strzałka do góry
19.02.2024 12:56:44 (Aktualizacja: 20.02.2024 19:38:40)
region

Rolnicy znowu na drogach regionu

Wczoraj, 20 lutego, na drogach w naszym regionie kolejne protesty rolników. Utrudnienia w ruchu niemal przez cały dzień były m.in. w Sieradzu i Łasku oraz na drogach prowadzących do tych miast. Na ulice wyjechało kilkaset ciągników. W proteście wzięli również udział myśliwi.

(fot. Tomasz Zielak)

Rolnicy w całej Polsce protestują, bo sprzeciwiają się wprowadzaniu Zielonego Ładu w krajach Unii Europejskiej oraz napływowi towarów z Ukrainy.

- Protestujemy przed tą naszą kochaną polityką. Zielony Ład to jest sprawa numer jeden. Nawet nie patrząc na sprawy rolnicze, to reparacji od Niemiec za II wojnę światową nie dostaniemy. Ten rząd robi wszystko dla innych krajów tylko nie dla naszego. Prosty człowiek musi wyjść i pokazać. Ja mam gospodarstwo o powierzchni 60 ha. Jest ciężko. Zboże zostało sprowadzone do naszego kraju z Ukrainy, niska cena, niska opłacalność. Każdy się dziwi, że produkty rolne są drogie, ale skoro paliwo poszło do góry, nawozy, opryski, to jedzenie też poszło do góry - powiedział nam jeden z protestujących rolników.

W Sieradzu traktory jeździły pomiędzy rondem Żołnierzy Niezłomnych, a rondem Solidarności Rolników Indywidualnych, a także od ronda Żołnierzy Niezłomnych, ulicą POW do ronda prezydenta L. Kaczyńskiego. Przemieszczały się ulicą Sienkiewicza do ronda Sieradzkich Żołnierzy Łączności. Trasach ich przejazdu spowodowała m.in. utrudnienia w dojeździe do drogi ekspresowej S8 czy na trasie Sieradz - Zduńska Wola. Policja zabezpieczała przejazd rolników i kierowała innych kierowców na objazdy.

W Łasku natomiast protestujący rolnicy blokowali dziś ruch na drogach wojewódzkich 473 i 482 na odcinku od dworca PKP do stacji benzynowej MOL. Pojawili się również na lokalnym targowisku. 

Dodajmy, że do protestu rolników dołączyli też myśliwi, którzy napisali do premiera petycję i domagają się odwołania ministry i odideologizowanie Ministerstwa Klimatu i Środowiska.

Posłuchaj wypowiedzi jednego z protestujących myśliwych, który zadzwonił do Naszego Radia:

bp/ws/mw
Komentarzy: 308

Czytaj również...

