strzałka do góry
10.01.2011 12:13:16 (Aktualizacja: 10.01.2011 12:13:16)
region

Niecenzuralnie na koncercie WOŚP w Sieradzu. Interweniowała policja

XIX Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wywołał w Sieradzu niemałe kontrowersje. Występ zespołu hip-hopowego Ciszy Dźwięk zakończył się interwencją policji.

(fot. Archiwum zespołu)

Nie od dziś wiadomo, że podczas finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Sieradzu odbywają się hip-hopowe koncerty. Te z kolei często zawierają wulgaryzmy, które nie zawsze odpowiadają osobom przebywającym przed sceną. Tak też było i tym razem, ale po raz pierwszy zakończyło się interwencją policji. Wyjaśnia Hubert Bugajny ze sztabu w Urzędzie Miasta, który razem z Młodzieżową Radą Miejską zorganizował tegoroczny finał: Grupa, która wykonywała swoje utwory na naszej scenie, używała wulgarnych słów. Wzbudziło to oburzenie części mieszkańców Sieradza - to zrozumiałe. My byliśmy zaskoczeni takimi tekstami.

Policja sprawdzi

Zaskoczony był również mieszkaniec Sieradza, który wszedł na scenę i domagał się zakończenia koncertu. Na miejsce została wezwana policja, która teraz będzie badać całą sprawę: W przypadku potwierdzenia zdarzenia sprawca będzie odpowiadał. Grozi za to grzywna do 1500 zł, ograniczenie wolności lub kara nagany. Ewentualnie może też być postępowanie mandatowe, jeśli sprawca wyrazi na to zgodę. - mówi Paweł Chojnowski, rzecznik sieradzkiej policji. Odpowiedzialność za występ poniesie zespół, a dokładniej osoby, które używały wulgaryzmów. Organizatorzy zapowiedzieli, że w przypadku kolejnej organizacji finału Orkiestry również będą występy zespołów hip-hopowych, jednak ich repertuar będzie znacznie lepiej sprawdzany.

Komentarze

zasłużony emeryt 07.02.2011 21:39:10
wonchaj palec!
gew 02.02.2011 00:20:46
wole zeby ten raz w roku dzieci z blokow mialy rozrywke i nie siedzialy po klatkach, W sercu kodeks praw młodego wychowanka bloku
Z miłością dla miasta i wszystkich jego potomków
Pierdzenia Cisza 17.01.2011 15:40:24
"mam 17 lat, zna mnie cały gangsterski świat, p******ę policję, idę odrobić lekcje"
34 17.01.2011 15:11:39
antyfani rapu powinno ochłonąć i po pierwsze, nie dawać upustu swoim zaściankowym poglądom, a po drugie, poznać fakty - PRZECIĘTNY zespól rockowy czy inny podobny wymaga horrendalnych pieniędzy, nie możliwych do wyłożenia przez organizatora, raperzy, i to CZOŁOWI w Polsce grają za darmo, za posiłek czy nocleg bądź na tyle niewielkie sumy, że co mogą występować co roku, o ile zainteresowanie będzie spore, a takie było.
j 16.01.2011 21:33:33
pieniądze? to chodzenie po firmach i szukanie sponsorów co zajmuje zwykle bardzo dużo czasu. Trzeba każdemu przedstawić plan co zamierzamy zrobić z tymi pieniędzmi. Nikt nie płaci nam za to, nikt nie płaci za wydane pieniądze by dojechać gdzieś, nie dostajemy pieniędzy na paliwo, nie mamy do dyspozycji służbowych telefonów... Fakt, to jest własna wola, ale proszę nie wyciągać takich wniosków kiedy ma się zerową wiedzę. Nawet ochrona czy przewóz sceny etc nic nas nie kosztowały bo zadbano o to, by wszystko odbyło się charytatywnie.
BAYER FULL 16.01.2011 00:37:26
Trzeba było zaprosić BAYER FULL, lepsze to nizeli ten chłam hip-hopu. Chociaz ja nie jestem miłosnikiem muzy chodnikowej, ale nie jest az taka złą skoro Chinczycy ich chcą. Sorry, a czy nie ma jakiś lepszych młodych wykonawców w Sieradzu co by wystąpili na takim koncercie. Wszak Dom Kultury w Siewradzu ma finanse z budrzetu miasta na taki cel.
przede wszystkim 15.01.2011 18:39:28
przede wszystkim, przede wszystkim, przede wszystkim
deluxe 15.01.2011 16:51:19
a może Ci,którzy tak plują na organizatorów sami wezmą się w przyszłym roku za WOŚP...najlepiej jest marudzić i narzekać,ale żeby wziąć sprawy we własne ręce to już nie (przecież lepiej jest nawtykać innym niż mieli by nawtykać Wam)...ludzie,którzy "zrobili" w tym roku WOŚP odwalili kawał dobrej roboty i bardziej należy im się "dziękuję".
kleo 15.01.2011 16:50:55
A skąd wzięto fundusze na sztuczne ognie , ustawienie sceny , posprzątanie na drugi dzień itd ? Jak nie patrzec to kosztuje. Więc miasto też miało swój wydatek. A skąd miało miasto te pieniądze ? od obywateli.
Pozdrawiam
elo 15.01.2011 16:00:27
Aha, miasto nie ma zadnego prawa do tego, zeby finansowac koncerty charytatywne. Do tego nalezy podkreslic, ze jak artysta chce pieniadze za taki koncert to jest kawal swini i nalezy go omijac lukiem szerokim.
elo 15.01.2011 15:57:48
Jesli nikomu innemu sie nie chce organizowac orkiestry to nie widze problemu w tym, zeby robili to ludzie, ktorzy sa zaangazowani w sprawy miasta. A czy sa w jakiejs partii czy tam mldoziezowce to nic zlego- maja prawo. Dla mnie zenada jest sztab Socjaldemokratow. To jest prawdziwe pchanie politycznego nosa do inicjatywy charytatywnej. Kawal dobrej roboty i respekt totalny dla organizatorow.
blcs 15.01.2011 15:13:50
to co, za rok Majka Jeżowska, Pan Japa i Fasolki?
balo 15.01.2011 14:44:52
Jednak to jest jakaś popularna artystka w przeciwieństwie do tym pseudo muzyków. Z natury wielkim można wiele aspektów wybaczyc .
kleo 15.01.2011 14:42:47
W budżecie miasta istnieją wydatki na kulturę . Nie można z nich skorzystac ?
Po drugie czy powinni organizowac to ludzie praktycznie wszyscy należący do jednej z Partii politycznych ? Którzy przede wszystkim myślą jak ten punkt w ich życiorysie wykorzystac w następnej kampanii wyborczej ? Zapominając przy tym dla kogo ta akcja jest przede wszystkim organizowana .
fan hip hop 15.01.2011 13:15:08
Ciszy Dźwięk - intelektualna bieda.
organizatorka 15.01.2011 10:46:34
poza tym, tacy mądrzy jesteście, to zróbcie cokolwiek dla Sieradza i dajcie propozycje, kogo chcecie gościć. wy tylko siedzieć przed komputerem potraficie i krytykować innych. i podkreślam, GURAL, CISZY DŹWIĘK, REDRUM i TEN TYP MES grali za darmo ! większość chce zapłaty !
organizatorka 15.01.2011 10:42:51
sam to zorganizuj, to porozmawiamy jak taki mądry jestes.
Majkel 14.01.2011 18:44:55
Poziom obłudy w tym mieści przekracza wszelkie granice. Jak Doda na jakimś SSM-owym festynie darła się: "jesteście zaje.iści" itp. to nikt nie reagował. A tu przez jakiegoś nawiedzonego starszego pana zrobili wielką aferę.
a 14.01.2011 16:20:26
tylko hip hop na wośpie.
elo 14.01.2011 11:46:45
P***cie było i nikt na nie nie przyszedł;)
FAN RAPU 14.01.2011 11:38:06
http://www.youtube.com/watch?v=0F5K-4M6WlA

