strzałka do góry
30.12.2011 15:44:06 (Aktualizacja: 30.12.2011 15:44:06)
region

Wypadek na DK 12/14, śmierć na miejscu

Tragiczny wypadek na trasie pomiędzy Sieradzem, a Zduńską Wolą. W wyniku zderzenia trzech samochodów zginął kierowca jednego z pojazdów.

(fot. nasze.fm)

Kto planuje właśnie jazdę trasą krajową pomiędzy Sieradzem, a Zduńską Wolą musi się niestety liczyć z poważnymi utrudnieniami w ruchu. Wiemy już, że zderzyły się tam trzy samochody: osobowe Opel, VW Passat i ciężarowy Star. Ze wstępnych informacji wynika, że kierowca VW z nieustalonych dotąd przyczyn zjechał na przeciwny pas ruchu wprost pod nadjeżdżającego Stara. Uderzenie było na tyle silne, że kierowca VW zginął na miejscu. Policja nie ustaliła jeszcze jego danych osobowych, wiemy jedynie, że był to starszy mężczyzna. Pozostali kierowcy zostali przetransportowani do sieradzkiego szpitala, ale ich życiu nie zagraża niebezpieczeństwo.

Na miejscu działają strażacy i policjanci z Sieradza. Ruch jest całkowicie zablokowany, a utrudnienia potrwają kilka godzin. Policja zorganizowała objazdy przez Woźniki i Rzechtę.

