strzałka do góry
24.05.2012 10:17:15 (Aktualizacja: 24.05.2012 10:17:15)
Sieradz

Klimas opuści Gimnazjum nr 1?

Konkurs na dyrektorów w sieradzkich szkołach gimnazjalnych rozstrzygnięty. Nie obyło się bez niespodzianek. Choć dyrektor "jedynki" był jedynym kandydatem na to stanowisko jego kandydatury nie rozpatrzyła komisja konkursowa. Czy to oznacza pierwsze, tak poważne zmiany w tej szkole?

(fot. nasze.fm)

Los obecnego dyrektora "jedynki", Krzysztofa Klimasa nie jest przesądzony. Wciąż ma szansę utrzymać dotychczasowe stanowisko. Wszystko jest teraz w rękach prezydenta, który ma w sumie dwa wyjścia:

- Jakie są możliwości po stronie prezydenta? Otóż pan prezydent może powierzyć stanowisko dyrektora bądź to dotychczasowemu dyrektorowi, czyli w tym przypadku panu dyrektorowi Klimasowi, bądź innemu nauczycielowi z tej placówki. Ewentualnie drugie rozwiązanie, może ponownie ogłosić konkurs na to właśnie stanowisko. - wyjaśnia Jadwiga Maciejewska, naczelnik wydziału edukacji i spraw społecznych w sieradzkim magistracie.

Decyzja ma zapaść w ciągu najbliższych kilku dni, niewykluczone zatem, że już na początku przyszłego tygodnia dowiemy się, czy Gimnazjum nr 1 będzie miało pierwszy raz w historii nowego dyrektora, czy nie.

Powody decyzji "niejawne"

O powodach takiego rozwoju sytuacji komisja nie chce mówić, bo jak przekonywała dziś Jadwiga Maciejewska, takie informacje są niejawne i muszą pozostać jedynie do wiadomości prezydenta, komisji i głównego zainteresowanego. Nieoficjalnie mówi się o tym, że Klimas nie spełnił wymogów formalnych. Bez zmian będzie za to w pozostałych gimnazjach. Swoje stanowiska utrzymali dotychczasowi dyrektorzy.

