Do łowca abderytów
16.08.2024 11:34:33
A młodzi co? Naprawdę czekają aż im ktoś ustąpi miejsca? O swoje miejsce trzeba, nie chcę powiedzieć - walczyć, ale trzeba się rozpychać, dopominać się, wyprzedzać innych, konkurować, bo nikt dobrowolnie miejsca nie ustąpi! Nawet 75 latek, bez rodziny, dzieci, konta w banku, bez umiejętności samodzielnego życia, ba, nawet samodzielnego poruszania się w miejscu publicznym, nadal bezkrytycznie wobec siebie będzie aspirował do samodzielnego zarządzania 38 milionowym krajem, albo przykład zza oceanu gdzie ledwie chodzący 81-latek...
łowca abderytów
14.08.2024 19:34:30
Dopóki w tym mieście nie zmieni się mentalność emerytów na rowerze ukranina z nowym samochodem w garażu wyciąganym raz na tydzień bądź rzadziej to będzie ciężkol Nie chcą ustąpić młodszym w wielu płasczyznach. Nic nie potrzebne, a po co to komu itd... Niestety Sieradz upodabnia się do Łodzi.
Mieszkaniec do Jan
14.08.2024 18:56:13
Plączesz bogactwo ze starymi klamotami - swoją drogą nie widzisz ile ich jeździ po naszych ulicach - ruzza taki ze skrzyżowania to nic za nim nie widać....masz świadomość co wtedy wdychasz ty, twoja rodzina, dzieci.....
Jan do mieszkaniec
14.08.2024 10:43:43
Taki jesteś bogacz że przeszkadzają ci biedniejsi z gorszymi samochodami ? To jedz do Dubaju! Albo na Alaske! Obwodnica nie jest potrzebna do niczego bo nic ona nie zmieni. Samochodów luksusowych przybywa w takim tempie że ani dodatkowe drogi ani parkingi nic nie dadzą.
Sieradz potrzebuje rozwoju gospodarczego a nie malowania i upiększania
Mieszkaniec
14.08.2024 06:32:04
Jesteśmy z Panią ! Tak jak ktoś napisał jesteśmy przeciwko betonozie i starym kopcącym gratom ! Obwodnica za miasto, a nie pod oknami ! Panu prezydencie niech Pan coś robi dla ludzi a nie tylko dla deweloperów !
Ogrodzona siatką ekologiczna pustynia. Przeciez tam nawet jeż nie wejdzie.
ziomek
13.08.2024 18:09:08
Stop betonozie, brawa dla tej Pani, popieramy takie inicjatywy !!!!!!!!!!!!!!!!
Chcemy aby Sieradz się rozwijał czy każdą prorozwojową inwestycje będziemy wykańczać
Do Pytajnik
11.08.2024 19:13:40
Jaki dziwny zbieg okoliczności? Po prostu jest siedziba główna i filia. Przecież tam gdzie jest ta "zadrzewiona działka" nie ma domu od strony planowanej inwestycji. To niby jakie spaliny miałyby tam komuś nie przeszkadzać?
Do Benek
11.08.2024 19:06:04
Rzeczywiście tu chodzi o radość z tego, że coś nie uda się Panu Prezydentowi Osiewale....serio???? Wszyscy popierający Panią Mecenas zacierają ręce, że zrobią pod górę??
Alternatywa jest, nawet wspomniana gdzieś w komentarzach poniżej.
Pytam bo widzę czego nie rozmumiem
11.08.2024 16:57:25
Z komentarzy wynika, że 99% ludzi tam nawet niebyła nie widział tego planowanego odcinka drogi? A tydzień temu już został wyrównany pas przez te kszaczony samosiejki gdzie zbierało się towarzystwo na winko. Tylko miałem ogromne zdziwienie gdzy zobaczyłem że ten pas wyrówanego terenu prowadzi bezpośrednio w kierunku ul. sikorskiego dokładnie pod nowobudowane bloki a nie do nowego ronda które chyba po to było tam wybudowane aby unikać skrzyżowań!!?! i było bezpieczniej i łatwiej? O co chodzi?
Benek
11.08.2024 15:52:15
Do wszystkich popierających zablokowanie inwestycji przez tę panią. Co przez was przemawia? Bo chyba nie interes miasta i mieszkańców, nikt nie podał żadnej sensownej alternatywy dla przebiegu tej drogi a jest ona konieczna. Wszyscy się cieszą że Osiewale się coś nie uda, przecież straci tylko miasto. Zaznaczam też, że nie jestem wyborcą obecnego Prezydenta.
