strzałka do góry
28.02.2024 10:52:10 (Aktualizacja: 02.03.2024 08:17:16)
region

Kolejny rolniczy protest w regionie

Rolnicy znów wyjechali traktorami na drogi w regionie. Od wczoraj, 1 marca, blokują ruch na drodze ekspresowej S8 pod Sieradzem. Rolniczy protest ma potrać do poniedziałku.

(fot. arch. KPP Sieradz)

Jak ustaliło Nasze Radio - to mniej więcej 80 maszyn, które jeżdżą w obu kierunkach na odcinku od węzła Sieradz Południe do MOP Dąbrowa Wielka.

- Zaczynamy w piątek aż do odwołania Zielonego Ładu i rozwiązania sytuacji na granicy polsko-ukraińskiej - poinformowali organizatorzy zgromadzenia.

W związku z tym policja wprowadziła objazdy: węzeł Złoczew - DW477 - DW482 - DK12 - w. Sieradz Południe. Dla jadących S8 od strony Zduńskiej Woli odwrotnie.

Utrudnienia mają potrwać do najbliższego poniedziałku, 4 marca, do godz. 9:00.

bp
Komentarzy: 323

Komentarze

Patryk 08.03.2024 08:40:10
Alexander I. Z tego co wiem to ten Pan nie byl na S8. Nie byl dlatego, bo chcial sie dostać do przysłowiowego "koryta" i nie nadawal sie na przewodnika rolnikow. Jak zauważyłeś na zdjęciach rolnikow z S8, wszędzie jest flaga Polski. Nie ma wyróżnienia jakis parti, grup itd z swoimi flagami, czy tez poglądami . Jeśli by cos takiego sie stalo wtedy do widzenia z grupy, nie ważne kim jestes. Walcza za całą Polskę, kazdego Polaka, nie tylko dla siebie. Prawda jest taka, ze jak nie będziemy Ich wspierać pod kazdym względem , to z Naszego kraju nic nie zostanie. Będzie rządził Nami zachód i wschód! Mysle, ze Nasi dziadkowie i pradziedkowie, Polska, nie po to walczyli ponad pół wieku temu, oddając swoje zycie, by teraz tak bylo jak chcieli kiedys zrobić Nasi sąsiedzi z zachodu i wschódu. I Nas to czeka teraz, juz sie zaczęło i trzeba działać! Inaczej skonczymy wszyscy marnie....
Alexander I 07.03.2024 08:34:07
Ciekawostka. Stawiam publiczne pytanie, czy to prawda że kandydat do sejmiku z listy PIS na pozycji 10 pan Radosław Kucharski ( szef rolniczej Solidarności RI ) kapustę do kiszenia sprowadza z Niemiec? Czy polscy plantatorzy nie mają tego towaru w chłodniach? To w istocie walka o dobro polskiego rolnika i "zdrowa żywność" dla polskich konsumentów. Obłuda, obłuda, obłuda!
Do filipa 06.03.2024 16:11:59
Chyba ktoś ci wyciął korę mózgową...
Mądry rolnik 06.03.2024 15:43:05
Tragedia pseudorolnicy. Znowu staliście się marionetkami pisu. Pokazaliście „klasę” w Warszawie. Wstyd….
Filip 05.03.2024 09:45:47
Drzewa w lasach wycinaja juz od lat, a najwięcej za czasów PiSu. W telewizji Nam tego nie pokażą, musi człowiek poszukać w Internecie. Co do kupowania od rolnika warzyw, owoców, nabiału czy mies. Brac od Nich i sie nie oglądać. Zamiast 3 marchewek i innych warzyw i owoców , wez 12 sztuk, spokojnie wytrzymają tydzien lub więcej. Kto chce jesc marketowskie produkty niech je. Wszystkiego od rolnika nie kupimy, ale tego co najwięcej zjadamy można od Nich kupic. 3 dni rolnicy stali na s8, poszedl ktos z Was komentujacych tam do Nich i porozmawiaj jak czlowiek z człowiekiem o Tym co teraz tutaj w komentarzach piszecie i Was boli? Poszedl ktos? Podejrzewam, ze nie jeden by zmienił nastawienie do Rolnika z negatywnego na pozytywne, tylko trzeba pójść i porozmawiać. Pozdrawiam wszystkich Polaków
SMW 04.03.2024 23:58:57
ostatnie pokolenie - Polaków
Oj wy rolnicy 04.03.2024 20:42:41
Borowiak i Kucharski. Pierwszy bankrut a drugi za chwilę. Już służby sprawdzają biznes. Skarbowy też się przygląda. Kwestia czasu...
Do obserwator 04.03.2024 13:55:14
Bo nikt nie będzie odchodził od roboty bo ktoś przyjechał po dwie czy trzy marchewki ! Pojadę do domu kogoś i będę go z domu wywoływał żeby nie kg marchewki za zł czy dwa złote sprzedał. Zastanów się.
popka 04.03.2024 11:38:59
No ale właśnie potwierdziłeś - to co powiedziałem. Wam zależy tylko na zysku, ok spoko ja Wam życzę willi z basenami. Niech się Wam powodzi, ale nie pierniczcie że tak bardzo martwicie się o to co będą jeść Polacy. Prawda w tym sporze leży po środku, niestety tak spolaryzowane społeczeństwo do niczego nie dojdzie. Nie boje się kacapów, a tego, że polak polaka własnymi rękami udusi.
Adas 04.03.2024 11:18:21
Precz z PLATFORMĄ OBYWATELSKO - Niemiecką! Izolować ich wyborców i zabierać im prawa :)
obserwator 04.03.2024 10:28:48
skoro takie zdrowe i najlepsze produkują to dlaczego prosto z blokady do marketu na zakupu a nie do sąsiada po pietruszkę , a no dlatego że sąsiad na mnie dużo zarobi i będzie mu lepiej to wole jechać do marketu
do 100% Polak 04.03.2024 09:43:22
co ty za bzdury tutaj napisałes ? Że pis sprzedawał naszą kochaną Polskę ? prymitywie ?
Pytanie 04.03.2024 08:18:02
A CZY KTOS Z WYBORCOW dzisiejszego rządu odpowie mi na pytanie dlaczego w tym roku tna lasy na potęgę ? Gdzie jadę to widzę zręby? Podobno krąży plotka że Szwecja potrzebuje drewna na meble. Tak pytam bo jak za PiS wycinano lasy to mówiono że kradną i że za granicę drzewo jeździe, i platforma i lewica szumiały że nie wolno lasów wycinać a dziś jak rządzą też się wycinaja
Do 100% Polak 04.03.2024 07:37:31
Człowieku kto te Twoje wywody przeczyta..
Czesiek 03.03.2024 22:26:52
Rolniki, no dobra, zamknięta granice z Ukraino, Ukraińcy wyjadą do siebie, do Słowacji, Czech, Niemiec, Rumunii czy Bułgarii, to kto wam będzie w polu robił?
100% Polak 03.03.2024 22:09:43
Patrzę na te negatywne komentarze wobec protestu i naprawdę jest mi smutno. Ktos spyta czemu smutno? Powiem w prost, Polak skaka do Polaka, a skaka ten co ma pusty łep, pusty łep dlatego bo nie wie co sie dzieje w Polsce. Prosty przyklad podaje taki związany z każdym co pracuje. Masz 4 tysie wypłaty co miesiąc, ciul wie ile robisz, jedni 8 godzin, inni 12, jeszcze inni 16 godzin robią. Rolnicy robią nawet 24/24. Wyobraźcie sobie teraz taką sytuację: robicie robicie i robicie, nie wazne ile godzin, ale wazne, ze macie te 4 tys zl na czysto co miech. I teraz przychodzi następną wypłata i dostajecie 2 tys zl. Jesteście w szoku, pełne wkurwienie, idziecie do szefa na skargę itd itd. Szef mowi, ze wypłaty takie bo nie ma zbytu, bo nawalili towaru za granicy i nie idzie to i musi zrobic takie wypłaty, jak nie pasuje to wypad, i rob za te same pieniądze co teraz daje gdzies indziej, a jak pasuje to zostań i rob za tyle ile teraz masz. W dodatku to sie nie zmieni przez dluzszy czas. I teraz z 4 tysi masz 2 tysie. Gdzie tu opłaty za wode, prąd, mieszkanie, raty jakies itd itd.. kazdy ma jakies zobowiązania nie ukrywajmy . Z tej dwójki ciula zostaje i wielkie gowno zostaje. Pomyślcie co jest w rolnictwie gdzie w gre wychodzą tysiące złotych po to by wyprodukować dla Nas żywność, żywność najlepszej jakości w UE, taka prawda. Wykurwiacie sie, kombinujecie itd, ale jest i tak ciężko. Pytanie, co byscie wtedy robili? No co ? Gdybyście tak rok, dwa i wiecej robili te same godziny itd za pół wyplaty, a naklady sa takie same gdy mieliście 4 tys zl co miech.Kurde mac, otwórzcie w końcu oczy ludzie kochani!!! Rządzą nami debile co sprzedają nasza kochaną Polskę!! Jak tak dalej bedzie to nasza Polska zginie i będziemy robic dla Niemców i Ruskich Za marne pieniądze!! Chcecie tego? Mowie do każdego?! Chcecie jakis pojebanców z innych krajów co beda chodzić po naszych ulicach, wsiach, miastach i beda gwalcic nasze żony, dzieci itd, beda bic i co tylko jakby byli jakimiś ciul wie kim, w dodatku nie beda za to zbytnio karani, jeszcze dostana z naszych pieniędzy mieszkanie, zasilki i nawet glos w wyborach. Dostaną szybciej pracę w jakies firmie niz Ty co zes uczył sie pol życia na studiach czy innych szkołach. Chcecie tego? Chcecie by Nasza Polska upadla?! Chcecie być kogos zza granicy pomagierami? Chcecie jesc jakies zagraniczne zarcie modyfikowane genetycznie, co jedzac dłużej zachorujesz! Do cholery jasnej tam na tym proteście powinien byc kazdy z Nas!! Kazdy Kurde!!! Robieraja Nasz kraj, a my nic nie robimy, tylko nasi rolnicy maja odwagę wyjść, poswiecaja sie nie tylko dla siebie, ale dla Nas wszystkich!! Bysmy zyli godnie! jak sie do Nich nie dołączymy to zginiemy, zginiemy pod kazdym względem. Dlatego jestem za NASZYMI POLSKIMI ROLNIKAMI!! I możecie sie wściekac, pisać komentarze itd, ale tylko glupi bedzie sie rzucać pod tym moim komentarzem, mądry wie jak jest i o co chodzi. ŻEBY POLSKA BYŁA POLSKĄ!!
Rrr 03.03.2024 20:22:06
Zdarli gardła, zdarli buty, został jeno łeb zakuty. Komu wy chłopecki robicie na złość? Ludziom którzy chcą dojechać do pracy, do szkoły albo z towarem na rozładunek. Nikomu wiecej. Bo minister czy premier jak bedzie chcial przejechać, to BORowiec założy koguta na dach i przeleci i gwiżdże na wasz strakk XD
Do Marta 03.03.2024 20:09:58
POPATRZ, NAPISAŁAS PRAWDE , słuszne spostrzeżenie , A MASZ DUZO LAPEK W DOL. Słuchaj oni tylko narzekać potrafią. Nie mają jaj by wyjść i protestować . PiS podnosił składkę zdrowotną i ZUS i nikt nie poszedł zaprotestować. Siedzieli cicho. Ale cóż. Większość tylko w internecie cwaniaki .
XXXx 03.03.2024 20:06:04
CZEMU NIKT NIE PROTESTUJE ŻEBY ZLIKWIDOWAĆ ZUS ?! KONFEDERACJA MA W PROGRAMIE DOBROWOLNY ZUS NISKIE PODATKI I PRZEDSIĘBIORCY i ludzie I TAK WOLA GŁOSOWAĆ NA TUSKA ?! DLACZEGO? Ciekawe to jest . Dlaczego ludzie nie protestują żeby obniżyć ZUS albo zlikwidować go całkiem ? Czepiacie się krusu , to wyjdźcie na ulice dlaczego przedsiębiorcy nie wyjdą na ulice co ? Jak PiS ustalał pensję minimalną trzeba było wyjść na ulicę i się sprzeciwić, powiedzieć nie, nie chcemy mieć wyższej pensji minimalnej bo będziemy płacić ogromny zus.
kierowca 03.03.2024 20:02:31
To co się dzieje na na tym proteście to są totalne kpiny z innych ludzi, którzy musieli korzystać z objazdów. Przyjechali swoimi rumakami i urządzają harce / piknik na drodze ekspresowej, jazdy na rowerach, spacery itp.
Była sieradzanka 03.03.2024 19:14:53
Gdy mój zakład zaczął przynosić straty zmieniłam branże. Rolniku droga wolna.... Gdzie jest policja? Trochę mandatów by się przydało. Teraz robiąc zakupy szukam produktów zagranicznych. Nic od polskich rolników
Marta 03.03.2024 19:14:08
Czemu wy wszyscy chcecie likwidacji KRUSu a nie ZUSu?Bo wniosek jest taki że na ZUSie jest lepiej skoro wszyscy go chcą płacić.Powiniscie wszyscy chcieć likwidacji ZUSu i chcieć KRUSu skoro upatrujecie w tym profity.
Adam56 03.03.2024 18:39:35
A po protestach będą nasi strasznie biedni rolnicy będą protestować bo im tiry drogi lokalne rozjeżdżają na objazdach. Żenada!
Konfederat 03.03.2024 18:23:51
A ja się pytam gdzie byliście 15 Października 2023??? Głosujecie ciągle na te same "gęby" i co chwila macie te same pretensje.Co z wami? Zamiast blokować zwykłych ludzi który jadą np. do uczciwej pracy, z pracy by spędzić czas z rodziną, blokujcie miejscowości, ulice gdzie mieszkają politycy który wam tyle naobiecywali. Co niektórzy x was na wiecach stali i w telewizory się gapili, słuchali jak to będzie przepięknie. I co teraz? A druga sprawa to pomyślicie o tym, jak Unia dawała dopłaty żeby was kupić to się w kolejkach ustawialiście i było cacy. Jeden z was z pod Błaszek wybił się do Warszawy bo krzyczał, to teraz co drugi taki mądry się robi. Za robotę się brać......
Do Popka 03.03.2024 17:28:06
Zagraniczne markety i zagraniczne warzywa . A co rolnik to biedny ma być tak? Koniem robić i w rozwalającej chałupie mieszkać ? Wszystko poszło do góry , chleb, prąd , a ceny za zboże od kilkunastu lat takie same ! Z każdym rokiem zamiast zarabiać więcej zarabiamy mniej bo inflacja idzie do góry! Nawozy co roku drożeją a zboże nie . To nam co roku się zostaje więcej czy mniej ?!
Do fazi 03.03.2024 17:17:17
A kto głosował za zielonym ładem w uni no kto ?! Posłowie dzisiejszego rządu ! PiS byl przeciwny ! Owszem PiS mógł negocjować i się nie zgodzić. W sumie co by to dało ?! Opozycja znowu by chuczala że PiS przeciwko uni ! To sprawa jest prosta , niech Tusk jedzie do Brukseli i powie że wycofujemy się z zielonego ładu i po problemie ! Dlaczego tego nie zrobi ?!
Do fazi 03.03.2024 17:09:27
Tusk podniósł ? Haha śmieszny jesteś ! To PiS ustalił pensję minimalną na ten rok 4300! Zobaczymy ile podniesie Tusk na drugi rok . Pewnie nic albo 100 zł .
Jedna wielka czarna strefa 03.03.2024 17:08:03
Polska powinna zrobić reset i ta cała wieś wyprostować i wyedukować.Zabrac wszystkie dotacje zapomogi zasiłki dopłaty .Zlikwidować KRUS Zrobić nowe otwarcie.Jak by państwo zapłaciło za wyprodukowany chłopski towar tyle żeby chłopa było stać w takim samym stanie jak obywatela na ZUS to i tak to państwo było by do przodu .Takie straty wieś przynosi państwu.
Pawcio 03.03.2024 16:40:27
Za blokowanie dróg karać i zabierać ciągniki i dopłaty do ziemi Wprowadzić im ZUS
popka 03.03.2024 16:26:47
Ktoś tu strzela gorzkie rolnicze żale, że UE ogranicza produkcje. No to teraz byki malinowe pomyślcie: weźmy taki Sieradz czy Zduńską. Mamy w nich średnio 10-12 Marketów. W każdym jednym markecie codziennie wykłada się setki kg mięsa, warzyw, owowców itp. Tak serio, czy my potrzebujemy aż tak ogromnej ilości żywności? Ktoś powie ile z tej wyprodukowanej szamki, jest sprzedane, zjedzone a ile utylizowane (marnowane)? Wam wcale nie zależy na tym, żebyśmy nie chodzili głodni, tylko chcecie jak najwięcej zarabiać. Nie intersuje Was co się z tym dzieje, tylko ile możecie najwięcej wyprodukować i jak najdrożej sprzedać.
Nie ma co się litować nad bogatym 03.03.2024 15:55:06
Ale tam jest miliardów na tych zdjęciach .Wielka bida nędza i czworaki na tych wsiach Wieś kryta strzechą i wychodek za stodoła . Bida nędza po 3 fury na podwórku Jak zatrudniają za parobka to zapomni o pracy legalnie .Na wsi wszystko na czarno i jak naj dalej od urzędu skarbowego
I tyle w temacie 03.03.2024 15:50:09
Chłop żywemu nie przepuści chłop żywemu nie przepuści chłop żywemu nie przepuści. Polski chłop narzekał narzeka i będzie narzekać ma to w genach i wyssał to z mlekiem matki. Naj więcej narzekają chłopki małorolni bo zazdroszczą wszystkim i tym bogatym rolnika z prawdziwego zdarzenia i tym na etacie I tym którzy porzucili ziemię i poszli do miasta .
Do do tak z ciekawości 03.03.2024 15:42:57