Komentarze

Duet 25.02.2024 09:22:20
Kucharski + Borowiak = Dramat. Kwestia czasu.
Basia 24.02.2024 04:23:14
Rolnicy, którzy uczestniczyli w proteście w Sieradzu przy ul. Warszawska przed ARIMR proszeni są o posprzątanie po ognisku, które nie legalnie palili w centrum miasta.
do "nie zabijaj" 23.02.2024 09:09:05
A dlaczego mordujesz latem komary i muchy? To tez zwierzęta, są potrzebne i mają prawo do życia. Mordowanie komarów to nieludzka zabawa krwiożerczych ludzi.
ten tego 22.02.2024 20:01:17
Tusk wyciągnął wnioski i nie leci na granice aby ustąpić ukrom jak PiS. Duduś już wieczorem w Poslacie zaczął wybaczać Żeleńskiemu ale musi się upokorzyć przed Wielkim Prezydentem Polski że źle zrobił wobec jego parti. Tak trzeba z ukraińcami, twardo. PiS pozwolił ukraińcom na wszystko w sumie to co się dziwić jak ktoś daje za free co może z kraju, uprawnienia. To było chore. Jesteśmy w Uni Europejskiej i decyzje co dalej podejmiemy wspólnie z innymi krajami. Anżej lepiej niech się nie odzywa bo aż jestem zażenowany jak widzę jego miny i to co mówi. Byle do końca kadencji
Mieszkaniec 22.02.2024 13:46:33
A czy ja mogę sobie stanąć na środku drogi i zblokować na pół dnia ruch i jeszcze policja niech mnie pilnuje ponieważ wg mnie za mało zarabiam ? Gdzie równouprawnienie?
Do "nie zabijaj" 22.02.2024 11:58:03
Widać, że masz pojęcie o łowiectwie jak Kaczyński o prowadzeniu rodziny...
Dobra, dobra 22.02.2024 11:16:51
Te szopki tylko do 9 marca, potem jak się nie wezmą wreszcie za robotę komornicy zrobią im takie blokady, że kilka kolejnych pokoleń będzie o nich pamiętać!
do Nikuś 22.02.2024 10:53:38
Zbratał się z nieudacznikiem bo ten ma klepać co mu karzą, a Kucharski to nawet przeczytać postulatów nie potrafił. jedno wielkie jąkanie. Borowiak go wypluje jak pis jak już nie będzie potrzebny. Na razie potrzebują jego naiwności i kasy na kampanię.hi hi
Do Piotrek 22.02.2024 07:34:05
Masz rację natomiast jemu zależy żeby kupić za bezcen towar i potem sprzedać niemcowi. Taki z niego rolnik jak i dzisiaj pisowski solidarności owiec. Obłuda i hipokryzja.
Smardzew 21.02.2024 22:08:57
Ile razy może nas oszukiwać ten gość ze Smardzewa. Kapuściany oszust. Pupil dupy.
Piotrek 21.02.2024 20:35:29
A ten pajac ze SMARDZEWA co był w Psl co myśli że nabierze wyborców. Teraz w PIS. Kabaret
Koles 21.02.2024 19:27:54
To jak już blokowaliscie rolnicy logistykę biedronki a wam nie opłaca się praca w polu to przy okazji powinniście CV składać albo spytać się o robotę
TSG 21.02.2024 17:42:17
@aka Kolejny ekonomiczny fantasta i dyletant. Od 2004 roku do końca września 2023 Polska otrzymała z budżetu UE 243,2 mld euro. Jednocześnie w tym czasie wpłaciła do budżetu UE 82 mld euro. Wystarczy 2 minuty na sprawdzenie.
Obserwator 21.02.2024 16:46:23
Rolnicy protestujà a na placu boju został mędrzec z Orzeżyna.Ciekawe,gdzie siê schował jego pryncypał.Trzeba przyznać, że cwaniak to wysokiej klasy, znalazł chłopca do bicia i o to chodzi. Chłopi sà mu nie potrzebni na lewaköw nie głosują, co innego słoiki z miast.
nie zabijaj 21.02.2024 15:10:02
a co tam robią tzw."myśliwi"?? i w ogóle- o ile łowiectwo miało rację bytu wieki temu,to teraz,w dobie nadprodukcji wszelkiego rodzaju mięsiwa, mordowanie dzikich zwierząt po lasach i polach jest nieludzkim hobby dla nowobogackich snobów
Basia 21.02.2024 14:30:42
Murem za Rolnikami Dziękuję za Nas
Mieszkaniec 21.02.2024 14:28:49
Ilu tam ludzi co najniższą krajową zarabiają, tłumy...Nie jestem przeciw rolnikom, wręcz przeciwnie popieram protest Ale pół Polski miałoby powody żeby tak strajkować tylko nie mają takich traktorów. Krótko mówiąc, wpierw powinni strajkować ci co mają do tego życiowe rzeczywiste powody, rolnicy nimi nie są.
Janek 21.02.2024 14:26:13
wy potomkowie pyrczane i kapuściane jesteście przeciwko? Zal wam d..y ściska bo spłaty juz roztrwoniliście?
aka 21.02.2024 14:22:58
XD dopuść do swojego rozumku że jesteśmy płatnikami, którzy aktualnie więcej więcej wpłacają do Unii niż otrzymują
Derat 21.02.2024 14:22:29
Ta ruska flaga to fejk aby rolników zdyskredytować!
Gtere 21.02.2024 14:21:19
Jeśli szynka jest śliczna i się nie robi sina to tam jest więcej konserwantów jak w tablicy Mendelejewa i tak jest z ziemniakami kapustą a chleb jak jest świezy 2 dni to znaczy że z dodatkami!!
Rolnik 21.02.2024 14:16:09
Komuna podobno upadła a myśliwi,relikt komunizmu ma siê dobrze. Koła myśliwych 30 lat temu powinny być zlikwidowane, komu potrzebna jest kontynuacja dziwacznego i antyludzkiego hobby nowobogackich "elyt"zabijania zwierząt. Dajcie żyć innym i przestańcie się szwendaç po gruntach rolnikôw.
Kompromitacja 21.02.2024 13:24:58
Popierałem ten protest ale widzę że rolnicy chcą ZSRR KOMUNĘ I KOLEKTYWIZACJĘ jeszcze do tego rękami Putina ... Obłęd. Banda wariatów niech sobie jeździ u siebie w gminie i blokuje KARETKI
nie-rolnik 21.02.2024 13:15:10
Istotą demokracji są m.in. protesty i marsze, a te uderzają głównie w zwykłych obywateli i tak było, jest i będzie. Szkoda, że od niektórych uczestników czuć złośliwość i satysfakcję z utrudniania życia innym, bo aroganckie zachowanie nie zjedna im zwolenników. Nie to powinno być główną ideą, tylko pokazanie światu "Nas jest dużo, jesteśmy razem".
obywatel 21.02.2024 13:11:34
To wina pisowskich kmiotów, że Zielony Ład stał się wrogiem numer jeden. Poszczególne postulaty mogą być bardzo korzystne, zabrakło rozmów i właściwego przedstawienia sprawy. Brawo dla propagandystów pisowskich i kremlowskich za to, że niekumate chłopy teraz myślą, że to wina "PEŁO"
Qaz 21.02.2024 12:55:08
Po transparentach widać, że rolnicy trzymają z Putinem.
Nikuś 21.02.2024 12:51:05
Te protesty są zasadne ale forma nie do akceptacji. Kilku karierowiczów chce zabłysnąć przed wyborami i szumią. Kucharski do sejmiku już się spakował i gotów w bloku startowym a teraz nie dość że on karierowicz to teraz brata się z życiowym nieudacznikiem Borowiakiem konfederatem. A może tak weterynaria zainteresuje się warunkami bydła w jego gospodarstwie?
Akcja wybory 21.02.2024 11:38:09
Widzę na plakatach i w akcji protestacyjnej Kucharskiego. Przecież to nie jest rolnik tyko biznesmen. Spytajcie rolników z Wróblewa i mieszkańców Smardzewa co o nim sądzą. Oj się zdziwicie.
Ja 21.02.2024 11:34:02
A ja po godzinnym wleczeniu się za ciągnikami , wróciłem do domu po pracy i od razu zadzwoniłem do Brukseli - także spoko rolnicy - wszystko wam załatwiłem ! Również zwiększenie ilości pestycydów w rolnictwie - bo wzrost zachorowań na nowotwory to tylko wymysł lekarzy ...Jak widać blokowanie ruchu zwykłym ludziom się opłaciło - już wszystko załatwione !
Es 21.02.2024 11:23:29
Ręce opadają, jak się czyta niektóre brednie. A jaka jest kontrola nad polskim rolnikiem, jesli chodzi o nawozy i opryski? Leją, ile chcą i co popadnie...Potem sami tego nie jedzą, tylko na handel. Dla siebie mają osobny zagon ...
Sjdnfn 21.02.2024 11:20:08
Miejsce chłopa jest na wsi.
Wacek 21.02.2024 11:19:21
Krużewniki i Taplary, jeszcze smierdzicie nimi chłopstwo .
Rolniku 21.02.2024 11:15:01
Nie jesteś pępkiem świata. Jeśli nie chcesz produkować - zjemy to z Ukrainy - tam jedzą i żyją. Tylko nie lecz się w mieście i nie przysyłaj tu dzieci do szkoły. Nie wkurzaj biedoty w mieście pojazdami za 500 tys, kiedy ich nie stać na Golfa za 15 tys. Nie wymagaj, żeby płacić więcej za twoje produkty, skoro obok są tańsze kiedy liczy sie każdą złotówkę? Ty możesz sprzedać gospodarkę i przyżyjesz do śmierci, a co sprzeda miastowy? Mieszkanie spółdzielcze? I przeżyje następny rok za te pieniądze?
Zjadacz chleba 21.02.2024 11:09:28
Ja osobiście protest rolników popieram. Biedny rolnik to ten, który w życiu nigdy nie brał dotacji unijnych ani żadnego wsparcia od rządu. Niektórzy myślą, że rolnicy mają miliony pochowane w swoich domach ale tak naprawdę rolnicy żyją tak jak przeciętny Kowalski mają kredyty, mają rodziny, mają długi. Rolnicy już dawno sobie strzelili w kolano po pierwsze nie wspierali polskiego przemysłu ani nawozów polskich. Po drugie biorąc wszelkiego rodzaju dotacje i dopłaty stali się niewolnikami unijnej strefy zagłady rolników więc sami wpadli w te sidła. Biorąc pieniądze stali się współwinni tego co się dzisiaj dzieje. Zwykły zjadacz chleba gdzie musi liczyć się z każdym groszem oczywiście, że pójdzie tam gdzie jest taniej i tam gdzie będą promocje jeśli ma na utrzymaniu siebie i rodzinę. Biorąc pod uwagę drugą stronę gdzie owy zwykły zjadacz chleba musi przemieszczać się między miastami 20,50 czy nawet 100 km dziennie w 100% wkurza się na tych rolników, ponieważ nie może dojechać do pracy, szkoły,uczelni a na to rolnicy juz nie zwracają uwagi.
rolnik 15ha + pracownik admin 21.02.2024 09:38:13
oszołomy wpierniczają przetwory ze zboża niewiadomego pochodzenia z upraw Czarnobylskich i nie widzą potrzeby zadbania o siebie i rodzinę . Gratuluję cieśni umysłu!!!
Mario 21.02.2024 09:38:04
A ja mam pytanie? Dlaczego te protesty utrudniają życie zwykłym ludziom a nie politykom? Jeszcze kilka takich akcji i ludzie obrócą się przeciw rolnikom. Może Panowie rolnicy wymyślcie formę protestu aby zrobić na złość politykom a nie innym ludziom, którzy kupują na co dzień te produkty od Was. Słabo to wygląda i nie tłumaczcie że nic innego nie można wymyślić. Przestańcie w końcu blokować drogi i robić to przeciw zwykłym ludziom !!!!!!
A 21.02.2024 09:36:57
Ja musiałem sprzęt do pracy kupić za b. ciężko zarobione pieniądze. Jeśli nie dotarło to napiszę wielkimi literami. JA MUSIAŁEM SPRZĘT DO PRACY KUPIĆ ZA BARDZO CIĘŻKO ZAROBIONE PIENIĄDZE.
Xx 21.02.2024 09:30:30
Kupiłem na rynku w Sieradzu kapustę i ziemniaki od polskiego rolnika.. ziemniaki pół godziny po ugotowaniu sine do wyrzucenia. Teraz kupię te z Cypru. A wy rolnicy jak widać z plakatu zapraszacie Putina żeby zrobił porządek w Polsce. Jesteście tylko roszczeniową grupą a jakoś dziwnie nie żądacie rozliczenia swoich z PiS którzy zarobili fortuny na handlu z Ukrainą.
Kolo 21.02.2024 09:13:21
A czy wiecie pany rolnicy że zboża z Ukrainy sprowadzamy za 20 mld. a na Ukrainę eksportujemy warzyw i owoców za 50 mld. ???????!!!!!!!????? Oto współczuję tej drugiej grupie rolnikow-ogrodnikow Jak dostaną w tyłek gdy zamkną granicę !!!!!! Myśl Polaku już trochę bo was zawsze rządzący w konia robią !!!
Mieszczanin 21.02.2024 09:10:08
Brawo Chłopi !!!!! jedyna grupa społeczna która jeszcze potrafi się zjednoczyć razem i wyjść na ulicę
signum tempori 21.02.2024 09:08:44
Widać po komentarzach ,że miastowe chłopstwo z dziada pradziada nie popiera protestu.
chyba żart 21.02.2024 08:47:27
No jeszcze biedni myśliwi dołączyli...Dlaczego policja nie potrafiła poradzić sobie z grupką ludzi terroryzującą 40 tys. miasto ? Czy celowe utrudnianie ruchu drogowego nie jest karalne ?
Stanisław 21.02.2024 08:44:11
A ja mam pytanie, gdzie w tym wszystkim jest policja?! Za nie które wykroczenia powinni dostać mandat i wszystko w temacie. Sami biedacy pojechali na strajk za taki ciągnik to dom można wybudować. Zrozumieliby ludzie gdy by na strajku przyjechały Ursus C-330, 360,itp
XD 21.02.2024 08:39:28
Chcą wyjścia Polski z Unii, ale pieniążki niech dalej Unia daje? Hipokryci
mieszkaniec 21.02.2024 08:25:59
Buraki pieprzone protestować to pod dom Polaka to wasz przedstawiciel w sejmie , który tak popierał Zielony Ład a nie blokujecie ronda traktorami za miliony złotych nie pasuje to powrót do Ursusa C330 i w pole.
do Jacka 21.02.2024 08:19:42
tylko że przed urzędem w takim np. Sieradzu pracują ludzie, którzy też nie mają wpływu, co robią w Brukseli czy chociażby Warszawie. Jednak na pewno byłoby lepsza forma strajku niż blokady dróg.
Dziwne to 21.02.2024 08:19:38
Miastowe tak krytykują , tak jojczą a zapomnieli jak ich rodziców furmanki z gratami ze wsi do bloków przywoziły.
do Zdzichu 21.02.2024 08:16:45
I po co ta uszczypliwość wiadomo, Ze kawa, herbata czy banany i pomarańcze nie rosną w Polsce. Jednak ziemniaki i pszenicę mamy swoje, polskie.
matimo 21.02.2024 08:08:30
Będę się z nimi solidaryzować jak będą działać i płacić tak jak wszyscy prowadzący działalność w tym kraju narazie uważają się za kolejną grupę uprzywilejowaną niski krus dopłaty do wszystkiego za dużo słońca płacz trochę więcej popada płacz i odszkodowania.
Struś pędziwiatr 21.02.2024 08:01:52
> A chłop jak zwykle mądry po szkodzie. Nadal ich popiera. Nie taki mądry skoro nadal ich popiera :)
Rolnik 21.02.2024 07:55:52
Akurat jeżeli o traktory chodzi to nie wina rolników, że ich nie kupywali tylko związkowców którzy robili wszystko żeby ursus upadł i położyć łapę na jego majątku, proszę sobie poczytać. Argument że Polskich maszyn nie mamy również nie trafiony bo sprzęt rolniczy to nie tylko ciągnik.
Do zero współczucia 21.02.2024 07:46:45
Nie ma się co dziwić.W policji w większości są chłopki małorolni. lub ich dzieci i wnuki.Podobnie jak w wojsku kryminale i urzędach. Praca współistniejącą z rolnictwem.Dogodne godziny służby
Zero współczucia 21.02.2024 07:14:45