mksz
Komentarzy: 68

Komentarze

nauczyciel 28.06.2012 08:25:08
A w czym są wykształceni lepiej?
Siedzą w swoich pokoikach, na wszystkie sprawy mają z góry ustalone procedury.
Może nie wsypuj nauczycieli do jednego worka i tak na marginesie - wykształcenie uczących w szkołach - to jedno, a wyniki egzaminów zupełnie od ich wykształcenia nie zależą.
Moim zdaniem, efekt egzaminów byłby inny, gdyby był wymóg zdania egzaminu, a nie tylko konieczność przystąpienia.
To "coś" po gimnazjum nie powinno być nazywane egzaminem, tylko może "wyjściówką". Za dużo jest szkół ponadgimnazjalnych, które przyjmują chętnych nie patrząc wcale ile punktów uzyskali na egzaminie po gimnazjum.
Kiedyś nawet do zawodowych szkół był egzamin, a kto nie miał głowy do nauki szedł po prostu do tzw terminu i nie tracił czasu na szkolne bzdety.
XXX 27.06.2012 22:17:28
Taki wykształcony i podpisuje się XXX.
xxx 09.06.2012 15:40:01
Poziom wyksztalcenia nauczycieli i przydatnosc do zawodu jest skandaliczna.Swiadcza o tym wyniki egzaminow,. Minely czasy ,ze nauczyciel wyroznial sie wyksztalceniem i wiedza.Dzis w przecietnym urzedzie pracownicy sa lepiej wyksztalceni niz nauczyciele w szkole.
junon 05.06.2012 22:49:46
Klimas na Prezydenta!!!!
klimas 05.06.2012 15:07:27
Precz z Klimasem
~~żenada 28.05.2012 09:00:15
Te wszystkie komentarze utwierdzają mnie jaką negatywną postacią jest p. Goc. Bawi się pracownikami i dziećmi! To niedopuszczalne! Wszyscy doskonale wiedzą jaką stresową atmosferę wprowadza ten człowiek w szkole. Okropne jest to, że nic z tym nie można zrobić. Ten człowiek czuję się bezkarnie i wykorzystuję słabość nauczycieli, którzy boją się o swoją przyszłość!
fredzio 27.05.2012 21:24:58
Czytam te komentarze i włos mi staje dęba! Nie znam ani dyr. Klimasa ani dyr. Goca. Ale porównanie jest szokujące! Panie Dyrektorze Klimas. Cokolwiek by się nie działo, Pan może stanąć przed lustrem z uśmiechem na twarzy i satysfakcją. Panie Dyrektorze Goc, Pan też może stanąć przed lustrem z uśmiechem, ale tylko uśmiechem goryczy...
juliana 27.05.2012 20:18:01
Nie mogę mówić o wszystkich pracujących tam nauczycielach, ale Ci, z którymi mam do czynienia, to naprawdę ludzie z powołaniem. Niestety, np. wycieczki ustawione pod konkretny przewóz, czyli p. Szcześniak, to nie ich sprężyna. Szkoła ma dobrą kadrę, ale opinia o niej od kilku lat się pogarsza. Więc jeśli dobra kadra, to warto się zastanowić, co się dzieje? Rodzic posyłając dziecko do szkoły, kieruje się w szczególności opinią, a "czwórka" tą opinię ma już mocno zszarganą. Chociaż jeszcze kilka lat temu była szkołą "na poziomie".
lennox 27.05.2012 20:04:32
Chyba, że w czasie "dyrektorowania" zatraciło się człowieczeństwo. To był naprawdę fajny i ludzki facet. Jak był nauczycielem...
Ojcie 27.05.2012 15:29:01
Biedni Ci nauczyciele, biedni rodzice i dzieci. Mam dziecko w tej szkole, na szczęście w klasie VI. Wychowawczyni mojego dziecka też jest zwolniona.Dlaczego ona??? Pytania bez odpowiedzi, bo z tego co się zorientowałem - ona przyszła do pracy trzecia, a po niej jeszcze dwóch nauczycieli. Istna tragedia, farsa ze strony P. Goca. To jego powinniście zwolnić. Gdzie jest kuratorium? Zróbcie coś z tym. Ze swojej strony postaram się również skierować sprawę do odpowiednich osób. Pozdrawiam wstrętnego dyrektora - na pewno nie człowieka.
tola 27.05.2012 15:25:14
TO TAKI??????????
Rodzic 27.05.2012 10:40:26
Popieram, Goc niech już skończy swoją pracę w S.P. nr 4 - jest złym dyrektorem.
tomek 27.05.2012 09:36:05
