strzałka do góry
07.02.2011 15:47:04 (Aktualizacja: 07.02.2011 15:47:04)
region

Brzeski: zwłoki 22-latka w rowie

Sprawa na tę chwilę jest dość tajemnicza. W niedzielę po południu w rowie we wsi Brzeski odnaleziono zwłoki młodego mężczyzny. Po sprawdzeniu dokumentów okazało się, że jest to 22-letni mieszkaniec Tomaszowa Mazowieckiego.

(fot. arch.)

Co było powodem zgonu? Tego na razie nie wiadomo. Śledczy wykluczają jednak udział osób trzecich - na ciele ofiary nie ma śladów pobicia ani otarć, które mogłyby powstać np. w skutek potrącenia. Denatowi pobrano krew do badań na obecność alkoholu i narkotyków.

Nieopodal dyskoteka

W pobliżu jest popularna wśród młodzieży dyskoteka. Nie ma na razie informacji czy 22-latek był jednym z uczestników zabawy. Dochodzenie w sprawie odnalezionych zwłok prowadzi Prokuratura Rejonowa w Łasku.

Komentarze

ada 20.04.2012 15:33:53
mamy juz kwiecien 2012, a oni nadal nie wiedza co bylo przyczyna jegi smierci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????
tłuk 10.02.2011 19:09:48
gORĄCE DOBRY WIECZOR
m 10.02.2011 17:06:25
narkotyki sa na kazdym osiedlu i zaden problem je zdobyc wiec nie wiem czemu wszyscy sie czepiaja dyskoteki...poza tym polowa ludzi tam jezdzi dla muzyki bo ta impreza to cos niz tylko zwykla dyskoteka...co prawda czesc ludzi jezdzi z przypadku ale jest tez druga czesc ktora chce posluchac swojej ulubionej muzyki... to moze lepiej pojechac do heaven do lodzi, gdzie pod dyskoteka sprzedaja kosy ot tak po prostu?
jajo 10.02.2011 02:41:49
szymek na zawsze w mojej pamieć [*]
prezes 09.02.2011 23:21:20
prochy?-wszędzie się znajdą amatorzy,
brzeski?- w MOJEJ opinii - stanowcze NIE!! chyba, że ktoś trudni się nawracaniem skur***nych trzynastek - to już jego broszka, każdy robi to, co lubi ;]
chociaż fakt faktem, nie uogólniajmy, NIE WSZYSCY tam się bawiący przystają do całości, policzyć się takich da na palcach. tyle w temacie.
Ktoś kto wie 09.02.2011 20:37:22
Nawet nie wiecie co się wyrabia w tych wszystkich dyskotekahc a komentujecie... Prawdy nie znacie a się wypowiadacie na stronach internetowych... wszędzie jest podobnie tylko trochę klimat inny... Na broszki nie pojade bo dzieciarnia, Co weekend jestem na białej albo brzeskach a nieraz na dwóch imprezach na raz... Nic mi nie przeszkadza i lubię się bawić choć mam 22 lata, pewnie ten gościu co zapewne przewrócił się i zamarzł pewnie też lubił zabawę... tak jak ja... pamiętajcie każdemu pisane tylko nie wiadomo kiedy... nie sądźcie z góry... POZDRO
kasia 09.02.2011 20:20:12
Znałam go i współczuje rodzinie:/ A po za tym popieram niektóre tutaj osoby że na dyskoteki powinni wpuszczać od 20 lat ponieważ tam się roi od dzieciarni i zastanawia mnie to że nikt się tym nie zajmuje.
tyle 09.02.2011 19:54:14
to samo
Tołdi 09.02.2011 19:39:12
A Biała to co?
tas 09.02.2011 13:26:31
Niech świeci Ci lampka na wieki Kumplu !
Marcin 09.02.2011 12:34:20
jeśli chodzi o moje zdanie to sprawa Brzesek jest bardzo prosta,od dawien dawna ta dyskoteka była nazywana "Apteką".Ci którzy jeździli tam to wiedzą co się tam wyrabiało i wyrabia do tej pory.Natomiast jeśli ktoś mi pisze tekst że jak jedzie na impreze ze znajomymi,dobrze się zachowuje to nic mu się nie stanie to pragnę uświadomić że jest w błędzie.Niby tak spokojnie a zabili tam chłopaka ze sieradza?pozdrawiam starych klubowiczy którzy przejrzeli na oczy i już tam nie jeżdżą
wc piker 09.02.2011 01:20:53
a ty Tomasz to sie imieniem i NAZWISKIEM podpisałes?
ikar 08.02.2011 22:32:42
ludzie ogarnijcie się !!! jak możecie takie rzeczy pisać,szkoda młodej osoby !!!
Iza 08.02.2011 21:49:00
hehe dobre ! ;D zamknąć brzeski, zamknąć drogi i niebezpieczne zakręty, zamknąć lotniska, kąpieliska, jeziora i bałtyk, również szkoły, domy, parki i ulice, bo przecież wszędzie ktoś może zginąć ! zostawić tylko ekskluzywne puby i knajpy, gdzie bawi się elita z dużych miast, bo tam przecież jest kultura i luks, nikt nie ćpa, nie rzyga, nie chla, nie gwałci - tylko pije, zażywa, wymiotuje i uprawia seks, a wszystko w pełni kulturalnie. ;D o taaaa
tomasz 08.02.2011 21:29:41
w ogole tacy tu niektorzy sa madrzy ze szokka. szkoda tylko ze niektorzy nie potrafia sie podpisac imieniem i nazwiskiem i powiedziec tego co maja do powiedzenia w odpowiednim miejscu. chowac za monitorem kazda ciota sie potrafi. oto cala polska nic tylko pogratulowac sobie, chyba wolalbym juz byc niemcem ;)
a co do roznych incydentow. pomyslcie ile osob ginie na polskich drogach. czemu nie apelujecie o to zeby pozamykali niebezpieczne zakrety i dziurawe drogi ? pora chyba sie glebiej zastanowic nas samym soba a nie pisac co slina na jezyk przyniesie.
a co do smierci chlopaka to przyczyna nie jest znana wiec po co wchodzicie na jakiekolwiek tematy tutaj.
Ruda 08.02.2011 21:08:22
A co do tego,że po brzeskach latają 13 w białych kozaczkach,to chciałam powiedzieć,że po broszkach latają identyczne,bo wstęp oficjalnie od lat 18nastu,a wejdzie każda,która jest zrobiona,tzn umalowana,odpicowana,odpowiednio ubrana tak żeby wyglądać na 17-18.narzygane na broszkach jest tak samo jak i wszędzie,sama widziałam jak chłopak wymiotował na loży,także nie róbcie z chicago ideału dyskoteki,bo jest to dokładnie to samo co brzeski,tyle,że bez sali techno.
precz_z_bum_bum_cpam_cpam 08.02.2011 20:55:30
"nie róbcie z protectora nie wiadomo czego,bo nie różni się on od innych dyskotek pod żadnym względem" otóż to, cała prawda buahahaha
Ruda 08.02.2011 20:46:37
Mam więc podstawę do tego,aby wnioskować,że większość zamieszczonych tu negatywnych komentarzy pochodzi od osób,które protector znają jedynie z opowiadań,bądź gościły tam raz i teraz oceniają.Ja na brzeski jeżdżę od około półtora roku,jak narazie nie widziałam żeby kogoś gwałcili,molestowali,zabijali,faszerowali prochami lub wlewali alkohol do gardła.jeśli ktoś szuka takich wrażeń,to znajdzie je zarówno tutaj jak i na broszkach,w łodzi,w pabianicach czy gdziekolwiek.więc nie róbcie z protectora nie wiadomo czego,bo nie różni się on od innych dyskotek pod żadnym względem.jedna osoba na tysiąc bawiących się coś zmaluje,a później każdy powtarza bez sensu jak to tam jest okropnie.jak ktoś ma trochę rozumu,to potrafi odróżnić fakty od jakichś plotek.
Ruda 08.02.2011 20:38:32
Chodzę do klasy z ludźmi, którzy uważają się za elitę z "miasta" Łasku i wypowiadają się o Protectorze w sposób bardzo negatywny,chociaż żadna z tych osób nigdy tam nie była,a swoje zdanie na temat dyskoteki budują na podstawie plotek ludzi,którzy również tam nie byli i coś gdzieś usłyszeli,ewentualnie widzieli kogoś podpitego, itd. . .
xx 08.02.2011 20:33:31
Akurat on miał 22 lata.Ale wiem jak tam jest i wiem że też chodzą tam dzieci.Bo nie raz widziałam.
Bądźcie sprawiedliwi 08.02.2011 19:17:38
Co do chłopaka - PRZYCZYNY NIE SĄ NA RAZIE ZNANE. Więc darujcie sobie. Fakt,sama miejscowość w której znaleziono go,daje do myślenia. Ale nie przesądzajmy. Tak jak ktoś napisał w jednym z komentarzy GDZIE BYLI KOLEDZY?!? Pojechali w cholerę,a jego zostawili. W tej sytuacji według mnie są współwinni,i to nie podlega dyskusji.

