Aneta
19.12.2011 11:55:51
Najpierw cięcia w całej administracji i zarządzie naszej szanownej Spółdzielni !!! Twór OGROMNY !!! A mają i trzynastki i premie i paczuszki na święta i podwyżki (nie miałam od 3 lat bo zaciskamy pasa ).
Do jednego kaloryfera przychodzi 3 fachowców !!!
Jak zbudowali ogródki dla dzieci przed 20 laty tak straszą do dzisiaj.A nowych jest kilka więc dzieci mają do nich dojeżdżać autobusami ???
Ja już nie mam małych dzieci ale mają młodsi i niech ich dzieci nie kopią w psich odchodach .
A samochód to dzisiaj nie luksus tylko konieczność.Nie musi być pod samym nosem .Są miejsca i nie trzeba zabierać placu zabaw.Przecież mamy je pod oknami i nikt się nie sprzeciwia (tylko ci ,którzy nie są zmotoryzowani ,ale trudno ).
blondi
07.12.2011 11:49:57
Zróbcie bal charytatywny
Kalina
04.12.2011 12:47:56
Spółdzielnia przedłużyła termin na uwagi do 15 grudnia.Czy ktoś wie co jest grane ?
Kalina
01.12.2011 11:12:45
Nic nie wiem na ten temat.Nie słuchałam audycji - najważniejsze zostało mi powtórzone,a odpowiedzi na pismo nie ma.
Kalina
01.12.2011 10:54:52
nie rozumiem ?
Matti
01.12.2011 10:53:52
A czy Pani Prezes odniosła się do samej inicjatywy budowy parkingów w naszym sąsiedztwie?
Tak, wystarczy przejść na drugą stronę ulicy
Kalina
01.12.2011 08:48:49
Ze sprzeciwem sie udało.Hura! Może teraz pomyślimy co dalej.Pani Prezes powiedziała,że nie ma pieniędzy na renowacje placu zabaw.Faktycznie coś by się przydało zmienić.Może ktoś wie,jak pozyskać środki zewnetrzne ?Szperałam trochę w internecie i wiem,że cena np.takiej zjeźdzali,która spełnia wszystkie wymogi to w zależniości od wielkości kwota od 3.000 do 6000 zł.Łatwiej by było pozyskać środki na plac zabaw na terenie wiejskim.
Może macie jakieś pomysły ?
kotosiek
30.11.2011 20:43:46
A jak cię nakryją to wypłaty na pokrycie szkód starczy? W Kaliszu taki ostatni sprawiedliwy ma teraz minimalistyczne wyposażenie mieszkania i równie małe dochody, bo resztę zabiera komornik.
Problem z parkowaniem jest pod każdym blokiem!
Wzdłuż całej ulicy Daszyńskiego mamy ten sam problem.
Komuś zabrakło kiedyś wyobraźni i cierpią wszyscy.
Pomysł małych parkingów pomiędzy blokami jest dobry, tylko SSM "nie chce się" ułatwić życia lokatorom.
A wystarczyłoby czasem pomyśleć!
Matti
28.11.2011 15:18:45
http://img710.imageshack.us/img710/1143/planparkingw.jpg
Oto propozycja około 100 miejsc parkingowych nieopodal. Miejsca postojowe do wykonania za niewielkie nakłady finansowe, z kratki betonowej w pełni przepuszczającej wodę i nie kolidujące z żadnym placem zabaw, za to na terenach gdzie są niezbędne dla normalnego funkcjonowania mieszkańców SSM
Adriana
28.11.2011 14:58:11
Ludzie nie czytają ogłoszeń, tym którzy nie wiedzieli o co chodzi została wytłumaczona sytuacja. Nie jestem krzykaczką. Ludzie rozmawiali z nami, wyrażali swoje opinie. Podpisów było dużo. Są ludzie których nie zastałyśmy w domach. Szczerze... to za parkingiem może było 8 osób.
Kalina
28.11.2011 13:11:13
dzięki za rozsądne wpisy.O to chodzi.Te małe parkingi powinny być budowane tak,aby zachować jak najwięcej zieleni.Trzeba wykorzystać płyty jumbo lub inne ażurowe,obsadzić żywopłotami.
Jak miasto chce się tak lansować to niech walnie podziemny albo wielopoziomowy na powierzchni...
O taką inwestycje chyba się nikt nie bedzie burzył z mieszkańców...
Darek
28.11.2011 12:25:26
A jak już się nie da wybudować jednego dużego parkingu, to budować małe wszędzie tam gdzie to możliwe, wykorzystując małe tereny zielone, szerokie chodniki itd takich miejsc wciąż jeszcze jest sporo
Darek
28.11.2011 12:20:53
Popieram, zlokalizowac parking blizej bardziej potrzebujących a na pewno docenią inicjatywę ssm i nie będą kaprysić
Darek
28.11.2011 12:19:05
Sorki ze sie wcinam, bo mieszkam na 11 listopada 18. Uważam, ze was mieszkancow bloków na Bochaterow września problem braku miejsc postojowych nie dotyczy. Ale przyjdź do nas wieczorem i sie przekonaj jak to wygląda. Jak postawisz auto pod innym blokiem, to albo wielkie halo że komuś miejsce blokujesz, albo rano powietrza w kołach brakuje. Ale co tam, wy swoje pierdu, pierdu o zielonej trawce. Nigdy syty nie zrozumie głodnego.