Komentarze

kobietka 09.01.2012 01:40:24
nie masz się czym chwalić. mam nadzieję, że nikt nie będzie cię naśladował. nie bronię kierowców ciężarówek, ale wykonanie twojego manewru nie zawsze skończy się tak jak w twoim przypadku. masz szczęście, że nie wjechał ci w tył samochodu i nie wylądowałeś w rowie bądź też pod jego nogami bo niewiadomo jak to by sie skończyło. dobrze tez, że naczepą nie zmiażdżył samochodu na drugim pasie ruchu bo miałbyś tych ludzi na sumieniu. debile zdarzają się i w osobówkach i ciężarówkach także jest to temat rzeka.
Urban Horn 04.01.2012 21:06:48
Raz miałem okazję jechać po tej drodze za cyrkiem -15 na godzinę. Druga sprawa to jak np złapiesz gumę to korek od razu na kilka kilometrów. Gdyby nie było tych rowów to można uciec na bok.
urzędnik 03.01.2012 12:19:18
człowieku, co Ty piszesz, jaka zduńska wola to jest droga krajowa i to GDDKiA odzial sieradz odpowieda za ta droge. Zdunska nie ma tu swojego udzialu-DROGA KRAJOWA DYLETANCIE. Sieradzowi dziekuj.
Jan 02.01.2012 17:01:59
Ludzie! Co wy pieprzycie. Jakie ograniczenie ze względu na rowy? Tam jest tylko 50 km/godz bo to jest obszar zabudowany!!! Tam na kilku kilometrach co 30-50 m jest wjazd do posesji i to niemalże po obydwu stronach drogi! Jak wyobrażacie sobie jazdę w takich warunkach np. 80 km/godz.? Chociaż trzeba przyznać, że są tacy którzy sobie nie wyobrażają i jadą tam nawet 130-140 km/godz.
ZDW 02.01.2012 16:21:06
co do tych rowów to fakt zbyt głębokie i niczemu nie służące....
i jak by było mało.... wyłożone płytami....
szkoda bo droga w miarę ale chwila moment i można być w rowie a to już kaplica...i dlatego pewnie ograniczenie...
as 02.01.2012 11:40:32
oczywiście, że masz wpływ.
JustynaŚ 01.01.2012 16:32:35
znałam Pana Piotra Dusza człowiek Nazywany był TATĄ BULIM dowcipny miły serdeczny Współczuję rodzinie
Fazi 01.01.2012 11:36:38
nie przywłaszczaj sobie mojego nicka
xxx 01.01.2012 09:52:34
By nam podobie innych dróg nie pozwężali.
arb 31.12.2011 18:03:25
Nie twierdzę, że tak droga nie jest za wąska bo jest, jednak zaznaczam, ze na to wpływu niestety nie mamy. Jedyne co możemy zrobić to zwolnic, bardziej uwazać. Nie jest to sposob na wyeliminowanie wszystkich wypadkow ale jak pomoże ocalić choc jedno Zycie, to osobiście uważam, ze warto.
fazi 31.12.2011 15:12:21
za 2 lata bedzie S8 i nikt normalny nie bedzie jeździł tą drogą, będzie tylko ruch lokalny
jurek 31.12.2011 14:19:59
Prosta sprawa według mnie. Naucz się takiej samej kultury jaką oni prezentują. Sam miałem podobny przypadek właśnie w tym regionie tylko jadąc od ZDW. Też delikwent mnie raził światłami na co ja zareagowałem CHWILOWYM gwałtownym hamowaniem przy bezpiecznej odległości (bo zdawało mi się że kotek przebiegł drogę) ale jednak nastraszyło go to. Jak mu naczepę lekko zarzuciło i przyszło awaryjnie hamować tak sobie zdał sprawę, że tutaj są rowy i teren zabudowany. Duży nie znaczy, że trzeba mu ustępować.
wiesiek 31.12.2011 13:34:40
to nie byl obiazd . nikt nie wiedzial gdzie jechac
turysta 31.12.2011 13:00:46
Jedno widze jadąc od Stawiszcza do Zduni ze gmina Zdunska Wola droge krajowa rozbuudowała bez pomyslunku, skoro nie ma pobocza to po co takie duże i głębokie doły, czyzby dla samobujców., Widać nasz Sieradz lepiej myśli a Zunską Wolę zaorać i przyłączyc do Sieradza tak jak było do 1975 roku. Jedynie wtedy sama Zdunia była miastem wydzielonym ale nie było powiatu Zdunska Wola, zlikwidować powiat Zdunskowolski i zasypac głębokie rowy na drodze krajowej 12/14.
janek 31.12.2011 12:41:52
Sieradzki pulicer w innym miejscu pisze, że do końca nie jest pewne, że to ofiara wypadku kierowała tym samochodem, ale to pisze sieradzki pulicer, więc...
abc 31.12.2011 12:39:58
A policji na tym odcinku "ani widu ani słychu", myślą że atrapa fotoradaru wszystko załatwi.
A 31.12.2011 12:13:27
Bez przesady, ten Pan nie miał nawet 60 lat... nie nazywajmy ich staruszkami.
Zen 31.12.2011 11:46:01