Zapomniałeś jeszcze dopisać ile chłop dostaje do tego hektara dopłat U E ..... ile opłaca składki zdrowotnej ile dopłat do paliwa. A 600 zł na kwartał do KRUS to wychodzi 200 miesięcznie Wielu w rok zarabia tyle co by wpłacił składki przez 40 lat okresu składkowego A odbierając emeryturę zwrot następuje po 4 latach .A na ZUS zwrot następuje po śmierci .
ciekawy 03.03.2024 14:17:54
D pytanie.. odpowiem, nie brać dopłat i robić jak wam wygodniej.
Fazi 03.03.2024 13:51:35
Do chłopie z Mazur Oj chłopie,chłopie jak się coś pisze to wypadało bynajpierw pomyśleć. Napisałeś że miastowi narzekają na niskie pensje i pretensje do Tuska ,ok. Tylko ,że teraz Tusk akurat pensje podniósł o ok.20 % a gdyby pis wygrał byłoby 8 %. Piszesz że tylko potrafią nar,ekac.Sorry a wy co robicie ? Narzekanie wysłaliście z mlekiem matki.WiecZnie wam mało,a to ropa za drogą, a to dotacje za małe, a to dopłaty za n8skie itd. Co zaś do zielonego ładu to akurat pretensje do waszego kochanego pisu. Do tego strajkujejecie i utrudniacie życie nie bonzom co sprowadzili zboże, a wcześniej maliny i inne owoce tylko zwykłemu Kowalskiemu.
Pytanie 03.03.2024 12:40:16
Czy ktoś tutaj z tych mądrali miastowych odpowie mi na pytanie które nurtuje mnie już od dawna ? Jak to jest, że europejscy rolnicy mają ogrom narzuconych zasadach , ograniczenia w stosowaniu nawozów i środków produkcji, żeby żywność była zdrowa, a tym czasem unia pozwoliła na wjazd do Europy zboża z poza uni gdzie rolnicy mogą robić tam co chca na swoich polach, lać opryski jakie im się podobają , dosuszac pszenicę glifosadem , i to uni nie przeszkadza? To o co chodzi ? Czy uni zależy na naszym zdrowiu ? Dziś ja mogę jechać i przywieźć zboże od rolnika z UK i nikt nie sprawdzi czy ono jest z pozostałościami z oprysków czy nie. Jak mleko oddaje rolnik do mleczarni to przechodzi badania, jeśli wykryją antybiotyki czy bakterie to wszystko mleko jest wycofane . Jakoś mleczarnia nie przeszkadza sprowadzanie mleka z UK , nie ważne zdrowie ważne że cena mleka z UK niska . Unia to hipokryzja w czystej postaci. Co wolno wojewodzie to nie tobie. Taka prawda. Wszystko wokół pieniędzy się kręci. Unia nie długo sama się zaorze.
Do Stach 03.03.2024 12:25:21
Nie masz pojęcia to się nie wypowiadaj . Bo pod przykrywką walki z ocieplaniem klimatu poprzez wprowadzanie zielonego ładu w rolnictwie próbuje się ograniczyć produkcję zwierząt i produkcje zboża by zrobić miejsce dla zboża z UK ! Każdy to wie o co chodzi !
Do Stach 03.03.2024 12:19:42
Umiesz samodzielnie myśleć ?! Czy ty wiesz co oznacza zielony ład w rolnictwie ?! To między innymi ugorowanie ziemi , jak wg ciebie przyczyni się to do tego że nie będzie suszy ?! Albo gdy każą przyorywac obornik w 12 godzin ?! Jak to ma się do tego że nie będzie suszy ?! Czy siać poplony ?! Poplony są dobre ale wysuszają glebę bo zabierają wodę dla rośliny następczej ! Mówią że będzie susza, stopnieją lodowce wody nie braknie. A może wprowadzić ograniczenia w transporcie ? Może na 10 tirów jeździ 7? Bo klimat się ociepla co ? To niech ta kukurydza jedzie tam do krajów gdzie grozi głod a nie do Polski , gdzie w polskich magazynach zboże myszy jedzą ?! U nas myszy jeżdżą kukurydzę w magazynach a w Afryce dzieci głodują.
Chłop z Mazur 03.03.2024 11:38:21
Narzekacie że macie niskie pensje na etacie to do Tuska się zgłosić a nie żalić się tutaj ! Głosujecie na takich ludzi to nie miejcie pretensji że bieda w kraju ! Narzekać tylko potraficie i nic więcej.
stach 03.03.2024 11:36:18
Właśnie teraz w Zambii (tam jest końcówka lata) słońce i susza wypaliły całe uprawy kukurydzy, wyschły nawet Wodospady Wiktorii a ludności kraju grozi głód, tymczasem w Polsce w czasie protestów rolniczych dziesiątkami ton wysypuje się kukurydzę na tory a jednym z głównych postulatów protestujących jest likwidacja "zielunygo łada". Jak myślicie, gdy za kilka lat słońce i susza wypali uprawy na polskich polach czy ktoś nam pomoże?
Murem za farmerami 03.03.2024 11:30:27
Nie można dopuścić do tego, aby zlikwidować naszą wewnętrzną produkcję żywności. Nie na takich warunkach wchodziliśmy do UE 20 lat temu. Jeśli Ukra chce handlować i wykonywać usługi na terenie UE to niech dostosuje się do zasad UE. Ukra nie jest w UE, po to są cła aby to regulować. Jeśli chcą tylko tranzytu swoich produktów to niech sprawdzone/zaplombowane auto czy wagon odliczy się z tą samą wagą na terminalu lub granicy. Niech producenci nie kupują tych tanich i skażonych produktów do produkcji pasz, olejóŵ lub mąki, niech kupują to co polskie i od polskich producentów. Inaczej stracimy swoją tożsamość i będziemy od kogoś zależni. Już po części jesteśmy...
Do nowy 03.03.2024 11:24:07
a jedzenie to skąd będziesz miał?
Nowy 03.03.2024 10:48:09
Rolniku jak źle to zmień pracę!
Rolnik 03.03.2024 10:42:13
DLACZEGO SIERADZAKI Jeździcie na wieś i kradniecie kapustę z pola albo inne warzywa ? Dlaczego wywozicie śmieci na wieś do lasów ?!
siera 03.03.2024 10:29:35
Szkoda tylko, że nie protestowali jak im PiS z ich uwielbianym pinokiem taki los gotowali.... Ten protest jest czysto polityczny inspirowany przez przegrane środowisko polityczne i ze wsparciem pisowskich związków (Duda - ten od solidarności nagle obudził się po 8 latach) Wstyd, że rolnicy dają się tak wykorzystywać... Co nie zmienia faktu, że zielony ład i niektóre "lewackie" przepisy UE są do d..y.
Ursus 03.03.2024 10:13:18
głód poczujesz - rolnika uszanujesz? serio? Umyj zęby zanim się odezwiesz.
Op 03.03.2024 09:38:23
Z tego jadu który się tu wylewa jasne jest dlaczego na sieradoków mówią kołtuny.Skoro na wsi tak fajnie to wracać na wieś do chałup swoich dziadków.Jest takie powiedzenie, chłop że wsi wyjdzie ale wieś w nim zostaję.
Oi 03.03.2024 08:29:51
UNIA EUROPEJSKA I dzisiejszy rząd dużo mówią o wolności , ale... Według lewicy i uni europejskiej, nie możesz jeździć autem spalinowym bo klimat się ociepla, nie możesz jeść mięsa bo się klimat ociepla, nie możesz hodować zwierząt bo się klimat ociepla, musisz wymienić piec, musisz ocieplić dom . Czy to jest wolność ? Za to możesz usunąć ciążę w 12 tygodniu ciąży , gdzie znana już jest płeć dziecka czasami i serce bije. A pary tej samej płci mogą adoptować dzieci . To ma być ten nowoczesny świat! ? Z uni trzeba wyjść a lewactwo pogonić !
XXXd 03.03.2024 07:23:30
TAK ? TAK NARZEKACIE ZE MACIE NAJNIŻSZĄ KRAJOWĄ TAK WAM ŹLE? PRZYPOMINAM ZE ZA TUSKA SREDNIA MINIMALANA WYNOSILA 1500 ZL ! Tak jesteście za unia ? To już nie długo dzięki uni będziecie jeszcze biedniejsi , bo "DLA DOBRA KLIMATU " , będziecie płacić podatek spalinowy od swoich samochodów , a do centrum dużych miast nie wjedziecie bo będziecie mieli zakaz wjazdu. I to wam nie przeszkadza nie ? Godzicie się na wyższe wydatki ?
Do Polska się kończy 03.03.2024 07:09:35
CO ZA BZDURY! JESLI KTOS zniszczy ten kraj to właśnie tacy naiwni ludzie jak ty ! I pseudo ekolodzy i unia! Niedługo Polska pozbędzie się wszystkiego bo rudy sprzeda ! Już tak było jak rządził ! Jesteśmy pod okupacja Brukseli! Już podlegamy prokuraturze unijnej dzięki rudemu! Dla dzisiejszego rządu ważniejsze prawo unijne niż Polska konstytucja a ty tu piszesz że chłop zniszczy kraj ?! Podobno wyborcy Tuska to inteligentni ludzie i wykształceni. A tu wychodzi na to że nie ! Bo inteligentny nie narzeka tylko pracuje i szuka lepszej pracy jak mu jedna nie odpowiada!
Do chłopy 03.03.2024 06:52:25
To tylko na tyle cię stać ? Takis inteligent wyborca platformy i za 3 tys pracujesz i się zalisz tutaj ?! I przestań pisać bzdury bo zarabiając pensję minimalną nie płaci się podatku dochodowego! Więc wielkie g płacicie ! A większość jest na minimalnej a premie pod stołem ! Rolnik więcej w środkach produkcji podatku płaci niż ty ! Wiec te bajki że utrzymujesz rolnika to sobie mozesz wsadzic . Weź kredyt jak Komorowski ci kazał , zdobądź wykształcenie rolnicze , złóż wniosek o założenie gospodarstwa kup gospodarstwo i spróbuj tego chleba ! Większość dzisiejszych rolników swoje ziemie kupiła nie zabrała nikomu ! Kupiła od takich jak ty co się pracować nie chciało w ziemi , i uciekli do miasta . Za sprzedana ziemie kupili mieszkania w mieście i udawaja miastowych a sloma z butów wystaje .
Do tak z ciekawości 03.03.2024 06:42:39
Pytanie jakiego zboża. Zeby rolnik miał sto ton zboża przy plonie który średnio uzyskuje się na naszych ziemiach ( 4t pszenicy , owsa 3, żyta 3 t, ) to musi obsiać minimum 25 ha , koszt obsiania jednego ha to 1500 zł minimum. Cena zboża pszenicy 700 zł t. Zyto 550. Licząc zysk z pszenicy , 70 tys odjąć 37500 tys zł kosztów , zostaje mu na czysto 32.5 tys zł , wydał 37500 tys zł żeby zarobić 32 tys . Zakupil środki produkcji ( paliwo nawozy opryski ) za 37500 , zapłacił , ponad 8 tys zł Watu. Więksi płacą więcej . Z czego ty chcesz żeby rolnik 25 ha płacić Wat i ZUS co ,?! Jak średnio z 25 ha na miesiąc na czysto ma 3 tys ? ! Przy tych cenach ?! 600 zł na kwartał jest krusu !
Marta 03.03.2024 06:28:10
Człowieku piszący pod różnymi postaciami od 00:09 do 00:52 Ty jesteś jakiś upośledzony? Weź się za robotę konkretną to będziesz więcej zarabiał.Przy każdej możliwej okazji jeczysz jak ci źle i jak to wieś cię wykorzystuje.A przez ten czas już zrobił byś kurs R4 i został rolnikiem.Nastepnie wziął kredyt kupił ziemię maszyny i zaczął żerować na miastowych.No nic prostszego.Pamietaj że EU całe 700zl na rok do hektara daje,prawdziwy majatek
adam 03.03.2024 04:32:29
tusk ma was w dupie czeka kiedy sie sezon zacznie zeby rolnicy w pole jechali taka prawda a wy na rudego glosowaliscie to macie te cale po i pls
anita 03.03.2024 04:29:41
gdzie urzednicy urzad pacy siedza i pyrkaja w stolek dawac robote bezrobotnemu odmuwi z 3 razy wykreslic a tak robi na czarno
Tak z ciekawości. 03.03.2024 00:52:15
Jak rolnik sprzeda 100 ton zboża to jaką kwotę odprowadza do urzędu skarbowego.Ile rolnik odprowadza składki zdrowotnej miesięcznie.Ile rolnik odprowadza miesięcznie składki do KRUS Jak nalicza się dopłaty do paliwa.Ile UE dopłaca do 1h ziemi. Jak zwalnia się rolnika z podatku rolnego Jak załatwia preferencyjne kredyty .I do czego ma jeszcze szereg innych dopłat Niech ktoś poda bo tyle tam suwenirow że ludzie już nie kumają . Podobno na ten KRUS to chyba około 110 zł miesięcznie. Moja mama ciężko pracuje ma zakładzik fryzjerski to chyba że 2500 zlmiesięcznie płaci na ZUS. Jestem ciekawa
Do Ooo 03.03.2024 00:27:04
No tak to prawda w policji w kryminale na kolejki w urzędach same chłopskie syny.A w MON to już w ogóle praca współistniejącą w rolnictwie . Do tych instytucji przychodzą odpocząć .Zregenerować siły Ciągle zmęczeni A po 15 kita na wieś i prywata U mnie w bloku to samo same chłopskie syny po 3 fury i tylko narzekanie .Zawzięte zazdrosne aż mdli
Chlopy 03.03.2024 00:21:09
Putin się cieszy.Za obietnice Cara chłopi nie poszli do powstan.Mordowali właścicieli ziemskich Zajmowali własność ludzi wysłanych na Sybir.A obecnie co jeszcze macie wszystko wszystko Co jeszcze co mi zabierzecie .Te moje ciężko zarobione 3 tys na miesiąc .Od 1 do 1 nic więcej nie mam. A ty śpisz i Ci rośnie a mi co rośnie Długi depresja i żal Mnie nikt nie daje a zmoich podatków utrzymuję ciebie i cała wieś.To będzie koniec mojego kraju Pójdziemy robić na roli jako parobki bez ubezpieczenia bez składek bo taka jest reguł chłop tylko wyzyskuje i jak naj mniej zapłacić. Mamy dość.
Polska się konczy 03.03.2024 00:09:19
Kto jest winny.Wszyscy.Przes dziesięciolecia Wszyscy dawali wszyscy.I tak ugruntowanie na wsi darmozjadztwo Po 2 wojnie sowieckie sługusy oddawali chłopa ziemię odebrana prawowitym właściciela wzamian za poparcie i ideologię komunisgczną. W latach 70 tych Gierek kupował chłopa wzamian za KRUS Po 89 to już w ogóle rozpusta .Później UE zaczęła dawać już w ogóle wszystko kredyty dopłaty A obecnie państwo opłaca KRUS składkę zdrowotną sanatoria urlopy zwalnia z podatku rolnego Dopłaca do paliw do kredytów do wszystkiego chyba nie ma dopłat do psiego łańcucha ale jak tak pójdzie to i do tego będzie Rozpusta darmozjadztwo nygustwo.Chlop wie i doi co się da i mało i mało i miunczy i miunczy.Gospodary sobiet przekazują w rodzinie PITu nie odprowadzają Żenada A my biedni uczciwi ludzie nic nigdy nic tylko płacz i płac na tą patologie Aoni protesty chaos harmider chamstwo . Mój kraj utrzymuje patologie która się pogłębia na Czas pogodzić to towarzystwo Chłop zniszczy nasz kraj .Będzie popierał tych którzy więcej dadzą nie liczy się nasza ojczyzna liczy się zysk za fri
Ooo 02.03.2024 22:55:55
Mam sąsiada Ukraińca żyje jak pan z naszych podatków ja na gospodarce i jeszcze musiałem iść do pracy żeby związać koniec z końcem rolnicy nie poddawajcie się jestem sercem z Wami
Mieszczuch 02.03.2024 22:50:21
Ja jechałam ostatnio przez miasto social każdy pobiera do roboty się nie bierze a byle czym nie pojedzie a o Polskim samochodzie to zapomnij
11.11 02.03.2024 22:29:31
To pis wprowadził zielony ład , a poparcie pisu na wsiach to około 70% .dlatego nie chodzi im o zielony ład ,czy zborza z ukrainy tylko im się nie podoba prawdziwy nowy demokratyczny i przestrzegający KonstytucjiRP Rząd
Cwaniacy 02.03.2024 22:19:18
TW Henryk + Kucharski i solidarność a i wyklęci = 0%.
Zuza 02.03.2024 22:04:42
Dzisiaj wieczorem wracałam z Łodzi na S-8 przy zjeździe na Sieradz stoi patrol policji drugi na rondzie przed Sieradzem , Patrol Drogi na S-8 kto za to wszystko zapłaci ? Oczywiście my wszyscy którzy płacimy podatki a biedne rolniki będą tańcować na S-8 i nikt się nimi nie zainteresuje. Przecież to jest paranoja. Wprowadzać im ZUS, podatki przecież tam strajkują ludzie którzy prowadzą firmy rolne ile czasu będziemy do nich dopłacać a oni będą nas obrażać bo my miastowi to taka biedota która z głodu bez nich umrze. Otóż nie my sobie poradzimy ale wy mieliściebycie problem i to duży żeby iść do pracy na na 8-10 godzin .
Tuba 02.03.2024 22:01:42
W latach 70 "naukowcy"przewidzieli koniec świata na lata 90 z powodu topnienia lodowców , w 80 dziurę ozonową spowodowaną nadmierną ilością dezodorantów w sprayu koniec miał nastąpić w latach 2000 , stworzono jako tester Covid który pokazał jak szybko można obezwładnić większość społeczeństwa teraz zielony ład , kiedy się wreszcie obudzimy, Oby nie za późno.