TO NIE KLIMAS POWINIEN OPUŚCIĆ GIMNAZJUM ALE P.JACEK GOC-dyr sieradzkiej czwórki.Czas na zmiany.
mama 27.05.2012 09:33:38
Jestem absolwentką tej szkoły i nigdy tak nie było jak teraz, w tej szkole od kilku lat panuje nieciekawa atmosfera między dyr a n-lami, tak nie powinno być, bo pracują tam w większości dobrzy, mili i wykształceni ludzie. N-cieli ocenia się na podstawie gwiazdek, kiedyś punktów (dyr chwali się tym podczas zebrania Rady Rodziców) tylko po co takie oceny pytam się, skoro najlepsi nie mają pracy od września, bądź niecałe etaty.
odp do ASAS 27.05.2012 09:29:24
Całkowicie się zgadzam w SP 4 są dobrzy nauczyciele, ale oni nie mają nic do powiedzenia w końcu to dyr rządzi i to on powinien zmienić stanowisko. Z tego co wiem, to od września aż 8 czy 9 nauczycieli jest do zwolnienia, a większość ma niepełne etaty. Oszczędności łączenie klas, ogólnie cięcia a w magistracie czytałem na stronie u Was podwyżki i to spore nawet do 500zł (za tyle to nie jeden emeryt musi przeżyć cały miesiąc). Mam w tej szkole syna i bardzo chwalę sobie nauczycieli, którzy go uczą, ale prawda jest jedna dyr Goc nie liczy się z wieloletnimi pracownikami i powinien przesiąść się z drugiej strony biurka i przypomnieć sobie jak to było, gdy był zwykłym nauczycielem.
rodzic 26.05.2012 21:52:31
W czwórce od września likwiduje się nie tylko sześciolatków ale również obecną jedną z czterech klas trzecich. Była wychowawczyni też pewnie do zwolnienia bo na liście wychowawców, którzy od IX będą mieli klasy I jej n ie ma. Skandal, taka miła, ciepła osoba, z ponad 20 letni stażem. Zastanawiam czemu ma to służyć, bo powstaną w ten sposób 3 klasy 30osobowe, a jakby jeszcze ktoś nie zdał to i większe. Dzieci się nie liczą. A dla dyrektora najważniejsze powinno być dobro uczniów i miła atmosfera pracy nauczycieli. A tak w SP"4" niestety nie jest. I to właśnie powinno się zmienić.
RR 26.05.2012 21:47:09
Zgadzam się w szkole 4" są wspaniali nauczyciele, ale nie wszyscy. Niektórzy nie robią nic a i tak tam nadal pracują - bo mają układy. Jak palcem nawet delikatnie kiwną to już są chwaleni a inni sukcesy, gwiazdki i do zwolnienia (taki pomysł gwiazdek funkcjonuje w tej szkole -ocenia się nauczycieli ile kto robi). Dokładny zarys z klasyfikacji gwiazdek został nam przedstawiony jako Radzie Rodziców tej szkoły na jednym ze spotkań. Ale po co??? Coś takiego robić??? Żeby tylko było, jak osoby, które naprawdę bardzo dużo widać było w tej szkole robią i od września nie mają pracy. Jakaś pomyłka, te wszystkie wyliczenia, cała ekonomia przysłoniła niestety uczniów i nauczycieli panu dyrektorowi. Odnoszę wrażenie, że "te gwiazdki" idą w nie tą stronę. Coś tam jest nie tak. Dyrektor do zmiany i to jak najszybciej, bo inaczej rodzice nie będą tam posyłać dzieciaków.
Ela 26.05.2012 21:34:01
Kolejny pomysł pana Goca to niepełne etaty dla nauczycieli czy nawet po pół etatu, tak samo z woźnymi - 20 bądź 30 godzin zatrudnienia w tygodniu. Podobny pomysł tylko dotyczący innej sprawy był w ubiegłym roku ze świetlicą na której chciał zwolnić 2 nauczycieli a żeby byli tam wszyscy po kolei nauczyciele (godziny z Karty Nauczyciela tak chciał wykorzystać). Ale na szczęście panie ze świetlicy walczyły i wygrały!A teraz co,dzieli sobie etaty, aby podobno utrzymać pracę (aby każdy miał pracę), ale oczywiście są wyjątki bo tak np. ma dwie młode panie od polskiego p.Małgosię i p.Anetę, które mają taki sam staż pracy i co jedną zwalnia a drugą nie - ciekawe czemu??? Bardzo ciekawe??? Tutaj nie dzieli etatu. Biedni ci nauczyciele pracujący w tej szkole. U mnie w szkole dyrektorka jest normalna i też wiele lat na stanowisku a jakoś jej nie odbiło!!!