Ci, którzy mieszkają przy tej drodze nie mogą narzekać na duży ruch czy zbyt dużą prędkość przejeżdżających pojazdów. Jeżdżę tamtędy dzień w dzień. Zagrożeniem dla bezpieczeństwa na tej drodze jest w pierwszej kolejności ograniczenie prędkości do 50 km/h - powinno być 70 km/h. Zawsze znajdzie sie idiota jadący 120 km/h. Oczekiwanie, że kierowca ciężko pracujący na wysokie podatki, zmuszony jechać tą drogą krajową zwolni do 50 km/h jest naiwnością - chyba, że przy słupku fotoradaru. Ci ludzie dziennie pokonują setki kilometrów czy to w tirach czy osobówkach. Ważne jest dla nich każde 5 minut. Nie są to samobójcy. Śpieszy im się najczęśćiej do domu, do rodziny, która jest często na drugim końcu Polski. Inaczej jest z tzw. niedzielnymi kierowcami, którzy codziennie pokonują "trasę" Sieradz - Zduńska Wola czy odwrotnie. Tak, oni mogą w tym miejscu jechać 50 km/h -im się nie śpieszy. Jeszcze jadą zderzak w zderzak, tak żeby stworzyć skuteczny korek na drodze, i absolutnie nie pozwolić wyprzedzić się "szaleńcowi", chcącemu jechać 70 km/h. To jest prawdziwe zagrożenie dla bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Bezpieczna jazda to taka, kiedy każdy kolejny pojazd wyprzedza zawalidrogę, a nie ustawia się za nim w kolumnie. Natomiast bezpieczne wyprzedzanie zawalidrogi, dość skutecznie wyeliminował projektant tej drogi. Oczywiście trudno żeby odpowiedzialni za tego drogowego potworka przyznali się do winy. Idą w zaparte i mówią jest OK. Prawda jest inna. Ta droga nie jest OK. Konkluzja moja jest taka. Ci, którzy projektują drogi i są odpowiedzialni za ich oznakowanie powinni z zasady mieszkać przynajmniej 50 km od miejsca zatrudnienia i dojeżdżać autem. Tak zdobyta wiedza o ruchu drogowym z pewnością przyniosłaby pożytek w postaci bezpieczniejszych dróg.
rebeliant 31.12.2011 11:31:20
Masz rację - podczas opadów deszczu/śniegu asfalt robi się ciemniejszy i absorbuje dużo więcej światła niż, jak jest suchy. A krew mnie zalewa, jak widzę z przeciwka jakiegoś durnia, który w takich warunkach włącza jeszcze dodatkowo przednie światła przeciwmgielne. Co do kierowców TIR-ów, niestety - obszar zabudowany czy nie większość z nich gna 70-80 km/h. I tym sposobem w terenie zabudowanym osoby jadące przepisowo blokują ciężarówki, zaś poza obszarem zabudowanym ciężarówki spowalniają ruch tym wszystkim, którzy chcą jechać 90 km/h. Jeśli chodzi, zaś o świecenie długimi - to normalne, ma to być taki element zastraszenia. Kup sobie czapkę z daszkiem a uchronisz się od oślepienia wstecznym lusterkiem, gdy następny raz będziesz miała przyjemność z takim kretynem, jak ostatnio. Możesz pomyśleć o zakupie konwertera CB/MW a będziesz słyszała w normalnym radiu co na Ciebie mówią na CB. Koszt niewielki, prosty montaż, nie wymaga dodatkowej anteny - nic tylko brać ;)
FX 31.12.2011 11:18:05
tak "święty" się odezwał. Nie powiesz mi , że nigdy nie złamałeś przepisów ruchu drogowego. Oczywiście nikt nie każe pędzić tą drogą 150km/h ale jak jest pusto / sporadycznie / to te 70-80 nie tsanowi tragedii. Jednak niech nawet wtedy np:pęknie opona i co uderzenie w beton - bo ciul projektant i drugi ciul zatwierdzający nie zaprojektował chociażby barier ochronnych nie mówiąc o szerszym poboczu. Tych d... z GDIKa kazałbym pozwalniać z wilczym biletem za ten odcinek drogi.
Pamiętacie wypadek z przed nastu miesięcy. Facio wyprzedzał z naprzeciwka prawidłowo motocyklista i też nie miał gdzie uciec -wpadł ppod samochód.Gdyby była inna droga to zwiałby na pobocze/ oczywiście to tylko pryszpuszczenie/
kierowca 31.12.2011 11:17:30
Jechać przez Czechy, Grabowiec i Stawiszcze 50 km/godz. i obserwować wściekłe miny wyprzedzających - bezcenne.
rebeliant 31.12.2011 11:08:54
Masz rację - jak się jedzie tam 50 km/h na godzinę to jest się wrogiem nr 1 dla wszystkich pozostałych. Jechałem tam niedawno nieco szybciej niż nakazują przepisy a i tak jakiś dureń na CB pytał się mnie, bo było mu za wolno - czy to jakaś wycieczka jest? A ja mu na to - kolega prawo jazdy to zdawał, czy kupował? I więcej się już nie odzywał.
Marian 31.12.2011 11:06:57