ale dla wiekszosci to nadal bluzgi i pseudomuzyka.
Najwiecej ignorantow wsord fanów inteligentnego rocka
Szpieg z Krainy dreszczowców 13.01.2011 14:59:00
Ale problem jest w tym że ten gatunek muzyczny przeważa . Czy nie powinna zostac zachowana Harmonia aby każdy miał Coś dla Siebie ? Wtedy pewnie prawie każdy byłby zadowolony. HDo Staroci zaciąg straszny Ma nasz prezydent . Co widzimy po dniach naszego miasta . Wtedy zapraszam serdecznie Fanatyków :P A na WoŚpie Pierd*lnięcie gitarowe musi byc ! z Chęcią w tej sferze pomogę
Ave
justyna 13.01.2011 01:02:58
Eldo- pamiętniku (polecam przesłuchać by każdy zrozumiał jak odnoszę się do Was- grona osób atakujących hh- i całej sprawy) współczesny poeta, raper. Teksty można wydawać w tomikach. Ogólnie podejmuję polemikę gdy ktoś jest merytorycznie do tego przygotowany. Natomiast wiedza osób tutaj konwersujących, w większości, jest minimalna jeśli chodzi o rap i znają tylko "***ać policję" czy inne podobne slogany. Zarzućcie temu kawałkowi i raperowi jeden sensowny negatyw to za rok będziecie mieli na placu kogo zechcecie. Wystarczy poszukać i odnaleźć wyższą półkę w rapie, która niesie coś więcej niż kawałki o dzi*kach i dolarach...
Nie operujcie ogólnikami bo w taki sposób mówi się, że Polacy to złodzieje, Niemcy naziści, rock to zło, szatan, jedzenie kotów...
Justyna 13.01.2011 00:34:21
Gdyby takie teksty pisał Mickiewicz, a nie jeden pisarz nie szczędził języka, to nawet byście nie drgnęli, uznając to za fantastyczną wolność twórczą. Chcę powiedzieć "ku*wa" to to mówię, wolność słowa. I to wcale nie znaczy, że jestem zła/niewychowana/niedouczona/głupia etc, bo mam więcej do powiedzenia niż nie jeden miłośnik Chopina czy Budki Suflera. Rozumiem, że gdyby wyszła grupa osób z więzienia oskarżonych o gwałty, morderstwa, kradzieże (o czym naturalnie nikt by nie wiedział) i stworzyli na scenie filharmonię, to oznaczałoby, iż zwracając uwagę na formę - to bardzo oczytani, spokojni, mądrzy i utalentowani ludzie. Tak właśnie, wobec takich pozorów oceniacie ludzi. Wstyd...
Ola 12.01.2011 23:17:30
" Tego domaga się sieradzka młodzież i takie koncert będą organizowane." - przzepraszam, jestem sieradzką młodzieżą i podobnie jak moje koleżanki wcale takiej muzyki sie nie domagam, nie jestem tez rozowa dziewuszka kupicha i dody, ale cos takiego mnei drazni, choc mowiac waszym jezykiem powinnam powiedziec, ze wkurw...
dobranoc DZIECI :D boscie dzieci a nie mlodziez
AA 12.01.2011 23:14:05
"Tego domaga się sieradzka młodzież" - przykro mi, jako mieszkańcowi tego miasta, że taką mamy młodzież, która słucha muzyki, w której podstawową wartością jest trochę poprzeklinać.
I nie przesadzajcie, że nikt nie chce grać na WOŚP - polecam http://www.fabrykazespolow.pl/wosp/
A 12.01.2011 23:09:00
Jaka nienawiść, dziecko? Chodzi o zachowanie podstawowych norm społecznych. Czy jakby Pani/Pan w telewizji w Faktach czy innych wiadomościach mówił przekleństwami nie czułbyś się oburzony? Znając życie byłbyś pierwszy. A chłopcy niech się nauczą kultury. Hip hop i rap to niekoniecznie przekleństwa, ale żeby tworzyć bez trzeba mieć więcej oleju w głowie. I naprawdę nie chodzi tu o szkoły jakie ktoś skończy tylko o wartości, jakie reprezentuje.
Agnieszka 12.01.2011 21:15:14
Zwykle nie dotyczy, co oznacza, że może dotyczyć - znawcy prawa :-) I oczywiście, ze względu na młody wiek, niską szkodliwość czynu itp. itd. nic im realnie nie grozi, ale sama kultura? Ludzie! Jak czytam tu tych obrońców to się zastanawiam, gdzie wy się wychowywaliście. Podejrzewam, że mam więcej lat niż Wy - ich broniący koledzy i NIE WYOBRAŻAM sobie przeklinać w miejscu publicznym a już na pewno nie na przekazującym dobroć i niosąym pomoc, zbliżającym ludzi, rodziny wydarzeniu jakim jest "światełko do nieba" WOŚP. Opanujcie się i popatrzcie, co sobą reprezentujecie, skoro ich tak bronicie. Artysta? Czy ktoś przeklinający publicznie jest artystą czy tylko zwykłym kolesiem, który wyszedł na scenę udawać artystę? Dla mnie z nich żadni artyści, skoro nie umieją zachować kultury. I jeśli wy i oni reprezentujecie dzisiejszą młodzież i ich zachowania to ja się boję tego kraju za kilka lat.
Pozdrawiam, drogie dzieci (i nie chodzi mi tu o wiek, a o zachowanie i poglądy).
A co do zdjęcia proponuję zapoznać się jednak dokładniej z prawem autorskim i jak, i kiedy w jakim stopniu ono obowiązuje, znawcy prawa.
trochę rozumu 12.01.2011 21:14:32
prawo, administracja, mechatronika, dziw się Pan ale tak jest. państwowe, najlepsze politechniki i uniwersytety
typiara 12.01.2011 21:08:50
Bayer full zaproście,ale będzie ubaw............po chińsku!!!
j 12.01.2011 21:07:29
Raczej próbujemy wybronić chłopaków z próby psychicznego linczowania ich przez mieszkańców Sieradza... Nagle okazuje się jak bardzo wszyscy są poprawni i jak poprawny mają język... Chodzi o wolność słowną, ekspresję. Zwolenników rapu i kultury hh nazwano tutaj bydłem "podobnym do tego spod Poddębic". Nikogo nie pobito, zabito, nikogo nie wyzwano ze sceny - mam na myśli jakieś bezpośrednie nagonki, nikomu nie zrobiony krzywdy, a wymaga się by ponieśli konsekwencje takie jak: odsiadka, nie wiadomo jaka grzywna... To nie mieści się w głowie, jaką nienawiść wylali na nich ludzie za parę bluzg
justyna 12.01.2011 21:01:50
Gdyby nie MRM to prawdopodobnie Sieradz nie gościłby nikogo- i tak źle i tak niedobrze :]. Wielka afera o parę bluzg, jakbyście nigdy nie słyszeli takiego słowa. Tego domaga się sieradzka młodzież i takie koncert będą organizowane. Natomiast jeśli ktoś na podstawie czyjegoś wyglądu, albo raczej oscentacyjnej próby obrażenia kogoś, ocenia jego pracę i wkład w promocję miasta, to widocznie ma problemy natury umysłowej.
O wiele bardziej Wy obrażacie chłopaków tym co piszecie, niż oni kogokolwiek
elo 12.01.2011 19:51:50
Nie, to być nie może! Gość ściąga gwiazdy, naprawdę gwiazdy polskiego hip-hopu i to źle? No super! Najlepiej ściągać podmiejskie kapele, wtedy na pewno przestaniemy być zapiździałym miastem! Nieważne, że do Sieradza zaczynają na WOŚP przyjeżdzać ludzie z innych miast, że wizerunek miasta w regionie znacznie się poprawia dzięki takim imprezom. Nie, najlepiej walić na człowieka za kawał roboty, bo zorganizowanie takiego przedsięwzięcia to nie jest raczej bułka z masłem. Z tego, co wiem gość studiuje dziennie we Wrocławiu i był w stanie wpompować w akcję swój czas i zapierniczać po to, żeby zrobić dla miasta i dla dzieciaków coś dobrego! W materiale ze swiatelka do nieba sam Walczak mowi "tylu ludzi nie bylo tutaj juz bardzo, bardzo dawno temu." Najlepiej siedzieć w ciepełku przed komputerem, samemu nie ruszyć palcem i pisać gnioty na tych, którym coś się chce! elo.
sdz 12.01.2011 19:29:45
Ze szczególną uwagą śledze akurat ten post. Od razu wyjaśniam że nie jestem pedagogiem, ot po prostu zwykły facet pod 40-stke. Zaraz wsiądą mi na łeb młokosy ale cóż.... Muzyka jak muzyka, każdy słucha tego co lubi, teksty.... też każdy broni tego co czuje... Nie mi osądzać czy coś jest mądre a inne nie. Jak byłem nastolatkiem tez miałem klopoty ze starszym pokoleniem z powodu moich przekonań i upodoban. Smuci mnie natomiast i to bardzo podejście młodzieży do tematu. Zajadłość i epitety broniących swojej ukochanej muzyki stawia tychże na równi z mocherami z armi Rydzyka. Różni Was tylko wiek, temat nie ma znaczenia. Ta wyzwolona mlodzież też się kiedyś zestarzeje i biada ich wnukom.... Szacun dla młodych co nie babrzą sie w to bagno. Jak to napisal mrq ,,haters gonna hate" ,tyle że ten ,,pan ku" nie do końca rozumie znaczenie tego zdania...
mpa 12.01.2011 15:09:19
To proszę bardzo podać jakich artystów chciałbyś/ chcielibyście zobaczyć za rok. Bo zarówno mieszkańcy Sieradza, organizatorzy jak i UM są gotowi na nowe propozycje, tylko proszę mieć na uwadze to, że nie wszystkie gwiazdy chcą występować charytatywnie co ma duże znaczenie dla miasta i Młodzieżowej Rady Miejskiej.
stf 12.01.2011 13:05:35
poziom na bardzo niskim poziomie poziomu... - geniusz ;]