Yolo 02.03.2024 22:01:37
Powlepiac debilom po 5k mandatu to się naucza... 3 dzień w dupe z jazdą... na pola jedzcie protestować... nie pozdrawiam
Lord vader 02.03.2024 21:40:03
Brawo rolnicy.Zawsze można na Was liczyć.Te wszystkie negatywne komentarze świadczą że macie rację Walczcie do końca .Zawsze wierni , dumni i nie wstydzący się wiary bądźcie stanowczy.Pozostali zrozumiecie jak wasze piękne domy , drogie samochody będą tylko wam użyczone .Sami oddacie swoje majątki w imię dobrego wspólnego dobra jakim jest UE.Parę lat temu wyśmiewaliście bzdury unijne typu ślimak to ryba itp.Ale to dzisiaj jest oczywiste , już wierzycie że pierdząca krowa bardziej zatruwa środowisko niż tony nawozów.Robią z wami co chcą.Wyśmiewacie inteligencję ludzi ze wsi a tymczasem okazuje się że dużo wam do nich brakuje.Za chwilę większość was swoimi Tucsonami i innymi autami nie dojedzie do Łodzi do Portu bo będziecie mieli zakaz. Wasze wspaniałe elektryki skończą na cmentarzysku jak to się dzieje w Francji i innych krajach Europy.I tam nie będzie mowy o ekologii bo to będą strefy wolne od eko.Jak to mówił Popiołek "koniec świata".
TW henryk 02.03.2024 21:21:21
W mundurze też tam był. PiS precz
Do Romek 02.03.2024 20:57:24
I myślisz że ta kwota (jak za pomarańcze) trafia do rolnika?
Do OK 02.03.2024 20:54:13
Idź na 2 miesiące do pracy na wieś, powiedzmy lipiec i sierpień. Wtedy to ty może zrozumiesz co to ciężka praca.
.... 02.03.2024 20:53:19
Wacek ma raję. Podać nazwiska i adresy zamieszkania organizatorów strajku.
Kierownik Burdelo 02.03.2024 20:40:17
Ja też zablokuje s8, będę prostestowal przeciwko prostestowi.
Karolina 02.03.2024 20:07:52
Jechałam ostatnio przez rolniczą wieś, jak popatrzyłam na domy i samochody to poczułam się biedna.
Janek 02.03.2024 20:06:13
Za to że stoją na drodze też pewnie do KRUSu pójdą po jakieś piniążki odszkodowawcze bo każdy powód jest dobry. Ciekawe ilu z nich jest aktualnie na zwolnieniach lekarskich?
Mietek 02.03.2024 20:03:14
Rozgonić to towarzystwo , mandaty powlepiac. Znajdą się tacy co im się chce robić w polu i nie są jeszcze zepsuci ciągłym dopłacaniem przez państwo do ich prywatnego interesu.
Jadwiga 02.03.2024 20:00:46
To nie rolnicy tylko biznesmeni traktowani jak święte krowy. W dodatku żadnego ryzyka nie mają bo za wszystko odszkodowania MY im płacimy z podatków. Suszowe, przymrozkowe, deszczowe za wszystko im się płaci.
Prezes bez kota 02.03.2024 20:00:01
Rolnik = zło
Rolnik 02.03.2024 19:40:55
NIE SŁUCHAJCIE BZDUR ZE ZIELONY LAD JEST DLA DOBRA KLIMATU ! NAKAZ UGOROWANIA ZIEMI W JAKI SPOSÓB SIE PRZYCZYNI DO KLIMATU ?! Albo inne bzdurne nakazy zakazy ? ! Z uni trzeba wyjść jak najszybciej! Niedługo do waszych firm przyjdzie i powie że macie ograniczyć produkcję albo połowę samochód dostawczych ma stać bo to dla dobra klimatu ,!
Zen 02.03.2024 19:07:18
Każdy rolnik proponujący mi warzywka: „to do siebie, nie na sprzedaż, bez nawozu i oprysków”. No comments. Jeden opryskał kapustę. Okres karencji dwa tygodnie. Na drugi dzień kapusta na giełdzie. No comments.
obywatel 02.03.2024 18:32:28
Nie wolno poruszać się traktorom po drogach ekspresowych . Czemu policja z tym nic nie zrobiła ?
Typ 02.03.2024 18:21:14
Jak my jako naród możemy się utrzymać, skoro nieukami nienawidzącymi ludzi walczących o nas wszystkich nasza Polska stoi
stary rolnik 02.03.2024 17:09:50
XXX-dobrze to rozumuje Obiektywny TEZ OK reszta gupolki
korzystający z drogi 02.03.2024 16:34:33
Normalny człowiek potrzebuje skorzystać z drogi, a tu goście w mechanicznych rumakach imprezkę sobie na S8 organizują. Niech jeszcze furmankami wyjadą na autostrady. Ciągle im cos nie pasuje.
Mieek 02.03.2024 16:14:58
Brawo rolnicy
Tak przy okazji. 02.03.2024 16:07:13
Czy można spalać różne śmieci także plastik ma podwórku w Zduńskiej Woli? Dwóch mieszkańców ul. Przyjaźni urządzili niezłe tumany dymu.
Ok 02.03.2024 15:40:39
Ok dać im za tonę tej kukurydzy po 2 tysie.OK. Tylko niech oddadzą dopłaty zasiłki upusty dotacje preferencje socjal niech zapłacą PIT składkę zdrowotną ubezpieczenie .I za wczasy i sanatoria niech zapłacą.Niech będą jak każdy inny uczciwy obywatel w Polsce .Wtedy to by nie protestowali wtedy by uszanowali ciężką pracę .A tak co darmozjadztwo
Dosyć 02.03.2024 15:23:10
Te chłopy zawsze wszystko popsują rozwala zniszczę i ciągle mało źle płacz i lament
Xxx- do Gosia 02.03.2024 15:00:22
Pani Gosiu kiedyś mleko, jajka i kura na rosół pachniały a teraz jak są karmione mączką rybną i innymi specyfikami to nie da się tego zjeść. Protestują rolnicy biznesmeni bo im ciągle mało. Rolnik który ma 10-15 ha nie jedzie protestować bo to co wyprodukuje sprzeda wszystko na pniu. Dlaczego - bo nie ma w tym żadnej chemii i jest smaczne. Jego krowy wychodzą na łąkę , kury biegają po podwórku. A zwierzęta rolnika biznesmena nigdy dworu nie widzą i to jest właśnie ta różnica . Trochę pokory i mniej zachłanności . Ludzie pracujący na etacie w firmie też ciężko pracują i proszę ich nie obrażać że miastowi i przez protest nie mogą na wieś dojechać po słoiki.
Xxx 02.03.2024 14:44:10
Jedźcie do p.Wojciechowdkiego, Morawiec kiego i spółki codziennie dowiadujemy się ile nakradli niech Wam teraz oddadzą. 8 lat na nich głosowaliście to teraz ich rozliczacie. Z każdym dniem tracicie poparcie.
-.- 02.03.2024 13:58:41
Głód poczujesz rolnika uszanujesz... Może zmieńcie formę protestu na protest głodowy? Może więcej taką formą zyskacie niż zdenerwowanie innych ludzi. Chyba, że cieszycie się z utrudniania życia innym, to wtedy mam nadzieję, że karma wróci.
Tak jest 02.03.2024 13:45:56
Każda grupa zawodowa ma prawo do strajku.Tylko pytanie czemu teraz .Strajkujcie przed firmami które kupowały z Ukrainy listy firm są w internecie a nie utrudnianiacie życie ludziom dojeżdżającym do pracy.Jak Ukraińcy obrabiali wam pola za 5-7 zł za godzinę to nie protestowaliscie ze wyzysk bo rodacy nie chcieli u was pracować za te stawki .Małe sklepy padają bo nie wytrzymują konkurencji molochów w których sami robicie zakupy zamiast wspierać lokalne firmy
Es 02.03.2024 13:22:01
Heh..drodzy rolnicy...takie są prawa wolnego rynku
Taka prawda 02.03.2024 13:18:22
Może bym nawet pomagał ROLNIKOM W TYCH BLOKADACH jako miastowy, ale gdzie byli jak KACZYŃSKI ten cały Zielony Ład chwalił w TVP i wprowadzał?
Marianna 02.03.2024 13:07:02
Kto nie skacze ten z kijowa
miastowa 02.03.2024 12:22:32
a policje nasłac na rolników niech pały wezna i pałuja madaty karne i gonic bogatych rolników same bogacze strajkuja ciagniki po 500 -900 tys zł
Xyz 02.03.2024 11:56:36
Zablokujmy rolnikom wyjazdy z ich nieruchomość i wjazdy na pole w okresie prac na roli i żniw! W ramach protestu przeciw protestowi. Do Warszawy z traktorami niech jadą i pod siedziby PIS podziękować. Niech zaopatrują się w lokalnych sklepikach nie w marketach.
Zdziwiona 02.03.2024 11:51:21
A dlaczego mamy tolerować strajk uderzajacy w nasze zdrowie? Oby mniej chemii w jedzeniu! Skąd wysyp nowotworów? Ziemniaki teraz wielkości grejpfrutów. Dlaczego rolnik swoich produktów nie sprzeda na krajowym rynku tylko pakuje wszystko za granicę? Oni walczą o swoje portfele a nie o nasze zdrowie! A wieś to niby gdzie się zaopatruje jak nie w marketach! Jedna wielka obłuda. Gdzie rolnicy byli przez 8 lat rządów PIS? Dlaczego nie strajkowali skoro sytuacja trwa od lat? Ewidentnie polityka... niech idą na etat będą mieć lepiej. Stwarzają zagrożenie na S8 dla innych i utrudniają życie w imię własnych zarobków.
kierowca 02.03.2024 11:47:36
Do roboty w pole, a nie pikniki na drodze ekspresowej organizować i utrudniać, życie innym ludziom.
Tak czytam 02.03.2024 11:37:15
Większość komentarzy i nasuwa się jedna myśl. Rolnicy protestują, wnerwiają przede wszystkim szarego obywatela - rządzący i tak mają ich gdzieś i grają na zwłokę. Spójrzcie tylko na to z innej perspektywy: która grupa społeczna przez ostatnie 10 lat tak długo, uporczywie (protestowała/strajkowała) walczyła o swoje? ŻADNA. Bierzcie z nich przykład bo to co się wyprawia to woła o pomstę do nieba.
Kaziu 02.03.2024 11:33:51
Rolniki mówio - Zaczynamy w piątek aż do odwołania Zielonego Ładu..., a ja o odwołania przestanę robić koopą do czasu zaprzestania kąpieli w Bałtyku.
123 02.03.2024 11:29:26
Ciekawe kto będzie naprawiał i za czyje pasy zieleni po tych oponach?To już totalne przegięcie przez chłopków.
Karol 02.03.2024 10:49:56
Chłopy, jeśli wymusicie zamknięcie granicy z Ukrainą, to po pierwsze stracicie rynek zbytu w Ukrainie, a wysyłacie tam wiele więcej swoich produktów niż Ukraińcy do na, a po drugi o dopłatach z UE tez możecie zapomnieć i kto wam spłaci raty za te półmilionowe ciągniki?
Magda 02.03.2024 10:42:13
Jak komu robota w polu nie pasuje to na kase do marketu. Gwarantuje wam że znajdą się nowi ze świeżym podejściem którym ta robota w polu się opłaci.
Jarosz 02.03.2024 10:40:49
Roboty w polu ni ma, a co szkodzi troche pokrzyczeć i jakieś piniondze dostać za nic. I tak co roku to samo.
Z was się śmieję z WAS 02.03.2024 10:40:20
Głupi ten nasz naród co widać po jedynie słusznej linii w komentarzach i zasługuje wyłącznie na 6 dawkę przypominającą z robalami na deser Amen
Romek 02.03.2024 10:37:57
Ziemniaki w cenie pomarańczy a im jeszcze mało.
Jola 02.03.2024 10:08:58
No bida aż piszczy, same ciągniki po kilkaset tysięcy każdy. Pewnie wszystkie kupione za dopłaty z podatków nas wszystkich.
Kukurydziaze 02.03.2024 09:55:06
Tak cwaniaczki 2 tygodnie jesienią i 2 tygodnie latem i laba. Wszystko to cwaniaczki .Sieją wszędzie gdzie się da. Tylko zarobek dla siebie. Zamknąć granicę a co z producentami nabiału co z mlekiem co z owocami co z innymi produktami Polski rolnik wysyła tam towar za miliardy Co z producentami mięsa drobiu.Kukurydziaz wiedzy tylko koniec swojego nosa.Na wschód idzie żywność za grube miliardy.Kukurydziaze chcą zniszczyć zarobek Polaków. Myśleli że będą płacić jak na początku wojny. I wszyscy siać byle jak byle gdzie byle by sypało .Atu przesyt. Chłop nie myśli o innych on myśli tylko o sobie. PiS mówił nie sprzedawać będzie złoto .Oszukali ich a oni i tak za nimi. Dość tęgo
Stop Rolniczemu Bezprawiu 02.03.2024 09:19:30
A Policja nadal toleruje łamanie przepisów. A może taki plan rządzących żeby skłócić naród. Po komentarzach widać że coraz więcej osób jest przeciwko protestom. U mnie w pracy też na początku wszyscy, poza mną, byli za rolnikami. A jak mi próbowali tłumaczyć... A teraz już chodzą wk...ni i już tak nie popierają protestów. Róbcie tak dalej to zniechęcicie większość i Tuskowi będzie łatwiej się z wami rozprawić. A rządzącym i tak nie utrudniacie życia więc mogą cierpliwie poczekać aż sami się zaoracie. No ale chłop nigdy rozumem nie grzeszył.
Aldek 02.03.2024 09:16:16
Uważam, że każdy ma prawo do strajku. Takie są barwy demokracji. Ale jeśli rolnicy chcą strajkować niech okupują Sejm bądź ministerstwo. Niech tam stoją i trąbią Niech wołają do rozmowy ministrów premiera . Mają przecież Kolodziejczaka.Myślą że ich los się poprawi jak uprzykrza życie inny obywatelom. Tylko zrażacie do siebie Polaków.
Zapolice 02.03.2024 08:56:44
Coś mi się wydaje że ruskie mają w tych protestach swój czynny udział. Ktoś sprytnie aranżuje
Mieszczuch 02.03.2024 08:56:26
Przez te protesty ciężko do mamusi na Wieś dojechać po słoiki
Lolo 02.03.2024 08:52:48
Wysyp komentarzy chyba od strajkujących: coś o lewakach, szanowaniu rolnika itp. Więc na szacunek to trzeba zasłużyć. To po pierwsze. Sam protest to wasza sprawa, formą beznadziejna ale wczoraj wieczorem traktory śmigały po Sieradzu po co ? Żeby się pobawić czy żeby się pokazać? Druga sprawa , chcecie żeby was słuchano ale nie słuchacie innych, ta forma protestu nie uderza w nikogo innego jak w tych waszych klientów. Może my - mieszczuchy, nie znamy się na niczym ale jesteśmy waszymi KLIENTAMI! My mieszczuchy może i pracujemy inaczej niż wy ale to też jest potrzebne, poza produktami spożywczymi jest sporo rzeczy które kupujecie dzięki nam. Więc wy jesteście też naszymi KLIENTAMI. Podsumowując podpowiadam wam że to nie tędy droga. Inna forma protestu!
Gosia 02.03.2024 08:48:40
Do Zabrać Myślisz że takie bogactwo jest z KRUS albo innych dopłat Nie ma nikt pojęcia kto nie pracuje w gospodarstwie Niech zabiorą i dadzą ceny sprzed dopłat Wlewacie ten jad między siebie tylko bo widzicie tylko pieniądze nic więcej Ja nikomu nie zazdroszczę ani pieniędzy ani pracy czy w mieście czy na wsi bo każdy pracuje na siebie Większość ludzi z miasta pochodzi ze wsi i skąd ta nienawiść Jezdzilo się na wieś na mleczko masełko dobry rosołek A teraz się zapomniało Boli wszystkich to że poprawił się dobrostan na wsi Każdy ma.ladne zadbane.domy i podwórka prowadząc duże gospodarstwa i nie tylko z dopłat tylko z ciężkiej pracy po której z czasem ma się.problemy ze zdrowiem Wszystkiego dobrego życzę.
antyrolnik 02.03.2024 08:26:42
Wszyndzie wos pełno do roboty w pole
Lu 02.03.2024 08:09:04
4you tak dobrze niech pozamykają te wasze markety my będziemy mieli co jeść a wy będziecie umierać z głodu mieszczuchy.
gołym okiem 02.03.2024 07:54:42
Ukraińcy rozgrywają nas jak chcą, wwożą co chcą nie iteresuje ich los Polaków i Polskich firm. Aktualni rządzący bardziej przejmują się ich losem niż własnych obywateli i własnego kraju.
A 02.03.2024 07:54:12
Przez ostatnie 8 lat słuchaliście PIS, a oni Was dymali i dalej dymają. Możecie dziękować sobie i Pisiorom na których głosowaliście i przez, których teraz jest jak jest.
... 02.03.2024 07:37:54
Dlaczego ukraińcy wciągają nas w rozliczenia zbrodni wojennych na ukrainie ? Temat Wołynia nie załtawiony a my jak zwykle jako jedyni przed szerego. Potem zdziwienie że Putin będzie chiał się zrewanżować.
Zapolice 02.03.2024 07:29:59
co za podłe czasu, że rząd rujnuje polskie rolnictwo żeby ratować ukraińskie... Nasi pra pra w grobach się przewracają
On 02.03.2024 07:27:47
Kupujcie ukraińską żywność i odrazu zapisz się w kolejkę do onkologa na NFZ bo możesz terminu nie doczekać a żeby zablokować wieś to należalo by się ziednoczyć jak Rolnicy lecz miasto tego niepotrafi bo każdy gna za kasą i szkoda poświęcić czasu na protest BRAWO ROLNICY TAK CZYMAĆ