Pytajnik
11.08.2024 15:38:35
Dziwny zbieg okoliczności :) Pytanie do pani mecenas - co jest gorsze z ekologicznego punktu widzenia - spaliny i smog z powodu korków w okolicy ulic Boh. Września i Armii Krajowej czy wycięcie tych kilku-kilkunastu drzew położonych w polu po środku niczego? Czy może chodzi o to, że pani mecenas gra karta ekologii, po to aby nie mieć ruchu aut pod oknem? Hmmm?
Do Pytajnik
11.08.2024 14:09:23
Kancelaria jest w Warszawie, a tu jest filia. Po prostu. Są siedziby główne i file. Co w tym niezywkłego?
Donald
11.08.2024 10:52:34
Nie ważne czy chodzi o 6 samosiejek czy o jedną mrówkę , która tam mieszka. Najważniejsze żeby przy każdej okazji dowalić obecnemu prezydentowi bo nie jest KOlesiem. Ludzie myślcie sami , nie dajcie sobą manipulować przez partyjniaków.
Pytajnik
11.08.2024 08:02:36
Czy ma to jakiś związek z tym, że filia pewnej kancelarii adwokackiej mieści się na Reymonta 87 (zaraz obok ul. Jesionowej)? Na pewno nie :) (Nie)pozdrawiam mec. KK.
Przecież to jest żart, parę drzewek i wstrzymanie takiej inwestycji ??? ;D A czasem włodarze nie chcą się wycofać z inwestycji ???
brawo
10.08.2024 16:34:18
Brawo dla tej Pani za odwagę. Urzędasom zdecydowane nie.
Bardzo dobrze. Popieram Panią która złożyła protest. Osiewiała to niech sie zajmie w koncu czyms sensownym a nie tylko liczeniem pieniędzy z deweloperami.
New George
10.08.2024 09:40:35
głupi naród , nic nie zrobisz dla ogółu bo jedna baba ma interes ... pewnie te sarenki i ptaszki tam sie przykleją do podłogi założą pomarańczowe koszulki i zostaną na wieki... interes dla którego przykrywką sa zwierzaki ... zaprzestańmy rozwoju bo wszędzie mieszkają jakieś żuczki...
Hehe samosiejki to już nie jest drzewo lub las? Gratuluję Sieradzowi prezydenta. Chcieliśta tak jak było no to bydzie jak było.
Sieradzanin
09.08.2024 22:29:05
Mieszkam obok tego lasku i rzeczywiście mieszkają tam różne gatunki ptaków, sarenki. Prezydent niech się opamięta a nie robi interesy z deweloperami mając mieszkańców w ty...u. Ta pseudo obwodnica jest potrzebna jak wysepki na Bohaterów Września. A to nie jest 6 samosiejek,może tego nie widział tylko na planach mu pokazali, pseudo urzędnicy.
do Sikorskiego
09.08.2024 21:46:57
Przecież Zielone Osiedle ma swój parking (ogrodzony i nikogo nie wpuszczą a na spółdzielczych chcą parkować)
Sikorskiego
09.08.2024 19:23:32
A gdzie parkingi w okolicy zielonego osiedla, nowego bloku komunalnego? Na całej długości ul. Sikorskiego?
Sieradzanin
09.08.2024 18:47:35
Parę osób pisze o Podmiejskiej i jest w błędzie. Ten pomysł jest bezsensu bo od Reymonta w stronę POW droga jest taka wąska, że z trudem mieści się jedno auto. Jeżeli droga ma sens to musi się nowa ulica łączyć z Jesionową by była realną alternatywą dla Armii Krajowej czy Alei Grunwaldzkiej
Marek
09.08.2024 16:07:00
Sto metrów dalej jest istniejąca gruntowa ulica. Zamiast coś kombinować i się szarpać tam trzeba to przeprowadzić . Nie było by tej całej zawieruchy. Ale obrończynie przyrody popieram. Nie jest mi znany powód dlaczego na siłę chce się budować nową ulicy, a nie modernizować istniejącą
#liczasieskrawki
09.08.2024 15:39:04
Jest możliwość zbudowania tej drogi bez wywłaszczania gruntu Pani Karoliny - dlaczego tego nie zrobicie…? Nowy projekt, nowe pozwolenie i do dzieła!
Chodzi o to żeby na Jesionowej nie było obwodnicy tylko mieszkańcy mieli spokój ja do tej pory a nie o kilka drzew
Trochę odbiegnę od tematu.
