech nie pierdzieli głupot bo mnie osobiście jako mieszkańca dotknęła tam odpowiedź moderatora. Nie znosze czegoś takiego i nie chce mieć Prezydenta który naśmiewa się z mieszkańców. Głosujemy na Pana Pawła.
wyborca 08.04.2024 12:10:04
Trzy młode wilczki o mlecznych zębach osaczyły starego wilka. Wilczki zero wiedzy, zero doświadczenia przypuściły atak na stanowiska, stołki i kasę dla siebie i dla kolesi. Pierwszy atak odparty. Przed drugą turą zapytam: p.Pabich niech p. wymieni jedną rzecz,którą p. zrobił dla Sieradza i jego mieszkańców. Jedną ! NIC p. nie zrobił. Tylko obiecanki,podział łupów,obiecanki,stołki dla kolesiów i znów obiecanki. Jestem realistą i wiem na kogo oddam głos w II turze.
Podgórze 08.04.2024 12:02:59
Powodzenia Panie Prezydencie!!!!!W drugiej turze ponownie może Pan liczyć na mój głos i mojej rodziny.Trzymam kciuki.
doors 08.04.2024 11:55:15
Osiewała przegrał Radę Miasta w stosunku 9:12. Prezydent bez poparcia Rady Miasta jest tylko figurantem.
Alex 08.04.2024 11:54:16
I sytuacja jasna - Paweł to karta przegrana, juz nic nie załatwi dla miasta. Pabich, mimo, że młody to ma większe szanse na wyrwanie czegoś. Wcale nie jestem zadowolony, ale wybór sam się narzuca.
Iza 08.04.2024 11:52:30
Panie Pawle życzę kolejnej kadencji! Jest dobrze, jest blisko, da Pan radę!!!!
obywatel 08.04.2024 11:47:30
Patrząc na podział sympatii wśród obywateli od dawna było wiadomo, że będziemy mieli drugą turę PO-MP. I bardzo fajnie, bo ci dwaj kandydaci mają największą siłę przebicia i największe obycie na taki urząd. Ja stawiam na młodszego, ale zobaczymy :)
Henryk 08.04.2024 11:45:19
Oby nie pan Paweł,nie idzie na tego człowieka patrzeć u mnie przegrał jak potrącił staruszkę,chodź się wybiela i muwi że córka potrąciła a on wziął wine na siebie
Marcin 08.04.2024 11:43:14
Mało brało....., ale da Pan radę Panie Prezydencie!!!
zSieradza 08.04.2024 11:42:26
Eh, czyli jeszcze dwa tygodnie Sieradza w bannerach wyborczych.
Marta 08.04.2024 11:39:25
Dawaj Paweł, wygrasz!!!
doors 08.04.2024 11:38:52
Proszę spojrzeć na skład Rady Miasta. Osiewała przegrał Radę Miasta 9:12. Prezydent bez poparcia Rady Miasta jest tylko figurantem.
PanieTerka nie odpuszczaj 08.04.2024 11:36:40
Wybory do Parlamentu Europy stają otworem
Defo 08.04.2024 11:35:26
Osiewała się skończył - nie będzie miał swojej rady miast bo 12 radnych bierze PO i 3Droga-PSL. W tej sytuacji tylko głos na Pabicha to szansa na normalne miasto. Prezydent bez swojej rady nic nie zrobi.
Sieradzanka 08.04.2024 11:30:20
Powodzenia panie Pawle Osiewała w drugiej turze. Głosuję z rodzinką na pana.
fazi 08.04.2024 11:28:05
jo xD Jak się w spotach tytułuje PANEM i o tego"panterką" to wyborcy pokazali gdzie jest miejsce..... , zaś PANOWIE to byli za sanacji. Co do II tury , no będzie ciekawie. Osiewała sporo stracił na mataczeniu w sprawie geotermii / wiadomo,że nic nie wiadomo/ i mieszkańcy mogą się obudzić z ręką w nocniku jak w Rydzykowej geotermii w Toruniu. Zaś p. Pabich jak nie będzie bardziej wyrazisty i w programie będzie dalej takie bleble. to nie ma szans.
Ja 08.04.2024 11:25:43
Bardzo niska frekwencja w Polsce 51,5 %. Bardzo mało mlodych ludzi poszło głosować . Jak w Sieradzu 21.04 młodzi się zmobilizują to Michał Pabich wygra
KO 08.04.2024 11:04:42
proponuje koalicje Pabich; Terka; Sucherski
młody 08.04.2024 11:02:05
To szykuje się zmiana i Michał Pabich będzie prezydentem. Zmieniamy Sieradz. Ekipa pana Osiewały niestety nie przekonała,, Kino ok, bulwary ok ale ścieżek brak, dworzec PKP dramat, brudno wszędzie.
X 08.04.2024 10:56:35
Oj oj Pawełek może mieć problem
mobilizacja 08.04.2024 10:54:18
Wszyscy którzy zostali wczoraj w domu muszą się zmobilizować w drugiej turze i nie dopuścić do zwycięstwa Osiewały
ABC 08.04.2024 10:52:09
To zaboli Osiewałę jak teraz przegra. Już prawie, prawie. Najbardziej mnie rozbawił spotem wyborczym: "dziewięć lat intensywnej pracy" - śmiechu warte.
Monika 08.04.2024 10:51:20
Brawo Michał. Zwyciężymy! Twój Plan dla Sieradza już wkrótce będzie faktem. Powodzenia!!!
sip 08.04.2024 10:49:47
Pabich zrobił dobry wynik. Zobaczymy czy da radę Osiewale w 2 turze. Co sądzicie?
l-n-h 08.04.2024 10:44:24
Panie Pawle, o ile z taką siłą i godnością osobistą, jak dotychczas (w co nie wątpię), przetrwa Pan kolejne dwa tygodnie obmawiania i hejtu ze strony tych, którzy nie mają własnych zasług, więc tym chętniej potępiają zasługi innych - to już Pan wygrał. Trzymam kciuki.
Kibic 08.04.2024 10:41:53
Jest szansa, że mieszkańcy pójdą po rozum do głowy, bo to miasto zasługuje na lepszego Prezydenta niż obecny. Wierzę w to głęboko, bo to miasto jest jednym z nielicznych, bastionow PIS i prędzej, czy później to się musi zmienić!
Fan 08.04.2024 10:41:41
Wymieniam sukcesy Osiewały w Sieradzu. Brak sukcesów!!!
Kibic 08.04.2024 10:41:21
Jest szansa, że mieszkańcy pójdą po rozum do głowy, bo to miasto zasługuje na lepszego Prezydenta niż obecny. Wierzę w to głęboko, bo to miasto jest jednym z nielicznych, bastionow PIS i prędzej, czy później to się musi zmienić!
Esi 08.04.2024 10:40:58
Sieradz nie potrzebuje prezydenta który dla miasta przez 8 lat nic nie zrobił, uciekł z miejsca wypadku i uprawia propagandę jak w TVP za czasów dobrej zmiany i Rosji.
AK 08.04.2024 10:38:12
To Sucherski natłukł głosów! Hehehe...
xD 08.04.2024 10:36:23
Terka nawet do rady się nie dostał xD
G 08.04.2024 10:27:42
Brawo Panie Osiewała.Wygra pan
Mateusz 08.04.2024 10:27:04
Paweł Osiewała - powodzenia, trzymam kciuki!