Ale ty jesteś bysztry? Ciekawe co jeszcze robisz w Sieradzu? Z tak przenikliwym umysłem nie zrobić ogólnoświatowej kariery, to naprawdę dziwne.
A gdyby tak odwrócić twoje pytanie i zapytać dlaczego praktycznie wszyscy zrozumieli ideę przebudowy tej drogi a tylko tobie się to nie podoba? Za 2-3 lata będziesz miał równoległe S8 bez rowów i tam będziesz mógł bawić się w "kupice z sieradzewa", tylko założę się, że typowo po sieradzku, znów będziesz odsądzał od czci i wiary zarówno budowniczych jak i projektantów drogi, bo takim jak ty, miosotowym sirodzokom od 0,5 pokolenia, nic i nikt nie dogodzi.
Stawiam tezę! Tezę nie do obalenia!!! Gdyby droga 12/14 od Stawiszcza do Czechów nie została ZMODERNIZOWANA, a przede wszystkim ZWĘŻONA, w tym czasie zginęłoby tam wielokrotnie więcej ludzi, liczba rannych szla by już setki (i nie wliczam tu motórzystów bo oni potrafią zabić się nawet na pustym lotnisku).
mario74 31.12.2011 11:06:34
To fakt
ali on adi 31.12.2011 11:06:14
Debile z was.. czy przynajmniej jedna osoba widziała by napisac,czy zjechal bo wyprzedzal,czy moze ktos na niego leciał !! a takto piszecie ze zawal moze,ze stary ,ze auto niemieckie.. masakra ludzie !!! debile i tyle, rodzinie wspolczuje
as 31.12.2011 10:54:44
idąc za Twoim tokiem myśleniowym - ludzkiej głupoty nie wytępisz również zwężając drogi. Ponadto tam zwykłą awaria,jak np zmiana koła związana jest od razu z kilkukilometrowym korkiem. Takie same korki powstają gdy porusza się po tej trasie maszyna rolnicza czy autobus (mpk w szczególności). Dawnej nie było z tym większych problemów, podobnie jak ich nie ma na odcinku od stawiszcza do mostu na warcie. Ponadto ja odpowiadam za siebie i osoby ze mną podróżujące, a znam klika przynajmniej przypadków gdzie dochodziło tam do tragedii gdy ktoś próbował skręcić do posesji a przez nieuwagę osób jadących za nim dochodziło do karambolu - dawniej można było z zachowaniem ostrożności ominąć taki samochód z prawej - i nie piszcie że to nie zgodne z przepisami bo myślę że każdy przynajmniej kilka razy taki manewr wykonał. DROGA POWINNA BYĆ SZERSZA (tak przynajmniej jak była poprzednio - problemem na tym odcinku był brak chodnika, który jako wystarczający można było wykonać po jednej stronie); dowody można mnożyć, a bynajmniej nikomu nie przeszkadza, że droga jest za szeroka ale jak jest za wąska to już jest kilkanaście głosów przeciw.
lekarz 31.12.2011 10:49:37
Przecież wśród dwudziestoparolatków czy trzydziestolatków też zdarzają się zawały. Wszyscy kierowcy co roku na badania! Najlepiej co 3 miesiące!
as 31.12.2011 10:40:44
do ARB - nie mierz innych swoją mierną miarą - zapewniam cię że jestem już osobą "poważną" i nie chodzi mi o nadmierną prędkość. Codziennie wożę dzieci i zaliczam siebie raczej do rozsądnych kierowców, nie powiem że zawsze jeszcze przepisowo ale staram się. A dobrze pamiętam jak było i ile było tragicznych wypadków jak była szeroka ta trasa. Popatrz ile mniej jest tragicznych wypadków na tej samej trasie na odcinku od stawiszcza do mostu na warcie, nawet drobne kolizje nie pociągają za sobą gigantycznych korków i utrudnień. Widać, że jesteś egoistą, który bardzo rzadko korzysta z tej trasy - ale tak to bywa w Polsce, że najwięcej zawsze mają do powiedzenia osoby, które najmniej mają merytorycznie do powiedzenia!
arb 31.12.2011 06:02:44
mozesz robić badania co tydzień i zawalu nie przewidzisz. jeżeli taki "stan" był powodem tego wypadku to można powiedzieć jedno: to byla tragedia a nie glupota.
arb 31.12.2011 05:59:16
ja w zupelosci Cie popieram, również często tamtędy jezdzę, tylko taka mala uwaga, ludzkiej glupoty nie wyleczysz szerokimi ulicami, nie ma warunków, nie jedziemy szybko. często jest tak, że jadę tam tyle ile pozwalają przepisy, czyli najczęściej 50, pogardliwe spojrzenia innych kierowców... jakby im sie krzywdę robiło... dochodzi do tragedii i co? winna droga... i własnie z taka bzdurą absolutnie sie nie zgadzam. Nie będziesz musiała uciekać na pobocze jeżeli jakiś baran Cię do tego nie zmusi... jak się komuś spieszy to niech wyjedzie 10 minut wcześniej...