Wszyscy tak współczują biednym uciemiężonym rolnikom w traktorach po kilkaset tysięcy... Dlaczego nikt nie współczuje ludziom pracującym za minimalną krajową? Chłopy radośnie blokowały miasto i dumnie jeździli w swych ciągnikach. Na rondzie w okolicach Kłocka o 18. jakiś policjant ze wsi latał i pouczał wszystkich, że protestujący rolnicy mają pierwszeństwo! Utrudniał ruch normalnych samochodów, ale czuł się panem tego ronda. Biegał i wrzeszczał na wszystkich w osobówkach jak dawniej chłop na polu na konia. Tylko jeszcze bata mu brakowało. Miałam ochotę spytać o nazwisko i złożyć skargę, ale pewnie policja zemściłaby się za kolegę!
Mydlenie oczu 21.02.2024 07:06:35
Za co się pisowcy nie wezmą to zepsują.Ale co tam sypli kasiorką kołą gospodyń wiejskich. OSP. Soltysą I wszyscy się cieszyli iak dziecko bateryjka.Grupa łatwa do kupienia Oni to doskonale wiedzieli A chłop jak zwykle mądry po szkodzie . Nadal ich popiera.
Ukk 21.02.2024 07:03:55
Kupujcie produkty pochodzenia ukraińskiego są bardzo zdrowe i w promocij posiadają całą tablice Mendelejewa i czekajcie na skutki jak wasze dzieci będą nagle miały zdiagnozowane nowotwory wtedy się obudzicie Smacznego
Realista 21.02.2024 06:57:15
Chłopie ale cię PiS w zielony ład wymanewrował.Ale Ci kazał przetrzymywać zboże .A ty nadal w nich wierzysz i nadal na nich głosujesz.Gdzie jest Wojciechowski Kaczyński .Gdzie euro posłowie PiS.
Pati 21.02.2024 06:46:41
No niestety też ubolewamy nad tym, że maszyny rolnicze są tak drogie.....dobrze, że wszyscy ludzie są tego świadomi i w koło rolnikom to wypominają, tak jabysmy komus to ukradli. A tak naprawde jest to sprzet potrzebny do pracy, a nie dla kaprysu.A gdy inne instytucje, czy firmy mają dofinansowania na zakup sprzętu, to jest ok i jakoś nikt tego nie widzi. A i zadna z negujacych protest osób nie pomyśli,że Maszyny są coraz nowocześniejsze (a co za tym idzie droższe) po to żeby rolnik mógłby być jak najbardziej samodzielny w polu i gospodarstwie,bo w koło nie ma osób ,które jak to bylo dawniej przyszły do pomocy w polu, a co dopiero przy zwierzętach...Ale jak wy w miesicie jeździcie luksusowymi autami za miliony to jest dobrze … a tu wieczne wytykanie że mają kasę bo jeżdżą nowymi traktorami .. za takie głupie gadanie to powinni wyjechać starymi ursusami i dopiero byście mieli korki .. posrali 1,5h w korku u problem ale jak w Łodzi czy w Warszawie stoją po 2-3 żeby dojechać do domu to lamentu nie ma … część z was też pracuje w Łodzi a płaczu tyle że korek … dramat
Marzena 21.02.2024 06:22:15
Super! Jedyna grupa społeczna, która potrafi się zorganizować na taką skalę! A wszyscy negatywnie komentujący najwidoczniej mają tak zamydlone oczy UE, że nie rozumieją problemów rolników.
Es 21.02.2024 01:29:08
Głosowali na psl, to teraz mają swoje rządy...Tak sobie myślę, że ich też się powinno zablokować. Żeby nie mogli wyjechać z miasta, albo...żeby nie mogli wjechać na swoje pole. Powinno się również zmusić rolników, żeby kupowali wyłącznie polskie produkty, np. materialy budowlane, ubrania, chemię...itd. To chyba uczciwe podejście
Zdzichu 21.02.2024 00:51:13
Tylko polska zywnosc z polskich upraw. Banany z polskich upraw, pomarańcze z polskich upraw a o ananasach nie wspomnę. Kawa i herbata i ryz tylko z polskich upraw! :)
do Xzcd 21.02.2024 00:19:34
kupili za rządów pisu
Inne spojrzenie 20.02.2024 23:08:29
To nie jest protest rolników tylko protest producentów rolnych, którzy marzą o pozbyciu się konkurencji, a jak już im się to uda to dop...ą nam takie ceny, że się nie pozbieramy.
Janek 20.02.2024 22:59:35
Byłem z tatą traktorem każdy z nas robi na etacie ale było fajnie. Ważne że są dotacje i kasę trzeba brać ile się da. Tego jesteśmy nauczeni i będziemy protestować jak nie będziemy dostawać za darmo
Jacek 20.02.2024 22:34:46
Wysypać obornik prze urzędem a nie utrudniać na życie co ja wamzrobilem?
do ona 20.02.2024 22:31:02
dzieci z miasta powinny mieć frajdę jak zobaczyły tyle ciągników bo nie wiem czy wiesz ale syn naszego znajomego na marchewkę powiedział parówka. Tak dzieci postrzegają wieś.
dziś byłam na zakupach w Dino 20.02.2024 22:29:07
olej z ukrainy za litr 5 zł polski 9 zł, pomidory w puszce cena niby ta sama ale z tyłu kody kreskowe i polskie i ukraińskie, koncentraty, groszki w puszce to samo . Zwracajcie uwagę na to co kupujecie.
adam 20.02.2024 22:22:34
sezon przejsciowy niema roboty w polu sie nudzi parobkom latem by niestrajkowali takie niby ekologicze bo od rolnika ale doplaty do nawozow biora pryskaja ale ekologiczne od rolnika tak bylo kiedy jak niebylo supermarketow teraz rolnicy pod sklepy sprzedaja wiec pryskaja zeby szybko i sprzedac
Payla 20.02.2024 22:12:34
Protest miał być do 20 a po rondzie miłości po 22 dalej pajace sobie robią kółka i się nie da przejechać, szlak by was trafił
k 20.02.2024 22:08:02
Za ten bałagan odpowiada PiS.
Billy 20.02.2024 21:48:02
W końcu ktoś ma odwagę przeciwstawić się tej władzy!
Brawo Rolnicy 20.02.2024 21:27:51
Jeden komentarz dlaczego rolnicy nie przyjechali na krowach a drogimi ciągnikami a to dla tego jakby w puścić stado byków około 100 sztuk do Sieradza to byście mieli armagedon samochody ?nowiutkie BMW Mercedesy Lexsusy byście mieli rozbijane na ulicę byście nie mogli wyjsć takie pisanie jest jak ktoś nie ma rozumu Polski Rolnik Strajkuje po to żeby Ukraina nas nie wykończyła gospodarczo .
ona 20.02.2024 21:25:14
Szkoda mi tych dzieci co godzinę czekały na spóźniony autobus, albo na rodziców pod szkołą. Następnym razem wymyślcie coś innego, bo teraz to poszkodowani są niewinni
Xzcd 20.02.2024 21:12:36
Jak głosować na pis przez 8 lat to umieli..I wszystko było cacy..nagle się obudzili ,że źle.. skąd macie te fury? Wiecznie jakieś dotacje..a wam ciągle mało i mało.Ludzie chcą dojechać do pracy bo my też musimy pracowac..a może ja wam pole zatarasuje co?
mirka 20.02.2024 21:03:08
A TYFUSEK JAK W JEGO ZWYCZAJU JAK PROBLEM TO SIĘ SCHOWAŁ. WYSKOCZY JUTRO Z TEZĄ ŻE TO WINA PISu.
Ciemny człowiek 20.02.2024 20:58:43
Kobiety nawet nie pusciliscie do chorego dziecka....
Chłop na włosciach 20.02.2024 20:57:33
Ostatnia duża grupa zawodowa,ostatnia ostoja własności prywatnej.Globalisci idą po naszą ziemię.
Nick 20.02.2024 20:54:02
Podobno teraz rolnicy blokują siedzibę sieradzkiego biura ARIMR, super pomysł, zwłaszcza że od 15:30 jest zamknięte:-)))))
Nowa moda? 20.02.2024 20:51:02
Już nie szalejący młodzieńcy w BMW, a stateczni panowie w swych 150 konnych ciągnikach z flagami jeżdżą nocami po Sieradzu? Tylko czekać na drifty i upalanie na ZUSie. xDD
Do beny 20.02.2024 20:38:20
Pukni się w ten. To poprzedni rząd swoją polityką doprowadził do tej sytuacji. PIS ma za zadanie skłócić wszystkich ze sobą i teraz podpuszcza rolników. W Afryce prawie wszyscy głodują. Dlaczego to ukraińskie zboże nie jest tam wysyłane. A rolnicy sami często przesadzają na protestach. A to nie przepuścili karetki na sygnale albo wypisują Putin zrób porządek z Ukrainą i Brukselą i naszymi rządzącymi. Skandal.
Arek 20.02.2024 20:11:44
Tanie zboże z Ukrainy jest złe ale tanie nawozy z Ukrainy to już są super. Taka chłopska mentalność !!
Bolo 20.02.2024 20:09:26
Ojej mam 60ha jak mi źle...buahaha
aka 20.02.2024 20:04:14
do ktoś to nie wiedziałeś o przewidywanym proteście rolników? Gdzie ty żyjesz?
Stanisław 20.02.2024 20:01:24
Rolnicy sami zabili Polski rynek !!! Najpierw nie kupując polskiego sprzętu a później kupując zachodnie więc o co ten hałas. Susza dopłata, deszcze dopłata a ile państwo dopłaca zwykłemu obywatelowi ?! Teraz strajkują bo nie ma roboty w polu a inni przez to cierpią.
Obserwator sytuacji 20.02.2024 19:41:04
Strajk milionerów
Yrts 20.02.2024 19:39:27
Szlachta na ciągnikach
TSG 20.02.2024 19:38:14
@Protest przeciw Zielony Ład Doedukuj się zanim coś napiszesz, Zieliony Ład to kopia pomysłu PiS co przyznał sam komisarz ds rolnictwa w UE Janusz Wojciechowski z PiS. I to poprzedni rząd podpisał Zielony Ład. Popierałem te prostesty, ale to już przeszłość. Gdzie byli jak pisowskie aparatczyki robiły kase na towarach z Ukrainy? A no siedzieli grzecznie w domciu co by swoich idoli nie urazić. A teraz nagle mają problem do nowej władzy która jest od 2 miesięcy. Spadać na Nowogrodzką a nie ludzi wkurzacie.
rolnik 20.02.2024 19:36:03
szacunek dla rolików
Sieradzak 20.02.2024 19:35:14
Biedny rolnik wyjechal blokować drogi w mieście. Gdzie tu jest sens? Po pierwsze utrudnia życie ludziom w mieście tym którzy jeżdżą autkiem za kilka tysięcy a nie ciagikiem za 500 tysięcy lub więcej.Z dużym prawdopodobieństwem ze jeden i drugi wziął kredyt. Po drugie utrudnia życie ludziom w mieście tym którzy kupują to co wyprodukuje rolnik, także podcina gałąź na której siedzi. Po trzecie utrudnia życie ludziom w mieście tym którzy płacą ogromne podatki z których między innymi korzystają rolnicy. Bo dlaczego rolnik jest nie opodatkowany, płaci śmieszne niski KRUS, dostaje dopłaty z budżetu krajowego i europejskiego, dopłaty do maszyn za hektar i wiele innych. Tych pieniędzy nie bierze się z półki tylko z podatków ludzi z miasta. To tylko rolnik jak twierdzi wiecznie dokłada do gospodarstwa a skoro dokłada to zarabia za dużo. Rolniku ty masz za dużo pieniędzy i jak nie ma roboty w polu to Ci się nudzi i z zachłanności chcesz jeszcze więcej. Biedny rolnik nie jeździłby przez miesiąc w koło komina bo to po prostu kosztuje. Rozsądny rolnik to powinien swoje nizadowolenie pokazać w Warszawie przed Ministerstwem Rolnictwa, blokować przejście graniczne czy jechać do Brukseli bo tam tkwi źródło Waszego problemu a nie uprzykrzać życie ludziom w mieście. Biznesmenie rolniku ty wiecznie płaczesz że Ci mało a biznesmen w mieście jak mu interes nie idzie to go zamyka bo niema do kogo ręki wyciągnąć po dopłatę. A zwykli mieszkańcy miasta to za wyjątkami za minimum krajowe pracują a więc jak tak źle jest na wsi to zapraszam do pracy na etat i problemy zginą same. A rolnikom życzę normalnej działalności tj. wolnorynkowej, bez żadnych dopłat, uczciwej konkurencji tak jak to jest w przypadku innych działalności gospodarczych. Po prostu lepszy sie utrzyma na rynku a konkurencja sprawi że żywność wcale nie będzie taka droga jak mówicie. A tak jest drogo i będzie jeszcze drożej bo albo my w mieście zapłacimy za kolejna podwyżkę żywności albo kolejne podatki które I tak trafią do kieszeni rolnika w ramach dopłat. Rolniku skończ z tą pazernością bo granicą jest cieniutka. Ciekawi mnie jak rolnik by zareagował jakby ludzie z miasta blokowali mu dojazd na pole przez miesiąc. Jak znam chłopa to nie jeden z miasta by ucierpiał albo auto by miał uszkodzone.
Good grass 20.02.2024 18:59:31
Sadzić palić zalegalizować. To jest nowy ład
Adaś 20.02.2024 18:50:33
Skoro tak robią to zlikwidować rolnictwo!
.... 20.02.2024 18:45:57
Czemu policja pozwala na takie coś....
O co chodzi 20.02.2024 18:40:37
Powód strajku rolników jest jak najbardziej zasadny. Ale nie pojmuję, jaki jest sens w utrudnieniu życie takim samym obywatelom, którzy także są ofiarami tego systemu!? Jeżeli strajk miałby przynieść jakieś wymierne zmiany na lepsze, to należałoby przeprowadzić go w ten sposób, by osoby decyzyjne w państwie odczuły go na własnej skórze. Tak ich zablokować w tych sejmach, senatach, ministerstwach i komisjach, by nie mogli się stamtąd ruszyć, bez jedzenia i picia, aż do rozwiązania problemu. Wtedy niemożliwe, okazałoby się możliwe !
Rolnik 20.02.2024 18:39:23
Kiedy znowu? Nie mogę się doczekać.
Sieradzak 20.02.2024 18:33:42
Biedny rolnik wyjechal blokować drogi w mieście. Gdzie tu jest sens? Po pierwsze utrudnia życie ludziom w mieście tym którzy jeżdżą autkiem za kilka tysięcy a nie ciagikiem za 500 tysięcy lub więcej.Z dużym prawdopodobieństwem ze jeden i drugi wziął kredyt. Po drugie utrudnia życie ludziom w mieście tym którzy kupują to co wyprodukuje rolnik, także podcina gałąź na której siedzi. Po trzecie utrudnia życie ludziom w mieście tym którzy płacą ogromne podatki z których między innymi korzystają rolnicy. Bo dlaczego rolnik jest nie opodatkowany, płaci śmieszne niski KRUS, dostaje dopłaty z budżetu krajowego i europejskiego, dopłaty do maszyn za hektar i wiele innych. Tych pieniędzy nie bierze się z półki tylko z podatków ludzi z miasta. To tylko rolnik jak twierdzi wiecznie dokłada do gospodarstwa a skoro dokłada to zarabia za dużo. Rolniku ty masz za dużo pieniędzy i jak nie ma roboty w polu to Ci się nudzi i z zachłanności chcesz jeszcze więcej. Biedny rolnik nie jeździłby przez miesiąc w koło komina bo to po prostu kosztuje. Rozsądny rolnik to powinien swoje nizadowolenie pokazać w Warszawie przed Ministerstwem Rolnictwa, blokować przejście graniczne czy jechać do Brukseli bo tam tkwi źródło Waszego problemu a nie uprzykrzać życie ludziom w mieście. Biznesmenie rolniku ty wiecznie płaczesz że Ci mało a biznesmen w mieście jak mu interes nie idzie to go zamyka bo niema do kogo ręki wyciągnąć po dopłatę. A zwykli mieszkańcy miasta to za wyjątkami za minimum krajowe pracują a więc jak tak źle jest na wsi to zapraszam do pracy na etat i problemy zginą same. A rolnikom życzę normalnej działalności tj. wolnorynkowej, bez żadnych dopłat, uczciwej konkurencji tak jak to jest w przypadku innych działalności gospodarczych. Po prostu lepszy sie utrzyma na rynku a konkurencja sprawi że żywność wcale nie będzie taka droga jak mówicie. A tak jest drogo i będzie jeszcze drożej bo albo my w mieście zapłacimy za kolejna podwyżkę żywności albo kolejne podatki które I tak trafią do kieszeni rolnika w ramach dopłat. Rolniku skończ z tą pazernością bo granicą jest cieniutka. Ciekawi mnie jak rolnik by zareagował jakby ludzie z miasta blokowali mu dojazd na pole przez miesiąc. Jak znam chłopa to nie jeden z miasta by ucierpiał albo auto by miał uszkodzone.