p.s. szykujcie hajs za zdjęcie.
Adam 12.01.2011 13:00:20
Tylko Hip-Hop a nie jakies rockowe wycieeeeeeee.

PEJE zaproście, to zobaczycie ile będzie osób. Cały Sieradz czeka na Peję jeżdząc po koncertach do Łodzi, Poznania itp...
end_of_trash 12.01.2011 11:30:32
stanowcze won dla zakompleksionych, starych zazdrośników.
w końcu i fani czarnej muzyki moga chociaż raz na rok uczestniczyć w koncercie, który ich zainteresuje, bo czas Wiśniewskiego, Dody, Kupichy, Budki Suflera, brudnych rockmanów i innej taniej tandety na szczęście się skończył
Kleo 12.01.2011 11:18:43
Niestety poziom WOŚP w Sieradzu jest na bardzo niskim poziomie. Człowiek , który to organizował nie nadaje się do takich rzeczy . Ale no cóż bywa... Co rok hh to już gruba przesada nieprawdaż ? Stanowcze Won dla organizatorów .
Maja 12.01.2011 08:12:50
No to dlaczego niektóre filmy nie znikają z ekranów, a jeszcze zarabiają, i to wcale niegłupie pieniądze?
Nie używam wulgaryzmów i nie mam takiej potrzeby, ale jestem w mniejszości.
Jeżeli są ludzie, którzy niemalże od dziecka posługują się w mowie potocznej tzw "rynsztokiem", to są i nic ich nie zmieni.



obiektywnie 11.01.2011 23:40:32
widać, że wikipedia poszła w ruch - nie zawsze dotyczy działań artystycznych :] proponuję zasięgnąć porady prawnika, bo ja już to zrobiłam i chłopaki nie mają się czego bać. pzdr
Crp 11.01.2011 23:20:24
Jak wyskakujesz z art. i tak już na nas piszesz, to czemu nic się nie odezwiesz odnośnie niestosownego zachowania "pani redaktor" mianowicie umieszczania prywatnych zdjęć w "artykule", jakkolwiek to nazwać, bo artykułem nie można nazwać tej fikcji. Bo najlepiej pisać, obrażać, oskarżać, pucować się nie wiadomo komu i popierać ludzi, którzy tak naprawdę nic nie wiedzą i nie mają o niczym pojęcia ;) Polecam zajrzeć do art. 23 kc (kodeksu cywilnego) i zapoznać się z nim. Także Agnieszko nie pierdziel głupot i nie rób z siebie nie wiadomo jakiej ekspertki prawa, obrońcy moralności i nie wiadomo kogo jeszcze, bo tak naprawdę masz takie samo pojęcie o całej sprawie jak większość tych ludzi:) I nie pozdrawiaj bo nikomu na tym nie zależy, nara.
P.S. Fałszywych poznasz po nawykach i po sztucznej gadce, szkoda życia na was skupcie się na słusznej sprawie!
palmina 11.01.2011 23:18:55
wiecie co hehe w następnym roku trzeba zaprosić peje on umie załatwiać takie sprawy nieee hahaha;d;p
elo 11.01.2011 22:14:23
Ciąg dalszy tego artykułu mówi, że zazwyczaj nie dotyczy artystów.
trochę rozumu 11.01.2011 21:41:47
tak mi przykro, że jesteście ograniczeni w swoim małym świecie intelektualnym... widocznie szufladkujecie ludzi, bo uważacie, że to co WY robicie jest słuszne tylko i wyłącznie. Od pewnego czasu mamy wolność słowa, wolność prasy, myśli, więc takie ograniczenia to jakieś komunistyczne zabawy i brak jakiegokolwiek obeznania w dzisiejszym świecie. Według mnie o wiele bardziej obrażacie chłopaków Wy - obrońcy moralności- niż chłopaki ze sceny kogokolwiek. Najbardziej słabi są anonimowi napastnicy, którzy zza komputera stają się prawdziwymi bojownikami w imię poprawnego języka. Nie boli Was "madafaka" po angielsku - bo to nikogo nie uwiera tak jak po polsku - więc prawdopodobnie gdyby wykonywali swoje kawałki w innym języku, bilibyście brawo nawet gdyby ktoś zwyzywał Was od dzi*ek.
Sądzę, że wszelkiego rodzaju kara za koncert, będzie jeszcze większą zachętą do tego by napisać kawałek o zazdrosnych, wrednych Polaczkach, którzy patrzą tylko na to jak komuś powinie się noga i najlepiej dorzucić jeszcze belke na plecy. Nie rozumiem nawet czemu służyć miałaby tutaj nagana, bo nikomu się nie należy. Ludzie mają większe problemy natomiast to co robi część Was jest na tyle parszywe, że życzę Wam podobnej złośliwości ludzkiej w stosunku do Was
typ 11.01.2011 21:21:43
klutnie a cena cebuli wciaz rosnie
mrówka 11.01.2011 21:01:13
wszyscy tu źle gadają !!!!!!!!!!!!!
Agnieszka 11.01.2011 20:49:01
Mi też się nie podoba takie zachowanie, szczególnie młodych ludzi w miejscach publicznych. I nie mówcie mi, że nie można tworzyć muzyki bez wulgaryzmów bo to pokazuje jak ograniczeni jesteście.

Mam nadzieję, że osoby odpowiedzialne za takie zachowanie zostaną ukarane i da to do myślenia innym.

A co obrońców - uważajcie, jak klniecie bo
art. 141 Kodeksu wykroczeń mówi: Kto w miejscach publicznych umieszcza nieprzyzwoite napisy, rysunki albo używa słów nieprzyzwoitych, podlega karze grzywny do 1500 złotych.

Pozdrawiam
żyrafa 11.01.2011 20:29:43
a nie justyna ?
Blcs 11.01.2011 20:26:22
Ostry nawinął: "Jak mówić to mądrze, jak przeklinać to wściekle- dlatego nie odejdę stąd pod byle pretekstem"

CD93!