matka ucznia 26.05.2012 21:23:43
To co wyprawia p.Goc w czwórce to już za dużo. Nie można tak postępować z ludźmi, a tym bardziej jak czytam ze swoimi podległymi pracownikami. Proszę pamiętać, że DYREKTOREM SIĘ tylko bywa, a człowiekiem się jest stale :-)
rozżaleni rodzice 26.05.2012 21:20:17
Zgadzam się, dyrektor "4" nie liczy się z pracownikami. Samowolka!!!! Zwalnia najlepszych a zostawia tych co albo mają układy, albo może mogą zaoferować coś innego .....???? - to tak na marginesie. Co do klasy sześciolatków, to rzeczywiście miały być najważniejsze w tej szkole pod specjalnym nadzorem - no bo najmłodsze NO i CO ROBI? Otóż są jako pierwsi ale do rozwiązania.
GOC szleje, powinni się temu przyjrzeć, a szczególnie pani naczelnik Maciejewska i prezydent, no i kuratorium. TO JEST JUŻ ZA WIELE!!!
ewa 26.05.2012 21:14:26
Pan Klimas to dobry dyrektor w przeciwieństwie do Sz.P. Goca. Mam dziecko w tej szkole i wiem, że z nauczycielami się nie liczy. Wychowawczyni mojego dziecka to wspaniały, cierpliwy i dobry nauczyciel, z osiągnięciami, ale niestety od września nie będzie miała pracy, taka decyzja Sz.P.Goca. Nawet nie wie dokładnie kto ma jakie studia ukończone - tak swoją drogą. Ale to nie jest dla niego najważniejsze. Liczą się układy!!! Skandal!!! Gdzie jest organ nadzorujący??? CZAS NA ZMIANY WŁADZY W SP4!!!Powinni przetrzepać trochę teczki nauczycieli i zobaczyć kto ma ile stażu, jakie osiągnięcia, jakie studia i te osoby w pierwszej kolejności powinny zostać w tej szkole. A on zwalnia jak mu pasuje. Zostawia nauczycieli z 2-3 letnim stażem a zwalnia z 8, czy nawet z 20 letnim. Zwalnia najlepszych bo nie mają układów.
wsas 26.05.2012 20:45:20
TAK PISZECIE O SP4 O DYREKTORZE A CO Z INNYMI NAUCZYCIELAMI? TEJ SZKOŁY BO JA SOBIE CHWALĘ WIELU TO TYLKO DYRU DO WYMIANY BO SZKOŁA JEST OK
Kachna 26.05.2012 19:15:56
A uważacie ze dyr.szkoły nr 1 Kazimiera G. powinna zostać? Też kończy jej się w sierpniu kadencja...
Dyrektor Klimas powinien być dalej dyrektorem =to pod rozwagę organowi prowadzącemu.
ferdek 25.05.2012 23:05:26
koniec kadencji, konkurs i tak dalej... ale też mi się to marzy...
juras 25.05.2012 23:00:47
ze szkoły nr 2?
liska 25.05.2012 22:40:17
W czwórce?? Haha, już dawno zabrałam córkę do SP 1 i naprawdę sobie chwalę. Zrób to samo, bo w czwórce to jeden wielki cyrk!
rodzic 25.05.2012 22:36:38
i jakoś się nie dziwię, lecz z trochę innych powodów. Sam mam w tej szkole dwoje dzieci. I doprawdy nie pamiętam, żeby za moich czasów szkoła aż tyle kosztowała. Notorycznie składki, notorycznie wycieczki, a już płatne zajęcia w ramach lekcji w plenerze to dla mnie skandal!Niedługo nie puszczę dziecka na lekcje, bo będę musiał zapłacić za wejście do klasy. Co jakiś czas podsuwane dodatkowe ćwiczenia do wykupienia, testy, już nie wspomnę o płaceniu za zakup papieru do ksero.I to wcale nie jest żart. Podam przykład: W poniedziałek po feriach zimowych usłyszałem od młodszego:wyjście na jakiś koncert (proszę wybaczyć ogólniki, ale nie jestem w stanie spamiętać) - 14 zł, we wtorek od starszego: dodatkowe ćwiczenie - 12 zł, w środę od młodszego - -14 zł znów na coś tam. Do poniedziałku spokój. Bo w poniedziałek starszy - 10 zł na testy. Ręce opadają. A do tego przedwczoraj syn przyniósł do domu dodatkowe ćwiczenia z j angielskiego, oczywiście do zakupu dla chętnych. Miesiąc przed zakończeniem roku!! Mało dziecka biednego za drzwi nie wywaliłem.Skąd mam na to wszystko brać?? Gdybym nie jechał na opinii z moich czasów (tez tam uczęszczałem) wiem jedno. Moje dzieci nie ujrzałyby tej szkoły, gdybym nie zabrał ich na spacer po Sieradzu. Żałuję. Niestety Panu Dyrektorowi ekonomia przesłoniła świat, szkoda tylko, że Jego ekonomia dotyczy wyłącznie profitów dla "szkoły", niekoniecznie dla uczniów. Jeśli oczywiście rozumiecie Państwo, co oznaczają profity dla "szkoły"...