Więcej informacji

Zduńska Wola

Wczoraj na strzelnicy Sokoła Zduńska Wola odbył się Turniej Niepodległości – IX Runda Pucharu Województwa Młodzików w strzelectwie sportowym. Oprócz gospodarzy startowali też zawodnicy z klubów: Społem Łódź, Colt Łódź, Sigma Shooting Łódź, Kruk Łask oraz 10-KA Sulmierzyce.

0

Wojownicy z Sieradza

Dzisiaj, 00:13:30
Sieradz

Dobre występy zawodników Sieradzkiego Klubu Karate Kyokushinkai. Podopieczni Roberta Wajgelta zdobywali medale na turniejach w Kole i Radomsku.

2

Trzy szybkie sety

Wczoraj, 22:09:13
Zduńska Wola

Nieudane spotkanie zawodniczek Akademii Siatkówki Zduńska Wola w II lidze. W meczu 7. kolejki przegrały u siebie z wiceliderem KS Pajęczno 0:3. W wyniku porażki zduńskowolanki spadły na ostatnie miejsce w tabeli.

0

Nasze Radio 104,7 FM

14:21

Captain Of Her Heart
Randy Crawford

Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie

14:21

Nie wołaj dnia
Jolanta Kubicka

Kontakt do studia

kontakt@nasze.fm

502 27 11 11

43 827 11 11

Co, gdzie, kiedy

24.11.2024

Turniej z cyklu Grand Prix Sieradza w halowej piłce nożnej
Hala 15. Sieradzkiej Brygady Wsparcia Dowodzenia w Sieradzu
Otylia Swim Tour
Basen Zduńska Woda
Projekcja filmu "U Pana Boga w Królowym Moście"
Centrum Kultury w Błaszkach
Festiwal roślin
Hala sportowa II LO, ul. Żeromskiego 8, Sieradz
Obchody Dnia Kolejarza
Osiedle Karsznice w Zduńskej Woli

25.11.2024

Festiwal "Między zmysłami"
Centrum Integracji Ratusz Zduńska Wola
Wykład
Sala Konferencyjna na ul. M. Tarnowskiego (nad Biblioteką Publiczną w Warcie)

26.11.2024

Zbiórka krwi
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zduńskiej Woli, ul. Długa 4
Więcej...








Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1+3Teddy Swims
Bad Dreams
2+18Zalia
diament
3-1Lady Gaga, Bruno Mars
Die With A Smile