Piotr
28.11.2011 10:10:46
A ja myślę, że spółdzielnia nieco się pomyliła w ocenie sytuacji na tym terenie. Ten parking który proponują miałby powstać na terenie na którym ludzie mają dużo miejsca do parkowania pojazdów (BW 14 i BB15) kosztem placu zabaw. Od strony Boh.Września są od początku istnienia osiedla duże parkingi. Tym ludziom taka inwestycja jest więc nie potrzebna i dlatego spotyka się z takim odzewem. Im bardziej przydałby się nowoczesny plac zabaw. Dokładnie taki jaki powstał w sąsiedniej enklawie (BB 10,12,14 -11goList.11) Tam właśnie z parkowaniem są największe problemy bo zwyczajnie brakuje miejsc na Braterstwa Broni dla bloków 9,11,13,10,12 i 11go Listopada 9,11,18. Myślę, że gdyby nowy plac zabaw zamienić miejscami z nowym parkingiem wszyscy byliby szczęśliwsi, bo dostaliby to czego im brakuje.
Kalina
28.11.2011 09:55:11
Mieszkam w tych blokach już wiele lat i jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło nie mieć gdzie zaparkować.Trzeba czasami przejechać parę metrów dalej i po problemie.Jak koło bloku by był parking nawet na 100 samochodów to zawsze znajdzie się ktoś,komu będzie za daleko.
Kalina
28.11.2011 09:51:35
Ze zbieraniem podpisów nie tak było jak napisałaś.Ogłoszenie wisiało kilka dni i każdy miał już wyrobione zdanie na ten temat.
Polu,na "śmiesznym placu zabaw"hula wiatr.Na na parkingu by nie hulał?
Wyobraź sobie lato,upalny dzień,po godzinie 15 słońce przeszło na drugą stronę bloku,chcesz otworzyć okno na zieleniec i drzewa,bo tam jest dużo chłodniej,otwierasz ,a tu d..a.Nie ma zieleńca,nie ma drzew,z za okna bucha rozgrzane od betonu powietrze,dzieci rozkładają kocyki między samochodami,bo tylko przy blokach jest trochę cienia.......Mam pisać dalej.Tego chcesz ?
Kalina
27.11.2011 19:49:32
Ja chyba już wyczerpałam limit wpisów,bo kolejny mój komentarz,napisany w południe, jeszcze się nie ukazał.
Powiem wam jak to było z tym zbieraniem podpisów. To był swego rodzaju owczy pęd. Wpadła na klatkę krzykaczka, ogłosiła swój punkt widzenia i ludzie na poczekaniu podpisywali nie bardzo się orientując w sytuacji, ani nawet nie mając czasu na przedyskutowanie i przemyślenie, ale przecież głupio było odmówić. Myślę, że gdyby teraz przeszedł ktoś z podobną listą kto jest za parkingiem, nazbierał by jeszcze więcej głosów na tak, niż wcześniej na nie.
tia pewnie... parkingi niepotrzebne, ale jest niedziela wieczór i pod 13 się już nigdzie nie wciśniesz, ale co tam, na śmiesznym placu zabaw hula wiatr
hahaha
27.11.2011 17:27:43
co by czuli się jak u siebie, dobre!
Kalina
27.11.2011 13:34:01
Już kiedyś był ustrój co flaki sobie wypruwał dla dobra ludu.
I wtedy durny naród też nie był zadowolony.Mam wrażenie ,że ustrój się zmienił,ale w strukturach władzy -nie.Dalej jakaś grupka,wie co jest lepsze ,bez uzgadniania z zainteresowanymi.
Prawdopodobnie jesteś dorosły i masz problem z ławką pod blokiem? Dziwne? Nie potrzeba jej likwidować chociaż trzeba przyznać, że to najlepszy sposób. Rusz głową. A dlaczego ławkę oddaliście dresom? Spróbuj też sam, razem z sąsiadem lub znajomymi posiedzieć na niej. Przecież ławka jest dla wszystkich, nie tylko dla debili w dresie. Po takim "zajeciu" ławka przez dłuższy czas nie będzie przez nich używana - stanie się brudna, zabrudzona przez "pikników", nie siądą tak od razu na niej. Owszem, zgodzę się, teraz pogoda nie sprzyja leżakowaniu na ławkach pod blokiem, ale są inne sposoby, mnie lub bardziej skuteczne czy tez mniej lub bardziej drastyczne, np. ketchup, smar, zwykła psia kupa, gwoździki itp. Zobaczyć minę dresa, gdy rozedrze swe jedyne i ostatnie dresy na drzazdze wystającej z ławki - bezcenne.
Jurek
27.11.2011 11:07:39
Tak! Wybetonować Sieradz! Przy każdym bloku parkingi i to tak duże, żeby każdy mieszkaniec mógł zaparkować pod swym oknem co najmniej 2-3 samochody + przyczepę kempingową lub kampera! A wtedy Prezydent Tysiąclecia wprowadzi podatek od deszczu, bo z betonu woda w całości będzie wpływać do kanalizacji, a Rada Tysiąclecia w dowód wdzięczności za pomnożenie dochodów miasta podwyższy mu pensję do co najmniej 50 tys. zł.