nauczyciel 25.05.2012 17:31:59
A jakież to 3 fakultety ma skończone pani radna katechetka bo chyba coś mnie ominęło??? i cóż takiego świadczy o wybitności tej pani jako pedagoga??? FARSA!!!
mama ucznia 25.05.2012 15:01:30
to bardzo dobra szkoła.Fachowi nauczyciele,miła atmosfera.Pan Klimas zawsze chętny do pomocy i służy radą.Szkoda,aby coś zmieniać w tak dobrej szkole.Tylko dzieci stracą na tym.
sieradzak 25.05.2012 11:06:09
W tym roku Dyrektor Goc rozwiązuje klasę liczącą osiemnaście dzieci. Przecież nie jest to mała liczba, biorąc pod uwagę, że to sześciolatkowie. Ale liczy się tylko kasiora, bo w klasach musi być po 28-30 osób... A gdzie dobro dzieci ?
rodzic 25.05.2012 10:51:28
Dyrektor Goc musi odejść !!! A Pan Krzysztof Klimas to wzorzec dyrektora ! I niech sobie Prezydent trochę odpuści. Dobra rada.
oburzona 25.05.2012 10:44:37
Zgadzam się z przedmówczyniami... W SP nr 4 liczą się jedynie koneksje...Dyrektor Goc podejmuje nieracjonalne decyzje, kierując się tylko i wyłącznie interesem własnym, a nie interesem dzieci... To prawda, że rok w rok rozwiązuje klasy, w tym roku klasę 6-latków!!!, która jeszcze w zeszłym roku służyła Panu Dyrektorowi jako magnes, który ma zachęcić dzieci do nauki w "Czwórce"... Ponawiam pytanie, gdzie są w tym wszystkim DZIECI??? A jak czytam, na Dyrektora Klimasa, nikt tutaj nawet jednego złego słowa nie napisał!
sie 25.05.2012 10:31:11
Skoro władza daje zgodę na to wszystko to może trzeba pomyśleć o jej zmianie.
EZ 25.05.2012 10:21:56
Posłać P. J.Goca (dyrektora Sz.P. nr 4) na naukę do P. dyrektora Klimasa, niech się nauczy jaki powinien być dyrektor i jak się prowadzi szkołą oraz że najważniejsze bez względu na wszystko powinny być DZIECI a nie kasa, a niestety w "4" tak jest. Tylko gdzie jest nasza władza. Czy naprawdę ma takie znajomości że może robić co my się podoba?
ala 25.05.2012 10:05:57
W takim wypadku niech Pan Klimas zostanie dyrektorem Szkoły Podstawowej Nr 4 i zrobi jej odpowiednią renomę bo pod rządami obecnego dyrektora strasznie ją straciła, a przecież Dzieci zasługują na to co najlepsze!!
maja 25.05.2012 09:58:39
Najpierw moje dziecko chodziło do Szkoły Podstawowej Nr 4 i powiem wam, że faktycznie porażka. Nie polecam nikomu, wręcz przeciwnie, kto ma możliwości niech tam dziecka nie posyła, bo będzie żałował i to strasznie, tak jak ja. Nie ma roku, żeby nie likwidował jakiejś klasy, tworzy tzw. klasy VIP-owskie i z rodzicami tych dzieci się liczy, a reszta jest dla niego jak powietrze, potrafi co roku zmieniać wychowawcę i to nie dlatego że nauczycielka odchodzi bądź idzie na urlop , tylko dlatego, że akurat te dzieci jego zadaniem bardziej zasługują na ta Panią. Czy waszym zdaniem tak powinien zachowywać się dyrektor? Potem dziecko uczyło się w Gimnazjum i pana Klimasa, tylko teraz bazowałam na opiniach ludzi i powiem że się nie zawiodłam. Naprawdę właściwa osoba na właściwy miejscu. Wszystkim tą szkołę będę polecać. Tego Pan można nazwać prawdziwym DYREKTOREM.
matka 25.05.2012 09:33:38