Oczywiście, będą się zdarzać wypadki, spowodowane innymi czynnikami, zasłabniecie kierowców, poważne awarie samochodów, tylko wówczas o metr szersza droga tragedii nie wyeliminuje. tak jak w tym przypadku, nawet gdyby było szerokie pobocze, to gdy np. zaslab kierowca to jadąca z przeciwka ciężarówka ma taki kąt zjazdu, ze co najwyżej auto osobowe wbiło by się w nią metr dalej.

Na koniec apel. Przecież każdemu z nas zależy by bezpiecznie jeździć i żyć.

Droga jest jaka jest, tego nie zmienimy, na to wpływu nie mamy, możemy jeździć wolniej, bez zbędnych wygłupów, nie zlikwiduje to wszystkich zdarzeń ale bardzo je ograniczy.
Pozdrawiam
Sieradzanin V 31.12.2011 00:15:59
Gdzie miał uciec, skoro z lewa i prawa betonowe, głębokie rowy?! Gdyby była taka droga jak od Woźnik do Półboru to co by było w tym złego?!

Ilu jeszcze ludzi musi zginąć żeby ktoś prócz mnie zwrócił na to uwagę?
rebeliant 31.12.2011 00:07:56
Nie da się ukryć, że droga w tym miejscu jest za wąska i uciec nie ma gdzie. Jeśli już odseparowano pieszych i rowerzystów od jezdni powinno się podnieść prędkość z 50 do przynajmniej 70 km/h - dlaczego?! Bo pewna bardzo nieliczna grupa kierowców stara się jechać przepisowo, zaś pozostała większość, gna ile wlezie, wyprzedza na trzeciego i niestety dochodzi do wypadków. Z tego co zaobserwowałem TIR-y niemal zawsze gnają tam 70-80 km/h a osobówki w zależności od temperamentu i zacięcia "kierownika" w najlepszym wypadku tak samo lub szybciej. Reasumując moją wypowiedź nasuwa mi się pytanie - czy lepiej stwarzać zagrożenie tamując ruch jadąc przepisowo, czy może popłynąć z prądem i jechać tak, jak wszyscy?
ONA 30.12.2011 23:54:34
CODZIENNIE JAK WRACAM WIECZOREM DO DOMU I JAK PADA DESZCZ TO NAPRAWDĘ JEST NIEBEZPIECZNIE A NIE MÓWIĘ CO SIĘ DZIEJE JAK JEST ŚNIEŻYCA ŚMIERĆ W OCZACH NAPRAWDĘ I POWIEM ŻE JAK DZIŚ WIECZOREM WRACAŁAM DO DOMU TIR KTÓRY JECHAŁ ZA MNĄ OD SAMEGO PÓŁ-BORU DAWAŁ MI DŁUGIMI BYM W SNIEŻYCZY PĘDZIAŁA 100 BO 50 KM TO ZA MAŁO AŻ STRACH BYŁO SKRĘCAĆ W LEWO BO PRZEZ CIĄGŁE OŚLEPIANIE DŁUGIMI ŚWIATŁAMI BAŁAM SIĘ ŻE NIE ZAUWAŻY JAK BĘDE SKRĘCAŁA W LEWO TAKA PRAWDA KAŻDY MYSLI TYLKO O SOBIE BYLE SZYBKO I DO PRZODU.APELUJĘ DO POLICJI PROSIMY O WIĘKSZE KONTROLE NA TRASIE STAWISZCZE -GRABOWIEC. WRACAJĄC DO DZISIEJSZEGO WYPADKU DROGA TAK WĄSKA ŻE NAWET NIE MA MOŻLIWOŚCI UCIECZKI MANEWRU KTÓRY BY MOŻE URATOWAŁ ŻYCIE CZŁOWIEKA.FAKT CHODNIK OK TYLKO SZKODA ŻE PO DWÓCH STRONACH ULICY .
jo 30.12.2011 23:43:55
odważnych...mistrzu pióra
zzz 30.12.2011 22:57:22
PKS MPK i PKP nie mozna polecać ponieważ w.w. instytucje tną kursy i w ogóle robią łaskę ,że kogoś wożą. W dni nauki szkolnej to jeszcze jako tako ale w soboty , niedziele czy wakacje to już tragedia.
Jaro 30.12.2011 22:27:21
W wypadku brał udział samochód prod. niemieckiej. Przypadek??? Bez komentarza.