Perez
27.11.2011 10:19:01
Parkingi sa potrzebne i spoldzielnia prowadzi dobra polityke, ale u nas sami ciemniacy, co nie chca niczego zmieniac. Spojrzcie sami na ostatnie wiadomosci: Parking be, szybka kolej be, wiatraki be, zachodnia obwodnica be, nawet wywalczona s8 dla niektorych be. Ciemny lud, wiec nawet wam już lampy Walczak gasi.......
Kalina
26.11.2011 13:26:56
Napisałam się,napisałam ,ale gdzieś przepadły 2 moje komentarze.Jak się nie pojawią to napiszę jeszcze raz,bo to ciekawe jest.
Kalina
26.11.2011 10:17:45
no właśnie-plac parking można zrobić "na upartego".A może tak przyjść na miejsce,pochodzić,popatrzeć i spróbować tak zrobić ,aby nie skłócać ludzi ?
W niektórych przypadkach wystarczy obniżyć chodnik,położyć płyty typu jumbo lub inne ażurowe,obsadzić to żywopłotem i sprawa małym nakładem kosztów załatwiona.Bierzmy przykład z najlepszych miast.Tam już to działa.Wpiszcie w wyszukiwarkę hasło zielone parkingi i zobaczcie sami.Np.
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSjaRU86Swsn7fNpwO34uajwSPKq9XshSbqRnjCXbHWG-xANil1
Kalina
26.11.2011 10:06:02
Plan zagospodarowania właśnie opublikowano na stronie UM Sieradz.
http://www.umsieradz.finn.pl/index.jsp?bipkod=/013/002
Zielak
25.11.2011 23:22:27
Wydaje mi sie ze najlepszy plac zabaw jest calkiem niedaleko, moze z 300m od opisywanego miejsca przy blokach BW 65;67,BB1. aczkolwiek przez ulice trzeba przejsc. Mysle, ze spora cześć rodziców tez sie troszke rozleniwila i zamiast isc z dzieckiem na plac zabaw, to lepiej puscic je same i patrzeć przez okno czy jest OK.ulica Bohaterów Września faktycznie jest bardzo ruchliwa i obawy mieszkanki sa jak najbardziej na miejscu.
Opisywane miejsce to naprawde spory kawalek. Na upartego mozna tam zrobic parking i odnowiony plac zabaw
Ciekawe ile to jeszcze musi byc wyborów prezydenckich, zeby laskawie polozyli dywanik asfaltowy przy blokach BW 57,59,65,73 i BB1....żal pl
Matti
25.11.2011 18:51:40
A gdzie można taki plan zobaczyć? Może zapodasz linka Kalinko, chętnie popatrzę ; )
Do Feel. Na Braterstwa też pełno patologii
Kalina
25.11.2011 09:42:18
a gdzie mieszkasz ?
Bo ja właśnie najbliżej proponowanego prakingu.
Nie powiedziałam -nie pomysłowi,ale lokalizacji.Wskazaliśmy inne .
Nie chcę za oknami mieć betonu i spalin.Wyciąć drzewa i zabetonować trawę ,czy to jest rozwiązanie ?Można wszystko zrobić tak,aby pogodzić różne interesy.Po co niepotrzebnie skłócać ludzi ze sobą ?
Mniejsze parkingi można zrobić w szczytach budynków-nikomu nie będą przeszkadzać.Właśnie został opracowany plan zagospodarowania terenów po drugiej stronie BB.Tam też nie będzie zieleni tylko bloki.
Matti
25.11.2011 09:24:03
Coś mi się obiło o uszy, że u Was już dawno chcieli robić parkingi, tylko znaleźli się tacy jak u nas i oprotestowali. Dlatego teraz proponują nam ;)
Oby z lepszym skutkiem
Matti
25.11.2011 09:21:45
Tak masz rację Kalino, spółdzielnia to my, ale pod zarządem SSM. Na ostatnim przykładzie z parkingiem zastanów się jakbyśmy sobą zarządzali sami? Kłócilibyśmy się o wszystko na zasadzie wolnej amerykanki. A pojęcie głupich pomysłów jest bardzo względne. Zdania są mocno podzielone w tym przypadku. Ja akurat na parking się zgadzam !!!
zdegustowany
25.11.2011 09:16:36
Spółdzielnia wymaga w tym wypadku zebrania podpisów 50 % mieszkańców?
Niestety, zasadę bezwzględnej większości stosuje tylko gdy jest to wygodne.
Przykład?
Kiedy na początku bieżącego roku większość mieszkańców na 10 wystąpiła do SSM z prośbą o usunięcie ławki sprzed bloku i jeden z mieszkańców zgłosił sprzeciw władze spółdzielni uzasadniły to brakiem jednomyślności. Dodam, że sprzeciw zgłosiła lokatorka, której podopieczny i jego koledzy - a często bywa, że i cała gromada nastolatków wrzeszczą pod blokiem do późnych godzin.
Władze spółdzielni wcale nie interesował fakt, że w zgromadzenia odbywają się pośród przekleństw.Przy okazji malowane są świeżo odnowione elewacje, a od czasu do czasu trzeba prosić o interwencje policji lub straży miejskiej.