Nie odchodźcie!
stop hip-hop 11.01.2011 17:42:01
Na młodzieżową RM jestem trochę za stary:) A o współpracy z UM nic nie mów, bo jestem na nią skazany z racji prowadzonej działalności. Chłopaki w promocji, głównie M.W. są zbyt leniwy i zamknięci na propozycje z zewnątrz. Mówię o propozycjach składanych przez poważnych ludzi, a nie dzieciaki z młodzieżowej RM. Oczywiście, że można organizować koncerty w innych dniach, niż finał WOŚP. Ale WOŚP jest dla wszystkich, a muzyka tylko dla koleżków dzieciaczków związanych z PO. Czy nie mają takiej siły przebicia, by zaprosić kogoś ciekawszego? Tacy słabi są, czy tacy leniwi?
lew 11.01.2011 16:56:26
ja też nielubie takiej muzyki i popieram tego pana i mnie nieobchodzi co jola sobie pisze ;]
sdz 11.01.2011 16:22:06
Coraz więcej rzeczy bawi pana mrq. Zajmij sie chlopie nauka, może to wszystkim na dobre wyjdzie.
sdz 11.01.2011 16:15:10
Chyba zbyt normalny to nie jesteś. Koncert finalowy jest dla wszystkich ludzi dobrej woli, dla emerytow też, oni cos wrzucali do puszek. Nie każdy emeryt to opętany ,,mocher" i nie każdy młodzieniec to ,,prawy, honorowy, i przyjacielski obywatel", jak tutaj poniżej stwierdzono. Pokoj. ;)
Evie 11.01.2011 16:10:55
Moim zdaniem tych chłopaków z zespołu należy oficjalnie spalić na placu gdzie odbywał się koncert. W średniowieczu tak palono czarownice i mało która kobieta potem odważyła się powtórzenie jakiegoś błędu. Lepiej! kilka osób przebierze się za ZOMO i wszyscy starsi niezadowoleni ludzie poczują się jak za młodu :)Stare dobre czasy wrócą. Do tego proponuję zlinczowanie organizatorów w ramach pokuty że do tego dopuścili. Za rok tym co naruszą puszkę będziemy obcinać palce ew. dłonie w zależności od wielkości popełnionej zbrodni. Te wszystkie biedne dzieci które usłyszały przekleństwa dostaną odszkodowania i roczny karnet na wstęp do kina na kolejne części "PIŁY"

Tego chyba oczekujecie czytając wasze komentarze :)
mrq 11.01.2011 15:53:01
Co przeszkadza w nauce i spoglądaniu co jakiś czas na ekran? Może niektórzy tak nie potrafią, ich strata ;) Używam komputera do nauki (bo nie używam książek ;) ), więc nie przeszkadzają mi dwie zakładki więcej otwarte ;)

A co do reszty wypowiedzi szanownego kolegi sdz (swoją drogą, bawi mnie jak wszyscy chętnie wybierają nicki związane z miastem) - dzień nabrał kolorów, bo kolega poniżej mnie nieźle rozbawił, na spółkę teraz z Tobą, ponieważ, nie miałeś się do czego przywalić w mojej wypowiedzi to przywaliłeś się do nieważnego (przynajmniej w sensie merytorycznym) wstępu :)) Widzę również, że boli Cie, że ktoś może mieć rację oprócz Ciebie ;) Poza tym, rozmowa już od dawna nie toczy się o CD tylko o tym co powinno być a czego nie na WOŚPie ;))

Pozdrawiam i uwaga! Zmieniam zakładkę wracając do nauki.

Pokój ;)
normalny 11.01.2011 15:50:11
Pamiętajcie, że koncert finałowy i światełko do nieba organizuje się w ramach pdoziękowań dla WOLONTARIUSZY, którzy przez cały dzień zbierali pieniądze do puszek. Emeryci nie zbiereali, tylko mlodzi ludzie. Pokoj!
sdz 11.01.2011 15:45:46
Najbardzej bawią mnie goscie typu: mrq. ,,Dzień pełen nauki".... haha, możesz tak sciemniac matce a tu każdy widzi że co trzeci post to Twój, widac nie masz co robić. No ale skoro Twój dzień ,,nabrał kolorów", pewnie włożyłeś Jamajski kolorowy berecik i dlatego tak bredzisz. Nie byłem na tym koncercie ale z tego co czytam to nie bylo tak zle, ktos pokłął po chamsku i tyle. Najbardziej jednak zadziwia mnie zajadłość obrońców tegoż zdarzenia. Z takich pewnych swoich racji nastolatków wyrosną w lini prostej ,,obrońcy krzyża katyńskiego". Czas i powód jest niewazny, wazne są racje, wasze racje... Jaka młodzież taki naród.
mrp 11.01.2011 15:19:58
...oh, yeah! Szacunek, co racja - to racja :) Pozdrawiam
sieradzanka 11.01.2011 14:54:25
Radziłabym Tobie liczyć się ze słowami.
mrq 11.01.2011 14:52:59
Ahahahahahaha :D Dzięki człowieku, kimkolwiek jesteś! Dzięki Tobie mój szary dzień pełen nauki nabrał kolorów. A teraz do rzeczy. Z tego co wiem (a wiem dobrze), koncerty na placu wojewódzkim organizuje Sztab przy UM w Sieradzu, który w większości składa się z Młodzieżowej Rady Miasta. Do MRM może wystartować każdy kto uczęszcza do jednej z sieradzkich szkół. Jeśli masz poparcie to ruszaj w kolejnych wyborach! Jeżeli natomiast jesteś trochę starszym obywatelem naszego pięknego miasta, polecam iść trochę wcześniej do bodajże Biura Promocji Miasta (nie jestem pewien, ale chyba oni się tym zajmują między innymi), przedstawić swój projekt organizacji WOŚPu. Wierz mi, że urząd nie gryzie i ludzie zazwyczaj tam są chętni do pomocy. A i jeszcze jedno, gdyby sprowadzenie takich gwiazd było takie proste to nikt by się nie martwił o budżet WOŚPu. Ale sam pomyśl, jeżeli np. Perfect za koncert chce 50tys złotych a raper na którego koncert przyjdzie cała młodsza część Sieradza gra zupełnie charytatywnie to kogo wybierze sztab? No chyba, że masz takie kontakty, że z Markowskim, Gadowskim, Cugowskim, Kupichą, Rabczewską, Wiśniewskim i innymi jesteś na Ty i zrobią Ci przysługę. Bo wierz mi, te największe gwiazdy chcą się najwięcej nachapać na takim koncercie. A budżet WOŚPu w Sieradzu nie jest ogromny.

Pokój.

P.S. Proponuję pójść po rozum do głowy, bo narzekać najłatwiej. Skoro tak łatwo sprowadzić takie gwiazdy do Sieradza, to co stoi na przeszkodzie zorganizować super koncert w innym terminie niż WOŚP? Jeżeli masz dobre pomysły to urząd nie odrzuci ich tak po prostu. A przez Ciebie przemawia jakaś gorycz z tego co widzę, nie wiem jaka, może po prostu kogoś tam nie lubisz - norma w naszym świecie. Haters gonna hate.
stop hip-hop 11.01.2011 14:00:21
Jak Orkiestrę w Sieradzu organizuje nażelowany goguś to mamy to, co mamy:( Piszecie, że dzięki takim 'artystom' co roku bijemy rekord w zbiórce. G*** prawda. Gdybym to ja był organizatorem, ściągnąłbym takie zespoły, na które przyjdą ludzie z pieniędzmi, a nie ćpuny spod klatki, którzy wrzucą 2 zł do puszki. Ale ulizańce nie pozwolą się zmienić.
emagje 11.01.2011 11:31:05
pamiętam te buty Cyca! :D
mrq 11.01.2011 10:04:31
Nie obrażajmy przedstawicieli innej muzyki, ale takie są fakty. Rap przyciąga największą publikę na plac, a o to właśnie chodzi. Poza tym Panowie i Panie które wolą ćwieki, długie włosy i ciemniejsze stroje mają swoje koncerty cyklicznie w pubach, na rockowych 13. czy chociażby na Dniach Sieradza (gdzie zazwyczaj jest jakiś bardziej rockowy zespół - wiem, że nie wszystkim może pasować).