dedy 30.12.2011 21:23:58
Również zdecydowanie należy polecać pks mpk pkp młodym osobnikom nie używającym w ogóle mózgu w codziennych czynnościach.
mirek 30.12.2011 21:13:11
Na zmodernizowanej drodze jest to jest pierwszy tak tragiczny wypadek od bardzo długiego czasu. Gdyby ta droga nie została zmodernizowana albo gdyby tylko poprawiono nawierzchnię, ofiar śmiertelnych na tym odcinku byłoby bez liku. Głębokie rowy z betonowymi brzegami działają jednak trochę i wielu debili (oczywiście nie wszyscy) boi się tam jechać szybciej niż 130-140 km/godz. Gdyby nie zwężenie jezdni rodzime "kubice" jeździły by tam swymy beemamy łalbo adicamy po 200, a pewnie nawet i wiele więcej, natomiast przechodnie czy rowerzyści padaliby jak muchy.
tedy 30.12.2011 21:00:33
A widzisz, a nieużywanie intelektu nie jest karalne i można bezkarnie wypisywać bzdury.
mieszkający w pobliżu 30.12.2011 20:52:41
Brawo XX- bardzo mądra wypowiedź, nic ująć, nic dodać. Potwierdzam Twoje spostrzeżenia- żadnych wypadków w miejscu gdzie droga jest szeroka a wszystkie tam gdzie jest wąsko i są rowy. Przypadek??? Bez komentarza...
kolo 30.12.2011 20:37:12
i rowerkiem moze narobic wiele zlego na drodze. polecam pks mpk pkp.
bob 30.12.2011 20:25:34
i gdzie te dziadki do auta sie pakuja. potem zawal czy cos i nieszczescie gotowe. w pewnym wieku badania powinny byc co rok obowiazkowe - czesto staruszkow wzrok zawodzi i nikt tego nie kontroluje
alka 30.12.2011 20:24:17
no tak ale kamizelki odblaskowej to nigdy nie zalozyliscie wiec jak mogliscie o kierowcy oczekiwac ze was zalozy. zreszta to sie nie zmienilo do dzis - niedawno jadac od sieradza do zdw przed pol boru w ostatniej chwili zauwazylam ze poboczem jechal rowerzysta - bez swiatel bez kamizelki. tak tez zawsze chodzili mieszkancy stwaiszcza i dalszych miejscowosci. popieram ze te rowy to skaranie boskie i nie ma gdzie uciec bo co to za wybor albo wlic na czolowke z jakims wariatem albo wjechac do rowu? zadny!
kwsk 30.12.2011 20:16:07
Popieram xx źle zaprojektowana droga. Ciekawe czy ktoś za to odpowie.Nieumyślne spowodowanie śmierci jest karalne.To jest temat dla odwarznych prawników!!!!!!!
Mieszkaniec 30.12.2011 20:03:16
Bezpieczniej? Chyba tylko i wyłącznie dla kierowców, nie wiesz co przeżywali mieszkańcy, każdy się bał wyjść z domu, żeby go nikt nie potrącił, nie wspomnę o dzieciach, które musiały codziennie chodzić do szkoły. Ulica, ulicą, ale dla pieszych jest teraz o NIEBO bezpieczniej.
xx 30.12.2011 19:25:34