Pan prezes w ostatnim spotkaniu na antenie Naszego Radia wspominała jak wiele można zrobić grupowo. Chociaż Sieradzka spółdzielnia wiele robi to jednak jej pracownicy nie bardzo wiedzą co oznacza wola większości nawet jeśli dotyczy to małej społeczności obejmującej zaledwie mieszkańców jednej klatki w bloku.
Chuligani jak rozrabiali tak rozrabiają i wola większości znaczy tyle co nic..
Matti
25.11.2011 09:11:32
...i nie jedz więcej zgniłych jaj, jabłek i pomidorów, to od razu lepiej się poczujesz ; )))
tyle - to równorzędnie można za argumentować, że po cholerę Tobie parking jak korzystasz z niego tylko w nocy. I żeby była jasność też mnie czasami trafia jak nie można zaparkować na chwilę lub z dziećmi na rękach trzeba iść 200m. bo parking pod blokiem jest zapchany przez tych co tylko z aut korzystają w weekendy (i to nie rzadko tylko te długie). Ale jabyś to widział praktycznie?
Pier Dzoncy - mam nadzieje że masz znajomego protetyka i chirurga plastycznego - jak nie to z nim coś zrobisz poszukaj i popytaj o cennik!
Kalina
24.11.2011 23:17:51
Spółdzielnia to my,więc nie możemy sobie mówić stop.Mówimy głupim pomysłom zdecydowane stop.
kobietka
24.11.2011 21:19:55
skoro mieszkańcy ul. BW oraz BB tak bardzo nie chcą parkingu to ja serdecznie zapraszam z tym parkingiem na ul. Jagiellońską. nam na pewno się przyda. zieleni jak również placów zabaw mamy wystarczajaco tylko parkingów nam brakuje.
misza
24.11.2011 21:07:04
Akurat tam jest blisko pole więc psiarze zwykle chodzą z psami tam, co najwyżej okoliczni blokersi sr*ją ze swoimi amstafami na placach zabaw
Kalina
24.11.2011 20:50:51
Moje okna też tam wychodzą,ale nie "tędy droga".Mam nadzieję,że rozsądne argumenty przeciw parkingowi zadziałają.
zawsze zdrowy?Błąd_critical!
24.11.2011 19:33:01
Złapiesz jakieś choróbsko , kręgosłup nawali , z pracy zwolnią i Ty zaczniesz pierdzieć w stołek.
spóldzielca
24.11.2011 19:29:56
Dzięku pisowskim durnowatym ustawom poszatkowano własność spółdzielni na drobne. Będzie szarpanina czyja piaskownica , czyj parking i czyka rurka z ciepłą wodą.
Pierr Dzoncy
24.11.2011 17:52:58
na tzw. podwórze między blokami, gdzie jest zieleń i plac zabaw. Niech tylko zrobią parking, to na pewno znajdzie się u mnie trochę zgniłych jaj, pomidorów lub jabłek, a w ostateczności jakaś zużyta prezerwatywa z farbą nitro do przemalowania tych samochodów.
realista
24.11.2011 16:23:52
Są zebrania członków spółdzielni, tylko mało kto bierze w nich udział.
Po tych wpisach widać, że to zwykłe ujadanie. Zainteresowani tematem niestety muszą się zorganizować i tyle.
Teren zielony, jeżeli jest potrzebny, a na pewno jest potrzebny, też można z głową zagospodarować.
Na tym powinno zależeć mieszkańcom tych konkretnych bloków.
Niektórzy tu wypisują, że mało dzieci, że dzieci urosną - fakt.
Ale jak nie piaskownica, to będzie potrzebne miejsce do jeżdżenia rowerkiem, do jeżdżenia na rolkach i takie tam różne.
A i z czasem ci, którzy teraz są młodzi i mają małe dzieci pewnie się stąd wyprowadza, a na ich miejsce przyjdą nowi młodzi z małymi dziećmi.
Trudno będzie mieszkać na betonowej pustyni.
A gdzie to jest napisane, że bez wody i roślin można żyć?
Adriana
24.11.2011 15:32:02
Słyszysz pierwszy raz ponieważ nie czytasz ogłoszeń.
Adriana
24.11.2011 15:29:31
Ciekawe czy będzie pani chodziła z dzieckiem do 12 roku życia na ten plac zabaw, czy dziecko będzie chciało chodzić z panią. Chyba że nie interesuje się pani swoją pociechą i pozwoli na chodzenie po całym osiedlu, nie wiedząc co się dzieje. Większość matek woli jednak 'mieć na oku' swoje dzieci.
Maria
24.11.2011 15:22:54
Ale ten parking nie jest potrzebny. Mamy gdzie parkować. Są również miejsca w innych miejscach na parkingi. Jest to parking dla bloków przy piekarni bo one nie mają gdzie parkować. Tylko że im łatwo się burzyć ponieważ oni mają plac zabaw.
A my nie ! To nie im chcą zabetonować wszystko wokół bloku.
Marta
24.11.2011 15:15:36
A co masz do tego ty ?
dobry pomysł zapraszamy do nas z tym parkingiem, jesteśmy za
Matti
24.11.2011 14:27:19
Jako ciekawostkę zdradzę Wam, że ten szeroki pas zieleni był zostawiony pod drugą jezdnię, bo miasto miało się bardzo rozbudowywać na zachód i południe, ale komuna upadła i zostało jak jest.