Odnośnie Protectora Brzeski... Kto chce,to jedzie pobawić się,najczęściej w grupie-bez alkoholu,narkotyków. Ale to jest minimalny ułamek społeczności tam jeżdżącej. W chwili obecnej,jest to zwyczajna melina,burdel który powinni już DAWNO temu zamknąć.

I niech mi się tutaj jakaś "różowa" czy "różowy" nie wysila z odpowiedziami typu "nie byłaś,nie gadaj" itp. Otóż BYŁAM. I to nie jeden raz. Bawiłam się dobrze,i to bez % czy prochów. Jeździłam tam z grupą przyjaciół,i to im zawdzięczam świetną zabawę,a nie klubowi. Jeździłam tam nie dlatego że Protector to "wypas",a jedynie dlatego że mój mąż pracował tam w ochronie, Znam ten burdel "od środka". Wreszcie odszedł,i cieszy mnie to niesamowicie,bo nie ma ryzyka że dostanie jakimś nożem,butelką,czy siekierą jak to miało tam miejsce tego typu zdarzenie całkiem niedawno. Już nie wspomnę o tym chlewie w toaletach(ulane,obrzygane,pozapychane,drzwi powyrywane z futrynami),pijanych lub naćpanych małolatach pokazujących jakie to one piękne i silne,itd itp.

Może jak by doprowadzili to do porządku (generalnego porządku!),wpuszczali od (minimum) 20 r.ż.,i przede wszystkim zmienili tego całego ostro pomirganego menadżera - to ewentualnie mogło by jeszcze coś z tego być. Ale dyskoteka ta ma już tak zszarganą opinię,że wymagało by to naprawdę ogromnie dużo wysiłku.