Zgadzam się z poprzedniczką, dobrze mówi. Pana Klimasa chcą usunąć bo jest dla nich niewygodny, a dyrektora ze Sz.P. Nr 2 popierają bo robi co mu każą. Zwalnia nauczycielkę która jest wychowawczynią klasy 6-latków, a klasę rozwiązuje. My rodzice nie mając poparcia u Pana Prezydenta mamy dzieci przenieść do innej klasy, albo pozabierać ze szkoły. Nasze dzieci się poprostu nieliczą. Bardzo to wszystko przykre.
sieradzanka 25.05.2012 09:12:22
U nas jest tak, że nieliczą się dzieci i to co się robi tylko kasa. Tu się nieakceptuje osoby, która jak widać można przeczytać powyżej, ma same pozytywne opinie, a w Szkole Podstawowej Nr 4 dyrektor, mający poparcie u władz , likwiduje klasę sześciolatków, a najgorsze jest to że On sobie poradzi a stan psychiczny dzieci go nieinteresuje!
też matka 24.05.2012 20:55:22
One są bardzo dobre, pozostaje pytanie w czyim interesie, a to już temat rzeka. Na pewno Ci, którzy powinni być zadowoleni, będą! A wiadomo, kto ma być zadowolony...
xxx 24.05.2012 20:19:41
To sa na pewno jakies warunki unijne.Jest albo za wysoki ,albo za niski.Przez tyle lat byl dyrektorem i bylo dobrze.Niestaty to jest nasza administracja.
oszczercy 24.05.2012 16:27:10
Wystarczy zapytać pana Klimasa i będzie wszystko jasne , bo to jest jedyna osoba odpowiedzialna za tą sytuację!!!!!
postronny obserwator 24.05.2012 14:46:55
Jak to jest, że w tym samym roku szkolnym Kurator Oświaty w Łodzi nagradza Pana Dyrektora K. Klimasa, a pół roku później lokalne władze sieradzewa stwierdzają, że nie ma kwalifikacji do kierowania szkołą? Nagród nie daje się przecież słabym dyrektorom!
Może tutaj panują "inne" kryteria oceny pracy? :D
xsx 24.05.2012 13:20:31
akurat jechał na wymianę z młodzieżą do Niemiec, więc niech Cię nie zdziwi taki ubiór.
Pati 24.05.2012 13:05:03
Osoba z niezwykle wysokim taktem, odnosząca się do uczniów, rodziców z szacunkiem, uznaniem. Sukcesy uczniów świadczą o bardzo dobrej pracy grona i dyrektora. Jest to człowiek na właściwym miejscu, a to co wyprawia organ prowadzący jest nie do opisania - widać nie liczą się umiejętności zarządzania tylko układy i układziki. Po co więc konkurs jak organ ma swojego kandydata? W to że Obecny dyrektor nie jest kompetentny nikt nie uwierzy więc co niewygodny? Znam tego człowieka wiele lat z pracy na różnych stanowiskach i jedno jest pewne - sprawdził się na wszystkich.Życzę powodzenia w tej nierównej walce Panie Krzyśku. Serdecznie pozdrawiam.
Dziś światem rządzi zawiść, zawziętość i układy. Proszę się nie zniechęcać, jest Pan świetnym pedagogiem.
bolek 24.05.2012 12:03:05
W naszym mieście to nie są argumenty. Argument to układy i układziki. A co ciekawe nie znam człowieka a wystarczy popatrzeć na komentarze - same pozytywy, no ale.....
marciszewska 24.05.2012 11:48:42
a kto będzie lepszy niż pan Klimas? ma szacunek wśród uczniów (nawet u tych którzy twierdzą inaczej) i u rodziców. umie zarządzać tą szkołą. wie co i jak. jest najlepszą osobą na to stanowisko.
ja 24.05.2012 11:38:23
Prezydent chce wrzucić swoich bo tacy uczciwi jak pan Klimas mu przeszkadzają .
iza 24.05.2012 11:37:02
Klimas jest odpowiednim człowiekiem na to stanowisko. I co pewnie jak nie da komuś w łape to nie zostanie...
uczeń 24.05.2012 10:39:22
Przecież v-ce prezydent M musi swoich popierać i wsadzać na stołki, już jednego swojaka ma zamiast Pająkowej
rodzic-wychowwca 24.05.2012 10:03:50
... a kto będzie dyr. w sp 1o ,tej pani która obecnie kończy kadencje trzeba podziękować bo ze szkoły zrobiła prywatny folwark z brakiem poszanowania człowieka a Te panie vice to dopiero....Dyrektor Klimas jest normalnym ludzkim człowiekiem szanuje ludzi i pracowników.