KALINA
24.11.2011 13:28:40
Wejdź proszę na stronę UM Sieradz - sprawdź jakie są plany w stosunku to tych wolnych przestrzeni-to zaczniesz walczyć tak jak my, o każde drzewo i kawałek zieleni.
Kalina
24.11.2011 12:32:48
Dzieci będą mieć kiedyś samochody to oczywiste,ale będą mieć kiedyś dzieci.I im ten plac zabaw bardzo się przyda.
Kalina
24.11.2011 12:28:05
Bardzo dziękuję młodym ludziom,którzy tak bardzo zaangażowali się w obronę zieleńca i drzew przed blokami.Walczą o normalność.O prawo do odpoczynu w godziwych warunkach.Jak powstanie tam parking na 43 auta to nie będzie można otworzyć okna. Nie może być tak,że ktoś przed biurkiem wymyśli bzdurę i jeszcze napisze ,że to dla dobra mieszkańców.Dla dobra mieszkańców to trzeba zrobić parking podziemny-tak ,żeby nikomu nie przeszkadzał.
Kalina
24.11.2011 11:53:15
Myślę,że gra jednak warta jest świeczki,ponieważ zdrowie mieszkańców jest bezcenne.
Kalina
24.11.2011 11:51:10
Tam bliki tak są zbudowane,że obojętnie w którą stronę stanie samochód , spaliny komuś będą wlatywać do mieszkania.I jeszcze budynki stykają się , ma przerwy,więc nie będzie przewiewu.
Kalina
24.11.2011 11:47:30
Myślę,że parkingu brak właśnie dla mieszkańców bloku,którym zrobiono nowoczesny plac zabaw.Tak jest jeszcze dużo miejsca,może zrobić tam parking ?
Parkingi zaproponowaliśmy w szczytach budynków-wszystko zaznaczyliśmy na dołączonych mapkach.
buahahaha
24.11.2011 11:10:25
wiem, nie pytałeś się samego siebie przed lustrem, ale żeby o tym pisać publicznie?
dokładnie, po co komu trawnik z chwastami, żeby tam jeszcze była jakaś ładna zieleń a nie samosieje
JERZY
24.11.2011 10:51:39
TE KOMENTARZE TO CZYSTA POLITYKA.
JAKO WŁAŚCICIEL MIESZKANIA TO JA MAM DECYDOWAĆ O MOIM TERENIE A
NIE PANI GĄSIOROWSKA.
NIECH PANI GĄSIOROWSKA ZORGANIZUJE OFICJALNE ZEBRANIE TO SIĘ
WŁAŚCICIELE WYPOWIEDZĄ, A NIE SSM.
PODZIAŁ TERENÓW JEST CHYBA PRZYPISANY DO DANEGO BUDYNKU
jarek
24.11.2011 10:35:19
Ludziskom zawsze źle jednym parking przeszkadza innym plac zabaw norma polska
Tam duże parkingi zwłaszcza na odcinku Grunwaldzka - Boh. Września rozładowały by w znacznym stopniu ten problem.
Nie rozmawiamy również o wyprowadzaniu się na wieś.
no chyba jednak nie jestem, bo rozmawiam z ludźmi nie poprzez internet i wiem, jakie jest ich zdanie na ten temat
Na ul. zajęczej przydałby się nowe parkingi zamiast tych "zatoczek" - ani tam zieleni, ani to place zabaw (raczej WC dla psów).
nie_dyskutuj
24.11.2011 09:40:12
nie dyskutuj i ty, mój komentarz to ironiczna rada dla użytkownika imieniem Adriana, która sama daje takie rady, każdy kij ma 2 końce, a ja na debilne argumenty odpowiadam tym samym, bo z głupoty ludzi nie wyleczysz
podobno inteligentny człowiek potrafi wyłapać ironię...
całe szczęście że jesteś marginalnym przypadkiem (`Tyle)
wartoścowania ludzi.
Matti
24.11.2011 09:26:29
nie staraj się tak bardzo bo i tak nie dasz razy. najpierw zrozum siebie człowiecze, rozmawiamy tu o parkingu a nie o wizach do usa. Won!
Normalny
24.11.2011 09:15:46
Debile nie pytali debila i wszystko jasne.
a ja mam taką propozycję:
znajdźmy sobie inne miejsce na parking, na którym zakaz parkowania będą mieć wszyscy ci, którzy więcej czasu spędzają na pierdzeniu w stołek w kuchni przy oknie i spacerkach po placach zabaw zamiast pracować, zarabiać uczciwie pieniążki w pracy, do której trzeba dojechać samochodem...
buahahaha
24.11.2011 09:09:09
jerzy znowu się sfrajerzył
osiedlu , to był świadomy wybór. Teraz ma nastąpić zmiana i ja z rady wyprowadzania się na wieś nie skorzystam. Równie dobrze Ty możesz się wyprowadzić do centrum Katowic naprzykład. Rada równie dobra co idiotyczna.