Obiektywny 02.03.2024 07:02:21
LUDZIE PRZESTAŃCIE JUZ OBRAŻAĆ ROLNIKOW ! Zrozumcie że większość z tych rolników to ludzie którzy żyli w komunie, gdzie była bieda , nie wszyscy są oświeceni i Światowi, większość od świtu do nocy harowała by postawić budynki czy utrzymać rodziny ! To ludzie z epoki PGR , w dzień w pgr a wieczorami u siebie . Co się dziwić że obudzili się z ręką w nocniku że unia ich oszukała. Sypała pieniędzmi a gdy już im Polski rolnik nie potrzebny to mu życie chca utrudnić . To rząd lewicy nam obiecywał cuda na kiju jak wejdziemy do uni . Zrozumcie wreszcie że wielkie korporacje zachodnie mają ogromne połacie ziemi na Ukrainie , oni nie chcą importować swojego zboża do Afryki . Chca mieć bliska sprzedaz w UE . Unia to już nie jest ta sama co kilkanaście lat temu . Unia rządzą wielkie korporacje , które sypią pieniądze i rękoma urzędników unijnych robią swoje interesy. A czy PiS czy po to to samo zło. Każdy jak widać ma swoje taśmy prawdy. Dlatego dziwię się ludziom którzy znów zagłosowali na Tuska i dali mu szansę , Tuskowi który już nie raz ich oszukał.
Zabrać 02.03.2024 06:58:55
Dopłaty zasiłki dotacje. Pobierać PiT składkę zdrowotną oraz na ubezpieczenie społeczne Zlikwidować KRUS dość opłacania przez państwo darmozjada stawek na emeryturę .Dość dopłat do paliwa.Dosc przekazywania gospodarek ziemi syna za fri. Dość zwolnień z podatku rolnego.Dosc dość dość. Dość dopłat do energii elektrycznej.Dosc darmowych wczasów dość leczenia za darmo Dość wszystkiego za darmo .
Po co 02.03.2024 06:18:24
ZOSTAWIAM Gospodarkę IDE NA ETAT. LEWICA PROPONUJE 4 DNI PRACY TO BĘDE SIEDZIEĆ I NIC NIE ROBIC BEDE PISAL KOMENATRZE HAHA .
Zapolice 02.03.2024 06:17:35
Jestem za rolnikami. Precz z zielonym ładem i stawiania Ukraińców ponad Polakami. Najpierw nam ma być dobrze,a nie odwrotnie!
Xd 02.03.2024 05:59:53
DRODZY ROLNICY , TYLKO KONFEDERACJA JEST PRO POLSKA I PRO ROLNICZA. NIE ZADEN TUSK CZY HOLOWNIA CZY PIS .
XXX 02.03.2024 05:50:21
TE KOMENTARZE TO PISZĄ ZAWISTNI LUDZIE WYBORCY LEWICY I PLATFORMY, ci ludzie nigdy nie patrzyli na dobro Polski . To oni wybrali Tuska który wchodzi w tyłek Niemcom i Brukseli . Dziś rząd Tuska ma więcej ministrów w rządzie niż PiS i już ogromne pieniądze poszły na nagrody . Ale tego wam TVN nie powie. Zrobili większą dziurę budżetową ale co tam . Ważne że PiS nie rządzi nie ? Bo źle było ? Praworządnośći nie było nie ? A dziś unia odblokowała pieniądze mimo że nic się nie zmieniło , nie ma żaden ustawy o sędziach itd. Co to znaczy ? To co ludzie normalni mówili od dawna . Brukseli nie chodziło o praworządność tylko o zmianę rządu . Widać wielu z was za dużo czasu wolnego ma , do roboty ! To was będzie stać na nowe auto wartości ciągnika ! A nie pisać głupie komentarze!
Mondry 02.03.2024 04:11:35
Cel słuszny, gorzej z metodą. No ale ok, rozumiem że blokady bedą dopóki jest mokro na polach? Dlaczego nie zablokujecie W-wy do odwołania? Jakieś zielone miasteczko czy coś? Na drodze utrudniacie życie takim samym jak wy a decydenci siedzą w biurowcach w stolicy i się śmieją z was i nas
Do rolnik 02.03.2024 01:09:27
Spokojnie. Zjemy Chleb nie od was.
Ola 01.03.2024 23:25:51
Zrozumcie ten protest, bo za chwilę nie będziecie w mieście mieli co zjeść.
Mieszkaniec 01.03.2024 23:24:50
Popieram rolników, walczcie o wieś, bo wszystko zlikwidują, małe gospodarstwa już polikwidowano.
Marek 01.03.2024 23:22:11
Praca rolnika nie jest łatwa, wszystkie nakłady drogie- nawozy, paliwo, opryski itp. A ceny, które otrzymują są niskie, a teraz jeszcze trudno cokolwiek sprzedać. A rolnicy mają ogromne długi, wielkie kredyty na maszyny i ciągniki, które kupili na dotacje unijne. Tak naprawdę gdyby nie było tych dotacji, to maszyny były by o połowę tańsze, bo nie miałby ich kto kupić za takie ceny jak teraz. No i rolnicy by się nie pozadłużali. A tak to wyszło jakieś błędne koło. Ciężko pracują, zapłata marna, a kredyty duże. Mieszkańcy miasta nie mają w ogóle pojęcia co trzeba robić. Przydałoby się wziąć kilku takich mieszczuchów do obornika, zaraz by przejrzeli na oczy i uciekali od ciężkiej pracy gdzie pieprz rośnie, a nie krytykowali rolników, że walczą o swoje.
Mieszkaniec 01.03.2024 23:11:43
POPIERAM PEŁNYM SERCEM! WALCZCIE, BO INACZEJ CAŁĄ WIEŚ ZLIKWIDUJĄ. A Ci miastowi Państwo nie będą mieli co jeść. To jest walka dla Was wszystkich, za wieś, za rolnika, za Polskę. POPIERAM!
maniek 01.03.2024 22:56:43
Rozejrzyjcie się rolnicy wśród waszych sąsiadów, ilu z nich gdy miało okazję, kupowało ukraińskie zboże i sprzedawało z odpowiednią przebitką. Może się okazać, że wasi wrogowie są bliżej niż myślicie.
Do rolnik 01.03.2024 22:20:16
Słuchaj pan w protestujący to jesteście handlarze przedsiębiorcy którym wiecznie mało i oczekujecie cholera wie czego. Najgorsza jakość jedzenia wszystko sypane, pola przy drogach, plony zasysają jak gąbka smog i spaliny. Wasza dewiza: sypać sypać byle szybko rosło byle durnemu konsumentowi sprzedać i zarobić. Wiecie co? Znam uczciwych rolników (którzy nawet nie myśleli żeby protestować) może 2-3 co produkują super żywność najwyższej jakości przepyszną. Mają swoich wiernych odbiorców stałych i śmieją wam protestującym się w twarz jacy jesteście durni i zachłanni. Protestują handlarze dorobkiewicze co mają g... Nie żywność i trują naród syfem. Nie pozdrawiam.
sieradzanka 01.03.2024 21:58:07
Tyle lat Eski nie bylo i jakos nikt nie plakal, a tu krótki kawaleczek drogi nieprzejezdny i wielki lament, ze trzeba zwyczajna droga krajowa jechac albo w miasto wjechac. Straszne, po prostu straszne te wasze komentarze i placze... Popieram was rolnicy!!! Strajkujcie ile i gdzie się da!!! Powodzenia!!!
Piotrek 01.03.2024 21:48:23
Tak w sumie to wieś została zablokowana bo jak inaczej można nazwać to miasto
Piotrek 01.03.2024 21:46:46
Widzę że mieszkańcom Sieradza bardzo się nie podoba blokada miasta . Szkoda tylko że większość tych co tak narzekają na blokadę, to Ci którzy wywodzą sie ze wsi . I to dzięki temu że ojciec jednego czy drugiego ciężko pracował na wykształcenia takiego zleba któremu teraz przeszkadza rolnik i to że walczy za swoje.
X 01.03.2024 21:05:51
Wyrazy szacunku dla pracujących dziś na skrzyżowaniach Złoczewa Panów Policjantów
gajowy marucha 01.03.2024 21:03:02
Rolniku - satyryku, to wy nam życie "umilacie", bo boicie się ( w naszym imieniu !!! ), że zboża zabraknie, bo my Was będziemy blokować i zboże będzie drogie ???? O to się martwicie, nasze milaski robaczki świętojańskie ??? P.S. Nie wdychaj tego dymu z palonych opon ( bo jak powszechnie wiadomo - bez takiego śmierdzącego cudu wasz protest odbyć się nie może ), bo potem w tekstach zakiwasz się we własnych absurdach.
Xxx- DO ROLNIK 01.03.2024 20:54:59
PRAWO RÓWNIEŻ JEST DLA POZOSTAŁYCH OBYWATELI A NIE TYLKO DLA JEDNEJ WIECZNIE NIE ZADOWOLONEJ I ROSZCZENIOWEJ GRUPY. A może zastanów się czy kto ktokolwiek będzie jeszcze chciał kupić i nie strasz bo bez nas wy też nie zarobicie. Kij zawsze ma dwa końce.
Nos pitery poza UE 01.03.2024 20:51:01
Zlot w komentarzach tęczowych "tolerancyjnych" przygłupów jest przerażający. Ale od lewaka głupszy jest tylko jego wyborca Robale żreć !
Rolnik 01.03.2024 20:35:46
CZY WY NIE Rozumiecie ZE PRAWO DOPUSZCZA TE FORME PROTESTÓW I ROLNICY MOGA LEGALNIE BLOKOWAĆ S 8?! Blokować nam chcecie żniwa ?! Puknijcie się w głowę ! Jak zboża nie zbierzemy to jak będzie drogie to wy zapłacicie za to !
EoP 01.03.2024 20:35:03
Ludzie czy wy na prawdę nie widzicie że oni to wszystko robią dla nas? Walczą o lepsze jutro... Wy tylko potraficie w ciepłym domku napisać negatywa na swoim komputerku z jabłuszkiem na nich. Jeżeli chcemy coś osiągnąć w tym kraju musimy być z nimi i ich wspierać. Też mi nie pasuje że tą S-ką nie przejade ale rozumiem ich i wy to też zrozumcie. Szerokości mobilki
Kierownik Burdelo 01.03.2024 20:10:30
Kto za blokadami wsi? Dość tego!!! Szkoda, że w Sieradzu nie ma tych ukraińskich sklepów, bo tylko tam bym kupował! Oddawać dopłaty i wypad na Białorus!
on 01.03.2024 19:59:06
Panowie brawo jestem z wami tylko wy nam zostaliście nie dajcie się powodzenia
Ale jaja 01.03.2024 19:54:26
Policja umożliwiła wjazd ciągników na S8. Stali na rondzie rolników i nie reagowali. Czy to przyzwolenie od wielkiego kaczora donalda.
Viktor 01.03.2024 19:32:26
Jeszcze bokiem te strajki wyjdą. szkoda.
On 01.03.2024 19:24:50
Ja proponuję żeby nikt nic od rolnika nie kupował. Do marketów i tam kupować! Nic od rolnika za te wszystkie krzywdy blokady spóźnienia do pracy szkoły lekarza szpitala itd. Miastowi! Trzeba zrobić blokadę wsi żeby nie mogli na protesty wyjeżdżać!!! Koniec tego!!
4you 01.03.2024 19:21:46
Mądrala ilu tam stoi co na nasz głos liczą w wyborach samorządowych. Blokują trasę szybkiego ruchu a ciężkie pojazdy przez nasze wioski jadą. Ale o nasze dobro do wyborów idą. Kopa im dać w zad i do kopca populisci pisowskie...
Do Rob 01.03.2024 19:06:08
Blokujemy ich jak będą chcieli zjechać!!!
Szarak 01.03.2024 19:03:33
Chłop to pisior niedouczony że słomą w butach. Powinno się zrobić bojkot polskich płodów rolnych za to jak się zachowujecie wobec innych obywateli. Banda wieśniaków co zamiast walczyć o swoje w cywilizowany sposób to uderzają w zwykłych obywateli. Dopłaty, brak podatków, śmieszny KRUS, brak księgowości - pasożyty jak kler - tylko brać!
Dodod 01.03.2024 18:54:53
Pretensje do PiSu w dupę im chcieliście wejść głosowaliście na nich to wasz problem dajcie normalnie zyc
Qwer 01.03.2024 18:53:54
Od kiedy ciągnik rolniczy może wjechać na ekspresówkę?jprd protestujecie ale nie lamcie przepisów czujecie się lepsi i wyzszi od przecietnych obywateli? Po 500 dla zasady kazdemu
Ktoś 01.03.2024 18:53:37
Jak dotacje dostawali od Uniji to się cieszyli c.uj wie z czego, transportowcy c@uja dostali, teraz jak unija daje zielony ład (lodzik) to dupka zaczyna się palić i robią ukraincow winnych. Imbecyle, trzeba było nie brać dotacji a od początku strajkować. Teraz firmy transportowe proszą ze by ich wspierali
Wiec wolny rynek 01.03.2024 18:43:13
20 razy tańsze zboża od tych krajowych. Myślicie że dlaczego olej jest po 5 zł a był po 18 zł. Ja wolę ten po 5 zł. A jak rolnikowi się nie opłaca, niech idzie na etat za najniższą. Proste.
Rob 01.03.2024 18:43:01
I jeszcze jedno, chciałbym żeby było stać mnie na np. Samochód o wartości takiego ciągnika.. no faktycznie widać tą biedę...
Rob 01.03.2024 18:40:30
A może skrzkniemy się i zablokujemy im drogi, żeby po proteście nie mogli wrócić do domów...
Tomasz 01.03.2024 18:39:35
rudemu zablokowac pas startowy na Okęciu
Do Wacek 01.03.2024 18:32:46
Ten ze Smardzewa wielki polityk się zrobił, serce kapusty
Listonosz 01.03.2024 18:30:50
Blokada S8 to już niewybaczalne, chłopy sobie szkodzą, ludzie już tracą nerwy
Zorro 01.03.2024 18:29:14
S8 blokują no ludzie chłop dostał za dużo od Uni
Kierownik Burdelo 01.03.2024 18:27:46
Czy w tym kraju jest policja? Czy tylko potrafi pałować kobiety i pilnować domu na Żoliborzu w Warszawie? Czemu zwykli ludzie dostają mandaty za 10km/h więcej a oni blokują ruch na drodze Expresowej i nic...
07 01.03.2024 18:26:12
Dopóki blokują to rolnik będzie be
J23 01.03.2024 18:25:03
Tak jak rolnicy teraz mają to nigdy nie mieli
Xxxx- do Gruby bolo 01.03.2024 18:01:36
Ty chyba już się najadłeś i możesz siedzieć w samochodzie może schudniesz ?
gajowy marucha 01.03.2024 17:53:39
Szanowni operatorzy pięknych ciągników, czy Wy nie wyczuwacie sytuacji, że właśnie staliście się "ramieniem zbrojnym" małego furiata i jego otoczki ? Wszak najbardziej zachłyśniętym i upojonym "zielonym ładem" był owego "włatcy i zbawiciela" pupilek , pan komisarz Wojciechowski. Dziś spady, którym bycie posłem przeszło koło nosa nagminnie drukują swe szlachetne oblicza na banerach skrzętnie unikając logo matuszki-partyi.Marzy im się samorząd. Pęd do władzy - to choroba słabo uleczalna, ale za każdą cenę chcą w niej tkwić, wykorzystując Was w każdy, nawet makiaweliczny sposób. Przejrzyjcie na swe przecudne, spracowane oczęta.
Putin jest niebowziety 01.03.2024 17:42:13
Ręce precz od mojego kraju od mojej Polski.To działanie chłopskie jest na rękę Rosji Do pracy a nie na drogi.Polska tylko straci.
Wacek 01.03.2024 16:53:28
Chcemy poznać nazwiska organizatorów protestu !
obserwator 01.03.2024 16:27:53
Na jednym z sieradzkich portali grajom na tej blokadzie nawet żołnierze z orkiestry sieradzkiej jednostki wojskowej. Fajny piknik
Rolnik 01.03.2024 16:03:04
A co mają robić przez resztę czasu teraz na wsi się nic nic nie choduje sieją tylko zboża bo to najmniejszy nakład pracy ktury trwa jesienią 2 tygodnie i latem tyle samo zobaczcie co rosnie w polu kukurydza żyto pszenica i owies to jest tyle tego że niema gdzie sprzedać kiedyś rolnik zagospodarował u siebie połowę produktow
Ania 01.03.2024 16:02:12
To chore jest Rolnicy jestem za wami ale jedzcie blokować dojazd tym pajaców z rzadu niech jada do domu 5 godzin to będą mieli czas zapoznać się z postulatami a nie prostym ludziom utrudniajcie
Mieszkaniec nie rolnik 01.03.2024 15:58:24
Czytam wasze wypowiedzi odnośnie rolników typu " nieroby" " mandaty się należą " i nie dowierzam w jakim zacofanym kraju mieszkam . Niestety intelektu nie można nabyć współczuję.... Przekonujecie mnie w teorii że odwiedzając moje biuro będę was traktował jak na bogatych i unijnych obywateli przystało . A tak apropo dzięki tym rolnikom macie co jeść , kupować i czym karmić swoje dzieci . Popieram rolników !!!
janek 01.03.2024 15:53:33
Jak tak im źle do pracy za najniższą krajową. Zobaczmy wtedy jak będzie ich stać na mieszkania w blokach które mają i wynajmują .Osobiście nie znam żadnego biednego rolnika.
Wera 01.03.2024 15:41:03
Narzekacie na wieś a podejrzewam że niejednemu z Was drodzy przemądrzalce od butów krowie odchody do dnia dzisiejszego dobrze jeszcze nie odeszły. Niejeden z Was pochodzi ze wsi i jak na wieś przyjedzie to ziemniaczek smakuje lepiej i mięsko lepsze i jajeczko również. Ale jak to przysłowie mówi " Nie pamięta wół jak cielęciem był.Ten kto nie ma zielonego pojęcia o pracy w gospodarstwie to lepiej niech się nie wypowiada , rolnik ciężko pracuje przez cały rok, poza pracą w polu ma również inne obowiązki które musi wykonać, nie siedzi na dupie pół roku jak to jeden Pan napisał.