bodo1947 24.05.2012 09:34:16
Coś z powołaniem dyrektorów w Sieradzu szwankuje!!! Najpierw w SP-1 3 kandydatki i żadna nie spełniała kryteriów (w tym będąca dyrektorem p. Królewicz-nie spełniała a była ???) Mało tego - powołano na stanowisko jedną z kandydatek, która też nie spełniała wymogów!!! Śmiech na sali. To spełniają warunki, czy nie spełniają???? Teraz w G-1 - kandydat nie uzyskał poparcia członków komisji!!!! Przyjrzyjmy się składowi komisji: 2 nauczycieli+2 rodziców +3 przedstawicieli organu prowadzącego + 3 przedstawicieli nadzoru pedagogicznego+1 przedstawiciel każdego związku działającego w placówce. Jeśli razem grają w karty przedstawiciele organu prowadzącego i nadzorującego to może oznaczać tylko jedno - mają swojego INNEGO kandydata!!!!!!!!!!!
Nie mają znaczenia dokonania obecnego dyrektora, który tę szkołę od początku organizował i rozwijał. mamy swojego i już!!!!! NIEŁADNIE PAŃSTWO WŁADZA!!!!!!!!!!!!!!!!!! CZYŻBY WIESZCZENIE O PANI KATECHETCE - PEDAGOGU - RADNEJ MIAŁO SIĘ ZIŚCIĆ???!!!???
matka sieradzanka 24.05.2012 08:32:09
i likwiduje klasy
kaja 24.05.2012 07:47:45
jest kandydat pani radna Rozmarynowska -wybitny pedagog o ogromnej wiedzy potwierdzonej 3 fakultetami uniwersyteckimi ma poparcie i rekomendacje sierdzkiego kleru
pinacota 23.05.2012 22:42:09
Co ten bladolicy knuje? Klimas to bardzo dobry, kompetentny dyrektor,szkoda faceta.
JERZY 23.05.2012 20:20:26
MUSIAŁ NADEPNĄĆ WALCZAKOWI NA UŻELOWANE WŁOSY