Szkoda też że sami uczestnicy tych imprez zachowują się jak trzoda chlewna. Sami sobie wyrabiacie złe zdanie o waszym miejscu do balowania. A potem wielce bronicie. Nie wiem po co,i tak wam to nic nie da.
AADAMME 08.02.2011 19:02:18
a co on tam robił? nie miał u siebie w poblizu dyskoteki??????????
adaś 08.02.2011 18:43:15
ludzie co wy tu gadacie ze dzieci czy cos. koles ktory zmarl mial 22 lata wiec co ma pierdnik do wiatraka ?? to chyba przyklad na to ze jednak nie ma tam dzieci a wy wzielibyscie sie do roboty.
xx 08.02.2011 16:01:32
moim zdaniem to na każdą dyskotekę to powinni wpuszczać dopiero od 20 lat.A nie tak jak na Brzeskach 13 lat i wpuszczaja.A potem słychać ze zgwałcone czy pobite.
malami 08.02.2011 15:56:52
czemu mają zostawić komentarze dla siebie? od tego to jest żeby każdy mógł wyrazić swoja opinię na każdy temat! nie mam zamiaru nic mowić o brzeskach bo nigdy tam nie byłam,wystarczy że sie nasłuchałam na ten temat i podziękwałam,a co do chłopaka jesli cpał to coż to tylko i wyłacznie jego wina a nie tego ze byl na brzeskach,skoro coś brał to widocznie wiedział co robi z tym,że przegiął ten ostatni raz...
starszy falą 08.02.2011 15:44:50
co ty chłoptasiu wiesz o dobrej muzyce?słyszałeś metalikę,ac/dc,stinga itp?pozal sie boze o czym ty piszesz.
Ola 08.02.2011 15:43:01
A ja powiem, że każdy może wyrażać swoją opinię na temat tego clubu i szczerze mówiąc mi się tam podoba, bo jak jadę to ze swoją ekipą i z nimi się bawię a nie z tymi dziewczynami w białych kozaczkach czy pijanymi kolesiami itd. Jedziesz z kimś kto potrafi się dobrze bawić z umiarem to impreza będzie udana a jak nie to wybaczcie.
GWL 08.02.2011 14:22:46
Moim zdaniem ten śmiertelny wypadek był związany z sobotnią dyskoteką w Brzeskach . Szkoda chłopaka ! Bo co by tu robi 22-latek z Tomaszowa Mazowieckiego ? Zgadzam się z wieloma komentarzami na temat dyskoteki , sama bywałam ... ale teraz czuję się tam za staro , same młodociane osoby , pijane , naćpane ... aż strach się tam pojawić , ochrona do niczego , powinni sprawdzać dowody osobiste !
ZDUNSKA WOLA PŁD 08.02.2011 14:16:44
dobrze napisane, ja sie zgodze :] zamknac ten burdel!
thtrh 08.02.2011 11:22:00
Zaraz pewnie zostanę zlinczowana przez fanów Protectora ,ale life is brutal :)
Dziękuję za uwagę, szkoda tylko, że w 4 cześciach pojawił sie mój kom :)
uuu'[ 08.02.2011 11:16:17
Wszystkie ogarnięte osoby już dawno stamtąd wymiotło. Zostały małolaty, fani muzyki techno i dragów oraz osoby, które chciałyby gdzieś w weekend potańczyć, ale w najbliższej okolicy jest tylko Protektor.
rfjnh, 08.02.2011 11:11:34
Otóż chciałam powiedzieć, że w pierwszym roku po otwarciu tej dyskoteki bywałam tam prawie co weekend, a to chociażby za sprawą niezłej muzyki, fajnej zabawy oraz spotkań ze znajomymi. Niestety po roku impreza ta zaczęła zmieniać się w a) szkolną dyskotekę za sprawą dzieci z gimnazjum, b) buurdel za sprawą dziewczyn w stanikach, białych kozaczkach, przyklejających się do wszystkiego co się rusza, c) żulernie za sprawą małolatów, którzy przeholowali z alkoholem i wymiotują po katach, a przede wszystkim w miejsce, gdzie poza białymi rękawiczkami, dudniącą muzyką i okularami na nosie naćpanych dzieci nie ma nic co można by nazwać fajnym miejscem
df 08.02.2011 11:10:22
Co do chłopaka i jego śmierci, to nie oceniam, bo nie wiem co się stało, jak i dlaczego. Generalnie szkoda chłopaka! A jeśli chodzi o Brzeski to aż muszę zabrać głos w tej gorącej dyskusji tutaj, bo mnie krew zimna zalewa!!! Znalazło się wielu obrońców, ale ja się pytam czego??? Wrzucacie tutaj, że pewnie złe opinie wygłaszane są przez osoby, które tam nie bywały i nie bywają