Jest drugi dom . Może konkretne odległosci i przepis podasz?
nie_dyskutuj
24.11.2011 09:03:48
"Jeśli ktoś jest osoba która lubi tonąć w spalinach to proszę zmienić miejsce zamieszkania."
mieszkasz w mieście, tutaj jest miejsce na parkingi i koniec dyskusji, a jak ktoś tęskni za zielenią i przyrodą, to właśnie niech taka osoba się wyprowadzi na wieś
jurek
24.11.2011 09:02:11
Podszkol się trochę. Na parkingach położonych bezpośrednio przy bloku nie wolno parkować rurą wydechową w stronę domu. Jeśli ktoś tak robi należy wykonać telefon na nr 986.
wypad
24.11.2011 09:01:07
najbardziej to narzekasz ty i twoja klika od blokowania sensownych inwestycji w mieście
buahaha
24.11.2011 08:59:09
debili nie pytali o zdanie
Szczególnie zawarty w punkcie 4. to proponuję Ci - wyprowadź się gdzieś daleko od tego społeczeństwa. Usa podobno loterię wizową dla polaków znowy uruchomiły , tam optymistów potrzeba.
Zbadaj jeszcze życiorysy sąsiadów ze trzy pokolenia wstecz.
JERZY
24.11.2011 08:41:57
ZOBACZYMY JAKI BĘDZIE TWÓJ STOSUNEK DO SPRAWY JAK RURA
WYDECHOWA BĘDZIE WCHODZIŁA CI DO POKOJU, A JESZCZE
SZCZEGÓLNIE ZIMĄ
Fabienne
24.11.2011 08:28:57
Ha Ha "Po 1. i dla ''srających psów'' miejsce gdzieś być musi" - oj mieszkająca tam sieradzanko teraz wiemy gdzie wychodzimy z pupilkiem zrobić kupę - na placyk zabaw, ładnie to tak, a później ktoś inny wdepnie w śmierdzącą kupę. Nie wstyd tak.
A tak wogóle co do parkingu ma Tomczyk?
Fabienne
24.11.2011 08:18:05
Poczytałam Wasze komentarze i wyciągłam wniosek:
1. nasze dzieciaki nie będą wiecznie w piasku i na huśtawkach się bawić, ani się nie obejrzycie drogie matki wasze pociechy nie będą chciały z wami chodzić na ploteczki przy piaskownicy.
2. już wkrótce swoim pociechom zafundujecie autko no bo dlaczego ma być gorszy od kolegi - a gdzie je pozostawi - na chodniku lub trawniku albo jak będzie miejsce to na parkingu.
3. w jednym komentarzu przeczytałam, że rodzi się na naszym osiedlu dużo dzieci - dużo to znaczy ile - 20, 50. w moim bloku na 20 lokatrorów jest raptem 6 dzieciaków ( blok BB 10) na przeciwko w bloku 13 ok 7 dzieciaków.
Czyż tak dużo mamy dzieci na osiedlu?
4. a jeśli chodzi o zieleń, o którą tak bardzo zabiegacie to proponuję działeczkę i własny domek z własnym parkingiem i własnym placem zabaw.
A skoro zdecydowaliście się mieszkać w blokowisku to zawsze po pracy można wyjść na spacer ( a mamy gdzie, wokół fajne ścieżki wśród pól ) i dotlenić mózgi i gwarantuję, że lepiej się wtedy śpi, a nie wiecznie narzekać, być z czegoś niezadowolonym.
Niezależnie co by spółdzielnia zrobiła to i tak większość będzie niezadowolona. Nasze społeczeństwo jest takie, że jak nic się nie robi to ŹLE, a jak już jest jakiś pomysł to SPRZECIW, a jak coś zrobione nie po myśli, któregoś z mieszkańców to też ŹLE.
"Przedstawili już spółdzielni dogodniejszy plac, na którym mógłby powstać parking"
O jakim placu mowa? Bo nie widzę tu na tyle dużego terenu, bo opłaciło się budować parking na który wjedzie kilka aut
Nie przesadzajmy znowu z tym brakiem zieleni wokół nas, przecież mieszkamy prawie w Zapuście. W stronę wschodnią znajduje się wielki, wciąż zadrzewiany teren zieleni, a w stronę zachodnią pola, łąki, sady aż do Kalisza ; ))))
to trzeba było się z Braterstwa Broni nie wyprowadzać
no no no, bezdzietna 16 latka, pracująca, do tego nienawiedzona.....Jak jesteś jeszcze ładna to się z Tobą umówię :)))))))))))))))))
Pozdrawiam
Mieszkam w bloku nr 10 i trochę to niesprawiedliwe, że nam zrobili pod oknami plac zabaw na który złazi się całe osiedle i jest strasznie głośno w ciepłe dni, a także i ostatnio w nocy, a mimo to nikt się nie sprzeciwia. Wy nie wyrażacie zgody na parking, na którym sami byście przecież mogli parkować. Szkoda, bo chętnie byśmy się zamienili.