SZKODA PANA KLIMASA


PRECZ Z WALCZAKIEM I JEGO WŁOSAMI
absolwentka 23.05.2012 20:17:28
Dzięki niemu ta szkoła jest taka jaką teraz znamy: przyjazna atmosfera, dająca duże szanse edukacyjne (wycieczki np. wymiana młodzieży czy aktywny w życiu) i wiele innych. Wspaniały człowiek, ojciec szkoły.
NoNieWiem 23.05.2012 20:09:00
dyrektor to ten z wąsami na zdjęciu, tak?
Zen 23.05.2012 19:52:16
nie robi dobrego wrażenia.
mj 23.05.2012 19:45:28
Bardzo dobry dyrektor!
Człowiek lubiący młodzież. Dzięki Klimasowi i jego kadrze szkoła bardzo dobrze funkcjonuje.

Lepiej niech miasto spojrzy na złe "rządy" obecnego dyr. Szkoły Podstawowej nr 4. Jest to człowiek, który od kilku lat jest na nie właściwym miejscu.


vip 23.05.2012 18:41:39
Wspaniały DYREKTOR !
ja 23.05.2012 17:58:13
nie dopełnił wykształcenia!
Licealista 23.05.2012 16:47:48
Pan Krzysztof Klimas to przesympatyczny człowiek. To on wybiera taką a nie inną kadrę do swojej placówki, aby od wielu lat piastowała miano najlepszego gimnazjum w tym mieście. Uczniowie czują się dobrze, osiągają wiele sukcesów, a on sam jest bardzo reprezentatywnym człowiekiem, potrafi wiele załatwić, nie jest stereotypowy, zrozumiał każdego ucznia. Osobiście gimnazjum wspominam ze łzą w oku i nadal słyszę od moich znajomych: "a mogłem pójść do jedynki, byłoby lepiej" Czemu więc winny jest dyrektor, że mają go zrzucić z tego stanowiska? ...
mila 23.05.2012 15:39:07
Pan klimas jest milym człowiekiem,wykształconym,ale najwidoczniej takich ludzi u nas w Sieradzu nie potrzeba chyba ze pan prezydent Walczak chce go jako doradce.
czycielka 23.05.2012 15:27:55
Wezmą tę co jeździ po pijaku i jej to płazem uchodzi.
Karol 23.05.2012 14:25:54
bo nie jest z Platformy Obywatelskiej, a może Pan Jacek Wu czy inni jego z-cy mają kogoś na to miejsce ;)
Jeżyk 23.05.2012 14:08:01
weśćie mnje
DdDdDd 23.05.2012 14:07:39
No ciekawe dlaczego?
mjh 23.05.2012 13:59:58
dlaczego niby?! wykształcony człowiek, bardzo miły, dobrze zarządza placówka, nie wiem o co chodzi...

Więcej informacji

Zduńska Wola

W Zduńskiej Woli odbyły się dziś, 1 marca, obchody Narodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych. To Ci, którzy tuż po zakończeniu II wojny światowej w Europie, przeciwstawiali się sowietyzacji Polski. Uroczystości zorganizowano przy pomniku Żołnierzy Wyklętych przy ul. Złotnickiego.

0

Zduńska Wola

W sobotę, 1 marca, w Zduńskiej Woli odbyła się uroczysta przysięga wojskowa. Złożyli ją nowi żołnierze 9. Łódzkiej Brygady Obrony Terytorialnej. Uroczystość zorganizowano na terenie Powiatowego Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji.

0

PATRONAT

Królowa Sportu wraca na tron

28.02.2025 22:16:23 (Aktualizacja: Dzisiaj, 10:40:43)
region

Hanna Piątkowska (LKS MOSiR Sieradz) została najpopularniejszym sportowcem ziemi sieradzkiej w 2024 roku. Tuż za nią była inna lekkoatletka Zuzanna Śmiglewska (PARK Zduńska Wola). Podium uzupełnił Kacper Sadowski (Sokół Zduńska Wola). Tytuł najpopularniejszego trenera przypadł Tomaszowi Szewczykowi (PARK Zduńska Wola). Aż dwie nagrody zdobył wychowanek klubu KTS Sieradz, a obecnie reprezentant Bogorii Grodzisk Mazowiecki Aleks Pakuła. Pełną listę laureatów znajdziecie poniżej.

8

Nasze Radio 104,7 FM

16:19

Let's Dance
David Bowie

Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie

16:19

Nasza milość nie jest snem
Barbara Dunin/Zbigniew Kurtycz

Kontakt do studia

kontakt@nasze.fm

502 27 11 11

43 827 11 11

Co, gdzie, kiedy

01.03.2025

Dzień Żołnierzy Wyklętych
Sieradz
Promocja książki
Miejski Dom Kultury Ratusz w Zduńskiej Woli, pl. Wolności 26
Otwarcie wystawy fotografii "What was before?"
Galeria Teatr w Sieradzkim Centrum Kultury
Przysięga żołnierzy WOT
Powiatowe Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji w Zduńskiej Woli, ul. Dolna 41
Obchody Narodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych
Zduńska Wola, ul. Złotnickiego

02.03.2025

Michał Wiśniewski Akustycznie po raz? trzeci
Miejski Dom Kultury Ratusz Zduńska Wola
Występ Kabaretu Chyba
Teatr Miejski w Sieradzu
Obchody Narodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych
Zduńska Wola, ul. Kościelna, Zduńska, Sylli
Obchody Narodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych
Warta
Obchody Narodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych
Wągłczew, Orzeł Biały (gm. Wróblew)

06.03.2025

Miejski Dom Kultury Ratusz Zduńska Wola
Więcej...








Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1+2Igo
Wiatr
2+3Dawid Podsiadło
Pięknie płyniesz
3+6Lola Young
Messy