jaja 08.02.2011 11:00:29
po poziomie Twojej wypowiedzi i nicku wnioskuję że często uczęszczasz na tą imprezę dla młodzieży.
xx 08.02.2011 07:20:13
Byłam tam raz i już nie pojade ta jest pełno dzieci.A potem się dziwią że giną młode osoby.
ja 07.02.2011 22:08:57
ta dyskoteka to najwieksza speluna,jest tam sama dzieciarnia,zadnej kultury,laski ubieraja sie jak spod latarni,zadnego szacunku do siebie nie maja...bo przeciez chodzi tylko o to zeby dupa zaswiecic a jak chlopak sie obejrzy to maja moro w majtach.
... 07.02.2011 21:34:47
Nie wiadomo co się stało chłopakowi a niektórzy już go osądzili...
wuja wojtek 07.02.2011 21:31:07
I apropo wypowiedzi którejś tutaj zawartej z chęcią bym chciał, żeby mnie zamknęli tam w środku :D
Wyja wojtek 07.02.2011 21:26:51
Nie no doje*** tadek . Na broszkach tak się tłuką, że to jest masakra , burzenin , strumiany chojne i te okolice robią tam rozpierd.. co dyskoteka prawie . Więcej tam nie pojade .
ciagnijsie 07.02.2011 21:13:23
cpa ten kto chce, indywidualna sprawa!!! protector brzeski- najlepszy klub w okolicy! ;] nie byłes to nei gadaj głupot a teraz zazdrosc tym którzy się tam dobrze bawia i zostaw ich w spokoju, typek nie wiedzial co wzial pozniej proawdził to jego sprawa. i szkoda chlopaka, byl mlody...
jaa 07.02.2011 21:00:09
Mam takie samo zdanie jak kolega byłam tam dwa razy i o dwa za dużo na Broszkach to jeszcze jest jakaś kultura a tam melina małolaty ćpuny zero kultury itp... gdyby jeździli tam porządni ludzie to pewnie teraz nie znaleźli by chłopaka w rowie! Policja powinna mieć większą uwagę na tą dyskotekę...
różowa landrynka 07.02.2011 20:52:59
Nie byliście,nie widzieliście i główno wiecie co się tak na prawdę stało temu chłopakowi że on teraz nie żyję.Zostawcie ta sprawę policji bo od czegoś ona jest,a nie osądzajcie tej dyskoteki bo młodzież dzięki niej może się za bawić i do niczego tam nie zmuszają,jak ktoś chce ćpać to będzie ćpał. Zapytajcie się lepiej policji gdzie jest,że nie łapie dilerów,bo tylko ptrzą złapać niewinnego człowieka i go wsadzić do więzienia,a diler sobie chodzi po świecie i go zamiaru nie mają złapać.
Agaaa 07.02.2011 20:34:01
Ludzie nie byliście tam a gówno wiecie i bzdury piszecie...klub nie zawinił,szkoda chłopaka ale wszystko dla ludzi lecz trzeba pamiętać z umiarem on jak widać zapomniał.nikt go nie zmuszał aby tam jechać!!! i ktoś dobrze napisał sam nie był jak mogli go zostawić takich ma kolegów no to brawa dla nich.
Wuja Tadek 07.02.2011 20:32:31
Byłem tam kilka razy , klimat ? melina raczej ... wiecej moja noga tam nie postanie . Trzeba sie nie szanowac zeby tam łazic co tydzien . Typowe miejsce dla wiejskich laluń , ktore odziewaja smieszne kozaki tudziez rozne dziwne stroje...
jaja 07.02.2011 20:25:13
Czytając wypowiedzi osób broniących tą syfiastą dyskotekę utwierdzam się w przekonaniu że ten klub powinni zamknąć razem z wami w środku.
jaaja 07.02.2011 20:23:29
"zobaczyc w jakich rytmach bawią się dzisiaj ludzie na całym świecie" buahahahahahahaha
RObert 07.02.2011 20:12:14
Aboslutnie nie ma tu winy klubu, CHLOPAK JAK WSZYSTKO NA TO WSKAZUJE PRZYJECHAL SIE POBAWIC ALE GŁOWNIE CHYBA POCPAC, i widzimy tego efekty.
Śmieszne dopalacze czy tabletki, widac ze nie oplaca sie w to bawic lepiej sie napic ! :)
niunia 07.02.2011 20:06:58