Nick 20.02.2024 18:21:43
Pytanie do tych protestujących ROLNICZÓW...cóż dziś osiągnęliście...nic, przez wasze durne wygłupy i fanaberię straciłam godzinę stojąc w korkach....dobrze wam tak, każdy kto stał w tych korkach powinien zapamiętać i nic od was nie kupować...
Stop pomocy rolnikom! 20.02.2024 18:20:45
Szanowni rolnicy! Życzę Wam wszystkich możliwych plag w tym roku!! Przez Was nie zdążyłam do lekarza
Baba jaga 20.02.2024 17:59:29
Rolnicy w lata 2023-2027 dostaną 110 mld złotych dopłat. Pieniądze będą pochodziły z Unii Europejskiej.
xcv 20.02.2024 17:54:23
Też chciałbym, żeby ktoś MUSIAŁ kupić moje towary i to jeszcze po cenie jaka mnie zadowala
Moim zdaniem 20.02.2024 17:54:14
Powody protestu słuszne, forma protestu chybiona.
Zobaczymy 20.02.2024 17:45:25
Dużo ludzi z Sieradza pracowało u tych rolników. Może zawołany telewizję i opowiemy JACY JESTEŚCIE EKOLOGICZNI I UCZCIWI. Zapowiadam że albo przestaniecie w Sieradzu blokować ulice albo opowiemy przed całą Polską co się wyprawia w waszych gospodarstwach. Zobaczymy kto straci ...
Rumcajs 20.02.2024 17:44:07
Kupiłem wczesne ziemniaczki z Cypru i innych też zachęcam.
Obywatel 20.02.2024 17:37:31
Przestańcie wypisywać dyrdymały, produkty rolne z Ukrainy są własnością zachodnich krajów i bez względu czy będzie rzàdziła prawica czy lewica my nie mamy nic do powiedzenia. Takie sà zasady w uni jak powiedział klasyk. Bédà wybory za parę miesięcy, wybierzcie odpowiednich ludzi, może coš zmienią.
Eko, polskie, prosto od rolnika 20.02.2024 17:29:49
A który rolnik w tym roku pierwszy hiszpańskie młode ziemniaczki sprowadzi? Na handel dla głupiego poloczka, bo się nie zna a zapłaci...
Gomółka 20.02.2024 17:26:37
Nowe wybory! Do reprezentowania polskich spraw tylko Polacy z rodowodem cztery pokolenia w wstecz. Żadnych fryców i ich wasali!
bomba 20.02.2024 17:21:33
To wina polityki rolnej UE. Już dawno niewiele mamy do powiedzenia jako Polacy, a będzie jeszcze gorzej. PIS można winić, że się w tych kwestiach nie postawił w 100 % coś tam próbował pod presją rolników, ale uległ szantażowi (KPO) cwaniaków z unii.
Anty 20.02.2024 17:19:46
Tak…. Myśliwi na pewno mają powody do protestu. Szczególnie ci którzy mylą ludzi z dzikami, polują w nocy i pod wpływem ( oczywiście nie wszyscy). No i te badania które ktoś chce żeby wykonywali czy nadają się do tego typu działań….
Łoś 20.02.2024 17:17:59
Myśliwi powinni protestować w lesie razem z dzikami i jeleniami
Łoś 20.02.2024 17:17:24
Myśliwi powinni protestować w lesie razem z dzikami i jeleniami
8 lat dobrej zmiany 20.02.2024 17:17:11
Polska straciła 8 lat w unii europejskiej.8 lat PiS bił pianę i mamy tego efekt. 8 lat PiS robił wszystko wbrew unii europejskiej.Tacy wspaniali Mieli Wojciechowskiego I co.I mamy teraz efekt. Nikt nie chce z Polską teraz rozmawiać.Kazdy kraj broni swych interesów. Jak by PiS wygrał 3 raz to Polska by została zaorana.A chłop wróciłby do czworaków zarządzanych przez sowietów.
Sieradzak 20.02.2024 17:17:03
Rozumiem i popieram powód strajku. Natomiast zdecydowanie nie rozumiem i nie popieram ani formy, ani miejsca jego organizacji. (Nie)pozdrawiam Państwa Rolników.
Tom. 20.02.2024 17:12:45
Unia kasę dawała ....
Ło matko - mysliwi protestują 20.02.2024 17:11:50
Rolnicy uzywają swych narzedzi - ciagników. A mysliwi ? - oby tylko nie przybyli z flintami , bo strach sie bać.
Kibic 20.02.2024 17:09:59
A kto powiedział że z Ukrainy jest złe? Że tv wam pokazała?? A może to nasze stare leżało bo nikt nie kupuje od Polaka... Każdy z was szuka taniej..idzie do biedronki.netto i szuka promocji !!!
Tom. 20.02.2024 17:08:38
Pis = Rolnik.zawsze głosowali na Pis !! A teraz Jest PO i płacz
Miki 20.02.2024 17:06:33
Poczekajcie Jak Ukraina w Uni będzie!!!! Sami jej chcieliście!!! Dopiero będzie płacz!!! Będą sobie brali towar z Ukrainy legalnie!!!
As 20.02.2024 17:05:51
A co ciężkiej ch.... maja do tego mysliwi?
Do Beny 20.02.2024 17:03:11
W czasie PiS była cisza a to się dawno za PiSu zaczęło i po co było być grzecznym ? Teraz już za późno bo to od PiSu się zaczęło który tego zbuka przekazał nowym rządom i teraz nawiedzeni w piśmie będą mówić że to kto inny... Ciągle Jaro i inni kłamią że oni nie lisy oni nie kradli a kto inny lecz dowody zeznania świadczą tylko złe na nich
Domin 20.02.2024 17:02:03
Podziwiam i szanuje ze jest w śród rolników jedność i potrafią się jednoczyć !!!
Do suchy 20.02.2024 16:59:50
Nie pisz bzdur ! Ursus padł jeszcze zanim weszliśmy do uni ! Równie dobrze można powiedzieć dlaczego fiat upadł ?! Czemu ludzie fiatem gardzili?!
Pytam 20.02.2024 16:58:52
A gdzie ci rolnicy byli przez 8 lat władzy PiS. Coś im się za późno przypomniało he he
ten tego 20.02.2024 16:39:03
Kiedy będzie ze strony rządzących antidotum na drożyzne PiS ? Kiedy paliwo taniało to krzyczeli że to źle, teraz kiedy drożeje w telewizji cicho i jest dobrze. Przed wyborami od rana do wieczora na okrągło mówili o papryce, pomidorach i innych głupotach itd. Co teraz z prądem ? jakie ceny paliw ? np na rok do przodu ? Lewaczki tańczą z tasiemkami w ręku w sejmie, okrojenie programów nauczania w szkołach, małżeństwa jednopłciowe TO SĄ PALĄCE PROBLEMY i PRIORYTETY. Ludzie zamykają firmy, są zwalniani. Polacy mają dostać karę za wybór Pisu, po doprowadzeniu do biedy w Polsce mamy przysłowiowo całować po rękach dobrodziejów z UE jak sypną groszem dla nas.
Bogdan 20.02.2024 16:33:11
Rondo o nazwie Rolników Indywidualnych ? ja pinkole ale nazwa !Troche obciachowa ?
Pracownik 20.02.2024 16:27:34
Nie popieram....jeden dzban z drugim jadą 10 km/h i śmieją się prosto w twarz..żebyście sraczki w tych swoich traktorkach dostali!!!!
Mieszkanka 20.02.2024 16:27:25
Szkoda że nie blokują pod siedzibą PiSu. Wojna jest już drugi rok a im się teraz przypomniało. Skandal... Dzieci wracające ze szkoły w autobusach zablokowanych, rodzice jadący po dzieci do szkół i przedszkoli. Wszystko ma swoje granice. Jakim prawem blokujcie ludziom dojazd do pracy...! Nie jesteście jedyna grupą zawodową niezbędna do życia. Czego chcecie od mieszkańców miast, proponuje blokować mieszkańców wsi i autobusy którymi wracają wasze dzieci ze szkoły. Mojego poparcia na to nie ma.
Do beny 20.02.2024 16:24:48
Przecież to PiS wpuścił produkty z Ukrainy. Gratuluję wiedzy. A skoro jesteście jedynymi co się sprzeciwiają tej władzy tzn że innym ta władza się podoba.
Wieśniak 20.02.2024 16:23:46
Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie wnet farmera.
Dość już dość 20.02.2024 16:21:54
Zlikwidować KRUS zabrać dopłaty do paliw dopłaty do ziemi dotacje zapomogi zasiłki opodatkować PIT em pobrać składki zdrowotne .Nie dołożyć żadnych naszych pieniędzy do rolnictwa .I zapłacić im wtedy do tont zboża tyle ile chcą. Zobaczymy wtedy ile to państwo traci na nierentownej działalności chłopskiej .Państwo tylko traci.Niech przekażą ziemię innym połowa do likwidacji i wtedy wszystko się będzie opłacać A chłopy do roboty do tych co im się będzie opłacać Na czarno bez składek i ubezpieczenia.
Podatnik 20.02.2024 16:21:38
Tacy zarobienia a całe dnie na protesty mają
MOOM 20.02.2024 16:15:47
UNIA NAKAZUJE - ROLNIK STRAJKUJE. BRAWO ROLNICY. NASZE ZBOŻE NASZA ZIEMIA NIKT NAM OD KORYTA POLSKIEJ RODZINY NIECH NIE ZABIERA.
Pracownik 20.02.2024 16:14:54
Nie popieram....jeden dzban z drugim jadą 10 km/h i śmieją się prosto w twarz..żebyście sraczki w tych swoich traktorkach dostali!!!!
Miastowy 20.02.2024 16:06:08
Tępe ćwoki ze wsi nawet nie wiedzą jak skutecznie zaprotestować. Akurat Rząd, Premiera czy Prezydenta obchodzi to czy droga w Sieradzu jest zablokowana czy nie. Oni maja to w d*pie. Chcesz skutecznie protestować to zablokuj Sejm, Senat, siedzibę rządu i Pałac Prezydencki. Zablokuj wszystkie ambasady krajów Unii i wszystkie konsulaty unijnych państw w dużych miastach. myślisz że kogoś to obchodzi w Warszawie czy Brukseli że zablokowałeś rondo w Sieradzu ?. Pomyśl zanim coś zrobisz, to nie boli.
Błażej 20.02.2024 16:00:46
Tu jest Polska musimy kupować Polskie zboże Polskie produkty wspierać Polską gospodarkę. Czas skończyć z pomocą dla ukrainy nadeszla wiekopomna chwilą żeby wygnać ukraincow z Pol
Pytanie zasadnicze 20.02.2024 15:59:23
W wielu miejscach w Polsce wywalili obornik na drogi, więc ja się pytam dlaczego nam wszystkim na drogi a nie pod bramę pewnego mieszkańca ul. Mickiewicza w Warszawie albo pod dom ministra rolnictwa z PiS, który w ub. roku kazał rolnikom nie sprzedawać zboża i trzymać je u siebie?
Nie wierzę 20.02.2024 15:57:20
Czytam te komentarze i nie wierzę jacy ludzie są zawistni i złowrogo nastawieni do polskich rolników. Zamiast doczytać przeciwko czemu są te protesty to lepiej przyjąć zasadę "nie wiem, ale się wypowiem". Protesty są nie tylko w Polsce, ale również w wielu innych krajach UE (dziwne, tam PiS nie rządził a strajki również są). Co do tych "bogatych" traktorów. Dla rolnika jest to narzędzie pracy, takie samo jak w zakładach pracy maszyny za tysiące bądź miliony złotych, często w leasingu bądź na kredycie. Świat idzie do przodu. My też już nie jeździmy polonezami i Fiatami 126p. A co do towarów z Ukrainy. Widział ktoś co tam przyjeżdża? Zgniłe zboże, spleśniałe maliny z obecnością plastiku. Chcecie to jeść ? Chcecie żeby wasze dzieci i rodzice byli tym karmieni? Może rolnicy powinni zmienić formę protestu. Może powinni zacząć częściej blokować centra dystrybucyjne tak, aby półki w sklepach były puste. Wtedy ludzie może przejrzą na oczy... I tak wiem, przecież możemy ściągnąć z za granicy. Tak możemy, możemy też za to zapłacić jak za złoto a jakoś tej żywności będzie odwrotnie proporcjonalna do ceny. Ludzie może przejrzą na oczy ale wydaje mi się, że wtedy będzie już za późno.
Sieradzanka 20.02.2024 15:56:26
Czy te ciągniki mają wymagane przeglądy techniczne?
Głos Ludu 20.02.2024 15:53:30
Popieram protest!. Wszystkie grupy społeczne powinny dołączyć do Rolników.
Inne spojrzenie 20.02.2024 15:51:59
To nie jest protest rolników tylko protest producentów rolnych, którzy marzą o pozbyciu się konkurencji, a jak już im się to uda to dop...ą nam takie ceny, że się nie pozbieramy.
Dll 20.02.2024 15:50:08
Trochę wyrozumiałości, nikt nie protestuje bo żyje mu się dobrze i domaga się pogorszenia warunków życia. Traktory jakie mają takie mają to jest ich narzedzie pracy, trudno żeby koniem i sierpem pracowali.
Gosc 20.02.2024 15:48:57
Jak politycy nie potrafią w imię zdrowia polakow skończyć z tym sprowadzaniem toksyn z ukrainy to muszą to zrobić rolnicy w imieniu swoich miejsc pracy i nas wszystkich
Mag 20.02.2024 15:45:40
A po co przy rolnikach ta patologia że strzelbami? Protestują żeby wódeczka która biorą na polowania była tańsza?
Sieradzak 20.02.2024 15:39:27
Poblokowali wszystko nie dali dojechać do szpitala chorym osobą to skandal, rodzice nie mogli odebrać dzieci z przedszkoli skandal, ludzie w autobusach siedzieli po godzinie skandal.Wyjechała bieda ciągnikami po 200 tys .Przesadzili policja powina madaty spać
Brawo rolnicy popieram 20.02.2024 15:35:12
Trzeba walczyć o PL a nie o to żeby Ukraińcy wiecznie wszystko mieli a dużo osób z Ukrainy nie potrafi uszanować Polaków za pomoc … ile ludzi tyle opinii jak we wszystkim … ja rozumiem pandemia wojna ale to ludziom nic nie daje do myślenia że to w większości polityczna gra … zamiast wypisywać te bzdury itd zastanówcie się 3 razy .. większość z was ma pracę na etacie po 8 h a ci ludzie godzinami siedzą w polu po nocach również bo wiadomo to są dla nich pieniądze .. każdy taki cwany i mądry ale żaden w pole iść nie chce .. większość z was pochodzi ze wsi .. wprowadzili się do Sieradza i udają mieszczuchów … ręce opadają .. a że kotki i dobrze nie od dziś wiadomo że będą strajki trzeba było się zabezpieczyć czasowo … i myśleć logicznie pozdro ludziki :)
Do Karol 20.02.2024 15:32:30
1950 zł tyle jest dla ZUS nie 1600 zł dla jednoosobowej firmy podnieśli
Rolnik na emeryturze 20.02.2024 15:31:13
Wies zaopatruje się w mieście na wsi nic praktycznie się nie choduje bo się niechce robić niema drobiu krowę i konia mozna obejrzeć w telewizji chcą zamknięcia granic to zobaczymy gdzie sprzedają towary będzie jak za komuny
viki 20.02.2024 15:20:58
jestem wściekła! Przez tych ch..i umarł człowiek , bo dziadostwo zablokowało przejazd karetki do zawału. Nienawidzę tych gnojowników. życzę im samego niezdrowia.
Zmiana branży 20.02.2024 15:17:40
Do wszystkich którzy piszą jaka to ciężka praca na roli i dlaczego sami nie zostaniemy rolnikami tylko narzekamy na niski KRUS itp.... to przypominam że jeśli ktoś nie otrzymał po tatusiu mamusi czy dziadziusiu hektarów to ciężko jest kupić ziemię i gospodarstwo, bo ceny są zaporowe( dla zwykłych ludzi, bo rolnicy kasę mają i się licytują kto da wiecej) a do tego prawne ograniczenia... rolnik ma inne postrzeganie świata (wiem bo znam wielu doskonale) bo z urodzenia dostaje wędkę...a i często ryby ;) a inni muszą się kształcić zdobywać zawód i praktykę robić karierę , zaczynają tylko z własną głową i wlasnymi rękoma a nie z hektarami ziemi maszynami i pomocą rodzinki ;) wiem że na roli praca lekka nie jest bo sam dorabiałem sezonowo za młodu, ale wkurza mnie to nastawienie na ciągłe branie i wyciąganie łapy bo im się należy. Serio jest wiele zawodów w których ciężko sie pracuje a nie dostaje nic za darmo.