Czy jest szansa na WIATĘ na przystanku na JPII?
Przypomnę, że stara została zniszczona przez wypadnięte auto:) Jesień idzie, a wybory dopiero za 4 lata.
Esun.
09.08.2024 14:29:57
Do wszystkich krytykujących Panią, prze którą, upraszczając inwestycja została wstrzymana.
W Internecie jest kilka artykułów o tej całej sprawie. Nie lubię narzucać swojego zdania innym, ale jeżeli ktoś chce tą Panią krytykować, to niech najpierw zapozna się z jej wypowiedziami i argumentami, dlaczego to zrobiła.
Jestem przekonana na milion procent, że owej Pani na pewno nie chodzi tu o żadne pieniądze, żadne układy.
Chodzi o przyrodę i zwierzęta. Tylko i wyłącznie.
Sieradz is my life
09.08.2024 13:48:56
Niewolno robić drogi, bo rośnie tam 6 samosiejek
Poirytowana
09.08.2024 13:27:15
6 drzewek ? Co za manipulacja. Samosiejki do tego, co wy tu wpisujecie..Może warto zobaczyć jak te samosiejki wyglądają !Tu o cały lasek chodzi, takie rzeczy spłycać może tylko nasz prezydent. Manipulant! Najlepiej zabetonować wszystko, bo zięć nie będzie miał pracy ...
a może
09.08.2024 13:25:06
ale dlaczego i po co budować nową drogę 200 metrów od już wyznaczonego pasa ul. podmiejskiej przy okazji niszcząc las i siedliska ptaków zamiast wyremontować ulicę podmiejską i połączyć w końcu z sensem z Reymonta? aa no tak, władzy nie chodzi o sens tylko o $$
Zmartwiona
09.08.2024 11:05:23
Ta Pani jest adwokatka to nie wiadomo czy dlatego sąd jej rację przyznal czy po prostu miała rację. Tyle się mówi o różnych układach...ale o ekologii też się mówi..
Wynika z tego że korki na armii krajowej i bohaterów września zostaną na lata
ziomek
09.08.2024 10:39:40
najlepiej zabetonujmy każdy wolny kawałek ziemi, wytnijmy wszystkie drzewa, wszędzie asfalt, kostka no i oczywiście bloki, domki i co tam jeszcze - słowem zróbmy sobie betonozę totalną, każdy trawnik, drzewo to nasz wróg - tylko potem nie gadajmy, że jest problem z nadmiarem wody, że ulice są zalane, wszystko pływa.
Ściema z tym lasem
09.08.2024 10:37:26
Prywatny lasek ogrodzony płotem. Byłem to zobaczyc. Sarna ani zajączek tam się nie schroni. Gdzie tam ta ekologia? Może chodzi o coś innego tej osobie ale napewno nie o przyrodę dlatego nie wiem czy ma rację czy nie
odsłuchiwacz
09.08.2024 09:48:34
No tak lepiej jest się wkurzać i stać w korku na Boh Września niż mieć łącznik którym połowa aout by mogła się przemieszczać do POW. Jak budowali Jaworowe, to nikt się nie szczypał z drzewami, sadami i kumakami nizinnymi.
DO EKOLOGA PREZYDENTA: NIECH POD URZĘDEM ZACZNIE OBOWIĄZYWAĆ PARKING PŁATYNY; DO 40 MIN. POSTÓJ BEZPŁATNY POTEM PŁATNY, 1 URZĘDNIK=>1 SAMOCHÓD I TAK PRZYJEŻDŻAJĄ DO URZĘDU PRACOWNICY; ABY ZAŁATWIĆ SPRAWĘ NIE MA GDZIE ZAPARKOWAĆ ;#; DRUGA SPRAWA DZIAŁKI OGRODZONEJ PRZEZ KTÓRĄ MA IŚC DROGA => JEJ WŁASNOŚĆ I JEJ DECYZJA , NALEŻAŁO ZAPROPONOWAĆ ODPOWIEDNI EKWIWALENT LUB INNY TEREN; A DO OSÓB KTÓRE MÓWIĄ O WYWŁASZENIU NIECH SWOJE NIERUCHOMOŚCI ODDAZĄ ZA DARMO - TAK MOGĄ ROZDYZPONOWYWAĆ SWOIM MAJĄTKIEM
Obserwator
09.08.2024 09:32:39
Były prezydent na sesji krytykował inwestycje, o tym, że za blisko jego domu nie powiedział .