Czy Ty w ogóle widzisz,co piszesz? Ja tutaj mieszkam całe moje już dość długie życie. I nigdy wcześniej nie czułam się tak zagrożona na tej drodze,jak obecnie. Nie chodzi mi tutaj o poruszanie się jako piesza. Lecz o poruszanie się samochodem. Teraz jest TRAGEDIA. Nie masz gdzie uciec,w razie gdyby jakiś wariat np wyprzedzał na trzeciego. A teraz trasa na wysokości Półboru. Tam,mimo renowacji-jest piękna,szeroka droga. Tam również było dużo wypadków. A teraz? Są? NIE! Ani z udziałem pieszych,ani samochodów. Co najwyżej drobne puknięcie bo ktoś się zagapił. Albo kierowca przysnął. Jeżdżę do Sieradza prawie codziennie. Mimo górek,i czubów (bo inaczej nazwać ich nie można) wymijających na trzeciego pod górkę - tam czuję się bezpieczniej,niż na odcinku od zakończenia lasu,do Zduńskiej. Już nie raz uciekałam na pobocze. Czy też mój mąż,gdy jechaliśmy razem do domu,z dzieckiem. Uciekałam - bo miałam gdzie! Od zakończenia lasu-już nie uciekniesz. A wypadków wcześniej najwięcej tutaj było z udziałem zazwyczaj pieszych. Najczęściej pijanych. Bo nie było chodnika. Teraz toczą się po chodniku. I dobrze. Za to kierowcy mają przekikrane. I nie gadaj mi tu "noga z gazu"-bo jeździmy ostrożnie. Niestety są idioci,którzy w nosie mają bezpieczeństwo. To właśnie dlatego powinny być te pobocza. By NORMALNIE JEŻDŻĄCY mieli szansę na jakikolwiek ratunek... Pozdrawiam.
miezszkankowo 30.12.2011 19:09:30
on nie zaslabł tylko dusił się dymem
mieszkanka 30.12.2011 18:32:38
TO BYŁO DO PRZEWIDZENIA, NA TEJ TRASIE PO MODERNIZACJI DROGI JEŻDZI SIĘ PO PROSTU Z SERCEM NA RAMIENIU, TAK FATALNIE JAKIŚ DEBIL ZAPROJEKTOWAŁ TEN ODCINEK,TO JEST NAPRAWDĘ NIE DO POMYŚLENIA, ŻE ZOSTAŁO TO ZAAKCEPTOWANE MIMO WSZELKICH PROTESTÓW I PETYCJI.A TERAZ PRZEZ TAKIEGO MATOŁA GINĄ LUDZIE !!!!!!!!NIECH KTOŚ W KOŃCU ZAREAGUJE!!!
arb 30.12.2011 18:23:32
zapytaj taty, jezeli sam nie pamietasz ile bylo wypadkow przed przebudową na Stawiszczu, droga jest jaka jest, moze nie idealna ale przeciez mozna zdjac nogę z gazu i nie psioczyc jacy to projektanci beznacziejni.
ro 30.12.2011 18:01:37
FOTKI SĄ NA STRONIE POLICJA SIERADZ
as 30.12.2011 17:55:07
Za tą śmierć odpowiada również jej projektant. Zwężona maksymalnie rowy bardzo głębokie - w razie awarii nawet nie ma gdzie uciec. Dawniej z tzw. marginesami były o wiele bezpieczniej.
entliczek 30.12.2011 17:38:03
w starszym wieku to rowerkiem a nie samochodem...
Ktoś. 30.12.2011 17:14:07
Może chciał podnieść statystykę samobójców ? ; <
caroline. 30.12.2011 17:13:06
Może zjechał na przeciwny pas ?
powinni go na sekcje wziąć . -,-
a może to był zawał, i stracił panowanie nad kierownicą.
słuchacz 30.12.2011 17:03:07
szkoda że nie macie żadnych fotek, bo nie ma gdzie obejrzeć fotek
monsun 30.12.2011 16:10:59
czyzby wyprzedzanie na 3go?
b 30.12.2011 15:56:48
Skoro to starsza osoba, to być może zasłabł :(
Ja 30.12.2011 15:14:47
Jest jedna ofiara śmiertelna :(
adi123 30.12.2011 15:10:12
Jedna ofiara śmiertelna, pakowali ciało do worka.. prawdopodobnie facet z Sieradza, ale nie wiem dokładnie.
s-dzanka 30.12.2011 15:06:57
A już wiadomo,że są ofiary smiertelne.