Dziwne 20.02.2024 15:12:30
Zielony ład podpisał Morawiecki. Wtedy jakoś rolnikom to nie przeszkadzało. Teraz Kucharski chce na ich protestach wypłynąć do władz Solidarność (zielona czy czerwona) to jednak zawsze skok na kasę.
Ola 20.02.2024 15:10:58
Popieram to, co robicie. Chłopaki jedźcie na Łódź i Warszawę. Rzućcie trochę gnoju pod nogi Tuska i jego świtę. Będzie większy efekt.
Gierek dał 20.02.2024 15:05:04
.Zebrać ten wiejski zasiłek dla bezrobotnych KRUS Przez to szerzy się nygus two na wsi . Dość bezprawia
? 20.02.2024 15:04:34
Czy to prawda że Kucharskiego PiS wykiwał dając kiepściutkie miejsce na liście do Sejmiku?
Od kolyski 20.02.2024 15:01:30
Dzieci na protestach w traktorach wożą i uczą tego nygusostwa od maleńkości.
KJS 20.02.2024 15:01:01
Polecam sprawdzić co serwuje nam Ukrajna i wtedy krytykować. Jak weszły dopłaty do ciągników to nagle zdrożały o kilkadziesiąt procent więc kto na tym zyskał. W Polsce nie produkuje sie traktorów są tylko montownie
róża 20.02.2024 15:00:11
Czy ktoś wie o której ten cyrk się skończy?
Bata i lać 20.02.2024 14:59:55
Właśnie zaczynają niszczyć czyjąś własność. Własność przy której ktoś ciężko pracował.Wlasnie wysypują zboże z wagonów. To nie protest to się zaczyna robić bezprawnie. Dość. Zabrać dotacje dopłaty zapomogi zasiłki zabrać KRUS . Za wszystko niech płacą jak pozostała część uczciwie pracującego społeczeństwa Nygusy z traktorów.
Rjdnd 20.02.2024 14:58:51
Tak rolnika ciężko, że mieszkania w Sieradzu pod wynajem kupuje za gotówkę. Sam znam kilku takich rolników..
Bata i lać 20.02.2024 14:56:50
Właśnie zaczynają niszczyć czyjąś własność. Własność przy której ktoś ciężko pracował.Wlasnie wysypują zboże z wagonów. To nie protest to się zaczyna robić bezprawnie. Dość. Zabrać dotacje dopłaty zapomogi zasiłki zabrać KRUS . Za wszystko niech płacą jak pozostała część uczciwie pracującego społeczeństwa Nygusy z traktorów.
Uważajcie 20.02.2024 14:48:56
Miastowi cicho siedzieć bo jak będziemy chcieli to zdechniecie z głodu. Zablokujemy wam wszystko. Takie niemiłe komentarze o wsi to sobie nie życzymy!
Do Ktoś 20.02.2024 14:48:11
jak byś chciał to byś dojechał ! Znalazł wymówkę !
beny 20.02.2024 14:45:36
BRAWO !!! JEDYNI KTÓRZY PRZECIWSTAWIAJĄ SIĘ TEJ władzy !
mig 20.02.2024 14:39:47
jak ukraincy wstrzymają import żywności z Polski to np.Mlekowita upadnie i inne zakłady i gdzie rolnicy sprzredadzą mleko koło się zamyka. trzeba rozmawiać i się dagadać
Regionalnie 20.02.2024 14:39:29
W pełni popieram protestujących Rolników, pomimo utrudnień w ruchu drogowym.
do ktoś 20.02.2024 14:36:47
Tych siedemnastu pacjentów to chyba do końca miesiąca miałeś "umówionych" . Sam się lecz na głowę ,
Orlik 20.02.2024 14:33:45
Popieram,precz z toksycznymi zbożami
Nie jestem rolnikiem 20.02.2024 14:30:19
To nie te czasy że ktoś miał 3 hektary i koniem to uprawiał. Teraz mają dużo więcej ale jak spojrzeć to pracują znacznie więcej od zwykłego szaraczka który siedzie 8 godzin i tylko odlicza kiedy minie zmiana. Szanujcie ich, bo jak chop padnie to nie wiadomo co będziecie jeść.
Sędzia uliczny 20.02.2024 14:06:45
Poczekamy jak wyjadą kombajnami,żaden nie dojedzie
Szanowni protestujacy 20.02.2024 13:56:23
Blokowanie miasta takiego jak Sieradz, gdzie 3/4 mieszkańców ma rodzinę na wsi nie ma najmniejszego sensu. Blokada miast wojewódzkich była by bardziej zauważalna. Wyobraźcie sobie blokadę takich miast.
Suchy 20.02.2024 13:53:39
Dlaczego nie można kupić polskich ciągników? Ano dlatego, że jak weszliśmy do Unii to się rolnicy rzucili na Zachodni sprzęt, do którego Unia dopłacała. Do Ursusa dopłat nie było i chociaż był czterokrotnie tańszy i prostszy w obsłudze i serwisie i równie dobry to polski rolnik zachłystując się zachodnim doprowadził do upadku polskiej firmy. Podobnie zadziało się z innymi gałęziami polskiego przemysłu, ale tutaj wszyscy jesteśmy winni. Ale powtórzę do upadku Ursusa przyczynił się polski chłop.
ktoś 20.02.2024 13:36:41
Nie dojechałem do pracy. Umówionych na wizytę siedemnastu pacjentów. Czas oczekiwania na kolejną wizytę cztery miesiące. Sami się leczcie !!!
Boryna 20.02.2024 13:34:29
Ludzie ogarnijcie się z tymi głupimi komentarzami. Czego zazdrościcie tym Rolnikom? ich ciężkiej pracy,? ciągniki to ich narzędzie pracy, chcecie możecie się nająć do pracy na roli a nie siedzieć i wypisywać bezmyślne głupoty, to możecie sobie dorobić. Mają rację, popieram ich. Nasza Polska Żywność którą produkują jest b. dobra, a przede wszystkim dobrej jakości. Powiem tak " od myszy po Cesarza wszyscy żyją z Gospodarza" Rolnicy nie dajcie się, macie rację, walczcie. Nie możemy dopuścić aby nas zalewały śmieci wątpliwej jakości. Co niektórzy pewnie by chcieli , aby na wsi była bieda jak za Króla ćwieczka i chłop chodził w gumiakach i orał konikiem. Ciągnik to żaden LUKSUS to zwykłe narzędzie pracy. Ciężkiej pracy. ROLNICY TRZYMAJCIE SIĘ!!!!!!! Tylko gdzie Karierowicz Kołodziejczak. powinien być tam razem z Wami.
Karolina 20.02.2024 13:33:25
Popieram protesty rolników, nie chce jeść ukraińskiego pryskanego toksynami jedzenia. To pis na to pozwolił
zbulwersowany 20.02.2024 13:29:28
Czy rolnicy zauważyli, że do ich problemów przyczyniła się poprzednia władza? Stanowią największy elektorat PiSu i właśnie teraz obudzili się, że ktoś ze wspieranej przez nich ekipy zarabiał miliony na ziarnie z Ukrainy. Brak mi już słów i przykro patrzeć, jak ci ludzie dają się manipulować, także przez rosyjską propagandę, która ich bardzo, bardzo wspiera.
Etam 20.02.2024 13:25:58
Dzisiaj pseudorolnicy stracili moje poparcie.
Jagas 20.02.2024 13:23:30
Dziękuje Wam rolnicy że nie daliście mi wrócić do domu. Żądacie szacunku do waszej pracy ale Wy nie potraficie szanować innych zawodów
Mam to gdzieś 20.02.2024 13:22:57
Rolnicy w wyborach samorządowych i europejskich znów zagłosują na PiS jak przez ostanie 8 lat. Kaczyński zezwolił na import z Ukrainy a Morawiecki zgodził się na Zielony Ład O czym my mówimy? Nie warto z nami rozmawiać, niech sobie protestują.
Kwiatek 20.02.2024 13:19:21
Jak rząd udaje że nie widzi jaki chłam żywieniowy idzie z Ukrainy to ludzie z ulicy nie się za to wezmą.Brawo,walczmy o swoje ❗
Zuza 20.02.2024 13:10:57
Zero tolerancji powinniśmy nic od nich nie kupować. Szpagatowa szlachta a z butów sł….. wystaje wstyd
miejski 20.02.2024 13:10:45
A na "ryneczku" produkty rolne z Giełdy, nie bezpośrednio od rolników...I o wiele droższe niż polskie w marketach. Stać was na tylu pośredników ? Popieram strajkujących na granicy wschodniej i uważam, że powinni CAŁKOWICIE zablokować te granicę i zmusić UE i polski rząd do szybkich decyzji.Skończyłoby się "postaramy się..., spróbujemy..."; Ale blokowanie miast i normalnie pracujących ludzi jest skandaliczne.
kilo 20.02.2024 13:02:48
Zabrać górnikom dać rolnikom. Może w tedy zobaczą, że to jest wolny rynek i ktoś musi na to dać. Jak miałem biznes i ceny spadły w dół a ja nie mogłem sprzedać produktów bo były drogie to mi Państwo nie dopłaciło do interesu. Bogacze w drogich traktorach nie płacący podatków, idźcie do fabryki pracować. Będziecie mieli lepiej.
Zzz 20.02.2024 13:00:57
Chciałbym pozdrowić większość hejterów krytykujących rolników. Chlebek, bułeczki z Czarnobyla i okolic są smaczniutkie to jeszcze w nocy świecą. Idąc w nocy do kuchni nie trzeba światła zapalać. Jaka to oszczędność. Widać napromieniowane zboże ma pozytywny wpływ na tę dyskusję. Zamiast poprzeć rolników promienie rentgena robią w komórkach mózgowych takie spustoszenie. Smacznego!
Sąsiad że Wsi 20.02.2024 12:54:13
Powinni im walić takie mandaty za blokowanie żeby kupę na ulicy zrobili że zdziwienia. Ograniczanie wolności innych jest zabronione. Tutaj powinni pałą i mandatami pogonić całe yowarzystwo
as 20.02.2024 12:45:40
Jestem "mieszczuchem" i w pełni popieram postulaty rolników!
No 20.02.2024 12:44:40
Kochani trzeba poczekać. Brukselka też czeka aż rolnicy pojadą na pole i się skończa strajki. Zawsze tak było
Kołtun 20.02.2024 12:42:00
Ręce opadają Naród nie potrafi się Solidaryzowac Lipa jest w kraju Politycy nic nie robą a Polacy skaczą sobie do gardeł Ten strajk jest w interesie całego Narodu. Polscy Obudźcie Się
Opel2022 20.02.2024 12:30:40
Traktory złomy jak i samochody na polskich drogach . Polaku obudź się . Czas na polski przemysł motoryzacyjny.
Benek 20.02.2024 12:26:14
Dlaczego te protesty nasilają się teraz? Dlaczego rolnicy nie protestowali wcześniej, przecież wszystkie decyzję ich dotyczące podejmował poprzedni. Pis umył ręce i teraz po cichu inspiruje te protesty.
Lol 20.02.2024 12:24:35
Chłopkom się powodzi jak mają ciągniki po pół bańki)))
Dziadek myślący - widziałem protest na ulicach 20.02.2024 12:10:12
Chłopy to wy takimi traktorami -szrotami jeździcie ?? To takie same złomy jak te samochody złomy na naszych ulicach jeżdżą z zachodu 10-20 letnie sprowadzone. Warto było niszczyć tamte Polskę po 1989 r. ? Dziś naszymi Ursusami jeździli byście i zapewne znaczna część nowych ,!! Tak tak. Czas na przebudzenie i już dość tej III najjaśniejszej RP. Dość okupacji zachodu i Ameryki ! Myśleć już chłopie i robotniku polski . A nie słuchać propagandy tv jaka to polska jest wspaniała !!! Czas na powrót do lat 70tych gdzie polska wieś i miasta budowała się na potęgę !! Nasze fiaty, polonezy i inne ciężarowe nowe jeździły ....
Biedota 20.02.2024 12:04:31
Za tą kolumna biednych rolników jechała kolumna oplakatowanych aut osobowych. Wszystko wany nie tańsze jak 30 tysi. A ja skromnie się żywiący mieszkaniec miasta kupiłem kapustę. I co i skisła po ugotowaniu.A smród i piana z garnka sama wychodziła. Obłuda.
Do Kacia 20.02.2024 11:57:49
Chciałem kupić 10 h tak dla siebie .Nie nie mogę.Ziemia leży odłogiem.Chlop raz w roku kosi i nie zawsze by wziąść dopłaty z Uni.A j nie mogę kupić bo nie jestem spadkobierca chłopa folwarcznego we .A kler może.Dziki kraj.Dziki kraj.
Obce 20.02.2024 11:56:19
Dobrze jest jak ja kupuje rzeczy zza granicy, ale jak nie chcą kupować ode mnie to robię strajk !!
Obserwator 20.02.2024 11:53:52
Ani jednego Polskiego ciągnika.Tak chłop promuję Niemca Francuza Brytyjczyka.
Jestem za 20.02.2024 11:45:12
Brawo rolnicy !! Zablokuje wszystko jak najdłużej!!!! Walczycie o swoje i o nas!!!Nie którzy nadal nie potrafią zrozumieć po co te strajki... Zabraknie żywności w sklepach to się MOŻE obudzicie w co wątpię, ale będzie już za późno.
Sieradzanka 20.02.2024 11:43:39
A myśliwi, w wypasionych samochodach, to przeciwko czemu protestują...?
m.ski 20.02.2024 11:38:29
Ktosiu!To jest wstyd dla nas wszystkich.że muszą to robić.
Ktoś 20.02.2024 11:32:28
Huuu mnie strzela jak ala biedota atrakcje na rondzie korek jak Cholera,a pogotowie niema jak przejechać do szpitala!!!!!! Wstyd rolincy!!!!
mirka 20.02.2024 11:31:07
Widziałam Michała Kołodziejczaka - jechał w niebieskim ciągniku w kapelusiku.
Mmmm 20.02.2024 11:30:32
Teraz czas zacząć unikać polskich produktów i kupować same zagraniczne żeby poczuli ci pseudo rolnicy taki sam ból jak my, że nie możemy normalnie pracować i funkcjonować.
Kasia 20.02.2024 11:29:23
Brawo dla wszystkich rolników. Szanuję bardzo Waszą pracę, nikt kto nie pracował na roli Was nie zrozumie. Do Wszystkich przeciwników - tyle ziemi leży odłogiem proszę Was bierzcie, pracujcie i kupujcie takie ciągniki i zapłacicie tani KRUS. Pytanie tylko dlaczego zdecydowana większość młodych ludzi nie chce gospodarstwa po rodzicach skoro tam takie miody? Wszyscy szukają lżejszego chleba ponieważ nie chcą pachnieć zwierzętami i oborą, chcą wyjeżdżać na wczasy a nie wstawać w nocy do wycieleń i wyproszeń. Dlaczego na wsi jest coraz mniej gospodarzy a coraz więcej mieszczuchów uciekających z bloków w pięknych domkach jednorodzinnych? Ja obecnie pracuję w biurze i wiem jaka jest różnica - ponieważ znam prace na polu w skwarze i pocie czoła. Cześć i chwała wszystkim rolnikom! Jestem z Wami.
Patrycja 20.02.2024 11:22:25
A te ludzie tylko o tych ciągnikach boże co za dramat i co za ludzie .. sami mają luksusowe auta którymi jeżdżą na wakacje itd a dupe żal ściska że kość ma za ciężka pracę ciągniki i to w kredycie …
Ciekawy 20.02.2024 11:10:30
Mam pytanie bo się nie znam. Niektórzy rolnicy hodują zwierzęta więc chyba jest im na rękę niska cena zbóż. Protestują więc tylko producenci zbóż?
Miunczki 20.02.2024 10:43:09
Nygusy do roboty .Jak się nie opłaca to do fabryki. Płacić uczciwie podatki. Wieś naj bardziej roszczeniowa grupa społeczna I ciągle pokrzywdzona przez wszystko co na świecie.
Do dorota 20.02.2024 10:36:53
Żebyś tak jadła chlebek i pyszne bułeczki z tego popsutego zboża z Ukrainy krótkowzroczna istoto.
viki 20.02.2024 10:31:31