Kim wy jesteście że osądzacie ta dyskotekę?zostawcie to osoba które znają się na rzeczy,a swoje komentarze zostawcie dla siebie.Powiedzcie lepiej gdzie ma się młodzież bawić gdyby nie ta dyskoteka?Tylko głupi bierze narkotyki,a alkohol jest dla wszystkich tylko z umiarem go powinno się pić.
fail 07.02.2011 19:47:22
ludzie, ogarnijcie sie.. byliscie moze raz w tym clubie ?! pewnie nie.. nie poczuliscie tego klimatu co tam jest, a Ci co biorą narkotyki i itp rzeczy są idioci to popieram, ale nie mowcie od razu aby tą dyskotego zamknac, bo jak by sie to stało to pewnie ten "chlew" jak wy to nazywacie.. wyszedł by na ulice miast czy tez niewielkich wsi, i stało by sie jeszcze niebezpieczniej niz jest teraz..
laska 07.02.2011 19:41:28
Powinniście współczuć rodzinie tego chłopaka...co ona teraz przeżywa,a nie krytykujecie tą dyskotekę..sami na nią na pewno nie raz przyjeżdżacie i lądujecie na tylnim siedzeniu z przypadkową osobą.
ABC 07.02.2011 19:28:02
Wszystkie osoby, umieszczające te brednie pod adresem protectora w brzeskach są niczym i nikim innym jak tylko kmiotami podbudowującymi swoje własne ego. Śmiem napisać więcej, wasze wieczory w miejskich pubach niczym się nie różnią od tzw. przez was speluny na brzeskach. Wydaje wam się, że jesteście kimś lepszym ale prawda jest taka, że nie wiecie co znaczy dobra impreza przy dobrej muzie, a co do tego, że na brzeskach takowa własnie jest grana nie mam najmniejszych wątpliwości. Proponuję wam ruszyc dupy z domów bądz też miejskich pubów i zobaczyc w jakich rytmach bawią się dzisiaj ludzie na całym świecie. Jeśli chodzi o idiotów to owszem są tam tacy ale są oni również miedzy wami.
blah blah 07.02.2011 19:06:21
w żadnym wypadku nie można zamykać tego... hmm... lokalu ;-P, im więcej bydła w chlewie, tym go mniej w cywilizowanych miejscach hahaha
hjkytrews 07.02.2011 19:02:50
Jeśli ktoś umie się zachować, przyjechać, nawet napić ale z umiarem, to może się dobrze bawić. ;] takie komentarze przeważnie wychodzą od osób które nigdy tego miejsca na oczy nie widziały.
Katarsis 07.02.2011 18:57:51
Widzę, że same niepochlebne komentarze na temat tej dyskoteki. I bardzo dobrze, może często tam bywający zrozumieją, jak są postrzegani przez innych. Chlew i speluna dla bydła. Straszna muzyka, straszne towarzystwo i ogólnie DNO.
pawel 07.02.2011 18:42:28
tą obore już dawno powinni zamknąć i zrobić tam chlew albo cos w tym stylu.
ig la 07.02.2011 18:41:55
a ja juz myslałem ze dyske w Brzeskacb zamknęli a jednak nadal jest. Ile zginie tam ludzi zeby to zrobili. Mało tam się cpa, bierze dopalacze. Co jeszcze musi się stac by ja zamknęli.
klub buahaha 07.02.2011 17:56:29
klubu? buahahaha tyś klubu z prawdziwego zdarzenia nie widział, brzeski to typowe wiejskie dicho z muzyką dla amatorów tabsów...
obywatel 07.02.2011 17:54:12
... od momentu kiedy w Brzeskach zabili 18- letniego syna mojej sąsiadki , gdy słyszę ich spot reklamowy nieodparcie nasuwa mi się podwójna reklamowa gra słów : "Brzeski -zabójcza dyskoteka".
Fleur 07.02.2011 17:08:12
"z tego co każdy opowiada"?? ksiądz, byłeś tam?? widziałeś?? to nie powtarzaj głupot, bo jak się ktoś umie bawić z umiarem, to każde miejsce jest dobre, a nie porównuj tego co się tam działo w pierwszym roku działalności klubu z tym jaka atmosfera jest tam dzisiaj.
Ksiądz Prorok 07.02.2011 16:34:13
Hmmm z tego co kazdy opowiada co sie tam dziej , to kazdy " porobiony" tam łazi . Albo pija i cpają , albo to i to + sex z przygodnio spotkaną kobieta ktora rozkłada nogi przed lustrem nawet :)