gość 01.03.2024 15:16:36
puścić ciężki sprzęt - uszkodzić te traktory które blokują, zapłacą za naprawę, ściągniecie z drogi, i stracą gwarancje to może cos ich to nauczy
emeryt 01.03.2024 14:52:09
Przepraszają i mówią, że nie chcą utrudniać życia mieszkańcom ale właśnie to robią.Blokują S8 Kto im wydał zezwolenie na wjazd na drogę szybkiego ruchu mimo znaków tego zabraniających. Co na to policja? Jeszcze trochę i zaczną rzucać kamieniami w samochody i palić opony.
Mieszkaniec 01.03.2024 14:48:45
Dlaczego ci panowie nie dostają mandatów.
Prawo jeszcze funkcjonuje? 01.03.2024 14:35:30
Złamanie zakazu wjazdu ciągników itp. to tylko 250 zł mandatu. Ja bym postulował art. 174 § 1. Kto sprowadza bezpośrednie niebezpieczeństwo katastrofy w ruchu lądowym, wodnym lub powietrznym, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8. Jako płacący podatki obywatel chciałbym widzieć Policję usuwającą łamiących prawo patałachów a następnie pociągnięcie ich do odpowiedzialności karnej.
Gruby bolo 01.03.2024 14:25:50
Brawo Rolnicy jest z wami dla słusznej sprawy całego Narodu Polskiego w dzień Żołnierzy Wyklętych na was komentujący również klną z koalicji 13 grudnia gdzie wasze hasło szczęśliwej Polski już czas( piszecie karać mandatami za wjazd na s-8, używanie telefonów, jadem rzucacie że chłop ma siedzieć i się nie odzywać i to jest ten właśnie język dobroci wstyd jak to się można zmienić po 3 miesiącach). Połowa piszących tutaj komentarzy swoje korzenie ma z wiosek ale ojciec z matką dostali mieszkanie komunalne w mieście a synowie teraz wielcy miastowi i plują jadem w komentarzach bo nie może przejechać a takie pytanie jajka, mleko,serki,szyneczka jak się kupuje od rolnika ze wsi to są takie pycha jak się nieraz słyszy na ulicy od tych wielkich ludzi z miasta a teraz jak jest strajk to są nie dobrzy. POPIERAM STRAJK ROLNIKÓW I NAWET POSIEDZĘ SOBIE W AUCIE PO PRACY I POCZEKAM jeśli mam jeść prawdziwe Polskie jedzenie. (http://www.nasze.fm)
Driver 01.03.2024 14:16:37
Uwaga! Dziś zawody w driftigu, paleniu gumy i strzelaniu z wydechów po okolicznych wsiach na znak protestu w solidarności z rolnikami! Skoro ich nie ściga policja za łamanie przepisów nas też nie mogą ! Zbiórka na białym o 20:00.
bez rozumu 01.03.2024 14:08:25
Głupi rolnicy dali się podpuścić milionerom typu Wójcik od uboju norek na futra i politykom , którzy właśnie startują w wyborach samorządowych ... potrzebowali zadymiarzy i rozgłosu - to najprościej podpuścić chłopów na chwytliwe hasła .
MK 01.03.2024 14:03:39
Ja proponuję jak przyjdzie czas żniw, wszyscy kierowcy niech zablokują możliwość wjazdu na pola. Bo nam też przecież się źle żyje, niektórzy ledwo wiążą koniec z końcem, może też dostaniemy jakieś mega dopłaty, powymieniamy auta na niemal nowe. Pokażemy co nas boli utrudniając innym życie a nie rządzącym.
CK 01.03.2024 14:02:08
To jest terroryzm!
Bamborowa8 01.03.2024 13:54:43
Jako nauczyciel bardzo się cieszę, że rośnie druga bardzo znienawidzona przez obywateli grupa zawodowa - rolnicy. Dzięki chłopaki (i dziewczyny)!!! Może przez chwilę poczujecie się tak jak my :) A zielony ład jest przede wszystkim dla was, bo to wy cierpicie najbardziej na zmianach klimatu.
realistka 01.03.2024 13:03:19
Do niedoinformowanych dyskutantów - To Wczoraj Tusk Wybrał z kim chce rozmawiać od rolników, a z kim nie, więc Widać Jak traktuje rolników i Problemy Zielonego Ładu :-(! Liczy, że za chwilę Wiosna i rolnicy wrócą na pola, a Zielony Ład - dziecko Jego Towarzyszy Lewaków z UE POZOSTANIE i Będziemy Wszyscy Płacić za to :-(! A dodatkowo - PiS i Morawiecki Wprowadzili WBREW UE blokadę importu żywności z Ukrainy... a TEGO Nie Zrobi Tusk, no bo ... przecież ,,ma świetne relacje" z UE :-(! I TYLE FAKTÓW ... ,,komentatorzy" !
jj 01.03.2024 13:02:41
Na wjeździe na S 8jest znak "zakaz wjazdu ciągników" - rozumiem że Policja wystawia mandaty ?
Stefan 01.03.2024 12:51:55
Rolnicy, popieram Wasz strajk ale jesteście mistrzami w rujnowaniu sobie opinii publicznej. Zdenerwowaliście już chyba każdego Polaka w tym kraju poza rządzącymi :)
Polski chłop zawsze biedny 01.03.2024 12:24:05
Oddać dotacje, wrócić na ursusy i emigrować na Białoruś jak wam tak źle z Unią. Dwa lata pisowcy puszczali to paskudne zboże do Polski i problemów nie było, jesteście pacynkami Kaczyńskiego.
Gosia 01.03.2024 12:15:08
Murem A Rolnikami Popieram i wspieram
Dopłaty do wszystkiego 01.03.2024 12:13:25
nie dosyć że po okresie prac polowych siedzą na dupach pół roku i nic nie robią to jeszcze blokują drogi szybkiego ruchu to tak można ? nieroby !!!
Lolek 01.03.2024 12:11:48
Kompletna anarchia. Może za chwilę następne grupy zawodowe też wyjdą w ten sposób na ulice. Strajk nadzorowany przez policję, która powinna zająć się swoimi zupełnie innymi zadaniami.
taki jeden. 01.03.2024 12:11:38
Kto głosował za zielonym ładem w EU? PO+Lewica+PSL+Róża. Ci, którzy głosowali za tym powinni być postawieni przed trybunałem stanu za narażenie na szwank polskiego bezpieczeństwa żywnościowego, a zwykłych ludzi na drożyznę.
Jan 01.03.2024 12:10:28
Chyba żart ! Od dziś jak tylko zobaczę ciągnik staję na środku drogi i blokuję przejazd domagając się zaprzestania blokowania ulic!
pytanie 01.03.2024 12:08:28
dlaczego nie blokujecie sejmu i senatu? warszawy? tylko utrudniacie nam mieszkancom regionu zycie? ja wszystko rozumiem, ale manifestacje w SIERADZU waszej sytuacji nie poprawia, bo WARSZAWA tego nie widzi.. a czego oczy nie widza tego sercu nie zal.
aa 01.03.2024 12:07:56
to ja też sobie tak na s8 wjadę w poprzek !
fazi 01.03.2024 11:53:23
Już powoli mam dość ich terroryzmu. Z początkowych słusznych postulatów zaczyna się polityczna wojenka. Poza tym uderzają w zwykłych ludzi. Blokujcie firmy które kupiły zboża ale po co ? trzeba było trochę pomyśleć przejechać kawałek, a tak po najprościej wyjechać z chałupy furą za 1.5 miliona i utrudnić życie innym, a co. Aha tylko mi nie pitolcie , że umrzemy bez was z głodu, Żywność na świecie sporo tańsza niż wasza i mnie konsumenta niewiele obchodzi dlaczego i nie jest to tylko kwestia podatków tylko organizacji pracy i mniejszej zachłanności. Można by tak długo ale chłopu i tak nie wytłumaczysz. Tak swoją drogą jak wam tak żle to idźcie pracować do urzędu za podstawę, a sporo ludzi tak pracuje / niestety/
Pokrzywdzony. 01.03.2024 11:46:16
RATUNKU. Gdzie Policja. Gdzie czołgi i granaty. Pogonić to towarzystwo
Olo 01.03.2024 11:31:48
Mandaty dostali?
Obserwator 01.03.2024 11:21:10
Demokracja ma swoje prawa … Demokracja to ludzkie solidarne zachowania … To słyszymy i z tym się zgadzamy … Ale co z tą solidarnością mają począć rodzice małych dzieci, które czekają na ich powrót i odebranie w żłobku czy przedszkolu a powrót z pracy - dzięki lub przez strajk - graniczy z cudem i odwleka się o kilka godzin? Co z oczekującymi na pomoc medyczną pacjentami z zawałami, udarami czy innymi nagłymi potrzebami kiedy karetka nie ma szans dojazdu ? Takich przypadków można podać wiele. Nie zrozumie ich - i zhejtuje ten, kto nie jest w związku ze strajkiem w poważnie niedogodnej sytuacji. Stoi na drodze, wścieka się lub wykazuje zrozumienie … wszyscy rozumiemy rolników, ale nie wszyscy możemy sobie odpuścić niezadowolenia , bo sytuacje - tylko nieliczne, które wymieniam, są bolesne dla uczestników ruchu drogowego i ich rodzin … Pat ? Pat
utyrany rolnik 23ha 01.03.2024 11:18:26
jak ktoś nie rozumie rolnika to niech sobie wyobrazi ż zmniejsza się jego wynagrodzenie o 60% na przykładzie - otrzymywał wypłatę 6 tys zł na miesiąc a teraz przez rok będzie miał 2 tys zł na miesiąc a jak miał 3 tys zł to będzie miał 1 tys zł przez rok???
Aa 01.03.2024 11:17:25
Mówicie że nie chcecie dopłat tylko likwidacji zielonego ładu a Donald Z mównicy mówi że nie zlikwiduje zielonego ładu bo to spowoduje utratę dopłat. CZY WY WOGULE WIECIE PO CO I DLA KOGO TO ROBICIE???
Ja 01.03.2024 11:11:57
Mandaty wystawić wszystkim za wjazd ciągnikiem na drogę ekspresową a jak wjedzie jeszcze raz to ponowny mandat za to samo przewinienie stawka x 2
Świadek 01.03.2024 11:02:20
Każdemu z nich mandat za wjazd na S8 ciągnikiem.
Rozważny 01.03.2024 11:00:53
Jak będziecie głosować na PiS to tak zawsze będzie. Przez 8 lat mamili rolników, a teraz wyprowadzili ich na drogi! W Brukseli jest Komisarz Wojciechowski z PiS , który ustalał ten "Nieład", wiec do niego pretensje!
Do Do TeZet 01.03.2024 10:59:38
A to kto to obowiązujące prawo zawiesił sam prezes z nowogrodzkiej czy wladimir wladimirowicz (celowo z małej litery), bo kiedy był protest rolników to był a teraz to tylko czuć tych dwóch dobroczyńców, jeszcze wam to bokiem wyjdzie
A 01.03.2024 10:48:47
Znów Parobki Karakana wyjechali na drogi na które Wuja Donald załatwił kasę
Joker 01.03.2024 10:46:36
Słyszę obecnie ,że Polski export towarów na Ukrainę przewyższa import ich towarów
Tomasz 01.03.2024 10:43:43
Drodzy rolnicy, mam wrażenie, że z każdym dniem głównym waszym osiągnięciem będzie nastawianie przeciwko Wam innych grup społecznych. Po pierwsze forma waszych protestów nie uderza w polityków czy chociażby transport z ukrainy, a jedynie w pozostałych obywateli, którzy nie są w tej sytuacji niczemu winni, chcą jedynie dostać się do pracy, lekarza, czy prowadzić swój biznes. Po drugie, rozumiem wasze postulaty, chociaż nie rozumiem dwóch rzeczy...projekt zielonego ładu Komisja Europejska przedstawiła w grudniu 2019 roku. Dlaczego więc Wasze działania rozpoczęły się właśnie teraz? Czy nie jest tak, że tak na prawdę nie interesujecie się polityką rolniczą, a wasze działania są po prostu odgórnie planowane? Druga kwestia, często na swoich transparentach i wypowiedziach poruszacie temat "ochrony polakow przed niezdrową żywnością ". Na prawdę w to wierzycie? Czy to nie pachnie delikatnie mówiąc hipokryzją? Co środki konserwujące chociażby w postaci azotanu sodu czy potasu, używane przez zdecydowaną część producentów żywności w Polsce ma wspólnego ze zdrową żywnością? I tak na koniec...ja na prawdę rozumiem założenie protestu, ale czy np przedsiębiorcy mogą za kilka miesięcy zablokować Wam wjazdy na pola? Mają ku temu przecież solidny argument, składka zdrowotna która znalazła się w 100 obietnicach na pierwsze 100 dni rządzenia zostaję jednak na starych zasadach. Więc zamiast sejm, może po prostu przedsiębiorcy zablokują wieś...
Joanna 01.03.2024 10:40:50
Czytając te komentarze nasuwa się jeden wniosek. Polski naród to popsuty naród bo ci co krytykuja protesty rolników naprawdę nie wiedzą co się dzieje obecnie w kraju i co was czeka . A dla mądrali co myślą że mają pełne konta, nic wam to się nie da bo za te swoje srebrniki nie kupicie zdrowego jedzenia bo go nie będzie to raz a dwa jeśli nie będziecie bronić swojego kraju to te wasze piękne domki samochody i luksusy zamienią się w pył. Cała Europa strajkuje a ludzie pierdziela że rolnikom chodzi o dopłaty. Owszem są pewne jednostki co chcą ugrać kasę ale to ci co mają gigantyczne gospodarstwa
Klaudia 01.03.2024 10:35:51
Jak rolnicy nie mają swojego zdania to tak wychodzi. Sprawa podsycana przez Pis i Konfederację. Ale tak jest zawsze znajdzie jakis " prorok" ktory niby sie zna podburzy niemyślacych samodzielnie i idzie w swiat nagonka.
mieciu 01.03.2024 10:34:25
NASZ CZŁOWIEK W WARSZAWIE i co? I nic. Wszystko i tak ustawia naczelny geszefciarz pseudonim rudy.
Adam 01.03.2024 10:28:41
za PiSu nie strajkowali bo ksiądz nie kazali,
mieszkaniec 01.03.2024 10:27:19
chłopy sie doigrają i to mocno
zuza 01.03.2024 10:26:36
Czy ci Panowie w traktorkach nie stanowią zagrożenia w ruchu drogowym? Czy prawo o ruchu drogowym dla rolników jest inne? Może faktycznie mandaty by ich troszkę obudziły. Ale nie policja wyznaczy objazdy a oni będą bezkarni. Szary Kowalski za przekroczenie prędkości, czy za parkowanie na zakazie dostaje mandat i punkty karne. A rolnicy blokują S-8 gdzie nie powinno być takich pojazdów i jest ok. Zastanawiam się kto wydał zgodę na tą formę protestu SZOK.
Sieradzak 01.03.2024 10:24:54
Jak na 1300.000 gospodarstw w Polsce to bardzo mało ich tam protestuje
Kierownik Burdelo 01.03.2024 10:23:05
Jak oni wjechali na S8? Gdzie jest policja?
Knur 01.03.2024 10:19:18
Gdyby nie chłopki to my miastowe byśmy z głodu pozdychali....
Rwt 01.03.2024 10:19:07
Głosowali na PO to mają!
... 01.03.2024 10:00:19
Już niedługo ruch na drogach się sam rozładuje bo większości na nowy samochód elektryczny stać nie będzie a wymiana akumulatorów po 7 latach eksploatacji przewyższa wartość samochodu przykładem może być komunikacja MPK w Krakowie wymiana baterii w 20 autobusach to koszt ponad 40 milionów złotych eksploatowanych przez 6 lat tak wygląda zielony ład zobaczymy jak będą wyglądały rachunki za ogrzewanie pompami ciepła bo dziś ci co nie mają fotowoltaiki płaczą że w domu zimno a rachunki po 8tyś Ale europejskie robaczki też smaczne także będzie można przeżyć.
NIE 01.03.2024 09:59:22
Koniec z tym. Jak rolnik nie chce dopłat z Zielonego Ładu to ich nie bierze. Kiedy bierze dopłaty to musi spełnić określone warunki. Proste. to nie jest obowiązek i narzucone z góry. Dajcie normalnie funkcjonować ludziom bo to się obróci przeciw wam.
Aleksander 01.03.2024 09:45:02
Przed wyborami Michał jeździł od we wsi do we wsi i mówił jakie to rolnictwo ma problemy dzisiaj co prawda wieś ma problemy ale Michał już ich nie ma
Antoni 01.03.2024 09:39:07
Rolniki indywidualne w swoich wypasionych traktorach chcą widać maksymalnie zrazić do siebie społeczeństwo. Utrudniają życie nie tym przez których jest im tak bardzo źle, ale tym którym wcale lepiej nie jest, a przez nietrafny wybór miejsc protestów robią im jeszcze gorzej. Dokuczanie zwykłym ludziom realizacji ich postulatów nie przyspieszy.
Aleksander k 01.03.2024 09:29:03