Więcej informacji

PATRONAT

Zbliża się Puchar Mediów

Dzisiaj, 16:45:39
region

W najbliższą sobotę i niedzielę w hali w Warcie rozegrany zostanie 23. Turniej Amatorów w Halowej Piłce Nożnej o Puchar Mediów. Dziś w redakcji Naszego Radia odbyło się losowanie fazy grupowej.

2

Zduńska Wola

Ponad 200 uczniów szkół ze Zduńskiej Woli wzięło udział z ekologicznej lekcji z gwiazdami. W Miejskim Domu Kultury Ratusz w Zduńskiej Woli pojawili się prowadzący akcję "Eco Studio ELECTRO-SYSTEM", którzy zachęcali do recyklingu.

2

Zduńska Wola

Przez najbliższych kilka tygodni uczniowie z przedostatnich klas szkół średnich z terenu powiatu zduńskowolskiego będą szkolić się z zakresu udzielania pierwszej pomocy. Mowa o 15. już edycji projektu "Młodzież i Pierwsza Pomoc", który dziś, 3 marca, rozpoczął się w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zduńskiej Woli.

1

Nasze Radio 104,7 FM

23:30

Biedna Pani
Kobranocka

Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie

23:30

Góry, chmury i doliny
Jerzy Grunwald

Kontakt do studia

kontakt@nasze.fm

502 27 11 11

43 827 11 11

Co, gdzie, kiedy

06.03.2025

Miejski Dom Kultury Ratusz Zduńska Wola

07.03.2025

Zaprojektuj Swoją Pracę - warsztaty
Miejski Dom Kultury Ratusz Zduńska Wola
Dzień Kobiet - Koncert ŁUKASZ ZAGROBELNY z zespołem
Warckie Centrum Kultury
Koncert - Andrea De Luca
Teatr Miejski w Sieradzu

08.03.2025

Miejski Dzień Kobiet
Miejski Dom Kultury Ratusz Zduńska Wola
Koncert Janusza Radka
Gminny Ośrodek Kultury we Wróblewie
Panel dyskusyjny - Zrozumienie i wsparcie we współczesnym świecie
Powiatowa Biblioteka Publiczna w Sieradzu, ul. Zwirki i Wigury 4
Więcej...








Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1+3sanah, Krzysztof Zalewski
Eviva larte! (K. Przerwa-Tetmajer)
2+1Lola Young
Messy
3+5David Guetta & Alphaville, Ava Max
Forever Young