Proponuję zrobić Sieradz Hip-Hop Kemp, pokażemy czym jest kultura Hip-hopu, może dzięki temu uświadomimy parę osób, że rap to nie tylko bluzgi, a hip-hop, to nie tylko luźne spodnie, stanie w klatkach, picie piwa i krzyczenie "J**** policję!".
hdf 11.01.2011 09:33:50
jakie małpiszony spod klatki... hiphop ssie.
sd 11.01.2011 09:07:24
tak samo twórcze jak "hip hop" :) ciołku
blah 11.01.2011 08:12:25
"Hip Hop sucks" haha
bardzo twórcze stwierdzenie... baranie
Wwqw 11.01.2011 07:35:35
sam jesteś załosny. Od awarii się odczep. O byle rockowym zespole mówisz że to badziewie, a o byle jakim zespole hiphopowym, ze jest fajny? Nie bądź stronniczy. Hip Hop sucks
normalny 11.01.2011 00:52:36
Przecież grały inne zespoły. Z tym, że nikt ich nie widział, bo prawie nikt nie przyszedł na ich występy. A na DGE byli ludzie z Kalisza, Zdunskiej Woli, Łodzi i Poznania. Szpilki się nie dało wcisnąć. Rzadko tak bywa w Sieradzu, prawda?:)
gosc 11.01.2011 00:48:01
do ~małezło. Dokładnie, masz racje. Od 3 lat mamy koncerty hip hopowe w sdz bo wiekszosc ludzi jara sie hip hopem. A x lat wczesniej (nie wiem czy pamietasz moze byles wtedy na poziomie przedszkola) byly koncerty rokowe jakis zalosnych zespolow rokowych z okolicy typu "awaria" i one przyciagaly duzo wiecej osob. Wez idz zamknij drzwi z drugiej strony bo zalosny jestes. siema!
mrq 10.01.2011 23:46:35
To my chyba byliśmy na innym koncercie. Gural zgromadził chyba największą publikę w historii WOŚP w Sieradzu, cały plac ludzi którzy razem z nim śpiewali jego największe hity jak El Polako, Palę Majki czy jakiekolwiek inne. I jakoś nikt nie miał problemu do tego, że cała publiczność pod sceną śpiewała razem z nim "Łyk, łyk ginu, lodu i cin-cinu, buch, buch dymu "skur******". Czemu najeżdża się na młodych (i śmiem twierdzić!) zdolnych artystów i tym samym wjeżdża na ich twórczość? Na szczęście chłopaki raczej się tym nie przejmują, ale widzę że dla niektórych ludzi tutaj lepiej by było, gdyby już nie śpiewali tylko pili browary na ławkach pod blokiem i żyli na tych osiedlach bez perspektyw. Najlepiej, stłamsić, zniszczyć "bo rap to zło". A i tak gwoli ścisłości! RAP to muzyka kultury jaką jest Hip-hop. Polecam się doedukować zanim wszyscy ruszą do rozmowy. Słuchamy rapu, należymy do kultury hip-hop. Nie można słuchać hip-hopu bo do tej kultury należy też grafitti, breakdance i wiele innych dziedziń.

Pokój ;)