Jagiellońska
09.08.2024 09:31:21
Na ul.Jagiellońskiej przy blokach 4,14 i 12 kilka lat temu spółdzielnia miała budować duży parking,który rozwiązałby problem z parkowaniem na tej ulicy. Niestety budowę zablokowały 3 osoby .. i do tej pory nie mamy parkingu z prawdziwego zdarzenia jak na innych osiedlach.. Obok pobudowano nowy blok /ul.Popiełuszki/i osoby tam mieszkające parkują pod naszymi blokami bo u nich za miejsce parkingowe trzeba zapłacić. Po południu nie ma gdzie zaparkować
a czy wojewoda w ogóle wie że prace już zaczęto? jestem ciekawy na jakiej podstawie wycięto cały pas lasu skoro teraz się okazuje że wojewoda nie wyraża zgody?
Natura > Człowiek
09.08.2024 08:22:18
Szkoda że tak istotna sprawa jest tak spłycana przez pseudo-władze.. Wiadomo, droga jest mniej czy bardziej potrzebna ale w całej akcji nie chodzi o same drzewa a o ptaki i zwierzęta na nich gniazdujące ale no przecież co tam kogo obchodzi jakieś latające coś co to nikomu nie potrzebne... Brawo dla mieszkanki.
Protest o 6 drzewek, a Dino pośrodku domków jednorodzinnych nikomu nie przeszkadza? Nie słychać żadnych protestów.
Sieradzanin
09.08.2024 08:12:47
Akurat w tej części miasta taka "obwodnica" jest bardzo potrzebna, niech dojdzie do realizacji jak najszybciej !!
Do "Ja to rozumiem"
09.08.2024 07:57:21
Masz rację, np. wspomniana niżej przez "nowy" ul. Staropolna zaczynała się przy obecnej JPII w rejonie Tajtanika, tam gdzie chyba jeszcze do teraz stoi krzyż i była drogą dojazdową do pól.
Jasno widać że zatym ,, ekologicznym " zabiegiem tej pani stoi ktoś inny jak myślicie komu zależy aby ten w pełni uzasadniony i dobrą dla Sieradza inwestycję z torpedować lub przynajmniej odwleć. Ot taki kosztem miasta szantażyk.
Kalina
09.08.2024 07:44:37
Czy chodzi o tę kępę brzóz na końcu Boh. Września ? Tam jest więcej niż 6 drzew .
Drogi muszą powstawać, ale o zieleń trzeba dbać ,a w Sieradzu jest z tym bardzo kiepsko. Gdyby mieszkańcy mieli pewność ,że jest ktoś w UM , komu faktycznie zależy , aby Sieradz był zielony, to by nie było protestów. A jest jak widać. Nikt o to nie dba. Wszystko zostało scedowane na firmę zewnętrzną , która tnie wszystko bez sensu. Drzewa są ogołacane z gałęzi, a nikt ich nie podcina z wysokości. Wyglądają jak smętne palmy, a później zdziwienie ,że się łamią i wywracają. Stare drzewa zastępowane są klonami. Wszędzie klony.
Cała ta sytuacja (farsa) świadczy o nieudolności Osiewały.
To jest albo jakiś kiepski żart i pretekst miasta do rezygnacji z budowy drogi, albo ktoś na głowę upadł, że protest jednej Pani może zaważyć na budowie tak znaczącej drogi dla tego osiedla.
Prośba
09.08.2024 06:13:28
o podanie do publicznej wiadomości treść uzasadnienia takiego rozstrzygnięcia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego.
Niech podatnicy dowiedzą się o prawdy o "6 samosiejkach" i prawdziwych powodach takiej decyzji.
Serio?
09.08.2024 06:06:19
Nie dziwi mnie już funkcjonowanie miasta skoro sam prezydent Osiewała liczyć nie potrafi. 6 drzew...
Dumą nie są miasta z betonu i asfaltu.
A pamiętacie jak lewaki blokowały wycinkę chorych drzew w puszczy ? I odstrzał dzików by zmniejszyć ich populację aby wirus asf się nie rozpowszechniał ? Cały dzisiejszy rząd przeszkadzał . A dziś dziki wchodzą im do miasta. I bardzo dobrze. Gdy rządził PiS i lasy państwowe prowadzily normalna wycinkę drzew które osiągnęły wiek zrębowy to dzisiejszy rząd i ich zwolennicy sprzeciwiali się temu. Dziś jakoś wycinki lasów prowadzone są nadal i nikt nie protestuje. Dziwne .
Do ciekawy
09.08.2024 03:20:01
Zapomniałeś napisać o CPK, a artykuł przeczytaj jeszcze raz, to może załapiesz.