tyle w temacie , bo prawda jest smutna . Kazda dystkoteka takiej wielkosci , niesie ze soba takie skutki .
PiOrUn 07.02.2011 16:20:17
a gdzie byli koledzy??? na pewno sam nie przyjechał z tomaszowa... nie rozumiem czegoś takiego jak zostawia się swojego na imprezie bez słowa i jedzie do domu bez niego , jak go nie było to powinni go szukać a oni to olali i pojechali sobie... może oni przyczynili się do śmierci chłopaka...
tyle_w_temacie 07.02.2011 15:29:35
jeżeli padł od jakiegoś gówna to mnie osobiście nie jest go ani trochę żal
Dominika 07.02.2011 15:03:41
jeżeli chcecie wiedzieć to w tej dyskotece nie wszyscy są porobieni, dlaczego od razu padają słowa że koleś był poćpany. Trzeba panować nad sobą, znać u miar.. szkoda chłopaka, całe życie przed nim było
dobra dobra 07.02.2011 13:50:23
miejsce ćpunków to odizolowany odwyk a nie obcowanie po jakimś gównie z ludźmi. może ktoś normalny nie życzy sobie sytuacji, w której jakiś debil z pianą w ustach i oczami jak wielkie guziki robi z siebie Lennoxa Lewisa albo jedzie taki po ulicy po tym gównie... nie wspominając już o innych odchyłach...
Madnelle 07.02.2011 13:37:10
ZGADZAM się. Ćpa ten kto chce, to czyjeś zdrowie, czyjś problem gdzie leży i co robi ze swoim życiem.
buahaha 07.02.2011 13:12:40
w żadnym wypadku nie można zamykać tych... świetnych miejsc jakimi są dyskoteki. dzięki nim w sobotnie wieczory jest mniej ćpunków na mieście, którym załącza się superman po jakimś syfie
Brzeskowicz 07.02.2011 12:37:59
a pozniej lezy martwy w rowie ...
79 07.02.2011 12:32:12
ĆPA TEN KTO CHCE.
firma 07.02.2011 12:06:24
ma całkowitą racje
Ksiadz Pokerzysta 07.02.2011 11:56:58
To zbiegowisko cpunow powinni juz dawno zamknac.