Dzisiaj 1 marca właśnie wiceminister rolnictwa Michał kołodziejczak dostaje wypłatę za ciężką pracę w wysokości kilkudziesięciu tysięcy a rolnicy zostali na drodze można powiedzieć że jednemu z was udało się a reszta niech po drogach jeździ mandaty zbiera powodzenia głupota rolnika ich wszechświat to są dwie rzeczy niezbadane do dzisiaj
Aleksander 01.03.2024 08:46:54
Macie swojego człowieka w ministerstwie to jedź na tamce protestować a nie ludziom utrudniać życie i pracę do ministerstwa jechać do swojego przywódcy za grą unii przecież on też z wami strajkował to was powinien najlepiej rozumieć to co wam potrzebne zrobić jak najszybciej czyli blokady granicy ceny minimalne i to o czym wszystkim mówił na tych swoich wypocinach na salach OSP no niech teraz da przecież mówił że można obiecywał no niech teraz to zrobi co obiecywał za co brał pieniądze za co walczy za pieniądze które mu wpłacali na tą walkę z tą nieuczciwą partią to teraz proszę do niego jechać niech on zrobi to w tydzień czasu tak jak wymagał tego od innych a jak nie to gnojowice pod ministerstwo wylać słomę rozłożyć
Haha 01.03.2024 08:42:13
I znowu na tych protestach ludzie nadziei nabiorą że coś się zmieni a to tylko paru cwaniaków znowu się dostanie do tego co tam jakby to powiedzieć darmych pieniędzy z naszych podatków
P&P 01.03.2024 08:39:04
Przypominam rolnikom o zakazie używania telefonu komórkowego w trakcie jazdy (toczenia się po drodze) "ust. 2 pkt 1 Ustawa Prawo o ruchu drogowym: Kierującemu pojazdem zabrania się korzystania podczas jazdy z telefonu wymagającego trzymania słuchawki lub mikrofonu w ręku." - 500 zł i 12 punktów karnych. Może Panowie policjanci wezmą się do roboty i powypisują kilka mandacików. Bo zwykły obywatel nie może trzymać telefonu w ręce jak jedzie autem, a rolnik tak. Czy oni są jacyś zaczarowani czy jak ? Bo nie rozumiem. Po s8 mogą jeździć gdzie im nie wolno, rozmawiają przez telefony komórkowe gdzie nie wolno... Chyba sobie kupie traktorek będę mogła wszystko ... i proszę bez hejtu bo mnie na traktor nie stać i za ścięcie łąki na siano płace, potem przerzucam ręcznie i znowu płace za snopkowanie. Mieszkam na wiosce i ogarniam bez maszyn albo muszę płacić za usługę.
Haha 01.03.2024 08:24:11
A gdzie była solidarność przez ostatnie 8 lat po wyborach jakoś tak jakoś się tak uaktywniła co to się stało
Haha 01.03.2024 08:22:05
A gdzie macie prezesa Agro unii Michała mam problem kołodziejczaka teraz następnie przywódcy się ujawniają przed wyborami samorządowymi nowi liderzy następnie mamy problem żeby się dostać do koryta
Do TeZet 01.03.2024 08:02:02
Gdy jest protest to prawo nie obowiązuje.
TeZet 01.03.2024 07:25:02
Przypominamy "Drogi ekspresowe (klasy S) przeznaczone są wyłącznie dla pojazdów samochodowych, co oznacza, że nie mogą po nich jeździć pojazdy wolnobieżne, rowery i motorowery, ciągniki rolnicze oraz pojazdy zaprzęgowe. Nie wolno się po nich poruszać również pieszym."
No to tera se protestujta... 01.03.2024 07:03:52
21 czerwca 2022 roku na antenie radiowej Trójki minister Kowalczyk odniósł się do zakłóceń rynkowych, jakie wywołuje napływ ukraińskiego zboża na polski rynek. - "Musimy patrzeć na to długofalowo. Wyciąganie wniosków na podstawie kilkudniowych wahań cenowych jest oczywiście błędne. Ja jednak uważam, że ceny zbóż będą na wysokim poziomie. Tak to zawsze jest, że w niespokojnych czasach rynkowych pojawiają się wahania. Apelowałbym absolutnie o spokój. Takie wypowiedzi jak słowa Jana Krzysztofa Ardanowskiego powodują wśród rolników niepokój, a rolnicy mogą zupełnie niepotrzebnie wyprzedawać zboże. Przewiduję, że w przyszłym półroczu zboże na pewno nie będzie tańsze, ale można się zastanawiać tylko o ile będzie droższe. Faktycznie może być niedobór zbóż na świecie. Nawet jeśli teraz występują jakieś wahania, to należy zachować spokój i zachowywać się w perspektywie długofalowej. () Część zboża z Ukrainy jest już w Polsce, szczególnie kukurydzy. Kupują ją najczęściej firmy paszowe. Pozostałe zboże nie zalega i jest transportowane tranzytem" przekonywał wicepremier Kowalczyk..., no i co chopy? Naprowde tylko Łunia winna i zieluny ład?
Jaki problem? 01.03.2024 03:31:00
Protestujący rolnicy - problem? a nie tak dawno bezprawnie pozamykani w domach - nie było problemu?
rolnik15ha 29.02.2024 22:57:18
zlikwiduje PO rolnictwo jak zlikwidowano rybołustwo dorsz Polscy rybacy już nie łowią rolnicy nie będą siali bo elity brukselskie wykupili obszary na Ukrainie i potrzebują bliskiego rynku a nie w afryce
Nie spadkobierca chłopa folwarcznego 29.02.2024 22:45:24
Chłop narzekał narzeka i będzie narzekać ma to w genach.Wies to najbardziej roszczeniowa grupa społeczna.
11.11 29.02.2024 22:41:03
Widzę , że rolnicy bardzo za piem tęsknią, za tym pisem który ich w ten zielony ład wmanewrował. Tylko szkoda , że zwykli ludzie na tym cierpią, a nie pisowscy działacze. rolnik= pis , takie działanie wychodzi ,jakby nie liczył
Pik 29.02.2024 22:36:55
Po co do Warszawy jechać.Tu też są drogi a ludzie jak wszędzie tacy sami.Chociaż w Sieradzu mieszkają indywidua ...
Aga 29.02.2024 21:03:05
Do warszawy jechać a nie zwykłego czlowieka wkurzac
Jan 29.02.2024 20:45:31
A może tak umówmy się na powolny objazd podsieradzkich wsi w okresie nasilonych prac rolnych?
Heh 29.02.2024 20:21:18
Ludzie pracują w samochodzie, ciekawe jakby każdy z nich wjechał na pole i blokował waszą pracę. Jedzcie sobie strajkować tam gdzie powinniście, a nie utrudniać ludziom pracę i życie. Poza tym na drogę ekspresową nie można wjeżdżać. Więc każdy z was wjeżdżający powinien dostać mandat. Pozdrawiam
Polkadresowa 29.02.2024 20:10:26
Rolniki… sprzedaliby się za ruble, a wmawiają nam, że nas karmią.
Bolo 29.02.2024 19:45:22
No to alkomaty w ruch i kontrolować rolników a połowa będzie szukać kierowców żeby wrócić do domu...
Swin 29.02.2024 19:44:43
Spytajcie dowolnego rolnika na manifestacji po co strajkuje. Yyy panie bo tym zieluny ład panie to nos wykuńczy. Ukraińskie żyto tanie wszystkie granicę pozamykać trza panie. Oni sami nie wiedzą po co strajkują. Bo tak im karzą "tajemniczy" organizatorzy.
Zenejggt 29.02.2024 19:04:28
A gdzie byliście na wyborach?? Wybraliście sobie teraz niemieckich panów więc o co pretensje. Chcecie strajki robić to wypad do Warszawy. Tam siedzą wasi zbawcy. Robiąc syf na drogach robicie tylko i wyłącznie wrogów wśród zwykłych ludzi nie mogących przez was do pracy dojechać. Takie z was Bohatery to zablokujcie stolice na tydzień czasu to coś ruszy. Inaczej oni się z was śmieją i dostarczacie im rozgrywki....
Nokon 29.02.2024 18:48:13
I tak przedstawiciele gminy rozwiążą protest i nawet nie zdążycie wjechać na S8 :D
fantazja 29.02.2024 17:52:10
Ronicy podobno śpiewają swój hymn: "Witajcie w naszej bajce.."
Głodny 29.02.2024 17:22:05
Ciekaw jestem kto zapłaci za wysypane zboża za przestoje na torach i w transporcie drogowym za przestoje w zakładach pracy ponieważ pracownicy i materiały nie dotarły na czas bo na pewno nie rolnicy
gość 29.02.2024 17:12:18
Wyjdzie na to że znów pójdą miliardy na dopłaty a zboże będzie sobie leżało do żniw. Telus przecież podobno wywiózł miliony ton. Kit o głodującej Afryce już nie działa. Wszyscy tak się zachowują jakby nie wiedzieli kto w ich okolicy dysponuje zbożem nie naszym. Blokujcie te firmy, a nie niczego nie winnych obywateli. Związkowcy nagle się obudzili. Słuchaliście do niedawna opowieści tańczącego ministra i jego kolegów a teraz olśnienie. Temat na pewno trudny ale pora spojrzeć na kilkuletnie zaniedbania w tej kwestii i pogonić tych kaznodziei którzy w każdej sytuacji mają dużo do powiedzenia i rady. Pora doskonała bo wybory samorządowe niebawem.
Mirek 29.02.2024 17:00:50
Powinni zablokować cały kraj a ludzie powinni im w tym pomóc. Każdy łazi do roboty bo boi się że ja straci ale nie zdaje sobie sprawy że jeśli nic nie zrobimy to ta robota niedługo nie będzie nic warta
Joker 29.02.2024 16:23:53
Szczepan Wójcik organizator protestów prowadził gospodarstwo na Ukrainie gdzie zatrudniał 80 osób, a pieniądze zarobił w Holandii. Teraz rolnicy wiecie kto Wami kieruje.
Qaz 29.02.2024 16:18:25
Brat głównego organizatora protestów jest głównym importerem zboża z Ukrainy. Brawo rolnicy bardzo łatwo można wami manipulować.
fajny poliniak 29.02.2024 15:44:55
przepraszam ,że żyję , przepraszam ,że żyję , przepraszam ,że żyję. Jestem fajny i wkładam w Lidlu do kosza mąkę i makaron dla biednych UA
Nie dajcie się nabrać 29.02.2024 13:54:17
To jest polityczna awantura przed wyborami samorządowymi. Nic więcej niestety. Solidarność realizuję polecenia swojego pana Jarosława i do wyborów nie zakończą choćby im Tusk dał za darmo po dwa najnowsze traktory na głowę! :)))
chop 29.02.2024 13:43:57
Rolnicy blokujcie Elewator w Męckiej Woli, przecież między innymi także oni ściągali zboże z Ukrainy, a nie jeżdzący trasą S8.
Djdn 29.02.2024 13:23:06
Wysokie mandaty dla popierających Putina w ciągnikach.
Pis kłamie 29.02.2024 13:14:04
Protesty podsycane przez PIS. Wstyd panie Wójcie - zablokować mu drogę do gminy i do Chojnego. Przedstawiciel gminy będzie na proteście żeby je rozwiązać? Jak będą utrudnienia i rolnicy nie będą protestować zgodnie z prawem ? Będzie miał przysłowiowe "jaja" ?
Do neutralna 29.02.2024 13:06:56
Szkoda twoich słów , mówisz do ludzi z wypranymi mózgami, oni jak im telewizor podpowie to zaczną ciąć gałąź na której siedzą .taki mamy klimat niestety.a rolnicy i tak mają rację
Marian z miasta po raz drugi 29.02.2024 12:40:32
Czy jutro na S8 planowane są przejazdy europosłów popierających zielony ład, że chcecie ją blokować? A może polscy posłowie będą wtedy tamtędy przejeżdżać?
Struś pędziwiatr 29.02.2024 10:22:19
Należy zabrać górnikom, dać rolnikom i patrzeć jak się biją :)
Obserwujący 29.02.2024 08:44:43
Większość z tych strajkujących to młode oseski,co oni mogą wiedzieć o życiu i polityce Tato kazali to pojechali. !!!
Do Dam 29.02.2024 08:43:16
Co ty gadasz za głupoty? To rząd morawieckiego przyjął Zielony Ład i konsekwentnie go realizował. Mało tego, wojciechowski będąc unijnym komisarzem do spraw rolnictwa napisał w 2021 roku: "Nie, proszę pana, w sprawie rolnictwa to nie ja jadę na fali Unii Europejskiej, Unia Europejska jedzie na mojej fali. Zielona reforma wspólnej polityki rolnej powstała w Warszawie i nazywała się najpierw programem rolnym PiS." Na podstawie jakiego rankingu jesteśmy dwudziestą gospodarką świata? I to dziwne bardzo, bo według pasków TVP w czasach PiS byliśmy "w światowej elicie gospodarczej".
cytat' Wójt Gminy Sieradz informuje ' 29.02.2024 08:43:00
o blokowaniu dróg należących do Generalnej Dyrekcji Drog i Autostrad . To już teraz wójt zarządza takimi drogami ? Myslałem ,że o powyższym będzie informował przedstawiciel zarządcy drogi.
Przybyły 29.02.2024 08:38:26
Przez dwie kadencję wieś głosowała na PIS ,teraz się obudzili? Poczekajmy zrobi się ciepło wyjadą w pola i zapomną o wszystkim Będzie im wtedy wszystko jedno,
neutralna 29.02.2024 08:27:04
Jak czytam te wszystkie wpisy to robi mi się Was wszystkich żal. Nie mogę pojąć ile w Was jest złości, nienawiści i jadu. Fakt, może te blokady są uciążliwe dla nas wszystkich, ale Ci rolnicy walczą o swoje i w naszym też imieniu (jakby nie patrzeć), więc miejcie trochę wyrozumiałości i poszanowania dla drugiego człowieka. Miłego dnia :-)
Dam 28.02.2024 22:25:11
Widzę że tu dużo przeciwników PiS-u pisze jednak jak był głosowany zielony ład w PE to frakcja w której jest PiS była przeciw i wtedy PiS był zły że jest przeciwny ochronie klimatu. Po 8 latach PiSu jesteśmy jesteśmy na 20 miejscu największych gospodarek świata. (Z 24 miejsca w 2016) już się słyszy o blokowaniu wielu projektów jak na przykład ostatnio budowa komputera kwantowego przez politechnikę poznańska. Austria wystartowała z budową portu lotniczego i zaraz się okaże że w PL rzeczywiście nie będzie potrzebny. Zobaczymy w jakim miejscu będziemy za parę lat. W piramidzie potrzeb Maslowa wśród najważniejszych potrzeb zaspokojenia przez człowieka są potrzeby fizjologiczne czyli człowiek żeby mógł normalnie funkcjonować musi najpierw zaspokoić głód. Bez rolnika trudno będzie ten głód zaspokoić.
Rolnik 28.02.2024 21:34:23
TAK ZAZDROŚCICIE ROLNIKOM , TAK WAS TEN KRUS W OCZY KOLE ? To proszę bardzo. Idźcie zrobić kursy rolnicze , albo idźcie do szkoły rolniczej policealnej , kupcie gospodarstwo i zasmakujcie tego dobrobytu ! Nie mówcie że nie da się ziemi kupić , do szkoły rolniczej i kupować ! Zobaczymy czy dacie radę w tych czasach! Dlaczego żaden z was albo z waszych przodków gdy ziemia była po 200 zł nie kupował jej co ,?! Dlaczego uciekliście do miasta ?! Robić się nie chciało? Rąk brudzić ? A teraz wielkie halo bo rolnik ma dopłatę albo KRUS.
Do j23 28.02.2024 21:18:09
A dlaczego nauczyciele i pielęgniarki i kobiety które domagają się legalnej aborcji nie protestowali gdy rządziło P0 ? Tylko gdy PiS zaczął rządzić to nagle się obudzili że mało zarabiają albo nie mają swoich praw ? Takie głupie argumenty to sobie mozesz. Gdybyś trochę przejrzał internet i poczytal rzetelne info to byś wiedział że to za tego rządu Unia przedłużyła import zboża z UK . I od tego zaczęły się strajki. To co , może w Europie też zaczęli strajkować bo PiS przestał rządzić ?!
Do knur 28.02.2024 21:13:32
Nikt nie będzie mi mówił co mam siać i jak mam ziemie uprawiać ! Żadna unia , rozumiesz ? ! Ciekawe jakby do twojego domu z butami weszła unia i kazała ci żebyś jeden pokój w domu wolny miał , albo kilka tirów stało bo musi stać zamiast jeździć ! Jak nie masz pojęcia to głupot nie pisz. Nazwa twoja mówi o tobie wszystko. Zwykły trol jesteś .
suweren 28.02.2024 21:02:00
Zabrać im dopłaty, krusy, paliwo i skończy się rumakowanie. Nie przeszkadzać zwykłym ludziom! Do roboty!
gajowy marucha 28.02.2024 20:36:01
Ponoć jest lista pięciuset siedemdziesięciu firm, które ochoczo kupiły zboże, które powinno przejechać tranzytem i opuścić nasze granice.Jakimś "pisowskim cudem" zostało w kraju. Zablokujcie te firmy, a nam dajcie spokojnie zajmować się swoimi sprawami. wszak to nie przysłowiowy Kowalski wystawił Was do wiatru, ale ten, który wmawiał Wam, że " Na zbożu na pewno nie stracicie".
Knur 28.02.2024 20:23:13
Zielony ład powinien zostać wprowadzony a chłopki mają gówno do gadania...