60% zniżki na maszyny, dopłaty do paliwa, nawozów, materiału siewnego, kilku procentowe kredyty, dopłaty obszarowe , dopłaty na krowy, świnie to dla " biedoty " ze wsi za mało. Jak zapłacić za pracę u rolnika to tylko bez umowy i jak najtaniej. Sprzedali by nawet g....no byle tylko się nachapać. Zawsze chłopom było źle, zawsze za mało. Pazerni i cwani, chciwi i chcący uchodzić za najbardziej biednych, a tak naprawdę to widać wszystko na protestach. Ciągniki i maszyny za miliony, klima, radio,gps i jak tu jest źle.
Zapolice 20.02.2024 10:22:59
bogacze w traktorach za miliony będą spalać paliwo przez cały dzień bo ich stać
Protest przeciw Zielony Ład 20.02.2024 10:21:45
Rolnicy głównie protestują przeciwko tzw. "Zielonemu Ładowi", który ładnie się nazywa, ale w sumie zlikwiduję rolnictwo. PSL w Unii oczywiście był za tym "Ładem", razem PO i SLD. Prawo I Sprawiedliwość głosowało przeciw.
dorota 20.02.2024 10:11:42
ROLNICY ALE WY MACIE CIAGNIKI LUKSUSOWE
robol 20.02.2024 10:07:26
Protestują przedsiębiorcy rolni. Jak się pozbędą konkurencji z zagranicy to tak nam dopierxxxą cenami, że się nie pozbieramy.
Do Mi6 20.02.2024 10:05:44
Może należy dołożyć także zdjęcia ciągników które niszczą trawniki lub wieczerzają na drogi gdzie ruch tych pojazdów jest niedopuszczalny i tereny prywatne. Protest to protest my też mamy prawo protestować przeciw Waszemu protestowi i utrudnianiu nam życia.
Alex 20.02.2024 10:05:37
Brawo Panowie
Do pop 20.02.2024 10:04:32
A już myślałem że trzeba porzucić wszelkie nadzieje , popie przywróciłeś mi wiarę w człowieka , tak trzymać tylko niedouczone tłuki mogą ganić te protesty .okazuje się że jest ich całe mnóstwo, pranie mózgu przyniosło oczekiwane rezultaty , o tempora o mores
Ted 20.02.2024 09:57:46
Kto rządził ostatnie 8 lat? - PIS. Kto zgodził się na sprzedaż ukraińskiego zboża w Polsce od 2022 roku? - PIS. Kto zarobił miliony na sprzedaży tego zboża? - PiS i ludzie powiązani z tą partią. Kto jest przedstawicielem rolników w UE? - członek PiS. W tym czasie rolnicy siedzieli cicho, nie protestowali. W ostatnich wyborach w 2023 prawie 70% rolników głosowało na PiS. Kto wygrał wybory w okręgu sieradzkim - PiS....itp. Kto zachwiał rynkiem rolnym czyli spłodził tego dzidziusia? - PiS. A po alimenty to do Tuska? Nie pomyliliście adresata? To popierający i wybrańcy PiS uniemożliwiają Wam sprzedaż płodów i obniżyli ich ceny. To oni chapneli Wasze utracone dochody. Rozejrzyjmy się wokół siebie.
Mi6 20.02.2024 09:54:05
Proponuję, aby każdy kto może ponieść jakiekolwiek straty, z powodu blokowania jezdni publicznej przez rolników zrobił zdjęcie tych traktorów z numerem rejestracyjnym i jeżeli się da to także zdjęcie kierowcy. Gwarantuje, że jeżeli poniesie stratę materialną lub uszczerbek na zdrowiu z tego powodu, to taki protestujący poniesie karę finansową i mu ten ciągnik komornik zabierze, a może nawet w skrajnym przypadku pójdzie siedzieć. Za swoje czyny, nawet słuszne, trzeba odpowiadać - dociera protestujący.
Pytanie 20.02.2024 09:49:29
Nurtuje mnie pewne pytanie - skoro polscy rolnicy nie jeżdżą na polskich ciągnikach, nie jeżdżą polskimi samochodami, nie jeżdżą też polskimi motocyklami ani nawet polskimi rowerami, w domach rolnicy nie oglądają TV na polskich telewizorach a radia słuchają na niepolskich odbiornikach, począwszy od majtek i skarpetek a na kurtkach kończąc ubierają się w większości w niepolską odzież, to... dlaczego wszyscy inni mają jeść niemal wyłącznie żywność przez nich wyprodukowaną?
Nick 20.02.2024 09:45:49
Odnoszę nieodparte wrażenie, że chłopy, albo dobra - rolnicy, organizując te jeżdżące protesty pokazują swą tęsknotę za starymi czasami, kiedy to w każdą sobotę, a w nowszych czasach także i w każdy piątek wieczorem po robocie brali lachona albo dżage do fiaciora i jechali do miasta wykonywać tzw. POM - Powolny Objazd Miasta. Czasy się zmieniły, teraz ich dzieci albo wnuki też przyjeżdżają do miast w piątki i soboty ale już w beemach i audicach i z lachociachami, tylko że... lądują w McDonald,s.
Biedni rolnicy 20.02.2024 09:37:33
Trafia mnie jak wiecznie muszę słyszeć jacy ci rolnicy biedni! Skoro jest tak źle, może czas iść do pracy w fabryce... Tylko wtedy nie będzie traktorów za półdarmo, dopłat do ziemi do chłodni itd. Skoro nie lubicie tak Unii to zrezygnujcie z ogromnych dopłat, które od niej dostajecie. Zacznijcie prowadzić własne firmy i płacić ZUS wtedy zrozumiecie, czym jest niesprawiedliwość. A wszyscy komentujący, że można wyjechać wcześniej, aby ominąć blokady chyba siedzą w domach i nie wiedzą o czym piszą!! Nie zawsze mamy tyle czasu, aby stać w korkach. Rolnicy robią sobie wrogów z ludzi, którzy wcześniej ich popierali.
też mieszkaniec 20.02.2024 09:32:49
Jeszcze z tydzień, dwa, pola obeschną, wegetacja ruszy, potem w wyborach samorządowych ci co mieli trafić na wygodne stołki dostaną je, inni nie i... będzie po protestach.
edek 20.02.2024 09:32:15
Co do Zielonego Ładu to nie wiem dokładnie o co chodzi. Kiedy dokładnie został klepnięty i kto był u nas u władzy)...ale zboże ( i nie tylko zboże, bo samochody i inne dobra rzeką szły) z Ukrainy to od momentu wybuchu wojny do nas szły...a może i wcześniej..Duda z Zełeńskim się ściskał i ogromnym przyjacielem był. To ja mam do "polskich" rolników pytanie : Czemu wtedy jak rządził wasz ukochany PiS nie protestowaliście, tylko po dwóch latach wam się przypomniało. O co robicie zadymę ?? Ktoś Wam dopłaca do tego ? Bo Przewoźnicy Polscy PRZEDSIĘBIORCY jak tam miesiącami stali to PiS miał ich w czterech literach i Wy również. Taka jest zasad...jak sie coś od kogoś bierze to trzeba jego zasad przestrzegać. Jak Unia beee, to nie brać dopłat, nie brać zwrotu vat i akcyzy od paliwa. Jak każdy przedsiębiorca w Polsce płacić ZUS, PIT, CIT, Vat i wtedy będziecie mieli prawo protestować i krzyczeć. W parlamencie europejski same " Tuzy" Pisowskie siedzą...Wasi przedstawiciele, na nich głosowaliście, to z nimi rozmawiajcie teraz. Utrudniacie życie zwykłym obywatelom , nie dziwcie sie że Was nie lubią i nikt za Wami nie pójdzie ,
Do kiero 20.02.2024 09:17:58
Słabo zorientowany jesteś, dzisiaj właśnie w tym miejscu blokada.Tylko, że w tych okolicach też mieszkają ludzie, którzy muszą dostać się do pracy, ludzie którzy chcą normalnie funkcjonować a przez tego typu blokady nie mogą.
ignas 20.02.2024 09:08:52
Gdzie są ci tak biedni rolnicy i pokrzywdzeni,pytam sie gdzie ????
Zamyślony 20.02.2024 09:06:59
Rolnicy to klasa uprzywilejowana, dostają traktory za półdarmo, budują przechowalnię chłodnie za półdarmo, na wszystko dopłaty, ubezpieczenia składki KRUS itp za grosze( rolniku dowiedz sie ile placą firmy !), tania siła robocza bez umów o pracę itd, ziemia otrzymana w spadku :D większość bez wykształcenia porządnego a żyją jak królowie, bo większość dostają za nic (oczywiście pracą to później utrzymują i rozwijają). Do tego wszystkiego będą zwykłych ludzi męczyć ! A jechać pod sejm albo do Brukseli , tam dokazywać ! Szkoda że pracownicy marketów, sprzątaczki, sprzedawcy, magazynierzy, małe firemki itd itp nie strajkują pod waszymi domami.... to byście poczuli tą przyjemność. Mało kto jest zadowolony ze swoich zarobków !
Co tu tłumaczyc 20.02.2024 09:03:34
Typowy wyborca PiS = typowy chłopski syn. .
Realista 20.02.2024 09:02:17
Polska ogółem zarabia na Ukrainie 10 miliardów .Do 6 miliardów z Ukrainy..Polska zarabia 4 miliony na czysto.Glupota by było zamknąć granicę. Tylko typowy chłop tego nie rozumie.Bo nie chcę. Jego interesuje tylko to co do jego granicy A tu na całym świecie jest rolnictwo. Polski chłop chłonny na populizm i socjal i wszelkie dotacje ciągle ma mało.Chcial by żeby zboże kosztowało tyle co podczas wybuchu wojny na Ukrainie. No nie da się . Nie są się.Wojna nakręca ceny. Może wykreccie jakaś nowa wojnę może domową.Co tam Polska co tam Polacy.Liczy się ją i teraz i mój interes. Komuś zależy na kłótni z Ukrainą. Ale co typowy chłop na ten temat wie.
Pop 20.02.2024 08:53:01
Ale w mieście jesteśmy. Piszę specjalnie, celowo że jesteśmy bo też jestem z miasta. Jesteśmy krótkowzroczni i tyle. Rolnicy jeszxze mogą uratować nie tylko sobie ale i nam cztery litery. Najlepiej to żebyśmy żarli g.. Z Ukr i świerszcze i może I Hołota powie żebyśmy szli walczyć za Ukrainę. Zobaczymy co wtedy zrobicie. Wyłączcie te telewizornie i zacznijcie czytać i rozmawiać z ludźmi!
realistka 20.02.2024 08:42:40
Trzeba być ,,ślepym i głuchym" fanem Tuska i Neo-TVP, żeby NIE WIDZIEĆ Eurokołchozu UE pod dyktando Niemiec, która NISZCZY państwa narodowe i ich gospodarki :-(! A rząd PiS Przynajmniej ZAMKNĄŁ granicę z Ukrainą i TO MIMO sprzeciwu UE... czego Dziś nie zrobi Tusk :-(! I O TO też chodzi w tych protestach plus Lewacki ,,Zielony Ład" Zablokować !!! Podobnie rzecz dotyczy Polskich przewoźników, Niszczonych przez ukraińców ZA Przyzwoleniem UE :-(! Dlatego Popieram Protest !!!
mieszkaniec 20.02.2024 08:33:32
niech już wreszcie przyjdzie ta wiosna, chłopy wezmą się za pożyteczną robotę
Rolnik 20.02.2024 08:14:34
Wg sondaży większość społeczeństwa popiera protesty a sieradzoki paradoksalnie na przekór. Tym bardziej to dziwne, że to dzięki rozwiniętemu rolnictwu to miasto jest całkiem ładne i się rozwija, a większość mieszkańców korzenie ma wiejskie.
Nick 20.02.2024 07:49:33
A może zbierzmy się w kilkadziesiąt samochodów i jedżmy pojeździć kilka godzin w koło kolejnych wiosek?
Marta 20.02.2024 07:13:33
Tak wszystkich razi ten niski KRUS i wysoki ZUS to pytam czemu uciesnieni przedsiębiorcy nie ruszą czterech liter i zaczną protestować aby obniżyć ZUS.Wyjedzcie na ulicę swoim polskim sprzętem lub krajowymi atutami i blokujcie.
Re 20.02.2024 06:50:48
Pod domy polityków tam gdzie ich rodzinka
Do rozsadny 20.02.2024 06:02:23
A powiedz mi czy w Polsce są produkowane polskie Ciągniki ? Bonjak dobrze kojarzę to ursusa już dawno sprzedali... przejedź się po wsi to zobaczysz że prawię na każdym podwórku stoi ursus...a ty czemu nie jeździsz fiatem 125?
w ogóle 20.02.2024 05:32:49
piszemy rozdzielnie
Anty rolnik 20.02.2024 05:01:32
Nie przyjeżdżajcie do Sieradza. Nie lubimy Was.
Wndnd 20.02.2024 04:50:04
Dofinansowanie na paliwo idzie na protesty.
Marcin 20.02.2024 00:38:12
Rolnicy walcząc o swój interes nie patrza na interes innych grup społecznych.Co im zrobili np pracownicy centrum biedronka w sieradzu? Popierałem was ale teraz jestem waszym przeciwnikiem.
:-) 19.02.2024 23:20:53
Ja nie jadę protestować, bo zimno. Zawsze jakoś w zimie te protesty. Jak będą organizowane protesty w cieplejsze miesiące to pojadę, bo też jestem przeciwko wszystkiemu :-)
Szary obywatel 19.02.2024 23:09:54
Utrudnianie życia innym zwyklym pracującym ludziom to granda!!! A tak wogóle jak rolników stać na takie wyprawy to wycofać im dopłaty do paliwa!!!
Obserwator 19.02.2024 22:58:48
Wspieram rolników. Trzeba walczyć ze skorumpowaną UE oraz przekupionymi ekologami. Reszta osób która nie rozumie tematu niech siedzi cicho....
Do Michał112211 19.02.2024 22:42:18
Kup sobie 14 zwykłych koni i będziesz miał polskie 150km. I jeszcze na nawozach zaoszczędzisz. Hektarów na Wsi jakoś nie przybyło ale traktorów to już tak.
Karol 19.02.2024 22:26:22
Zlikwidować Krus, nie może tak być, że przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą płacą 1600 zł Zusu a rolnik na kwartał około 600 zł krus i nie odprowadza podatku za sprzedany towar np. na targowiskach brak kasy fiskalnej. Druga sprawa zamiast strajkować i utrudniać życie ludziom co muszą zarobić na Zus i podatek to w każdej gminie powinien powstać market tylko dla rolników, którzy sprzedają swoje produkty. Tylko problem jest w was rolnikach, wy byście chcieli od razu jechać na giełde i wszystko sprzedać w godzinę bez odprowadzenia podatku. Dlaczego rynek w Warcie jest otwarty tylko do godziny 11, to samo w Sieradzu. Ludzie w tych godzinach pracują a jestem pewny, że popołudniu zamiast w lidlu, kauflandzie kupili od Was produkty bo są zdecydowanie lepszej jakości. Powiecie, że popołudniu czasu nie macie bo macie pracę w polu, to zatrudniajcie na umowę ludzi jak przedsiębiorcy żeby stali na rynkach do tej godziny 17.
Kiero 19.02.2024 22:17:46
Zablokujcie magazyn Biedry na kilka dni! I nie bójcie się że oskarżą was o straty. Rondo przy S8, światła na Woźnikach i Biedra stoi !!!!!
Bolo 19.02.2024 22:05:06
Panowie rolnicy taki sposób protestu to tylko robienie sobie wrogów ze zwykłych ludzi, nic dobrego wam z tego nie przyjdzie. Na wer jeśli ktoś jest po waszej stronie to utrudnianie mu życia skutecznie postawi go w opozycji do Was. To co się działo ostatnio w mieście to nie protest a zwykły wandalizm, w tym miejscu nie różnicie się od pospolitych kiboli którzy przyjechali robić „dym”
Ona 19.02.2024 22:03:07
Przez osiem lat milczeli.I co?Wszystko było cacy?Wazeliniarze.
rolnik 19.02.2024 21:47:47
MIchał K. będzie prowadził pierwszy ciągnik?
Dojazd do Łodzi s8 19.02.2024 21:36:12
Czy ktoś się orientuje czy będzie można jutro wyjachać na s8 w stronę Łodzi? Nie znalazłam żadnej informacji, może chociaż telefon gdzie się można dowiedzieć. Proszę o odpowiedź w komentarzu. Będę tu "zaglądała"
Sis67 19.02.2024 21:35:56
A ja mam jechać na hemie na nowotwór do Łodzi, to jak mam przejechać do S8. Obchodzi kogoś, że jeżeli to przerwę to mogę poprostu umżeć
gdhgt 19.02.2024 21:33:36
Protestoować pod firmami, które sprowadzały zobrze z ukrainy
anatol 19.02.2024 21:16:13