Ha, ha, ha, w takim razie moje słowa nie były do Ciebie, tym niemniej jednak Twoja wypowiedź mnie urzekła. Ale z drugiej strony spójrz jaki odzew. Prawda jednak w oczy kole. Powiem krótko: sama jestem pracującą matką, ale nie mam czasu na domowe przedszkole przed blokiem, więc odwożę dziecko do prawdziwego. Jak już wracam z pracy, jest późno i nie mam gdzie zaparkować auta, bo wszystkie miejsca zajęte. A jak chcę skorzystać z placu zabaw, to idę na Braterstwa Broni 10, proste. Adresu nikomu nie zamierzam dawać, bo niem mam zamiaru się kumplować z wiejskimi plociuchami, ha, ha, ha!
franca
24.11.2011 00:56:24
na łokietka zrobcie lepiej tam posterunek mo ,bo strach tam wyjsc
Adriana
23.11.2011 23:42:57
Pewnie Pani Olga nie mieszka na naszym osiedlu :)
Myślę że jest o co walczyć, mało pozostaje zieleni. Dobrze że są ludzie na świecie którym się chce. Którzy potrafią robić coś więcej niż tylko narzekać.
zacofaniec!
23.11.2011 23:28:43
ps. mam 16 lat i nie jestem ani nawiedzona, tymbardziej bezrobotna a juz na pewno nie matka : ). 502460319 - czekam na adres.
matka
23.11.2011 23:26:57
Jeśli nie masz dzieci to się powstrzymaj bo nikt by nie chciał mieć takiej matki która dba tylko o siebie.
matka
23.11.2011 23:25:58
Myślę że to właśnie ty przyjechałaś z daleka, i brakuje ci miejskiego życia bo jedyne co robisz to liczysz samochody przez okno. Widać że nie mieszkasz tu od zawsze, wszyscy ludzie którzy mieszkają tutaj od początku są za placem zabaw. Jeśli ci nie pasuje to prościej będzie jeśli się wyprowadzisz.
Kaska
23.11.2011 23:25:40
Wypraszam sobie nazywanie mnie 'zacofańcem', poproszę Twój adres jutro pojawie sie z petycja, powiesz mi, ze sie nie zgadzasz i po problemie:). nie chce podważać twojego autorytetu ale masz beznadziejne podejscie do zycia, 'kilku nawiedzonych bezrobotnych'? prawi 70 % mieszkańców nawiedzonych i bezrobotnych- w dobrej melinie mieszkamy!
adriana
23.11.2011 22:50:12
Też kiedyś byłeś/łaś 'bachorem' i darłeś/łaś 'papę'. A ja bluzgów nie słyszę.
A ja proponuję by podpisy zebrała SSM i to rzetelnie od tych co są za proponowaną inwestycją, a nie od tych kilku nawiedzonych bezrobotnych-zawodowych matek-polek, którym rodzice ze wsi pokpili tu mieszkania a teraz wielkie sieradzanki zgrywają, tych co to tylko całe dnie z nudów na plotach spędzają na tymże placu. Bo jak takie wpadły do każdego znienacka i mu podsunęły kartkę do podpisu sugerując na głos wybór to i nazbierały 50%. Ja w domu jestem wieczorami i jakoś do mnie także nikt z tych zacofańców nie przyszedł. I takich jak ja jest więcej. W garach sobie mieszajcie a nie w parkingach! A jak nie pasuje to z powrotem na gospodarę ;)
do MK
23.11.2011 22:19:20
No nie rób z siebie idioty, przecież jest koniec listopada i sam jesteś już po wykopkach...
ejtamejtam
23.11.2011 21:37:45
Wolę parking niż stada bachorów drących papy (czytaj bluzgających okrutnie) przy grze w piłę od rana do nocy.
Adriana
23.11.2011 21:16:26
To ja wystąpiłam z inicjatywą petycji. Dużo mieszkańców również pisało pisma. Jeśli kogoś nie ma w domu do godziny 20 przez cały tydzień albo nie otwiera drzwi, to przeprasza, ale nie będziemy nachodzić mieszkańców w środku nocy. Są osoby które same się zgłosiły do mnie, bo ich nie było a chcieli podpisać. Parking jest przed blokiem 13. Jest na nim dużo miejsca. Są również złożone prośby o wybudowanie parkingów ale w innych miejscach np.w szczytach bloku. Jeśli ktoś jest osoba która lubi tonąć w spalinach to proszę zmienić miejsce zamieszkania. Rodzi się tutaj naprawdę dużo dzieci. A mieszkańcy z bloków obok mają place i się cieszą. Można przejść kilka kroków dalej ale można też przejść kilka kroków dalej aby dojść do samochodu. Tylko widzę że Państwo są bardzo leniwi.Rodzice mogą wyglądać przez okno aby sprawdzić czy ich dzieci są bezpieczne. Jest to stary plac zabaw ale można go zmienić na nowy. Boisko do kosza, jedne gdzie piłka się odbija, jest tylko na tym placu zabaw. A jeśli chodzi o psy to proszę zwracać uwagę właścicielom.