J23 28.02.2024 19:41:22
Za Pisu nie strajkowali teraz się obudzili
07 28.02.2024 19:40:11
Co te chłopy wyrabiają, do roboty
obywatel 28.02.2024 19:01:45
PiS chyba celowo rękami komisarza Wojciechowskiego zostawił to zgniłe jajo nowemu rządowi, żeby od początku zdestabilizować sytuację w kraju - jeszcze łabędzi śpiew przed wyborami samorządowymi, kiedy pogonimy ostatki odeszłej władzy. Szczególnie Sieradzaki i mieszkańcy okolicy powinni przejrzeć na oczy, która strona sporu politycznego załatwi im to czy owo i nie jest to PiS...
Do xyz 28.02.2024 18:42:38
DOKŁADNIE TAK! TUTAJ TO piszą zazdrośni Sieradzanie którzy ziemie swoją sprzedali i poszli do miasta udawać miastowych. Znam kilku mieszkańców z Sieradza którzy ze wsi pochodzą a na wsi domek mają , wszystko im przeszkdza. I to oni zawistni ludzie tutaj piszą. Nie wiem czy oni w ogóle czytali założenia klimatyczne , i wiedzą co ich czeka. Podatek od aut spalinowych już nie długo. Ceny prądu pójdą do góry , ceny opału do góry. Zakaz palenia węglem , ekogroszek i gazem to już nie długo. Czy ktoś słyszał żeby w Ameryce południowej martwili się o klimat albo w Chinach ? Chiny to się śmieją i cieszą że na naiwnych europejczykach kasę robią na pompach ciepła itp. zielony ład i założenia klimatyczne to biznes . Bawią się naszym kosztem. Im bieda nie straszna , oni będą mieli za co opal kupić i będzie ich stać na dobre mięso. Oni będą mogli autem sportowym spalinowym jeździć a my zwykłym nie będziemy mogli. Dlaczego zatem auta sportowe będą spalinowe a zwykle mają być elektryczne ? Dlaczego nie zakażą prywatnych lotów odrzutowcami ?
Xyz 28.02.2024 17:27:51
No widzę że wszystkie prawie komentarze piszą mieszczuchy zakochane w Koalicji 13 grudnia którzy nawet nie wiedzą o co walczą rolnicy ale jak oni robili protesty w sprawie konstytucji,pochody w miastach w sprawie kobiet to było ok ale jak Polski i Europejski rolnik walczy o swoje i nasze to jest nie oki ponieważ blokuje mu drogę to gdzie ma strajkować w domu wy również mogliście zrobić strajki sobie w domu a nie chodzić pod sądy ,przemarsze ulicami lub pod sejmem. Brawo Polscy Rolnicy najwyżej w piątek będą godzinę później w domu ale wiem że robicie to w słusznej sprawie
Wy wójta się nie bójta... 28.02.2024 17:24:38
Wójt gminy zezwala na protest na drodze krajowej? Naprawdę? To ja zezwalam na imprezę w domu wójta.
Rafaki 28.02.2024 17:18:56
Pod domy polityków u nas też
Jolka 28.02.2024 17:15:29
Chłopy PiS to was tak wykolegowały a wy nadal za nimi. Nowa władza chce coś zrobić a wy co.Jak zwykle chłop żywemu nie przepuści chłop żywemu nie przepuści. Chaos bałagan to chłopskie środowisko. Tracicie szacunek wśród społeczenstwa.
Gruby bolo 28.02.2024 17:11:29
Brawo Rolnicy popieram strajk nie dla zboża z Ukrainy już zbyt wiele od nas dostali i jeszcze dostają młodzi Ukraińcy powinni bronić własnego kraju a nie ukrywać się u nas, dwa opryski które są zabronione w Polsce i unii europejskiej na Ukrainie jest dozwolone i nikt tego tam nie sprawdza, zapraszam do zapoznania co nam proponuje zielony ład,będziemy jedli sztucznie wytwarzana żywność kłania się film " Seksmisja" tam jest pokazane jaka pyszna była żywność. Doprowadzą do tego jak wyglądało życie w filmach " Igrzyska Śmierci" tylko bogaci mają prawo żyć najwyższym dystrykcie a biedni mają im być podani lub " Wyścig z czasem" gdzie również jest pokazane że samoloty , samochody i luksusowe życie tylko dla bogatych a ludzie biedni mają wszędzie biec praca,szkoła,autobus itp ( wiecie czym się różni jeszcze od ludzi z Warszawy oni tam wszyscy biegną a my chodzimy ale jeżeli się temu nie przeciwstawimy to też będziemy musieli biegać). Więc zrozumcie Rolników oni tego nie robią dla siebie ale również dla nas i naszych dzieci aby mogli zjeść prawdziwa szynkę,warzywa, owoce i jedli prawdziwy i zdrowy chleb.
Taka prawda 28.02.2024 16:57:09
Urzędu Powiatowego Rolnicy już nie blokują bo się ich rodziny ze wsi co tam pracują skarżą na zablokowany parking
wrr 28.02.2024 16:48:24
A takie było ładne nowe rondo w Złoczewie. Jak jutro cały ruch z s8 pojedzie przez Złoczew ,szczególnie te kilkaset Tir-ów ,to niech wójt już szuka firmy do remontu.
Ktos 28.02.2024 16:37:06
CZĘSTO ZADAWANE JEST pytanie dlaczego rolnicy nie protestowali gdy rządził PiS . Protestowali , lecz protesty przejmował Kołodziejczak , z którymi duża część rolnikow ze względu na to że chciał dorwać się do koryta nie chciala brać udziału w protestach . Poza tym cała Europa protestuje ! Można zadać też pytanie dlaczego nauczyciele , pielęgniarki , policjanci , protestowali gdy rządził PiS a nie po?!
XXX 28.02.2024 16:32:01
PRZEDSIĘBIORCY narzekają że muszą płacić wysoki ZUS. Ale żaden nie miał odwagi wyjść i protestować żeby obniżono ZUS. Gdy wybuchła pandemia zamykali wam interesy , o żaden nie miał odwagi wyjść i protestować. Dostaliście wysokie tarcze i siedzieliście cicho ! I kto tu jest przekupny ! Patrzycie że u rolnika biedy nie ma bo ma drogie traktory. Po pierwsze to że ma drogi traktor na kredyt i za unijne to nie znaczy że jest bogaty ! Bo są rolnicy którzy jedzą chleb z masłem ale traktorem nowym jeżdżą . Wy mówicie że polski rolnik truje was. Tylko że nasza żywność zanim trafi do sklepów jest badana. A z UK ściąga się żywność bez żadnej kontroli , być może z okolic Czarnobylu , i to wam się podoba tak ? Rolnicy w przeciwieństwie do przedsiębiorców mają odwagę wyjść i protestować. Wy potraficie tylko narzekać na ten zus. A ilu z was oszukuje na podatkach co?
Miastowy 28.02.2024 16:15:53
Najwięcej narzekają na protest rolników "miastowi" co to niedawno przyszli ze wsi do miasta. Oni zawsze narzekali narzekają i będą narzekać bo mają to w genach zmodyfikowanych przez migrację do miasta.
Jaś 28.02.2024 16:15:31
Brawo rolnicy wszystko zablokować może w końcu was posłucha cała ta banda
Marcin 28.02.2024 15:20:33
Oni na tych blokadach pikniki sobie urządzają. Jak brali to było dobrze teraz trzeba coś od siebie dać to już nie dobrze.
Niestety 28.02.2024 14:34:41
Nie mogę kupić gospodarstwa rolnego bo nie jestem rolnikiem. A chętnie bym kupił
Kolo 28.02.2024 14:03:52
Rolnicy draznicie miastowych. My też chcemy żyć normalnie . Rządzących gonić koonie nasz drażnić.
ciekawe 28.02.2024 13:59:23
Ciągnikiem nie wolno poruszać sie po drogach ekspresowych. Wystarczy, że Policja stanie na wjeździe, będzie wlepiać mandaty i zawracać. Ktoś tu chyba ratuje budżet Państwa xD
Weber 28.02.2024 13:54:58
Rolnicy swoim chamskim zachowaniem przekonali mnie, ze od teraz będę starał się kupować żywność w marketach, która jest o wiele tańsza od tej jaką oferują rolnicy polscy. Róbcie tak dalej przy dzisiejszej międzynarodowej konkurencji w pół roku zastąpią was inni i skończą się dopłaty do wszystkiego co macie, bo wam nawet płacą za ugory, skończą się dopłaty do maszyn rolniczych i zawisną nad głową niespłacone kredyty i w końcu poczujecie jak my mieszczuchy mamy "dobrze" bez żadnych unijnych dopłat, z cenami codzienni wyższymi w sklepach spożywczych i na ryneczkach. W moim myśleniu nie jestem odosobniony, a przekonacie się o tym w krótkim czasie.
PiS kłamie i oszukuje rolników 28.02.2024 13:46:23
Kto pozwolił protestować na drodze ekspresowej ? Pan Wójt zdaje sobie sprawę z zagrożenia jakie to niesie ?
pracownik do Przedsiębiorca 28.02.2024 13:35:08
Sprzedaj biznes, kup gospodarstwo rolne i ciesz się dobrobytem!
wer 28.02.2024 13:28:03
Niech jadą blokować firmy, które kupowały te zboża, a nie normalnym ludziom życie utrudniają!
Ognik 28.02.2024 13:24:52
Rolnicy, pogońcie to oderwane od rzeczywistości towarzystwo tam gdzie pieprz rośnie!
Do przeciwników protestu 28.02.2024 13:16:55
Lepiej jest siedzieć cicho i tylko udawać idiotę Niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości
Dnf 28.02.2024 13:14:53
Organizatorem są działacze PiS. Rolnicy mówią, że wcześniej nie strajkowali bo popierają PiS. Po transparentach nie tylko PiS ale też wojnę w Ukrainie. Najbardziej roszczeniowa grupa społeczna i najmniej pracująca.
Dll 28.02.2024 13:11:29
Czy jak jest zbyt drogo to ja im w ramach protestu wjazd na pola blokuję . Co zwykły zjadacz chleba jest winny. Cisnąć polityków i firmy które sprowadzają zboża z Ukrainy.
Do zrozum to wreszcie 28.02.2024 13:08:30
Popieram w 100% .Ktoś równie Mądry powiedział również ,, Dla triumfu zła wystarczy by dobrzy ludzie niczego nie robili ."
Klemens 28.02.2024 12:53:55
Chłop narzekał narzeka i będzie narzekać ma to w genach.
On 28.02.2024 12:53:06
To chyba jakaś kpina jest. Mam nadzieję że policja zrobi swoje i wlepi te setki mandatów. Traktory na drodze ekspresowej... Totalny żart. Policji działaj !!
Marian z miasta 28.02.2024 12:45:51
Protest popieram ale dlaczego to się odbija na szarych obywatelach a nie na europosłach?
Wystarczy 28.02.2024 12:42:27
Kto to podkręcą, ten protest? Pis, który na to wszystko pozwolił jak był u władzy czy zielone ludki putina. To działa tylko na szkodę Polski
gdzie sens gdzie logika. 28.02.2024 12:27:21
Traktorom nie wolno wjechać na drogę expresową , a eurokratom wolno niszczyć całe narody. No i oczywiście miastowe chłopstwo z dziada pradziada nie popiera protestu , bo muszą do marketu i galerii dojechać.
jak się bawić.. 28.02.2024 12:25:07
trza wysłać tam czołgi do kompletu..
zenon 28.02.2024 12:23:50
Polski eksport do Ukrainy wielokrotnie przewyższa import artykułów ukraińskich do naszego kraju. Na półkach ukraińskich marketów i innych sklepów polskie artykuły dominują, a w znacznej części jest to polska żywność, w związku z tym chciałbym uzyskać odpowiedź od protestujących rolników, a właściwie rzecz biorąc przedsiębiorców rolnych - Jaka będzie odpowiedź Ukrainy na całkowitą blokadę ukraińskiego eksportu produktów rolnych do Polski?
dorota 28.02.2024 12:22:08
ani mowy nie ma policia karac rolników wysokimi karami rolnicy maja za duzo kasy ze stac ich na luksusowe ciagniki to niech płaca kary za blokowanie po 10 tys od ciagnika
Olej Napędowy 28.02.2024 12:18:16
Popieram!Protest zaostrzać, nie popuszczać, ani kroku w tył! I nie negocjować z rządem, czekać aż rząd wycofa się w 100 % z tego co się teraz wyrabia. Nie ma innej drogi.
Marian 28.02.2024 12:16:08
Ciągnikiem rolniczym nie wolno poruszać się po autostradach i drogach ekspresowych.
Nikt Ci tyle nie da co Ci obieca polityk PIS 28.02.2024 12:15:16
Tak się chłopy chciały nachapac że nawet w rejonie Sieradza poorali i posiali kukurydze setki hektarów łęgów nad rzeką Wartą . Cena przez wojnę była 1500 za tonę.To teraz sami zalali i zabili sprzedaż i chandel kukurydza.Tylko by się nachapac.A tu PiS nie sprzedawaj nie będzie jeszcze droższa. Karma wraca. Chłop mądry po szkodzie.
PiS was tego nauczył? 28.02.2024 12:11:26
Mamy źle to utrudniajmy życie innym.
Taa 28.02.2024 12:09:06
Wójt i radni gminy Sieradz właśnie podnieśli i to dużo podatek , wzrosły też inne opłaty jak śmieci,woda,ścieki, ubezpieczenia więc widać jak bardzo im leży problem rolnictwa jak wiadomo od lat podatek ustala się na podstawie obecnych cen zbóż a te spadły poniżej wszelkich granic opłacalności więc wszelkie podatki i inne takowe powinny się zmniejszyć idąc tym tokiem rozumowania , a tu na odwrót to samo dotyczy dochodu z ha ,....... więc zamiast blokować drogi co nic nie daje tylko wkurza ludzi a rolnicy marzną i tracą czas trzeba myśleć głową i zajechać pod WSZYSTKIE URZĘDY i tam i zagotować smród tym ,,cwaniakom i oszustom w garniturach co kłamią i się z ciężkiej pracy śmieją
Jarek 28.02.2024 12:06:39
Rolnicy są tacy sami jak nauczyciele, zawsze im nie dobrze. Po ostatnich strajkach ich w Sieradzu jak patrzyłem na ich sprzęty to naprawdę widać u nich biedę. Też bym się wstydził jeździć max 2 letnim ciągnikiem którym to ta zła unia dofinansowała. Jak chcecie naprawdę strajkować to zapraszam do Warszawy. Bo tutaj to te wasze śmieszne strajki nic nie pomogą. I prośba do policji, żeby co jakiś czas sprawdzać kontrolę trzeźwości rolników. Bo ostatnio nie sądzę że każdy był tam trzeźwy. I pod wpływem jeździł traktorem po publicznej drodze
na zakupy 28.02.2024 12:06:11
Drodzy niezadowoleni . Przecież do Poru Łódź możecie jechać dawną E12.
Prawda 28.02.2024 12:05:24
Chłopi ale was ukochany PiS przez 8 lat wymanewrował.A tacy prawi i sprawiedliwi. A wy w swej mądrości tacy nie bystrzy. Garnki kupili kołom gospodyń wiejskich.OSP sypli grosza .Trochę sołtysą.Wiedzieli komu. Łatwo się kupuje roszczeniowe nie zjednoczone grupy społeczne. Laser na socjale i dotację. Teraz co teraz tylko przeszkadzacie i to wszystkim bez różnicy na opcję polityczne
Kierowca 28.02.2024 12:04:36
Przeginacie. Już wszyscy wiedzą o waszych protestach, dajcie ludziom pracować.
zrozum wreszcie 28.02.2024 12:03:48
Do Hmm. Ktoś bardzo mądry powiedział dawno temu. Kiedy bezprawie staje się prawem , to opór staje się obowiązkiem.
Przedsiębiorca 28.02.2024 11:46:43
Mam propozycję dla wszystkich prowadzących działalność gospodarczą będących płatnikami ZUS. W ramach protestu, że musimy płacić ZUS na poziomie 1600 zł miesięcznie i podatek dochodowy a rolnicy 600 zł Krusu na kwartał i nie płacąc podatku od sprzedanego towaru zablokujmy wszystkie drogi na wsiach. Drodzy rolnicy będę Was wspierał jak będziecie na równi z nami. A i jeszcze jedno protestujcie na Nowogrodzkiej albo na Żoliborzu bo to PiS w 2020 roku podpisał w Warszawie zielony ład.
dnf 28.02.2024 11:42:37
Ja proponuję, żeby rolnicy nic nie robili tylko dostawali dopłaty za fakt bycia rolnikiem
As 28.02.2024 11:37:06
Szanowny rolnicy jako mieszczu w pełni popieram wasze postulaty. Myślę, że powinniście zoszczyć protest, bo was władza olewa. ps. nie interesują mnie argumenty przeciwne w stylu "bo poprzednicy", "bo tamci". Jest TU i TERAZ!
Hmm 28.02.2024 11:29:53
Od kiedy traktor może wjeżdżać na drogę ekspresową? To jest zgodne z prawem?
Pracownik 28.02.2024 11:29:31
No chyba ich powaliło.. do Stolicy walczyć o swoje a nie ludziom pracującym przeszkadzać.. Jeszcze w piątek, gdzie każdy chce wrócić jak najszybciej do domu...
stach 28.02.2024 11:28:08
Rozumiem, że to po prostu żart, taki... przed Prima Aprilisowy?