kto wykończył polskiego Ursusa ?
sylwia 19.02.2024 21:06:35
no nie znowu wyjada na drogi rolnicy bogacze znowu beda blokowac co tym rolnikom znowu nie pasuje niech jezdza po wsi a nie do miasta przyjezdaja sie chwalic drogimi ciagnikami
Sieradz 19.02.2024 21:02:18
Za te strajki bym wszystkich rolników obciążył bez wyjątku, Wam jak by się zagranice zablokowało to za warzywa już byście brali bez litości krocie, i właśnie z zagranicy musi być żeby ceny wyrównać,podatki wreszcie zacznijcie płacić,a nie jak coś nie tak to opony palita,żenada
marcin 19.02.2024 20:58:23
po co jezdzic caly dzien i spalac paliwo. Lepiej podjedzcie o 15 przed fajrantem urzędasów i zablokujcie cały Plac Wojewódzki i przyległe uliczki.
Zapolice 19.02.2024 20:50:36
no dobra a gdzie takie ronda się znajdują w Sieradzu? może autor wrzuci mapkę
As 19.02.2024 20:29:46
Nie brać dopłat i nikt nie będzie wam dyktować co macie robić Skoro jesteście pazerni to tak wychodzi
Zuza 19.02.2024 20:21:15
Mam nadzieję , że wreszcie dostaną mandaty za spowolnienie ruchu drogowego. A my i tak będziemy kupować od innych a nie od nich bo sieją nawozy taka to ekologia mieszkam na wsi i wiem co piszę. Prze 8 lat było ok a teraz po 2 miesiącach mają problem Zielony Ład podpisał poprzedni rząd wiec pretensje kierować do właściwych osób a nam pozwolić pracować i spokojnie wracać do domu. Nie musimy stojąc w korku oglądać waszych ironicznych uśmiechów .
Nick 19.02.2024 20:03:09
Jakie trzeba brać specyfiki, żeby tak ponazywać sieradzkie ronda???
A 19.02.2024 19:56:24
Dostali od katakana 500plus to niech sobie to dołożą do ceny zboża przez te lata i cena pszenicy wyjdzie SUPER
mniam mniam 19.02.2024 19:45:43
Dużo mają paliwa, bo to z dopłatą jest paliwo.
A 19.02.2024 19:41:32
Jak PIS rządził to Radziu nie strajkował a teraz żałoba i wyszedł na drogę
mieszczuch 19.02.2024 19:40:59
nie trzeba było głosować na pisowcow czerpać wzorzec z Czech
a 19.02.2024 19:38:29
Nie wiem dlaczego nygusy jak Pan Radek nie wezmą się do roboty tylko strajkują?Dostali zwrot za paliwo to jeździć będą ciągnikami.A on bawi się w Michalka
Rozsądny !! 19.02.2024 19:37:06
Warto było zamieniać okupację ZSRR na obecną USA ???
Rozsądny !! 19.02.2024 19:35:41
A czemu Polacy nie jeżdżą na polskich ciągnikach ,polskich samochodach , polskich motocyklach, polskich rowerach ???? Czemu w domach nie oglądacie TV na polskich telewizorach ?? Gdzie radia ??? Kto to zniszczył polski przemysł, gospodarkę, rolnictwo , wojsko ??? Pytam się kto po tym 89r. ???? Już czas na to pytanie ????
Olo 19.02.2024 19:28:18
Tak płaczą ale paliwa im nie szkoda he,he...
domy polityków blokować 19.02.2024 19:25:19
Nie utrudniać życia zwykłym Polakom.
On. 19.02.2024 19:05:39
Większość komentujących i tak nie rozumie dlaczego rolnicy strajkują ale strasznie im wypominają ciągniki. Rozsądni ludzie nieważne czy ze wsi czy z miasta rozumieją o co toczy się gra.
G 19.02.2024 18:58:38
Na krowach przyjęcta będzie taniej
Przemek 19.02.2024 18:57:03
Nie jestem rolnikiem ale pochodzę z rodziny rolniczej i wiem jaka to ciężka praca .. popieram protest i jestem za wami jednak może warto nie tylko na prowincji to robić ale uderzyć na stolicę lub urzędy wojewódzkie..,? Tak jak w innych krajach co wy na to ? A do tych co tak negują ciągniki to ludzie czasy 80-lecia się skończyły i technologia poszła do przodu to i są nowe ciągniki .. to może zamiast kupować auta amerykańskie niemieckie czy koreańskie to wróćcie do czasów ubiegłych i zacznijcie kupować i jeździsz syrenami fiatem bądź polonezem co .. pozdrawiam
Kierownik Burdelo 19.02.2024 18:49:50
Unia nie dobra! Ale ciągniki z krajów Unii już są ok - Holandia, Francja itp.
B 19.02.2024 18:47:36
Kolejny raz dzień utrudnień dla ludzi, którzy nie są winni tej sytuacji, rolnicy mają gdzieś, czy uda się dotrzeć do pracy na czas, zawsze oni najważniejsi
Strefa zdetuskowana. 19.02.2024 18:46:51
Wszystko dobre co pomoże wypieprzyć niemieckiego namiestnika tuska
Oko 19.02.2024 18:43:39
Społeczeństwo mamy patriotyczne ale po wpisach widać duży odsetek żłobów
jarecki 19.02.2024 18:30:56
Jak rolnicy przegną to ludzie sami ich wyniosą z tych ulic
pirx 19.02.2024 18:24:43
chłopy sobie strzelają w kolano. jeszcze jeden taki protest i wszyscy będą przeciwko wam. najgorsze są te wasze głupie uśmieszki, że nam robicie na złość.
Po 19.02.2024 18:05:58
Miastowi będziecie jeść mięso i żywność z probówki . Wielkie korporacje zainwestowały ogromne pieniądze w tego typu żywność. Miejsce na żywność z probówki trzeba zrobić i na żywność z Ukrainy. Nie wiecie o tym? Będą wam teraz wmawiać że mięso szkodzi zdrowiu i klimatowi .
polska to dziwny kraj 19.02.2024 17:58:26
komentarze sa masakryczne dlaczego my mamy wypasione telefony??? ifony ipody nowa generacja robimy telefonami przelewy zakupt opłaty itp itd dlatego ze swiat poszedł do przodu a my za nim i dlatego rolnik by móc pracowac takze musi i powinien miec dobry sprzet to jest takie trudne do zrozumienia?????????? telefon którym zamawiasz jedzenie robisz opłaty nie wychodzisz z domu bo tak wygodnie CI nie przeszkadza????? a ciagnik którym ktos robi robote juz tak????
XXXx 19.02.2024 17:45:16
NIE MARTWCIE SIE. JUZ nowy rząd przejął wszystkie media teraz wam będą w głowach mieszać. Lewicowe media będą wam teraz promować wegetarianizm i LGBT, obrzydzać jedzenie mięsa. Czyli dla dobra klimatu rolnik musi ugorowac ziemie , i nie trzymać zwierząt. To ciekawe czym ziemie nawieźć gdy nie będzie zwierzęt nie będzie obornika ? Ale mało kto wie dlaczego unia każe ograniczać produkcję w Europie. Ano po to żeby zrobić miejsce dla produktów z Ukrainy ! To tak jakby przedsiębiorcy która ma tiry kazano by dwa tiry nie jeździły w trasę. To jest chore ! Już za kilka lat obowiązkowe ocieplanie budynków , bo się klimat ociepla .
Do m 19.02.2024 17:39:59
Ano właśnie... Brak doinformowania i potem się pisze bzdety. Rolnicy również protestowali gdy rządził PiS ! Lecz miało nie być już sprowadzane zboże a tu rząd się zmienił i nadal zboże przyjeżdża ! Mało tego rolnicy w innych krajach też dopiero teraz protestują bo dopiero teraz wyszło na jaw co unia planuje !
Patriota 19.02.2024 17:33:31
Patriotyzm jest potrzebny zawsze i przy kupowaniu polskiej żywności i przy kupowaniu polskich maszyn. Niestety większość chce by od niego kupować,ale on kupuje gdzie mu wygodnej
Adi 19.02.2024 17:31:43
Gdyby nie kredyty to wystarczy, że rolnik zostawiłby odłogiem całe pole i mieszczuchy mogą tynk ze ściany jeść. Szanujcie rolników bo ich ciągłość finansowa jest ważna nie tylko dla nich ale i dla nas. Każdy wypomina dopłaty ale tak naprawdę to gwarancja i zabezpieczenie tego, że wszyscy mamy co włożyć do garnka!
Adi 19.02.2024 17:24:39
Gdyby nie kredyty to wystarczy, że rolnik zostawiłby odłogiem całe pole i mieszczuchy mogą tynk ze ściany jeść. Szanujcie rolników bo ich ciągłość finansowa jest ważna nie tylko dla nich ale i dla nas. Każdy wypomina dopłaty ale tak naprawdę to gwarancja i zabezpieczenie tego, że wszyscy mamy co włożyć do garnka!
Frazik 19.02.2024 17:23:12
Co my zwylki zjadacze i klienci tych strajkujących rolników im zrobiliśmy że to nam utrudniają życie...??? Niech blokują sejm, kancelarię premiera, Belweder, budynki rządowe i poselskie jak również biura poselskie. My nie odpowiadamy za import z zagranicy czy Ukrainy!!!
jarecki 19.02.2024 17:18:08
czemu do warszawy nie jada tylko w nic niewinnych ludzi uderzają
Rolnik 19.02.2024 17:16:07
Do Narodowy: możesz się pochwalić jakiego POLSKIEGO samochodu jesteś szczęśliwym posiadaczem?
On 19.02.2024 16:59:02
Zróbcie porządek z tym świńskim towarem z zielonego ryneczku od handlarzy.
Jasiek 19.02.2024 16:32:09
Dawno (o ile w ogóle wcześniej się coś ttakiego zdarzyło) nie było jednocześnie na sieradzkich drogach aż tylu milionerów co w dniu jutrzejszym...
Joker 19.02.2024 16:27:06
Czy rolnicy byli inwigilowani Pegasusem?
???? 19.02.2024 16:17:01
A JA SIĘ PYTAM GDZIE BYLIIŚCIE PRZEZ OSTATNIE OSIEM LAT ???!!!
Kibic 19.02.2024 16:09:08
To jak to jest? Chłop że wsi będzie rządził w mieście? A mieszkańcy miasta nie mają nic do gadania. Coś tu jest nie tak.
Xd 19.02.2024 16:05:28
A CZY KOMENTUJACY TUTAJ NIE ROZUMIEJA ZE NIE MA POLSKICH CIAGNIKOW ?! Nikt nie protestuje że bieda ! Unia i do waszych domów nie długo wejdzie i będziecie płacić za ten zielony nieład ! Nie rozumiem tez państwa polskiego dlaczego nie powie po prostu uni stop i przestanie wykonywać te absurdalne wymogi ! Wystarczy by Tusk powiedział weto i po problemie !
Nie rolnik 19.02.2024 16:03:03
Jestem za, tak jak patrze jak działa nasz rząd to jego na obornik tylko wrzucić. Interesy i nic więcej.
rolniczka 19.02.2024 15:30:21
Jestem zniesmaczona z braku Kołodziejczaka jako przywódcy tego protestu. Michał prowadź na Warszawę.
michal112211 19.02.2024 15:29:44
Narodowy: Podaj mi jeden przykład ciągnika o mocy powyżej 150km który jest produkowany w POLSCE i jest POLSKI i dopiero zaczynaj się wypowiadać....
Fazi 19.02.2024 15:28:26
Posłowie i tak takie formy protestu mają w 4 literach Bo im życia nie utrudniacie. Na pewno poklasku ani uznania nie uzyskacie. Wiadomo że konkurować z Ukraina za bardzo nie możecie ale swoją drogą wasze ceny też bywają wzięte z sufitu. Najbardxiej skuteczna forma protestu jest na granicy ale tam wam się nie chce jechać bo tutaj pod nosem utrujecie mieszkańcom życie, a po paru godzinach na obiadek. No cóż my mieszczuchy wytrzymamy ale pamiętajcie, że co za dużo to niezdrowo i ludzie będą niedługo wasze poniekąd słuszne protesty w głębokim poważaniu.
obywatel L 19.02.2024 15:19:12
Tylko dlaczego muszą wkur...ać całe miasta zamiast blokować miejsca decyzyjne jak sejm czy ministerstwa w stolicy lub wymyślić inną - może bardziej skuteczną - formę strajku. Ludzie pracujący w tych godzinach w okolicy jana pawła będą po raz kolejny zmuszeni do znoszenia klaksonów, lipnych haseł, melodyjek i korków na ulicach całego miasta bo biedny rolnik w ciągniku za pół miliona obraził się na polityke kraju... Przecież to jest kpina i jawne plucie na twarz zwykłym ludziom w mieście, nic dziwnego że rolnicy mają taką a nie inną łatkę.
MARIAN 19.02.2024 15:17:44
A ja mam pomysł, proponuję blokady większych wsi w ramach protestu przed tym co oni. Nie mogą się nie zgodzić i zobaczą jak to jest fajnie. Tam blokada jednej drogi zatrzyma całą wioskę. Aha i ci co pracują w miastach to do zwolnienia skoro miasto takie złe.
M 19.02.2024 15:12:24
Gdzie byliście przez 8 ostatnich lat, Szliście ramie w ramie z PIS. A teraz żal do wszystkich!!!
Przedsiębiorca 19.02.2024 15:08:18
Zrazicie ludzi już całkiem do siebie. Takim zachowaniem zatruwacie życie zwykłym ludziom, a nie decydentom i nikt Was nie będzie popierał. Zacznijcie płacić ZUS jak my drobni przedsiębiorcy to zobaczycie jak to jest, a nie 1500zł na kwartał i Wasza emerytura będzie większa od mojej po 45 latach prowadzenia firmy. Nie wspomnę o dotacjach, których ja nie zobaczyłem od państwa ani złotówki, a Wy bierzecie setkami tysięcy!!!
123 19.02.2024 14:58:12
Znowu w Sieradzu będą jeździć po trawnikach.
Klemens 19.02.2024 14:53:14
Chłop narzekał narzeka i będzie narzekać ma to w genach. Przez 60 lat nigdy nie słyszałem by chłop powiedział że ma dobrze.Nigdy. Zawsze narzekanie i miunczenie.
gość 19.02.2024 14:42:58
.. niech taki rolnik jeden z drugim napisze: brakuje mi rąk do pracy - chce zatrudnić osoby dam umowę o pracę , opłacę składki , dam urlop , ekwiwalenty, opłacę badania lekarskie .., i będę przestrzegał prawa pracy ....; ciągłe dopłaty, a jak się nie opłaca jest tyle wolnych wakatów zapraszamy do pracy: 8h , urlop, ubezpieczenie ...; wyjazdy zagraniczne sielanka
nn 19.02.2024 14:38:00
Proszę jechać pod sejm i tam blokować a nie utrudniać życie normalnym ludziom. Zablokujcie posłów i ich popleczników.
Do Knur i Narodowy 19.02.2024 14:36:44
Powiedźcie jaki polski ciągnik może kupić polski rolnik? Za rządów PO doprowadzono do upadłości Zakłady Ursus, które produkowały polskie ciągniki.Została konieczność zakupu zagranicznych, na raty.
Qaz 19.02.2024 14:11:52
Zamknąć granicę z Ukrainą dla warzyw i owoców. Przestać finansować rolnictwo z UE i naszego budżetu.
Narodowy 19.02.2024 14:08:57
Ważne ,że ciągniki niemieckie, amerykańskie , brytyjskie , japońskie ,czeskie i.t.d. to nimi będziemy walczyć o to by Polacy kupowali od nas nasze produkty , bo my wolimy obce.
Pytanie 19.02.2024 13:44:06
Dlaczego blokują miasta a nie drogi u siebie ma wsi i śmieją się SIERADZAKOM w twarz bezczelnie. Pod urzędy nie pójdą bo tam pracują rodziny i znajomi ze wsi... KABARET Gdzie byliście jak PiS latami zwoził towary ze wschodu? Tak się baliście Kamińskiego i Wąsika. Ps. Miasto wam za to odpłaci
Rolnik 19.02.2024 13:21:15
Może w końcu ktoś w 10 zdaniach napisze o co ten protest. ??
A 19.02.2024 13:18:43
Jeszcze im mało utrudniania życia innym ludziom Pan Radek niech się weźmie za robotę.Jeden nygus jest już przy władzy drugiego już nie potrzeba
Knur 19.02.2024 13:08:13
Traktory po milion zł!? Bieda!?
Caputagrouniak 19.02.2024 13:05:58
A gdzie jest dzielny Kołodziejczak? Do tej pory organizował strajki, rozlewano gnojówke, wyrzucano kapustę. Teraz cicho sza. Rządowa posadka zmieniła preferencje?