Sadzenie drzew to piękna inicjatywa i korzystna dla mieszkańców, ale posadzenie to najmniej skomplikowane zadanie. Należy o te drzewa jeszcze zadbać (np. formować, podlewać, chronić od szkodników itp). Z tymi ostatnimi zabiegami to już gorzej sprawa wygląda, bo po zakończeniu inwestycji najczęściej nie wiadomo kto ma o to regularnie zadbać. Jednym słowem: inwestycje zakończone, drzewa posadzone (często niektóre usychają), wstęgi na otwarcie przecięte, pamiątkowe zdjęcia do albumu zrobione, a potem "róbta co chceta".
Ja to rozumiem
08.08.2024 22:47:10
A miasto kiedyś było od Rynku do Alei Pokoju a dalej pola. I komu to przeszkadzało? Albo na końcu ul Kościuszki rogatka i do widzenia. Koniem się orało. I tak dalej.
Do kora
08.08.2024 22:12:47
Podpisuję się pod Pani komentarzem obiema rękami!
#licząsięskrawki
Parkingi
08.08.2024 21:19:14
Najpierw niech miasto zrobi parking wzdłuż ul. Sikorskiego od ronda do ronda(do nikąd) a później robi przedłużenie drogi do ul. Reymonta.
Mnich
08.08.2024 20:12:45
Nowa droga nowe bloki komunalne a może teraz coś dla pracujących którzy muszą na to rozdawnictwo dawać
Duch93
08.08.2024 20:12:07
Macie gotowa drogę to zróbcie to tam a nie kopac nowa nikomu nie potrzebna drogę
Redsa
08.08.2024 19:37:06
A jeden radny W na sesji mówił o parku słuchałem i chciałem dopytać gdzie ten park bo patrzyłem z okna i nie widzę??
„włodarz” stosuje sprytny zabieg bagatelizowania, a to nie zadziała. Jeśli chce coś posadzić „w zamian za wycinkę”, to niech sadzi, a nie zwyczajowo obiecuje. Gdyby faktycznie coś rozumiał z dbałości o naturę, to nie ironizowałby nazywając drzewa „samosiejkami”. Podziękowania dla osoby, która złożyła protest.
Przesadzacie babie te drzewka w inne miejsce i już. Najlepiej pod jej chałupę.
Wiktor
08.08.2024 18:16:07
Przez czyjś kaprys reszta mieszkańców będzie cierpiała. Może podać dane blokującej?
unia wymaga jak najwięcej zieleni w miastach - osiewała chce wycinać!
tyle, że te drzewa są duże.. a prezydent patyki chce wsadzić.. logika?
Drwal
08.08.2024 17:36:45
6 samosiejek..... oj żebyś ty już nigdy orgazmu nie miała !!!
Basiunia
08.08.2024 17:07:37
Pan Prezydent, pogromca staruszek na parkingu, wszystko co zielone zamieni w betonozę...
przydała by się droga na ul. staropolna
tam powstaje osiedle 43 domów (już sporo osób mieszka)
cała ul. łaczła przy podmiejską i reymona
tylko 500 metrów
nowe działki są szykowane na sprzedaz
łacznię na krótkim odcinku będzie 120 domów jednorodzinnych
może trzeba iść za ciosem i już ten kawałek miasta rozbudować w odpowiednią infrastrukturę drogową
Zygfryd
08.08.2024 15:59:37
Słyszałem o tym. To ogrodzone siatką drzewa. Blokada całej inwestycji
Sieradzanin
08.08.2024 15:40:17
komu ten łącznik jest potrzebny? no chyba że włodarze mają w tym jakąś korzyść. Proponuję naprawę bieżących odcinków dróg
Karolina
08.08.2024 15:25:05
Mam nadzieję, że po ponownym rozpatrzeniu nie wyrażą zgody. Brawa dla czujnej mieszkanki.
ciekawy
08.08.2024 15:06:34
zobaczymy czy sieradzanka Pani Wojewoda Ryl chce żeby jej miasto się rozwijało czy będzie je zwijać po linii partii uśmiechnieętych
ul. Sikorskiego
08.08.2024 15:02:19
A co z ilością parkingów przy tej drodze oraz drodze ul. Sikorskiego?
Vinert
08.08.2024 14:49:20
Co bardziej podziwiać u tej mieszkani blokującą inwestycje: troskę o sześć drzew samosiejek, które tam nie powinny rosnąć, czy raczej jej prywatę ponad dobro społeczności?