P.S. A i bawi mnie komentarz "Ściągnijmy kogoś kto przyciągnie większą publikę" No fakt, przyjechałaby Budka Suflera - mielibyśmy koncert dla ludzi w wieku ok. 50 lat, z których ponad połowa by nie przyszła bo nie chciałoby im się ruszyć do miasta. Rap to najlepsze co może spotkać te finały WOŚPu w Sieradzu. Gwarantują przynajmniej publikę.
małezło 10.01.2011 23:22:35
A może nie byłoby problemu gdyby w końcu zamiast hip-hopowych wyzwisk w końcu zaprosić zespoły innego gatunku? Jakoś nie słyszałam, żeby na koncertach rockowych i innych były skargi na wulgarność.
Zróbcie w końcu koncert też dla innych. Od kilku lat sporo osób zostaje w domach bo nie ma na co iść. W naszym mieście są nie tylko ludzie słuchający tego typu muzyki. Skoro takie sytuacje się zdarzają to może warto by pomyśleć o zmianie repertuaru? Może dzięki temu problem sam zniknie?
Proponuję po prostu co roku zapraszać kogoś z innego gatunku muzycznego?
Ziomal 10.01.2011 22:25:46
Ja jestem za tym żeby FIRMA przyjechała do Sieradza!!! Ciekawe czy też gość wejdzie na scene i ich wyzwie?:DDD
Evie 10.01.2011 22:08:32
Widzę że wypowiadają się specjaliści organizacji i PR ! Najpierw powiedzcie ile koncertów WY zorganizowaliście wtedy można porozmawiać o zmianie organizacji. W regulaminie imprezy widnieje zapis, że : "1.Wszyscy uczestnicy biorący udział w XIX Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy robią to na własną odpowiedzialność ". Każda impreza posiada swój regulamin myśląc że go nie ma grubo się mylicie. Zawsze jest do wglądu u osób odpowiedzialnych ;] ale taka wasza znajomość organizacji imprez że to wam umknęło pewnie..
Hip-hop jest, był i będzie promowany w tym mieście niezależnie od tego jak zakończy się sprawa z CD. Ludzie są tak wyczuleni że nie słyszą tekstu "nie wyzywaj kobiety od dz**ki" tylko to co chcą słyszeć. Ludzie ciężko pracują wiele miesięcy nad zorganizowaniem takiego koncertu, dbają o wasze bezpieczeństwo ale i tak za mało. Jak wiesz że jest hip-hop, to nie jest to co lubisz zrób to co inni normalni ludzie i nie przychodź! Mam to gdzieś ze grupie ludzie nie odpowiada ten rodzaj muzyki dzięki niemu co roku bijemy rekordy WOŚP na terenie Sieradza.
obiektywny 10.01.2011 22:00:54
Hip hop to gatunek, który mówiąc najprościej przedstawia nam świat, taki jaki jest. Czyli okrutny, zły, brudny i szaro bury. Kiedy już jako tako zrozumiemy ten gatunek, będzie nam łatwiej zrozumieć, że wulgaryzmy są nieodłącznym elementem tego rodzaju muzyki, gdyż te utwory są adresowane do dorosłych lub na tyle dojrzałych osób, które są w stanie wyłapać ogólną wartość i treść tej piosenki. A nie do ludzi, którzy w hip-hopie słyszą same wulgaryzmy. Mówiąc najkrócej jak się da, Hip-Hop to życie, a wulgaryzmy to cześć tego życia. Nieodłączna część tekstu, która tworzy całość i jest wartością sama w sobie.
sieradzak 10.01.2011 21:42:36
zgodze sie!! taki stary pan,jak ten,powinien siedzieć przed telewizorem i mode na sukces oglądać!!
sdz 10.01.2011 21:40:52
coś się Siwy nie popisałes. Jakos nikt Cie nie atakuje, pewnie myślisz że masz rację....
Paula 10.01.2011 21:16:37
Tym razem na Reggae ktoś wbiegnie na scenę i zacznie pajacować że nie pasuje mu, że nawijają o Ziele :) Ale cóż... Nie da się wszystkim dogodzić i zawsze się znajdzie ktoś, kto skrytykuje :) Piona!
Paula 10.01.2011 21:13:28
Wyrośnie takie coś z podziemi i od razu niszczy wizerunek dobrego Rapu... A tak swoją drogą, to organizatorzy mogli by dać kogoś z przekazem... I dzięki za Mesa ;) Pozdro :)
sdz 10.01.2011 20:50:04
Dawno temu pewien mądry pan powiedział : ,,Takie mamy Rzeczpospolite jakie ich młodzieży chowanie". Czytam tu wypowiedzi tej młodzieży z pasją i już sie boję przyszłości. Nie mówię że Hip-Hop jest zly, ale każdy inteligentny czlowiek zna granice. Mogą sobie przeklinac na probie w garażu ale w miejscu publicznym..... A podobno studiują, ciekawe.... pewnie kulturę i sztuke haha.
Luke 10.01.2011 20:40:00
Bądź co bądź, ale Donguralesko to najlepsze, co Sieradz mógł zrobić mimo że używa wulgaryzmów.
BartekW93 10.01.2011 20:04:06
Tak hejtujcie ich dalej.. też chcielibyście by na każdym kroku ktoś Was poniżał, niezależnie co robicie ? Chłopaki mają radochę i niech tak zostanie, nie wiem jak Oni to potraktowali, ale dla mnie osobiście taki występ byłby spełnieniem marzeń. Nie chodzi o to, żeby kogoś obrażać, można skrytykować, ale nie obrażać w ten sposób ; x Jeżeli czytacie te komentarze, to na negatywy wbijać, twórzcie dalej.
... 10.01.2011 19:58:45
Moze najwyższy czas na to zeby skończyć z hip hopem corocznym z resztą a sprowadzić coś co przyciągnie więcej widzów i słuchaczy, a nie jak wczoraj większość po światełku ruszyła o domów. Tak tylko w Sieradzu potrafi być.
BartekW93 10.01.2011 19:51:12
To po co tacy ludzie przychodzą na koncert.. niech siedzą w domach, w kapciach, przed telewizorem. Bardzo się cieszę i jestem wdzięczny organizatorom, że zapraszają gwiazdy typu Pezet, Pih (lata wcześniejsze), teraz Gural, bo to praktycznie jedyna możliwość (jak dla mnie - z powodu braku czasu i dojazdu do większych miast, gdzie odbywają się koncerty) zobaczenia swoich idoli muzycznych, czy zabawy przy ulubionych utworach.
Rap to prawdziwa męska muzyka, nie żadne "brzeszczoty po jajach" (cyt. słowa kabaretu Moralnego Niepokoju) - typu metal (oczywiście nic do ludzi słuchających tej muzyki nie mam,nie lubię tej muzyki - tylko wyrażam swoją opinię).
Wulgaryzmy są i będą na każdym koncercie, niezależnie czy to Pop, metal czy hip hop - byłem na każdym i na koncercie metalowym nie jest lepiej, jeżeli komuś się to nie podoba, niech nie przychodzi na koncert, dlaczego ktoś kto jest fanem tego typu muzyki ma cierpieć przez takich ludzi ? Fakt, faktem że ten mężczyzna sam zaczął przeklinać na chłopaków, hipokryzja..
Rap to muzyka młodzieży - bo opowiada, mówiąc w skrócie - o życiu, prawdzie jaka nas otacza. To prawdziwa codzienna egzystencja, przecież o coś tym chłopakom chodzi, robią co kochają, że nie mogą inaczej przekazać tego co sądzą o istniejącym świecie, że to nie jest nic lukrowane ( przykładowo jak w popie - lalala i pozamiatane), przekazują to w sposób w jaki brzmi hip hop..
Tyle ode mnie. Mam nadzieję, że jeżeli to możliwe, to koncertów
hip-hopowych będzie więcej, gdyż jest to coś wspaniałego.
Pozdrawiam.
lew 10.01.2011 18:42:15
zostawcie tego czlowieka w spokoju on bardzo dobrze zrobił, bo używali bardzo wulgarnych słów, a nie powinni ich używać przy małych dzieciach ktore przyszły z rodzicami
bercik 10.01.2011 18:23:00
Ja mam pytanie gdzie są organizatorzy odpowiedzialni za to. Moim skromnym zdaniem to powinni sprawdzić najpierw repertuar grupy i dopiero podjąć decyzje czy mogą występować czy nie. Teraz najlepiej ich zamknąć bo maja takie teksty... i dlaczego dopiero się obudzili po ostatniej nutce a nie przerwali po pierwszej... dla mnie ta sytuacje jest idiotyczna. powinni ponieść odpowiedzialność organizatorzy a nie "CISZY DŹWIĘK"!!!!!
sieradzak 10.01.2011 18:03:20
Nie od dzisiaj wiadomo, że Żeromski to wylęgarnia patologii.
żałosni sieradzanie 10.01.2011 17:45:24
Nie no lepiej zeby jakies rokowe bendy przyjezdzaly i zeby ludzi prawie nie bylo... A tak apropo to ciekawi mnie czy chlopaki z ciszy dzwieku pozwolili na upublicznieniu swojego zdjecia na tej straonie. Jezeli nie to chlopaki juz wiecie skad wziac kase na mandat ;]
eLo 10.01.2011 17:11:24
no hiphop jest badzo zyciowy, zwlaszcza dla dzieci w wieku ok 15 lat na utrzymaniu mamy(glowni odbiorcy tego gatunku), bo dorosli ludzie jakos sie nim nie interesuja, ale najwyrazniej dorosli sie na zyciu nie znaja i nie czaja tej wielkiej hiphopowej rozkminy. Albo po prostu maja gdzies te bzdury.
gibon 10.01.2011 17:00:08
he
palmina 10.01.2011 16:57:27
Wiecie co program wospu jest każdemu znany. Hip hop słynie z tego, ze mówi się otwarcie o pewnych rzeczach i nie brak tam przekleństw. Jak ktoś tego nie toleruje to po co przychodzi o danej godz na plac??? Cały dzień jest organizowany tak żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie, występy hip hopowe są dla młodzieży( nie dla ludzi w podeszłym wieku ani dla małych dzieci, które o tej godz powinny mieć inne zajęcia), która rozumie o co chodzi. Przy DGP nikt się nie odważył zareagować, wiec o co chodzi?? Jak dla mnie Ciszy Dźwięk jest zajebisty i ktoś powinien się skupić na tekście i emocjach przekazywanych a nie na słówkach z kontekstu, które komuś nie psuja. To jest sztuka, nie każdy umie tak nawijać jak oni:D:D:D
bartek 10.01.2011 16:50:37
chlopaki niech robia swoje, bo dobrze im to wychodzi, a cala sprawa i ten artykul , jesli w ogole mozna to nazwac jakas forma dziennikastwa wyjdzie im na korzysc, pozdro
ja 10.01.2011 16:47:17
jestem w młodzieżowej radzie miasta, i nie od dziś wiadomo, że młodzież słucha takich piosenek, a tym bardziej sama używa wulgaryzmów. tak samo, jak i Pan, który przerwał koncert. wymagał kultury od reszty, jak sam jej po prostu nie miał, bo do chłopaków mówił takim językiem, że lepiej nie mówić. chcielismy, aby chłopcy wystapili na większej scenie, i tyle. nie sprawdzamy repertuaru zespołów które występują, tak samo w tekstach gurala, czy Mesa, znajdziemy na pewno jakieś przekleństwo. ale przecież chłopaków z ciszy dźwięku trzeba skrytykować. bez przesady, już niech każdy nie będzie taki delikatny i drobiazgowy i nie mówi, że uraziła go jedna kur*a. tyle na ten temat.
Evie 10.01.2011 16:39:10
Te wszystkie "zgorszone dzieci" które tak zdemoralizował występ CD już rodzice chyba nie widzieli jak na koncercie Gurala podczas śpiewania zwrotki jednego z utworów chórem tys. osób krzyczało "Skur**synu" :] włącznie z tymi dziećmi których rodzice uciekli w popłochu. Wejdźcie lepiej do pokojów swoich dzieci i zobaczcie dyskografię. Może ciężko uwierzyć ale Vivaldiego tam nie znajdziecie...

Żenada od strony mediów że zamiast chociaż raz dać sobie spokój w dniu WOŚP to pierwsze co zrobili to artykuł. Na dodatek na zdjęciu widnieją osoby nie biorące udział w koncercie i nie występujące na scenie. Niedoinformowanie powoduje że może wystąpić nagonka na osoby zupełnie nie mające nic wspólnego z incydentem. Polecam mniej się kierować internetem i portalami społecznościowymi przy pisaniu jakiegokolwiek artykułu.
Interwencja policji polegała na porządzeniu raportu czy czegoś w tym stylu. Dla rządnych informacji: do nikogo nie strzelali, nikogo nie zakuli i nie wsadzili do więzienia.
Jakie radio taki tez i news !