JERZY
23.11.2011 19:49:37
I NAJLEPIEJ ABY STAWAŁY SAMOCHODY SKIEROWANE RURA WYDECHOWA NA TWÓJ BALKON
Pierr Dzoncy
23.11.2011 19:45:12
tych czworonożnych zasrańców to one mniej dokuczają mi niż te śmierdzące, kopcące szmelc-vageny w" dizlu" i trąbiące i wyjące alarmami pod balkonami.
mieszkajaca tam sieradzanka
23.11.2011 19:25:50
Braterstwa Broni 13 i 15*. Po 1. i dla 'srających psów' miejsce gdzieś być musi. Po 2. chodziłyśmy 2 razy po wszytkich mieszkaniach o godzinie 17 i 19 i kto był w domu ten swoje zdanie wyraził po nocach chodzić nie będziemy:). Po 3. parkingi można wybudować w szczytach bloków i zamiast szerokiego chodnika przed 15- i ten pomysl jest zainicjowany w petycji oraz mamy wsparcie w tej sprawie Sz.P. Tomczyka, wiec przestancie sie burzyc. Większosci parking nie odpowiada w tym miejscu i koniec. Nie wiem czy przyjemnie będzie a raczej byłony Wam z każdej strony patrzeć na samochody albo wylewać wodę z zalanych piwnic, jeśli z każdej strony otoczy nas beton!. Światła i hałasy pochodzące od samochodów też będą średnio przyjemne, szczególnie przy akustyce tego placu. I nasz plac zabaw to jedyny gdzie samochody wjechać NIE mogą, więc może tego nie zmieniajmy, bo gdzie wszystkie te dzieciaki mają się do cholery bawić?!. trochę zrozumienia dla matek, kiedys ludzie radzili sobie bez samochodow- czasy sie zmienily,okej, ale dzieci nadal istnieja i chca sie bawic! ps. co do kilku metalowych zlomow i pozostalosci po piaskownicy - moze ktos by ruszyl 4 litery i zawalczyl o nowy plac zabaw i dla nas, ludzie potrafia tylko narzekac. dziekuje.
yhmmmmmmmm...ten krzyk to nie o plac zabaw tylko o miejsce dla srających psów pod balkonami,mnie również nikt nie pytał o zdanie a jestem ZA PARKINGIEM ...................
Pierr Dzoncy
23.11.2011 16:25:48
zebrała te 50% podpisów mieszkańców, którzy są za parkingami? W tej chwili to spółdzielnia (czytaj-Gąsiorowska) podejmuje arbitralne decyzje za wszystkich mieszkańców, uszczęśliwiając ich na siłę.
Podobna sytuacja jest z domofonami, które mają być instalowane ponoć dla bezpieczeństwa ukochanych przez p.prezes,mieszkańców. Już ja sam zadbam o swoje bezpieczeństwo najlepiej.
Matti
23.11.2011 16:02:06
Ciekawe kto, kiedy i jak zbierał te podpisy, bo ja jestem za parkingiem i nikt mnie nie pytał co myślę na ten temat. Wg słyszę o tym po raz pierwszy...
no ja właśnie ciebie widziałem jak z okna 13. wyglądałeś przed chwilą
pewnie sprawdzasz czy pyrki rosną
sebek
23.11.2011 15:05:54
przecież w 13 i 11 to same wieśniaki mieszkają. Najlepiej jakby sobie kartofli nasadzili pod balkonami
Chyba nie chodzi o tą pozostałość po piaskownicy co pozostała i kilka metalowych złomów. Prawdziwy plac zabaw to macie przecież podwórko obok przy Br.Broni10. Ogrodzony, oświetlony i nowoczesny. Ale po co parking, lepiej niech psy mają gdzie wychodzić. Durny naród.
Fabienne
23.11.2011 14:55:40
Nie rozumiem mieszkańców.
Wszystkie miejsca parkingowe wokół Braterstwa Broni 11, 13, 10, 9, 12 pozajmowane, każdy ciśnie się jak może, auta pozostawiają na chodniku niedaleko sklepu spożywczego i piekarni I MÓWIĄ NIE!!!
"jest tam ogromny plac zabaw, gdzie bawią się dzieci z okolicznych bloków. To jedyny plac zabaw w okolicy, gdzie nie mogą podjechać samochody. - mówi mieszkająca tam sieradzanka" - sieradzanka nie wie że istnieje w okolicy piękny plac zabaw ogrodzony z różnymi przyrządami gimnastycznymi między BB 10 a 11 listopada. Czyż nikT sieradzanki nie poinformował. Na tym placu zabaw również bawiły (ubiegłego lata) i będą się bawić dzieci z okolicznych bloków. Wystarczy przejść kilka kroczków dalej. Polecam naprawdę warto.
"Przedstawili już spółdzielni dogodniejszy plac, na którym mógłby powstać parking" - ciekawe jaki inny plac i w którym miejscu? Chętnie bym poznała.
Tofik
23.11.2011 14:52:47
Niedługo dzieciaki dorosną, zrobią prawo jazdy, rodzice na 18-tkę kupią autko i nie będzie gdzie zaparkować. Tam jest taki hektar placu, że i parking by się zmieścił i plac zabaw. Ludzie myślą chorymi kategoriami, nie rozumieją, że czasy się zmieniają. A raczej nie nadążają za nimi. Popieprzony naród, na wszystko narzekają. Brak parkingu źle, budowa parkingu źle...
JERZY
23.11.2011 14:30:49
CZY MIESZKAŃCY PODJEDLI TAKĄ UCHWAŁĘ, GDYŻ ZGODNIE Z PRAWEM W
TYCH BUDYNKACH MUSI BYĆ WSPÓLNOTA MIESZKANIOWA I TO ZBIÓR
WŁAŚCICIELI PODEJMUJE TAKĄ DECYZJĘ A NIE SSM