Więcej informacji

Wojownicy z Sieradza

Dzisiaj, 00:13:30
Sieradz

Dobre występy zawodników Sieradzkiego Klubu Karate Kyokushinkai. Podopieczni Roberta Wajgelta zdobywali medale na turniejach w Kole i Radomsku.

0

Trzy szybkie sety

Wczoraj, 22:09:13
Zduńska Wola

Nieudane spotkanie zawodniczek Akademii Siatkówki Zduńska Wola w II lidze. W meczu 7. kolejki przegrały u siebie z wiceliderem KS Pajęczno 0:3. W wyniku porażki zduńskowolanki spadły na ostatnie miejsce w tabeli.

0

PATRONAT

Porażka z wiceliderem

Wczoraj, 21:55:26
Sieradz

Tubądzin Volley MOSiR Sieradz przegrał na wyjeździe z Chrobrym Głogów 1:3 w meczu 9. kolejki siatkarskiej II ligi. Sieradzanie pozostają na 10. miejscu w tabeli.

2

Nasze Radio 104,7 FM

10:33

Piosenka Jest Dobra Na Wszystko
Grzegorz Turnau

Nasze Radio 92,1 FM... nostalgicznie

10:33

Jak Pan Mógł
Hanna Banaszak

Kontakt do studia

kontakt@nasze.fm

502 27 11 11

43 827 11 11

Co, gdzie, kiedy

24.11.2024

Turniej z cyklu Grand Prix Sieradza w halowej piłce nożnej
Hala 15. Sieradzkiej Brygady Wsparcia Dowodzenia w Sieradzu
Otylia Swim Tour
Basen Zduńska Woda
Projekcja filmu "U Pana Boga w Królowym Moście"
Centrum Kultury w Błaszkach
Festiwal roślin
Hala sportowa II LO, ul. Żeromskiego 8, Sieradz
Obchody Dnia Kolejarza
Osiedle Karsznice w Zduńskej Woli

25.11.2024

Festiwal "Między zmysłami"
Centrum Integracji Ratusz Zduńska Wola
Wykład
Sala Konferencyjna na ul. M. Tarnowskiego (nad Biblioteką Publiczną w Warcie)

26.11.2024

Zbiórka krwi
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zduńskiej Woli, ul. Długa 4
Więcej...








Lista przebojów HitFM Naszego Radia
1+3Teddy Swims
Bad Dreams
2+18Zalia
diament
3-1Lady Gaga, Bruno Mars
Die With A Smile