P.S Proszę o zamknięcie i ukaranie wszystkich ludzi będących na koncercie Donguralesko ponieważ tłum solidarnie i jednogłośnie wygłaszał wulgaryzmy!!!
asdf 10.01.2011 16:37:25
CD !!!!
Siwy 10.01.2011 16:26:19
Małe dzieci to niech siedzą w domu i oglądają durnowate bajki na Disney Channel. Przeklinac to uczą się właśnie w domu słuchając jak rodzice do siebie mówią. :) Wolę Hip-Hop niż rockowe wycie. :) Tym którym to nie odpowiadało zostało jechac przykładowo do Kalisza na Kayah, przecież nie musieli przyjśc, rozkład imprezy był wcześniej opublikowany.
;) 10.01.2011 16:19:31
w związku z takimi problemami, w przyszłym roku postawiłbym na zespoły reaggae, wydaje mi się że znajdzie się równie wiele entuzjastów tego typu muzyki co i HH ;)
marta 10.01.2011 16:09:32
ja mysle ze oczywiscie taka muzyka przyciaga mlodziez i jest to potrzebne naszemu miastu ale kompletnie nie pasuje do imprezy typu WOŚP. To wydarzenie dla calych rodzin, pełno dzieciakow, starszych ludzi. Niektorzy po prostu nie potrafia zniesc takiego klimatu a powinno to sluzyc wszystkim mieszkancom. Wyobrazcie sobie jak sie musieli czuc rodzice zabierajac swoje male nieswiadome niczego dzieci, ktorym potem musieli zakrywac uszy albo uciekac albo wogole uciekac z imprezy. Jak dla mnie ta cala akcja bardziej przypominala jakies ekonomalia czy inna studencka impreze. Nie ten klimat.
fsf 10.01.2011 16:00:32
...
Siwy 10.01.2011 15:58:36
Niecenzuralnie na koncercie WOŚP w Sieradzu. Interweniowała policja - śmieszy mnie już sam tytuł artykułu, ale przecież to tylko Nasze Radio, które pogrywa sobie w autach starszych panów bądź na bazarze. :) Czytając komentarze oburzonych Szanownych Sieradzan żal mi się Was robi. Znam chłopaków z liceum - Żeromskiego, do którego nie jeden z Was może by chciał chodzic i jestem pewien, że na pewno dalej zajdą niż owy obrońca kultury, opiekun młodzieży i Wy anonimowi komentatorzy - Bogowie, znawcy życia i norm społecznych. :) Nie było mnie na koncercie niestety, nie znam sprawy wszak uważam, że na rzecz tego koncertu mogli zrezygnowac z przekleństw ale niestety one czasem są potrzebne by podkreślic emocje towarzyszące przy pisaniu tekstu. Dobrze, że mnie mama nie wypuściła wieczorem z domu bo bym poznał nowe brzydkie słowa od "młodocianych przestępców".

Szkoda, że nikt nie czuję się oburzony i obrażony jeżdząc po naszych sieradzkich drogach przez które między innymi dzieją się wypadki i przez które psują się nasze samochody, przecież na to idą Wasze podatki, dlaczego nikt nie wyjdzie na scenę i tego nie powie? Albo układanie kostki na drodze robiąc po jednym pasie, żeby czasem młodociani kierowcy się nie pozabijali. Niech ktoś napisze ile trwają te "remonty" i kładzenie "nowych" nawierzchni bo to są prawdziwe problemy ale nie, najważniejszym problemem jest to, że ktoś na scenie powiedział k**wa i nasza wielce wykształcona i na poziomie społecznośc się oburzyła.

"A dlaczego młodzi wybrali Hip Hop ?

Bo on mówi o życiu, jest blisko ich. Bo nie jest z dupy wysrany, nie jest piętnastym tekstem na temat tego, że się zakochałem w Marzence ! "

Ale dobrze, że chłopcy się tak zachowali i wyszli na bandziorów. Nasze Radio powinno im podziękowac, kolejny żałosny artykuł, który mogą umieścic w internecie. Dobrze, że dostałem link od znajomego i się dowiedziałem cóż za skandal odbył się w rodzinnym mieście bo na tak obszerne i na topie źródło informacji jak nasze.fm to ja jestem za głupi i nie wchodzę. :)

Pozdrawiam i czekam na atak hejterów. :)
magda 10.01.2011 15:52:14
mogłeś wogóle się nie pojawiać na placu wczoraj skoro wiedziałeś że nie będzie rewelacji... Trójka wyrostków jak ich nazwałeś chociaż coś robią a nie siedzą na dupie i narzekają na świat jak Ty... nie pasuje to się wyprowadź i tyle na ten temat
tp link 10.01.2011 15:42:53
zgadzam sie w 100%
gagata 10.01.2011 15:37:19
Ciszy dżwięk najlepszy! Chłopaki będę Wam nosić kanapki do aresztu, a i na kaucje nam WOŚP pozyczy:D
ksłan 10.01.2011 15:21:53
a tego, że chłopaki podczas występu namawiali żeby wrzucać pieniądze do puszek i brać udział w licytacjach to nie słyszałeś?
jozek 10.01.2011 15:18:24
z przeklenstwami to pod blok,wosp ludzie pieniadze zbieraja na dzieciaki chca sie pobawic a tu jakies ku* leca ze sceny ;/
krupek 10.01.2011 15:07:19
Drogi Kondradzie sprawe Poddębic zostaw w spokoju tutaj!!!
Ludzie tylko zazdroscic potrafia i rzucac klody pod nogi z zazdrosci i zawisci. Tylko szkoda ze te klody rzucacie mlodym osobom, ktorzy robia to co lubia czyli spiewaja a nie kradna czy zabijaja za nic!! Wstydzcie sie! Skoro wulgaryzmy wam przeszkadzaja to wynocha do kosciola albo na plebanie!
sieradzanka 10.01.2011 15:04:48
byłam i widziałam całą sytuacje i nie pozwolę żeby ktoś gadał głupoty i wymyślał sytuacje jakie nie miały miejsca !!!! ja nie mam nic przeciwko tego rodzaju muzyce i uważam że wielokrotnie są to bardzo mądre teksty ale nie koniecznie trzeba zaistnieć klnąc, i dając przykład Naszych polityków, że też tak się wypowiadają to świadczy tylko o tym, że ich poziom jest to kitu i nie ma w nich autorytetu a takie osoby winny świecić przykładem! to zaraz nauczyciele też tak winni odzywać się do uczniów tylko ciekawe jakby uczniowie i ich rodzice zareagowali ! także bądzmi obiektywni i owszem niech w Sieradzu coś się dzieje niech będą koncerty na poziomie a będzie więcej osób w nich uczestniczyło a to chyba wkońcu o to chodzi żeby Nasze miasto było rozrywkowe i dla Wszystkich!!!!
justyna 10.01.2011 14:18:55
no właśnie sprawę znam bardzo dobrze i nie jestem głucha, ani 10 innych osób które stały obok :] i dokładnie słyszeliśmy jak pan na schodach mówił "ze mogą kurwa drzeć te mordy"... nie rozumiem tego, że słyszycie bluzgi, a już reszta tekstu gdzieś Wam umyka. Nagle okazuje się, że Sieradz to kolebka kultury języka i poprawnej polszczyzny. Mało tego... Nikt nie oskarży ani Mesa, ani Gurala, bo nikt nie ma takich jaj by to zrobić chłopakom po fachu. WOŚP miał ściągnąć ludzi i tak się stało. Takiej muzyki słucha młodzież i to na jej barkach wspiera się ta akcja. Więc jeżeli raz w roku jest impreza w której za podstawę bierze się młodą część Sieradza to chyba można ugryźć się w język i odpuścić bojkotowanie, bo tego domaga się młodzież, takiej właśnie muzyki. Reszta imprez w roku jest skierowana do średniej wiekowo i starszej grupy w Sieradzu, gdzie z uśmiechem na twarzy Panowie podziwiać będą goły tyłek Dody, który nikogo nie obraża, a Panie z rumieńcami będą zapatrywać się w Piotra Kupichę...
mrq 10.01.2011 13:56:49
Sprawą się zajęły służby bo mają taki obowiązek gdy ktoś po nich zadzwoni. I śmieszy mnie gadanie "o ludziach na poziomie". Jak młodzież ma być na poziomie jak widzi tylu dorosłych którzy robią źle? Wierz mi lub nie, Twoja sprawa, ale chłopaki z osiedla przynajmniej wiedzą co to honor i przyjaźń, a nie patrzą żeby tylko napchać kieszenie. To są wartości, a to że czasem przeklinają, to co w tym złego. Sam znam ludzi na wysokich (jak na Sieradz) szczeblach w Radzie Miasta czy Urzędzie Miasta którzy klną jak szewce. Bawi mnie taka hipokryzja. Chłopaki śpiewają o tym co łączy NORMALNĄ młodzież. Czemu robi się afery z takich rzeczy? Jeżeli ktoś uważa, że jestem nienormalny, bo słucham rapu i bronie wykonawców, to przy okazji obrabiania mi tyłka może mnie w niego pocałować. Haters gonna hate.