Więcej informacji

Sieradz

W Szczawnie-Zdroju rozpoczęły się mistrzostwa Polski kadetów w tenisie stołowym. Już pierwszego dnia zmagań brązowy medal w grze drużynowej wywalczył Aleks Pakuła. Wychowanek klubu KTS Sieradz reprezentuje obecnie Bogorię Grodzisk Mazowiecki.

0

Sieradz

Urząd Miasta Sieradza zaprasza na zawody rolkowe, które w sobotę odbędą się na sieradzkim pumptracku. Impreza rozpocznie się o godzinie 10:00, a zmaganiom sportowym będą towarzyszyć inne atrakcje.

0

Zaginiony Paweł Cebulski

Wczoraj, 13:37:46
region

Komisariat Policji w Błaszkach prowadzi poszukiwania 54 - letniego Pawła Cebulskiego. Mężczyzna 26 kwietnia około godziny 15:00 wyjechał ze swojego miejsca pracy samochodem osobowym marki VW Golf o numerze rejestracyjnym ELA NU81. Do chwili obecnej nie powrócił do domu i nie nawiązał kontaktu z rodziną.

0

Nasze Radio 104,7 FM

02:08

Kochaj Mnie I Dotykaj
Tomasz Żółtko

Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie

02:11

Serenada
Mieczysław Wojnicki

Kontakt do studia

kontakt@nasze.fm

502 27 11 11

43 827 11 11

Co, gdzie, kiedy

10.05.2024

Giełda winyli
Teren wokół Ratusza w Zduńskiej Wolo
Wystawa Prac sekcji plastycznej UTW
Miejski Dom Kultury Ratusz w Zduńskie Woli
Marleyki
Miejski Dom Kultury Ratusz w Zduńskiej Woli
"600 Lat Statutu Warckiego- Ochrona Cisa Pospolitego"
Warckie Centrum Kultury
Tydzień Bibliotek 2024 - Urodzeni w radiu
Powiatowa Biblioteka Publiczna w Sieradzu, ul. Żwirki i Wigury 4
Otwarcie wystawy malarstwa Anny Wolniaczyk
Biuro Wystaw Artystycznych w Sieradzu
Marszobieg
Szkoła Podstawowa nr 1 w Sieradzu

11.05.2024

Koncert zespołu Raz Dwa Trzy
Teatr Miejski w Sieradzu
Międzynarodowy Festiwal Melos - "Fortepian na cztery ręce"
Muzeum Walewskich w Tubądzinie
I Warcki Festiwal Chóralny im. Marcina Warteckiego
Kościół parafialny pw. św. Mikołaja Biskupa w Warcie
Ogólnopolski Mityng Otwarcia Sezonu Lekkoatletycznego w Sieradzu
MOSiR Sieradz
Tydzień Bibliotek 2024 - Interaktywna biblioteka
Powiatowa Biblioteka Publiczna w Sieradzu, ul. Żwirki i Wigury 4
Zawody rolkowe
Pumptruck Sieradz

12.05.2024

3. Wróblewska Eko Dycha
Muzeum Walewskich w Tubądzinie
Zawody rolkarskie "Delta Sędziejowice"
Publiczne Przedszkole w Sędziejowicach
Festyn Strażacki
Sieradz, skwer druha Franciszka Szczepaniaka
Więcej...









Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1+8Myles Smith
Solo
2+5Daria Zawiałow
Złamane serce jest OK
3-1Ariana Grande
we cant be friends (wait for your love)