Więcej informacji

Sieradz

Piłkarze Warty Sieradz rozegrali swój pierwszym mecz w rundzie wiosennej. Przed własną publicznością wygrali ze Stomilem Olsztyn 1:0.

10

region

Od niedzieli, 9 marca, zacznie obowiązywać korekta rozkład jazdy pociągów 2024/25, która przyniesie nieco zmienione godziny odjazdów pociągów. Pociągi osobowe Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej oraz Polregio zatrzymają się na nowym przystanku Izabelów (gm. Zduńska Wola).

1

PATRONAT

3. Urodziny Stowarzyszenia ?Teraz Ja?

07.03.2025 16:07:52 (Aktualizacja: 07.03.2025 13:24:14)
Zduńska Wola

Zapowiada się nie tylko okazja do świętowania, ale także do inspirujących rozmów i ważnych przemyśleń. Z okazji trzecich urodzin Stowarzyszenia "Teraz Ja" odbędzie się spotkanie "Siła kobiecych serc".

0

Nasze Radio 104,7 FM

14:30

Andzia i Ja
Oddział Zamknięty

Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie

14:28

Jak Minął Dzień
Krzysztof Krawczyk

Kontakt do studia

kontakt@nasze.fm

502 27 11 11

43 827 11 11

Co, gdzie, kiedy

09.03.2025

Seanse filmu" Przepięknie"
Sieradzkie Centrum Kultury
23. Turniej Amatorów w Halowej Piłce Nożnej o Puchar Mediów - 2. dzień
Hala Sportowa w Warcie

11.03.2025

Wykład -Tajemnice dokumentów klasztornych z XVII-XIX w.
Muzeum Okręgowe w Sieradzu

18.03.2025

Konkurs "Znam swój język ojczysty"
Powiatowa Biblioteka Publiczna w Sieradzu
Więcej...








Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1+3sanah, Krzysztof Zalewski
Eviva larte! (K. Przerwa-Tetmajer)
2+1Lola Young
Messy
3+5David Guetta & Alphaville, Ava Max
Forever Young