~Sieradzanko, co z Ciebie za patriotka skoro masz taki nick a najeżdżasz na ludzi ze swojego miasta? Poza tym, akurat znamy dobrze całą sprawę od środka, zarówno ja jak i Justyna. I znów - haters gonna hate.

Pokój, nie stresujcie się, to później umrzecie na zawał ;)
Michał K. 10.01.2011 13:32:26
Bardzo dobrze tym "cISZY pIERD" hahaha.. marni są i TYLE. bebłotali cos do mikrofonów a nie rapowoli. buahahaa
Polewka 10.01.2011 13:24:37
I zdjecie aktulane byscie dali, a nei z gimnazjum;p
myszka 10.01.2011 13:22:16
skoro ten Pan zrobił zle według was to czemu nie był tam jedyny ? tylko nikt nie miał odwagi głośno tego powiedzieć !! a jeśli ten zespół był ok to czemu sprawą zajęły się służby (policja, straż miejska) ? Widać dużo było protestów ludzi, którzy chociaż próbują aby dzisiejsza młodzież była na poziomie i chwała im za to !!!!
sieradzanka 10.01.2011 13:15:50
może Justyno jak byś znała cała sprawę to byś inaczej sie wypowiadała, bo te epitety jakich użył ten Pan to były w innym kontekście wypowiedziane ale taki juz mamy kraj, że nie znamy sprawy całej to lepiej obrażać. Wstyd mi za takich młodych ludzi z Sieradza, którzy bronią tego zespołu rzeczywiście mozemy myc dumni z takiego zespołu co tylko klnie - przecież mordować też można bo jest na to przyzwolenie społeczne!!!!!
justyna 10.01.2011 13:09:07
@up/lol/ - chyba nie zrozumiałeś żartu ze strony jednego chłopaków na scenie, na temat ilości ich koncertów... - to świadczy jedynie o płytkości Twoich rozmyśleń...
Konrad: skoro ich uważa się za bydło to i nas... 3/4 sieradzkiej młodzieży; boli Cię od słuchania tych kawałków a co drugi Polak tak właśnie się wysławia. Skoro rodzaj muzyki według Ciebie decyduje o tym by kogoś nazywać bydłem czy debilem to widać jak jesteś ograniczony i nie rozumiem jakim prawem oceniasz chłopaków i fanów hip hopu. Ty jesteś o wiele bardziej niebezpieczny swoim zacofaniem i jakimiś uprzedzeniami, niż oni, którzy zaskoczę Cię: są mądrymi, dobrymi chłopakami na b.dobrych studiach, a bydło to są zwierzęta, a nie grupa ludzi, którzy robią muzykę...
Christo 10.01.2011 13:01:42
Jezeli ten zbulwersowany czlowiek rzeczywiście zacznie robic afere to zbierzmy sie i oskarżmy go o zniewagę. Trochę świadków się zbierze
pOLEWKA 10.01.2011 12:58:10
Przeciez to oczywiste, ze zawsze sa jakies wulgaryzmy! Moze Gurala i Mesa tez pozwiecie? Pozdro chłopaki! Dobry koncert!
Konrad 10.01.2011 12:58:00
faktycznie, ku*** i tym podobne to objaw pasji.... Dla takich jak oni, miejsce jest pod Poddębicami, gdzie 300 pacanów rzuciło się na siebie. Bydło i tyle. Sztuka - phiii, też ktoś wymyslił. Sztuka to pewnie nawet nie wiedzą jak się pisze.
sieradzanka 10.01.2011 12:54:28
To źle, że najlepszą publikę mają właśnie w swoim mieście? Zapewne to, że są z Sieradza daje im inspirację do tekstów. Najlepiej to usiąść na du*ie, nic nie robić, poza krytyką ludzi, którzy tworzą coś z pasją. Znałbyś chociaż jednego z nich osobiście to zrozumiałbyś trochę lepiej to, co robią. Nie bronię wulgaryzmów, bo sama za nimi nie przepadam w utworach, ale nie krytykujcie chłopaków jako osób. Ave.
mrq 10.01.2011 12:51:22
Ziomek dodał komentarz jako "lol" bo wstydzi się chyba swojej ksywy. Albo jest takim lolem po prostu, który umie tylko krytykować, ale tylko i wyłącznie jako anonim. Jakbyś był taki cwany to byś powiedział w twarz chłopakom co o tym myślisz i tyle.

A co do artykułu to też się nie zgodzę do końca. Nikt nie napisał o zachowaniu miłego pana który zadzwonił po policje, jak wyzywał wszystkich łącznie z organizatorami i rzucał się przy ochronie. Jak komuś się nie podoba taka muzyka to po co w ogóle przychodzi? A jak chce inny zespół to niech da 30 czy 50 tys. na Perfect i już.
kkk 10.01.2011 12:45:06
Co za debilizm...nie dość że młodzież miała się gdzie pobawić to im policja wjechać musiała. Następnym razem jak nie chcecie wulgaryzmów to zaproście Ich troje czy coś w tym stylu.
lol 10.01.2011 12:41:30
Taaaa wyszła 3 wyrostki i myślą, że są raperami i im wszystko wolno. Najbardziej mnie rozbawiło, że najlepszą publike mają zawsze w Sieradzu a na tylu koncertach już grali... Śmiech, śmiech i jeszcze raz śmiech
Justyna 10.01.2011 12:41:24
Dziwię się czemu nikt nie opisał tego jak szanowny Pan, który był bardzo zbulwersowany koncertem, sam rzucał do chłopaków i publiczności "ch*jami i ku*wami" ... prawdziwy popis kultury :]

Więcej informacji

Zduńska Wola

Hanna Dobrowolska, dziennikarka i autorka znana z rzetelnych analiz przypadków kryminalnych oraz fascynujących reportaży będzie gościem Miejskiej Biblioteki Publicznej w Zduńskiej Woli.

0

Zduńska Wola

Od 12 marca do 1 kwietnia br. w Zduńskiej Woli trwać będzie kwalifikacja wojskowa. Zgłoszenie się do niej jest obowiązkowe dla mężczyzn z rocznika 2006 oraz dla kobiet posiadających kwalifikacje przydatne do służby wojskowej.

0

Sieradz

W sobotę w bibliotece powiatowej w Sieradzu odbyło się spotkanie poświęcone tematyce zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. Wydarzenie zgromadziło specjalistów, rodziców, nauczycieli i samorządowców, którzy aktywnie uczestniczyli w dyskusji. Punktem wyjścia do rozmowy był serial "Matki pingwinów". Dziś w Magazynie Reporterów nadamy rozmowę z jego uczestnikami.

0

Teraz gra:

Nasze Radio 104,7 FM

Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie

14:58

Szczęścia nie szukaj daleko
Violetta Villas

Kontakt do studia

kontakt@nasze.fm

502 27 11 11

43 827 11 11

Co, gdzie, kiedy

11.03.2025

Wykład -Tajemnice dokumentów klasztornych z XVII-XIX w.
Muzeum Okręgowe w Sieradzu

12.03.2025

18. kolejka III ligi: Warta Sieradz - Legia II Warszawa
MOSiR Sieradz

15.03.2025

20. kolejka II ligi siatkówki: Tubądzin Volley MOSiR Sieradz - Chrobry Głogów
Hala Szkoły Podstawowej nr 10 w Sieradzu
X Nocny Maraton Pływacki Otyliada 2025
Pływalnia Zduńska Woda
X Nocny Maraton Pływacki Otyliada 2025
Pływalnia Szkoły Podstawowej nr 10 w Sieradzu
Więcej...








Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1+3sanah, Krzysztof Zalewski
Eviva larte! (K. Przerwa-Tetmajer)
2+1Lola Young
Messy
3+5David Guetta & Alphaville, Ava Max
Forever Young